Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

τελικά μίλησα με την κυρια που μου έδωσε την προσφορα και μου είπε ότι δεν θα πληρώσω τίποτε παραπάνω από αυτό που σινφονισαμε και το λάθος είναι τις εταιρίας το συμβόλαιο το γραφή μέσα

 

Καλά... Η "κυρία που σου έδωσε την προσφορά" να είσαι βέβαιος ότι δε θα κάνει τίποτα γιατί και να ήθελε δε μπορεί. Πούλησε και έφυγε. Το θέμα πλέον είναι μεταξύ σου (του συνδρομητή) και της Wind και θα πρέπει να αιτηθείς εγγράφως εσύ την όποια αποχρέωση/πίστωση για το "σφάλμα" (αν υπήρξε σφάλμα).

Link to comment
Share on other sites

Μπήκαμε με τη γυναίκα μου στο WindONE και έχει στο iPhone της 350ΜΒ/μήνα.

Χτες το μεσημέρι της σκάει μήνυμα: "Αν δε θέλετε να γίνει φραγή δεδομένων από υπερβολική χρήση, καλέστε 1260".

Αμέσως κλείνει τα δεδομένα στο τηλέφωνο.

Το βράδυ το κοιτάω και βλέπω, όντως έχει κάνει χρήση 1,4GB! εκ των οποίων τα 1,2 από YouTube.

Λογικά, μέσα στο σπίτι θα πήρε μερικές φορές ο μικρός μου γιός το τηλέφωνο της μάνας του και έβλεπε βιντεάκια (Πέππα το γουρουνάκι :p).

έχουμε, όμως WiFi σπίτι και πως έγινε αυτό?

Υποψιάζομαι ότι έπεσε το WiFi και τράβαγε δεδομένα.

Έχω αποθκευμένο στο κινητό της τα δίκτυα του από πάνω μας και του από κάτω μας. Σε περίπτωση που δεν είχε σύνδεση με το WiFi, θα έπαιρνε από το πιο κοντινό. Έλα όμως που έχουμε πρόβλημα με το WiFi σπίτι και πέφτει χωρίς να αποσυνδέεται! έχει γίνει επίσκεψη από τεχνικό ΚΑΙ του ΟΤΕ (το είχα κάνει θέμα) και έχω κάτω 10MBps, ενώ σπίτι δε κλειδώνει πάνω από 4-5-6 και αποσυνδέεται συνεχώς. Αιτία, λένε η καλωδίωση του σπιτιού. Ο από κάτω έχει Wind κι αυτός, το ίδιο διαμέρισμα σε κατασκευή και πιάνει 10!

 

Τώρα τι κάνω? Ο τυπάκος της Wind ίπε πως στο συγκεκριμμένο πρόγραμμα δεν έχει το σύνηθες SMS που σου λέει πρόσεχε, τελειώνουν τα ΜΒ, ούτε στο e-bill της Wind.gr υπάρχει υπόλοιπο να σου δείχνει, όπως στα υπόλοιπα προγράμματα που είχα. Εννοείται πως δεν ενημερώθηκα γι'αυτές τις ελλείψεις και μόνο όταν έφτασε στα 100 Ευρώ το μπουγιουρντί ενημέρωσαν.

 

Μπορώ να πω ότι φταίει η εταιρεία που δε με προστάτεψε και το WiFi τους που πέφτει?

make love not work
Link to comment
Share on other sites

Μπορώ να πω ότι φταίει η εταιρεία που δε με προστάτεψε και το WiFi τους που πέφτει?

Μπορείς να το πεις αλλά δεν θα το πιστέψουν και δεν έχει και καμία βάση. Μόνο αν το χρησιμοποιήσεις για να τους δείξεις πόσο δυσαρεστημένος είσαι και στα πλάισια της καλής εξ. πελατών σου πιστώσουν το παραπάνω ποσό...

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση πως έχει βάση απ'τη στιγμή που φαίνεται όταν γίνεται η αποσύνδεση.

 

Το σκεπτικό:

Απ'τη στιγμή που δε μπορούν αν μου προσφέρουν σωστή υπηρεσία internet στο σπίτι, ας κόψουν το λαιμό τους.

ναι μεν δε μπορεί να συγχρονίσει σε ψηλές ταχύτητες, αλλά το γεγονός ότι αποσυνδέεται έχει να κάνει με το traffic.

Όταν έχει χαμηλές ταχύτητες, με το μεγάλο traffic πέφτει κι άλλο και χάνεται.

Έχω συμβιβαστεί με τη χαμηλή ταχύτητα, ΟΚ λένε ΕΩΣ 24ΜΒps, αλλά όχι να χάνω τη σύνδεση επειδή το δίκτυό τους είναι χάλια!

 

Σ'αυτή τη βάση να κινηθώ.

Χώρια του ότι πρέπει να με προστατέψουν ως καταναλωτή από υπερβολικές χρεώσεις.

Γιατί δεν υπάρχει η υπηρεσία ειδοποίησης στο συγκεκριμμένο πρόγραμμα??? Ούτε μέσω SMS, ούτε μέσω της σελίδας του account μου στο e-bill του Wind.gr!

 

Yπάρχει, σίγουρα η υπαιτιότητα μου, αφού δε πρόσεχα τι υπέγραψα και τι κατανάλωνα.

Δε το αρνούμαι. Δεν είμαι παιδάκι να μου φταίνε οι άλλοι πάντα και μόνο.

 

Yπάρχει κάποιο έντυπο σαν πρότυπο για συμπλήρωση αιτήματος υπαναχώρησης απ'τη χρέωση λόγω υπαιτιότητας του παρόχου?

Που το στέλνω? ΕΕΤΤ ή και προστασία καταναλωτή.

Ξέρει κανείς τα βήματα?

Edited by okourkoulos
make love not work
Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλησπερα.Πριν περιπου ενα χρονο μαζι με το σταθερο και το ιντερνετ το οποιο ειναι στο ονομα του πατερα μου εγινα μεσω τηλεφωνου συνδρομητης σε καρτοσυμβολαιο wind στον δικο μου δηλωμενο αριθμο o οποιος ενσωματωθηκε σε εναν ενιαιο λογαριασμο στο ονομα του πατερα μου μαζι με το σταθερο και ιντερνετ για να πληρωνονται ολοι μαζι.Δυστυχως μετα το περας του καρτοσυμβολαιου μετα απο ενα χρονο ξεκινησαν τα προβληματα οταν αποφασισα να διακοψω το συμβολαιο μου με το καρτοκινητο.Μου εξηγησαν εκπροσωποι της wind οτι ο αριθμος ειναι δηλωμενος στον πατερα μου και οτι θα επρεπε να τον διακοψει αυτος.Αναγκαστηκα λοιπον να παρουσιαστω σε καταστημα WIND μαζι με τον πατερα μου για να κανω αιτηση ακυρωσης.Ο υπαλληλος μας εξυπηρετησε και μας τονισε οτι για να γινει αιτηση διακοπης συνδεσης επρεπε να πληρωθουν οι τελευταιοι λογαριασμοι οι οποιοι και πληρωθηκαν στις 18-12-13 μερα στην οποια εγινε και επισημα αιτηση διακοπης στο καταστημα.Παραλληλα εγινε αλλαγη φορητοτητας του σταθερου σε αλλον παροχο η οποια ορθως εγινε μετα απο εναν μηνα.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ηταν η διακοπη του καρτοσυμβολαιου. Μετα και το περας 2 μηνων απο την αιτηση μου και αφου συνεχισαν να ερχονται λογαριασμοι στα δυο πρωτα τηλεφωνα με εκπροσωπους με καθυσηχασαν να μην δωσω σημασια εκτος απο τον τελευταιο εκαθαριστικο ο οποιος πληρωθηκε στις 18/2/14 της ταξεως των 70 ευρω.Διακοπη φυσικα δεν εγινε με αποτελεσμα την συγχηση στην οικογενεια μου καθως οι λογαριασμοι συνεχιζαν να ερχονται χωρις να εχω πληρη ενημερωση διοτι μενω ξεχωριστα και εφοσον δυστυχως ξαναλεω εχουν εγκεγραμενο το τηλεφωνο μου στον πατερα μου και συνεπως στον δικο του λογαριασμο.σε προτελευταια τηλεφωνικη συνομιλια η εκπροσωπος με ενημερωσε οτι ειχε γινει λαθος απο το καταστημα σχετικα με την ακυρωση καθως και με τους προηγουμενους εκπροσωπους ..!!!!! και θα επρεπε να ξαναπαω στο καταστημα διοτι δεν ειχε γινει εξοφληση και συνεπως διακοπη.Η τελευταια απογοητευση μου και φυσικα η υστατη αγανακτηση για την εταιρια εγινε οταν πηγα για τελευταια φορα στο καταστημα στο οποιο εγινε η διακοπη και εξηγησα ολη την παραπανω κατασταση.Ο υπευθυνος μου ανεφερε οτι ορθως εγινε η διακοπη και εως εκεινο το σημειο ολοι οι λογαριασμοι ηταν εξοφλημενοι και η διακοπη επρεπε να γινει κανονικα στις 16/1/14.Το τραγικο ειναι οτι σε τηλ επικοινωνια του καταστηματαρχη με εκπροσωπο του κεντρου εξυπηρετησης υπηρξε διαμαχη και ο καταστηματαρχης με ενημερωσε οτι ουσιαστικα 'νιπτει τας χειρας''Φυσικα για πολλοστη φορα η υποθεση μου ''φακελωθηκε'' και ελαβα ενημερωτικο μην στο κινητο οτι δρομολογηται πραγμα που ποτε δεν εγινε..Φυσικα υπαρχουν ολα τα επισημα εγγραφα στα χερια μου κυριως μαζι με την αιτηση διακοπης και ολες οι αποδειξεις εξοφλησεων.Οπως και να εχει δυστυχως υπαρχει ενα επισημο εγγραφο διακοπης υπογεγγραμενο απο εκπροσωπο της wind το οποιο τραγελαφικα οι ιδιοι αναιρουν.Ρωτησα καποιους γνωστους απο αλλες εταιριες και μου ειπαν οτι κανονικα θα επρεπε να αναλαβουν την ευθυνη αλλα δεν το εκαναν και με παροτρυναν να στειλω επιστολη στην επιτροπη τηλεπικοινωνιων οπως και εκανα.Η επιτροπη τηλεπικοινωνιων μου εστειλε αντιγραφο της επιστολης της προς την wind στην οποια αναγραφοταν το ονομα μου με τον αριθμο της καταγκελιας μου και την καλουσε να μου απαντησει μεσα σε ενα μηνα.Η απαντηση της μου ηρθε μεσω courier χθες και ηταν μια αιτηση ταχυπληρωμης του ποσου του οποιου τους ''οφειλω''...Η ειρωνια στο μεγαλειο της...Παιδια συγνωμη για την μακροσκελη ερωτηση αλλα δεν βρισκω ακρη ,ουτε το δικιο μου φυσικα αλλα δεν θελω να τους αφησω ετσι γιατι θα συνεχιζουν να το κανουν και σε αλλους..Θα το εκτιμουσα αν ειχατε καμια ιδεα και με βοηθουσατε.Ευχαριστω εκ των πρωτερων..
Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να έχω άλλη ιδέα εκτός από το ότι έχεις και εσύ ευθήνη.

500 έντυπα να έχεις , εφόσον συνέχισες να χρησιμοποιείς το τηλέφωνο χρωστάς.

Αν είχες σταματήσει να το χρησιμοποιείς θα μπορούσα να σε υποστηρίξω.

Τι άλλη πληρέστερη ειδοποίηση ήθελες να έχεις εκτός από το ότι το τηλέφωνο σου συνέχισε να δουλεύει χωρίς να είναι καρτοκινητό και χωρίς να βάζεις κάρτες; Επιπλέον καμμία υποχρέωση δεν έχει η WIND να σε ενημερώσει . Στο όνομα του πατέρα σου ήταν ο λογαριασμός και αυτός μια χαρά ενημερονόταν.

Επιπλέον κακώς κάθεσαι και στέλνεις έγγραφα στην E.E.T.T για ένα τηλέφωνο που δεν σου ανήκει εφόσον με την δική σου υπογραφή το παραχώρησες στον πατέρα σου . Συγνώμη που σε στεναχώρησε η Αλήθεια ( και όχι εγώ).

Επίσης να σε βεβαιώσω ότι δεν δουλεύω σε εταιρεία κινητής τηλεφωνίας.

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να έχω άλλη ιδέα εκτός από το ότι έχεις και εσύ ευθήνη.

500 έντυπα να έχεις , εφόσον συνέχισες να χρησιμοποιείς το τηλέφωνο χρωστάς.

Αν είχες σταματήσει να το χρησιμοποιείς θα μπορούσα να σε υποστηρίξω.

Τι άλλη πληρέστερη ειδοποίηση ήθελες να έχεις εκτός από το ότι το τηλέφωνο σου συνέχισε να δουλεύει χωρίς να είναι καρτοκινητό και χωρίς να βάζεις κάρτες; Επιπλέον καμμία υποχρέωση δεν έχει η WIND να σε ενημερώσει . Στο όνομα του πατέρα σου ήταν ο λογαριασμός και αυτός μια χαρά ενημερονόταν.

Επιπλέον κακώς κάθεσαι και στέλνεις έγγραφα στην E.E.T.T για ένα τηλέφωνο που δεν σου ανήκει εφόσον με την δική σου υπογραφή το παραχώρησες στον πατέρα σου . Συγνώμη που σε στεναχώρησε η Αλήθεια ( και όχι εγώ).

Επίσης να σε βεβαιώσω ότι δεν δουλεύω σε εταιρεία κινητής τηλεφωνίας.

 

Το τηλεφωνο δεν χρησιμοποιηται φιλε μου εκτος μονο οτι ηταν ανοιχτο για να διαπιστωθει αν και μονο θα σταματησει η συνδεση οπως ασυνειδητα και λανθασμενα στα απανωτα τηλεφωνηματα μου απαντησαν.Το θεμα δεν ειναι η ενημερωση της Wind αλλα η παραπληροφορηση ειτε σε εμενα ειτε στον πατερα μου καθως και η καθυστερηση διακοπης.Επισης δεν παραχωρησα κανενα τηλεφωνο πουθενα.Τα στοιχεια του τηλεφωνου ειναι δηλωμενα στο ονομα μου και στην ταυτοτητα μου οπως σε ολον τον κοσμο οταν δηλωνε τον αριθμο του πριν λιγα χρονια.Αυτο που εκανα ηταν να βαλω τον δικο μου λογαριασμο στο δικο μου ονομα σε εναν ενιαιο λογαριασμο ο οποιος υπαγεται στο ονομα του πατερα μου.Το αν η wind αναγνωριζει τον δικο μου αριθμο σαν αριθμο αλλου προσωπου τοτε προσωπικα πιστευω οτι δεν ευθυνομαι εγω.Οπως και να εχει το θεμα μας δεν ειναι αυτο αλλα οπως ειπα πιο πανω η παραπληροφορηση καθως και οι συνεχωμενες λανθασμενες ενεργειες τους.Καμια στεναχωρια δεν εχω ουτε για εσενα ουτε και για την ''αληθεια'' οπως την αντιλαμβανεται ο καθενας Επισης αναγνωριζω και την δικη μου αλλα και την δικη τους κωλυσιεργία στο θεμα.Σε ευχαριστω που αφιερωσες χρονο για να μου απαντησεις.

Link to comment
Share on other sites

Υποψιάζομαι ότι έπεσε το WiFi και τράβαγε δεδομένα.

Έχω αποθκευμένο στο κινητό της τα δίκτυα του από πάνω μας και του από κάτω μας. Σε περίπτωση που δεν είχε σύνδεση με το WiFi, θα έπαιρνε από το πιο κοντινό. Έλα όμως που έχουμε πρόβλημα με το WiFi σπίτι και πέφτει χωρίς να αποσυνδέεται! έχει γίνει επίσκεψη από τεχνικό ΚΑΙ του ΟΤΕ (το είχα κάνει θέμα) και έχω κάτω 10MBps, ενώ σπίτι δε κλειδώνει πάνω από 4-5-6 και αποσυνδέεται συνεχώς. Αιτία, λένε η καλωδίωση του σπιτιού. Ο από κάτω έχει Wind κι αυτός, το ίδιο διαμέρισμα σε κατασκευή και πιάνει 10!

 

 

Αν κατάλαβα καλά, υποστηρίζεις ότι μερικές φορές πέφτει η σύνδεσή σου στο internet (αποσυγχρονίζει το ρούτερ). Σε τέτοια περίπτωση οι συσκευές που είναι συνδεδεμένες με wifi πάνω του δεν αποσυνδέονται και σε οποιαδήποτε "ζήτηση" δεδομένων από το internet θα παίρνεις μήνυμα αποτυχίας. Να τραβήξει δεδομένα από το GPRS/3G από μόνο του το τηλέφωνο δε γίνεται μέχρι να αποσυνδέσεις εσύ χειροκίνητα το wifi και να επανενεργοποιηθεί η data σύνδεση μέσω δικτύου κινητής. Αυτό τουλάχιστον συμβαίνει στα android. Άρα σε τέτοια περίπτωση κάτι άλλο συνέβη.

Link to comment
Share on other sites

 

Το τηλεφωνο δεν χρησιμοποιηται φιλε μου εκτος μονο οτι ηταν ανοιχτο για να διαπιστωθει αν και μονο θα σταματησει η συνδεση οπως ασυνειδητα και λανθασμενα στα απανωτα τηλεφωνηματα μου απαντησαν.Το θεμα δεν ειναι η ενημερωση της Wind αλλα η παραπληροφορηση ειτε σε εμενα ειτε στον πατερα μου καθως και η καθυστερηση διακοπης.Επισης δεν παραχωρησα κανενα τηλεφωνο πουθενα.Τα στοιχεια του τηλεφωνου ειναι δηλωμενα στο ονομα μου και στην ταυτοτητα μου οπως σε ολον τον κοσμο οταν δηλωνε τον αριθμο του πριν λιγα χρονια.Αυτο που εκανα ηταν να βαλω τον δικο μου λογαριασμο στο δικο μου ονομα σε εναν ενιαιο λογαριασμο ο οποιος υπαγεται στο ονομα του πατερα μου.Το αν η wind αναγνωριζει τον δικο μου αριθμο σαν αριθμο αλλου προσωπου τοτε προσωπικα πιστευω οτι δεν ευθυνομαι εγω.Οπως και να εχει το θεμα μας δεν ειναι αυτο αλλα οπως ειπα πιο πανω η παραπληροφορηση καθως και οι συνεχωμενες λανθασμενες ενεργειες τους.Καμια στεναχωρια δεν εχω ουτε για εσενα ουτε και για την ''αληθεια'' οπως την αντιλαμβανεται ο καθενας Επισης αναγνωριζω και την δικη μου αλλα και την δικη τους κωλυσιεργία στο θεμα.Σε ευχαριστω που αφιερωσες χρονο για να μου απαντησεις.

Αν το τηλέφωνο δεν χρησιμοποιείται όπως είπα και πριν σε υποστηρίζω απόλυτα και μην πληρώσεις ούτε λεπτό του Ευρώ εφόσον ζήτησες διακοπή . Αλλά αν έκανε έστω και μία κλήση ή έστω και ένα SMS θα θεωρήσουν ότι το χρησιμοποιείς.

Το τηλέφωνο προφανώς και είναι στο όνομα του πατέρα σου για να σου λέει η WIND ότι μόνο αυτός μπορεί να το διακόψει. Αν ήταν στο όνομα σου , θα μπορούσες να το κάνεις ότι θές. Τώρα το ότι εσύ νομίζεις ότι είναι στον λογαριασμό του πατέρα σου αλλά στο δικό σου όνομα , βεβαίως μπορείς να αντιλαμβάνεσαι την δική σου αλήθεια.

Αλλά ακόμα και έτσι να είναι αποδέχτηκες να έρχεται ένας ενιαίος λογαριασμός στον πατέρα σου . Αυτό δεν σου επιτρέπει τώρα να επικαλείσαι ότι δεν ενημερώθηκες γιατί διαμένεις αλλού. Συμφώνησες με την WIND για το που θα σου στέλνει λογαριασμό.

Φιλικά.

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Αν κατάλαβα καλά, υποστηρίζεις ότι μερικές φορές πέφτει η σύνδεσή σου στο internet (αποσυγχρονίζει το ρούτερ). Σε τέτοια περίπτωση οι συσκευές που είναι συνδεδεμένες με wifi πάνω του δεν αποσυνδέονται και σε οποιαδήποτε "ζήτηση" δεδομένων από το internet θα παίρνεις μήνυμα αποτυχίας. Να τραβήξει δεδομένα από το GPRS/3G από μόνο του το τηλέφωνο δε γίνεται μέχρι να αποσυνδέσεις εσύ χειροκίνητα το wifi και να επανενεργοποιηθεί η data σύνδεση μέσω δικτύου κινητής. Αυτό τουλάχιστον συμβαίνει στα android. Άρα σε τέτοια περίπτωση κάτι άλλο συνέβη.

 

Στο iPhone υπάρχει υποβοήθηση για να δουλεύουν μαζί.

Αυτό δεν το έιχε απενεργοποιήσει.

Κλασσική περίπτωση υπερχρέωσης στα μηλοτηλέφωνα. Την έχει πατήσει πολύς κόσμος που δε ξέρει.

make love not work
Link to comment
Share on other sites

Στο iPhone υπάρχει υποβοήθηση για να δουλεύουν μαζί.

Αυτό δεν το έιχε απενεργοποιήσει.

Κλασσική περίπτωση υπερχρέωσης στα μηλοτηλέφωνα. Την έχει πατήσει πολύς κόσμος που δε ξέρει.

 

Μήπως μπορείς να μου πεις σε ποιό μενού του iOS υπάρχει αυτό που λες;

Link to comment
Share on other sites

Στη ενεργοποίση δεδομένων σου λέει 3G και από κάτω έχει και άλλη μια επιλογή που ενεργοποιείς δε θυμάμαι πως τη λένε. Αν τα ενεργοποιήσεις και τα δύο....κατάλαβες!

 

Είναι της γυναίκας το τηλέφωνο. Το διάβασα σε φόρουμ όταν έψαχνα γενικώς περί των χρεώσεων και οι πιο πολλοί ήταν με iPhone!

make love not work
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, μια ερώτηση: 55 ευρώ το μήνα για Wind W + σταθερό με 24 Mbps και 5 ώρες κινητά από το σταθερό με 75 ευρώ τέλη ενεργοποίησης και 2 χρόνια συμβόλαιο, είναι καλά; Πέρσι τα ίδια τα δώσανε σε φίλο μου στα 40 ευρώ. Μήπως να περιμένω;
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, μια ερώτηση: 55 ευρώ το μήνα για Wind W + σταθερό με 24 Mbps και 5 ώρες κινητά από το σταθερό με 75 ευρώ τέλη ενεργοποίησης και 2 χρόνια συμβόλαιο, είναι καλά; Πέρσι τα ίδια τα δώσανε σε φίλο μου στα 40 ευρώ. Μήπως να περιμένω;

κάνε φορητότητα. εγώ για αυτά, μόλις έκανα φορητότητα μου το πήγαν στα 35.

να σημειώσω ότι έκανα φορητότητα μόνο στο κινητό μου διότι στη σταθερή αρχικά ήμουν forthnet.. δλδ έκανα φορητότητα στη βόντα και το W μου το πήγαν στα 30 και -15 λόγω συνδυαστικής πήγε στα 15.

Link to comment
Share on other sites

κάνε φορητότητα. εγώ για αυτά, μόλις έκανα φορητότητα μου το πήγαν στα 35.

να σημειώσω ότι έκανα φορητότητα μόνο στο κινητό μου διότι στη σταθερή αρχικά ήμουν forthnet.. δλδ έκανα φορητότητα στη βόντα και το W μου το πήγαν στα 30 και -15 λόγω συνδυαστικής πήγε στα 15.

 

Δεν καταλαβες, ειμαι στην κοσμοτε και μου κανουν αυτην την προσφορα για να παω στη wind. Καποια ιδεα για κατι καλυτερο;

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβες, ειμαι στην κοσμοτε και μου κανουν αυτην την προσφορα για να παω στη wind. Καποια ιδεα για κατι καλυτερο;

 

δε ξέρω πως μπορώ να σε βοηθήσω. νομίζω ότι είναι πολλά και μάλιστα για 2 χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβες, ειμαι στην κοσμοτε και μου κανουν αυτην την προσφορα για να παω στη wind. Καποια ιδεα για κατι καλυτερο;

 

το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να πας σε ένα κατάστημα. ίσως παίξει καλύτερη προσφορά.

αυτό το λέω γιατί όταν ήθελα να κάνω φορητότητα σε βοντα, στα καταστήματα έπαιζαν διάφορες προσφορές , διαφορετικές σε κάθε κατάστημα. για παράδειγμα μου έδιναν το red sta 32 το red από 60.

δε ξέρω αν ισχύει κάτι ανάλογο στη wind

Link to comment
Share on other sites

λεβέντισσα η wind πάλι...κάθε χρόνο κάτι θα κάνει να μου σπάσει τα νεύρα και να σιχτιρίζω την ώρα που για άλλη μια φορά ανανέωσα μαζί τους...

συγκεκριμένα: τον Σεπτέμβρη του 13 έκλεισα ανανέωση 3 γραμμών στο W, προς 22 ευρώ έκαστη για 18 μήνες, δηλαδή μέχρι τον Μάρτιο του '15.

τηλέφωνο πριν 10 λεπτά : "ναι ξέρετε? ...η επιπλέον έκπτωση 20% που σας δώσαμε, την κάνουμε 15% τώρα, απότε από τον επόμενο μήνα, αντί για 70 ευρώ που πληρώνετε χονδρικά θα πληρώνετε 80!"...

Βέβαια, όταν συμφωνούσαμε τα πακέτα, δεν είπε κανείς ότι ένα 20% έκπτωση (που με αυτό πήγαινε στα 22 ευρώ η γραμμή) θα σας το δώσουμε τώρα , αλλά παίζει κάποια στιγμή να το αλλάξουμε....η συμφωνία ήταν crystal clear: 22χ3 για 18 μήνες!

κοροϊδία στεγνή και με σύστημα μάλιστα! ξέρουν πότε θα στο γυρίσουν το παραμυθάκι...κατα μεσής του συμβολαίου, φύγε αν τολμάς και πλήρωσε τις διαφορές που πήρες έκπτωση Χ 3 γραμμές...

δε πειράζει όμως...θα έρθει και η λήξη του συμβολαίου και θα τα ξαναπούμε...;)

Link to comment
Share on other sites

"ναι ξέρετε? ...η επιπλέον έκπτωση 20% που σας δώσαμε, την κάνουμε 15% τώρα, απότε από τον επόμενο μήνα, αντί για 70 ευρώ που πληρώνετε χονδρικά θα πληρώνετε 80!"...

Βέβαια, όταν συμφωνούσαμε τα πακέτα, δεν είπε κανείς ότι ένα 20% έκπτωση (που με αυτό πήγαινε στα 22 ευρώ η γραμμή) θα σας το δώσουμε τώρα , αλλά παίζει κάποια στιγμή να το αλλάξουμε....η συμφωνία ήταν crystal clear: 22χ3 για 18 μήνες!

 

Έχεις γραπτά στο συμβόλαιο που υπέγραψες την ισχύ της έκπτωσης για ολόκληρο το 18μηνο?:blink:

 

θα έρθει και η λήξη του συμβολαίου και θα τα ξαναπούμε...;)

 

Αν το έχεις γραπτά, μπορείς να διακόψεις χωρίς καμία χρέωση, επιστροφή επιδότησης κλπ.;)

Link to comment
Share on other sites

την ανανέωση την έκανα τηλεφωνικά...και οφείλανε αν το 20% όπως μου είπαν δεν είναι στο συμβόλαιο( ξέρουν τι κάνουν) να μου έλεγαν ότι παίζει αν πάσα ώρα και στιγμή να τροποποιηθεί ή και να καταργηθεί. ..δεν το είπαν και σαφέστατα άφησαν να εννοηθεί (πάλι ξέρουν τι κάνουν) ότι το τελικό ποσό των 22 ανά γραμμή θα είναι για όλο το 18μηνο!

να σου πω την αλήθεια δεν έχω καμία όρεξη να τρέχω για φορητότητες με απειλές για δικαστήρια κτλ κτλ....Από το 16μηνο που δε θα δεσμεύομαι, θα με βλέπουν με το κυάλι..

Link to comment
Share on other sites

την ανανέωση την έκανα τηλεφωνικά...και οφείλανε αν το 20% όπως μου είπαν δεν είναι στο συμβόλαιο( ξέρουν τι κάνουν) να μου έλεγαν ότι παίζει αν πάσα ώρα και στιγμή να τροποποιηθεί ή και να καταργηθεί. ..δεν το είπαν και σαφέστατα άφησαν να εννοηθεί (πάλι ξέρουν τι κάνουν) ότι το τελικό ποσό των 22 ανά γραμμή θα είναι για όλο το 18μηνο!

να σου πω την αλήθεια δεν έχω καμία όρεξη να τρέχω για φορητότητες με απειλές για δικαστήρια κτλ κτλ....Από το 16μηνο που δε θα δεσμεύομαι, θα με βλέπουν με το κυάλι..

Τηλέφωνο στη προστασία καταναλωτή και φύγε κύριος. Η ηχογράφηση μετράει και υπέρ σου όχι μόνο υπέρ τους. Αν δε στο είχαν πει τότε τους κολλάς σε μια κόλα χαρτί!

Link to comment
Share on other sites

τα 120' δωρεάν προς σταθερά και κινητά στο F2G καρτοκινητό που λεει για νεες συνδεσεις double play ισχυουν μονο αν ο λογαριασμος και το f2g ειναι στο ιδιο ονομα?

 

Γνωριζει κανεις που το εχει κανει?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κανείς γιατί ΔΕΝ μπορώ να ενεργοποιήσω το absolut surf (5Gb με €5) σε αριθμό F2Go? Ούτε στο κατάστημα μπόρεσαν, ούτε στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση... Σε 2 μάλιστα διαφορετικά νούμερα, δικο μου και του πατέρα μου... :(

 

Τί μπορεί να συμβαίνει?

Link to comment
Share on other sites

Έχω 2 σταθερά στη wind και μια σύνδεση κινητού και 2 καρτοκινητά.

 

Τα συμβόλαια μου έχουν λήξει και η πρόταση της wind είναι: To W στα 34€/μήνα (χωρίς νέα συσκευή) συνδυαστικά με το wind double play στα 25€/μήνα (θέλω και τις διεθνείς κλήσεις).

Είναι καλή τιμή?

Το θέμα όμως είναι οτι είναι με δέσμευση για 2 χρόνια επίσης με βολεύουν και τα 120 λεπτά και τώρα πλέον και τα 300μβ/μήνα ..........

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...