Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

εκανα στις 30-12-12 το wind one L

αλλα δεν με ενημερωσαν οτι η χρεωση ειναι ανα λεπτο (δεν το ηξεραν λεει)

εκανα αιτηση φορητοτητας και λενε οτιπρεπει να μεινω 2 μηνες

τι κανω τωρα?

εγω δεν εχω βαλει υπογραφει σε κανενα συμβολαιο και ουτε επιδοτηση εχω πάρει

 

Κάνεις πάλι αίτηση με κοινοποίηση στην Ε.Ε.Τ.Τ. και σε 3 ημέρες θα έχεις φύγει

Ο όρος των 2 μηνών είναι παράνομος κατά την έννοια ότι δεν συμβιβάζετε με την υποχρεωτική σε 3 ημέρες φορητότητα .

Link to comment
Share on other sites

Κάνεις πάλι αίτηση με κοινοποίηση στην Ε.Ε.Τ.Τ. και σε 3 ημέρες θα έχεις φύγει

Ο όρος των 2 μηνών είναι παράνομος κατά την έννοια ότι δεν συμβιβάζετε με την υποχρεωτική σε 3 ημέρες φορητότητα .

 

Δεν ειναι παράνομη. Έχω την εντύπωση ότι στο συμβόλαιο λέει για υποχρεωτική παραμονή 2 μηνών σε νέο συμβόλαιο . Εκτός κι αν επιτρέπεται η φορητότητα και αμέσως αλλά να πληρώσεις και τα 2 πρώτα πάγια; Δεν είμαι σίγουρος.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν ειναι σωστό και αν έχει σχέση. Αλλα πχ λέει αυτό:

 

13.1 O Συνδρομητής δικαιούται να τερματίσει οποτεδήποτε τους πρώτους δύο (2) μήνες την παρούσα μόνο για σπουδαίο λόγο με έγγραφη ειδοποίησή του προς τη VODAFONE

 

 

Η ελάχιστη διάρκεια της Σύμβασης με την επιφύλαξη των όρων 3.8 έως και 3.10 και των άρθρων 10, 12 και 13 είναι δύο (2) μήνες, μετά την πάροδο των οποίων η σύμβαση μετατρέπεται σε αορίστου χρόνου.

 

 

13.2 Μετά το πέρας των δύο (2) πρώτων μηνών, ο Συνδρομητής έχει δικαίωμα να καταγγείλει τη Σύμβαση οποτεδήποτε και για οποιοδήποτε λόγο με έγγραφη ειδοποίησή του προς τη VODAFONE. Τα αποτελέσματα της καταγγελίας επέρχονται τριάντα (30) ημέρες μετά τη παραλαβή της ειδοποιήσεως από τη VODAFONE

Link to comment
Share on other sites

Για WIND μιλάμε εδώ,

Η φορητότητα πρέπει να γίνει σε 3 εργάσιμες,

Οτιδήποτε άλλο σου πουν είναι παράνομο .

Το αν έχει κόστος είναι άλλο θέμα .

Link to comment
Share on other sites

Ναι για wind μιλάμε , αλλά οι όροι που παρέθεσε από τη vodafone (αυτούς βρήκα online) ειναι κοινοί αν δεν κάνω λάθος και για τη wind.
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν πριν λίγα λεπτά με πήραν πάλι τηλέφωνο από την wind.

Νέα προσφορά για 500' προς όλους, 500 mb και 50 SMS στα 19,67 τελικό ποσό πληρωμής. Τώρα αρχίζω να το σκέφτομαι σοβαρά. Η προσφορά είναι χώμα πραγματικά, αν και εξήγησα στην κοπέλα πως ο σκοπός μου δεν ήταν αυτός, αλλά ο κυριότερος λόγος που αποφάσισα να φύγω ήταν η χάλια κάλυψη του 3g.

Όλα αυτά χωρίς να ζητήσω νέα συσκευή. Άλλωστε μετά το note2 τι να πάρεις;

Link to comment
Share on other sites

Για WIND μιλάμε εδώ,

Η φορητότητα πρέπει να γίνει σε 3 εργάσιμες,

Οτιδήποτε άλλο σου πουν είναι παράνομο .

Το αν έχει κόστος είναι άλλο θέμα .

Eστειλα γραπτο αιτημα στην wind με κοινοποιηση στην ΕΕΤΤ

ποσο καιρο θα κανουν να απαντησουν αραγε κανα μηνα?

Link to comment
Share on other sites

Eστειλα γραπτο αιτημα στην wind με κοινοποιηση στην ΕΕΤΤ

ποσο καιρο θα κανουν να απαντησουν αραγε κανα μηνα?

 

Online το κάνεις στο eett.gr ?

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν πριν λίγα λεπτά με πήραν πάλι τηλέφωνο από την wind.

Νέα προσφορά για 500' προς όλους, 500 mb και 50 SMS στα 19,67 τελικό ποσό πληρωμής. Τώρα αρχίζω να το σκέφτομαι σοβαρά. Η προσφορά είναι χώμα πραγματικά, αν και εξήγησα στην κοπέλα πως ο σκοπός μου δεν ήταν αυτός, αλλά ο κυριότερος λόγος που αποφάσισα να φύγω ήταν η χάλια κάλυψη του 3g.

Όλα αυτά χωρίς να ζητήσω νέα συσκευή. Άλλωστε μετά το note2 τι να πάρεις;

 

Εντάξει, στο δίνουνε τζάμπα...

Link to comment
Share on other sites

κοινοποιηση εκανα το μαιλ που εντειλα στην wind και στην eett

 

Εγω παντως οταν ειχα κανει καταγγελια μεσα απο το site http://www.eett.gr , έκαναν αυτοί την κοινοποίηση στην εταιρία. 2 βδομαδες εκανε να απαντησουν και η ΕΕΤΤ δινει περιθωριο 1 μηνα να απαντησει εγγραφως και προφορικά , να προσκομισει δικαιολογητικα αν χρειαζονται κτλ..

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, στο δίνουνε τζάμπα...

 

Όπως είχα φανταστεί, είχαν υπολογίσει μια επιπλέον έκπτωση λόγω σταθερού στην wind. Αυτό όμως δεν θα ισχύει σε λίγες μέρες όποτε το ποσό ανέβαινε στα 29 περίπου ευρώ. Εδώ και λίγες ώρες είμαι με Vodafone.

Link to comment
Share on other sites

Σε κατάστημα Wind, μου είπαν ότι απ'το Πάσχα κόβονται όλες οι επιδοτήσεις απ'όλες τις εταιρείες!

Λες...?

make love not work
Link to comment
Share on other sites

Σε κατάστημα Wind, μου είπαν ότι απ'το Πάσχα κόβονται όλες οι επιδοτήσεις απ'όλες τις εταιρείες!

Λες...?

 

Μήπως απλά κλεινει η wind?

Link to comment
Share on other sites

Σε κατάστημα Wind, μου είπαν ότι απ'το Πάσχα κόβονται όλες οι επιδοτήσεις απ'όλες τις εταιρείες!

Λες...?

 

Ναι, οι executives των εταιριών, αφού κάθισαν στο ίδιο τραπέζι για να το συμφωνήσουν (κρατώντας επίσημα πρακτικά για να έχει ενοχοποιητικά στοιχεία η Επιτροπή ανταγωνισμου), εν συνεχεία έβγαλαν και εγκύκλιο προς τους υπαλλήλους των καταστημάτων για να το διαρρέουν εμπιστευτικά σε όποιον διαβεί την πόρτα... [πλάκα κάνω φυσικά]

Ουδείς μπορεί να γνωρίζει τι θα συμβεί σε 3, 6, 12 μήνες!

Link to comment
Share on other sites

Μήπως απλά κλεινει η wind?

 

τωρα που ανεβαινουν τα ποσοστα της, λιγο δυσκολο :p

 

σε ποια εταιρια ηταν πριν λιγους μηνες, που ελεγαν στα καταστηματα οτι κοβονται ολα τα καρτοκινητα; Θυμησε μου...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους!

Δεν ξέρω που αλλού να γράψω την απορία μου για αυτό θα το γράψω εδώ.

Λοιπόν πρώτα απ'όλα θέλω να μάθω αν είναι κάποιος απο εδώ μέσα απ'την περιοχη της Χερσονήσου και αν εχει παρατηρήσει πρόβλημα με το δίκτυο.

Απο τελος του Οκτωβρίου εχει αρχίσει και κάνει νούμερα το σήμα εδώ στην περιοχή μου.

Όλο τον Νοέμβριο δεν είχα καθόλου σήμα και όταν απευθύνθηκα στην εταιρεία μου είπαν ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στην περιοχή και σαν λύση μου είπαν να έχω το τηλ μου μόνο στο2g.

Τώρα και 1 εβδομάδα πάλι τα ίδια, δεν έχω καθολου σήμα.

Τι μου προτείνετε να κάνω?

s1.bit3fight.gr/c.php?uid=23557

 

starfinal

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους!

Δεν ξέρω που αλλού να γράψω την απορία μου για αυτό θα το γράψω εδώ.

Λοιπόν πρώτα απ'όλα θέλω να μάθω αν είναι κάποιος απο εδώ μέσα απ'την περιοχη της Χερσονήσου και αν εχει παρατηρήσει πρόβλημα με το δίκτυο.

Απο τελος του Οκτωβρίου εχει αρχίσει και κάνει νούμερα το σήμα εδώ στην περιοχή μου.

Όλο τον Νοέμβριο δεν είχα καθόλου σήμα και όταν απευθύνθηκα στην εταιρεία μου είπαν ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στην περιοχή και σαν λύση μου είπαν να έχω το τηλ μου μόνο στο2g.

Τώρα και 1 εβδομάδα πάλι τα ίδια, δεν έχω καθολου σήμα.

Τι μου προτείνετε να κάνω?

 

 

 

Αν δεν έχεις σήμα μπορείς να διακόψεις το συμβόλαιο χωρίς χρέωση . Μιλάω βέβαια για περιπτωση που ειναι τραγική και δεν μπορείς να βγάλεις κλήση

Link to comment
Share on other sites

Σε κατάστημα Wind, μου είπαν ότι απ'το Πάσχα κόβονται όλες οι επιδοτήσεις απ'όλες τις εταιρείες!

Λες...?

 

Από το Πάσχα; Ποιάς χρονιάς ακριβώς το Πάσχα;

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, στο δίνουνε τζάμπα...

 

Φίλε πραγματικά τζάμπα νομίζω ότι δεν χωράει παραπάνω σκέψη... αν δεν το θες μπορώ να την παρω εγώ στα στοιχεία σου :)

Link to comment
Share on other sites

Χρεωσαν την κοπελα μου απο τη Wind 236ΜΒ περισσοτερα απο τα 100ΜΒ που ειχε το πακετο της, χωρις φυσικα να εχει κανει αντιστοιχη χρηση. Καναμε αμφισβητηση της χρεωσης η οποια φυσικα απορριφθηκε με κατι αστειες δικαιολογιες και παιρνουμε την αποφαση να παμε με φορητοτητα στην Cosmote μεσω της online προσφορας που δινει εκπτωση στο παγιο.

 

Η κοπελα μου ηδη εχει υπογραψει συμβολαιο και ειναι στην Cosmote αλλα εμενα με ταλαιπωρουν λιγο. Τρεις μερες μετα την αιτηση φορητοτητας με πηρε τηλεφωνο η Cosmote οτι το αιτημα απορριφθηκε λογω λαθους στοιχειων. Ζητησα να επιμεινουν και να το ξαναστειλουν και στο διαστημα του δευτερου τριημερου με πηραν δυο "διαμαντια" δυο συνεχομενες ημερες απο το τηλ. κεντρο της Wind, οι οποιοι ενω στην αρχη προσπαθουσαν να με πεισουν να μεινω, στο τελος μου ξεφουρνισαν οτι πρεπει να πληρωσω πρωτα μια ρητρα και μετα να με αφησουν να φυγω. Το αστειο ειναι οτι ο ενας με ενημερωσε οτι η ρητρα ειναι 23€ και ο αλλος οτι ειναι 27,90€. Εφοσον τους ειπα οτι θα την πληρωσω, την επομενη ακυρωσαν και παλι το αιτημα μου λογω λαθους στοιχειων.

 

Τι κανω; Στελνω κανονικα παλι αιτημα και πληρωνω τη ρητρα; Τους γραφω και δεν πληρωνω τιποτα; Παρακαλω τα φωτα σας γιατι το μονο που θελω ειναι να ξεμπερδεψω οσο πιο γρηγορα γινεται.

 

ΥΓ. Στην τελευταια μου ανανεωση με τη Wind δεν ειχα παρει επιδοτηση, αλλα ειχα επιλεξει εκπτωση στο παγιο.

seventh_heaven

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg

Link to comment
Share on other sites

@seventh_heaven

 

πήγαινε από κατάστημα. μπορούν να σου εκδόσουν το αναπόσβεστο ποσό αναβάθμισης (ακόμα κι αν έχει χρησιμοποιηθεί ως πίστωση) το πληρώνεις και ξεμπερδεύεις. δεν μπορώ να σου προτείνω κάτι άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχεις άδικο.

Μπορεί να μου το είπαν απλά για να πάρω την επιδότηση από τώρα να με δέσουν.

make love not work
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα σε ολους.

Μηπως ξερει κανεις αν μπορουμε να μαθαινουμε το υπολοιπο χρονου ομιλιας σε bussiness to all 30?

Θελω να κανω το προγραμμα αυτο αλλα απο την wind μου λενε οτι δεν γινεται κ οτι πρεπει να κοιταω τα χρονομετρα του κινητου...αλλα πως ξεχωριζεις 300 προς ολους και 1500 προς σταθερα??Μονο οι 'μπαρες" της vodafone σου δινουν τετοια δυνατοτητα η wind σου δινει κουπονι για χαρτοριχτρα??????

oxi θα σου πω το αλλο...ΝΙΚΟΣ ΚΟΡΟΜΠΟΣ ερχομαι απο εκει σε λιγο....

 

*SugarTown*

Link to comment
Share on other sites

Χρεωσαν την κοπελα μου απο τη Wind 236ΜΒ περισσοτερα απο τα 100ΜΒ που ειχε το πακετο της, χωρις φυσικα να εχει κανει αντιστοιχη χρηση. Καναμε αμφισβητηση της χρεωσης η οποια φυσικα απορριφθηκε με κατι αστειες δικαιολογιες και παιρνουμε την αποφαση να παμε με φορητοτητα στην Cosmote μεσω της online προσφορας που δινει εκπτωση στο παγιο.

 

Η κοπελα μου ηδη εχει υπογραψει συμβολαιο και ειναι στην Cosmote αλλα εμενα με ταλαιπωρουν λιγο. Τρεις μερες μετα την αιτηση φορητοτητας με πηρε τηλεφωνο η Cosmote οτι το αιτημα απορριφθηκε λογω λαθους στοιχειων. Ζητησα να επιμεινουν και να το ξαναστειλουν και στο διαστημα του δευτερου τριημερου με πηραν δυο "διαμαντια" δυο συνεχομενες ημερες απο το τηλ. κεντρο της Wind, οι οποιοι ενω στην αρχη προσπαθουσαν να με πεισουν να μεινω, στο τελος μου ξεφουρνισαν οτι πρεπει να πληρωσω πρωτα μια ρητρα και μετα να με αφησουν να φυγω. Το αστειο ειναι οτι ο ενας με ενημερωσε οτι η ρητρα ειναι 23€ και ο αλλος οτι ειναι 27,90€. Εφοσον τους ειπα οτι θα την πληρωσω, την επομενη ακυρωσαν και παλι το αιτημα μου λογω λαθους στοιχειων.

 

Τι κανω; Στελνω κανονικα παλι αιτημα και πληρωνω τη ρητρα; Τους γραφω και δεν πληρωνω τιποτα; Παρακαλω τα φωτα σας γιατι το μονο που θελω ειναι να ξεμπερδεψω οσο πιο γρηγορα γινεται.

 

ΥΓ. Στην τελευταια μου ανανεωση με τη Wind δεν ειχα παρει επιδοτηση, αλλα ειχα επιλεξει εκπτωση στο παγιο.

 

 

 

Το να τους γραψεις και να μην πληρωσεις τιποτα ειναι μεγαλο λαθος. Παιζουν πολλα αν τους χρωστας.

Το πιο λογικο ειναι το εξης. Τι ρητρες και βλακειες? το συμβολαιο που υπογραψες θα τα ξεκαθαριζει ολα. Ποση επιδοτηση πηρες? και σε ποιον μηνα εισαι τωρα? και αναλογα με τον πινακα αποσβεσης τους χρωστας ενα συγκεκριμενο ποσο. Αν πηρες εκπτωση στο παγιο πληρωνεις τις συνολικες εκπτωσεις με αποσβεση αναλογα με τη διαρκεια του συμβολαιου και το μηνα που εισαι.

 

Μια αλλη λυση ειναι ηλεκτρονικη καταγγελια στην ΕΕΤΤ

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...