keysmith Δημ. May 20, 2010 Κοινοποίηση Δημ. May 20, 2010 Τηλέφωνο στο 1260.. Ειναι και άλλοι που χρεώθηκαν από "δωρεάν" f2g, κολάει το billing σύστημά τους καποιες φορές.. Συνηθως αναγνωρίζουν το λάθος και σε πιστώνουν.. Παράθεση από Ericsson GF 788 ξεκινήσαμε μη σου πω από motorola c520.. By Keysmith Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soublaki-3 Δημ. May 20, 2010 Κοινοποίηση Δημ. May 20, 2010 Καλησπερα. Εχω τη f2go με τη προσφορα του 1.5giga. Απο χθες δεν μπορουσα να μπω καθολου στο ιντερνετ απο το κινητο. Σημερα που δοκιμασα να κανω ανανεωση ειδα οτι εχω αρνητικο υπολοιπο, -90 ευρω... Εχω download meter στο κινητο, σε καμια περιπτωση δεν εχω ξεπερασει το οριο. Παιζει να εκαναν λαθος; Μπορω να κανω κατι; ΚΑΝΟΝΑΣ #1: ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ INTERNET ΑΠΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΣΟΥ ΝΟΥΜΕΡΟ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nif Δημ. May 20, 2010 Κοινοποίηση Δημ. May 20, 2010 Τηλέφωνο στο 1260.. Ειναι και άλλοι που χρεώθηκαν από "δωρεάν" f2g, κολάει το billing σύστημά τους καποιες φορές.. Συνηθως αναγνωρίζουν το λάθος και σε πιστώνουν.. βασικά εφτασα στο μείον επειδή ξεπερασα το δωρεάν. όχι για κανέναν άλλο λόγο, ελπίζω να το πάνε στο μηδέν Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hostis Δημ. May 20, 2010 Κοινοποίηση Δημ. May 20, 2010 ΚΑΝΟΝΑΣ #1: ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ INTERNET ΑΠΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΣΟΥ ΝΟΥΜΕΡΟ. κανόνας για wind κυρίως. Στις άλλες κινητές δεν έχω ακούσει να γίνονται τέτοια χατζηαβατηλίκια Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soublaki-3 Δημ. May 20, 2010 Κοινοποίηση Δημ. May 20, 2010 κανόνας για wind κυρίως. Στις άλλες κινητές δεν έχω ακούσει να γίνονται τέτοια χατζηαβατηλίκια Σε όλες τις εταιρείες συμβαίνουν αυτά με τις υπέρογκες χρεώσεις. Γι' αυτό και δεν χρησιμοποιώ mobile internet ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Serafeim1981 Δημ. May 20, 2010 Κοινοποίηση Δημ. May 20, 2010 βασικά εφτασα στο μείον επειδή ξεπερασα το δωρεάν. όχι για κανέναν άλλο λόγο, ελπίζω να το πάνε στο μηδέν Αν ξεπέρασες το δωρεάν, πώς θα στο μηδενίσουν; Παράθεση Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. May 20, 2010 Κοινοποίηση Δημ. May 20, 2010 Θα το μηδενισουν γιατι θα επρεπε το συστημα να μην σε αφηνει να πας στο - , αυτος ειναι ο σκοπος της καρτοκινητης αλλωστε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nif Δημ. May 20, 2010 Κοινοποίηση Δημ. May 20, 2010 Θα το μηδενισουν γιατι θα επρεπε το συστημα να μην σε αφηνει να πας στο - , αυτος ειναι ο σκοπος της καρτοκινητης αλλωστε. δυστυχώς δεν μπορώ να καλέσω λόγω αρνητικού. θα τους καλέσω από ένα άλλο νούμερο που έχω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
LEF Δημ. May 20, 2010 Κοινοποίηση Δημ. May 20, 2010 παιδια εχω καρτοκινητο wind και οταν μιλαω και με παρουν τηλ δείχνει κλειστό. Μήπως ξερει καποιος τον κοδικο ενεργοποίησης της αναμονης κλήσεων? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mythos_bt Δημ. May 20, 2010 Κοινοποίηση Δημ. May 20, 2010 παιδια εχω καρτοκινητο wind και οταν μιλαω και με παρουν τηλ δείχνει κλειστό. Μήπως ξερει καποιος τον κοδικο ενεργοποίησης της αναμονης κλήσεων? Ειναι *43# Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
BabylonX Δημ. May 20, 2010 Κοινοποίηση Δημ. May 20, 2010 δυστυχώς δεν μπορώ να καλέσω λόγω αρνητικού. θα τους καλέσω από ένα άλλο νούμερο που έχω Αυτό ακριβώς θα κάνεις. Καλείς από άλλο κινητό ή από σταθερό στο 6935601260 και ζητάς μηδενισμό. Παίρνει από 3 μέρες μέχρι βδομάδα συνήθως μέχρι να στο μηδενίσουν. Και τώρα ξέρεις. Μόνο 5άρες κάρτες! :lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
EDESSACITY Δημ. May 21, 2010 Κοινοποίηση Δημ. May 21, 2010 ΚΑΝΟΝΑΣ #1: ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ INTERNET ΑΠΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΣΟΥ ΝΟΥΜΕΡΟ. Δεν ειναι το βασικο μου νουμερο :) Ευχαριστω για τη βοηθεια, θα τους παρω τηλ απο αλλο κινητο Παράθεση OLYMPIAKOS Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. May 21, 2010 Κοινοποίηση Δημ. May 21, 2010 Δεν ειναι το βασικο μου νουμερο :) Ευχαριστω για τη βοηθεια, θα τους παρω τηλ απο αλλο κινητο Για κατι τετοιους λογους θα παρουσιασει μεγαλη αυξηση η γουιντ μετα το περας της ταυτοποιησης των καρτοκινητων Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hostis Δημ. May 21, 2010 Κοινοποίηση Δημ. May 21, 2010 Σε όλες τις εταιρείες συμβαίνουν αυτά με τις υπέρογκες χρεώσεις. Γι' αυτό και δεν χρησιμοποιώ mobile internet ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ. Υπέρογκες ναι, αλλά να σε χρεώνει ενώ έχεις δωρεάν ΜΒ μόνο στη wind τυχαίνει. Άλλο το να καταναλώσεις το δωρεάν όγκο και να σε χρεώνει μετά. Στο cu που είχα ένα χρόνο τα δωρεάν ΜΒ δεν με είχε χρεώσει ποτέ (εκεί βέβαια είχε και real time ενημέρωση υπολοίπου) Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
button Δημ. May 21, 2010 Κοινοποίηση Δημ. May 21, 2010 Υπέρογκες ναι, αλλά να σε χρεώνει ενώ έχεις δωρεάν ΜΒ μόνο στη wind τυχαίνει. Άλλο το να καταναλώσεις το δωρεάν όγκο και να σε χρεώνει μετά. Στο cu που είχα ένα χρόνο τα δωρεάν ΜΒ δεν με είχε χρεώσει ποτέ (εκεί βέβαια είχε και real time ενημέρωση υπολοίπου) καλά η WIND έχει ένα βουνό λάθη με μήνυμα στο 1245 μου λέει υπόλοιπο 980ΜΒ ε δηλαδή έλεος 2 εβδομάδες περάσαν και είναι ακόμα 980 αντί 400-500ΜΒ επειδή με το πρόγραμμα μέτρησης έχω κάνει λάθη καθώς άλλαζα κινητό συνεχεία μήπως υπάρχει λύση να ρυθμίσω κάπως το Ε220 της WIND μου έμεινε από ADSM 5GB για να απελευθεροσο το κινητό Παράθεση :ninja: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kostas_01 Δημ. May 21, 2010 Κοινοποίηση Δημ. May 21, 2010 καλά η WIND έχει ένα βουνό λάθη με μήνυμα στο 1245 μου λέει υπόλοιπο 980ΜΒ ε δηλαδή έλεος 2 εβδομάδες περάσαν και είναι ακόμα 980 αντί 400-500ΜΒ επειδή με το πρόγραμμα μέτρησης έχω κάνει λάθη καθώς άλλαζα κινητό συνεχεία μήπως υπάρχει λύση να ρυθμίσω κάπως το Ε220 της WIND μου έμεινε από ADSM 5GB για να απελευθεροσο το κινητό Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να κάνεις κάποια επιπλέον ρύθμιση, αν ο connection manager της Wind αναγνωρίζει ήδη το στικάκι σου. Απλά βάζεις την κάρτα σου μέσα και, λογικά, θα είσαι ΟΚ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nuvox Δημ. May 22, 2010 Κοινοποίηση Δημ. May 22, 2010 Λοιπον επιδη στειλα email στη Wind σχετικα με το bonus εισερχομενων κλησεων που μηδενιστηκε ξαφνικα και επειδη στη σελιδα της δεν μπορω να βρω ακρη για online εξυπηρετηση. Εγω το email το εστειλα στο crm@wind.com.gr αλλα ειδα οτι καποιος αλλος το ειχε στειλει στο cs@wind.com.gr. Ποιο ειναι το σωστο? Το εστειλα πριν 1 εβδομαδα ποτε να περιμενω απαντηση? Παράθεση Ολα αισθανομαι...τα παντα...το ενα..το αλλο...ξερω γω... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hostis Δημ. May 22, 2010 Κοινοποίηση Δημ. May 22, 2010 Καμιά δεκαριά μέρες, αλλά δεν είναι σίγουρο ότι θα απαντήσουν. Το σωστό είναι το crm@wind.com.gr Αν δεν σου απαντήσουν σε εύλογο χρόνο (20 μέρες) κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ (και με mail γίνεται), γιατί και μόνο το να μην απαντήσουν σε γραπτή αίτηση συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα. Ελπίζω να μη χρειαστεί. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tazio Δημ. May 22, 2010 Κοινοποίηση Δημ. May 22, 2010 Προσωπικά, όσα e mail έχω στείλει να έχω στείλει στο crm@wind.com.gr . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nuvox Δημ. May 22, 2010 Κοινοποίηση Δημ. May 22, 2010 Ευχαριστω hostis και tazio για τις απαντησεις σας. Οποτε το εστειλα στη σωστη διευθυνση. Ειμαι σιγουρη οτι δεν προκειτε να απαντησουν γιατι απο οτι καταλαβα δεν εχουν καποια επιχειρηματα οποτε θα καταληξουμε στο γνωστο "μετα απο ελεγχο δεν προεκυψε καποιο προβλημα του συστηματος. Απλα θα περιμενω! Παράθεση Ολα αισθανομαι...τα παντα...το ενα..το αλλο...ξερω γω... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hostis Δημ. May 22, 2010 Κοινοποίηση Δημ. May 22, 2010 Ευχαριστω hostis και tazio για τις απαντησεις σας. Οποτε το εστειλα στη σωστη διευθυνση. Ειμαι σιγουρη οτι δεν προκειτε να απαντησουν γιατι απο οτι καταλαβα δεν εχουν καποια επιχειρηματα οποτε θα καταληξουμε στο γνωστο "μετα απο ελεγχο δεν προεκυψε καποιο προβλημα του συστηματος. Απλα θα περιμενω! Μεγάλη αδικία όμως αυτό, να μην μπορείς να βρεις το δίκιο σου και να σε γράφουνε κι από πάνω στα παλιά τους τα παπούτσια. Πόσο μάλλον αν έχεις συμβόλαιο. Κανονικά, αν λειτουργούσε η ΕΕΤΤ όπως έπρεπε, θα έτρωγε τρελό πρόστιμο η wind. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nuvox Δημ. May 22, 2010 Κοινοποίηση Δημ. May 22, 2010 Μεγάλη αδικία όμως αυτό, να μην μπορείς να βρεις το δίκιο σου και να σε γράφουνε κι από πάνω στα παλιά τους τα παπούτσια. Πόσο μάλλον αν έχεις συμβόλαιο. Κανονικά, αν λειτουργούσε η ΕΕΤΤ όπως έπρεπε, θα έτρωγε τρελό πρόστιμο η wind. Ειναι κριμα παντως να τα κανει αυτα...εδω που τα λεμε εαν δεν ακανε αυτες τις χαzομαρρες δεν θα ηταν τριτη αλλα πρωτη και με διαφορα στα καρτοκινητα. Εγω βασικα εχω βαρεθει τοσο πυ αμα δεν μου απαντησουν θα κανω απλα μια φορητοτητα.ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΗΝ WIND, ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΗΝ WIND....................... Παράθεση Ολα αισθανομαι...τα παντα...το ενα..το αλλο...ξερω γω... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
scream Δημ. May 22, 2010 Κοινοποίηση Δημ. May 22, 2010 Ειναι κριμα παντως να τα κανει αυτα...εδω που τα λεμε εαν δεν ακανε αυτες τις χαzομαρρες δεν θα ηταν τριτη αλλα πρωτη και με διαφορα στα καρτοκινητα. Εγω βασικα εχω βαρεθει τοσο πυ αμα δεν μου απαντησουν θα κανω απλα μια φορητοτητα.ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΗΝ WIND, ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΗΝ WIND....................... Δεύτερη είναι στα καρτοκινητά μην λέμε ότι να ναι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
inel Δημ. May 22, 2010 Κοινοποίηση Δημ. May 22, 2010 Λοιπον επιδη στειλα email στη Wind σχετικα με το bonus εισερχομενων κλησεων που μηδενιστηκε ξαφνικα και επειδη στη σελιδα της δεν μπορω να βρω ακρη για online εξυπηρετηση. Εγω το email το εστειλα στο crm@wind.com.gr αλλα ειδα οτι καποιος αλλος το ειχε στειλει στο cs@wind.com.gr. Ποιο ειναι το σωστο? Το εστειλα πριν 1 εβδομαδα ποτε να περιμενω απαντηση? Εαν πας στο παρακάτω site της wind που περιγράφει τους όρους του προγραμματος bonus εισερχομενων κλήσεων στα f2g: http://www.wind.com.gr/pages.fds?langid=1&pageid=1856 ,τότε σε κάποιο σημείο γράφει καθαρά: 'Ο δωρεάν χρόνος ομιλίας που δεν καταναλώνεται μέσα στη διάρκεια ισχύος των 30 ημερών χάνεται και δεν μεταφέρεται στον επόμενο μήνα. ' Παρόλο που αναφερόταν απο την αρχή στο site,η wind δεν το είχε εφαρμοσει τους πρώτους μήνες του προγράμματος και ο υπολοιπόμενος χρόνος bonus μεταφερόταν στον επόμενο μήνα. Απ'οτι φαίνεται η wind άρχισε να εφαρμόζει τον συγκεκριμένο όρο, οπότε μην περιμένεις να σου απαντήσει θετικά στο αίτημα-απορία σου... Εαν πάλι σου απαντήσουν θετικά και σου πιστώσουν το χρόνο ομιλίας τότε μην ξεχάσεις να το αναφέρεις εδώ για να το ζητήσουμε και εμείς οι υπόλοιποι...:):rolleyes: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nuvox Δημ. May 23, 2010 Κοινοποίηση Δημ. May 23, 2010 (edited) Εαν πας στο παρακάτω site της wind που περιγράφει τους όρους του προγραμματος bonus εισερχομενων κλήσεων στα f2g: http://www.wind.com.gr/pages.fds?langid=1&pageid=1856 ,τότε σε κάποιο σημείο γράφει καθαρά: 'Ο δωρεάν χρόνος ομιλίας που δεν καταναλώνεται μέσα στη διάρκεια ισχύος των 30 ημερών χάνεται και δεν μεταφέρεται στον επόμενο μήνα. ' Παρόλο που αναφερόταν απο την αρχή στο site,η wind δεν το είχε εφαρμοσει τους πρώτους μήνες του προγράμματος και ο υπολοιπόμενος χρόνος bonus μεταφερόταν στον επόμενο μήνα. Απ'οτι φαίνεται η wind άρχισε να εφαρμόζει τον συγκεκριμένο όρο, οπότε μην περιμένεις να σου απαντήσει θετικά στο αίτημα-απορία σου... Εαν πάλι σου απαντήσουν θετικά και σου πιστώσουν το χρόνο ομιλίας τότε μην ξεχάσεις να το αναφέρεις εδώ για να το ζητήσουμε και εμείς οι υπόλοιποι...:):rolleyes: Συγνωμη αλλα εισαι 100% σιγουρος οτι αυτο το εγραφε απο την αρχη? Γιατι εγω με το που ανακοινωσαν την υπηρεσια μπηκα στο site και δεν ειχαν καμια μα καμια τετοια αναφορα. Αν εισαι σιγουρος τοτε εχουν δικιο αυτοι. Ειμαι παντως 99% σιγουρη οτι την πρωτη εβδομαδα δεν το εγραφαν. Τελος αναφερει οτι δεν παιρνεις μπονους απο πακετα ομιλιας. Αληθεια τι γινεται ομως με την υπηρεσια 0,01/λεπτο απο την οποια επαιρνα μπονους? Δεν ισχυει πλεον? Αν οχι που το αναφερει? Η προσφορα του 2010 αληθεια ειναι πακετο και δεν παιρνεις μπονους? @ scream ; Ας περιμενεις μεχρι να ολοκληρωθει η ταυτοποιηση των καρτοκινητων. Οι ευσεβοις ποθοι των συνδρομητων καθως και το τι δηλωνει καθε εταιρεια δεν με εντυπωσιαzουν. Εχω π.χ. εχω μολις 34 f2g πακετακια λες να τα ταυτοποιησω ολα η να τα κανω φορητοτητα στο frog? Edited May 23, 2010 by nuvox Παράθεση Ολα αισθανομαι...τα παντα...το ενα..το αλλο...ξερω γω... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.