Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

On 6/1/2026 at 1:29 ΜΜ, spiliot said:

Το ότι γίνεται την επόμενη μέρα - και επειδή μιλάμε για nova - σημαίνει ότι μάλλον κάποιος τρέχει κάτι χειροκίνητα κοιτώντας στην λίστα των νέων συνδέσεων και ενεργοποιείται η υπηρεσία αν συντρέχουν οι προϋποθέσεις που έχουν θέσει.

Το θεωρώ εξαιρετικά απίθανο να γίνεται ο έλεγχος αυτόματα κάθε μέρα για κάθε συνδρομητή και να ενεργοποιεί-απενεργοποιεί αντίστοιχα. Όχι ότι είναι αδύνατο αλλά δε μας έχει συνηθίσει σε αυτοματισμούς η εταιρία. Κατά την άποψή μου κάποιος που έχει πρόβλημα δε χάνει κάτι να δοκιμάσει να το ενεργοποιήσουν χειροκίνητα όπως είπα ή/και να περιμένει τουλάχιστον μία/μιάμιση μέρα με συμβατή συσκευή να δει αν γίνει αυτόματα, που αμφιβάλλω.

Εγώ το είχα ενεργοποιήσει με SMS σε Mi A3 αφού είχα βάλει τη κάρτα σε iphone και μετά από κάποιο καιρό που άλλαξα συσκευή με τη κάρτα ενεργοποιημένη δούλεψε και σε Oneplus. Τόσο το Mi όσο και το oneplus δεν είναι στη λίστα συμβατών συσκευών. Το Mi A3 το έχω δώσει σε συγγενή που ήρθε στη nova (qvip) με διαφορετική κάρτα και εκεί πριν ένα χρόνο ζήτησα από το chat να το ενεργοποιήσουν και έγινε. Δε θυμάμαι αν ρώτησαν ποια συσκευή έχω, αν το έκαναν τους είπα μία από τη λίστα των συμβατών. Σε κάνα μήνα θα φέρω ένα moto σε qvip που επίσης δεν είναι στη λίστα και βλέπουμε.

Ένας αυτοματισμός είναι που μπαίνει σε λειτουργία και τπτ άλλο. 
Τώρα να έχεις πειραγμένο λειτουργικό, θα είναι ένας παράγοντας για να μη ξεκινήσει. 

iPhone 6/ plus, 7/plus, αυτά τα τέσσερα μοντέλα ή νόβα δεν τα έχει σε λίστα όπως η vf. 

Πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να τους κάνουμε να ξεκλειδώσουν κάποιες συσκευές. 

Link to comment
Share on other sites

17 ώρες πριν, damianos said:

Σε άλλους χρήστες σας αφήνει να αλλάξατε φωτογραφία προφίλ σε Free2Go??? Σε Q με αφήνει....

IMG_20260107_130625.jpg

Σε εμένα και σε Q και σε free2go με αφήνει κανονικά δοκιμασμένο σε Samsung galaxy A15 4G 

Vodafone The only scam company you can trust 

Link to comment
Share on other sites

γειά σας, έχει η nova στο free2go κάποιο πακέτο με nova tv? γιατί η cosmote έχει πακέτο στο whats up με cosmote tv..

*#*#86583#*#* εμφανίζει την επιλογή voLTE σε Xiaomi smartphone.

*#*#869434#*#* εμφανίζει την επιλογή voWIFI σε Xiaomi smartphone.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, odim said:

γειά σας, έχει η nova στο free2go κάποιο πακέτο με nova tv? γιατί η cosmote έχει πακέτο στο whats up με cosmote tv..

Όχι δυστυχώς..

Link to comment
Share on other sites

ΤΕΛΙΚΆ είδα και απόείδα, Note 10 Pro 4g ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να παίξει WiFi calling κ το έβαλα στο Xaiomi Note 8 Pro... Και παίζει 1000%

IMG_20260109_200855.jpg

Link to comment
Share on other sites

Έχω f2g που έχω 5-6 μήνες να κάνω ανανέωση και μου ήρθε προσφορά μόνο για εμένα: δώρο ΚΑΘΕ μήνα για 1 χρόνο 600' και 600ΜΒ αρκεί να κάνω στο δίμηνο ανανέωση ώστε να μην μηδενιστεί το υπόλοιπο...

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, GREGORYMO said:

Έχω f2g που έχω 5-6 μήνες να κάνω ανανέωση και μου ήρθε προσφορά μόνο για εμένα: δώρο ΚΑΘΕ μήνα για 1 χρόνο 600' και 600ΜΒ αρκεί να κάνω στο δίμηνο ανανέωση ώστε να μην μηδενιστεί το υπόλοιπο...

Μπράβο ρε γατονι, τα κατάφερες....

Μήτσο σε θελω πιο ζωηρό, είναι κόσμος που περιμένει τα 600....

Κουνήσου !!

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, HEO said:

Μπράβο ρε γατονι, τα κατάφερες....

Μήτσο σε θελω πιο ζωηρό, είναι κόσμος που περιμένει τα 600....

Κουνήσου !!

Μην τον ζορίσετε και τον κάψετε το κυρ-Μητσο τώρα που πήρε μπροστα. Θυμάστε πριν χρόνια μια διαφήμιση που διαφήμιζε τυρί έλεγε ΦΕΤΑ!!!!! 🤣

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, GREGORYMO said:

Έχω f2g που έχω 5-6 μήνες να κάνω ανανέωση και μου ήρθε προσφορά μόνο για εμένα: δώρο ΚΑΘΕ μήνα για 1 χρόνο 600' και 600ΜΒ αρκεί να κάνω στο δίμηνο ανανέωση ώστε να μην μηδενιστεί το υπόλοιπο...

Μπραβορε φίλε. Αντε να ξανά ξεκινήσει η προσφορά διότι σε 1 μηνα φτάνω στο 12μηνο...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

τα φώτα σας…

Έχω  nova full με EON και ένα F2G στο ιδιο όνομα ,  είπε από το chat για ενεργοποίηση της buy more να καλέσουμε 13800 (έπειτα από 3 μηνηματα σε διάστημα 3 μηνών και αντίστοιχα αιτήματα)

Σήμερα στην κληση στο 13800 μας  είπε ότι γίνεται ενεργοποίηση από το F2G app…..

 

 

 

Edited by tolisrodos
Link to comment
Share on other sites

Όταν το f2g έχει το αντίστοιχο καουνταουν του q , δεν επιτρέπει χαμηλότερη χρηματική ανανέωση, όπως κάνει το q;

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει ακόμα 12μηνη προσφορά F2G μέσω του κέντρου καρτοκινητής για φορητότητα ή νέο αριθμό σε κάθε ανανέωση απεριόριστα DATA και ομιλία. Έρχεται δωρεάν, μόλις γίνει η ενεργοποίηση να φανταστώ δεν υπάρχει τίποτα θα πρέπει να μπει πακέτο;

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, elkons said:

Υπάρχει ακόμα 12μηνη προσφορά F2G μέσω του κέντρου καρτοκινητής για φορητότητα ή νέο αριθμό σε κάθε ανανέωση απεριόριστα DATA και ομιλία. Έρχεται δωρεάν, μόλις γίνει η ενεργοποίηση να φανταστώ δεν υπάρχει τίποτα θα πρέπει να μπει πακέτο;

Όχι.. έκανα πρόσφατα φορητότητα και ακόμα να βάλω κάρτα. Όλα καλά.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, elkons said:

Υπάρχει ακόμα 12μηνη προσφορά F2G μέσω του κέντρου καρτοκινητής για φορητότητα ή νέο αριθμό σε κάθε ανανέωση απεριόριστα DATA και ομιλία. Έρχεται δωρεάν, μόλις γίνει η ενεργοποίηση να φανταστώ δεν υπάρχει τίποτα θα πρέπει να μπει πακέτο;

Γιατί δε παίρνεις καινούργιο νούμερο από εξωτερικό συνεργάτη που ισχύει σίγουρα η προσφορά αυτή πού θες

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mips said:

Γιατί δε παίρνεις καινούργιο νούμερο από εξωτερικό συνεργάτη που ισχύει σίγουρα η προσφορά αυτή πού θες

Το "κέντρο καρτοκινητής" που αναφέρει είναι ο... Εξωτερικός συνεργάτης!!

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, GREGORYMO said:

Μπορώ να πάρω νέο αριθμό f2g χωρίς να βάλω κάρτα?

Που καλώ?

Στο κέντρο καρτοκινητής, έκανα εχτές παραγγελία εδωσα email έστειλα αυτά που ζήτησαν και θα έρθει με ACS. Περιμένω και θα την ενεργοποιήσω μόλις τη παραλάβω.

Link to comment
Share on other sites

Εχει ζητησει κανείς με τον ιδιο τροπο χωρίς κοστος, sim για φορητότητα?

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, elkons said:

Στο κέντρο καρτοκινητής, έκανα εχτές παραγγελία εδωσα email έστειλα αυτά που ζήτησαν και θα έρθει με ACS. Περιμένω και θα την ενεργοποιήσω μόλις τη παραλάβω.

Πήρες τηλέφωνο στο 2109995100 ?

 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, GREGORYMO said:

Πήρες τηλέφωνο στο 2109995100 ?

 

Ναι και έστειλαν email:

466165a5-9cf6-4b72-96a0-bd2a2e75744e.jpg

Σε προηγούμενη επικοινωνία για φορητότητα ειχαν πει ότι θα κανω online ενεργοποίηση ενώ εδώ θα υπογράψω απλά μόλις τη παραλάβω. Δεν ξέρω εάν υπάρχει άλλος τρόπος. 

Link to comment
Share on other sites

Ξέρουμε αν οι συγκεκριμένες παροχές ισχύουν και στο εξωτερικό;Με τα απεριόριστα του Free2go?

Edited by AlexM2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...