Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τηλέφωνο στο 1260.. Ειναι και άλλοι που χρεώθηκαν από "δωρεάν" f2g, κολάει το billing σύστημά τους καποιες φορές..

Συνηθως αναγνωρίζουν το λάθος και σε πιστώνουν..

από Ericsson GF 788 ξεκινήσαμε μη σου πω από motorola c520.. By Keysmith
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα. Εχω τη f2go με τη προσφορα του 1.5giga. Απο χθες δεν μπορουσα να μπω καθολου στο ιντερνετ απο το κινητο. Σημερα που δοκιμασα να κανω ανανεωση ειδα οτι εχω αρνητικο υπολοιπο, -90 ευρω... Εχω download meter στο κινητο, σε καμια περιπτωση δεν εχω ξεπερασει το οριο.

Παιζει να εκαναν λαθος; Μπορω να κανω κατι;

ΚΑΝΟΝΑΣ #1: ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ INTERNET ΑΠΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΣΟΥ ΝΟΥΜΕΡΟ.

Link to comment
Share on other sites

Τηλέφωνο στο 1260.. Ειναι και άλλοι που χρεώθηκαν από "δωρεάν" f2g, κολάει το billing σύστημά τους καποιες φορές..

Συνηθως αναγνωρίζουν το λάθος και σε πιστώνουν..

βασικά εφτασα στο μείον επειδή ξεπερασα το δωρεάν. όχι για κανέναν άλλο λόγο,

ελπίζω να το πάνε στο μηδέν

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΝΟΝΑΣ #1: ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ INTERNET ΑΠΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΣΟΥ ΝΟΥΜΕΡΟ.

 

κανόνας για wind κυρίως. Στις άλλες κινητές δεν έχω ακούσει να γίνονται τέτοια χατζηαβατηλίκια

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

κανόνας για wind κυρίως. Στις άλλες κινητές δεν έχω ακούσει να γίνονται τέτοια χατζηαβατηλίκια

Σε όλες τις εταιρείες συμβαίνουν αυτά με τις υπέρογκες χρεώσεις. Γι' αυτό και δεν χρησιμοποιώ mobile internet ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ.

Link to comment
Share on other sites

βασικά εφτασα στο μείον επειδή ξεπερασα το δωρεάν. όχι για κανέναν άλλο λόγο,

ελπίζω να το πάνε στο μηδέν

Αν ξεπέρασες το δωρεάν, πώς θα στο μηδενίσουν;

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Θα το μηδενισουν γιατι θα επρεπε το συστημα να μην σε αφηνει να πας στο - , αυτος ειναι ο σκοπος της καρτοκινητης αλλωστε.
Link to comment
Share on other sites

Θα το μηδενισουν γιατι θα επρεπε το συστημα να μην σε αφηνει να πας στο - , αυτος ειναι ο σκοπος της καρτοκινητης αλλωστε.

δυστυχώς δεν μπορώ να καλέσω λόγω αρνητικού.

θα τους καλέσω από ένα άλλο νούμερο που έχω

Link to comment
Share on other sites

παιδια εχω καρτοκινητο wind και οταν μιλαω και με παρουν τηλ δείχνει κλειστό. Μήπως ξερει καποιος τον κοδικο ενεργοποίησης της αναμονης κλήσεων?
Link to comment
Share on other sites

παιδια εχω καρτοκινητο wind και οταν μιλαω και με παρουν τηλ δείχνει κλειστό. Μήπως ξερει καποιος τον κοδικο ενεργοποίησης της αναμονης κλήσεων?

 

Ειναι *43#

Link to comment
Share on other sites

δυστυχώς δεν μπορώ να καλέσω λόγω αρνητικού.

θα τους καλέσω από ένα άλλο νούμερο που έχω

 

Αυτό ακριβώς θα κάνεις. Καλείς από άλλο κινητό ή από σταθερό στο 6935601260 και ζητάς μηδενισμό. Παίρνει από 3 μέρες μέχρι βδομάδα συνήθως μέχρι να στο μηδενίσουν. Και τώρα ξέρεις. Μόνο 5άρες κάρτες! :lol:

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΝΟΝΑΣ #1: ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ INTERNET ΑΠΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΣΟΥ ΝΟΥΜΕΡΟ.

 

Δεν ειναι το βασικο μου νουμερο :)

Ευχαριστω για τη βοηθεια, θα τους παρω τηλ απο αλλο κινητο

OLYMPIAKOS
Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι το βασικο μου νουμερο :)

Ευχαριστω για τη βοηθεια, θα τους παρω τηλ απο αλλο κινητο

 

Για κατι τετοιους λογους θα παρουσιασει μεγαλη αυξηση η γουιντ μετα το περας της ταυτοποιησης των καρτοκινητων

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Σε όλες τις εταιρείες συμβαίνουν αυτά με τις υπέρογκες χρεώσεις. Γι' αυτό και δεν χρησιμοποιώ mobile internet ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ.

 

Υπέρογκες ναι, αλλά να σε χρεώνει ενώ έχεις δωρεάν ΜΒ μόνο στη wind τυχαίνει. Άλλο το να καταναλώσεις το δωρεάν όγκο και να σε χρεώνει μετά. Στο cu που είχα ένα χρόνο τα δωρεάν ΜΒ δεν με είχε χρεώσει ποτέ (εκεί βέβαια είχε και real time ενημέρωση υπολοίπου)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Υπέρογκες ναι, αλλά να σε χρεώνει ενώ έχεις δωρεάν ΜΒ μόνο στη wind τυχαίνει. Άλλο το να καταναλώσεις το δωρεάν όγκο και να σε χρεώνει μετά. Στο cu που είχα ένα χρόνο τα δωρεάν ΜΒ δεν με είχε χρεώσει ποτέ (εκεί βέβαια είχε και real time ενημέρωση υπολοίπου)

 

καλά η WIND έχει ένα βουνό λάθη με μήνυμα στο 1245 μου λέει υπόλοιπο 980ΜΒ

ε δηλαδή έλεος 2 εβδομάδες περάσαν και είναι ακόμα 980 αντί 400-500ΜΒ

επειδή με το πρόγραμμα μέτρησης έχω κάνει λάθη καθώς άλλαζα κινητό συνεχεία

μήπως υπάρχει λύση να ρυθμίσω κάπως το Ε220 της WIND μου έμεινε από ADSM 5GB

για να απελευθεροσο το κινητό

:ninja:
Link to comment
Share on other sites

καλά η WIND έχει ένα βουνό λάθη με μήνυμα στο 1245 μου λέει υπόλοιπο 980ΜΒ

ε δηλαδή έλεος 2 εβδομάδες περάσαν και είναι ακόμα 980 αντί 400-500ΜΒ

επειδή με το πρόγραμμα μέτρησης έχω κάνει λάθη καθώς άλλαζα κινητό συνεχεία

μήπως υπάρχει λύση να ρυθμίσω κάπως το Ε220 της WIND μου έμεινε από ADSM 5GB

για να απελευθεροσο το κινητό

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να κάνεις κάποια επιπλέον ρύθμιση, αν ο connection manager της Wind αναγνωρίζει ήδη το στικάκι σου. Απλά βάζεις την κάρτα σου μέσα και, λογικά, θα είσαι ΟΚ.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον επιδη στειλα email στη Wind σχετικα με το bonus εισερχομενων κλησεων που μηδενιστηκε ξαφνικα και επειδη στη σελιδα της δεν μπορω να βρω ακρη για online εξυπηρετηση. Εγω το email το εστειλα στο crm@wind.com.gr αλλα ειδα οτι καποιος αλλος το ειχε στειλει στο cs@wind.com.gr. Ποιο ειναι το σωστο? Το εστειλα πριν 1 εβδομαδα ποτε να περιμενω απαντηση?
Ολα αισθανομαι...τα παντα...το ενα..το αλλο...ξερω γω...
Link to comment
Share on other sites

Καμιά δεκαριά μέρες, αλλά δεν είναι σίγουρο ότι θα απαντήσουν.

 

Το σωστό είναι το crm@wind.com.gr

 

Αν δεν σου απαντήσουν σε εύλογο χρόνο (20 μέρες) κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ (και με mail γίνεται), γιατί και μόνο το να μην απαντήσουν σε γραπτή αίτηση συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα. Ελπίζω να μη χρειαστεί.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω hostis και tazio για τις απαντησεις σας. Οποτε το εστειλα στη σωστη διευθυνση. Ειμαι σιγουρη οτι δεν προκειτε να απαντησουν γιατι απο οτι καταλαβα δεν εχουν καποια επιχειρηματα οποτε θα καταληξουμε στο γνωστο "μετα απο ελεγχο δεν προεκυψε καποιο προβλημα του συστηματος. Απλα θα περιμενω!
Ολα αισθανομαι...τα παντα...το ενα..το αλλο...ξερω γω...
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω hostis και tazio για τις απαντησεις σας. Οποτε το εστειλα στη σωστη διευθυνση. Ειμαι σιγουρη οτι δεν προκειτε να απαντησουν γιατι απο οτι καταλαβα δεν εχουν καποια επιχειρηματα οποτε θα καταληξουμε στο γνωστο "μετα απο ελεγχο δεν προεκυψε καποιο προβλημα του συστηματος. Απλα θα περιμενω!

 

Μεγάλη αδικία όμως αυτό, να μην μπορείς να βρεις το δίκιο σου και να σε γράφουνε κι από πάνω στα παλιά τους τα παπούτσια. Πόσο μάλλον αν έχεις συμβόλαιο.

 

Κανονικά, αν λειτουργούσε η ΕΕΤΤ όπως έπρεπε, θα έτρωγε τρελό πρόστιμο η wind.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μεγάλη αδικία όμως αυτό, να μην μπορείς να βρεις το δίκιο σου και να σε γράφουνε κι από πάνω στα παλιά τους τα παπούτσια. Πόσο μάλλον αν έχεις συμβόλαιο.

 

Κανονικά, αν λειτουργούσε η ΕΕΤΤ όπως έπρεπε, θα έτρωγε τρελό πρόστιμο η wind.

 

Ειναι κριμα παντως να τα κανει αυτα...εδω που τα λεμε εαν δεν ακανε αυτες τις χαzομαρρες δεν θα ηταν τριτη αλλα πρωτη και με διαφορα στα καρτοκινητα. Εγω βασικα εχω βαρεθει τοσο πυ αμα δεν μου απαντησουν θα κανω απλα μια φορητοτητα.ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΗΝ WIND, ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΗΝ WIND.......................

Ολα αισθανομαι...τα παντα...το ενα..το αλλο...ξερω γω...
Link to comment
Share on other sites

Ειναι κριμα παντως να τα κανει αυτα...εδω που τα λεμε εαν δεν ακανε αυτες τις χαzομαρρες δεν θα ηταν τριτη αλλα πρωτη και με διαφορα στα καρτοκινητα. Εγω βασικα εχω βαρεθει τοσο πυ αμα δεν μου απαντησουν θα κανω απλα μια φορητοτητα.ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΗΝ WIND, ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΗΝ WIND.......................

 

Δεύτερη είναι στα καρτοκινητά μην λέμε ότι να ναι.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον επιδη στειλα email στη Wind σχετικα με το bonus εισερχομενων κλησεων που μηδενιστηκε ξαφνικα και επειδη στη σελιδα της δεν μπορω να βρω ακρη για online εξυπηρετηση. Εγω το email το εστειλα στο crm@wind.com.gr αλλα ειδα οτι καποιος αλλος το ειχε στειλει στο cs@wind.com.gr. Ποιο ειναι το σωστο? Το εστειλα πριν 1 εβδομαδα ποτε να περιμενω απαντηση?

 

 

Εαν πας στο παρακάτω site της wind που περιγράφει τους όρους του προγραμματος bonus εισερχομενων κλήσεων στα f2g:

http://www.wind.com.gr/pages.fds?langid=1&pageid=1856

 

,τότε σε κάποιο σημείο γράφει καθαρά:

'Ο δωρεάν χρόνος ομιλίας που δεν καταναλώνεται μέσα στη διάρκεια ισχύος των 30 ημερών χάνεται και δεν μεταφέρεται στον επόμενο μήνα. '

 

Παρόλο που αναφερόταν απο την αρχή στο site,η wind δεν το είχε εφαρμοσει τους πρώτους μήνες του προγράμματος και ο υπολοιπόμενος χρόνος bonus μεταφερόταν στον επόμενο μήνα.

Απ'οτι φαίνεται η wind άρχισε να εφαρμόζει τον συγκεκριμένο όρο, οπότε μην περιμένεις να σου απαντήσει θετικά στο αίτημα-απορία σου...

 

Εαν πάλι σου απαντήσουν θετικά και σου πιστώσουν το χρόνο ομιλίας τότε μην ξεχάσεις να το αναφέρεις εδώ για να το ζητήσουμε και εμείς οι υπόλοιποι...:):rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Εαν πας στο παρακάτω site της wind που περιγράφει τους όρους του προγραμματος bonus εισερχομενων κλήσεων στα f2g:

http://www.wind.com.gr/pages.fds?langid=1&pageid=1856

 

,τότε σε κάποιο σημείο γράφει καθαρά:

'Ο δωρεάν χρόνος ομιλίας που δεν καταναλώνεται μέσα στη διάρκεια ισχύος των 30 ημερών χάνεται και δεν μεταφέρεται στον επόμενο μήνα. '

 

Παρόλο που αναφερόταν απο την αρχή στο site,η wind δεν το είχε εφαρμοσει τους πρώτους μήνες του προγράμματος και ο υπολοιπόμενος χρόνος bonus μεταφερόταν στον επόμενο μήνα.

Απ'οτι φαίνεται η wind άρχισε να εφαρμόζει τον συγκεκριμένο όρο, οπότε μην περιμένεις να σου απαντήσει θετικά στο αίτημα-απορία σου...

 

Εαν πάλι σου απαντήσουν θετικά και σου πιστώσουν το χρόνο ομιλίας τότε μην ξεχάσεις να το αναφέρεις εδώ για να το ζητήσουμε και εμείς οι υπόλοιποι...:):rolleyes:

 

Συγνωμη αλλα εισαι 100% σιγουρος οτι αυτο το εγραφε απο την αρχη? Γιατι εγω με το που ανακοινωσαν την υπηρεσια μπηκα στο site και δεν ειχαν καμια μα καμια τετοια αναφορα. Αν εισαι σιγουρος τοτε εχουν δικιο αυτοι. Ειμαι παντως 99% σιγουρη οτι την πρωτη εβδομαδα δεν το εγραφαν. Τελος αναφερει οτι δεν παιρνεις μπονους απο πακετα ομιλιας. Αληθεια τι γινεται ομως με την υπηρεσια 0,01/λεπτο απο την οποια επαιρνα μπονους? Δεν ισχυει πλεον? Αν οχι που το αναφερει? Η προσφορα του 2010 αληθεια ειναι πακετο και δεν παιρνεις μπονους? @ scream ; Ας περιμενεις μεχρι να ολοκληρωθει η ταυτοποιηση των καρτοκινητων. Οι ευσεβοις ποθοι των συνδρομητων καθως και το τι δηλωνει καθε εταιρεια δεν με εντυπωσιαzουν. Εχω π.χ. εχω μολις 34 f2g πακετακια λες να τα ταυτοποιησω ολα η να τα κανω φορητοτητα στο frog?

Edited by nuvox
Ολα αισθανομαι...τα παντα...το ενα..το αλλο...ξερω γω...
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...