Jump to content

Προγράμματα κινητής Nova για στρατιωτικούς


bianca76
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ανέβασέ τη κάπου να την πάρουν όλοι. Μην γεμίσουμε το thread "κι εγώ κι εγώ"...

 

Απλά με ένα μήνυμα γίνεται η δουλειά.

Καταλαβαίνεις άλλωστε.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

αυτη η wind με εχει μπερδεψει....!

μου ειχε ερθει χαρτι για επιδωτηση 70 ευρω ανα γραμμη και με συγχονευση επιδωτησεων τελικο ποσο 280 ευρω με φπα πραγμα που μου το ειχε μαλιστα επιβεβαιωσει και υπαλληλος πριν κανα μηνα και το ειχα ποσταρει κιολας...

 

δεν την εκανα την ανανεωση τοτε και τελικα η επιδωτηση πηγε 86 ευρω ανα γραμμη και συνολικο ποσο 344ευρω... στην συνεχεια ομως παω στην ιδια wind αλλα σε διαφορετικη υπαλληλο και μου λεει πως δεν ειναι 344 ευρω τελικο ποσο αλλα μαζι με το φπα (?!) πηγε στα 420....!!! μαλιστα η τελευταια πωλητρια μου ειπε "420 ευρω...ειδες τι καλοι που ειμαστε?!" και επαθα χοντρη πλακα...!!! οντως χαρηκα παρα πολυ και το ποσο με ικανοποιησε πληρως...

 

και ποσταρω τωρα για να μην λεμε παντα μονο τα κακα αλλα και τα καλα...!

ευχαριστω wind!!!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Επέκταση σύμβασης για ακόμα 1 έτος.

Όποιος θέλει την Φ. ας με ενημερώσει.

 

Εάν μπορείς στείλε και σε εμένα ή όποιος άλλος έχει την σύμβαση στο μαιλ μου

 

kostpapΠΑΠΑΚΙgmail.com

 

Ευχαριστώ πολύ.

Link to comment
Share on other sites

 

Δυστυχώς το rapidshare έχει περιορισμούς και δεν μπορώ να το κατεβάσω.

 

Βγάζει το παρακάτω

Error while freedownload

Unassigned file limit of 10 downloads reached.

 

Εάν μπορεί κάποιος να το ανεβάσει αλλού πχ http://filefactory.com/ όπου απλά αναζητάς το αρχείο, το ανεβάζεις και μετά αναγράφεις το Download Link:

 

Ευχαριστώ.

Edited by kost_pap
Link to comment
Share on other sites

 

Κάποιος που πρόσφατα εντάχθηκε στο εν΄λογω πρόγραμμα υπάρχει τρόπος να μαθαίνει τα λεπτά που μίλησε (ξέρω οτι δεν υπάρχει προπληρωμένος χρόνος).

Επίσης υπάρχει τρόπος να βλέπουμε αν ο συνομιλητής ανήκει στο ίδιο πακέτο της wind με μας?

Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

Κάποιος που πρόσφατα εντάχθηκε στο εν΄λογω πρόγραμμα υπάρχει τρόπος να μαθαίνει τα λεπτά που μίλησε (ξέρω οτι δεν υπάρχει προπληρωμένος χρόνος).

Επίσης υπάρχει τρόπος να βλέπουμε αν ο συνομιλητής ανήκει στο ίδιο πακέτο της wind με μας?

Θα ντυθείς χακί Κων/νε; :lol:

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Θα ντυθείς χακί Κων/νε; :lol:

 

Προς το παρών είμαστε ντυμένοι στα κόκκινα για να ιδούμε όμως TELESTΕΤ είναι αυτή ποτέ δεν ξεύρεις..................

Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

Αμα δεις την Φ. στο pdf που ανεβασαν πιο πανω και δεις επιδοτησεις και εκπτωσεις στις χρεωσεις θα το πεταξεις το militaryclub και την βονταφον :-)

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

τα πρωτα 2 χρονια του πακετου υπηρχαν και υποπακετα με χρονο 100, 200, και 300 λεπτων . πολυ βολικα μπορω να πω. για να δεις το ποσο μιλησες μαλλον δεν μπορεις παρα μονο οταν κλεινει ο καθε μηνιαιος λογαριασμος καλωντας το 1277 και επιλογη 8 .και ρωτας για το υπολοιπο σου

οσο για το αν μπορεις να καταλαβεις αν καποιος ειναι στο πακετο , μαλλον οχι δεν μπορεις. υποψιν οτι για να καλεις δωρεαν πρεπει να καλεις με κωδικο τυπου *7ΧΧΧΧΧ.

μονο τα δικα σου μπορεις και ολοκληρα χωρις να χρεωνεσαι κανονικα.

Link to comment
Share on other sites

τα πρωτα 2 χρονια του πακετου υπηρχαν και υποπακετα με χρονο 100, 200, και 300 λεπτων . πολυ βολικα μπορω να πω. για να δεις το ποσο μιλησες μαλλον δεν μπορεις παρα μονο οταν κλεινει ο καθε μηνιαιος λογαριασμος καλωντας το 1277 και επιλογη 8 .και ρωτας για το υπολοιπο σου

οσο για το αν μπορεις να καταλαβεις αν καποιος ειναι στο πακετο , μαλλον οχι δεν μπορεις. υποψιν οτι για να καλεις δωρεαν πρεπει να καλεις με κωδικο τυπου *7ΧΧΧΧΧ.

μονο τα δικα σου μπορεις και ολοκληρα χωρις να χρεωνεσαι κανονικα.

 

Σε ευχαριστώ πολύ.Στην δική μας την περίπτωση μας είπανε οτι μόνο με τα τετραψήφια της μορφής *7078 δεν θα χρεωνόμαστε.Επίσης κάθε μήνα μέχρι ένα συγκεκριμένο ποσό (γύρω στα 11€ και κατι ψιλά με ΦΠΑ)δεν θα χρεωνόμαστε, λόγω του ότι η επιδότηση μας μπήκε σαν χρόνος ομιλίας, μιας και κατά την σύνδεση (τρείς τον αριθμό)δεν μας δώσανε συσκευές.

 

Οπότε Παναγιώτη καταλαβαίνεις.............

Edited by Petros the Great
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων. Χρησιμοποίησε την Τροποποίηση!
Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ρε παιδια με πήραν τον Αύγουστο από το κατάστημα που έκανα σύνδεση τον Φεβρουάριο και μου είπαν ότι στο πακέτο είναι δωρεαν μια κάρτα ADSM και 300 MB κάθε μήνα και ότι έπρεπε να μου την είχαν δώσει αλλά την ξέχασαν κλπ κλπ.

Θα σας έρθει λέει για το ADSM μια χρέωση παγίου στο λογαριασμό Σεπτεμβρίου (ημνία λήξης 6 Οκτ) αλλά αγνοήστε την, ελάτε στο κατάστημα να το διορθώσουμε και δεν θα σας ξαναχρεώσουμε.

Πάω στο κατάστημα αρχές οκτώβρη και βλέπω κλειστό για 15 ημέρες λόγω αναβάθμισης ταχυτήτων !!!!!!!!

Πάω σε άλλο κατάστημα μου λένε ότι δεν γνωρίζουν και με φέρνουν σε επαφή με την κοπέλα που μου έκανε την σύνδεση και μου λέει να περιμένω μέχρι να ανοίξουν για να πάω να διορθωθεί το ζήτημα.... (ήδη είμαι εκπρόθεσμος 5 ημέρες για την πληρωμή του λογαριασμου)

Στο εντωμεταξύ εκδόθηκε και ο λογαριασμός Οκτωβρίου και συνεχίζει να υπάρχει το πάγιο για το ADSM 300 MB.

Διευκρινίζω ότι δεν έχω υπογράψει για ADSM κανένα χαρτί ούτε τότε, ούτε τώρα,ούτε ποτέ καθώς το ADSM με αφήνει παγερά αδιάφορο. Να φανταστείτε την κάρτα που μου έδωσαν την έχω σφραγισμένη και αχρησιμοποίητη........

Συνέβηκε αυτό σε κανέναν από εσάς που έχετε το πρόγραμμα για στρατιωτικούς ?

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια με πήραν τον Αύγουστο από το κατάστημα που έκανα σύνδεση τον Φεβρουάριο και μου είπαν ότι στο πακέτο είναι δωρεαν μια κάρτα ADSM και 300 MB κάθε μήνα και ότι έπρεπε να μου την είχαν δώσει αλλά την ξέχασαν κλπ κλπ.

Θα σας έρθει λέει για το ADSM μια χρέωση παγίου στο λογαριασμό Σεπτεμβρίου (ημνία λήξης 6 Οκτ) αλλά αγνοήστε την, ελάτε στο κατάστημα να το διορθώσουμε και δεν θα σας ξαναχρεώσουμε.

Πάω στο κατάστημα αρχές οκτώβρη και βλέπω κλειστό για 15 ημέρες λόγω αναβάθμισης ταχυτήτων !!!!!!!!

Πάω σε άλλο κατάστημα μου λένε ότι δεν γνωρίζουν και με φέρνουν σε επαφή με την κοπέλα που μου έκανε την σύνδεση και μου λέει να περιμένω μέχρι να ανοίξουν για να πάω να διορθωθεί το ζήτημα.... (ήδη είμαι εκπρόθεσμος 5 ημέρες για την πληρωμή του λογαριασμου)

Στο εντωμεταξύ εκδόθηκε και ο λογαριασμός Οκτωβρίου και συνεχίζει να υπάρχει το πάγιο για το ADSM 300 MB.

Διευκρινίζω ότι δεν έχω υπογράψει για ADSM κανένα χαρτί ούτε τότε, ούτε τώρα,ούτε ποτέ καθώς το ADSM με αφήνει παγερά αδιάφορο. Να φανταστείτε την κάρτα που μου έδωσαν την έχω σφραγισμένη και αχρησιμοποίητη........

Συνέβηκε αυτό σε κανέναν από εσάς που έχετε το πρόγραμμα για στρατιωτικούς ?

 

Στο λογαριασμό το ADSM 300MB τι ποσό γράφει;

Υπάρχει προσφορά σε όποιον έχει ενεργοποιημένη γραμμή του ΓΕΣ αν θελήσει ADSM του παρέχεται έκπτωση 50%

 

Σου είχαν αναφέρει κάτι τέτοιο;

Σου έδωσαν και STICK για να χρησιμοποιείς το ADSM ή μόνο την κάρτα SIM;

 

Αν είναι το ποσό του ADSM 3-4 ευρώ και σου είπαν θα το διορθώσουν αυτοί μυρίζω ψιλό λαμογιά!

Βέβαια εσένα δεν επιβαρύνει κάτι, αν δεν πληρώσεις επιπλέον και αν το διακόψουν!

 

Μίλα πρώτα πριν πληρώσεις το λογαριασμό με τα κεντρικά ανέφερε τους το πρόβλημα και πες εγώ πληρώνω το λογαριασμό για να μην μου το κόψουν αλλά δεν δέχομαι την επιπλέον χρέωση του ADSM.

Πλήρωσε εσύ όλο το ποσό κράτα το όνομα με αυτόν που μίλησες και ζήτα τα λεφτά σου πίσω πρώτα από το κατάστημα και αν σου αρνηθούν, μετά από την ίδια την WIND.

 

Ζήτα να σου στείλουν το συμβόλαιο που να φαίνεται η υπογραφή σου για το ADSM αν σε δυσκολέψουν!

Link to comment
Share on other sites

Στο 1ο λογαριασμό (Σεπτεμβρίου) γράφει 15,04 χωρίς ΦΠΑ για 300 ΜΒ. Μου έδωσαν μόνο κάρτα ούτε στικάκι τίποτα. Επικοινώνησα εγώ σήμερα με τα κεντρικά όπου διαπίστωσα ότι το συγκεκριμένο κατάστημα είναι σε διαδικασία μεταβίβασης και τελικά θα υποβάλλω αίτημα αμφισβήτησης όπως μου υπέδειξαν!
Link to comment
Share on other sites

Στο 1ο λογαριασμό (Σεπτεμβρίου) γράφει 15,04 χωρίς ΦΠΑ για 300 ΜΒ. Μου έδωσαν μόνο κάρτα ούτε στικάκι τίποτα. Επικοινώνησα εγώ σήμερα με τα κεντρικά όπου διαπίστωσα ότι το συγκεκριμένο κατάστημα είναι σε διαδικασία μεταβίβασης και τελικά θα υποβάλλω αίτημα αμφισβήτησης όπως μου υπέδειξαν!

 

Ενημέρωσέ μας για νεότερα...

Link to comment
Share on other sites

Λόγω προβλήματος υγείας δεν μπόρεσα να πάω στο κατάστημα και για να πληρώσω τον λογαριασμό και για να στείλω το αιτημα αμφισβήτησης. Πηγαίνω αύριο και θα τους στείλω το παρακάτω κείμενο :

 

ΠΡΟΣ : WIND : ΤΜΗΜΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ.

 

Θέμα : Αμφισβήτηση για χρεώσεις Wind ΑDSM.

 

Έιμαι συνδρομητής Wind, στο πρόγραμμα των στρατιωτικών (ΓΕΣ). Έκανα αίτηση για να ενταχθώ στο πρόγραμμα τον μήνα Ιανουάριο 2010 για 3 τηλεφωνικές γραμμές (2 από μεταφορά και 1 καινούρια).

 

Έως και τον λογαριασμό Αυγούστου (ημερομηνία λήξης αρχές Σεπ 2010) πέραν των χρεώσεων για τις τρεις γραμμές δεν είχα καμμία άλλη χρέωση.

 

Τον μήνα Αύγουστο με κάλεσαν στο τηλέφωνό μου, μου είπαν ότι ήταν από το κατάστημα της Wind της οδού ΧΧΧΧΧ στην ΧΧΧΧΧ (δυστυχώς δεν κράτησα όνομα) και μου είπαν ότι στο συγκεκριμένο πρόγραμμα που είχα κάνει αίτηση τον Ιανουάριο συμπεριλαμβάνεται και μια κάρτα ADSM, χωρίς καμμία χρέωση, με 300 ΜΒ δωρεάν κίνηση δεδομένων, την οποία και έπρεπε να είχα παραλάβει και ότι βρίσκεται στο κατάστημα.

 

Εγώ αν και δεν διαθέτω φορητό ηλεκτρονικό υπολογιστή, θεώρησα σωστό ότι εφόσον το προϊον είναι δωρεάν, να την πάρω για ενδεχόμενη μελλοντική χρήση.

 

Όταν πήγα να πληρώσω τον λογαριασμό Αυγούστου στις 01 Σεπ 2010 όπως φαίνεται και από την απόδειξη πληρωμής, είχαν έτοιμη την κάρτα SIM με το όνομα μου γραμμένο επάνω στο φάκελο και μου την παρέδωσαν με την διευκρίνηση ότι θα μου ερχόταν στον επόμενο λογαριασμό (Σεπτεμβρίου) ένα ποσό για το ADSM, αλλά να το αγνοήσω και όταν πήγαινα να τον πληρώσω θα έκαναν την απαραίτητη διόρθωση και δεν θα είχα καμία χρέωση ξανά για το ADSM. Διευκρινίζω ότι παρέλαβα μόνο κάρτα SIM χωρις κάποιο 3G USB stick.

 

Όταν πήγα στις αρχές Οκτωβρίου να πληρώσω τον λογαριασμό Σεπτεμβρίου και να κάνω τη διόρθωση για το ADSM είδα ότι το συγκεκριμένο κατάστημα, ήταν κλειστό με την δικαιολογία αν θυμάμαι καλά για “αναβάθμιση υπηρεσιών ή ταχυτήτων” και ότι θα άνοιγε σε 15 ημέρες.

 

Πήγα σε άλλο κατάστημα Wind, όπου ανέφερα το πρόβλημά μου και τους άφησα το τηλέφωνό μου προκειμένου να έρθει κάποιος σε επαφή μαζί μου από το κατάστημα που παρέμενε κλειστό.

 

Όντως επικοινώνησε την ίδια ημέρα η κοπέλα στην οποία είχα πραγματοποιήσει αρχικά την σύνδεση τον Ιανουάριο (δεν ήταν αυτή που ενημέρωσε για το δωρεάν ADSM) και αφού της εξήγησα την επικοινωνία με την συνάδελφό της μου είπε ότι όντως ισχύουν περί δωρεαν ADSM κλπ και ότι να κάνω λίγο υπομονή και όταν ανοίξει πάλι το κατάστημα θα ρυθμιστούν όλα και δεν θα ξαναχρεωθώ για ADSM. Στην ερώτησή μου αν μπορώ να πληρώσω μόνο το ποσό που αναγνωρίζω χωρίς το ADSM, μου απάντησε καταφατικά.

 

Σήμερα 11/10/2010 επικοινώνησα με το 1277 προκειμένου να μάθω το τηλέφωνο του καταστήματος της οδού Κούμα για να δω εαν έχει ανοίξει για να πάω να ρυθμίσω το θέμα μου, όπου και πληροφορήθηκα τα παρακάτω :

 

1.Ότι το συγκεκριμένο κατάστημα ειναι εκτός λειτουργίας σε διαδικασία μεταβίβασης.

 

2.Επίσης έμαθα ότι δεν υπάρχει κάποιο δωρεαν πρόγραμμα για ADSM 300 MB αλλά παρέχεται 50 % έκπτωση στα ήδη υπάρχοντα προγράμματα ADSM για τους συνδρομητές του ΓΕΣ.

 

3. Δεν γίνεται μερική εξόφληση λογαριασμού και θα πρέπει πληρώσω όλο τον λογαριασμό και αργότερα θα εκδοθεί πιστωτικό και αυτό αν προχωρήσω σε διαδικασία αμφισβήτησης.

 

4. Η ενεργοποίηση της γραμμής ADSM, έγινες στις 31 Αυγούστου 2010, πριν ακόμα παραλάβω την κάρτα ADSM, την οποία και παρέλαβα στις 01 Σεπ 2010.

 

Επειδή όλα τα παραπάνω τα θεωρώ ύποπτα και ότι έχουν γίνει με ενδεχόμενο δόλο προς εξαπάτηση μου ως καταναλωτή με άγνωστο προς εμένα σκοπό, απαιτώ όπως με διαγράψετε ως συνδρομητή ADSM, καθώς ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΑΙΤΗΘΗΚΑ ΕΓΓΡΑΦΩΣ, ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΜΟΥ ΑΙΤΗΣΗ ΟΥΤΕ ΣΕ OΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΧΡΟΝΟ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΜΟΥ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑDSM ΤΟΥ ΓΕΣ.

 

 

Επίσης απαιτώ να επιστραφεί με πιστωτικό το ποσό που αντιστοιχεί στον λογαριασμό Σεπτεμβρίου, αλλά και να γίνουν οι απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις για την επανέκδοση - διόρθωση του λογαριασμού Οκτωβρίου με απαλοιφή των χρεώσεων για ADSM και σε αυτόν τον μήνα.

 

Επίσης ενημερώνω ότι έχω στην κατοχή μου :

 

α. Την αρχική αίτηση και τα αρχικά συμβόλαια από τα οποία προκύπτει ότι δεν έχω κάνει καμμία αίτηση για ADSM

 

β. Την κάρτα SIM του ADSM, αχρησιμοποιήτη και σφραγισμένη την οποία και θα την επιστρέψω με την επαναλειτουργία του καταστήματος της οδού Κούμα εκτός και αν απαιτηθεί νωρίτερα από κάποιον εκπρόσωπό σας.

 

Υπογραφή

 

 

Αυτό θα τους στείλω. Να το κοινοποιήσω και πουθενά αλλού (Γεν.Γραμ. Καταναλωτή κλπ)?

 

Επίσης να σας προσθέσω ότι το συγκεκριμένο κατάστημα δεν φαίνεται πλέον στον κατάλογο με τα καταστήματα της Wind στην πόλη μου.

Edited by yiankap74_
Link to comment
Share on other sites

Λόγω προβλήματος υγείας δεν μπόρεσα να πάω στο κατάστημα και για να πληρώσω τον λογαριασμό και για να στείλω το αιτημα αμφισβήτησης. Πηγαίνω αύριο και θα τους στείλω το παρακάτω κείμενο :

 

ΠΡΟΣ : WIND : ΤΜΗΜΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ.

 

Θέμα : Αμφισβήτηση για χρεώσεις Wind ΑDSM.

 

Έιμαι συνδρομητής Wind, στο πρόγραμμα των στρατιωτικών (ΓΕΣ). Έκανα αίτηση για να ενταχθώ στο πρόγραμμα τον μήνα Ιανουάριο 2010 για 3 τηλεφωνικές γραμμές (2 από μεταφορά και 1 καινούρια).

 

Έως και τον λογαριασμό Αυγούστου (ημερομηνία λήξης αρχές Σεπ 2010) πέραν των χρεώσεων για τις τρεις γραμμές δεν είχα καμμία άλλη χρέωση.

 

Τον μήνα Αύγουστο με κάλεσαν στο τηλέφωνό μου, μου είπαν ότι ήταν από το κατάστημα της Wind της οδού ΧΧΧΧΧ στην ΧΧΧΧΧ (δυστυχώς δεν κράτησα όνομα) και μου είπαν ότι στο συγκεκριμένο πρόγραμμα που είχα κάνει αίτηση τον Ιανουάριο συμπεριλαμβάνεται και μια κάρτα ADSM, χωρίς καμμία χρέωση, με 300 ΜΒ δωρεάν κίνηση δεδομένων, την οποία και έπρεπε να είχα παραλάβει και ότι βρίσκεται στο κατάστημα.

 

Εγώ αν και δεν διαθέτω φορητό ηλεκτρονικό υπολογιστή, θεώρησα σωστό ότι εφόσον το προϊον είναι δωρεάν, να την πάρω για ενδεχόμενη μελλοντική χρήση.

 

Όταν πήγα να πληρώσω τον λογαριασμό Αυγούστου στις 01 Σεπ 2010 όπως φαίνεται και από την απόδειξη πληρωμής, είχαν έτοιμη την κάρτα SIM με το όνομα μου γραμμένο επάνω στο φάκελο και μου την παρέδωσαν με την διευκρίνηση ότι θα μου ερχόταν στον επόμενο λογαριασμό (Σεπτεμβρίου) ένα ποσό για το ADSM, αλλά να το αγνοήσω και όταν πήγαινα να τον πληρώσω θα έκαναν την απαραίτητη διόρθωση και δεν θα είχα καμία χρέωση ξανά για το ADSM. Διευκρινίζω ότι παρέλαβα μόνο κάρτα SIM χωρις κάποιο 3G USB stick.

 

Όταν πήγα στις αρχές Οκτωβρίου να πληρώσω τον λογαριασμό Σεπτεμβρίου και να κάνω τη διόρθωση για το ADSM είδα ότι το συγκεκριμένο κατάστημα, ήταν κλειστό με την δικαιολογία αν θυμάμαι καλά για “αναβάθμιση υπηρεσιών ή ταχυτήτων” και ότι θα άνοιγε σε 15 ημέρες.

 

Πήγα σε άλλο κατάστημα Wind, όπου ανέφερα το πρόβλημά μου και τους άφησα το τηλέφωνό μου προκειμένου να έρθει κάποιος σε επαφή μαζί μου από το κατάστημα που παρέμενε κλειστό.

 

Όντως επικοινώνησε την ίδια ημέρα η κοπέλα στην οποία είχα πραγματοποιήσει αρχικά την σύνδεση τον Ιανουάριο (δεν ήταν αυτή που ενημέρωσε για το δωρεάν ADSM) και αφού της εξήγησα την επικοινωνία με την συνάδελφό της μου είπε ότι όντως ισχύουν περί δωρεαν ADSM κλπ και ότι να κάνω λίγο υπομονή και όταν ανοίξει πάλι το κατάστημα θα ρυθμιστούν όλα και δεν θα ξαναχρεωθώ για ADSM. Στην ερώτησή μου αν μπορώ να πληρώσω μόνο το ποσό που αναγνωρίζω χωρίς το ADSM, μου απάντησε καταφατικά.

 

Σήμερα 11/10/2010 επικοινώνησα με το 1277 προκειμένου να μάθω το τηλέφωνο του καταστήματος της οδού Κούμα για να δω εαν έχει ανοίξει για να πάω να ρυθμίσω το θέμα μου, όπου και πληροφορήθηκα τα παρακάτω :

 

1.Ότι το συγκεκριμένο κατάστημα ειναι εκτός λειτουργίας σε διαδικασία μεταβίβασης.

 

2.Επίσης έμαθα ότι δεν υπάρχει κάποιο δωρεαν πρόγραμμα για ADSM 300 MB αλλά παρέχεται 50 % έκπτωση στα ήδη υπάρχοντα προγράμματα ADSM για τους συνδρομητές του ΓΕΣ.

 

3. Δεν γίνεται μερική εξόφληση λογαριασμού και θα πρέπει πληρώσω όλο τον λογαριασμό και αργότερα θα εκδοθεί πιστωτικό και αυτό αν προχωρήσω σε διαδικασία αμφισβήτησης.

 

4. Η ενεργοποίηση της γραμμής ADSM, έγινες στις 31 Αυγούστου 2010, πριν ακόμα παραλάβω την κάρτα ADSM, την οποία και παρέλαβα στις 01 Σεπ 2010.

 

Επειδή όλα τα παραπάνω τα θεωρώ ύποπτα και ότι έχουν γίνει με ενδεχόμενο δόλο προς εξαπάτηση μου ως καταναλωτή με άγνωστο προς εμένα σκοπό, απαιτώ όπως με διαγράψετε ως συνδρομητή ADSM, καθώς ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΑΙΤΗΘΗΚΑ ΕΓΓΡΑΦΩΣ, ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΜΟΥ ΑΙΤΗΣΗ ΟΥΤΕ ΣΕ OΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΧΡΟΝΟ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΜΟΥ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑDSM ΤΟΥ ΓΕΣ.

 

 

Επίσης απαιτώ να επιστραφεί με πιστωτικό το ποσό που αντιστοιχεί στον λογαριασμό Σεπτεμβρίου, αλλά και να γίνουν οι απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις για την επανέκδοση - διόρθωση του λογαριασμού Οκτωβρίου με απαλοιφή των χρεώσεων για ADSM και σε αυτόν τον μήνα.

 

Επίσης ενημερώνω ότι έχω στην κατοχή μου :

 

α. Την αρχική αίτηση και τα αρχικά συμβόλαια από τα οποία προκύπτει ότι δεν έχω κάνει καμμία αίτηση για ADSM

 

β. Την κάρτα SIM του ADSM, αχρησιμοποιήτη και σφραγισμένη την οποία και θα την επιστρέψω με την επαναλειτουργία του καταστήματος της οδού Κούμα εκτός και αν απαιτηθεί νωρίτερα από κάποιον εκπρόσωπό σας.

 

Υπογραφή

 

 

Αυτό θα τους στείλω. Να το κοινοποιήσω και πουθενά αλλού (Γεν.Γραμ. Καταναλωτή κλπ)?

Στην ΕΕΤΤ και θα κοιτάξουν το θέμα σου με μεγαλύτερη προσοχή ;-)

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Στο εντωμεταξύ ένας φίλος μου σε συζήτηση που είχαμε, μου έδωσε την ιδέα μήπως η όλη μαιμουδιά έγινε από το κατάστημα για να εμφανίσει αυξημένες συνδέσεις πριν μεταβιβαστεί στον νέο ιδιοκτήτη (αν τελικά ισχύει αυτό). Είναι δυνατόν να παίζει κάτι τέτοιο?
Link to comment
Share on other sites

Πιθανόν. Δεν μου κάνει εντύπωση γιατί έχουν ακουστεί πολλά τέτοια στο παρελθόν...

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Στο εντωμεταξύ ένας φίλος μου σε συζήτηση που είχαμε, μου έδωσε την ιδέα μήπως η όλη μαιμουδιά έγινε από το κατάστημα για να εμφανίσει αυξημένες συνδέσεις πριν μεταβιβαστεί στον νέο ιδιοκτήτη (αν τελικά ισχύει αυτό). Είναι δυνατόν να παίζει κάτι τέτοιο?

 

Δεν είναι οι αυξημένες συνδέσεις για το νέο αφεντικό.

Αυτοί τσέπωσαν το bonus αν έπιασαν το στόχο τους.

 

Είναι αυτές οι μικρές αρπαχτές που γίνονται, γι' αυτό δεν είναι ωραίο να αλλάζουν εύκολα ιδιοκτήτες!

 

Η WIND πάντως μεριμνά σε τέτοιες περιπτώσεις. Δεν έχει σχέση αν έκλεισε ένα μαγαζί (άλλαξε ιδιοκτησία) εσύ το δίκιο σου θα το βρεις.

 

Απλώς σκέψου πόσοι άλλοι μπορεί να την πατήσουν με τέτοιες παγαποντίες!

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Προγράμματα κινητής Nova για στρατιωτικούς

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...