Jump to content

Καταστήματα Wind


elias_ps
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

:p Μπορείς να μας πεις τι ακριβώς έγινε; http://www.tmtc.net/forums/images/smilies/smilie-popcorn.gif

 

Δώσε κουτσομπολιό στον λαό..!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 716
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Εγινε ένα τρελό σκηνικό προχθές σε κατάστημα Wind. Παίζει να βρεθεί το video αν το ζητήσω από τα κεντρικά;

Μπήκανε κάτι πελάτες και βρίζανε μια πελάτισσα, αν το ζητήσω τι πιθανότητες έχω να το πάρω; Τυχαίνει να είμαι και εγώ στο σκηνικό και έχει απίστευτο γέλιο.

 

:p Μπορείς να μας πεις τι ακριβώς έγινε; http://www.tmtc.net/forums/images/smilies/smilie-popcorn.gif

 

Δώσε κουτσομπολιό στον λαό..!
δεν νομιζω να μπορουν να δωσουν βιντεο στον καθε ενα επειδη απλα το ζηταει.ακομα και τον ιδιο να ειχχαν βρισει θα πρεπει να εχει καποια "αδεια" καθως ειναι και η προστασια του ιδιωτικου απορρητου στην μεση
:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Μην λέτε μετά όμως ότι γράφω εκτός θέματος...:rolleyes:

 

Ήμουν με άλλο μέλος του φόρουμ για μια μεταβίβαση καρτοκινητού. Μπαίνει ένας τύπος μέσα και αρχίζει κάτι και λέει στον υπάλληλο, αναφερόμενος σε μια πελάτισσα, του στυλ "το κατάστημα δεν είναι call center κλπ". Βγαίνει, μετά από 5-10' ξαναμπαίνει και αρχίζει να βρίζει την πελάτισσα "αγ@μητη, φασισταριό, δεν θα βρεις ποτέ χαρά στα σκέλια σου κλπ". Να χουμε πεθάνει όλοι στα γέλια, το προσωπικό, η πελάτισσα, και όποιοι πελάτες είχαν μπει μέσα στο κατάστημα. Πιάστηκα λίγο απροετοίμαστος και δεν σκέφτηκα καθόλου να ηχογραφήσω/βιντεοσκοπήσω το περιστατικό...

Link to comment
Share on other sites

Μην λέτε μετά όμως ότι γράφω εκτός θέματος...:rolleyes:

 

Ήμουν με άλλο μέλος του φόρουμ για μια μεταβίβαση καρτοκινητού. Μπαίνει ένας τύπος μέσα και αρχίζει κάτι και λέει στον υπάλληλο, αναφερόμενος σε μια πελάτισσα, του στυλ "το κατάστημα δεν είναι call center κλπ". Βγαίνει, μετά από 5-10' ξαναμπαίνει και αρχίζει να βρίζει την πελάτισσα "αγ@μητη, φασισταριό, δεν θα βρεις ποτέ χαρά στα σκέλια σου κλπ". Να χουμε πεθάνει όλοι στα γέλια, το προσωπικό, η πελάτισσα, και όποιοι πελάτες είχαν μπει μέσα στο κατάστημα. Πιάστηκα λίγο απροετοίμαστος και δεν σκέφτηκα καθόλου να ηχογραφήσω/βιντεοσκοπήσω το περιστατικό...

Τελικά κάποιες φάσεις στη ζωή μας είναι πιο αστείες και από κωμωδίες...! Κρίμα που δεν έπεσε καμιά ψιλή εκεί μέσα! Ρε παιδιά, τι κουβαλάτε τα smartphones θα θελα να ξερα! Σ'αυτές τις περιπτώσεις βιντεοσκοπούμε.

Για να καταλάβω,είχε κάποιο προηγούμενο ο τύπος με την πελάτισσα ή είναι ο τρελός της γειτονιάς;

Στο Βόλο έχουμε μια τύπισσα με ψυχολογικά προβλήματα που μπαίνει σε καταστήματα στο κέντρο και βρίζει τους ιδιοκτήτες με αισχρό τρόπο. Αλλά όπως φαντάζεσαι η αμηχανία είναι τέτοια που όλοι γελάμε... Αυτές οι φάσεις δεν υπάρχουν! Μια φορά συμβαίνουν! Δε μπορώ, :lol::lol::lol: Τρελό στόρυ σουβλάκι! Ευχαριστούμε!

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Τυχαίνει και ήταν καινούριο το κινητό, δεν ήξερα καν που είναι η camera. Γινανε και όλα αστραπιαια....αλλιώς θα το είχα καταγράψει, θα είχε γίνει μια επεξεργασία να μην φαίνονται πρόσωπα, και θα είχε ανέβει στο youtube.
Link to comment
Share on other sites

Εκτός από το να εκθέτεις το πρόβλημα στο forum, αν και εφόσον θεωρείς ότι κάποιος υπάλληλος σε προσέβαλλε με τον τρόπο του, μια καλή λύση είναι να καλέσεις εκείνη την στιγμή στα κεντρικά και να αναφέρεις το περιστατικό μαζί με το όνομα του ευγενικού "εργαζόμενου". Καλώς ή κακώς δεν ευθύνεται η Wind για το αν κάποιος ξύπνησε στραβά το πρωί, ή είδε τα σώβρακα του κυρ Παντελή απέναντι, στον ύπνο του. Ναι ακούγεται κλισέ, αλλά σαν λαός στερούμαστε τρόπων, ανεξαρτήτως κοινωνικής ή θέσης εργασίας. Τουλάχιστον αν κάνεις την αναφορά, να είσαι σίγουρος ότι την επόμενη φορά ο συγκεκριμένος κύριος (αν δεν έχει φύγει ήδη...) θα είναι σαφώς πιο ευγενικός μαζί σου. Πίστεψε με η Wind σέβεται τους πελάτες της και κάνει ότι μπορεί για να τους προστατέψει. Όπως κάθε άλλωστε μεγάλη εταιρία.

Επανέρχομαι μετά από μερικές μέρες να πω σχετικά με το πρόβλημα μου ότι ποτέ δεν έριξα τις ευθύνες στην wind αλλά σε συγκριμένα άτομα σε 2 καταστήματα wind που σαφώς δεν γνωρίζουν την δουλειά τους.

Έβγαλα άκρη με τα κεντρικά που ευγενέστατα οι άνθρωποι μου ζήτησαν συγγνώμη, βρήκαν τρόπο να μου πιστώσουν το ποσό. Φυσικά αυτόν τον λογαριασμό θα πάω να τον πληρώσω στο κατάστημα που με πρόσβαλαν και αυτή τη φορά η συμπεριφορά μου θα είναι ανάλογη με εκείνη του αναιδή κι άσχετου υπαλλήλου.

Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι μετά από μερικές μέρες να πω σχετικά με το πρόβλημα μου ότι ποτέ δεν έριξα τις ευθύνες στην wind αλλά σε συγκριμένα άτομα σε 2 καταστήματα wind που σαφώς δεν γνωρίζουν την δουλειά τους.

Έβγαλα άκρη με τα κεντρικά που ευγενέστατα οι άνθρωποι μου ζήτησαν συγγνώμη, βρήκαν τρόπο να μου πιστώσουν το ποσό. Φυσικά αυτόν τον λογαριασμό θα πάω να τον πληρώσω στο κατάστημα που με πρόσβαλαν και αυτή τη φορά η συμπεριφορά μου θα είναι ανάλογη με εκείνη του αναιδή κι άσχετου υπαλλήλου.

 

Και πολύ καλά θα κάνεις :) Χαίρομαι που έλυσες το πρόβλημα σου. Γενικά πιστεύω ότι η Wind είναι πολύ σωστή στον τρόπο που διαχειρίζεται τους πελάτες της.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Και πολύ καλά θα κάνεις :) Χαίρομαι που έλυσες το πρόβλημα σου. Γενικά πιστεύω ότι η Wind είναι πολύ σωστή στον τρόπο που διαχειρίζεται τους πελάτες της.

 

Για την διαχείριση πελατών που λες απλά διάβασε την εμπειρία μου στο παρακάτω topic:

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=3354&page=131

 

Απλά ήθελα να τον κοπανήσω τον τύπο! :mad::!:

Άσκηση & Τρόπος Ζωής

Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...!

http://askisitroposzwis.blogspot.gr/

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mπορώ να επιστρέψω κινητό πίσω στη Wind και να το αντικαταστήσω με κάποια άλλη συσκευή; Δεν έχει τεχνικό πρόβλημα αλλά τελικά δε με καλύπτει το μοντέλο.Γνωρίζετε; (αγορά 5+ ημερών)

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Mπορώ να επιστρέψω κινητό πίσω στη Wind και να το αντικαταστήσω με κάποια άλλη συσκευή; Δεν έχει τεχνικό πρόβλημα αλλά τελικά δε με καλύπτει το μοντέλο.Γνωρίζετε; (αγορά 5+ ημερών)

Ευχαριστώ

Δεν γίνεται αυτό που ζητάς. το πήρες το κρατάς.
Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

Oύτε να αντικαταστήσω; Δεν ενοώ να μου δώσουν πίσω λεφτά
Aπο την στιγμή που μια συσκευή φεύγει από το κατάστημα σημαίνει ότι ο αγοραστής έχει αποδεχτεί την αγορά έχει πληρώσει και η συσκευή περνάει στην ιδιοκτησία του. εάν για οποιονδήποτε λόγο ο αγοραστής αλλάξει γνώμη για προσωπικούς λογούς ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ γιατί θεωρείται μεταχειρισμένη (έστω και για λίγες μέρες που την έχει στην κατοχή του) δικαίωμα επιστροφής εντός 7 ήμερων έχει δικαίωμα ο αγοραστής ΜΟΝΟ σε περίπτωση ελαττωματικής συσκευής (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ DOA) και μόνο εφόσον έχει την συσκευασία ΑΘΙΚΤΗ μαζί με τα παρελκόμενα (ακόμα και τα πλαστικά σακουλάκια που έχει η συσκευασία) άλλα εάν δεν με πιστεύεις μπορείς να απευθυνθείς στο κατάστημα και μπορεί να βγάλεις άκρη. είναι στην κρίση του υπεύθυνου του καταστήματος.
Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

Oύτε να αντικαταστήσω; Δεν ενοώ να μου δώσουν πίσω λεφτά

 

Δεν γίνεται γιατί σκέψου μετά το κατάστημα θα πρέπει να την πουλήσει σαν καινούρια... Δεν νομίζω εσύ/κάποιος να αγόραζε στην τιμή μιας καινούριας, μια συσκευή που έχει ανοιχτεί και χρησιμοποιηθεί ειδικά αν μιλάμε για μια ακριβή συσκευή.

Πήγαινε από το κατάστημα να ρωτήσεις αλλά δεν μπορείς να κάνεις και πολλά...

Link to comment
Share on other sites

Δεν γίνεται γιατί σκέψου μετά το κατάστημα θα πρέπει να την πουλήσει σαν καινούρια... Δεν νομίζω εσύ/κάποιος να αγόραζε στην τιμή μιας καινούριας, μια συσκευή που έχει ανοιχτεί και χρησιμοποιηθεί ειδικά αν μιλάμε για μια ακριβή συσκευή.

Πήγαινε από το κατάστημα να ρωτήσεις αλλά δεν μπορείς να κάνεις και πολλά...

 

Ακριβώς. Είναι μια διαδικασία που ισχύει για όλoυς τους providers στην Ελλάδα και όχι μόνο για τη Wind. Μόνο αν η συσκευή σου έχει πρόβλημα μπορείς να την αλλάξεις, αλλά και πάλι όχι να την αντικαταστήσεις με κάποια άλλη.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Το κατάστημα Μεγάρων κλείνει οριστικά τη Δευτέρα. Πολλά ακούγονται για τους λόγους. Η αλήθεια είναι ότι έχει αλλάξει χέρια 3 φορές. Σημαντική απώλεια γιατί σε μια πόλη 38.000 κατοίκων είχε χτίσει τη δική του πελατεία, πελατεία η οποία πλέον μπορεί να εξυπηρετηθεί στη wind της Νέας Περάμου...
Link to comment
Share on other sites

Η εμπορική πολίτικη της wind έχει αλλάξει τόσο πολύ (προς το χειρότερο) που δεν αφήνει πολλά περιθώρια κέρδους στα franchise με αποτέλεσμα να μην καλύπτει ούτε το λειτουργικό κόστος του καταστήματος, πόσο μάλλον να αφήσει κέρδος στον καταστηματάρχη.

και το χειρότερο είναι ότι δεν κάνει κάτι η wind. τον περασμένο ιουνιο έκλεισε και εδώ στην πόλη μου ένα κατάστημα της wind το οποίο ήταν ανοικτό 15 χρονιά είχε ξεκινήσει σαν telepolis και έχει μείνει μόνο ένα τώρα και αυτό από ότι βλέπω δεν πάει και τόσο καλά.

Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

Η εμπορική πολίτικη της wind έχει αλλάξει τόσο πολύ (προς το χειρότερο) που δεν αφήνει πολλά περιθώρια κέρδους στα franchise με αποτέλεσμα να μην καλύπτει ούτε το λειτουργικό κόστος του καταστήματος, πόσο μάλλον να αφήσει κέρδος στον καταστηματάρχη.

και το χειρότερο είναι ότι δεν κάνει κάτι η wind. τον περασμένο ιουνιο έκλεισε και εδώ στην πόλη μου ένα κατάστημα της wind το οποίο ήταν ανοικτό 15 χρονιά είχε ξεκινήσει σαν telepolis και έχει μείνει μόνο ένα τώρα και αυτό από ότι βλέπω δεν πάει και τόσο καλά.

 

Και το περίεργο είναι ότι είχε πολλή δουλειά (αποκλειστική εξυπηρέτηση wind σε μία πόλη τόσων χιλιάδων κατοίκων). Προφανώς για να κλείνουν καταστήματα που έχουν χτίσει επί χρόνια μεγάλη πελατεία και παίζουν ουσιαστικά χωρίς ανταγωνισμό, δείχνει ότι κάτι συμβαίνει με την εταιρία και τους στόχους που θέτει (αν και δεν πιστεύω ότι δεν έπιανε τους στόχους).

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου κανενας δεν πιανει τους στοχους την σημερον ημερα απλα σε franchise της wind εαν δεν πιανεις τους στοχους δεν πληρωνεσαι. και η γνωμη μου ειναι οτι μελλοντικα θα τα κανει τα καταστηματα της η wind ιδιοκτητα γιατι κανενας ιδιωτης δεν θα γινει φιλανθρωπικο ιδρυμα της wind να παρακαλαει για να πιασει εναν πελατη.

η cosmote επιβιωνει γιατι εν μερει τα ote shop ειναι ολοι υπαλληλοι και στα γερμανος δεν εξαρταται απο τα συμβολαια για να πληρωθουν γιατι στιριζεται και στην λιανικη για κερδη, η wind εκτος απο υπηρεσιες και αξεσουαρ κινητων δεν πουλαει κατι αλλο, πχ laptop,και αλλα ειδη τεχνολογιας.

Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Αλλο ενα καταστημα στο κεντρο της Πατρας εκλεισε. Στην πορτα γραφει κλειστο λογω ..... αναβαθμισης των συστηματων.

Το καταστημα ηταν Μαιζωνος και Πατρεως... Κριμα :(

Aφου εχει παλι στη Μαιζωνος πιο πανω , ανεβαινοντας μετα την πλατεια Γεωργιου, κανανε και εγκαινια περσι το νοεμβρη θυμαμαι... :Ρ

Στο κεντρο αν θυμαμαι καλα εχει 2 καταστηματα και ενα στην Ακρωτηριου! {και ηθελα με κατι φιλους να παμε να εξαργυρωσουμε κουπονια που μοιραζανε "δωρακια" γμτ :P]

:superman:
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, είναι θαύμα που επιβιώνουν άλλες εταιρείες εκτός από την Cosmote αυτήν την περίοδο, τι να λέμε τώρα... Έβγαλαν πολλά λεφτά παλιότερα, αλλά τώρα νομίζω πως έχουν πρόβλημα, γι' αυτό και κλείνουν καταστήματα. Η εταιρεία συνολικά μπορεί να πηγαίνει καλά, αλλά ένα κατάστημα franchise για να επιβιώσει με τις παρούσες φορολογίες και εισφορές, χρειάζεται να έχει πολύ καλό τζίρο, πράγμα που δεν γίνεται αυτή τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Κρίμα για τους εργαζόμενους βασικά γιατί χάνουν τις δουλειές τους...
Link to comment
Share on other sites

@ CHIEF

 

Ρε συ το ποστ το είχα κάνει στις 10.12.2011 !!! Έιχε ανοίξει εκ νέου το κατάστημα μετά από κάποιους μήνες. ...

Samsung Galaxy S7 Edge 32GB Titanium Silver

Φιλικά, Σταύρος :)

Link to comment
Share on other sites

Αυτο το αναβαθμιση συστηματων το ειχαν και στο Περιστερι (Κενεντυ) αλλα ποτε δεν ξανανοιξε! Κατα την γνωμη παμε σε αλλες μορφες καταστηματων με καμια δεκαρια παντοδυναμα καταστηματα σε εδρες περιφερειων, ή καμμια 30-40 σε εδρες νομων, και μεγαλη χρηση ον λαιν υπηρεσιων με δωρεαν μεταφορικα κτλ...
Q for eva ;-) Katoxos ton parakato kiniton me vathmo ikanopiisis: Nokia 5110 (2/5) - Panasonic G52 (1/5) - Ericsson T10s (1/5) - Alcatel 511 (2/5) - PANASONIC GD 95 (5/5) - Panasonic GD67 (2/5) - Nokia 7250i (2/5) - Nokia 3650 (3/5) - Nokia 3230 (3/5) - UBiQUiO 401 (3/5) - NOKIA N93 (6/5) :respect: - Nokia Ν86 (3/5) - SE Χ10 mini pro (4/5)
Link to comment
Share on other sites

το προβλημα για μενα ειναι οι τηλεφωνικες προωθησεις οταν εμενα μου δινανε το bussiness to all 1.500 με 31,50 τελικη τιμη τι να κανει το καταστημα οταν ειναι βεβαιο οτι δεν μπορει να ανταγωνιστει την τιμη και πουλαει βασει καταλογου. θα πρεπει να μου πουλησει χωρις κερδος
υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

το προβλημα για μενα ειναι οι τηλεφωνικες προωθησεις οταν εμενα μου δινανε το bussiness to all 1.500 με 31,50 τελικη τιμη τι να κανει το καταστημα οταν ειναι βεβαιο οτι δεν μπορει να ανταγωνιστει την τιμη και πουλαει βασει καταλογου. θα πρεπει να μου πουλησει χωρις κερδος

 

Για εταιρικά προγράμματα ζητάνε τα καταστήματα διαφορετικές προσφορές, μερικές φορές καλύτερες ακόμα κι από τα τηλεφωνικά ή το ιντερνετ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...