Jump to content

Καταστήματα Wind


elias_ps
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σήμερα παρατήρησα από πρώτο χέρι πόσο απογοητευτική είναι η κατάσταση στην Wind:

Πήγα στις 11 να πληρώσω τον λογαριασμό μου σε ένα από τα κεντρικά καταστήματα της Wind στην Πάτρα, στην Έλληνος Στρατιώτου, και ήμουν ο μοναδικός πελάτης εκείνη την στιγμή στο κατάστημα..! 3 υπάλληλοι κι εγώ, κανείς άλλος.

Ακριβώς δίπλα είναι το κατάστημα του Γερμανού, στο οποίο βγαίνοντας από την Wind είδα ότι γινόταν το αδιαχώρητο.

Μου έκανε μεγάλη εντύπωση..

--- Sony Xperia 5 II ---
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 716
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Σήμερα παρατήρησα από πρώτο χέρι πόσο απογοητευτική είναι η κατάσταση στην Wind:

Πήγα στις 11 να πληρώσω τον λογαριασμό μου σε ένα από τα κεντρικά καταστήματα της Wind στην Πάτρα, στην Έλληνος Στρατιώτου, και ήμουν ο μοναδικός πελάτης εκείνη την στιγμή στο κατάστημα..! 3 υπάλληλοι κι εγώ, κανείς άλλος.

Ακριβώς δίπλα είναι το κατάστημα του Γερμανού, στο οποίο βγαίνοντας από την Wind είδα ότι γινόταν το αδιαχώρητο.

Μου έκανε μεγάλη εντύπωση..

Καταλαβαίνεις ότι συγκρίνεις 2 τελείως διαφορετικά πράγματα?

Στον Γερμανό θα πας από το να πληρώσεις ένα λογαριασμό, να πάρεις μια μπαταρία μέχρι να αγοράσεις εισητήρια για το Village ενώ στην Wind σαφώς για πολύ λιγότερα θέματα.

Και για το κλείσιμο των καταστημάτων, τι σας κάνει εντύπωση?Μόνο στη Wind κλείνουν μαγαζιά?Που έχει ερημώσει όλη η Αθήνα φταίνε τα μαγαζιά της Wind? :lol::lol:

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Και συνεχίζουν να κλείνουν... Ένα ακόμα κλείνει το Σάββατο στην Αθήνα. Η κατάσταση είναι απογοητευτική και πιο απογοητευτικό είναι η κατάσταση που βιώνουν οι επιχειρηματίες που έχουν τα franchise αυτά.

Ποιό είναι αυτό κυριε Παναγιώτη

Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
H αληθεια βεβαια ειναι οτι οι υπαλληλοι και ιδιοκτητες των καταστηματων βιωνουν εκτος απο οικονομικα προβληματα και παραλογες απαιτησεις απο πελατες, θα σας πω μια εμπειρια που βιωσα σε καταστημα του ηρακλειου της κρητης σαν θεατης (ημουν μεσα στο καταστημα και χαζευα) μπαινει ενα παιδακι 16-17 χρονων τον υποδεχεται η πωλητρια πολυ χαμογελαστα και με πολυ ορεξη. και ρωταει το παιδακι: '' θελω να μου αλλαξετε ROM στο τηλεφωνο μου'' το παιδακι ειχε στα χερια του ενα htc (δεν ειδα καλα το μοντελο πιθανον να ηταν το diamond 2) η κοπελα τον κοιταξε φανερα απογοητευμενη (δεν ηξερε καν τι ηταν η rom) και του απανταει οτι δεν γνωριζει τι ακριβως θελει αλλα εαν εχει καποιο προβλημα η συσκευη του μπορει να την αποστειλει για service, και απανταει το παιδακι ''τι πρεπει να κανω για να κοψω την συνδεση μου με την wind;' ρωταει η πωλητρια- 'ειναι συβολαιο η καρτοκινητο;' -καρτοκινητο απανταει ο μικρος. και απανταει η πωλητρια- θα βγαλετε την καρτα sim και θα παρετε ενα ψαλιδακι και θα την κοψετε στα δυο, και θα κοπει η συνδεση σας. το παιδακι εγινε τουρκος. αλλα προσωπικα εγω το ευχαριστηθηκα παρα πολυ και μου αρεσε και πως αντιμετωπισε η πωλητρια το κακομαθημενο μαλα***μενο παιδακι.
Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

Θα σου πώ άλλη μια ιστορία. Πήγα σε κατάστημα επειδή έμπαινε το κινητό μου στο ίντερνετ. Ζήτησα από τον πωλητή να μου κλείσει το ίντερνετ και με κοίταγε σαν ούφο. Λές και πρώτη φορά έβλεπε κινητό.
ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!
Link to comment
Share on other sites

Θα σου πώ άλλη μια ιστορία. Πήγα σε κατάστημα επειδή έμπαινε το κινητό μου στο ίντερνετ. Ζήτησα από τον πωλητή να μου κλείσει το ίντερνετ και με κοίταγε σαν ούφο. Λές και πρώτη φορά έβλεπε κινητό.
κοιταξε, εγω δεν κατηγορω την πωλητρια επειδη δεν ηξερε τι ηταν η rom, γιατι δεν ειναι η δουλεια της. η δουλεια της ειναι να πουλαει υπηρεσιες τηλεπικινωνιων. αλλα απογοητευωμαι οταν βλεπω πελατες και ζητουν κατι,και οταν δεν το κανεις απειλουν οτι θα φυγουν απο το δικτυο, κατι σαν εκβιασμος.
Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Αλλα 2 ιδιοκτητα καταστηματα περνανε απο βδομαδα στην ιστορια αφου θα κλεισουν τελειως και δεν προκειται να γινουν franchise. Eιναι το καταστημα στο carrefour στο μαρουσι(avenue) οπως επισης και το καταστημα στην γλυφαδα(το μικρο,για οσους ξερουν).
Link to comment
Share on other sites

Ανανέωσα σήμερα στο κατάστημα της wind στο εμπορικό cosmos στην Θεσσαλονίκη και το μόνο που μου έμεινε σαν εντύπωση είναι η πολύ επίμονη και φορτική πωλήτρια. Δεν μπορούν να καταλάβουν ότι όταν τους λες δεν μ' ενδιαφέρει σημαίνει δεν μ'ενδιαφέρει??:vava: Με το ζόρι να κάνω σύνδεση. Βέβαια η αλήθεια να λέγεται, όταν της είπα ότι βάζω (άν βάζω) 10Ε/ μήνα, σταμάτησε να με πρήζει και συνέχισε στον κολλητό μου που ήταν μαζί μου :lol:
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Εκλεισε και πριν μερες το καταστημα Wind στις Σερρες στην ερμου.. εχει μεινει μονο ενα...και αυτο χωρις κοσμο..
Link to comment
Share on other sites

Εκλεισε και πριν μερες το καταστημα Wind στις Σερρες στην ερμου.. εχει μεινει μονο ενα...και αυτο χωρις κοσμο..

εισαι σιγουρος? περα απο της μεραρχιας υπαρχει και ακομα ενα. δεν θυμαμαι οδο.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζετε ότι φταίει και η ίδια η Wind, αφού όταν online δίνει καλύτερα πακέτα, γιατί να πάει κάποιος στο κατάστημα;

Αυτό βέβαια το κάνει και η vodafone. Σου δίνει και καλύτερη επιδότηση αν το παραγγείλεις από το site της. Σαν να θέλουν όντως να τα κλείσουν τα μαγαζιά τους.

Link to comment
Share on other sites

Σαν να θέλουν όντως να τα κλείσουν τα μαγαζιά τους.

Αφού βγάζουν χρήματα από το franschise, γιατί να θέλουν να κλείσουν; :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζετε ότι φταίει και η ίδια η Wind, αφού όταν online δίνει καλύτερα πακέτα, γιατί να πάει κάποιος στο κατάστημα;

Αυτό βέβαια το κάνει και η vodafone. Σου δίνει και καλύτερη επιδότηση αν το παραγγείλεις από το site της. Σαν να θέλουν όντως να τα κλείσουν τα μαγαζιά τους.

δεν φταίει μόνο η wind φταίει και ο ίδιος ο πελάτης. όταν κάνεις online η τηλεφωνική αίτηση και μετά όταν έχεις προβλήματα με την σύνδεση σου πας σε ένα κατάστημα και ζητάς ευθύνες φταις εσύ όχι η wind ούτε το κατάστημα. μπορείς να κάνεις ΠΑΛΙ τα παράπονα σου online η τηλεφωνικά και όχι να πας και να σπας τα νευρά κάποιου υπάλληλου που δεν φταίει σε τίποτα που τηλεφωνικά σου είπαν άλλα και άλλα είδες στον πρώτο σου λογαριασμό. όπως και να το κάνουμε τηλεφωνικές υπηρεσίες δεν θα έπρεπε να αγοράζουμε τηλεφωνικά η online, καλύτερα να μιλάς πρόσωπο με πρόσωπο με κάποιον για να έχεις και με ποιον να μπορείς να απευθυνθείς όταν κάτι δεν πάει καλά εκ των ύστερων. και κάτι για να κλείσω, καλύτερα να υποστηρίζεις το τοπικό σου κατάστημα που συμβαλλεις και στην τοπική οικονομία της πόλης σου. και όσον άφορα την ''καλύτερη επιδότηση'' online εάν παρατηρήσεις ΟΛΕΣ η εταιρείες δίνουν επιδότηση καλύτερη ΜΟΝΟ εάν δεν πάρεις συσκευή, κάτι που γίνεται και στα καταστήματα γιατί λοιπόν να μην πας σε κατάστημα; .

 

Αφού βγάζουν χρήματα από το franschise, γιατί να θέλουν να κλείσουν; :wacko:

καλή η παρατήρηση σου, ρωτάς αν το ΙΔΙΟ το κατάστημα βγάζει χρήματα; εάν εσύ η ο κάθε ένας κάνει αγορές συνδέσεων τηλεφωνικά η online; τα καταστήματα franschise εάν εμείς η ιδοιοι δεν τα στηρίξουμε δεν θα υπάρχουν για πολύ ακόμα. (αυτό ισχύει για όλες της εταιρείες όχι μόνο την wind)

Edited by Petros the Great
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων.
Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

Δεν θέλουν να τα κλείσουν αλλά αφενώς αναγκάζονται να ανταγωνιστούν τις online προσφορές των ανταγωνιστών και αφετέρου όταν ο πελάτης ψωνίζει online απευθείας από το site της εταιρείας τότε η εταιρεία κερδίζει περισσότερα από ό,τι μέσω franchise (και ακόμα λιγότερα μέσω ιδιόκτητου). Τα καταστήματα κερδίζουν ελάχιστα στις περισσότερες περιοχές. Τα ποσοστά του air time έχουν μειωθεί και γενικά η εταιρεία δε νοιάζεται ιδιαίτερα ούτε μεριμνεί πολύ για τους franchisers: είναι πελάτες της και ανταγωνιστές συνάμμα!

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Δεν θέλουν να τα κλείσουν αλλά αφενώς αναγκάζονται να ανταγωνιστούν τις online προσφορές των ανταγωνιστών και αφετέρου όταν ο πελάτης ψωνίζει online απευθείας από το site της εταιρείας τότε η εταιρεία κερδίζει περισσότερα από ό,τι μέσω franchise (και ακόμα λιγότερα μέσω ιδιόκτητου). Τα καταστήματα κερδίζουν ελάχιστα στις περισσότερες περιοχές. Τα ποσοστά του air time έχουν μειωθεί και γενικά η εταιρεία δε νοιάζεται ιδιαίτερα ούτε μεριμνεί πολύ για τους franchisers: είναι πελάτες της και ανταγωνιστές συνάμμα!

δεν νομίζω το airtime να το σκέφτεται ο κάθε ιδιοκτήτης τόσο πολύ σε μια νέα σύνδεση, όσο σκέφτεται να πιάσει τον στόχο του και να πάρει το airtime ΟΛΗΣ της πελατειακής του βάσης μαζί και την απόδοση των λειτουργικών του εξόδων για να κρατήσει το κατάστημα του ανοιχτό..... αυτά δεν τα βλέπει ο κάθε πελάτης

Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

Καλά εννοείται πως αν δεν έχει φτάσει το στόχο για να έχει εξασφαλισμένο το airtime από τους υπάρχοντες συνδρομητές του ισχύει αυτό και τότε είναι που τα πράγματα είναι άσχημα...!

Οι περισσότεροι πελάτες δεν έχουν γνώση του οτι ένα κατάστημα είναι μια επιχείρηση ξεχωριστή από την ίδια εταιρεία αλλά που πουλάει αποκλειστικά τα προϊόντα της. Νομίζει οτι είναι υποκατάστημά της με την έννοια οτι οι εργαζόμενοι/εκπρόσωποι εκεί είναι υπάλληλοι της εταιρείας!

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Καλά εννοείται πως αν δεν έχει φτάσει το στόχο για να έχει εξασφαλισμένο το airtime από τους υπάρχοντες συνδρομητές του ισχύει αυτό και τότε είναι που τα πράγματα είναι άσχημα...!

Οι περισσότεροι πελάτες δεν έχουν γνώση του οτι ένα κατάστημα είναι μια επιχείρηση ξεχωριστή από την ίδια εταιρεία αλλά που πουλάει αποκλειστικά τα προϊόντα της. Νομίζει οτι είναι υποκατάστημά της με την έννοια οτι οι εργαζόμενοι/εκπρόσωποι εκεί είναι υπάλληλοι της εταιρείας!

Σωστά, να γιατί όλο και περισσότερα καταστήματα της wind κλείνουν, γιατί δεν πιάνουν τον στόχο τους. με αποτέλεσμα η αμοιβές να είναι ανύπαρκτες και ο επιχειρηματίας να αναγκάζεται να το κλείσει για να μην βρεθεί με περισσότερα χρέη από ότι έχει. δεν μπορεί να παραμείνει ανοιχτός για να είναι Κ.Ε.Π (ΚΕΝΤΡΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ) γιατί η εξόφληση λογαριασμών και η μουρμούρες του κάθε πελάτη δεν του αποδίδουν κέρδος....
Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

Από την μεριά του επιχειρηματία έχεις δίκιο, έτσι είναι :-)

Ο πελάτης δεν το ξέρει και δεν τον ενδιαφέρει άμεσα. Η εταιρεία είναι που πρέπει να μπει στη μέση και να δώσει περισσότερα στον συνεργάτη της αλλά...!

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω αν έχει απαντηθεί και συγνώμη που δεν το ψάχνω.

Έχω μεγάλο πρόβλημα με τους λογαριασμούς της wind.Συγκεκριμένα είμαι συνδρομητής της εταιρείας εδώ και 8 μήνες και έχω παραλάβει μόνο 2 λογαριασμούς ,έχω γίνει μπαλάκι ανάμεσα σε wind και ΕΛΤΑ για το ποιός φταίει και εγώ ΔΕΝ παίρνω λογαριασμό.Να σημειώσω οτι και η υπόλοιπη αλληλογραφία καθυστερεί αλλά τουλάχιστον ΕΡΧΕΤΑΙ.

 

Μπορεί κάποιος να μου πει τι είναι το eBill ,αν δουλεύει και πως;

 

Να σημειώσω οτι σχεδόν όλοι οι εργαζόμενοι στην εν λόγω εταιρεία που έτυχε να συνομιλήσω τηλεφωνικώς είναι ΑΓΕΝΕΣΤΑΤΟΙ και απρόθυμοι να σε εξυπηρετήσουν.

 

Μάλλον το πόσταρα όπου να'ναι .Παρακαλώ αν δεν κάνει κόπο να μεταφερθεί:O

Edited by cb600f
Link to comment
Share on other sites

Η wind και η καθε εταιρεια κινητης ,δεν ειναι φιλανθρωπικο ιδρυμα για να σου δωσει πρεπει να εχεις παραγωγη, (συνδεσεις,συμβολαια) εαν δεν εχεις παραγωγη δεν θα παρεις τιποτα. οταν σου δινει στοχο 100 συμβολαια τον μηνα ( σε αυτη την δυσκολη οικονομικα εποχη) δεν ειναι δυνατον να γινει επιτευξη (και οταν σαν wind δεν προσφερεις και τιποτα διαφορετικο) καλυτερα να αποχωρησεις σαν συνεργατης παρα να καθεσαι να ασχολεισαι με τον καθε πελατη της wind και να μπαινεις καθε μηνα που περναει πιο βαθια στα χρεη.

 

Δεν γνωρίζω αν έχει απαντηθεί και συγνώμη που δεν το ψάχνω.

Έχω μεγάλο πρόβλημα με τους λογαριασμούς της wind.Συγκεκριμένα είμαι συνδρομητής της εταιρείας εδώ και 8 μήνες και έχω παραλάβει μόνο 2 λογαριασμούς ,έχω γίνει μπαλάκι ανάμεσα σε wind και ΕΛΤΑ για το ποιός φταίει και εγώ ΔΕΝ παίρνω λογαριασμό.Να σημειώσω οτι και η υπόλοιπη αλληλογραφία καθυστερεί αλλά τουλάχιστον ΕΡΧΕΤΑΙ.

 

Μπορεί κάποιος να μου πει τι είναι το eBill ,αν δουλεύει και πως;

 

Να σημειώσω οτι σχεδόν όλοι οι εργαζόμενοι στην εν λόγω εταιρεία που έτυχε να συνομιλήσω τηλεφωνικώς είναι ΑΓΕΝΕΣΤΑΤΟΙ και απρόθυμοι να σε εξυπηρετήσουν.

 

με το e-bill ενημερωνεσαι με γραπτο μηνημα και με e-mail για την εκδοση του λογαριασμου σου μετα κανεις log in εδω και βλεπεις την αναλυση των κλησεων και μπορεις να τον εκτυπωσεις. δουλευει μια χαρα!

Edited by Petros the Great
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων.
Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

Είναι τραγικό άμα ζητάς από τον συνεργάτη τέτοιους στόχους... Να ήσουν Κοσμοτέ/VF εντάξει.. Αλλά σαν Wind δεν έχεις και πολλούς λόγους...

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

με το e-bill ενημερωνεσαι με γραπτο μηνημα και με e-mail για την εκδοση του λογαριασμου σου μετα κανεις log in εδω και βλεπεις την αναλυση των κλησεων και μπορεις να τον εκτυπωσεις. δουλευει μια χαρα!

 

Σε υπερευχαριστώ.

Να σημειώσω (πάλι off topic :lol: ) οτι τον συγκεκριμένο τρόπο ή εφαρμογή (πείτε το όπως θέλετε ) του να βλέπεις τον λογαριασμό σου ,τον είχα ζητήσει απο το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και μου έλεγαν οτι δεν υπάρχει τρόπος για ενημέρωση μέσω email . :lol:

Link to comment
Share on other sites

Σε υπερευχαριστώ.

Να σημειώσω (πάλι off topic :lol: ) οτι τον συγκεκριμένο τρόπο ή εφαρμογή (πείτε το όπως θέλετε ) του να βλέπεις τον λογαριασμό σου ,τον είχα ζητήσει απο το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και μου έλεγαν οτι δεν υπάρχει τρόπος για ενημέρωση μέσω email . :lol:

θα πας αρχικα σε ενα καταστημα της wind και θα ζητησεις να σου ενεργοποισουν την υπηρεσια (να γινει ταυτοποιση του αριθμου σου με την υπηρεσια) μετα θα ζητησεις να σου εκτυπωσουν την αιτηση με τον κωδικο ενεργοποιοσης θα κανεις εγγραφη νεου χρηστη στο παραπανω link και εισαι ετοιμος

 

Είναι τραγικό άμα ζητάς από τον συνεργάτη τέτοιους στόχους... Να ήσουν Κοσμοτέ/VF εντάξει.. Αλλά σαν Wind δεν έχεις και πολλούς λόγους...
ουτε η cosmote ουτε η vodafone μπορουν να πιασουν (με της τωρινες συνθηκες της αγορας) 100 συμβολαια τον μηνα.... και ειδικα στην πολη που μενω... Edited by Petros the Great
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων.
Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

θα πας αρχικα σε ενα καταστημα της wind και θα ζητησεις να σου ενεργοποισουν την υπηρεσια (να γινει ταυτοποιση του αριθμου σου με την υπηρεσια) μετα θα ζητησεις να σου εκτυπωσουν την αιτηση με τον κωδικο ενεργοποιοσης θα κανεις εγγραφη νεου χρηστη στο παραπανω link και εισαι ετοιμος

 

Κανονίστηκαν τα πάντα μέσω τηλεφώνου.Επιτέλους μίλησα με μια σωστή κοπέλα και μου έδωσε τον κωδικό ενεργοποίησης.Έκανα το ebill plus και έτσι δεν θα ξαναδώ ούτε έναν υπάλληλο της wind ξανά ΟΥΤΕ ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΟ :mad:

Σε 24 ώρες όλοι οι λογαριασμοί στην οθόνη του υπολογιστή μου

 

Υ.Γ. Δεν θα ξαναδώ ούτε έναν υπάλληλο της wind ξανά ΟΥΤΕ ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΟ :mad: (x2) Ελπίζω τουλάχιστον!

Edited by cb600f
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...