Jump to content

Τα πάντα για το Frog Mobile


sideras1985
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

μαλλον δεν σου το εκαναν frog....

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 19,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Κατά 99% στο έκαναν cosmokarta ή What's up... Πριν στο συνδέσουν απαίτησέ τους να το κάνουν Frog, γιατί αλλιώς αν το αποδεχτείς τώρα, μετά πας για διπλή φορητότητα...
Link to comment
Share on other sites

Κάλεσα χθες το τμήμα φορητότητας και μου είπαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και θα είναι Frog πλέον ο αριθμός. Το Cosmote που γράφει η κάρτα είναι λόγω ότι αυτή είναι ο παροχέας της Frog.

 

Μπαίνοντας όμως σήμερα στο φόρουμ (στο οποίο ομολογώ ότι έχω περισσότερη εμπιστοσύνη από τα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών των εταιρειών) διάβασα τις γνώμες σας και ξανά κάλεσα το τμήμα φορητότητας.

Μου είπαν πάλι το ίδιο που μου είχαν πει και εχθές, αλλά όταν ζήτησα να το ελέγξουν δίνοντας τους τον αριθμό μου είπαν ότι τελικά έχει γίνει αίτηση για What's up. :mad::X

Τους είπα ότι δε το θέλω αυτό και ότι επιθυμία μου ήταν να γίνει ο αριθμός Frog. Μετά από λίγο με κάλεσαν λέγοντάς μου ότι το τεχνικό ενημερώθηκε και θα γίνει η αλλαγή σε Frog τελικά. :rolleyes:

Θα με καλέσουν, μου είπαν, για κάποια συμπληρωματικά στοιχεία.

Αν και μετά το Πάσχα, αν δε με έχουν καλέσει αυτοί πρώτοι, μάλλον θα τους ξανά καλέσω εγώ για να δω που βρίσκεται το θέμα. :worry:

 

Κακή αρχή κάναμε κι ελπίζω να μη συνεχιστεί.

Link to comment
Share on other sites

@tazio

Μα δεν γίνεται την κάρτα της Cosmote να στην κάνουν Frog.Δηλαδή δεν μπορεί από κει που λέει:"GR COSMOTE" ξαφνικά να γράψει:"Frog" και να είσαι συνδρομητής της Frog.Κανονικά θα πρέπει να σου ξαναστείλουν κάρτα sim και αυτή φορά της Frog.:)

Link to comment
Share on other sites

@tazio

Μα δεν γίνεται την κάρτα της Cosmote να στην κάνουν Frog.Δηλαδή δεν μπορεί από κει που λέει:"GR COSMOTE" ξαφνικά να γράψει:"Frog" και να είσαι συνδρομητής της Frog.Κανονικά θα πρέπει να σου ξαναστείλουν κάρτα sim και αυτή φορά της Frog.:)

 

Η κάρτα sim λέει επάνω Cosmote αλλά δε ξέρω τι θα λέει, όταν ενεργοποιηθεί στις 23/04, στην οθόνη του κινητού. Περιμένω και θα δω.

Πάντως εάν δε γίνει Frog πολύ απλά ούτε απ΄έξω δε θα με δουν πόσο μάλλον σαν πελάτη καρτοκινητής. 23 του μηνός που η κάρτα θα ενεργοποιηθεί η πρώτη και μοναδική κλίση (είναι δεύτερος αριθμός και δεν είναι απαραίτητο να κάνω κλίσεις ή να δέχομαι από και σε αυτόν) που θα γίνει θα είναι για φορητότητα σε άλλη εταιρεία. ;)

Δεύτερη ευκαιρία δεν έχει διότι το τόνισα και στο πρώτο τηλεφώνημα που έκανα και όταν με κάλεσαν για να τους δώσω στοιχεία για το που θα μου παραδώσουν τη κάρτα και τα έγγραφα για τη φορητότητα, ότι θέλω να μεταφέρω τον αριθμό σε Frog.

 

Κάποιος άλλος που να έχει ζητήσει φορητότητα σε Frog για να μας πει τι κάρτα του έστειλαν και τι έγραφε η sim δεν υπάρχει;

Μόνο εγώ θέλησα να πάω στη Frog μέσω φορητότητας; :lol:

Link to comment
Share on other sites

Σειρά μου λοιπόν να πάρω κι εγώ τον λόγο τώρα, αφού παρακολουθώ το θέμα και ήρθε η στιγμή να γράψω.

Λοιπόν σου δίνω την απάντηση που περιμένεις.. Έκανα κι εγώ αίτηση φορητότητας από άλλη εταρεία στη Frog, πριν βγεί η χρέωση 10 λεπτα/ το λεπτό (προφανώς το είχα προβλέψει :) )

Τώρα σχετικά με την αίτηση όλα κύλησαν μια χαρά. Πήρα τηλέφωνο, είπα ότι θέλω να μεταφερθώ στην Frog με τον ίδιο αριθμό, μου έστειλαν την καρτούλα (η οποία είναι κίτρινη με μόβ και γράφει frog) και τα έγγραφα με courrier και απλώς τώρα περιμένω να ενεργοποιηθεί στις 15/4. ;)

Αυτά!

Μήπως δεν το ξεκαθάρισες ότι θέλεις frog από την αρχή?

Link to comment
Share on other sites

Σειρά μου λοιπόν να πάρω κι εγώ τον λόγο τώρα, αφού παρακολουθώ το θέμα και ήρθε η στιγμή να γράψω.

...

 

Γιατί άργησες :lol: θα λυνόντουσαν πολλές απορίες άμεσα και θα μιλούσα διαφορετικά στο δεύτερο τηλεφώνημα που τους έκανα. :)

 

 

...

Τώρα σχετικά με την αίτηση όλα κύλησαν μια χαρά. Πήρα τηλέφωνο, είπα ότι θέλω να μεταφερθώ στην Frog με τον ίδιο αριθμό, μου έστειλαν την καρτούλα (η οποία είναι κίτρινη με μόβ και γράφει frog) και τα έγγραφα με courrier και απλώς τώρα περιμένω να ενεργοποιηθεί στις 15/4. ;)

Αυτά!

Μήπως δεν το ξεκαθάρισες ότι θέλεις frog από την αρχή?

 

Κι εγώ τα ίδια τους είπα, ότι θέλω να μεταφερθώ στη Frog και μάλιστα το τόνισα διότι καλώντας το 13897 απάντησαν "Cosmote πως μπορώ να εξυπηρετήσω" και προκειμένου να αποφύγω το μπέρδεμα (τελικά μάλλον δε το απέφυγα) το είπα ξανά και ξανά.

 

... Έκανα κι εγώ αίτηση φορητότητας από άλλη εταρεία στη Frog, πριν βγεί η χρέωση 10 λεπτα/ το λεπτό (προφανώς το είχα προβλέψει :) )

...

 

Άσχετο. Δε κάνω φορητότητα για τις χρεώσεις, αλλά για το σήμα που πιθανόν να μην έχει ο βασικός μου αριθμός (σε άλλη εταιρεία) σε κάποιες περιοχές.

Link to comment
Share on other sites

Πήρα μόλις ένα φρογκ από Ομόνοια.

Πενήντα λεπτά το πακετάκι των 5€.

 

Το φρογκ έχει τα προβλήματα με το δίκτυο της Cosmote που έχει και το What's Up;

Είναι, δηλαδή, συχνά δύσκολο να βγάλεις κλήση;

Link to comment
Share on other sites

Πήρα μόλις ένα φρογκ από Ομόνοια.

Πενήντα λεπτά το πακετάκι των 5€.

 

Το φρογκ έχει τα προβλήματα με το δίκτυο της Cosmote που έχει και το What's Up;

Είναι, δηλαδή, συχνά δύσκολο να βγάλεις κλήση;

 

Nαι τα ιδια ακριβως!

Link to comment
Share on other sites

Καλά... Τι να κάνουμε, θα περιμένουμε... :(

 

Αλλά, τώρα

ενώ το ενεργοποίησα και κάνει κλήση κανονικά

δεν πηγαίνει το μήνυμα 10 στο 1312.

Το κέντρο μηνυμάτων είναι σωστό, η γραμματοσειρά είναι reduced, αλλά μου το κρατάει το SMS στα εξερχόμενα και λέει

Delivery Failed.

No network support for messages.

Contact your service provider.

 

Τι 'ναι τούτο πάλι;

Link to comment
Share on other sites

Καλά... Τι να κάνουμε, θα περιμένουμε... :(

 

Αλλά, τώρα

ενώ το ενεργοποίησα και κάνει κλήση κανονικά

δεν πηγαίνει το μήνυμα 10 στο 1312.

Το κέντρο μηνυμάτων είναι σωστό, η γραμματοσειρά είναι reduced, αλλά μου το κρατάει το SMS στα εξερχόμενα και λέει

Delivery Failed.

No network support for messages.

Contact your service provider.

 

Τι 'ναι τούτο πάλι;

 

Ti αριθμο εχει το κεντρο μηνυματων?

Ποσο καρτα εχει μεσα?

Link to comment
Share on other sites

Καλά... Τι να κάνουμε, θα περιμένουμε... :(

 

Αλλά, τώρα

ενώ το ενεργοποίησα και κάνει κλήση κανονικά

δεν πηγαίνει το μήνυμα 10 στο 1312.

Το κέντρο μηνυμάτων είναι σωστό, η γραμματοσειρά είναι reduced, αλλά μου το κρατάει το SMS στα εξερχόμενα και λέει

Delivery Failed.

No network support for messages.

Contact your service provider.

 

Τι 'ναι τούτο πάλι;

 

Θέλει λίγη ώρα για να σ'αφήσει να στείλεις μήνυμα (γενικώς).

Link to comment
Share on other sites

Γεια! Σήμερα ενεργοποιήθηκε η αίτηση που είχα κάνει για φορητότητα στη Frog.

Έβαλα την κάρτα κανονικά, η οθόνη γράφει Frog αλλά όταν επιχειρώ να πραγματοποιήσω κλήσεις, δεν ανταποκρίνεται.. ούτε καν στην εξυπηρέτηση πελατών.. σαν να έχει φραγή κλήσεων. Το ίδιο κ όταν καλώ σε αυτόν τον αριθμό.

Γνωρίζει κανείς τι μπορεί να συμβαίνει???

Link to comment
Share on other sites

Γεια! Σήμερα ενεργοποιήθηκε η αίτηση που είχα κάνει για φορητότητα στη Frog.

Έβαλα την κάρτα κανονικά, η οθόνη γράφει Frog αλλά όταν επιχειρώ να πραγματοποιήσω κλήσεις, δεν ανταποκρίνεται.. ούτε καν στην εξυπηρέτηση πελατών.. σαν να έχει φραγή κλήσεων. Το ίδιο κ όταν καλώ σε αυτόν τον αριθμό.

Γνωρίζει κανείς τι μπορεί να συμβαίνει???

Κάνε μια χρεώσιμη κλήση.Για παράδειγμα κάλεσε στο σταθερό σου,σήκωσε το για 2-3 δευτερόλεπτα και η σύνδεση σου θα ενεργοποιηθεί.:)

Link to comment
Share on other sites

Το κάνω αλλά λέει λάθος αριθμός... έχει φραγή σίγουρα, γιατί όταν κάλεσα από το σταθερό στο νουμερό μου... είπε ότι έχει φραγη! Πώς βγαίνει τώρα αυτό?

Μήπως επειδή δεν διέκοψα την προηγούμενη κάρτα που είχα? Εννοώ ότι δεν πήρα τηλέφωνο να πω ότι αλλάζω εταιρεία.. Μήπως είναι αυτό???

Link to comment
Share on other sites

Το κάνω αλλά λέει λάθος αριθμός... έχει φραγή σίγουρα, γιατί όταν κάλεσα από το σταθερό στο νουμερό μου... είπε ότι έχει φραγη! Πώς βγαίνει τώρα αυτό?

Μήπως επειδή δεν διέκοψα την προηγούμενη κάρτα που είχα? Εννοώ ότι δεν πήρα τηλέφωνο να πω ότι αλλάζω εταιρεία.. Μήπως είναι αυτό???

Όχι.Δεν χρειάζεται να πάρεις τηλέφωνο την προηγούμενη εταιρεία για να της το πεις.Ψάξε στις "Ρυθμίσεις κλήσεων" από το μενού του κινητού σου και απενεργοποίησε όλες τις φραγές.:)

Link to comment
Share on other sites

Προσπάθησα να το κάνω αλλά έχει κωδικό και δεν τον γνωρίζω... :confused:

Ενδέχεται να σου ζητάει τον κωδικό ασφαλείας του κινητού σου.Πληκτρολόγησε 0000.:)

Link to comment
Share on other sites

Θέλει λίγη ώρα για να σ'αφήσει να στείλεις μήνυμα (γενικώς).

 

Τελικά αυτό έφταιγε. Χτες δεν είχε έρθει ακόμα ούτε το μήνυμα καλωσορίσματος στο φρογκ όταν προσπαθούσα.

Σήμερα που το άνοιξα πάλι, ήρθε το SMS από τη φρογκ, ξαναέστειλα το 10 στο 1312 και αμέσως μου ήρθε η επιβεβαίωση και όλα καλά!

 

*Όσο για τον κωδικό που λέτε παραπάνω, μπορεί να είναι και το 12345, αυτός ήταν σε ένα νόκια που είχα.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον παίζει πρόβλημα στο δίκτυο. Πήρα και στο 6971001299 από σταθερό και λέει προσωρινή υπερφόρτωση δικτύου!! Δοκιμάζει κανείς να μου πει αν έχει το ίδιο πρόβλημα, δηλαδή πρόβλημα στο δίκτυο???
Link to comment
Share on other sites

Αυτή τη στιγμή που δοκίμασα, στους Αμπελόκηπους της Αθήνας, δεν "βγαίνει" κλήση, αν εννοείς αυτό.
Link to comment
Share on other sites

Χμμ όταν λες δεν βγαίνει κλήση??? τέσπα

Κάλεσα από ένα άλλο νούμερο κινητού σε αυτό το νούμερο και λέει ότι ο αριθμός που καλέσατε έχει φραγή εισερχομένων κλήσεων. Δοκιμάζω από μέσα στις ρυθμίσεις αλλά ο περιορισμός παραμένει με όλους τους κωδικούς που έχω βάλει..

Αναμονή... :worry:

Link to comment
Share on other sites

Ευτυχώς όλα καλά τελικά.. ίσως ήθελε λίγο περισσότερο χρόνο μέχρι να ξυπνήσει η νέα μου καρτούλα!! Η Frog με καλωσόρισε.. :)
Link to comment
Share on other sites

@tazio

Μα δεν γίνεται την κάρτα της Cosmote να στην κάνουν Frog.Δηλαδή δεν μπορεί από κει που λέει:"GR COSMOTE" ξαφνικά να γράψει:"Frog" και να είσαι συνδρομητής της Frog.Κανονικά θα πρέπει να σου ξαναστείλουν κάρτα sim και αυτή φορά της Frog.:)

 

Όπως το περίμενα (τελικά είχες δίκιο johnthegreek) ότι θα γίνει, έγινε. Παρά τα τηλεφωνήματα που έκανα και τις διαβεβαιώσεις ότι θα το αλλάξουν και θα γίνει frog ο αριθμός.

Σήμερα ενεργοποιήθηκε η κάρτα μου και στην οθόνη βγήκε ένα μεγαλοπρεπέστατο GR COSMOTE.

Τους κάλεσα και πάλι αλλά δε μπορούσαν να κάνουν τίποτα διότι το τεχνικό τμήμα λειτουργεί μέχρι τις 15:00΄.

Είπαν να ξανά καλέσω αύριο. Θα το κάνω μόνο και μόνο για το ****το και για να τους πω και μέσω τηλεφώνου αυτό που τους είπα μέσω e-mail. Ότι μάλλον έκανα λάθος επιλογή που θέλησα να πάω στο δίκτυο τους. Εκτός αν γίνει κανένα θαύμα και σε λιγότερο από 24 ώρες κάνουν ότι δεν έκαναν, παρά τις διαβεβαιώσεις τους, σε 20 ημέρες.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...