Jump to content

Τα πάντα για το Frog Mobile


sideras1985
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

τι ακριβως περιμενεις να σου διορθωσουν? κανονικα πρεπει να σου πιστωσουν 3 ευρω για να κανεις αλλαγη σε φρογκ

 

Μάλλον εννοεί να του περάσουν τα bonus του 1ου εξαμήνου στο frog σαν να έκανε ανανέωση αφού έκανε τη μετατροπή από cosmokarta σε frog και όχι πριν την αλλαγή.

Edited by Amyntaios
Είμαι αυτός που όταν ήμουν μικρός ήθελα να του μοιάσω!
Link to comment
Share on other sites

τωρα οσοι κανουν φορητοτητα απο καρτοκινητο σε καρτοκινητο οποιασδηποτε εταιρειας ειτε σε καταστημα ειτε μεσω ιντερνετ πληρωνουν 30 ευρω υποχρεωτικα και τα χρηματα μενουν στην καρτα;

 

Προς κοσμοτέ δεν έχει, ακόμα τουλάχιστον, χρεωση.

Μόνο το 5ευρω της σιμ σε καταστημα ή δωρεάν αν την κάνεις τηλεφωνικά

Edited by stefanos1999
Link to comment
Share on other sites

τι ακριβως περιμενεις να σου διορθωσουν? κανονικα πρεπει να σου πιστωσουν 3 ευρω για να κανεις αλλαγη σε φρογκ

 

πέρα ότι μου το κάνανε cosmokάρτα και όχι frog απο την στιγμή που μου είπανε οτι θα είναι frog με ρώτησαν αν ειναι να μου βάλουν και 10 ευρώ κάρτα και είπα ΟΚ. Και τώρα πήρα 100' προς όλους και 500mb για 15μέρες ενώ frog θα είχα 100' 1gb για 1 μήνα και 60' προς εξωτερικό.

nokia 3210 - nokia 3310 - nokia 3410 - nokia 3650 - nokia ngage - nokia 7610 - nokia n80 - lg ks20(windows mobile 6.1) - iPhone 3GS - iPhone 4S - LG G2 - LG G5 - Oneplus 7 Pro(8/256 GM1910)
Link to comment
Share on other sites

Αντιπροσφορές σε φορητότητα καρτοκινητού από τη wind; Καλό....

Αλλά άργησε μία μέρα.

 

Sent from my Moto X Play

 

Καθυστέρηση στο"θέμα".......

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=7137384#post7137384

Link to comment
Share on other sites

πέρα ότι μου το κάνανε cosmokάρτα και όχι frog απο την στιγμή που μου είπανε οτι θα είναι frog με ρώτησαν αν ειναι να μου βάλουν και 10 ευρώ κάρτα και είπα ΟΚ. Και τώρα πήρα 100' προς όλους και 500mb για 15μέρες ενώ frog θα είχα 100' 1gb για 1 μήνα και 60' προς εξωτερικό.

Μετα την ενεργοποιηση εβαλες 10 ευρώ νομιζοντας οτι ειναι φρογκ? Θα ελεγα να μπεις στο site της κοσμοτε και να συννενοηθεις μεσω callback. Μακαρι να το ειχες δει απο την αρχη και να μην εβαζες τα 10. Τουλαχιστον διεκδικησε να παρεις 3 ευρω για να κανεις την αλλαγη χωρις κοστος. Μετά νομιζω με την 1η ανανεωση 5 ευρω παιρνεις 500 mb και 60' προς εξωτερικο. Αυτο που δεν ξερω ειναι αν διαγραφονται τα λεπτα απο το μπονους ανανεωσης της κοσμοκαρτα,οταν θα αλλαξεις πακετο.

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Μετα την ενεργοποιηση εβαλες 10 ευρώ νομιζοντας οτι ειναι φρογκ? Θα ελεγα να μπεις στο site της κοσμοτε και να συννενοηθεις μεσω callback. Μακαρι να το ειχες δει απο την αρχη και να μην εβαζες τα 10. Τουλαχιστον διεκδικησε να παρεις 3 ευρω για να κανεις την αλλαγη χωρις κοστος. Μετά νομιζω με την 1η ανανεωση 5 ευρω παιρνεις 500 mb και 60' προς εξωτερικο. Αυτο που δεν ξερω ειναι αν διαγραφονται τα λεπτα απο το μπονους ανανεωσης της κοσμοκαρτα,οταν θα αλλαξεις πακετο.

 

Όχι μου βάλανε 10 ευρώ πριν κάνω καν την ενεργοποίηση και το κατάλαβα κατευθείαν με το που έβαλα την sim στο κινητό, φυσικά δεν έδωσα 3 ευρώ για την αλλάγη αλλά ακόμη αναμένω το άλλο.

nokia 3210 - nokia 3310 - nokia 3410 - nokia 3650 - nokia ngage - nokia 7610 - nokia n80 - lg ks20(windows mobile 6.1) - iPhone 3GS - iPhone 4S - LG G2 - LG G5 - Oneplus 7 Pro(8/256 GM1910)
Link to comment
Share on other sites

πέρα ότι μου το κάνανε cosmokάρτα και όχι frog απο την στιγμή που μου είπανε οτι θα είναι frog με ρώτησαν αν ειναι να μου βάλουν και 10 ευρώ κάρτα και είπα ΟΚ. Και τώρα πήρα 100' προς όλους και 500mb για 15μέρες ενώ frog θα είχα 100' 1gb για 1 μήνα και 60' προς εξωτερικό.

 

Έκανες μετατροπη σε φρογκ ή οχι ακόμη;

Link to comment
Share on other sites

Έκανες μετατροπη σε φρογκ ή οχι ακόμη;

 

Μου την κάνανε τσαμπα την ίδια μερα απο τα κεντρικά αλλα ακόμη περιμένω το bonus ανανέωσης 10ευρώ του frog και έχει περάσει 1 βδομάδα.

nokia 3210 - nokia 3310 - nokia 3410 - nokia 3650 - nokia ngage - nokia 7610 - nokia n80 - lg ks20(windows mobile 6.1) - iPhone 3GS - iPhone 4S - LG G2 - LG G5 - Oneplus 7 Pro(8/256 GM1910)
Link to comment
Share on other sites

τηλεφωνική φορητότητα σε frog δεν γίνεται,μόνο whatsup η κοσμοκαρτα

τάδε έφη το 13897,μόνο σε καταστήματα :down

LG V10 ΤΟ 10 ΤΟ ΚΑΛΟ!!!

Edited by akalos
Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβα,τι ακριβως δεν γινεται απο το 13897 και τι γινεται μονο σε κατάστημα?

Μονο σε καταστημα γινεται η φορητοτητα σε φρογκ ή γενικά ολες?

Στο 13897 γίνεται φορητοτητα σε wu/cosmokarta και οχι σε frog?

Link to comment
Share on other sites

Στο 13897 γίνεται φορητοτητα σε wu/cosmokarta και οχι σε frog?

ακριβώς!!!

τα άλλα δυο δεν ρώτησα αν γίνεται και σε κατάστημα,να υποθέσω ότι ναι

νέα κόλπα που εναρμονίζεται το καρτέλ....

 

 

LG V10 ΤΟ 10 ΤΟ ΚΑΛΟ!!!

Edited by akalos
Link to comment
Share on other sites

Εγώ έκανα αίτηση από f2g σε φρογκ τηλεφωνικά την προηγούμενη Παρασκευή και έχω παραλάβει την σιμ δωρεάν. Απλά δεν έχω ενεργοποιήθει ακόμη.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ έκανα αίτηση από f2g σε φρογκ τηλεφωνικά την προηγούμενη Παρασκευή και έχω παραλάβει την σιμ δωρεάν. Απλά δεν έχω ενεργοποιήθει ακόμη.

 

Νομίζω πως καλό θα ήταν να ακυρώσεις την φορητότητα και να κάνεις καινούργια αίτηση. Για κάποιο λόγο έχει "κολλήσει". Ίσως να είναι λάθος κάποια στοιχεία στην αίτησή σου. Εννοώ στοιχεία προσωπικά αου.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως καλό θα ήταν να ακυρώσεις την φορητότητα και να κάνεις καινούργια αίτηση. Για κάποιο λόγο έχει "κολλήσει". Ίσως να είναι λάθος κάποια στοιχεία στην αίτησή σου. Εννοώ στοιχεία προσωπικά αου.

 

Εεεεε: Ό,τι να'ναι....!!

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως καλό θα ήταν να ακυρώσεις την φορητότητα και να κάνεις καινούργια αίτηση. Για κάποιο λόγο έχει "κολλήσει". Ίσως να είναι λάθος κάποια στοιχεία στην αίτησή σου. Εννοώ στοιχεία προσωπικά αου.

 

Αν υπήρχε τέτοιο θέμα θα την είχε απορρίψει η wind εξαρχής. Δεν είναι απόφαση που παίρνει ο χρήστης η ακύρωση γι'αυτό το λόγο.

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Μου την κάνανε τσαμπα την ίδια μερα απο τα κεντρικά αλλα ακόμη περιμένω το bonus ανανέωσης 10ευρώ του frog και έχει περάσει 1 βδομάδα.

 

Τελικα με τα πολλά μου πιστώσανε 6 ευρώ. Σκέφτομαι αντι να φάω 4.5 ευρώ κάρτα για να βάλω 4gb, να βάλω 10 ευρώ και να πάρω 1gb χωρίς να μου τα φάει αλλά λογικά θα μου κάνει τα 80+200 λεπτά τα 80 ρεσετ σε 100. Απο την στιγμή που την τελευταία κάρτα την έβαλα 27/3, αν βάλω σήμερα θα μου πάρει το bonus ανανέωσης απο την στιγμή που κάνει ρεσέτ κάθε πρώτη του μηνός σωστά;

nokia 3210 - nokia 3310 - nokia 3410 - nokia 3650 - nokia ngage - nokia 7610 - nokia n80 - lg ks20(windows mobile 6.1) - iPhone 3GS - iPhone 4S - LG G2 - LG G5 - Oneplus 7 Pro(8/256 GM1910)
Link to comment
Share on other sites

Εεεεε: Ό,τι να'ναι....!!

 

Ναι, όντως, ότι να 'ναι...

 

Αν υπήρχε τέτοιο θέμα θα την είχε απορρίψει η wind εξαρχής. Δεν είναι απόφαση που παίρνει ο χρήστης η ακύρωση γι'αυτό το λόγο.

 

Δηλαδή άπαξ και κάνεις αίτηση φορητότητας δεν μπορείς να την ακυρώσεις; Δεν το γνωρίζω αυτό να είμαι ειλικρινής.

Edited by achillefs76
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι θέμα στοιχείων όπως μου είπαν από κοσμοτε. Αν ήταν λάθος τα στοιχεία θα τους είχε ειδοποιήσει η wind.
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή άπαξ και κάνεις αίτηση φορητότητας δεν μπορείς να την ακυρώσεις; Δεν το γνωρίζω αυτό να είμαι ειλικρινής.

Φυσικα και μπορείς να την ακυρώσεις αν θες. Αυτο που εννοούσα ειναι οτι δεν αναλαμβάνει ο χρήστης την ακύρωση λογω λαθος στοιχείων,είναι κάτι που το διαπιστώνει ο αρχικός πάροχος και ακυρώνει μόνος του τη μεταφορά. Το να ακυρώσει ο χρήστης την φορητότητα και να την ξανακάνει για να "ξεκολλήσει" είναι δώρο άδωρο,πιο πολυ θα ταλαιπωρηθεί χωρίς λόγο.Ο τελικός πάροχος μπορεί να επαναπροωθησει το αίτημα αν χρειαστεί.

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Δεν είναι θέμα στοιχείων όπως μου είπαν από κοσμοτε. Αν ήταν λάθος τα στοιχεία θα τους είχε ειδοποιήσει η wind.

Καλύτερα να μιλήσεις με wind για να δεις που κολλάει το θέμα. Ο κανονισμός της εεττ αν δεν κάνω λάθος μιλάει για 9 εργάσιμες ώρες ως 2 εργάσιμες μέρες για την μεταφορά. Και κάπου μιλάει και για αποζημίωση. Πεστα κι αυτά μπας και ξεκολλήσουν. Εκτός αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Μπορεί να επικαλεστουν και κανενα συστημικο ζήτημα...

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

 

[/color]

Καλύτερα να μιλήσεις με wind για να δεις που κολλάει το θέμα. Ο κανονισμός της εεττ αν δεν κάνω λάθος μιλάει για 9 εργάσιμες ώρες ως 2 εργάσιμες μέρες για την μεταφορά. Και κάπου μιλάει και για αποζημίωση. Πεστα κι αυτά μπας και ξεκολλήσουν. Εκτός αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Μπορεί να επικαλεστουν και κανενα συστημικο ζήτημα...

 

Ο πραγματικός λόγος του "συστημικού" προβλήματος (μου το'παν κι εμένα χτες στο 13897) είναι το ταράκουλο των τόσων αιτήσεων φορητότητας ΑΠΟ Wind : Η Wind έχει "πάθει" και δεν ξέρει πως να το διαχειριστεί.

Μέχρι να βρει τι να "κάνει", έτσι θα πηγαίνει: Κανα μήνα ως την ολοκλήρωση.

ΜΟΝΟ 3-4 εργάσιμες κάνει από τη στιγμή της αίτησης φορητότητας ΣΤΗΝ καρτοκινητή Cosmote (Ckarta κ WU) για να πάρεις τη νέα sim της Cosmote.

Το πότε όντως θα δουλεύει η νέα σου sim είναι το θέμα: Και αυτό είναι το "συστημικό" πρόβλημα : Πότε θα αποδεσμεύσει τον αριθμό καρτοκινητής της πρώην Wind {Είπαμε: Όσπου να αποφασίσει η Wind πως να διαχειριστεί τις τόσες αιτήσεις φορητότητας από αυτήν: Ίσως με αντιπροσφορές της για να παραμείνεις; Θα δείξει}.

Αυτή τη στιγμή το κόβω για Πρωτομαγιά την ολοκλήρωση: Θα σας ενημερώσω.

Link to comment
Share on other sites

Καλά, και που στο είπαν αυτό στο 13897 δεν πάει να πει ότι είναι και σίγουρο. Μπορεί και να ισχύει, μπορεί και όχι. Στο κάτω κάτω μίλησες με υπάλληλο της Cosmote και όχι της Wind. Αν ήταν αλλιώς μπορεί να είχε άλλη βαρύτητα.
Link to comment
Share on other sites

Καλά, και που στο είπαν αυτό στο 13897 δεν πάει να πει ότι είναι και σίγουρο. Μπορεί και να ισχύει, μπορεί και όχι. Στο κάτω κάτω μίλησες με υπάλληλο της Cosmote και όχι της Wind. Αν ήταν αλλιώς μπορεί να είχε άλλη βαρύτητα.

 

Κάτι παντως συμβαινει, σοβαρό.

Edited by stefanos1999
Link to comment
Share on other sites

Κάτι παντως συμβαινει,

 

Ναι:

"Συστημικό πρόβλημα" λέει η Cosmote για τις αιτήσεις φορητότητας ΑΠΟ αυτήν.

 

Η Wind τί λέει; Τί έχει να μας πει; Ας μας ενημερώσει όποιος μάθει....Όχι ότι εγώ περιμένω άλλη απάντηση από αυτή που σας είπα: Ας πάρει τη Wind κάποιος να μας πει τι "λένε" και αυτοί....:)

Link to comment
Share on other sites

Ναι:

"Συστημικό πρόβλημα" λέει η Cosmote για τις αιτήσεις φορητότητας ΑΠΟ αυτήν.

 

Η Wind τί λέει; Τί έχει να μας πει; Ας μας ενημερώσει όποιος μάθει....Όχι ότι εγώ περιμένω άλλη απάντηση από αυτή που σας είπα: Ας πάρει τη Wind κάποιος να μας πει τι "λένε" και αυτοί....:)

Ίσως το όποιο καρτέλ δεν θέλει μεγάλες αυξομειώσεις μεριδίων αγοράς και τις " κοβει".

Link to comment
Share on other sites

Το να πραγματοποιείς φορητότητα όμως είναι δικαίωμά σου, αν πρόκειται για κόψιμο της διαδικασίας θα πρέπει να υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος. Χώρια που βάση της λογικής, θα είχε λόγο για να σταματήσει τη διαδικασία η cosmote, και όχι ο πάροχος δότης.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...