Jump to content

Ενημέρωση υπολοίπου δωρεάν χρόνου ομιλίας


Mendrinos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν νομίζω ότι δεν τη δίνουν σκοπίμως. Είναι μια πολύ αργή εταιρεία στην υλοποίηση υπηρεσιών... Μάλλον λόγω χαζομάρας δεν τη δίνουν! Αν είχε ενημέρωση υπολοίπου μαζί με το freeze (το οποίο έτσι και αλλιώς συμφέρει όσους δεν μιλάνε "στιγμιαία" και καλούν cosmote) θα είχε μαζέψει πολύ κόσμο από τα άλλα δίκτυα και ειδικά το κόκκινο...

 

Μου προκαλει το ενδιαφερον το σχολιο περι κοκκινου. Θα ηθελα να μαθω τον τροπο σκεψης. Εντελως ενημερωτικα.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 526
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Παντως, καποιος που θελει ενημερωση υπολοιπου σε πακετο της κοσμοτε, μπορει να το εχει....στην WIND, hahahhah :p
Link to comment
Share on other sites

Μου προκαλει το ενδιαφερον το σχολιο περι κοκκινου. Θα ηθελα να μαθω τον τροπο σκεψης. Εντελως ενημερωτικα.

 

εγώ μόλις έκανα φορητότητα από Vodafone.. είμαι σχεδόν σίγουρος πως θα βάλεις τα κλάματα! :p

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/9260sakalogo.gif

 

 

Α proud member of the Alliance, opposed to members of the Horde!

Link to comment
Share on other sites

Wirelessly posted (nokia6670/2.0 (6.0522.0) symbianos/7.0s series60/2.1 profile/midp-2.0 configuration/cldc-1.0)

 

Παντως, καποιος που θελει ενημερωση υπολοιπου σε πακετο της κοσμοτε, μπορει να το εχει....στην WIND, hahahhah :p

 

8a exei omws pronomiako pagio? ;-)

Link to comment
Share on other sites

Γιατί έχει η Cosmote πλέον προνομιακό πάγιο; ;)

Ενδεχομένως να εννοεί τους ήδη πελάτες cosmote με συμβόλαιο πριν από τον δεκαπενταύγουστο του 2006. Υποθέτω..

there is no knowledge that is no power
Link to comment
Share on other sites

Μου προκαλει το ενδιαφερον το σχολιο περι κοκκινου. Θα ηθελα να μαθω τον τροπο σκεψης. Εντελως ενημερωτικα.

 

Απλά υπάρχει πολύς κόσμος που έφυγε από την κοσμοτέ λόγω της μη παροχής ενημέρωσης υπολοίπου και πήγε στη vodafone. Δεδομένου ότι αυτός ήταν ο λόγος αποχώρησης, θα μπορούσαν να επιστρέψουν... Εκτός αν έφυγαν και για την αναμονή στην εξυπηρέτηση πελατών. Τότε το βλέπω δύσκολο, πιο πιθανό είναι να δώσει ενημέρωση υπολοίπου παρά να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών !!!

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Wirelessly posted (nokia6670/2.0 (6.0522.0) symbianos/7.0s series60/2.1 profile/midp-2.0 configuration/cldc-1.0)

 

Γιατί έχει η Cosmote πλέον προνομιακό πάγιο; ;)

Ενδεχομένως να εννοεί τους ήδη πελάτες cosmote με συμβόλαιο πριν από τον δεκαπενταύγουστο του 2006. Υποθέτω..

 

Akrivws! ;-)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά εγώ έκανα φορητότητα στην Γουίντ και ησύχασα....

 

Σε ποιό πρόγραμμα μπήκες; Είχες ενόχληση από την cosmote για την φορητότητα;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Σε ποιό πρόγραμμα μπήκες; Είχες ενόχληση από την cosmote για την φορητότητα;

 

Μέσα σε 15 ημέρες είχα κνει τη φορητότητα σε προγραμμα bbest

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς κι εγώ αύριο πρωί πάω για φορητότητα για τον ίδιο λόγο

 

Καλήν αντάμωση ξανά στην cosmote.

Link to comment
Share on other sites

Τί εννοείς alany; :P

 

Τι εννοώ; Απλά θα πάει αλλού θα δει τι χάλια-περιορισμοί υπάρχουν με την ενημέρωση υπολοίπου και θα πάει ξανά στην cosmote.

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοώ; Απλά θα πάει αλλού θα δει τι χάλια-περιορισμοί υπάρχουν με την ενημέρωση υπολοίπου και θα πάει ξανά στην cosmote.

 

 

μπορείς να γίνεις λίγο πιο αναλυτικός?

 

δλδ π.χ. λεω στο Flexy τι χάλια περιορισμός υπάρχει? τα δύο SMS ημερησίως? και άντε ας δεχτούμε πως είναι χάλια περιορισμός (που δεν είναι), από πότε το 2 φορές ημερησίως είναι χειρότερο από το καθόλου?:X η ενημέρωση της Voda με sms και με κλήση είναι και αυτό χειρότερο από το καθόλου?

 

ήμουν Cosmote και έφυγα ΚΑΙ για την ενημέρωση υπολοίπου.. πήγα σε Flexy και δεν αντιλαμβάνομαι τους περιορισμούς που λες. το ίδιο και άλλοι σε Voda.

 

 

 

παράκληση (ξαναλέω παράκληση, όχι υπόδειξη) προς τους διαχειριστές/συντονιστές του myphone: τον τελευταίο καιρό οι 5-10 χρήστες που υποστηρίζουν κάποια εταιρεία (από όλες τις εταιρείες δυστυχώς) το έχουν παρακάνει σε προκλητικό επίπεδο και κυρίως χωρίς επιχειρήματα.. Πολλά thread έχουν υποβαθμιστεί έτσι. Είναι εύκολο να γίνει κάποια σύσταση? Δεν το αναφέρω τυχαία εδώ. Και δε νομίζω να χρειάζεται να παραθέσω απαντήσεις του στυλ "σου θίξαμε τη μαμά εταιρεία". Ολοι τις έχουν δει.

:: what locks... unlocks! © :: κάθε λαός έχει την κινητή τηλεφωνία που του αξίζει..::

:: SY1EBE ::

Link to comment
Share on other sites

μπορείς να γίνεις λίγο πιο αναλυτικός?

 

δλδ π.χ. λεω στο Flexy τι χάλια περιορισμός υπάρχει? τα δύο SMS ημερησίως? και άντε ας δεχτούμε πως είναι χάλια περιορισμός (που δεν είναι), από πότε το 2 φορές ημερησίως είναι χειρότερο από το καθόλου?:X η ενημέρωση της Voda με sms και με κλήση είναι και αυτό χειρότερο από το καθόλου?

 

ήμουν Cosmote και έφυγα ΚΑΙ για την ενημέρωση υπολοίπου.. πήγα σε Flexy και δεν αντιλαμβάνομαι τους περιορισμούς που λες. το ίδιο και άλλοι σε Voda.

 

 

 

παράκληση (ξαναλέω παράκληση, όχι υπόδειξη) προς τους διαχειριστές/συντονιστές του myphone: τον τελευταίο καιρό οι 5-10 χρήστες που υποστηρίζουν κάποια εταιρεία (από όλες τις εταιρείες δυστυχώς) το έχουν παρακάνει σε προκλητικό επίπεδο και κυρίως χωρίς επιχειρήματα.. Πολλά thread έχουν υποβαθμιστεί έτσι. Είναι εύκολο να γίνει κάποια σύσταση? Δεν το αναφέρω τυχαία εδώ. Και δε νομίζω να χρειάζεται να παραθέσω απαντήσεις του στυλ "σου θίξαμε τη μαμά εταιρεία". Ολοι τις έχουν δει.

 

Ξεχασες να αναφερεις το σημαντικοτερο! Στο flexy με το που κλεινεις το τηλεφωνο στελνεις sms και ενημερωνεσαι για το υπολοιπο συμπεριλαμβανομενης και της κλησης που εκανες πριν λιγα δευτερολεπτα!

Τα 2 sms/ημερα ειναι μια χαρα, αμα ηθελα παραπανω θα εμενα στο καρτοκινητο.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν αν πούμε ότι κρίνουμε μία εταιρεία μόνο από την υπηρεσία ενημέρωσης υπολοίπου τότε η cosmote είναι η χειρότερη από όλες. Σωστά;

Ισχύει όμως αυτό; Είναι η χειρότερη; Έχει χειρότερη κάλυψη; Έχει χειρότερη ανάλυση λογαριασμού; Έχει χειρότερη υπηρεσία ebill; Είναι η εταιρεία που δεν δίνει υπηρεσία email στο κινητό με ενημέρωση για εισερχόμενα email και με δωρεάν sms κιόλας; Είναι χειρότερη γιατί σου δίνει την δυνατότητα να στέλνεις mms με 0,10 ευρώ σε 5 χρήστες ταυτόχρονα; Είναι χειρότερη γιατί είναι η μόνη που δίνει υπηρεσία mobile banking (μέσω imode) ή αν δεν θες να έχεις imode να καλείς ΔΩΡΕΑΝ το phonebanking της eurobank (2109555000) από καρτοκινητό; Είναι χειρότερη γιατί δίνει το περισσότερο δωρεάν περιεχόμενο σε υπηρεσίες από το imode (ξενοδοχεία, αεροπορικά εισητήρια κ.α) καθώς επίσης δίνει έως 80% φθηνότερη ολοκληρωμένη ενημέρωση (βλέπε imode site ΝΑΦΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ);

 

Είμαι ο πρώτος που την κράζω για την υπηρεσία ενημέρωσης υπόλοιπου χρόνου ομιλίας αλλά και ο πρώτος που δεν φεύγω από αυτήν για αυτά και για άλλα πλεονεκτήματα που έχει σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Link to comment
Share on other sites

Koιτα, το τι θεωρει ο καθενας σημαντικο ειναι δικη του υποθεση. Αλλος θελει να μπορει να καλει δωρεαν το Phonebanking της eurobank, αλλος θελει να εχει ενημερωση υπολοιπου.

Παντως, εδω στο θεμα μας, συζηταμε για την υπηρεσια ενημερωσης υπολοιπου....οχι για μια γενικοτερη συγκριση μεταξυ των τριων...κατι τετοιο ηδη υπαρχει στους διαξιφισμους...και εννοιειται οτι επιλεγει ο καθενας με δικα του κριτιρια.....οπως γραφεις εσυ μερικα προτερηματα της κοτε, μπορει παρα μα παρα πολυ ευκολα καποιος να φτιαξει αναλογη λιστα για τις αλλες δυο.

 

Τιποτα απ ολα αυτα ομως, δεν αλλαζει το θεμα μας, που ειναι η υπηρεσια ενημερωσης υπολοιπου, που δυστυχως, η κοσμοτε ειναι απουσα.....

Τουλαχιστον, τωρα με το freeze επρεπε να την δωσει, γιατι αλλιως, ΧΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ!!! εκτος κι εαν εχει κανεις ενα μπλοκακι μαζι του και ενα χρονομετρο για να βγαζει ακρη....

Link to comment
Share on other sites

Koιτα, το τι θεωρει ο καθενας σημαντικο ειναι δικη του υποθεση. Αλλος θελει να μπορει να καλει δωρεαν το Phonebanking της eurobank, αλλος θελει να εχει ενημερωση υπολοιπου.

Παντως, εδω στο θεμα μας, συζηταμε για την υπηρεσια ενημερωσης υπολοιπου....οχι για μια γενικοτερη συγκριση μεταξυ των τριων...κατι τετοιο ηδη υπαρχει στους διαξιφισμους...και εννοιειται οτι επιλεγει ο καθενας με δικα του κριτιρια.....οπως γραφεις εσυ μερικα προτερηματα της κοτε, μπορει παρα μα παρα πολυ ευκολα καποιος να φτιαξει αναλογη λιστα για τις αλλες δυο.

 

Τίποτα απ όλα αυτά όμως, δεν αλλαζει το θεμα μας, που ειναι η υπηρεσία ενημερωσης υπολοιπου, που δυστυχως, η κοσμοτε ειναι απουσα.....

Τουλαχιστον, τωρα με το freeze έπρεπε να την δώσει, γιατί αλλιώς, ΧΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ!!! εκτος κι εαν εχει κανεις ενα μπλοκάκι μαζι του και ενα χρονόμετρο για να βγάζει άκρη....

Είμαι ο πρώτος που την κράζω για την υπηρεσία ενημέρωσης υπόλοιπου χρόνου ομιλίας. Είπα τα παραπάνω για να εξηγήσω για ποιόν λόγο "πιστεύω" ότι θα έχουμε καλήν αντάμωση στην cosmote. Αυτό τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε alany για μένα η ενημέρωση έχει μεγάλη σημασία. Όσον αφορά τα υπόλοιπα που λές καθένας ανάλογα με τις ανάγκες του επιλέγει και εταιρία, χωρίς όμως οι διαφορές αναμεσά τους να είναι τεράστιες. Π.χ. προσωπικά αδιαφορώ για το mobile banking. Τα υπόλοιπα περί ενημέρωσης μου τα καλύπτει και το Wind plus non stop, για παράδειγμα. Εμένα άλλα με ενδιαφέρουν: Το σήμα, που η Cote υπερτερεί (αλλα και οι άλλες 2 με το εσωτερικό roaming είναι μια χαρά), η ενημέρωση υπολοίπου, οι υπηρεσίες, και το CC, που η Cote ξέρεις....χάλια.

Μακάρι να βάλει ενημέρωση για να ξαναγυρίσω, όπως και όσοι άλλοι φεύγουν γι αυτό το λόγο. Πήρα τηλ. , έστειλα mail και με έγραψαν κανονικά... Και το κουφό είναι ότι μπορούν να την δώσουν γιατι έχουν το πιό σύγχρονο billing (η VODA έχει απαρχαιωμένο αλλά προσπάθησε και έδωσε την ενημέρωση) αλλά δεν την δίνουν επίτηδες.

Χωρίς φανατισμούς ελπίζω να έγινα σαφής. Τουλάχιστον σε μένα ΤΕΡΜΑ η κοροϊδία της COTE

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

εμένα πάλι δεν με ενδιαφέρει πολύ γιατί ούτως η άλλως πάντα ξεπερνάω τον χρόνο μου. Πάντως πιστεύω πως δεν θα αργήσουν να τη δώσουν, ταχουν πάρει μέχρι και οι υπάλληλοι του cc! Επίσης μου είπαν πως γιαυτό το θέμα κρατάνε πλέον επώνυμα αιτήματα! Πάρτε όλοι τηλ και ρωτήστε επαυτού!

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/9260sakalogo.gif

 

 

Α proud member of the Alliance, opposed to members of the Horde!

Link to comment
Share on other sites

εμένα πάλι δεν με ενδιαφέρει πολύ γιατί ούτως η άλλως πάντα ξεπερνάω τον χρόνο μου. Πάντως πιστεύω πως δεν θα αργήσουν να τη δώσουν, ταχουν πάρει μέχρι και οι υπάλληλοι του cc! Επίσης μου είπαν πως γιαυτό το θέμα κρατάνε πλέον επώνυμα αιτήματα! Πάρτε όλοι τηλ και ρωτήστε επαυτού!

Το έχω κάνει πάαααρα πολλές φορές....και με mail.... :mad:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...