Jump to content

Πανελλήνιες Εξετάσεις 2007


kostas_pav
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ειναι αδικο... καποιος που διορθωνει μαθηματικα γενικης π.χ. με καποιον που διορθωνει εκθεση να ειναι τα ιδια λεφτα!
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

2% arista sta mathimatika texnologikis...

 

Εκεί σίγουρα δεν είμαι μέσα :P

Με την Wind κάνεις πράγματι οικονομία...αφού δεν έχεις ποτέ σήμα, δεν μιλάς, δεν στέλνεις μηνύματα, δεν χρεώνεσαι...

Wind Όσα παίρνει ο άνεμος

Link to comment
Share on other sites

αληθευει οτι οι σχολες στο 3ο πεδιο ισως πεσουν λογω μειωσης υποψηφιων θετικης και δυσκολα θεματα χημειας?
Link to comment
Share on other sites

!!!!!!!!:blink:

Ρε παιδιά τι λένε αυτοί; Οι τιμές που έβγαιναν δεν ήταν i)15 ii)5 iii)11;

Αυτοί έχουν 15 5 4! :blink: Ελπίζω να κάνουν λάθος!

 

:( Προφανώς το λάθος είναι τυπογραφικό...και θα διορθωθεί άμεσα ;)

Του Θεού να γίνεται :!: e-Κιμωλία...εργαλείο εκπαίδευσης
Link to comment
Share on other sites

Το είπα και το ξαναλέω...

Όλα αυτά που βγαίνουν στα διάφορα έντυπα ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας ορισμένων.Μάλιστα αυτοί οι "κειμενογράφοι" έχουν το θράσος να επικαλούνται και στοιχεία από βαθμολογικά κέντρα για να φανούν πειστικοί(επίκληση στη λογική και καλά).Όμως μια πιο προσεκτική μελέτη των στοιχείων αυτών αποδεικνύει τη σαθρότητα των επιχειρημάτων και των λεγoμένων τους.Όπως μάθαμε και στο ΑΟΘ , εδώ υπάρχει ένα χονδροειδέστατο σφάλμα σύνθεσης.Δέχονται ότι αυτό που ισχύει για 2000 άτομα(αυτό είναι το πλήθος των γραπτών που επικαλούνται μερικοί) θα ισχύει και για το σύνολο των μαθητών(80000 άτομα) και βάση αυτών εκτιμούν την πορεία των βάσεων.Εμφανές το σφάλμα σύνθεσης.Ποιός αφελής μπορεί να θεωρήσει πως αυτό το δείγμα είναι αντιπροσωπευτικό;

 

Ας μην ξεχνάμε άλλωστε πως και στο παρελθόν , όπως το 2005 οι περισσότεροι έβγαιναν και φώναζαν πως οι βάσεις θα κάνουν ελέυθερη πτώση ενώ στην πραγματικότητα οι βάσεις ακολούθησαν ανοδική πορεία.

Ας μη συμμετέχουμε λοιπόν σε αυτό το "παιχνιδάκι" που αποβλέπει στην εκμετάλλευση της αγωνίας μας και στην επακόλουθη είσπραξη χρημάτων από αυτή. Καταλαβαίνω και σέβομαι την αγωνία σας μιας κι εγώ περιμένω αποτελέσματα , αλλά η συνεχής και φρενήρης αναζήτηση προγνωστικών για τις βάσεις δεν προσφέρει τίποτε άλλο παρά πρόσθετο άγχος και στενοχώρια.

Βασική μεριμνά τώρα πρέπει να είναι τώρα η προσωρινή ξεκούρασή μας και η προσπάθεια για μια εξίσου καλή παρουσία στις ενδοσχολικές εξετάσεις. Πάντα μετράει , άλλωστε , ένας καλός βαθμός απολυτηρίου.

Αυτά είχα να πω εγώ , περιμένω και τις δικές σας απόψεις...

Link to comment
Share on other sites

Το είπα και το ξαναλέω...Όλα αυτά που βγαίνουν στα διάφορα έντυπα ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας ορισμένων.Μάλιστα αυτοί οι "δημοσιογράφοι" έχουν το θράσος να επικαλούνται και στοιχεία από βαθμολογικά κέντρα για να φανούν πειστικοί(επίκληση στη λογική και καλά).Όμως μια πιο προσεκτική μελέτη των στοιχείων αυτών αποδεικνύει τη σαθρότητα των επιχειρημάτων και των λεγoμένων τους.Όπως μάθαμε και στο ΑΟΘ , εδώ υπάρχει ένα χονδροειδέστατο σφάλμα σύνθεσης.Δέχονται ότι αυτό που ισχύει για 2000 άτομα(αυτό είναι το πλήθος των γραπτών που επικαλούνται μερικοί) θα ισχύει και για το σύνολο των μαθητών(80000 άτομα).Εμφανές το σφάλμα σύνθεσης.Ποιός αφελής μπορεί να θεωρήσει πως αυτό το δείγμα είναι αντιπροσωπευτικό;

 

Ας μην ξεχνάμε άλλωστε πως και στο παρελθόν , όπως το 2005 οι περισσότεροι έβγαιναν και φώναζαν πως οι βάσεις θα κάνουν ελέυθερη πτώση ενώ στην πραγματικότητα οι βάσεις ακολούθησαν ανοδική πορεία.

Ας μη συμμετέχουμε λοιπόν σε αυτό το "παιχνιδάκι" που αποβλέπει στην εκμετάλλευση της αγωνίας μας και στην επακόλουθη είσπραξη χρημάτων από αυτή.

Βασική μεριμνά μας πρέπει να είναι τώρα η προσωρινή ξεκούρασή μας και η προσπάθεια για μια εξίσου καλή παρουσία στις ενδοσχολικές εξετάσεις. Πάντα μετράει , άλλωστε , ένας καλός βαθμός απολυτηρίου .

Αυτά είχα να πω εγώ , περιμένω και τις δικές σας απόψεις...

 

ναι αλλα οπως μαθαμε στη στατιστικη, εαν το δειγμα ειναι αντιπροσωπευτικο μπορουμε να καταληξουμε σε ασφαλη συμπερασματα... στις εκλογες στις ΗΠΑ ο Γκαλοπ ειχε επιλεξει μικροτερο σε μεγεθος δειγμα, αλλα προεβλεψε σωστα το αποτελεσμα... επομενως, θεωρωντας οτι επαγγελματιες ειναι οι ανθρωποι κατι θα ξερουν... το σιγουρο ειναι οτι δεν μπορουμε να προτρεχουμε απο τη στιγμη που δεν εχουμε στοιχεια σχετικα με τη ζητηση των σχολων... αλλα στατιστικα δεδομενα για τα ποσοστα αριστουχων κλπ νομιζω ειναι σημαντικα και σωστα.

 

και οσο για το βαθμο απολυτηριου, οι μονοι που επιμενουν οτι ειναι σημαντικο ειναι ολοι οι ταλαιπωροι οι θεολογοι, οι φιλολογοι, οι κοινωνιολογοι, η Αγγλικου και γενικα ολοι οι κακομοιρηδες που επειδη δεν εχουμε πατησει στο μαθημα τους ολο το χρονο προσπαθουν να μας φοβερισουν! Δε νομιζω, εαν εχεις περασει σε καλο πανεπιστημιο να νοιαζει κανεναν τι βαθμο ειχες στα Θρησκευτικα στη Γ Λυκειου!

 

εκεινη η γαμημ*νη η ιστορια να δω πως θα βγει σε ΜΙΑ ΜΕΡΑ!!!

Link to comment
Share on other sites

ναι αλλα οπως μαθαμε στη στατιστικη, εαν το δειγμα ειναι αντιπροσωπευτικο μπορουμε να καταληξουμε σε ασφαλη συμπερασματα... στις εκλογες στις ΗΠΑ ο Γκαλοπ ειχε επιλεξει μικροτερο σε μεγεθος δειγμα, αλλα προεβλεψε σωστα το αποτελεσμα... επομενως, θεωρωντας οτι επαγγελματιες ειναι οι ανθρωποι κατι θα ξερουν... το σιγουρο ειναι οτι δεν μπορουμε να προτρεχουμε απο τη στιγμη που δεν εχουμε στοιχεια σχετικα με τη ζητηση των σχολων... αλλα στατιστικα δεδομενα για τα ποσοστα αριστουχων κλπ νομιζω ειναι σημαντικα και σωστα.

 

Κατά τη γνώμη μου , το δείγμα δεν είναι αντιπροσωπευτικό και θα σου πω το γιατί. Στην Στατιστική όπως λες κι εσύ λέει ότι ένα δείγμα είναι αντιπροσωπευτικό όταν κάθε στοιχείο του έχει την ίδια πιθανότητα να επιλεγεί(έτσι δεν είναι ή τα ξέχασα τελείως;).Αυτό όμως εδώ προφανώς και δεν ισχύει. ΠΟυ ξέρουν αυτοί που ανήκουν τα γραπτά από τα βαθμολογικά κέντρα που ρώτησαν;Μπορεί η απόδοση αυτών να είναι είτε καλύτερη είτε χειρότερη σε σύγκριση με τη συνολική απόδοση των υποψηφίων.

Και θα σου πω και το άλλο: Έρευνες έχουν δείξει ότι η απόδοση των μαθητών εξαρτάται κι από άλλους παράγοντες , λόγου χάρη ο τόπος , οικογενειακή και οικονομική κατάσταση κλπ κλπ.Άρα , αν το δείγμα που εξετάζεται ανήκει σε μια από τις παραπάνω κατηγορίες τότε τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την έρευνα είναι εσφαλμένα..

Link to comment
Share on other sites

ναι αλλα οπως μαθαμε στη στατιστικη, εαν το δειγμα ειναι αντιπροσωπευτικο μπορουμε να καταληξουμε σε ασφαλη συμπερασματα... στις εκλογες στις ΗΠΑ ο Γκαλοπ ειχε επιλεξει μικροτερο σε μεγεθος δειγμα, αλλα προεβλεψε σωστα το αποτελεσμα... επομενως, θεωρωντας οτι επαγγελματιες ειναι οι ανθρωποι κατι θα ξερουν... το σιγουρο ειναι οτι δεν μπορουμε να προτρεχουμε απο τη στιγμη που δεν εχουμε στοιχεια σχετικα με τη ζητηση των σχολων... αλλα στατιστικα δεδομενα για τα ποσοστα αριστουχων κλπ νομιζω ειναι σημαντικα και σωστα.

 

και οσο για το βαθμο απολυτηριου, οι μονοι που επιμενουν οτι ειναι σημαντικο ειναι ολοι οι ταλαιπωροι οι θεολογοι, οι φιλολογοι, οι κοινωνιολογοι, η Αγγλικου και γενικα ολοι οι κακομοιρηδες που επειδη δεν εχουμε πατησει στο μαθημα τους ολο το χρονο προσπαθουν να σε φοβερισουν! Δε νομιζω, εαν εχεις περασει σε καλο πανεπιστημιο να νοιαζει κανεναν τι βαθμο ειχες στα Θρησκευτικα στη Γ Λυκειου!

 

Μαζί με αυτούς που ανέφερες πρόσθεσε και τους χιλιάδες εργοδότες ΠΟΥ υπάρχουν στην αγορά εργασίας συν το δημόσιο .Ας μη γελιόμαστε , δεν αρκεί μόνο η εισαγωγή σε κάποια σχολή. Κι άλλοι παράγοντες υπάρχουν που παίζουν ρόλο στην επαγγελματική καταξίωση. Απ'όσα έχω ακούσει εγώ χρειάζεται απαραίτητα: γλώσσες , υπολογιστές , καλό βαθμό απολυτηρίου και καλό βαθμό πτυχίου.Και φυσικά ένα μεταπτυχιακό σε τομέα που να έχει ζήτηση.

Link to comment
Share on other sites

Μαζί με αυτούς που ανέφερες πρόσθεσε και τους χιλιάδες εργοδότες συν το δημόσιο .Ας μη γελιόμαστε , δεν αρκεί μόνο η εισαγωγή σε κάποια σχολή. Κι άλλοι παράγοντες υπάρχουν που παίζουν ρόλο στην επαγγελματική καταξίωση. Απ'όσα έχω ακούσει εγώ χρειάζεται απαραίτητα: γλώσσες , υπολογιστές , καλό βαθμό απολυτηρίου και καλό βαθμό πτυχίου.Και φυσικά ένα μεταπτυχιακό σε τομέα που να έχει ζήτηση.

 

ο μονος τομεας που θα σου ζητησει απολυτηριο ειναι ισως το δημοσιο... στο οποιο προσευχομαι καθημερινα να μη βρεθω σαν ενας απλος υπαλληλακος... αλλα εγω σου λεω, παει στα κομματια, το κοιτανε το απολυτηριο σου... αν θυμασαι ατομα με απολυτηριο 19,5 δεν διοριζοντουσαν στο ΑΣΕΠ και παιρνανε κατι αλλους με 12 επειδη ξερανε να απαντησουν τα ονοματα των Αρχαγγελων!!! οποτε γαμ*σε τα και τα απολυτηρια και τα πτυχια...

 

οι σοβαροι ανθρωποι (ιδιωτικες επιχειρησεις) καθως και οι ελευθεροι επαγγελματιες δεν ασχολουνται με ψιρες (απολυτηρια και σαχλαμαρες)

Link to comment
Share on other sites

Κατά τη γνώμη μου , το δείγμα δεν είναι αντιπροσωπευτικό και θα σου πω το γιατί. Στην Στατιστική όπως λες κι εσύ λέει ότι ένα δείγμα είναι αντιπροσωπευτικό όταν κάθε στοιχείο του έχει την ίδια πιθανότητα να επιλεγεί(έτσι δεν είναι ή τα ξέχασα τελείως;).Αυτό όμως εδώ προφανώς και δεν ισχύει. ΠΟυ ξέρουν αυτοί που ανήκουν τα γραπτά από τα βαθμολογικά κέντρα που ρώτησαν;Μπορεί η απόδοση αυτών να είναι είτε καλύτερη είτε χειρότερη σε σύγκριση με τη συνολική απόδοση των υποψηφίων.

Και θα σου πω και το άλλο: Έρευνες έχουν δείξει ότι η απόδοση των μαθητών εξαρτάται κι από άλλους παράγοντες , λόγου χάρη ο τόπος , οικογενειακή και οικονομική κατάσταση κλπ κλπ.Άρα , αν το δείγμα που εξετάζεται ανήκει σε μια από τις παραπάνω κατηγορίες τότε τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την έρευνα είναι εσφαλμένα..

 

επιλεγουνε γραπτα απο πολλες περιοχες (π.χ. μερικα γραπτα απο νησια, μερικα απο βουνα, μερικα απο Αθηνα... και καθε μοναδα εχει την ιδια δυνατοτητα να επιλεγει! δε ρωτανε "α, ποιος εχει παρει τον καλυτερο βαθμο για να τον επιλεξουμε στα στατιστικα μας δεδομενα!" στην τυχη επιλεγουνε εξεταστικα κεντρα.

Link to comment
Share on other sites

ο μονος τομεας που θα σου ζητησει απολυτηριο ειναι ισως το δημοσιο... στο οποιο προσευχομαι καθημερινα να μη βρεθω σαν ενας απλος υπαλληλακος... αλλα εγω σου λεω, παει στα κομματια, το κοιτανε το απολυτηριο σου... αν θυμασαι ατομα με απολυτηριο 19,5 δεν διοριζοντουσαν στο ΑΣΕΠ και παιρνανε κατι αλλους με 12 επειδη ξερανε να απαντησουν τα ονοματα των Αρχαγγελων!!! οποτε γαμ*σε τα και τα απολυτηρια και τα πτυχια...

 

οι σοβαροι ανθρωποι (ιδιωτικες επιχειρησεις) καθως και οι ελευθεροι επαγγελματιες δεν ασχολουνται με ψιρες (απολυτηρια και σαχλαμαρες)

 

Ο βαθμός απολύτηριου είναι σημαντικός και για να κάνεις κάποιο μεταπτυχιακό.Και μη μου πεις φίλε μου πως είναι κι αυτό σαχλαμάρα.Τα πανεπιστήμια του εξωτερικου δίνουν μεγάλη σημασία στο απόλυτήριο.Μάλιστα η προσοχή τους επικεντρώνεται σε μαθήματα όπως η Κοινωνιολογία , τα Αρχαία κλπ

Link to comment
Share on other sites

επιλεγουνε γραπτα απο πολλες περιοχες (π.χ. μερικα γραπτα απο νησια, μερικα απο βουνα, μερικα απο Αθηνα... και καθε μοναδα εχει την ιδια δυνατοτητα να επιλεγει! δε ρωτανε "α, ποιος εχει παρει τον καλυτερο βαθμο για να τον επιλεξουμε στα στατιστικα μας δεδομενα!" στην τυχη επιλεγουνε εξεταστικα κεντρα.

 

Λάθος έχεις.Σε κάθε εξεταστικό πάνε γραπτά από μια περιοχή.Δεν είναι τουρλουμπούκι.Λίγα από εδώ λίγα από εκεί...

Link to comment
Share on other sites

Ο βαθμός απολύτηριου είναι σημαντικός και για να κάνεις κάποιο μεταπτυχιακό.Και μη μου πεις φίλε μου πως είναι κι αυτό σαχλαμάρα.Και μάλιστα τα πανεπιστήμια του εξωτερικου δίνουν μεγάλη σημασία στο απόλυτήριο.Μάλιστα η προσοχή τους επικεντρώνεται σε μαθήματα όπως η Κοινωνιολογία , τα Αρχαία κλπ

 

επειδη εχω μεινει εξωτερικο και εχω αδερφια που σπουδαζουν, πιστεψε με, χεστηκε η φοραδα στ'αλωνι για τα θρησκευτικα οταν πας να κανεις masters... ενταξει ισως στο undergraduate δινουν σημασια γιατι δεν καταλαβαινουν τι σημαινει Γ λυκειου στην ελλαδα, οτι ας πουμε ο μεσος ορος της ταξης ειναι 19 στους βαθμους του σχολειου! ... σιγουρα ο βαθμος απολυτηριου ειναι σημαντικος για καποιον που δεν εχει πουθενα αλλου να στηριχτει (δηλ. αποφοιτος λυκειου απλα)... αλλα αν εχεις τελειωσει πανεπιστημιο, ειναι δυνατον να καθονται να ασχολουνται με το απολυτηριο?

Link to comment
Share on other sites

Λάθος έχεις.Σε κάθε εξεταστικό πάνε γραπτά από μια περιοχή.Δεν είναι τουρλουμπούκι.Λίγα από εδώ λίγα από εκεί...

 

δεν εξεταζουνε ΕΝΑ εξεταστικο κεντρο... επιλεγουνε τυχαια γραπτα απο πολλα εξεταστικα κεντρα... αυτο εννοω

Link to comment
Share on other sites

επειδη εχω μεινει εξωτερικο και εχω αδερφια που σπουδαζουν, πιστεψε με, χεστηκε η φοραδα στ'αλωνι για τα θρησκευτικα οταν πας να κανεις masters... ενταξει ισως στο undergraduate δινουν σημασια γιατι δεν καταλαβαινουν τι σημαινει Γ λυκειου στην ελλαδα, οτι ας πουμε ο μεσος ορος της ταξης ειναι 19 στους βαθμους του σχολειου! ... σιγουρα ο βαθμος απολυτηριου ειναι σημαντικος για καποιον που δεν εχει πουθενα αλλου να στηριχτει (δηλ. αποφοιτος λυκειου απλα)... αλλα αν εχεις τελειωσει πανεπιστημιο, ειναι δυνατον να καθονται να ασχολουνται με το απολυτηριο?

 

Ναι είναι. Και μην είσαι κολλημένος με τα θρησκευτικά.ΟΚ , αυτά δεν τα κοιτάνε. Όμως τα άλλα τα προσέχουνε.Και μη μου πεις για τη γυμναστική τώρα.Απλά για να σε πάρουν σε ένα καλό πανεπιστήμιο του εξωτερικού δεν κοιτάνε μόνο τη σχολή σου.Θέλουν να εξετάσουν τα στοιχεία της προσωπικοτητάς και της καλλιέργειας σου.Γι'αυτό ανατρέχουν στο απολυτήριο.Γι'αυτούς η γνώση αρχαίων είναι δείγμα καλλιέργειας..

Link to comment
Share on other sites

δεν εξεταζουνε ΕΝΑ εξεταστικο κεντρο... επιλεγουνε τυχαια γραπτα απο πολλα εξεταστικα κεντρα... αυτο εννοω

 

Αυτό είναι ανυπόστατο. Στα γραπτά μας έχουν πρόσβαση μόνο οι διορθωτές.Αυτούς ρωτάνε.Και αυτό που λες δε γίνεται..Πως επιλέγουν μεμονωμένα γραπτά από πολλά εξεταστικά;

Link to comment
Share on other sites

παντως δεν ειναι ελλαδα... και ο τροπος εισαγωγης στα ΑΕΙ ειναι αθλιος στην ελλαδα... αλλα ας μην ανοιξουμε αυτο το θεμα... γιατι ειναι πολυ λυπηρο... γενικα ο επαγγελματικος προσανατολισμος, ο τροπος εισαγωγης, η επαγγελματικη αποκατασταση... ειναι ολα παρτα λιζα και καντα κορνιζα...
Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι ανυπόστατο. Στα γραπτά μας έχουν πρόσβαση μόνο οι διορθωτές.Αυτούς ρωτάνε.Και αυτό που λες δε γίνεται..Πως επιλέγουν μεμονωμένα γραπτά από πολλά εξεταστικά;

 

εγω ξερω ακομα οτι γονεις στελνουνε πιτες και κουτια με φετες απο τα χωρια, οταν ξερουν που εχουν παει τα γραπτα και εχουν καποιο γνωστο στο εξεταστικο κεντρο... ειναι καποιοι αρμοδιοι που εχουν προσβαση στους βαθμους... εδω μαθαινανε τα θεματα μιση ωρα μετα απο εμας και δεν θα μαθουν τους βαθμους?!

Link to comment
Share on other sites

οχι, κανεις λαθος. Για να κανεις μεταπτυχιακό πολλες φορες δεν κοιτάνε καν τον βαθμό που έβγαλες στο πανεπιστήμιο...

.:C E S S N A:.

http://www.alaskastock.com/Pix/302/FP/302FP_DY0034_001_T.JPG

Link to comment
Share on other sites

οχι, κανεις λαθος. Για να κανεις μεταπτυχιακό πολλες φορες δεν κοιτάνε καν τον βαθμό που έβγαλες στο πανεπιστήμιο...

 

ΠΟιος κάνει λάθος;

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...