stefanosx Δημ. January 13, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 13, 2007 γεια σας παιδεια ξερει κανεις κανενα καλο φοντητηριο στη θεσσαλονικη για τεχνολογιη κατευθηνση? ΝΟΚΙΑ :respect: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
libido Δημ. January 14, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 14, 2007 υπάρχει κάποιος καθηγητής εσπερινού λυκείου; η κάποιος μαθητής; Κακοποίηση,Γενική γραμματεία ισότητας,Εμπορία ανθρώπων - trafficking παιδιά SOS 1056, 11012 cyberkid Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Cloud Δημ. January 15, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2007 Γειά σας παιδιά φέτος δίνω και γώ μαζί σας για 2η φορά... (αν και πέρασα κάπου την 1η φορά) Έχω μια άσκηση του ξαδερφού μου που είναι Β Λυκείου στην Φυσική γεν παιδείας... Είναι εύκολη αλλα βγάζουμε διαφορετικά νούμερα... Μήπως μπορείτε να βοηθήσετε..?:worry: Είναι ένα κύκλωμα με κάτι αντιστάσεις και ζητάει να βρούμε το Ι(Ένταση ρεύματος) και το R (ΟΛΙΚΟ)... http://img265.imageshack.us/img265/3167/askisidy3.th.jpg Thanx προκαταβολικά...:) Life Is Good Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sirgus Δημ. January 15, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2007 καταρχήν προσοχή στο σχήμα! έτσι όπως το σχεδίασες αυτό είναι πηνίο, όχι αντίσταση!;) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Totos Δημ. January 15, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2007 Ε σιγά.Εκεί κολάς?? Λοιπόν. Γιατί κόλησες? Είναι πάρα πολύ απλό. Θα προσθέσεις απλά τις τιμές των αντιστάσεων για να βρεις το R ολικό το οποίο είναι 44. Ο τύπος μας λέει I=V/R σωστά? Οπότε I=V/R==>I=220/44= 5 Έτοιμος! no sig... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sirgus Δημ. January 15, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2007 Ε σιγά.Εκεί κολάς?? δεν ξέρω αν πάει σε μένα αυτό...αλλά η αντίσταση και το πηνίο δεν σχεδιάζεται με τον ίδιο τρόπο. όχι ότι αλλάζει κάτι για τον τρόπο λύσης το πως το έχεις σχεδιάσει αλλά το λάθος να αναφέρεται. Λοιπόν. Γιατί κόλησες? Είναι πάρα πολύ απλό. Θα προσθέσεις απλά τις τιμές των αντιστάσεων για να βρεις το R ολικό το οποίο είναι 44. Ο τύπος μας λέει I=V/R σωστά? Οπότε I=V/R==>I=220/44= 5 Έτοιμος! Δεν είναι όλες σε σειρά αν πρόσεξες...άρα ΔΕΝ θα τις προσθέσει όλες ...;) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
think_2b Δημ. January 15, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2007 Λάθος... Τις αντιστάσεις τισ προσθέτεις μονο αν ειναι παραλληλα συνδεδεμενες!!!:) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sirgus Δημ. January 15, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2007 Λάθος... Τις αντιστάσεις τισ προσθέτεις μονο αν ειναι παραλληλα συνδεδεμενες!!!:) τους πυκνωτές προσθέτεις αν είναι παράλληλα... τις αντιστάσεις τις προσθέτεις αν είναι σε σειρά.... ;) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
think_2b Δημ. January 15, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2007 R2,R3,R4 σε σειρά μετά R234 με R5 παράλληλα μετά R2345 σε σειρά με R1 και τέλος παράλληλα με την R3 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
think_2b Δημ. January 15, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2007 τους πυκνωτές προσθέτεις αν είναι παράλληλα... τις αντιστάσεις τις προσθέτεις αν είναι σε σειρά.... ;) SORRY λαθος!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Cloud Δημ. January 15, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2007 R2,R3,R4 σε σειρά μετά R234 με R5 παράλληλα μετά R2345 σε σειρά με R1 και τέλος παράλληλα με την R3 Με μπέρδεψες λίγο... Οι πράξεις πως πάνε...?:worry: Life Is Good Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Daena Δημ. January 15, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2007 λοιπον περνουμε σαν δεδομενο οτι οταν R1 k R2 ειναι σε σειρα τοτε Rολικο=R1+R2 και όταν οι R1 k R2 ειναι παραλληλα τοτε Rολ.=R1*R2/R1+R2. Εννοείται ότι I=V/R ετσι εχουμε R3, R4, R2 σε σειρα και απο το αθροισμα τους προκυπτει αντισταση παραλληλη με την R5. Μετα αυτο το αποτελεσμα βρισκεται σε σειρα με την R1 το οποιο με τη σειρα του ειναι παραλληλα συνδεδεμενο με την R6. ετσι Rολ=2,22 Ohm και I=100A:blink: παντως κραταω μια επιφυλαξη για τα νουμερα γιατι δεν εβγαιναν "καθαροι" αριθμοι. Ας το τσεκαρει καποιος:) This shining city built of gold, a far cry from innocence, There's more than meets the eye round here Look to the waters of the deep. A city of evil. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
think_2b Δημ. January 15, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2007 Και εμενα ετσι μου βγηκαν...:blink: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
usak Δημ. January 16, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 16, 2007 Γεια σου Cloud, αυτό που έκανα εγώ όταν ήμουν β' Λυκείου είναι να ξαναφτιαχνω τα δύσκολα σχέδια σε μορφή που να “διαβάζονται” εύκολα. Το ίδιο έκανα με το σχέδιό σου (αν και ήταν πολύ απλό): http://foto.mail.ru/bk/mailo.athome/fotos/i-1.jpg Τώρα τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά ;) .:C E S S N A:. http://www.alaskastock.com/Pix/302/FP/302FP_DY0034_001_T.JPG Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Cloud Δημ. January 17, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 17, 2007 Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά...:happy: Τώρα με τον ξάδερφό έχουμε διαμάχες για τα αποτελέσματα..! Δν μας βγαίνουν ακριβώς...:p Life Is Good Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sirgus Δημ. January 17, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 17, 2007 Γεια σου Cloud, αυτό που έκανα εγώ όταν ήμουν β' Λυκείου είναι να ξαναφτιαχνω τα δύσκολα σχέδια σε μορφή που να “διαβάζονται” εύκολα. Το ίδιο έκανα με το σχέδιό σου (αν και ήταν πολύ απλό): http://foto.mail.ru/bk/mailo.athome/fotos/i-1.jpg Τώρα τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά ;) ακριβώς γιατί τα παιδιά ΠΑΝΤΑ μπερδεύουν την παράλληλη σύνδεση αντιστάσεων με τον "γεωμετρικό" όρο της παραλληλίας για παράδειγμα. Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά...:happy: Τώρα με τον ξάδερφό έχουμε διαμάχες για τα αποτελέσματα..! Δν μας βγαίνουν ακριβώς...:p Αφήστε τις πράξεις. όλη η ουσία είναι στην μεθοδολογία... τα υπόλοιπα είναι -σχετικά- λεπτομέρειες. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
usak Δημ. January 19, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 19, 2007 Σας δίνω μια ωραία άσκηση Μαθηματικών Κατ. Όποιος την λύσει έχει κέρασμα(λέμε τώρα...) Δίνεται ο μιγαδικός αριθμός http://forum.math.uoa.gr/latexrender/pictures/e597b0ee527f74f9ba28e8ed06fc2a35.gif με http://forum.math.uoa.gr/latexrender/pictures/ab27ac60621a54eb031e24392b0b9fdd.gif και η συνεχής συνάρτηση http://forum.math.uoa.gr/latexrender/pictures/f8dd8247628e53fb667f02c6ced0dc71.gif Υποθέτουμε ότι http://forum.math.uoa.gr/latexrender/pictures/6e427fc0c88252c9c80db86771a18a86.gif είναι πραγματικός αριθμός. α) Να βρείτε τον γεωμετρικό τόπο των εικόνων του http://forum.math.uoa.gr/latexrender/pictures/fbade9e36a3f36d3d676c1b808451dd7.gif β) Να βρείτε τους μιγαδικούς αριθμούς http://forum.math.uoa.gr/latexrender/pictures/fbade9e36a3f36d3d676c1b808451dd7.gif όπου η απόσταση τους από τον http://forum.math.uoa.gr/latexrender/pictures/8884a503b42870682afa06af9c976c5f.gif είναι η μεγαλύτερη δυνατή Για να δούμε ποιος είναι καλά προετοιμασμένος. Εμένα μου πήρε κάπου μισή ώρα για να την λύσω... ΥΓ. Τα μαθηματικά σύμβολα τα έγραψα με το http://forum.math.uoa.gr/latexrender/pictures/c51d7e23458ca0e7373a8ed6ab56b2b9.gif .:C E S S N A:. http://www.alaskastock.com/Pix/302/FP/302FP_DY0034_001_T.JPG Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manos the greek Δημ. January 19, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 19, 2007 Παιδιά, δύσκολα τα πράγματα ενώ σε όλα τα μαθήματα εκτός των μαθηματικών τα πάω από πολύ καλά εως άριστα (βιολογία γενικής θα δώσω) μπήκαμε σήμερα στα ολοκληρώματα στα μαθηματικά ΠΑΛΟΥΚΙΑ... Χαμός... Και θέλω και 17.500 μόρια τρομάρα μου :P Με την Wind κάνεις πράγματι οικονομία...αφού δεν έχεις ποτέ σήμα, δεν μιλάς, δεν στέλνεις μηνύματα, δεν χρεώνεσαι... Wind Όσα παίρνει ο άνεμος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
petemil Δημ. January 19, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 19, 2007 Σας δίνω μια ωραία άσκηση Μαθηματικών Κατ. Όποιος την λύσει έχει κέρασμα(λέμε τώρα...) Δίνεται ο μιγαδικός αριθμός με και η συνεχής συνάρτηση Υποθέτουμε ότι είναι πραγματικός αριθμός. α) Να βρείτε τον γεωμετρικό τόπο των εικόνων του β) Να βρείτε τους μιγαδικούς αριθμούς όπου η απόσταση τους από τον είναι η μεγαλύτερη δυνατή Για να δούμε ποιος είναι καλά προετοιμασμένος. Εμένα μου πήρε κάπου μισή ώρα για να την λύσω... ΥΓ. Τα μαθηματικά σύμβολα τα έγραψα με το http://forum.math.uoa.gr/latexrender/pictures/c51d7e23458ca0e7373a8ed6ab56b2b9.gif Ακ και έδωσα πέρυσι, βλέπω οτι ακόμα τα λύνω αυτά . :) :) :) Εύκολη τη βλέπω, και έτσι χωρίς χαρτί νομίζω αν δεν έχω κάνει κάποιο λάθος οτι είναι κύκλος Κ(1,0),ρ=2 . Όσο για τη δεύτερη ερώτηση υπάρχουν διάφοροι τρόποι λύσης και νομίζω είναι και εφαρμογή του σχολικού στους μιγαδικούς. ( Κύκλος και η ευθεία WK τον τέμνει σε δύο σημεία . Το ένα είναι η ελάχιστη απόσταση και το άλλο η μέγιστη) Edit----------- Και περιμένω και κέρασμα ε?? :) [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
usak Δημ. January 19, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 19, 2007 Πολύ σωστά petemi:rolleyes: , όμως με το μάτι πως το βρήκες? Εννοώ το γεωμετρικό τόπο? Όσων αφορά την β) η δυσκολία ήταν ότι το κέντρο του κύκλου δεν ειναι Ο(0,0) οπως στη εφαρμογή του σχολικού που λες. .:C E S S N A:. http://www.alaskastock.com/Pix/302/FP/302FP_DY0034_001_T.JPG Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
petemil Δημ. January 19, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 19, 2007 Πολύ σωστά petemi:rolleyes: , όμως με το μάτι πως το βρήκες? Εννοώ το γεωμετρικό τόπο? Όσων αφορά την β) η δυσκολία ήταν ότι το κέντρο του κύκλου δεν ειναι Ο(0,0) οπως στη εφαρμογή του σχολικού που λες. Απλό usak. Πρέπει να βγάζει το όριο απροσδιόριστη μορφή (άπειρο*0) γιατί σε κάθε άλλη περίπτωση θα βγαίνει +/- άπειρο. ( Βέβαια μετα στην άσκηση από πλευράς διατύπωσης θα έπρεπε να το υπολογίσεις και αυτό (επίσης εύκολο)) Οπότε στα γρήγορα με το μάτι υπολογίζεις οτι 4-|z-1|=0 απ'όπου προκύπτει και ο γ.τ. . Όσο για την εφαρμογή δε τη θυμάμαι πως ακριβώς ήταν αλλά ένας τρόπος για να βρείς το σημείο είναι βρίσκοντας την εξίσωση της ευθείας και στη συνέχεια λύνοντας το σύστημα με την εξίσωση (χ-1)^2+ψ^2=4 ( Β Λυκείου ) edit Το κέρασμα ισχύει ??? :) :) :) [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
usak Δημ. January 19, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 19, 2007 Πολυ σωστα αυτα που λες φιλε μου ;) (α, και ειναι 2-|z-1|=0...) Να σε κερασω αλλη μια ασκηση? :p .:C E S S N A:. http://www.alaskastock.com/Pix/302/FP/302FP_DY0034_001_T.JPG Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
petemil Δημ. January 19, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 19, 2007 Πολυ σωστα αυτα που λες φιλε μου ;) (α, και ειναι 2-|z-1|=0...) Να σε κερασω αλλη μια ασκηση? :p Ναι δίκιο έχεις , λάθος εκ παραδρομής. :) Να κεράσεις άσκηση ?? Άλλα μας είχες υποσχεθεί πιο πάνω. Τώρα το άλλαξες ε ?? :p Τσιφούτη :) :) :) [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
usak Δημ. January 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2007 Προτείνω λοιπόν να ποσταρουμε εδώ καλές ασκήσεις όλων των μαθημάτων που θα γράψουμε στις πανελλήνιες(Μαθηματικά, Φυσική κτλ) και όποιος λύσει πρώτος να λέει την λύση :rolleyes: Μια καλη και ευκολη ασκηση Μαθ. Κατ: http://www.hms.gr/gr/sources/mathdb/glukeiou/thettexn/math/analysh/analysh2/aglt-002.gif .:C E S S N A:. http://www.alaskastock.com/Pix/302/FP/302FP_DY0034_001_T.JPG Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
usak Δημ. January 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2007 Οριστε και αλλη μια: http://www.hms.gr/gr/sources/mathdb/glukeiou/thettexn/math/analysh/analysh2/aglt-003.gif .:C E S S N A:. http://www.alaskastock.com/Pix/302/FP/302FP_DY0034_001_T.JPG Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts