Jump to content

Περί... Cosmote γενικά


dreamacid
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έχω μιλήσει με το 1313 πάνω από 200 φορές (συνολικά) κατά καιρούς - κυρίως για μεταφορές χρημάτων μεταξύ καρτοκινητών.

Η εμπειρεία μου λέει ότι με άριστα το 10 η Cosmote παίρνει 3 το πολύ 4.

lalista.gr
Link to comment
Share on other sites

 

επισημως δεν υπαρχει στην σελιδα τους. Οποτε αν θελουν απαντανε αν οχι... για οποιον γνωριζει το email τους. Αν επιλεξει κανεις "επικοινωνια" στο cosmote.gr του ανοιγει ενα παραθυρο με τις συχνες ερωτησεις...

Link to comment
Share on other sites

Τωρα πηρα στο 1313 τρεις φορες. Μετα απο καποιο διαστημα στο κλεινουν τελειως! Μαλ*κες!!!
Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω την καλύτερη γνώμη, όσες φορές τους έχω πάρει απαντάνε σε λιγότερο από ένα λεπτό.

 

Θα σας πω ένα περιστατικό που μου έτυχε και μου έκανε πολύ θετική εντύπωση!!!

Πριν μια εβδομάδα πήρα τηλ να ρωτήσω για ένα πρόβλημα που είχα για μια υπηρεσία, που είπαν τι να κάνω και κλείσαμε. Μετά από 10 λεπτά με παίρνει ο ίδιος τηλ που είχα μιλήσει πριν για να με ρωτήσει αν λύθηκε το πρόβλημα που αντιμετώπιζα και να μου ζητήσει συγνώμη που δεν μου είπε την χρέωση της υπηρεσίας.

 

Υ.Γ Έχω συμβόλαιο.

Edited by fotisk13
Ιστορικό: Ericsson T28s, Nokia 3330, Sony ericsson T630,K750i, K800i, Motorola V3x, Sony ericsson w950i, Nokia n95 8gb, Sony ericsson vivaz , Nokia Ν8 , iphone 4 , Samsung Galaxy SIII , Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S7 και τώρα Samsung Galaxy Νοte10 Plus + Samsung galaxy tab s2 8" 4G 2016
Link to comment
Share on other sites

Έχω μιλήσει με το 1313 πάνω από 200 φορές (συνολικά) κατά καιρούς - κυρίως για μεταφορές χρημάτων μεταξύ καρτοκινητών.

Η εμπειρεία μου λέει ότι με άριστα το 10 η Cosmote παίρνει 3 το πολύ 4.

 

Συμφωνώ απόλυτα, δεν μπορεί να περιμένεις μισή ώρα και να πέφτει η γραμμή ή να ξυπνάς μέσα στη νύχτα για να βρεις ελεύθερη γραμμή! Ενώ άλλα δίκτυα έχουν χρόνο αναμονής 30 δευτερόλεπτα ως 3 λεπτά στην χειρότερη...

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Απλά είναι κάποιες ώρες που σκάνε μαζεμένες οι κλήσεις ( αναπόφευκτα ). Σε γενικές γραμμές, τουλάχιστον το 1212 και το 1200 έχουν μηδενικές αναμονές ( με κάποιες εξαιρέσεις ). Λογικά, σε λίγο καιρό θα έρθει σε αυτά τα επίπεδα και το 1313, υπομονή.

( Αφήστε που στο 1313 παίρνει και η κουτσή Μαρία επειδή δεν πήρε το μήνυμα για τα 1500 λεπτά και το μόνο που της λένε είναι να περιμένει το μήνυμα ( κάτι που ανεβάζει τον όγκο των κλήσεων και την αναμονή κατ'επέκταση ) και για χίλια δυο άκυρα θέματα, άρα η αναμονή ανεβαίνει κατακόρυφα. )

Link to comment
Share on other sites

Απλά είναι κάποιες ώρες που σκάνε μαζεμένες οι κλήσεις ( αναπόφευκτα ). Σε γενικές γραμμές, τουλάχιστον το 1212 και το 1200 έχουν μηδενικές αναμονές ( με κάποιες εξαιρέσεις ). Λογικά, σε λίγο καιρό θα έρθει σε αυτά τα επίπεδα και το 1313, υπομονή.

( Αφήστε που στο 1313 παίρνει και η κουτσή Μαρία επειδή δεν πήρε το μήνυμα για τα 1500 λεπτά και το μόνο που της λένε είναι να περιμένει το μήνυμα ( κάτι που ανεβάζει τον όγκο των κλήσεων και την αναμονή κατ'επέκταση ) και για χίλια δυο άκυρα θέματα, άρα η αναμονή ανεβαίνει κατακόρυφα. )

 

Φιλικά πάντα, αλλά αυτό πιστεύω πως δεν είναι σωστή λογική... από την στιγμή που αυτή η γραμμή είναι η επίσημη υποστήριξη πελατών καρτοκινητής, και μάλιστα χρεώνεται κιόλας, είναι τουλάχιστον απαράδεκτο να υπάρχουν τόοοοσο μεγάλοι χρόνοι αναμονής, και τόσο λίγη ενημέρωση των υπαλλήλων τους!

 

Δεν θα ξεχάσω αρκετές φορές που χρειάστηκε να πάρω τηλέφωνο στο 1313, σήκωσε ο τηλεφωνητής και μου είπε το παρακάτω: "Αυτή τη στιγμή, όλοι οι εκπρόσωποί μας είναι απασχολημένοι. Παρακαλώ καλέστε αργότερα", και έπειτα έκλεινε η γραμμή.

Αλλά το 0,12 μου το χρέωνε!

Είναι τουλάχιστον ρεζίλι αυτό το πράγμα!!

 

Η μια άλλη φορά που είχα πάρει να ρωτήσω αν στην περιοχή μου καλύπτομαι από HSPA ή απλό 3G (ήταν τότε που γινόταν αναβάθμιση σε 7,2MBps) και μου είπε η κοπελιά με υφάκι ότι δεν υπάρχει απλό και γρήγορο 3G. Η έχει 3G, ή δεν έχει!

Τι να πείς εκει μετά???:blink:

Η στέρηση είναι παιδί της γνώσης. Δεν στερείσαι κάτι αν δεν γνωρίζεις ότι υπάρχει
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα ξεχάσω αρκετές φορές που χρειάστηκε να πάρω τηλέφωνο στο 1313, σήκωσε ο τηλεφωνητής και μου είπε το παρακάτω: "Αυτή τη στιγμή, όλοι οι εκπρόσωποί μας είναι απασχολημένοι. Παρακαλώ καλέστε αργότερα", και έπειτα έκλεινε η γραμμή.

Αλλά το 0,12 μου το χρέωνε!

Είναι τουλάχιστον ρεζίλι αυτό το πράγμα!!

 

Αυτο ακριβως!:mad:

Link to comment
Share on other sites

Έχω μιλήσει με το 1313 πάνω από 200 φορές (συνολικά) κατά καιρούς - κυρίως για μεταφορές χρημάτων μεταξύ καρτοκινητών.

Η εμπειρεία μου λέει ότι με άριστα το 10 η Cosmote παίρνει 3 το πολύ 4.

 

Διαφωνώ.

Εγώ τους δίνω ΑΡΙΣΤΑ διότι σε μια μεταφορά 14 ευρώ που ζήτησα μεταξύ καρτοκινητών τα 14 ευρώ δεν "έφυγαν" από το ένα καρτοκινητό και πήγαν στο άλλο 28 !!! :lol:

Edited by LYCABETTUS
Link to comment
Share on other sites

Οτι και να λεμε δεν παυει να ειναι μια εταιρεια με πολους συνδρομητες και κατ'επεκατση και αρκετες κλησεις.....

Οσο αφορα το 1313 μπορω να επιβεβαιωσω οτι παιρνει ο καθενας για το πιο ασχετο προβλημα και ανεβαζει αρκετα την αναμονη του τμηματος....

Τωρα για το 1212 εχω πολυ καλες εντηπωσεις μιας και καθε φορα που καλω για εξυπηρετηση τα παιδια ειναι πολυ ευγενικα και προθημα να σε βοηθησουν

Link to comment
Share on other sites

Και αναγκάζεσαι να καλέσεις την υπηρεσία τηλεφωνικού καταλόγου της άλλης εταιρίας, να σε χρεώσει και να σε συνδέσει και με λάθος τμήμα στο τέλος. Η Cosmote δίνει και τον τρόπο κλήσης 6971001ΧΧΧ, αλλά αν οι άλλες εταιρίες έχουν βάλει φραγή σε αυτό τον αριθμό, δεν είναι θέμα της Cosmote.

 

 

 

Το customercare@cosmote.gr?

 

όντως και σε χρεώνει πανάκριβα όταν πάρεις τηλέφωνο το τμήμα καταλόγου. Αλλά αυτό πρέπει να αλλάξει να διορθωθεί και να δίνει την δυνατότητα να πάρεις στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών τις κοσμοτε και από κινητό άλλης εταιρείας. Και το 13897 και να ζητήσεις να σε συνδέσουν στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών σου λένε να καλέσεις το 6971001313 και άμα τους πεις ότι δεν μπορείς να το καλέσεις από κινητό (vodafone +wind ), σου λένε να πάρεις από κανένα φιλο σου που έχει κοσμοτε και άμα δεν έχεις κανένα άτομο με κοσμοτε; που το ξέρουνε ότι όλοι έχουνε κοσμοτε! Σπαστικο τελείως νομίζουν ότι επειδή οι περισσότεροι έχουνε κοσμοτε το έχουνε σίγουρο ότι και άλλοι θα έχουνε φιλο με κοσμοτε, ή από καρτοτηλεφώνο ή από σταθερό . Αλλά άμα δεν μπορείς να βρεις σταθερό και καρτοτηλεφώνο. Τι κανείς ; Αυτό πρέπει να φτιαχτεί όμως... Διότι δεν παλευεται και όσο γίνεται να εξυπηρετούνε όσο ποιο γρήγορα γίνεται. Επίσης καλό θα ήτανε για μην διαμαρτύρεται ο κόσμος να υπάρχει χρέωση ανά κλήση μόνο όταν το σηκώσει υπάλληλος του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών και όχι όσο περιμένεις στην αναμονή που τις περισσότερες φορές λέει ότι είναι απασχολημένοι δοκιμάστε αργότερα και πέφτει η κλήση. Θα ήτανε καλύτερα έτσι πιστεύω..

Edited by JOHNMEGARYTHMOS
Link to comment
Share on other sites

Αναλόγως σε ποιον θα πέσεις, μερικοί σε εξηπηρετούν άψογα, κάποιοι άλλοι είναι άσχετοι και απορώ γιατί τους έχουν ακόμα εκεί! Επίσης το εκνευριστικό είναι που παίρνεις τηλ. και χρεώνεσε τα 12λεπτά και το αποτέλεσμα ? "Όλες μας οι γραμμές είναι κατειλημμένες, για την καλύτερη εξυπηρετησή σας παρακαλώ καλέστε αργότερα " :wacko:

Ελπίζω τα τσιράκια να βρουν καμιά καλή δικαιολογία σε αυτό :cool:

Link to comment
Share on other sites

Αναλόγως σε ποιον θα πέσεις, μερικοί σε εξηπηρετούν άψογα, κάποιοι άλλοι είναι άσχετοι και απορώ γιατί τους έχουν ακόμα εκεί! Επίσης το εκνευριστικό είναι που παίρνεις τηλ. και χρεώνεσε τα 12λεπτά και το αποτέλεσμα ? "Όλες μας οι γραμμές είναι κατειλημμένες, για την καλύτερη εξυπηρετησή σας παρακαλώ καλέστε αργότερα " :wacko:

Ελπίζω τα τσιράκια να βρουν καμιά καλή δικαιολογία σε αυτό :cool:

 

Αυτό είναι το... καλό σενάριο, θα σε εκνευρίσει λιγότερο από το να περιμένεις μισή ώρα και να πέσει η γραμμή !!!

Τη δικαιολογία την ξέρεις, θες να την δεις πάλι γραμμένη; "είναι η 1η εταιρεία, σούπερ ντούπερ θεϊκή, με τους μισούς σχεδόν συνδρομητές στην Ελλάδα και οι γραμμές μας είναι... φορτωμένες"... Άμα... φορτώσει πραγματικά ο κόσμος με την μη εξυπηρέτηση πελατών τους και το σήμα μπανάνα θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν!

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

@JOHNMEGARYTHMOS: Το θέμα είναι ότι τις φραγές δεν τις έχει θέσει η Cosmote, αλλά οι άλλες εταιρίες. Άρα, ευθύνη δεν φέρει η Cosmote.

@Nosferatu: ΟΚ, καλό το λογοπαίγνιο με τη καμπάνα και τη μπανάνα, μπορώ να πω ότι το εμπεδώσαμε.

Link to comment
Share on other sites

@JOHNMEGARYTHMOS: Το θέμα είναι ότι τις φραγές δεν τις έχει θέσει η Cosmote, αλλά οι άλλες εταιρίες. Άρα, ευθύνη δεν φέρει η Cosmote.

@Nosferatu: ΟΚ, καλό το λογοπαίγνιο με τη καμπάνα και τη μπανάνα, μπορώ να πω ότι το εμπεδώσαμε.

 

εγώ νομίζω ότι είναι θέμα τις κοσμοτε που δεν μπορούμε να καλέσουμε τον 6971001313 από κινητό βοντα και γουίντ. Και όχι των άλλων 2 δικτύων. Διότι όταν το καλείς λέει ότι ο αριθμός που καλεσατε δεν χρησιμοποιείται.

Link to comment
Share on other sites

Από συμβόλαια Vodafone & Wind έχω δοκιμάσει προσωπικά και καλώντας στο 6971001313 μιλάς ΚΑΝΟΝΙΚΑ και οι 2 εταιρείες το θεωρούν σαν κλήση προς κινητό Cosmote και σου αφαιρούν από τον προαγορασμένο χρόνο του πακέτου σου.

Από καρτοκινητά Vodafone & Wind όντως δεν μπορείς να βγάλεις κλήση , αλλά δεν μπορώ να καταλάβω ποιός φταίει για αυτό...

lalista.gr
Link to comment
Share on other sites

Οι αριθμοί που προαναφέρεις δεν είναι της Κοσμοτέ αλλά αντιπροσώπου-εταιρείας που κάνει συνδέσεις για λογ/μό της Κοσμοτέ. Και εμένα σε Wind με έχουν καλέσει πολλάκις αυτά τα νούμερα.

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Μπορείτε απλά να μή δεχτείτε τη προσφορά. Τα άλλα περι καταγγελιών κλπ. είναι απλά κακίες. Θα πάει κανείς στο δικαστήριο επειδή τον πήραν για προσφορά, κάποιοι που κάνουν τη δουλειά τους? Ή νομίζει κανείς οτι δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο για ότι κάνουν? Εκτός και αν καλούν ώρες κοινής ησυχίας, που απαγορεύεται.

Εγώ απλά κι ευγενικά απαντάω οτι δεν ενδιαφέρομαι για καμία προσφορά. Αυτό αρκεί.

Link to comment
Share on other sites

Μπορείτε απλά να μή δεχτείτε τη προσφορά. Τα άλλα περι καταγγελιών κλπ. είναι απλά κακίες. Θα πάει κανείς στο δικαστήριο επειδή τον πήραν για προσφορά, κάποιοι που κάνουν τη δουλειά τους? Ή νομίζει κανείς οτι δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο για ότι κάνουν? Εκτός και αν καλούν ώρες κοινής ησυχίας, που απαγορεύεται.

Εγώ απλά κι ευγενικά απαντάω οτι δεν ενδιαφέρομαι για καμία προσφορά. Αυτό αρκεί.

Φυσικά και θα τους πάει άμα τον ενοχλεί κάτι τέτοιο.

Θα δηλώσει στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων οτι δεν θέλει να ενοχλείται από τηλεπωλήσεις. Το νομικό πλαίσιο επιβάλει οτι οι εταιρείες που κάνουν τηλεπωλήσεις πρέπει να ενημερώνονται μέσω του σχετικού αρχείου της ΑΠΠΔ και να μην καλούν όσους έχουν δηλώσει σχετικά. Εαν πράξουν το αντίθετο τότε επιβάλλεται πρόστιμο.

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Οι αριθμοί που προαναφέρεις δεν είναι της Κοσμοτέ αλλά αντιπροσώπου-εταιρείας που κάνει συνδέσεις για λογ/μό της Κοσμοτέ. Και εμένα σε Wind με έχουν καλέσει πολλάκις αυτά τα νούμερα.

 

Μάλιστα. Το έχω υπόψιν μου και αυτό. Δυστυχώς, αυτό που λες είναι ακόμα χειρότερο. Όχι μόνο δηλαδή με ενοχλούν χωρίς να έχουν πάρει την συγκατάθεση μου, αλλά δίνουν/πωλούν τα στοιχεία μου και σε τρίτες εταιρείες για να με ενοχλούν ("Τμήμα Προώθησης Προϊόντων Cosmote" έλεγε πάντως, ή κάπως έτσι. Αν ήταν Cosmote-genuine ή όχι, λίγο με νοιάζει στην τελική).

 

Μπορείτε απλά να μή δεχτείτε τη προσφορά. Τα άλλα περι καταγγελιών κλπ. είναι απλά κακίες. Θα πάει κανείς στο δικαστήριο επειδή τον πήραν για προσφορά, κάποιοι που κάνουν τη δουλειά τους? Ή νομίζει κανείς οτι δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο για ότι κάνουν? Εκτός και αν καλούν ώρες κοινής ησυχίας, που απαγορεύεται.

Εγώ απλά κι ευγενικά απαντάω οτι δεν ενδιαφέρομαι για καμία προσφορά. Αυτό αρκεί.

 

Μάλιστα και σε αυτό. Πόσο μας έχουν πείσει πως αυτό που κάνουν είναι κάτι νόμιμο και "ανεκτό" και μπορούμε απλώς να το βάλουμε κάτω από το χαλάκι, λέγοντας απλά "όχι, ευχαριστώ" (νόμιμο και ηθικό δεν έλεγε ο άλλος; Χμμμ); Καταρχάς, νομικό πλαίσιο υπάρχει, αν έχω δώσει όμως την συγκατάθεση μου. Σε μια εταιρεία που δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ, δεν νομίζω να έδωσα την συγκατάθεση μου. Όσον αφορά τις ώρες κοινής ησυχίας που αναφέρεις, ναι, όταν ξεκίνησα αυτό το topic, με ενοχλούσαν και μεσημέρι. Και αυτό που με ενόχλησε κυρίως ήταν η επιμονή τους και το ότι παρότι ζητούσα να με διαγράψουν και να μην με ξαναενοχλήσουν, αυτοί συνέχιζαν.

 

Όπως διαβάζουμε κι εδώ, στην σχετική Αρχή, "Άρα οποιαδήποτε τηλεφωνική επικοινωνία με σκοπό εμπορική προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών πραγματοποιείται χωρίς εσείς να έχετε ρητά δώσει τη συγκατάθεσή σας, δεν επιτρέπεται !". Όταν λοιπόν σε παίρνουν από την X εταιρεία για να σου πουν να σου κάνουν σύνδεση, αυτό δεν είναι νόμιμο αν δεν έχεις δώσει την συγκατάθεση σου. Τώρα, από που την παίρνουν, ένας Θεός ξέρει. Επίσης, ένας Θεός ξέρει από που παίρνουν την άδεια οι μεγαλοεταιρείες να δώσουν/πουλήσουν τα δεδομένα σου.

 

Όσον αφορά αυτό που αναφέρεις για "κάποιους που κάνουν την δουλειά τους" , παρότι δεν τα βάζω με τον απλό ωρομίσθιο που τον έχουν εκεί και του δίνουν ψίχουλα για να παίρνει τηλέφωνα, έχει και αυτός μερίδιο ευθύνης, όταν πάει να δουλέψει σε μια τέτοια εταιρεία, όπου του ζητούν να πείσει τον κόσμο για το προϊόν που προωθεί, παίρνοντας bonus από κάθε πελάτη και ενοχλώντας στις 4 το μεσημέρι (αν και αυτό είναι το λιγότερο).

 

Κάποια στιγμή, σε κάποια θέματα, θα πρέπει να δούμε και την δική μας ευθύνη και να μην τα βάζουμε μόνο με μεγαλοεταιρείες/επιχειρήσεις/πολυεθνικές/πολιτικούς/κόμματα (άσχετα και σχετικά τα δύο τελευταία).

 

 

Εδώ και μερικές μέρες, δεν έχουν ξαναπάρει. Την επόμενη φορά πάντως, οποιοσδήποτε με ενοχλήσει, θα μπω εδώ, το ίδιο θα συμβούλευα να κάνετε κι εσείς. Κακός ή όχι, αυτή η ιστορία με το τηλεφωνικό spam πρέπει να σταματήσει.

Edited by DJDB
Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω να έχουν αγοράσει από κάπου τις λίστες οι συγκεκριμένοι (άλλοι το κάνουν κανονικά) απλά παίρνουν στην τύχη νούμερα με πρόθεμα ανταγωνιστικού δικτύου.

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Πολύ κακό για το τίποτα! Καί τί εγινε που πηραν τηλ; Στο κάτω κάτω αν δε ξέρετε τον αριθμό μή τα σηκώνετε! Με δικαστήρια δεν αξίζει να μπλέξει κανείς γι αυτό το λόγο! Αν πάλι ενοχλείται κανείς τόσο πολύ απλά ζητάς το προιστάμενο και του λές να σε σβήσει απτη λίστα! Όμως διαβάστε και τα ψιλά γράμματα σε αυτά που υπογράφετε κατα καιρούς!
Link to comment
Share on other sites

Να σε πάρουν μια φορά και δυο δεν είναι τίποτα. Πριν κανα 5-6μηνο με καλούσαν κάθε μέρα από 2-5 φορές από τα 2 αυτά νούμερα για 3-4 βδομάδες. Καταλαβαίνεις πόσο σπαστικό είναι έτσι;

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω να έχουν αγοράσει από κάπου τις λίστες οι συγκεκριμένοι (άλλοι το κάνουν κανονικά) απλά παίρνουν στην τύχη νούμερα με πρόθεμα ανταγωνιστικού δικτύου.

 

Όμως, τα τηλέφωνα 2103500300, 2108006300 επιμένουν (δεν απαντάω) σε έναν αριθμό από 6972 ο οποίος είναι WIND.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Cosmote γενικά
  • The title was changed to Πως θα ξεφορτωθώ το παρακάτω spam μήνυμα της Cosmote?
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...