Jump to content

Περί... Cosmote γενικά


Phaeton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

αρχικα δεν ξερω αν το γραφω στο σωστο χωρο οποτε ζητω εξ αρχης συγγνωμη αν κανω καποιο λαθος

 

εχω το iphone 6. αν επιλεξω απο τις ρυθμισεις την αναμονη κλησης οποιος με καλει ακουει : κανονικα να χτυπα απλα βαινει σε αναμονη και μου το δειχνει σε μενα στην οθονη

αν δεν το επιλεξω ακουει : ο συνδρομητης που καλεσατε ειναι κατειλημμενος,

 

το ΘΕΜΑ μου ειναι οτι ειτε εχω ενεργοποιημενη την αναμονη κλησης ειτε οχι στα samsung οταν με καλουνε τους εμφανιζει για 2 δευτερολεπτα στη οθονη τους τη λεξη αναμονη και το βλεπουν

πως το φτιαχνω αυτο?:shifty:

 

ευχαριστω

 

Αυτό είναι θέμα της κάθε συσκευής πως το δείχνει και όχι δικό σου ή του δικτύου.

Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, χρειάζομαι τη βοήθειά σας σε κάτι. Έχω έναν αριθμό what's up που έχω περίπου 1-1,5 χρόνο να χρησιμοποιήσω. Έβαλα τη sim σε μια συσκευή και μου βγάζει το μήνυμα "μη καταχωρημένο SI". Έχουν περάσει σίγουρα 12 μήνες από την τελευταία ανανέωση χρόνου που έκανα, οπότε προσπάθησα να καλέσω ή να στείλω μήνυμα για ανανέωση χρόνου, αλλά δεν με αφήνει. Το μήνυμα περί SI που βγάζει, έχει να κάνει με τον αριθμό μου ή με τη συσκευή;

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνώριζα αυτή τη λεπτομέρεια... Θα πάω να πάρω άλλο νούμερο, λοιπόν.. Ευχαριστώ για την απάντηση

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με την wind δεν το ήξερα. Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απαντήσεις
Στου κωφού την πόρτα , πάρε την πόρτα και φύγε...
Link to comment
Share on other sites

Δεν γνώριζα αυτή τη λεπτομέρεια... Θα πάω να πάρω άλλο νούμερο, λοιπόν.. Ευχαριστώ για την απάντηση

 

Αν ο αριθμος ηταν δικος σου κανε ενα τηλεφωνο στην κοσμοτε μηπως και δεν εχει δωθει σε αλλον ο αριθμος.Πιθανοτατα να ειναι στην φαση ανενεργης συνδεσης αλλα πιθανοτατα να μπορεις να τον επανεργοποιησεις εφοσον σου ανηκε η γραμμη κανονικα.Φυσικα αν δεν σε νοιαζει το νουμερο απλα το παρατας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πρόσφατα έκανα συμβόλαιο Internet on the Go 10GB ενώ είχα ήδη ένα συμβόλαιο για ομιλία. Εδώ και δύο μήνες όμως οι πληρωμές που κάνω για το συμβόλαιο δεδομένων πηγαίνουν στο συμβόλαιο ομιλίας με αποτέλεσμα το μεν πρώτο να μένει απλήρωτο το δε δεύτερο να έχει οτι έχει πληρωθεί δύο φορές!

 

Τον προηγούμενο μήνα υπέθεσα οτι εγώ έκανα κάτι λάθος. Χθες όμως είδα (κατόπιν...πληρωμής, δυστυχώς) οτι όταν πάτησα την online πληρωμή, στο παράθυρο που άνοιξε υπήρχε το σωστό ποσό αλλα λάθος αριθμός λογαριασμού! Ξαναδοκιμάζοντας σήμερα, είδα οτι βγάζει πλέον τα σωστά στοιχεία αλλά η ζημιά έγινε.

 

Τα πρόβλημα λοιπόν είναι διπλό:

1. Το λογαριασμός δεδομένων φαίνεται απλήρωτος εδώ και δύο μήνες ενώ η Cosmote έχει πάρει τα λεφτά,

2. Η χθεσινή μου πληρωμή δεν έχει εμφανιστεί ακόμα στο MyCosmote (έχω όμως απόδειξη πληρωμής σε PDF).

 

Προσπάθησα να μιλήσω με άνθρωπο στο 13888 αλλα φαίνεται βγαίνουν μόνο όταν θέλουν να πουλήσουν συνδέσεις.

Ζήτησα callback και με έγραψαν κανονικά.

Τι μπορώ να κάνω πλέον; Γίνεται με κάποιο τρόπο να μεταφερθεί η πληρωμή στο σωστό λογαριασμό;

Link to comment
Share on other sites

Ο λογαριασμός του δευτερου μήνα είναι σίγουρο ότι περιλαμβάνει την επιπλέον πληρωμή του πρώτου μήνα, άρα το πρόβλημα σου περιορίζεται σε μία και μόνο πληρωμή.

Το σίγουρο είναι ότι στον επόμενο λογαριασμό θα αφαιρεθεί και αυτό το ποσό.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν ήμουν σαφής: το πρόβλημα δεν είναι οτι η πρώτη πληρωμή (του Νοεμβρίου) χάθηκε. Η πληρωμή καταχωρήθηκε αλλα σε λάθος λογαριασμό. Το ίδιο έγινε και με την πληρωμή του Δεκεμβρίου, παρ' όλο που δεν φαίνεται ακόμα στην καρτέλα (υπάρχει η απόδειξη με λάθος κωδικό).

 

Το πρόβλημα λοιπόν είναι οτι, ενώ έκανα πλήρωσα τα ποσά που έπρεπε, ο ένας λογαριασμός εμφανίζεται με αρνητικό υπόλοιπο και ο άλλος απλήρωτος επι δύο μήνες. Tον επόμενο μήνα που λες, ο ένας θα έχει ακόμα μεγαλύτερο αρνητικό υπόλοιπο και ο άλλος ακόμα μεγαλύτερο απλήρωτο υπόλοιπο.

 

Το σίγουρο είναι οτι αν δεν το ξεκαθαρίσω, τη Δευτέρα θα μου κόψουν το Internet on the Go ενώ έχουν πάρει τα λεφτά.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν αν θέλεις να μιλάμε σοβαρά, σχόλια τύπου στο 13888 απαντάνε μόνο όταν θέλουν να πουλήσουν συνδέσεις, θα έπρεπε να λείπουν. Λες και ξέρουν εκ των προτέρων γιατί τους καλεις.

Η πιο εύκολη λύση είναι να πας να πληρώσεις το internet on the go και να τελειώνει η ιστορία. Παράλληλα πάρε και ένα τηλέφωνο στο 13888 από Δευτέρα να ενημερώσεις για το θέμα με λίγη παραπάνω υπομονή αν χρειαστεί.

Η ερώτησή μου είναι, είσαι σίγουρος ότι έβαλες τον σωστό αριθμό λογαριασμού ; Αν τον πήρε αυτόματα, τσέκαρες ότι είναι ο σωστός και όχι ο άλλος του συμβολαίου ομιλίας;

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν αν θέλεις να μιλάμε σοβαρά, σχόλια τύπου στο 13888 απαντάνε μόνο όταν θέλουν να πουλήσουν συνδέσεις, θα έπρεπε να λείπουν. Λες και ξέρουν εκ των προτέρων γιατί τους καλεις.

Πρώτον, δεν μου αρέσει το ύφος σου. Μιλάω πολύ σοβαρά.

Δεύτερον, για ποιο λόγο να καλέσω το 13888 εκτός απο υποστήριξη; Οταν παίρνουν 5 φορές τη μέρα για να πουλήσουν συνδέσεις αλλα όταν καλώ για ένα πρόβλημα βγαίνει το μηχάνημα και πρέπει να συνεννοηθώ με μια ηχογραφημένη φωνή, αυτό δικαιολογεί την αγανάκτηση.

Αν πρόσεξες, ζήτησα callback και το "θα σας πάρουμε σε 15 λεπτά" έγινε 24 ώρες. Επαγγελματίες κατά τ' αλλα.

Η πιο εύκολη λύση είναι να πας να πληρώσεις το internet on the go και να τελειώνει η ιστορία. Παράλληλα πάρε και ένα τηλέφωνο στο 13888 από Δευτέρα να ενημερώσεις για το θέμα με λίγη παραπάνω υπομονή αν χρειαστεί.

Η ερώτησή μου είναι, είσαι σίγουρος ότι έβαλες τον σωστό αριθμό λογαριασμού ; Αν τον πήρε αυτόματα, τσέκαρες ότι είναι ο σωστός και όχι ο άλλος του συμβολαίου ομιλίας;

Το λογαριασμό τον πλήρωσα. Η Cosmote έκανε λάθος και έβαλε λάθος αριθμό συναλλαγής. Δεν είμαι υποχρεωμένος να τσεκάρω έναν αριθμό 15 ψηφίων, αυτοί είναι υποχρεωμένοι να φροντίσουν ώστε να συμπληρωθεί σωστά.

Δεν θα πληρώνω διπλά και τριπλά επειδή δεν μπορούν να στήσουν ένα σωστό σύστημα.

 

..........

Μάλιστα... τώρα εξηγείται. Στην πρώτη οθόνη πληρωμής ο αριθμός λογαριασμού είναι σωστός αλλα όταν προχωρήσω στα πρόσθετα στοιχεία της αποθηκευμένης πιστωτικής μου, το Payment reference είναι για τον άλλο λογαριασμό. Υπέροχα.

Edited by WitchKing
Link to comment
Share on other sites

Το σίγουρο είναι ότι στον δευτερο λογαριασμό του κινητού ενσωματώθηκε η διπλή πληρωμή.

Άρα έναν μήνα σου χρωστάν και όχι δύο.

Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα αυτό: https://www.germanos.gr/product/mls-iqtab-ultra-3g/20299505/

 

http://i.share.pho.to/9a410ccd_c.png

 

που δίνει ΔΩΡΟ 5GB COSMOTE MOBILE Internet για 2 μήνες

 

Έκανα την ταυτοποίηση χρήστη σήμερα.

 

Να ρωτήσω όποιον ξέρει:

1) Μου είπαν ότι η ενεργοποίηση γίνεται μόλις "μπω" από τη sim Internet on the go από το tablet. Αυτόματα παίρνω και το δώρο, έτσι;

2) Μπορεί η ενεργοποίηση (άρα να έχω και το ΔΩΡΟ 5GB COSMOTE MOBILE Internet για 2 μήνες) να γίνει οποιαδήποτε χρονική στιγμή, άρα και πχ τον Ιούνη-Ιούλη 2016;

Edited by jimmiss
Link to comment
Share on other sites

εχω παρει απειρες φορες τηλεφωνο στην εξυπηρετηση πελατων καθως μου ρχεται ενα μπουγιουρντι 3 πουλακια!! ανηκω σε καρτοσυμβολαιο 25. και μου ερχεται καθε φορα 38 με 44 λογαριασμος. παιρνω τηλεφωνο και ρωταω πως γινεται να με χρεωνει αφου 1 δε χρησιμοποιω καμια υπηρεσια που χρεωνει στο λογαριασμο (επεκταση υπολοιπου, καποιο πακετο κλπ) 2 δε χρησιμοποιω ποτε δεδομενα αφου χρησιμοποιω το γουιφι μονιμως και 3 γιατι στα πακετα αφου χρεωνουν οτι θελουν να μη βαλουν περαν των μεγαμπαητ και λεπτων καποιο αριθμο φρι μηνυματων?? δε μπορω να καταλαβω τη νοοτροπια.

 

ολοι εκει μεσα μου λενε τα ιδια κουλα οτι και καλα χρησιμοποιησα κατι και χρεωσε το λογαριασμο μου... τους λεω να κοιταξουν στο συστημα τους γιατι τετοια ποσα δεν ευσταθουν αφου δεν κανω τιποτα περαν του παγιου.. απαντηση... λυπομαστε αλλα δε μπορουμε να καταλαβουμε... σας συνδεουμε με το τεχνικο τμημα... αφου με συνδεσουν ξανα μανα απ την αρχη και αφου τσεκαρουν και εκεινοι η απαντηση ειναι δε ξερουμε θα στειλετε γραπτο αιτημα στο ταδε φαξ για ελεγχο... τα πηρα ασχημα και αφου δε γινοταν να γινει κατι το εστειλα... με ξανακαλεσανε και μου ειπανε πως η γραμμη μου δεν εχει θεμα και πως βγαινω εκτος παγιου...τους ειπα πως ειμαι στην ανεργια και πως αδυνατω να πληρωνω καθε μηνα αυτα τα αξιολυπητα ποσα... και πως απαιτω να μου το πανε η στο 21.50 (ουτως η αλλος χρεωνουν οτι θελουν αρα ολο και κατι λιγοτερο θα χρεωσουν με τη λογικη αυτη) η να το γυρισω σε καρτοκινητο... η απαντηση ηταν... δεν εχει ληξει το συμβολαιο σας και θελουμε εγγραφη αιτηση... ε εκει τα πηρα ασχημα και τους τα χωσα ασχημα οχι πως μου φταινε οι υπαλληλοι.... αλλα η κοροιδια της κοσμοτε!!!

 

εχει κανεις αλλο το ιδιο θεμα?? και αν ναι πως το ελυσε - περαν της αλαγης εταιριας???

 

ευχαριστω

 

 

 

--- Από Ομάδα Διαχείρισης ---

Θα σε παρακαλούσα να αποφεύγεις τη γραφή SMS και να γράφεις ολόκληρες λέξεις. Η πρακτική αυτής της γραφής καταργήθηκε από τη 1η Σεπτεμβρίου 2009 μαζί με τα greeklish. Δες εδώ και την αντίστοιχη ανακοίνωση.

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

εχω παρει απειρες φορες τηλεφωνο στην εξυπηρετηση πελατων καθως μου ρχεται ενα μπουγιουρντι 3 πουλακια!! ανηκω σε καρτοσυμβολαιο 25. και μου ερχεται καθε φορα 38 με 44 λογαριασμος. παιρνω τηλεφωνο και ρωταω πως γινεται να με χρεωνει αφου 1 δε χρησιμοποιω καμια υπηρεσια που χρεωνει στο λογαριασμο (επεκταση υπολοιπου, καποιο πακετο κλπ) 2 δε χρησιμοποιω ποτε δεδομενα αφου χρησιμοποιω το γουιφι μονιμως και 3 γιατι στα πακετα αφου χρεωνουν οτι θελουν να μη βαλουν περαν των μεγαμπαητ και λεπτων καποιο αριθμο φρι μηνυματων?? δε μπορω να καταλαβω τη νοοτροπια.

 

ολοι εκει μεσα μου λενε τα ιδια κουλα οτι και καλα χρησιμοποιησα κατι και χρεωσε το λογαριασμο μου... τους λεω να κοιταξουν στο συστημα τους γιατι τετοια ποσα δεν ευσταθουν αφου δεν κανω τιποτα περαν του παγιου.. απαντηση... λυπομαστε αλλα δε μπορουμε να καταλαβουμε... σας συνδεουμε με το τεχνικο τμημα... αφου με συνδεσουν ξανα μανα απ την αρχη και αφου τσεκαρουν και εκεινοι η απαντηση ειναι δε ξερουμε θα στειλετε γραπτο αιτημα στο ταδε φαξ για ελεγχο... τα πηρα ασχημα και αφου δε γινοταν να γινει κατι το εστειλα... με ξανακαλεσανε και μου ειπανε πως η γραμμη μου δεν εχει θεμα και πως βγαινω εκτος παγιου...τους ειπα πως ειμαι στην ανεργια και πως αδυνατω να πληρωνω καθε μηνα αυτα τα αξιολυπητα ποσα... και πως απαιτω να μου το πανε η στο 21.50 (ουτως η αλλος χρεωνουν οτι θελουν αρα ολο και κατι λιγοτερο θα χρεωσουν με τη λογικη αυτη) η να το γυρισω σε καρτοκινητο... η απαντηση ηταν... δεν εχει ληξει το συμβολαιο σας και θελουμε εγγραφη αιτηση... ε εκει τα πηρα ασχημα και τους τα χωσα ασχημα οχι πως μου φταινε οι υπαλληλοι.... αλλα η κοροιδια της κοσμοτε!!!

 

εχει κανεις αλλο το ιδιο θεμα?? και αν ναι πως το ελυσε - περαν της αλαγης εταιριας???

 

ευχαριστω

 

 

 

--- Από Ομάδα Διαχείρισης ---

Θα σε παρακαλούσα να αποφεύγεις τη γραφή SMS και να γράφεις ολόκληρες λέξεις. Η πρακτική αυτής της γραφής καταργήθηκε από τη 1η Σεπτεμβρίου 2009 μαζί με τα greeklish. Δες εδώ και την αντίστοιχη ανακοίνωση.

 

Αρχικά στα προγράμματα cosmote καρτοσυμβολαιο το καλό είναι ότι έχουν σταθερό λογαργιασμό, δηλαδή για να χρεωθείς κάτι παραπάνω ή θα βάλεις κάρτα ή θα κάνεις επέκταση λογαργιασμού. Τώρα όταν λες ότι έχεις το καρτοσυμβόλαιο 25, λογικά θα έχεις παλιό πρόγραμμα καθώς στα νέα προγράμματα δεν υπάρχει το cosmote καρτοσυμβόλαιο 25.

Αν έχεις το παλιο καρτοσυμβολαιο 25 το πάγιο είναι 25Ε χωρίς φόρο κινητής τηλεφωνίας. Δλαδή το τελικό πάγιο είναι περίπου 26,51, ας πούμε 27Ε. Δες τον λογαργιασμό σου ποιο ακριβώς είναι το πρόγραμμά σου, τι προσφέρει. Επίσης θα αναφέρει ότι η extra χρέωση είναι για χρήση εκτός παγίου ή όχι και πως προκύπτει! Μπορεί να έχεις ενεργοποιήσει κάποια επέκταση λογαργιασμού! Δεν γίνεται να μην αναφέρει πως προκύπτει η extra χρέωση! Δες αυτά και πες μας!

Link to comment
Share on other sites

Το δίνει φέτος το δώρο; Αυτό που μοιράζεις σε τρία άτομα της cosmote λεπτά κλήσεων, sms και MB;

Κι αν ναι, ποια η διαδικασία;

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ. Καλές γιορτές!

 

Επίσης, καλές γιορτές! :)

 

myName: Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

Η οικογένεια χρησιμοποιεί 2 what's up φοιτητικά και 2 καρτοσυμβόλαια.

Τα καρτοσυμβόλαια πληρώνουν 17 ευρώ το καθένα και έχουν 1500' προς κοσμοτε, 35΄προς όλους και 5 ευρώ ανά μήνα στο λογαριασμό.

Καταναλώνω στο κάθε καρτοσυμβόλαιο περίπου 600΄προς κοσμοτε, 20' προς όλους και θα ήθελα και ιντερνετ που και που...

Τώρα μου προτείνουν ή να μείνω όπως είμαι ή να περάσω στο COSMOTE Mobile ΚαρτοΣυμβόλαιο 26,5 με +1 ευρώ το μήνα ή να πάω σε συμβόλαιο COSMOTE Mobile Plus 25 με 12 ευρώ το μήνα.

 

Δεν έχω πρόβλημα ακόμα και να αλλάξω εντελώς πακέτο αν είναι να κάνω οικονομία. Απλώς τα παιδιά μάλλον εξυπηρετούνται καλύτερα όπως είμαστε καθώς μας καλούν και εμάς ως what's up.

 

Να πάω στο COSMOTE Mobile ΚαρτοΣυμβόλαιο 26,5 ή καλύτερα σε κάτι άλλο;

Link to comment
Share on other sites

ζητω συγνωμη για την καθυστερημενη απαντηση απλα εγινε το σωσε ξανα.

 

πηρα τηλεφωνο στην εξυπηρετηση και ειπα πως εχουν τα πραγματα για μια ακομη φορα. αφου αρχισανε να λενε τα κλασσικα τυπου "δεν παιζει να μην εχετε κανει χρηση δεδομενων αφου ετσι φαινεται στο λογαριασμο σας" κ φυσικα τις κλασσικες πλεον απαντησεις μου "δεν παιζει να στε απ τη γη αλλιως θα καταλαβαινατε εστω και μια φορα απο τις τοσες που σας εχω εξηγησει οτι δεν κανω χρηση δεδομενων καθως το κινητο που εχω εδω και δυο μηνες δεν εχει τετοια δυνατοτητα (οντως πηγαμε στην εποχη των σπηλαιων με το 5220)" καταληξαμε σε διαπληκτισμο και φυσικα σε καπια φαση τους λεω "ακουτε αυτο?? ειναι το διαφημιστηκο της βονταφον που βρηκα σημερα στο γραμματοκιβωτιο. γραφει τις προσφορες στα καρτοσυμβολαια. οπως θα δειτε στο συστημα σας ολη μου η οικογενεια ανηκει σε εσας κ οπως θα δειτε εχουμε ολες σας τις παροχες. απο τηλεοραση και ιντερνετ μεχρι εταιρικα τηλεφωνα. σωστα??" ε εκει πηρε μπρος και αρχισε να λεει πως θα στειλει αιτημα να το φτιαξουν κλπ. οντως πηραν τηλεφωνο στα επομενα 2 λεπτα και φυσικα παραδεχτηκαν το οτι ειχε γινει λαθος. χωρια αυτου αλαξα κ πακετο πηγα στο οικονομικοτερο "ευχαριστω πολυ καλες γιορτες" και χαιρετε.

 

δε ξερω αλλα τελευταια ακουω πολλους να εχουν θεματα και οταν δεν υπαρχει εξυπηρετηση να αλαζουν δικτυο. αλλοι μπαινουν στο τρυπακι που μπηκα κ εγω κ οντως κατι κανουν. φτανει να χεις τροπο.

 

δεν ειναι τιποτα αλλο. αλλα το λαθος που δεν ελεγαν με τιποτα να παραδεχτουν με εφτασε στο ανω σημειο. οκ δε λεω οτι ειναι κ το σωστο αλλα ουτε σωστο ηταν να με δουλευουν κανονικα. μιση μιση η ντροπη.

Link to comment
Share on other sites

καλά και πως δεν το εβλεπαν τοσο καιρο οτι σε χρεωναν παραπανω αφού στο καρτοσυμβόλαιο όπως είπα παραπάνω δεν μπορείς να χρεωθείς παραπάνω αν δεν κάνεις επέκταση λογαργιασμού ή δε βάλεις κάποια κάρτα. Μιλάμε για μεγάλη κοροϊδία εκ μέρους της κοσμοτε.
Link to comment
Share on other sites

Μια απαραίτητη διευκρίνηση.

Τα καρτοσυμβόλαια cosmote δεν εχουν σταθερή χρέωση.

Σου επιτρέπουν την αγορά πρόσθετων πακέτων , τα οποία χρεώνονται είτε στην κάρτα σου είτε με επιλογή σου στον επόμενο λογαριασμό.

Αν όμως δεν έχεις βάλει πρόσθετο πακέτο δεν υπάρχει κανένας μα κανένας τρόπος να χρεωθείς παραπάνω. Ούτε από internet ούτε από 5ψήφια ούτε με κανέναν άλλο τρόπο.,

Πρόβλημα αποτελεί το ότι στο καρτοσυμβόλαιο δεν εκδίδεται αναλυτικός λογαριασμός, ακόμα και αν το ζητήσεις δεν στο δίνουν, απλά δεν υπάρχει λογαριασμός αναλυτικός.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Cosmote γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...