Jump to content

Περί... Cosmote γενικά


dreamacid
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Είχα παλιότερα 2 γραμμές σε μια sim.

Από τη δεύτερη μπορούσα μόνο να δέχομαι κλήσεις αλλά είχε ένα πρόγραμμα που για να αλλάξεις active sim ήθελε μέχρι και reset.

Φυσικά μπορείς μόνο της ίδιας εταιρίας ..

Nokia 9500, HP 6515 , FC T830 , HTC TYTN II , Samsung i5800 Galaxy 3 , HTC legend , s 6102 , SIII mini , s 7562, Grand Duos.
Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις τη δεύτερη γραμμή μόνο για εισερχόμενες , ναι ..
Nokia 9500, HP 6515 , FC T830 , HTC TYTN II , Samsung i5800 Galaxy 3 , HTC legend , s 6102 , SIII mini , s 7562, Grand Duos.
Link to comment
Share on other sites

Δικαρτο για εμενα,να εχεις ξεκαθαρα τις γραμμες στα χερια σου.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Μιλαω με συναδελφους απο τη δουλεια σε αυτη και περισσοτερο την εχω για τις εισερχομενες η αληθεια ειναι. Σε περιπτωση που πρεπει να καλεσω εγω απο τον δευτερο αριθμο σε αυτη τη σιμ στη διαδικασία που γινεται υπαρχει καθυστέρηση;
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει καθυστέρηση ναι. Πρέπει να κάνεις ενεργή την άλλη γραμμή...να καταργηθεί η προώθηση..θέλει λίγο χρόνο..δεν γίνεται άμεσα. Καλύτερα 2 ξεχωριστές κάρτες.

 

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Οι εταιρίες ωθούν τον κόσμο στα συμβόλαια ώστε να υπάρχει αναγκαστικά στάνταρ πάγιο όπου θα εισπράττουν χωρίς να περιμένουν τον καθένα για το αν και πότε θα βάλει κάρτα.Ειλικρινά πιστεύει κάποιος ότι παρέχουν την ίδια απόδοση σήματος ίντερνετ στα καρτοκινητά σε σχέση με τα συμβόλαια;
Έχω ακούσει για εταιρείες που έχουν εσωτερικά κατηγορίες για ταχύτητα/προτεραιότητα data (π.χ. bronze, silver, gold), που δεν γνωρίζει ο χρήστης (διαφορετικά ακόμα και ανάμεσα σε χρήστες ίδιων πακέτων συμβολαίου), αλλά πιστεύω ότι θα φαίνεται από το αποτέλεσμα των Ookla speedtest και νομίζω μπορεί να επικοινωνήσει με την εταιρεία του για να μάθει που βρίσκεται ή/και αναβαθμίσει κατηγορία. Δεν γνωρίζω αν το κάνει κάποια εταιρεία κινητής στην Ελλάδα όμως.

 

Δίνουν τα MB στα καρτοκινητά στο 1/3 της τιμής και θεωρούν κάποιοι πως μπορούν να χρησιμοποιούν το μάξιμουμ της απόδοσης;

Σα να λένε δηλαδή κάντε τα όλοι καρτοκινητά; Ε δε νομίζω...

Όπως είπα και παραπάνω, με Ookla speedtest η αλήθεια δεν θα είναι δύσκολο να φανεί.

Σου υπόσχομαι να δημοσιεύσω εδώ τα ευρήματά μου καθώς ήδη έκανα αίτηση φορητότητας και περιμένω οσονούπω να επικοινωνήσει η Cosmote μαζί μου για την ολοκλήρωση της διαδικασίας (ήδη προσπάθησε η Wind να με τραβήξει πίσω).

Link to comment
Share on other sites

Oντως όπως το λες υπάρχουν κατηγορίες με βάση την παροχή μέγιστης απόδοσης σήματος.

Τα αποτελέσματα βέβαια που πέρνουμε από τις μετρήσεις είναι αυτά που έχουμε και όχι αυτά που μπορούν να μας δώσουν.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, πριν λίγο μπήκα ηλεκτρονικά να τσεκάρω τους λογαριασμούς της Cosmote (πρόγραμμα: cosmote65) για να τους πληρώσω (αυτόν που μόλις εκδόθηκε 15/04-14/05 και του προηγούμενου μήνα 15/03-14/04). Σ' αυτόν που μόλις βγήκε παρατηρώ μια αύξηση στο συνολικό ποσό, ενώ σ' αυτόν του προηγούμενου μήνα διαβάζω κάτω-κάτω:

"Από 8/5/2016 αυξάνονται τα ενσωματωμένα ΜΒ του προγράμματός σας για πλοήγηση στο Ιnternet εντός Ελλάδος από 2048 σε 2548ΜΒ

καθώς και το μηνιαίο σας πάγιο από 65 σε 70 ευρώ. Τυχόν εκπτώσεις που έχετε διατηρούνται. Επίσης, σας υπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να

καταναλώνετε τα MB του προγράμματός σας και από άλλη συσκευή (π.χ.tablet) με μία κάρτα Εxtra SIM (δώρο 3€/μήνα).Την κάρτα την

προμηθεύεστε δωρεάν μέσω του προγράμματος COSMOTE Mobile Internet Extra SIM από κατάστημα του δικτύου COSMOTE-ΓΕΡΜΑΝΟΣ.

Έχετε το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασής σας αζημίως (εξαιρούνται τυχόν υπόλοιπα επιδότησης συσκευών ή τερματικού εξοπλισμού

ή οποιασδήποτε άλλης επιδότησης/ έκπτωσης/ προσφοράς), εντός 1 μηνός από την παρούσα κοινοποίηση."

 

Τηλεφωνώ κατευθείαν στην cosmote και μ' ενημερώνουν πως το πάγιο μου αυξήθηκε κατά 5 ευρώ (Δλδ για μένα που έδινα 30,5 ευρώ λόγω έκπτωσης, πήγα στα 35,5 ευρώ), αλλά ταυτόχρονα αυξήθηκαν τα GB κατά 0,5. Τους εξηγώ ότι δεν μ' ενδιαφέρουν τα GB γιατί ούτως ή άλλως δεν τα κατανάλωνα ποτέ full και πως δεν είμαι σύμφωνος μ' αυτήν την αλλαγή. Την ανανέωση δεν έχει ούτε δύο μήνες που την έκανα και ξαφνικά βρίσκομαι να πληρώνω 5 ευρώ παραπάνω/μήνα, από την συμφωνία που κάναμε. Αλλαγή σε πρόγραμμα δεν μου επιτρέπουν να κάνω. Ούτε παραπάνω έκπτωση γιατί μου είπαν ότι ανανέωσα πρόσφατα. Όπως επίσης μου εξήγησαν ότι εντός συμβολαίου υπήρχε ο όρος ότι δέχομαι την οποιαδήποτε αλλαγή από την πλευρά της εταιρίας (στην ηχογραφημένη συζήτηση - κάτι το οποίο αμφισβήτησα). Τους είπα ότι επιθυμώ να φύγω και να πάω σε άλλη εταιρία, και η απάντηση ήταν ότι θα πρέπει να τους επιστρέψω το ποσό της έκπτωσης που είχα αυτούς τους δύο μήνες (Δλδ γύρω στα 30ευρώ/μήνα = 60 ευρώ). Με λίγα λόγια, "εκβιαστικά" πρέπει να παραμείνω και να δίνω 5 ευρώ παραπάνω, επειδή έτσι αποφάσισε η εταιρία, ενάμιση μήνα μετά την ανανέωση μας. Γνωρίζει κάποιος εάν μπορώ να κάνω κάτι από την πλευρά μου? Να φύγω και να πάω σε άλλη εταιρία? Μένω κι απλά δίνω το 5εύρω/μήνα? :mad::(

 

Καλησπέρα, για την ιστορία, έστειλα καταγγελία στην ΕΕΤΤ, δεν νομίζω ότι την έχουν δει στην Cosmote. Ταυτόχρονα έκανα αίτηση φορητότητας στην Vodafone, σε οικονομικότερο πρόγραμμα και σε συνδυασμό με το σταθερό που το έχω Vodafone Home, μου βγαίνει πολύ καλή τιμή κινητού-σταθερού. Με πήρε πριν λίγο η Cosmote και μου ζήτησε να παραμείνω σ' αυτούς κάνοντας νέα προσφορά στα 29 ευρώ (από τα 35,5 ευρώ που με είχαν πάει). Δηλαδή απορροφούν το 5εύρω + 1 ευρώ = 6 ευρώ μείον. Η προσφορά της vodafone οικονομικά είναι καλύτερη αλλά σκέφτομαι να μείνω cosmote Α) για να είμαι σίγουρος ότι δεν θα υποστώ κυρώσεις και μου ζητάνε γύρω στα 80 ευρώ πίσω, επειδή σπάω το συμβόλαιο (δεν θα τα έδινα, αλλά δεν είμαι διατεθειμένος να φάω τόσο χρόνο για να βρω το δίκιο μου), και Β) κυρίως γιατί στην vodafone από 1500 προς όλους, έπεσα σε πρόγραμμα 700 προς όλους και δεν ξέρω εάν θα μπορούσα να διαχειριστώ τον χρόνο μου χωρίς να ξεφύγω.

Link to comment
Share on other sites

Δεν περιμενα η cosmote να ειναι τοσο ****** και να κανει τετοιες αυθαιρετες αυξησεις παγιων.Ειμαι σε οικογενειακο προγραμμα cosmote 25+cosmote 65 και πληρωνα 40ευρω,τωρα πηγε 47 ευρω.Δυστυχως για 3 μερες περασε ο μηνας(εχω κανει τη βλακεια να ερχεται ηλεκτρονικα ο λογαριασμος και ποτε δεν κοιταω την τελευταια σελιδα+το οτι δεν ειδα καποια αλλαγη στο ποσο του μηνα που περασε).Με λιγα λογια,ειμαι σκλαβος της cosmote για 4 μηνες ακομα που ληγει το συμβολαιο.Δεν με νοιαζουν τα 28ευρω που ειναι η αυξηση.Με νοιαζει ο τροπος που περασαν την αυξηση,στα μουλοχτα,στη τελευταια σελιδα και κατω απο την ανακοινωση για το τελος περιαγωγης στην Ε.Ε.Φυσικα και χωρις δευτερη σκεψη σε 4 μηνες και οι 2 γραμμες θα γινουν καρτες.Επιεικως απαραδεκτες πρακτικες θα τις χαρακτηριζα,αφου για να βρεις το δικιο σου και να μην πληρωσεις την εκπτωση παγιου,πρεπει να κανεις καταγγελια στην ΕΕΤΤ,ακομα και αν εισαι εντος του μηνα που οριζει ο κανονισμος.

Το μονο που ελπιζω τωρα ειναι με την αυξηση του φορου στα κινητα που ερχεται να μου δωθει το δικαιωμα να καταγγειλω συμβαση ατελως,εστω και με καταγγελια στην ΕΕΤΤ,ωστε να φυγω νωριτερα απο τους 4 μηνες.

 

Θα ηθελα να ρωτησω ομως κατι για οσους εκαναν καταγγελια και ηταν εντος προθεσμιας μηνα.Κανατε καταγγελια συμβασης στη cosmote εντος του μηνα που σας ειχε δωθει το περιθωριο και ταυτοχρονα καταγγελια στην ΕΕΤΤ;;Αν ειστε εντος προθεσμιας του μηνα στην αιτηση της καταγγελιας,αλλα η καταγγελια απο την ΕΕΤΤ φτασει στη κοσμοτε μετα τον 1ο μηνα,χανεται καποιο δικαιωμα;;

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι παίρνεις αριθμό πρωτοκόλλου και ημερομηνία για τα αιτήματά σου είτε στην Κοσμοτέ είτε στην ΕΕΤΤ.
Link to comment
Share on other sites

Η φορητότητα ολοκληρώθηκε με επιτυχία:

 

  • Την φορητότητα την έκανα σε κατάστημα Cosmote: Παρασκευή απόγευμα έκανα την αίτηση, Δευτέρα μεσημέρι μου ήρθε SMS ότι κατατέθηκε το αίτημά μου με αριθμό πρωτοκόλλου, μια ώρα μετά με κάλεσε η Wind να μάθει γιατί φεύγω (δεν μου προσφέρθηκε κάποιο εναλλακτικό πρόγραμμα) και Τρίτη μεσημέρι με κάλεσαν να περάσω από το κατάστημα Cosmote όποτε θέλω για να ολοκληρωθεί η φορητότητα (πήγα απόγευμα).
  • Ζήτησα να πάω σε FROG, το δέχτηκαν αμέσως αλλά όταν ενεργοποιήθηκε η SIM μία ώρα μετά, διαπίστωσα ότι ήμουν στην CosmoΚάρτα.
  • Κάλεσα την εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν ότι θα με μεταφέρουν χωρίς δική μου χρέωση στο FROG μέσα σε μία ώρα, όπως και έγινε.
  • Επίσης μου είπαν ότι η χρέωση εναλλαγής μεταξύ πακέτων είναι 3€ εκτός αν ο προορισμός είναι σε FROG όπου η μεταφορά κοστίζει 7€, αλλά επειδή ήταν λάθος τους, δεν θα χρεωθώ την αλλαγή.
  • Όταν γινόταν η ενεργοποίηση στο κατάστημα, ζήτησα να ενεργοποιηθεί η φραγή εισερχόμενων κλήσεων με απόκρυψη. Σήμερα διαπίστωσα ότι δεν είναι ενεργοποιημένη. Υπάρχει εντολή SMS ενεργοποίησης;
  • Τους ρώτησα αν θα χάσω την προσφορά ενεργοποίησης 100' προς όλα τα δίκτυα στην πρώτη ανανέωση του μήνα για τους πρώτους 6 μήνες και μου είπαν δεν ξέρουν, θα το παρακολουθούν και όταν ολοκληρωθεί η αλλαγή σε FROG, να βάλω χρήματα μέσα και θα με καλέσουν να μου πουν. Τελικά διατηρήθηκε η προσφορά (και με πήραν να μου το επιβεβαιώσουν).
  • Η σύνδεση ήταν 3G μέχρι που έστειλα 4G στο 1333, οπότε και έγινε 4G.
  • Για την ώρα η max ταχύτητα που έπιασα, ήταν σήμερα το πρωί έξω από το Athens Metro Mall αυτή. Έχει κανείς άλλος καλύτερη ταχύτητα με FROG;

 

Ευχαριστώ για όλα!

Edited by Saxtus
Link to comment
Share on other sites

Η φορητότητα ολοκληρώθηκε με επιτυχία:

 

 

 

 

 


  •  
     
  • Την φορητότητα την έκανα σε κατάστημα Cosmote: Παρασκευή απόγευμα έκανα την αίτηση, Δευτέρα μεσημέρι μου ήρθε SMS ότι κατατέθηκε το αίτημά μου με αριθμό πρωτοκόλλου, μια ώρα μετά με κάλεσε η Wind να μάθει γιατί φεύγω (δεν μου προσφέρθηκε κάποιο εναλλακτικό πρόγραμμα) και Τρίτη μεσημέρι με κάλεσαν να περάσω από το κατάστημα Cosmote όποτε θέλω για να ολοκληρωθεί η φορητότητα (πήγα απόγευμα).
     
     
  • Ζήτησα να πάω σε FROG, το δέχτηκαν αμέσως αλλά όταν ενεργοποιήθηκε η SIM μία ώρα μετά, διαπίστωσα ότι ήμουν στην CosmoΚάρτα.
     
     
  • Κάλεσα την εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν ότι θα με μεταφέρουν χωρίς δική μου χρέωση στο FROG μέσα σε μία ώρα, όπως και έγινε.
     
     
  • Επίσης μου είπαν ότι η χρέωση εναλλαγής μεταξύ πακέτων είναι 3€ εκτός αν ο προορισμός είναι σε FROG όπου η μεταφορά κοστίζει 7€, αλλά επειδή ήταν λάθος τους, δεν θα χρεωθώ την αλλαγή.
     
     
  • Τους ρώτησα αν θα χάσω την προσφορά ενεργοποίησης 100' προς όλα τα δίκτυα στην πρώτη ανανέωση του μήνα για τους πρώτους 6 μήνες και μου είπαν δεν ξέρουν, θα το παρακολουθούν και όταν ολοκληρωθεί η αλλαγή σε FROG, να βάλω χρήματα μέσα και θα με καλέσουν να μου πουν. Τελικά διατηρήθηκε η προσφορά (και με πήραν να μου το επιβεβαιώσουν).
     
     
  • Η σύνδεση ήταν 3G μέχρι που έστειλα 4G στο 1333, οπότε και έγινε 4G.
     
     
  • Για την ώρα η max ταχύτητα που έπιασα, ήταν σήμερα το πρωί έξω από το Athens Metro Mall αυτή. Έχει κανείς άλλος καλύτερη ταχύτητα με FROG;

 

 

 

 

 

Ευχαριστώ για όλα!

 

 

 

Αμα κανεις με αλλο σερβερ μετρηση(οχι του ΟΤΕ) θα δεις και παραπανω.Ανετα 100αρια.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Η φορητότητα ολοκληρώθηκε με επιτυχία:

 

  • Την φορητότητα την έκανα σε κατάστημα Cosmote: Παρασκευή απόγευμα έκανα την αίτηση, Δευτέρα μεσημέρι μου ήρθε SMS ότι κατατέθηκε το αίτημά μου με αριθμό πρωτοκόλλου, μια ώρα μετά με κάλεσε η Wind να μάθει γιατί φεύγω (δεν μου προσφέρθηκε κάποιο εναλλακτικό πρόγραμμα) και Τρίτη μεσημέρι με κάλεσαν να περάσω από το κατάστημα Cosmote όποτε θέλω για να ολοκληρωθεί η φορητότητα (πήγα απόγευμα).
  • Ζήτησα να πάω σε FROG, το δέχτηκαν αμέσως αλλά όταν ενεργοποιήθηκε η SIM μία ώρα μετά, διαπίστωσα ότι ήμουν στην CosmoΚάρτα.
  • Κάλεσα την εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν ότι θα με μεταφέρουν χωρίς δική μου χρέωση στο FROG μέσα σε μία ώρα, όπως και έγινε.
  • Επίσης μου είπαν ότι η χρέωση εναλλαγής μεταξύ πακέτων είναι 3€ εκτός αν ο προορισμός είναι σε FROG όπου η μεταφορά κοστίζει 7€, αλλά επειδή ήταν λάθος τους, δεν θα χρεωθώ την αλλαγή.
  • Όταν γινόταν η ενεργοποίηση στο κατάστημα, ζήτησα να ενεργοποιηθεί η φραγή εισερχόμενων κλήσεων με απόκρυψη. Σήμερα διαπίστωσα ότι δεν είναι ενεργοποιημένη. Υπάρχει εντολή SMS ενεργοποίησης;
  • Τους ρώτησα αν θα χάσω την προσφορά ενεργοποίησης 100' προς όλα τα δίκτυα στην πρώτη ανανέωση του μήνα για τους πρώτους 6 μήνες και μου είπαν δεν ξέρουν, θα το παρακολουθούν και όταν ολοκληρωθεί η αλλαγή σε FROG, να βάλω χρήματα μέσα και θα με καλέσουν να μου πουν. Τελικά διατηρήθηκε η προσφορά (και με πήραν να μου το επιβεβαιώσουν).
  • Η σύνδεση ήταν 3G μέχρι που έστειλα 4G στο 1333, οπότε και έγινε 4G.
  • Για την ώρα η max ταχύτητα που έπιασα, ήταν σήμερα το πρωί έξω από το Athens Metro Mall αυτή. Έχει κανείς άλλος καλύτερη ταχύτητα με FROG;

 

Ευχαριστώ για όλα!

 

Είσαι 1ος....! Πχ για μίμηση.

Απλά πες μας..πόσα € σου ζήτησαν από την Cosmote.

 

Μα καλά: Από Wind (ήσουν και σε συμβόλαιο) ΔΕΝ σου κάνανε αντιπροσφορά; Περίεργο μου φαίνεται. Ή ήσουν αμετάπειστος και δε μπήκαν στο κόπο, όπως τους μίλαγες;

Edited by jimmiss
Link to comment
Share on other sites

Απλά πες μας..πόσα € σου ζήτησαν από την Cosmote.
Δωρεάν έγινε η φορητότητα. Μου έκοψαν μηδενική απόδειξη για την nano-SIM.

 

Μα καλά: Από Wind (ήσουν και σε συμβόλαιο) ΔΕΝ σου κάνανε αντιπροσφορά; Περίεργο μου φαίνεται. Ή ήσουν αμετάπειστος και δε μπήκαν στο κόπο, όπως τους μίλαγες;
Αμετάπειστος από Wind Flexy Zero, τι αντιπροσφορά να μου κάνουν;

 

Όταν γινόταν η ενεργοποίηση στο κατάστημα, ζήτησα να ενεργοποιηθεί η φραγή εισερχόμενων κλήσεων με απόκρυψη. Σήμερα διαπίστωσα ότι δεν είναι ενεργοποιημένη. Υπάρχει εντολή SMS ενεργοποίησης;

Link to comment
Share on other sites

Δωρεάν έγινε η φορητότητα. Μου έκοψαν μηδενική απόδειξη για την nano-SIM.

 

 

 

 

 

Αμετάπειστος από Wind Flexy Zero, τι αντιπροσφορά να μου κάνουν;

 

 

 

 

 

Όταν γινόταν η ενεργοποίηση στο κατάστημα, ζήτησα να ενεργοποιηθεί η φραγή εισερχόμενων κλήσεων με απόκρυψη. Σήμερα διαπίστωσα ότι δεν είναι ενεργοποιημένη. Υπάρχει εντολή SMS ενεργοποίησης;

Δεν γνωριζω,ρωτα στην σελιδα της κοσμοτε ή της frog στο facebook.Ρυθμισε και το να παιρνεις μηνυματα για κλησεις οταν ειναι κλειστο το κινητο.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Μου έγινε σήμερα αντιπροσφορά από Wind σε καρτοσύνδεση με 12,90 € / μήνα (τελική με φόρους), 1000' προς Wind/Q, 300' προς όλους, 100 SMS, 1 GB 4G data (αν τα συγκράτησα σωστά). Της εξήγησα ότι ένας από τους λόγους που έφυγα ήταν το κακό σήμα ανά περιοχές μέσα στη πόλη και ότι δεν ενδιαφέρομαι.
Link to comment
Share on other sites

Εγω εκανα διακοπη συμβολαιου και μου ειπαν οτι το επιστρεφομενο ποσο επιδοτησης είναι 113 ευρω (το 100% της επιδοτησης).

Ερχεται λοιπον ένας λογαριασμος και εχει 113 ευρω στα οποια κοτσαρουν και 23% ΦΠΑ, αλλα 25 ευρω προσθετα. Σκοπευα να τους πληρωσω αλλα μετα απο αυτο δεν θα παρουν φραγκο. Δηλαδη μου δινουν επιδοτηση 113 ευρω και για να τους την επιστρεψω θα γινει με 23% τοκο?

Link to comment
Share on other sites

Εγω εκανα διακοπη συμβολαιου και μου ειπαν οτι το επιστρεφομενο ποσο επιδοτησης είναι 113 ευρω (το 100% της επιδοτησης).

Ερχεται λοιπον ένας λογαριασμος και εχει 113 ευρω στα οποια κοτσαρουν και 23% ΦΠΑ, αλλα 25 ευρω προσθετα. Σκοπευα να τους πληρωσω αλλα μετα απο αυτο δεν θα παρουν φραγκο. Δηλαδη μου δινουν επιδοτηση 113 ευρω και για να τους την επιστρεψω θα γινει με 23% τοκο?

Η επιδότηση που παίρνεις (είτε με μορφή έκπτωσης είτε με συσκευή) έχει επίσης ΦΠΑ οπότε είναι λογικό να πρέπει να το επιστρέψεις.

Phantom Of The Opera
Link to comment
Share on other sites

για 2GB με sms 173717 στο 1330 = 2GB

 

Μία διόρθωση: Το μήνυμα είναι 17317 στο 1330.

 

Επίσης αυτό είναι το max που έχω πιάσει ως τώρα:

http://www.speedtest.net/android/1957911750.png

Edited by Saxtus
Link to comment
Share on other sites

Εχω πεσει θυμα απατης για την αγορα ενος προιοντος (κινητου) κ εχουν χαθει ως δια μαγειας τα μηνυματα που μου στειλε αυτος στο κινητο τα οποια συνδεουν το νουμερο της αγγελιας με τον αριθμο λογαριασμου στην τραπεζα. Μπορω να ζητησω αντιγραφα των μηνυματων μου για τη συγκεκριμενη ημερομηνια καθως και των συνομιλιων μας αν γινεται; (το νουμερο μου ειναι στο ονομα μου και ανηκω στην cosmote) . Μηπως μπορει καποιος να με βοηθησει; Το ξερω πως τα χρηματα μου εχουν χαθει αλλα για ηθικη ικανοποιηση θα θελα να τον κυνηγησω τον τυπο.

Σας ευχαριστω .

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Cosmote γενικά
  • The title was changed to Πως θα ξεφορτωθώ το παρακάτω spam μήνυμα της Cosmote?
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...