Jump to content

Συζήτηση για τις πανεπιστημιακές καταλήψεις


haris84
 Κοινοποίηση

ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ?  

189 members have voted

  1. 1. ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ?

    • Ναι
      80
    • Οχι
      109


Recommended Posts

Δυστυχώς ναι δεν τα ονειρευτήκαμε έτσι. Κανείς μας δεν ονειρεύτηκε αυτά που είδε την πρώτη μέρα στα έδρανα των αμφιθεάτρων. Γιαυτό και μερικοί από μας το έψαξαν αλλιώς και ερχόμαστε εδώ να σας πούμε τι είδαμε εκεί έξω αυτά τα λίγα χρόνια που μας χωρίζουν και να σας προετοιμάσουμε τι θα βρείτε μπροστά σας. Αν το καλοσκεφτείς, για σας τους νεότερους γράφουμε :)

 

1st remark: Χμμμ ... κάποιος δεν έχει δει φοιτητές να κάνουν ζημιές .... πρωτότυπο. Εγώ δεν τέλειωσα ΕΜΠ και το έχω δει και live. Στο χώρο του ΕΜΠ και στο Καποδιστριακό. Επίσης έχω δει και καρεκλοπόλεμο. Οπότε αν είναι να τους μεταφέρεις κάτι, πες τους να σταματήσουν τις ακρότητες.

2nd: Ο Κόκκαλης φεύγει ό,τι ώρα θέλει. Τα χρήματα που βγάζει άλλωστε δεν τα βγάζει από την Ελλάδα. Ο όμιλός του είναι πολυεθνικός με συμβάσεις έργων σε δεκάδες χώρες. Η μπίζνα στην Ελλάδα είναι πολύ μικρό κομμάτι της πίτας.

Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Εσένα αυτό μπορεί να μην σου λέει κάτι, στον άνθρωπο που ζει μόνιμα εκεί όμως και μέσω των φοιτητών σε πολλές περιπτώσεις είδε το εισόδημά του να αυξάνεται, λέει.

 

Μπορεί να λέει κάτι σε αυτόν, το γενικό κοινωνικό συμφέρον όμως δεν ταυτίζεται απαραίτητα με το ατομικό μιας συγκεκριμένης περιοχής και/ή κοινωνικής ομάδας.

 

Ουσιαστικά, έτσι όπως το βλέπω εγώ, σε κάποιες (όχι όλες) υγιείς περιπτώσεις η δημιουργία ενός ΑΕΙ/ΤΕΙ αποτέλεσε έναν καλό τρόπο μεταφοράς πλούτου από την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη προς την επαρχία.

 

Σίγουρα :)

 

Φυσικά και δεν συμφωνώ με την δέσμευση πόρων για να συντηρούνται «πεθαμένα» ΑΕΙ και ΤΕΙ μιας και αφού δεν πάει κανένας φοιτητής εκεί να σπουδάσει και να μείνει δεν έχει και νόημα η ύπαρξή τους.

 

Συμφωνούμε λοιπόν.

 

Το ξαναλέω όμως, σε υγιείς περιπτώσεις, είμαι υπέρ.

 

Εξαρτάται τι εννοείς υγιείς περιπτώσεις. Το να υπάρχει ένα πανεπιστήμιο ή ΤΕΙ στο Βόλο, στην Ξάνθη, στο Ηράκλειο, στη Λάρισα και στα Γιάννενα το θεωρώ λογικό και υγιές. Αυτές οι πόλεις έχουν την υποδομή να δεχτούν πανεπιστήμια και ΤΕΙ.

 

Το να πηγαίνει όμως το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (πχ) να φτιάχνει ένα ξεκάρφωτο τμήμα στη Νάουσα είναι κοροϊδία.

Link to comment
Share on other sites

gmac +1.

 

Πάντως γενικά η κατάσταση με τα ΤΕΙ ειδικά έχει ξεφύγει εδώ και χρόνια. Άπειρα άχρηστα τμήματα που γέμιζαν με επιτυχόντες του ... 2 στις Πανελλήνιες. Τώρα που μένουν με κενές θέσεις λόγω της βάσης του 10 αρχίζει και φαίνεται η αστειότητα του να θέλουν όλοι οι Έλληνες να γίνουν ξαφνικά επιστήμονες και μηχανικοί και κανείς να μην πιάνει πια το φτυάρι. Ειδικά τα πανεπιστημιακά τμήματα που έφταναν σε βάσεις του 3,5 (βλέπε κάτι Φιλολογίες κατά καιρούς) ήταν πρόκληση. Είμαι της γνώμης ότι όλα αυτά τα έξτρα τμήματα μόνο ζημιά κάνουν και αποτελούν μόνο πρόφαση δημόσιας δωρεάν ανώτατης παιδείας. Θα έπρεπε απλά να καταργηθούν και τα κονδύλια που θα εξοικονομηθούν να αποδοθούν εκ νέου στις υπόλοιπες παραγωγικές πανεπιστημιακές και πολυτεχνικές σχολές.

Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία
Link to comment
Share on other sites

φοιτητες εχουν δυναμη μονο οταν τη χρησιμοποιουν σωστα.και η καταληψη δεν ειναι τροπος.αλλα μας εχουν φαει τα κομματα.εγω δεν θελω να παραταχτω πουθενα και παντα θα ψηφιζω κατα των καταληψεων.γιατι ειμαστε χαζοι.ειναι η νοοτροπια μας.οχι δαπ οχι πασπ οχι κνε και παει λεγοντας.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Δεν καταλαβαίνει κανείς τίποτα. Πως θα γίνει τώρα.

 

Αντε να το πω πιο ξεκάθαρα. Δεν γίνεται να υπάρχουν ποστς που να επικροτούν ή να υποστηρίζουν τα σπασίματα των τελευταίων ημερών η σχετικός σχολιασμός. Πιο απλά να το γράψω δεν ξέρω.

 

Ευχαριστώ για την προσοχή σας.

Παρακαλώ διαβάστε προσεκτικά το τελευταίο μέρος σε αυτό το κείμενο. Είναι ξακάθαρη η πολιτική του myphone στο θέμα.

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

Aυτο που λες ειναι μαλλον υπερβολικο.Το να ξεχασει καποιος κατι..Δεν σημαινει οτι ειναι ασχετος .Απλα το ξαναδιαβαζει και το ξαναθυμαται.Ειδικα οταν εχεις να θυμασαι χιλιαδες πραγματα.Προφανως οταν του ζητηθηκε στις εξετασεις το ηξερε.Αλλα ενταξει εσυ εχεις την τελεια μνημη και δεν σου ξεφευγουν ποτε ως και τα πιο απλα..
Link to comment
Share on other sites

.Εδω το 95% που παιρνει πτυχιο αναθεμα αν ξερει την τυφλα του.Στην Ελλαδα ξερουμε μονο να απαιτουμε.

 

ψιτ...γι'αυτό κάνουμε καταλήψεις..για να ΑΛΛΑΞΕΙ το παραπάνω και όχι να το συντηρήσουμε

 

Αποφοιτος φιλοσοφικης δεν ηξερε να κλεινει το ειμί.Αμορφωτοι μπαινουν οι περισσοτεροι και αμορφωτοι βγαινουν.Γιαυτο ξαναλεω καταληψεις παντου.

 

καλά τα λες. Για όσους βιάστηκαν να μιλήσουν: το ειμί το μαθαίνεις στην πρώτη γυμνασίου σωστά? Για να είναι απόφοιτος ο συγκεκριμένος άνθρωπος που μιλάμε (έστω ότι αποφοίτησε τώρα) μιλάμε για πριν 10 ΧΡΟΝΙΑ. Τότε κάνανε καταλήψεις κύριε? Ή έστω κάνανε! Το ειμί το συναντάς στην 1-2-3 γυμνασίου και 1-2-3 λυκείου. Ε δεν νομίζω ο συγκεκριμένος άνθρωπος να ταλαιπωρήθηκε από καταλήψεις 6 συνεχόμενα χρόνια που τον καημενούλι τον εμπόδισαν να μάθει το 'ειμί'

Συμπέρασμα: μην τα ρίχνετε στις καταληψεις. Αν κάποιοι είναι ηλίθιοι ή όταν φταίει το σύστημα...οι καταλήψεις ΔΕΝ φταίνε. Οι καταλήψεις ίσα ίσα έχουν σκοπό να ανατρέψουν το σύστημα προς όφελος ης κοινωνίας ώστε να παραχθεί επιτέλους παιδεία

Link to comment
Share on other sites

Ελα και εσυ που δεν ξερει το ειμι..Ειναι το ρημα που σιγουρα του ελεγξανε 3000 φορες στην σχολη.Απλα μετα απο καποιο διαστημα οσο καλα και να ξερεις κατι πρεπει να το ξαναδιαβασεις.Και καθηγητη φιλοσοφικης στο πανεπιστημιο να ρωτησεις αμφιβαλλω αν θυμαται ολα τα ρηματα.
Link to comment
Share on other sites

Ελα και εσυ που δεν ξερει το ειμι..Ειναι το ρημα που σιγουρα του ελγξανε 3000 φορες στην σχολη.Απλα μετα απο καποιο διαστημα οσο καλα και να ξερεις κατι πρεπει να ο ξαναδιαβασεις.Και καθηγητη φιλοσοφικης στο πανεπιστημιο να ρωτησεις αμφιβαλλω αν θυμαται ολα τα ρηματα.

 

Συμφωνώ.

 

Ακόμα και αυτή η περίπτωση να ισχύει...οι καταλήψεις πού ακριβώς φταίνε?

Link to comment
Share on other sites

ψιτ...γι'αυτό κάνουμε καταλήψεις..για να ΑΛΛΑΞΕΙ το παραπάνω και όχι να το συντηρήσουμε

 

 

 

καλά τα λες. Για όσους βιάστηκαν να μιλήσουν: το ειμί το μαθαίνεις στην πρώτη γυμνασίου σωστά? Για να είναι απόφοιτος ο συγκεκριμένος άνθρωπος που μιλάμε (έστω ότι αποφοίτησε τώρα) μιλάμε για πριν 10 ΧΡΟΝΙΑ. Τότε κάνανε καταλήψεις κύριε? Ή έστω κάνανε! Το ειμί το συναντάς στην 1-2-3 γυμνασίου και 1-2-3 λυκείου. Ε δεν νομίζω ο συγκεκριμένος άνθρωπος να ταλαιπωρήθηκε από καταλήψεις 6 συνεχόμενα χρόνια που τον καημενούλι τον εμπόδισαν να μάθει το 'ειμί'

Συμπέρασμα: μην τα ρίχνετε στις καταληψεις. Αν κάποιοι είναι ηλίθιοι ή όταν φταίει το σύστημα...οι καταλήψεις ΔΕΝ φταίνε. Οι καταλήψεις ίσα ίσα έχουν σκοπό να ανατρέψουν το σύστημα προς όφελος ης κοινωνίας ώστε να παραχθεί επιτέλους παιδεία

Μιλας σοβαρα τωρα;Δηλαδη ενας που σπουδαζει μαθηματικα δικαιλογειται να μην ξερει την λυση της δευτεροβαθμιας εξισωσης επειδη αυτο το εκανε στην τριτη γυμνασιου.Και μιλαω για τωρινο αποφοιτο μην χαιρεσε.Και για πεσμου τι αλλαξε με τις καταληψεις;Ενα παραδειγμα βρε παιδι μου να μου πεις.

Μετεωρολογικός σταθμός Αμαρουσίου

http://users.otenet.gr/~oyxbc3/myweather/index.html

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ.

 

Ακόμα και αυτή η περίπτωση να ισχύει...οι καταλήψεις πού ακριβώς φταίνε?

Οι καταληψεις φταινε οτι στα πανεπιστημια μονο μαθημα δεν γινεται.

Μετεωρολογικός σταθμός Αμαρουσίου

http://users.otenet.gr/~oyxbc3/myweather/index.html

Link to comment
Share on other sites

Ρε σεις, σόρρυ δλδ, αλλά πάνε να δικαιολογήσετε φιλόλογο που δεν ξέρει το "ειμί"? :lol:

Αν ήταν τόσο ειδική γνώση ναι, πάει στο διάολο, ξεχνάς τις λεπτομέριες. Αλλά το "ειμί"? Ακόμα και εγώ (πληροφορικός) θυμάμαι να το κλίνω!!

Link to comment
Share on other sites

Οι καταληψεις φταινε οτι στα πανεπιστημια μονο μαθημα δεν γινεται.
σε αυτο δεν φταινε ΜΟΝΟ οι καταληψεις.

δεν μπορω να καταλαβω γτ δεν το παραδεχονται ορισμενοι(οπως εκανε ενα μελος χτες) "οι καταληψεις απο τους περισσοτερους γινονται για να ξεκουραστουν χανοντας μαθημα"

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Εσυ που εισαι πληροφορικαριος θυμασαι τα παντα για πληροφορικη;Εστω τα πιο απλα;

Τις βάσεις δεν τις χάνεις έτσι εύκολα.

Από τη στιγμή που είμαι καθημερινά σε μια επαγγελματική διαδικασία (και παράλληλα σε ακαδημαϊκή ως μεταπτυχιακός φοιτητής) τις βάσεις που χρειάζομαι για τη δουλιά μου δεν τις ξεχνώ. Τα πρωτόκολλα δικτύων που χρειάζομαι τα θυμάμαι μέσες-άκρες. Τώρα, αν χρειαστώ να δω τι μήκος έχεις ένα segment ενός δικτυακού πακέτου του τάδε πρωτοκόλλου, ντάξει, θα ανοίξω τη βιβλιογραφία να το δώ. Αλλά αν αρχίσω να λέω χοντράδες για το τάδε πράγμα, δείχνοντας κτηνώδη άγνοια (αντίστοιχη με την περίπτωση ενός φιλόλογου να μην ξέρει να κλίνει το πιο κλασικό ρήμα), τότε θα πρέπει να ανησυχώ και για τη δουλιά μου.

 

Αυτό που θέλω να πω είναι πως στο πανεπιστήμιο έχεις υποχρέωση να αποκτάς κάποιες σοβαρές βάσεις. Αυτοί που θα αποκτήσουν σε καλό βαθμό και ειδικές γνώσεις είναι αυτοί που θα ξεχωρίσουν στην πορεία. Βάσεις όμως δεν δικαιολογείται κανείς μη-καφενείο φοιτητής να μην αποκτήσει. Γι'αυτό και δεν δικαιολογείται να μην τελειώνει κάποιος την σχολή σε (το πολύ) 2 χρόνια πάνω από την βασική διάρκεια φοίτησης. Ακούγεται σκληρό ίσως, και μάλιστα κάποιοι μπορεί και να θιχτούν, αλλά αν κάνεις πολλά χρόνια να τελειώσεις μια σχολή (χωρίς να συντρέχει σοβαρός λόγος) ή βγαίνεις αμόρφωτος, τότε φταις κατά κύριο λόγο εσύ που δεν διάβαζες και μετά όλα τ'αλλα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι βαση η κλιση του ειμι ..Αλλα τελος παντων.:lol::lol:

 

σωστα!!!την αλφα βητα την θυμοτανε!!http://s9.rimg.info/2017dc50786541190910d8ed8d967a29.gif

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Μιλας σοβαρα τωρα;Δηλαδη ενας που σπουδαζει μαθηματικα δικαιλογειται να μην ξερει την λυση της δευτεροβαθμιας εξισωσης επειδη αυτο το εκανε στην τριτη γυμνασιου.Και μιλαω για τωρινο αποφοιτο μην χαιρεσε.Και για πεσμου τι αλλαξε με τις καταληψεις;Ενα παραδειγμα βρε παιδι μου να μου πεις.

 

Δεν το δικαιολόγησα...ίσα ίσα το αντίθετο λέω

Αυτός είτε είναι ηλίθιος..είτε περασε μαθηματικός επειδή έτσι έκατσε και αδιαφόρησε μετά...δεν υπάρχει αλλος λόγος βσκ...ούτε ΚΑΝ το σύστημα δεν μπορώ να κατηγορήσω.. εσύ πες μου η κατάληψη ακριβώς ΠΟΥ κολλάει εκεί?

Η κατάληψη γίνεται επειδή ΤΟΟΟΟΟΣΑ χρόνια έχουμε τους παραπάνω απόφοιτους όπως παραδέχεσαι και συ και έπρεπε να γίνει κάτι να αλλάξει. Εφόσον η κοινωνία πάει από το κακό στο χειρότερο και τούμπαλιν, κάποια στιγμή οι φοιτητές έπρεπε να αντιδράσουν. Εφόσον με το καλό δεν παίρνουν μπρος οι 300 (τόσες και τόσες προτάσεις υπάρχουν), τότε θα πάμε με το κακό. Η αφορμή δώθηκε πρόπερσι με άρθρο 16 και νόμο πλαίσιο.

Να σε ρωτήσω τώρα...με την αναγνώριση των ΚΕΣ πιστεύεις το παραπάνω φαινόμενο θα αμβλυνθεί ή θα οξυνθεί? Και αν πιστεύεις ότι θα οξυνθεί εσύ πως πιστεύεις ότι θα έπρεπε να αντιδράσουμε?

 

Οι καταληψεις φταινε οτι στα πανεπιστημια μονο μαθημα δεν γινεται.

 

Αυτός είναι ο 'σκοπός'. Να μην γίνει μάθημα ώστε να πιεστεί η κατάσταση. Να δηλώσουμε παρών ας πούμε. Γιατί με το που γίνεται μάθημα..τι καταλάβαμε? Οι μισοί είναι για καφέ, οι άλλοι στα τραπεζάκια, οι άλλοι ούτε καν έρχονται, κάποιοι ειναι στο κυλικείο..και ένα 10% παρακολουθεί

Link to comment
Share on other sites

σε αυτο δεν φταινε ΜΟΝΟ οι καταληψεις.

δεν μπορω να καταλαβω γτ δεν το παραδεχονται ορισμενοι(οπως εκανε ενα μελος χτες) "οι καταληψεις απο τους περισσοτερους γινονται για να ξεκουραστουν χανοντας μαθημα"

 

Επιτέλους, έτσι είναι. Οι εκπρόσωποι των παρατάξεων μπορεί να έχουν χίλιους δύο άλλους σκοπούς αλλά ένα μεγάλο μέρος αυτών που υπερψηφίζουν κατάληψη θέλει απλά να χάσει μάθημα ή να πάει πίσω την εξεταστική - ειδικά αυτοί που προέρχονται από τα πρώτα έτη και που αποτελούν αναλογικά μεγάλο μέρος αυτών που πηγαίνουν σε συνελεύσεις.

-Candygram.

-Candygram, my foot. You get out of here before I call the police. You're the shark, and you know it.

-Wait. I-I'm only a dolphin, ma'am.

Link to comment
Share on other sites

H νεα γενια ειναι πιο εξυπνη και μορφωμενη απο την παλια και σαφως υπαρχει πιο μεγαλη εξιδεικευση.ολοι εχουν πτυχια και μεταπτυχιακα κτλ..μιλανε 2,3 ξενες γλωσσες ,ξερουν υπολογιστες .Γενικα αυτη η εικονα των νεαρων που ειναι αλητες ειναι αυτη που οδηγησε στην δολοφονια ..Υπαρχει απλα ενα χασμα γενεων.Εγω δεν βλεπω καμια μορφωση στην μεγαλυτερη γενια .Δεν μπορουν να μιλησουν αγγλικα,οι περισσοτεροι δεν εχουν πτυχια.Αν η νεα γενια θα επρεπε να υποπληρωνεται οι μισοι δημοσιοι υπαλληλοι πανω των 40 θα επρεπε να ειναι ανεργοι.Καλα μην μιλησω για δημοσιογραφους και πολιτικους .Ο Ρουσοπουλος τι ειπαμε ειχε τελειωσει;Γιατι ο Αυτιας ελεγε οτι ειχε απολυτηριο λυκειου.

άλλο μόρφωση και άλλο γνώσεις... η μόρφωση είναι βαθύτερη έννοια και περιορίζεται στο proficiency στο ecdl κλπ.

Μόρφωση σημαίνει σέβομαι τον άλλο, δεν καταπατώ ποτέ τα δικαιώματα του σέβομαι την δυνατότητα του να εκφράζει άποψη ακόμα και αν δεν συμφωνώ... το σπάω, βρίζω, κάνω πλιάτσικο στην σχολή μου!!!! και μετά διαμαρτύρομαι ότι δεν έχω υλικοτεχνικό εξοπλισμό δεν συνεπάγεται μόρφωση...

 

επειδή ή κοινωνία μας έχει πολλούς πτυχιούχους (μεταξύ τους και εγώ) και λίγους μορφωμένους έχουμε αυτά τα χάλια... έχουμε αυτό που μας αξίζει... πριν ξεκινήσουμε λοιπόν να δείχνουμε με το δάχτυλο, να κοροϊδεύουμε και να κρίνουμε τα πάντα εκτός από τον ευατό μας θα έχουμε αυτά που ζούμε τις τελευταίες ημέρες

Link to comment
Share on other sites

Ναι,κοιτα οι καλοι τροποι δεν πανε αναλογα με την μορφωση.Και ο κουγιας μορφωμενος ειναι αλλα κατι μπουκαλια στο κεφαλι του καθηγητη στο γηπεδο τα πεταξε..
Link to comment
Share on other sites

Εσυ που εισαι πληροφορικαριος θυμασαι τα παντα για πληροφορικη;Εστω τα πιο απλα;

 

sorry κιόλας αλλά είναι σαν να λες σε έναν ιατρό ότι το κρανίο βρίσκεται στο πόδι,

σε έναν οικονομολόγο ότι η ενίσχυση των τραπεζών είναι φιλελεύθερη οικονομική πολιτική, σε έναν μαθηματικό ότι 7*7=1032659, σε έναν γεωπόνο ότι η ντομάτα είναι πολυετές φυτό και ότι η μουχρίτσα προσβάλλει τις αγελάδες!!!!

 

έλεοςςςςςςς

Link to comment
Share on other sites

Ναι,κοιτα οι καλοι τροποι δεν πανε αναλογα με την μορφωση.Και ο κουγιας μορφωμενος ειναι αλλα κατι μπουκαλια στο κεφαλι του καθηγητη στο γηπεδο τα πεταξε..

 

συμφωνώ και αυτό σου τόνισα προηγουμένως ότι ο Κούγιας έχει γνώσεις στο επάγγελμα του ... δεν είναι μορφωμένος δεν έχει παιδεία.

και εγώ έχω πτυχίο και πολύ γνώσεις αλλά αν αρχίζω και προσβάλλω και βρίζω και υποτιμω προσωπικότητες ανθρώπων τότε είμαι απαίδευτος και αμόρφωτος!

Link to comment
Share on other sites

συμφωνώ και αυτό σου τόνισα προηγουμένως ότι ο Κούγιας έχει γνώσεις στο επάγγελμα του ... δεν είναι μορφωμένος δεν έχει παιδεία.

και εγώ έχω πτυχίο και πολύ γνώσεις αλλά αν αρχίζω και προσβάλλω και βρίζω και υποτιμω προσωπικότητες ανθρώπων τότε είμαι απαίδευτος και αμόρφωτος!

 

:!::!::!::!:

Link to comment
Share on other sites

Βασικα οι βασεις της φιλοσοφικης μαλλον ειναι να ξερεις να βγαζεις αγνωστο,συντακτικο,την ιστορια της αρχαιας Ελλαδας,Ομηρο.Το να μην θυμασαι και ολα τα ρηματα απεξω .Για αυτο υπαρχουν τα βιβλια με τα ρηματα..
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...