Jump to content

Συζήτηση για τις πανεπιστημιακές καταλήψεις


haris84
 Κοινοποίηση

ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ?  

189 members have voted

  1. 1. ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ?

    • Ναι
      80
    • Οχι
      109


Recommended Posts

TN97, εδω ειναι που διαφωνουμε...εγω θεωρω οτι με τις καταληψεις κανουμε δουλεια...συμφωνω οτι πλεον δεν ειναι ο καταλληλος τροπος και χρειαζεται αλλη δραση αλλα δεν μετανιωνω για τα προηγουμενα ετη. Κανουμε καταληψεις ακριβως επειδη ΔΕΝ θελουμε να απαξιωσουμε τα ΑΕΙ!

τλκ, ο χρονος θα δειξει αν θα τα καταφερουμε ή οχι....εχω ακομα τις ελπιδες μου :)

 

Αν δεν σου κάνει κόπο, θα με ενδιέφερε και εμένα να μας πεις τί ακριβώς πετύχατε. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

καταφεραμε να μην εφαρμοστει ο νομος-πλαισιο..αυτο που θελαμε εξαρχης :)

φυσικα δεν τα καταφεραμε ολα οπως η χρηματοδοτηση στο 5% πχ, αλλα δεν θα σταματησουμε να προσπαθουμε

 

και τωρα, μετα την ψηφιση του νομοσχεδιου θα παλεψουμε για την μη εφαρμογη του...ισως να ειμαστε επιτυχεις ισως οχι...we'll see

Link to comment
Share on other sites

καταφεραμε να μην εφαρμοστει ο νομος-πλαισιο..αυτο που θελαμε εξαρχης :)

φυσικα δεν τα καταφεραμε ολα οπως η χρηματοδοτηση στο 5% πχ, αλλα δεν θα σταματησουμε να προσπαθουμε

 

και τωρα, μετα την ψηφιση του νομοσχεδιου θα παλεψουμε για την μη εφαρμογη του...ισως να ειμαστε επιτυχεις ισως οχι...we'll see

 

 

Oμολογώ ότι με έχεις μπερδέψει:

 

"καταφεραμε να μην εφαρμοστει ο νομος-πλαισιο"

 

και

 

"θα παλεψουμε για την μη εφαρμογη του"

 

Τελικά το έχετε καταφέρει αυτό ή ΘΑ το παλέψετε για το μέλλον; Δε μπορεί να ισχύουν και τα 2 ...

Link to comment
Share on other sites

στην αρχη καταφεραμε να μην ψηφιστει αρα δεν εφαρμοστηκε...ψηφιστηκε ομως πριν 2 μηνες οποτε τωρα θα παλεψουμε για την μη εφαρμογη του
Link to comment
Share on other sites

Είτε το θέλει το φοιτητικό κίνημα (άραγε υπάρχει κάτι τέτοιο ακόμα?:confused:) είτε είτε όχι, ο νόμος-πλαίσιο ψηφίστηκε. Και στην δημοκρατία οι νόμοι είναι για να ισχύουν. Κακώς για ορισμένους, αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα εφαρμοστεί στην πράξη.

 

Να ρωτήσω κάτι που μου έχει διαφύγει μάλλον... Ο νόμος-πλαίσιο προβλέπει και αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και των καθηγητών από τους φοιτητές και από το κράτος?

Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

στην αρχη καταφεραμε να μην ψηφιστει αρα δεν εφαρμοστηκε...ψηφιστηκε ομως πριν 2 μηνες οποτε τωρα θα παλεψουμε για την μη εφαρμογη του

 

Το ότι καταφέρατε να μην ψηφιστεί πέρυσι αλλά ψηφίστικε φέτος είναι (ας μου επιτραπεί η έκφραση) μια τρύπα στο νερό.

 

Το αν θα καταφέρετε να εφαρμοστεί ή όχι δεν μπορώ να το προβλέψω αλλά μπορώ να το σχολιάσω σε 2 επίπεδα:

 

- αλίμονο αν η καθε κοινωνική ομάδα (ή μερίδα αυτής ;) ) αποφάσιζε κάθε φορά με βάση τα δικά της μικροσυμφέροντα ποιοι νόμοι που ψήφισε η Βουλή των Ελλήνων θα εφαρμοστούν και ποιοι όχι. Κάποτε είχαμε τη δικτατορία των συνταγματαρχών, προφανώς τώρα έχουμε τη δικτατορία της ΠΑΣΠ, της ΠΚΣ, των ΕΑΚ κτλ (τη ΔΑΠ δεν την αναφέρω όχι γιατί είναι καλύτερη, δεν είναι, αλλά γιατί αναγκαστικά συμφωνεί με την κυβέρνηση άρα και με το νόμο).

 

- παλέψτε λοιπόν για τη μη εφαρμογή του νόμου αφού σας αρέσει η σημερινή κατάσταση την οποία δε χρειάζεται να ξαναπεριγράψω. Το έκαναν πολύ καλά οι προηγούμενοι συνομιλητές. Παλέψτε για λογαριασμό των άσχετων καθηγητών σας που δε θέλουν να αξιολογηθούν πχ.

Link to comment
Share on other sites

καταφεραμε να μην εφαρμοστει ο νομος-πλαισιο..αυτο που θελαμε εξαρχης :)

φυσικα δεν τα καταφεραμε ολα οπως η χρηματοδοτηση στο 5% πχ, αλλα δεν θα σταματησουμε να προσπαθουμε

 

και τωρα, μετα την ψηφιση του νομοσχεδιου θα παλεψουμε για την μη εφαρμογη του...ισως να ειμαστε επιτυχεις ισως οχι...we'll see

 

Στα πλαίσια αυτά, πετύχατε τα εξής;

 

1. Αξιολόγηση καθηγητών.

2. Σύνδεση των ΑΕΙ/ΤΕΙ με την αγορά.

3. Καλύτερη απορρόφηση των πτυχιούχων από τις επιχειρήσεις.

4. Βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης ύλης.

5. Βελτίωση των συγγραμάτων.

6. Συμμετοχή των φοιτητών στην έρευνα.

 

...και άλλα ακόμα που δεν μου έρχονται στο μυαλό τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Στα πλαίσια αυτά, πετύχατε τα εξής;

 

1. Αξιολόγηση καθηγητών.

2. Σύνδεση των ΑΕΙ/ΤΕΙ με την αγορά.

3. Καλύτερη απορρόφηση των πτυχιούχων από τις επιχειρήσεις.

4. Βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης ύλης.

5. Βελτίωση των συγγραμάτων.

6. Συμμετοχή των φοιτητών στην έρευνα.

 

...και άλλα ακόμα που δεν μου έρχονται στο μυαλό τώρα.

 

Tι σημασία έχουν ρε συ όλα αυτά αρκεί να μην εφαρμοστεί ο νόμος πλαίσιο...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Tι σημασία έχουν ρε συ όλα αυτά αρκεί να μην εφαρμοστεί ο νόμος πλαίσιο...:rolleyes:

 

εξυπνο :blink:

 

Στα πλαίσια αυτά, πετύχατε τα εξής;

 

1. Αξιολόγηση καθηγητών.

2. Σύνδεση των ΑΕΙ/ΤΕΙ με την αγορά.

3. Καλύτερη απορρόφηση των πτυχιούχων από τις επιχειρήσεις.

4. Βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης ύλης.

5. Βελτίωση των συγγραμάτων.

6. Συμμετοχή των φοιτητών στην έρευνα.

 

...και άλλα ακόμα που δεν μου έρχονται στο μυαλό τώρα.

 

αξιολογηση των καθηγητων με τον τροπο που θελουμε δεν προκειται ποτε να γινει μεχρι να φυγουν τα κομματικα συμφεροντα απο τα ΑΕΙ..

 

για τα υπολοιπα ειμαι σιγουρος οτι με την χρηματοδοτηση που απαιτουμε απο την κυβερνηση θα ηταν σε θεση τα ΑΕΙ να τα προσφερουν :)

Link to comment
Share on other sites

αξιολογηση των καθηγητων με τον τροπο που θελουμε δεν προκειται ποτε να γινει μεχρι να φυγουν τα κομματικα συμφεροντα απο τα ΑΕΙ..

 

για τα υπολοιπα ειμαι σιγουρος οτι με την χρηματοδοτηση που απαιτουμε απο την κυβερνηση θα ηταν σε θεση τα ΑΕΙ να τα προσφερουν :)

 

Μα πως θα προσφέρουν όλα τα υπόλοιπα τα ΑΕΙ εάν δεν ελέγχονται οι καθηγητές (και οι φοιτητοπατέρες, ε :p);

Link to comment
Share on other sites

Επειδη το θεμα δεν βγαζει πουθενα, θα ηθελα μονο να πω κατι τελευταιο σρον dead angel.

Για μενα , φιλε μου, η υπερτατη απαξιωση της προσωπικοτητας ερχεται οταν ο ανθρωπος ανηκει (κυριως φανατικα) σε εναν ιδεολογικο χωρο, ειτε αυτος ειναι φιλελευθερισμος, αναρχισμος κομ*****σμος κτλ. Και αυτο γιατι το ατομο παυει να αξιολογει τις καταστασεις ψυχραιμα, αλλα αντιθετα κρινει τα παντα εκ των προτερων με βαση τι προσταζει η ιδεολογια του.

Ετσι γινεται αυτη τη στιγμη στα ελληνικα Πανεπιστημια. Η ΔΑΠ ειναι υπερ των Ι.Π. γιατι αυτο λεει η φιλελευθερη ιδεολογια, τα ΕΑΑΚ ειναι κατα για τον ιδιο λογο κτλ. Αν θελεις την γνωμη μου κανεις δεν εχει σκεφτει σοβαρα πως θα επηρεασει το ανοιγμα της αγορας των Πανεπιστημιων την ποιοτητα της εκπαιδευσης κτλ.

Θα το δεχομουνα πιο ευκολα αν μου ελεγες οτι για μενα τα ΙΠ ειναι λαθος κινηση για τους εξης λογους και η καταληψη ειναι αθεμιτη αλλα αναγκαια, παρα να μου αραδιαζεις συνθηματα παραταξεων που απεχουν παρασαγκας απο την πραγματικοτητα (αυτο μπορει να μην αναφερεται σε εσενα προσωπικα αλλα τα διαβασα απο μερικους στις προηγουμενες σελιδες).

Και εγω οταν ειμουνα φοιτητης ειμουνα κατα των ιδιωτικων, αλλα μετα που βγηκα εξω ειδα ποσο καλυτερα θα μπορουσαν να ειναι τα πραγματα. Εγω ομως ειχα την πολυτελεια να αλλαξω αποψη, γιατι δεν ειμουνα στο καρο κανενος.

A man is walking home one dark night in Belfast. Suddenly a figure with a gun moves out of the shadows and says:

"What religion are you?"

The fellow replies "I'm an atheist", to which the gunman replies,

"Yeah, but a catholic or protestant atheist?"

Link to comment
Share on other sites

Μια γρήγορη απάντηση με ατράνταχτο επιχείρημα:

Υπερ των μη κρατικών - ιδιωτικών - πανεπιστημίων.

 

Γιατί: το χάλι των σημερινών - που πολύ σωστά φταίει το κράτος, οι κυβερνήσεις και λιγότερο σωστά το μεγάλο κεφάλαιο, τα συμφέροντα των πολυεθνικών (χαχαχα, υπάρχουν άνθρωποι που το πιστεύουν, όπως και την χιονάτη) - δεν περιγράφεται. Μπαίνεις στο πανεπιστήμιο με την προυπόθεηση να σπουδάσεις δωρεάν και πληρώνεις τα μαλλιοκέφαλά σου από ενοίκιο, διατροφή, εισητήρια (α ναι έχεις πάσο να πας στο μουσείο το ξέχασα), βοηθήματα, υπολογιστές, βιβλία που δεν υπάρχουν στις βιβλιοθήκες που δεν υπάρχουν. Δίνουμε ένα σκασμό λεφτά για το τίποτα. Ναι, και 5 και 10% για την παιδεία να δίναμε (που συμφωνώ), θα πήγαινε στα πλακάκια και στις πόρσε του ή στα σπασμένα έδρανα.

Να σταματήσει το χάλι με το άσυλο που εξυπηρετεί ποιον; Ποιόν; τη δημοκρατία; Αυτή τη δημοκρατία που με 100 υπογραφές συγκαλείς γενική συνέλευση και ψηφίζεις με 50 και 100 ψήφους επί συνόλου 1000 κατάληψη; Που τα κάνεις μπάχαλο επειδή γουστάρεις να κάνεις φεστιβάλ για τον μπάφο και να μην μπει η αστυνομία;

Έτσι τουλάχιστον θα απογυμνωθεί το χάλι, άντε μήπως κλείσουν και κανένα τμήμα και πάψουμε να πληρώνουμε κηφήνες.

http://briefcases.pathfinder.gr/download/597036If you are not paying for it, you're not the customer; you're the product being sold.
Link to comment
Share on other sites

Μια γρήγορη απάντηση με ατράνταχτο επιχείρημα:

Υπερ των μη κρατικών - ιδιωτικών - πανεπιστημίων.

 

Γιατί: το χάλι των σημερινών - που πολύ σωστά φταίει το κράτος, οι κυβερνήσεις και λιγότερο σωστά το μεγάλο κεφάλαιο, τα συμφέροντα των πολυεθνικών (χαχαχα, υπάρχουν άνθρωποι που το πιστεύουν, όπως και την χιονάτη) - δεν περιγράφεται. Μπαίνεις στο πανεπιστήμιο με την προυπόθεηση να σπουδάσεις δωρεάν και πληρώνεις τα μαλλιοκέφαλά σου από ενοίκιο, διατροφή, εισητήρια (α ναι έχεις πάσο να πας στο μουσείο το ξέχασα), βοηθήματα, υπολογιστές, βιβλία που δεν υπάρχουν στις βιβλιοθήκες που δεν υπάρχουν. Δίνουμε ένα σκασμό λεφτά για το τίποτα. Ναι, και 5 και 10% για την παιδεία να δίναμε (που συμφωνώ), θα πήγαινε στα πλακάκια και στις πόρσε του ή στα σπασμένα έδρανα.

Να σταματήσει το χάλι με το άσυλο που εξυπηρετεί ποιον; Ποιόν; τη δημοκρατία; Αυτή τη δημοκρατία που με 100 υπογραφές συγκαλείς γενική συνέλευση και ψηφίζεις με 50 και 100 ψήφους επί συνόλου 1000 κατάληψη; Που τα κάνεις μπάχαλο επειδή γουστάρεις να κάνεις φεστιβάλ για τον μπάφο και να μην μπει η αστυνομία;

Έτσι τουλάχιστον θα απογυμνωθεί το χάλι, άντε μήπως κλείσουν και κανένα τμήμα και πάψουμε να πληρώνουμε κηφήνες.

 

Εμένα το παρόν με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο...

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Μια γρήγορη απάντηση με ατράνταχτο επιχείρημα:

Υπερ των μη κρατικών - ιδιωτικών - πανεπιστημίων.

 

Γιατί: το χάλι των σημερινών - που πολύ σωστά φταίει το κράτος, οι κυβερνήσεις και λιγότερο σωστά το μεγάλο κεφάλαιο, τα συμφέροντα των πολυεθνικών (χαχαχα, υπάρχουν άνθρωποι που το πιστεύουν, όπως και την χιονάτη) - δεν περιγράφεται. Μπαίνεις στο πανεπιστήμιο με την προυπόθεηση να σπουδάσεις δωρεάν και πληρώνεις τα μαλλιοκέφαλά σου από ενοίκιο, διατροφή, εισητήρια (α ναι έχεις πάσο να πας στο μουσείο το ξέχασα), βοηθήματα, υπολογιστές, βιβλία που δεν υπάρχουν στις βιβλιοθήκες που δεν υπάρχουν. Δίνουμε ένα σκασμό λεφτά για το τίποτα. Ναι, και 5 και 10% για την παιδεία να δίναμε (που συμφωνώ), θα πήγαινε στα πλακάκια και στις πόρσε του ή στα σπασμένα έδρανα.

Να σταματήσει το χάλι με το άσυλο που εξυπηρετεί ποιον; Ποιόν; τη δημοκρατία; Αυτή τη δημοκρατία που με 100 υπογραφές συγκαλείς γενική συνέλευση και ψηφίζεις με 50 και 100 ψήφους επί συνόλου 1000 κατάληψη; Που τα κάνεις μπάχαλο επειδή γουστάρεις να κάνεις φεστιβάλ για τον μπάφο και να μην μπει η αστυνομία;

Έτσι τουλάχιστον θα απογυμνωθεί το χάλι, άντε μήπως κλείσουν και κανένα τμήμα και πάψουμε να πληρώνουμε κηφήνες.

 

Αν δεν υπηρχε η ιδεα των ιδιωτικων πανεπιστημιων και πραγματι θελαμε δυνατα πανεπιστημια θα καναμε καλυτερα τα δημοσια.Το θεμα ειναι οτι τετοιου ειδους ροπη δεν υπαρχει αρα εχει καλλιεργηθει η ιδεα οτι τα ιδιωτικα πρεπει να γινουν και κατα συνεπεια τα δημοσια να κλεισουν (οτι καποια στιγμη θα κλεισουν ειναι σιγουρο).Θα ημουν συμφωνος για ιδιωτικα αν τα δημοσια θα ηταν δυνατα οποτε ο κοσμος θα επελεγε.Οσον αφορα το μπασιμο της αστυνομιας μεσα στα πανεπιστημια σου θυμιζω οτι το ασυλο κατοχυρωθηκε μετα απο μεγαλους αγωνες ΤΟΤΕ εκτος και αν δεν το αναγνωριζεις.Ηδη η κατασταση και η νοοτροπια της αστυνομιας δεν νομιζω να εχει αλλαξει (δες ζαρντινιερες κτλ) οποτε τουλαχιστον εγω ως δημοκρατικος δεν γουσταρω να με ελεγχουν.Ειναι γνωστο το μισος της αστυνομιας εναντια των φοιτητων και οι τροποι οι οποιοι εφευρισκονται καθε φορα για να πεσει το βαρος πανω τους (θυμησου τους κουκουλοφορους σε καποιες ποριες μεσα απο μαρτυριες καθηγητων οτι κατεβαιναν απο κλουβες και τα εκαναν ριμαδιο).Απο την αλλη οι 'μαγκες' που τα σπανε μεσα εκμεταλλευομενοι το ασυλο ειναι ακομα χειροτεροι.Αλλα αυτοι ειναι μετρημενοι και η αστυνομια τους ξερει.Απλα δεν τους πιανει γιατι αυτη η κατασταση τους εξυπηρετει για αλλοθι στην καταργηση του ασυλου (εδω και πολλα χρονια).

Αυτη ειναι η ταπεινη μου γνωμη που πιστευω οτι στηριζεται με επιχειρηματα.

 

*Ειναι κριμα μετα απο καποια χρονια ατομα που δεν θα εχουν οικονομικη δυνατοτητα να μην μπορουν να σπουδασουν.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν υπηρχε η ιδεα των ιδιωτικων πανεπιστημιων και πραγματι θελαμε δυνατα πανεπιστημια θα καναμε καλυτερα τα δημοσια.

 

Ας τα πάρουμε ένα ένα. Αφού οι φοιτητές θέλουν να γίνουν καλύτερα τα κρατικά πανεπιστήμια, γιατί αρνούνται να δεχτούν την αξιολόγηση των καθηγητών τους;

Link to comment
Share on other sites

Ας τα πάρουμε ένα ένα. Αφού οι φοιτητές θέλουν να γίνουν καλύτερα τα κρατικά πανεπιστήμια, γιατί αρνούνται να δεχτούν την αξιολόγηση των καθηγητών τους;

 

Φιλε gmac εγω για την αξιολογηση ειμαι μεσα.Ουτως η αλλως δεν εξυπηρετω συμφεροντα παραταξεων,ουτε συμφεροντα καθηγητων για βαθμο,μεταπτυχιακα κτλ.Ειμαι 100% υπερ της αξιολογησης.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε gmac εγω για την αξιολογηση ειμαι μεσα.Ουτως η αλλως δεν εξηπηρετω συμφεροντα παραταξεων,ουτε συμφεροντα καθηγητων για βαθμο,μεταπτυχιακα κτλ.Ειμαι 100% υπερ της αξιολογησης.

 

 

Χαίρομαι λοιπόν. :) Το πρόβλημα είναι δυστυχώς ότι αυτοί που προκαλούν όλη τη φασαρία αντιτίθενται ΚΑΙ στην αξιολόγηση και σε όλες τις αλλαγές (καλές και κακές).

 

Επομένως, όταν φωνάζουν για να φωνάζουν και αντιδρούν στα πάντα λογικό είναι να μην περάσει το δικό τους.

 

Κρίμα γιατί θα μπορούσε να γίνει διάλογος και να βγουν και σωστές προτάσεις, όταν όμως οι κυβερνώντες (όποιοι και αν είναι αυτοί) συναντούν τέτοια αδιαλλαξία, προφανώς θα τους γράψουν και θα κάνουν το δικό τους. Και αυτό δεν είναι καλό για κανέναν.

Link to comment
Share on other sites

*Ειναι κριμα μετα απο καποια χρονια ατομα που δεν θα εχουν οικονομικη δυνατοτητα να μην μπορουν να σπουδασουν.

Γιατι λες μετα απο καποια χρονια? Μηπως μπορουν σημερα με τη "δωρεαν" παιδεια? :lol:

[sIGPIC][/sIGPIC]Μη τα βαζεις ποτε με ηλιθιους. Σε κατεβαζουν στο επιπεδο τους και σε κερδιζουν ευκολα λογω εμπειριας
Link to comment
Share on other sites

Γιατι λες μετα απο καποια χρονια? Μηπως μπορουν σημερα με τη "δωρεαν" παιδεια? :lol:

 

Συμφωνω.Φαντασου να πληρωνεις και διδακτρα.Ουτε ενα 'καλο' μηνιατικο δε θα σου φτανει.

 

Χαίρομαι λοιπόν. :) Το πρόβλημα είναι δυστυχώς ότι αυτοί που προκαλούν όλη τη φασαρία αντιτίθενται ΚΑΙ στην αξιολόγηση και σε όλες τις αλλαγές (καλές και κακές).

 

Επομένως, όταν φωνάζουν για να φωνάζουν και αντιδρούν στα πάντα λογικό είναι να μην περάσει το δικό τους.

 

Κρίμα γιατί θα μπορούσε να γίνει διάλογος και να βγουν και σωστές προτάσεις, όταν όμως οι κυβερνώντες (όποιοι και αν είναι αυτοί) συναντούν τέτοια αδιαλλαξία, προφανώς θα τους γράψουν και θα κάνουν το δικό τους. Και αυτό δεν είναι καλό για κανέναν.

 

Συμφωνω οτι ειναι αστοχη η αντιδραση οταν δεν υπαρχουν επιχειρηματα.Αλλα δε νομιζω ο διαλογος να ηταν εποικοδομητικος αφου ειχαν παρθει οι αποφασεις για τις 'μεταρρυθμισεις'.

Link to comment
Share on other sites

Wraia loipon, afou sumfwnhsame se afto, pame sto epomeno shmeio.

 

Το θεμα ειναι οτι τετοιου ειδους ροπη δεν υπαρχει αρα εχει καλλιεργηθει η ιδεα οτι τα ιδιωτικα πρεπει να γινουν και κατα συνεπεια τα δημοσια να κλεισουν (οτι καποια στιγμη θα κλεισουν ειναι σιγουρο).

 

Apo pou prokuptei oti ta dhmosia panepisthmia tha kleisoun ws apotelesma ths idrushs mh kratikwn? Prokeitai gia terastio alma logikhs. ;)

Link to comment
Share on other sites

Wraia loipon, afou sumfwnhsame se afto, pame sto epomeno shmeio.

 

Apo pou prokuptei oti ta dhmosia panepisthmia tha kleisoun ws apotelesma ths idrushs mh kratikwn? Prokeitai gia terastio alma logikhs. ;)

 

Δεν είναι καθόλου τεράστιο άλμα λογικής. Όπως είναι τα δημόσια πανεπιστήμια αυτή τη στιγμή, εννοείται ότι θα κλείσουν...

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι καθόλου τεράστιο άλμα λογικής. Όπως είναι τα δημόσια πανεπιστήμια αυτή τη στιγμή, εννοείται ότι θα κλείσουν...

 

Μπορεί, από την άλλη, στο φάσμα του να απαξιωθούν και άλλο να αναγκαστούν να βελτιωθούν λίγο.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί, από την άλλη, στο φάσμα του να απαξιωθούν και άλλο να αναγκαστούν να βελτιωθούν λίγο.

Για να βελτιωθουν χρειαζεται βουληση απο 3 συνιστωσες. Απο τη πολιτεια, απο τους καθηγητες και απο τους φοιτητες. Οι φοιτητες συρομενοι απο τους φοιτητοπατερες, με αυτα που κανουν αθελα τους αβανταρουν τους κυβερνωντες και τ απαξιωνουν ακομα πιο πολυ απ οτι ειναι. Οι καθηγητες μια χαρα βολεμενοι ειναι, κανεις δε τους ελεγχει και δε θελουν ν αλλαξει τιποτα, και η πολιτεια θελει να τα διαλυσει τελειως για να εξυπηρετησει τα συμφεροντα των ιδιωτικων ιδρυματων, αλλα και για να εχει αλλοθι για τη μειωση των δαπανων για τη παιδεια. Αρα πως ειναι δυνατον να βελτιωθουν αν οι 3 συνιστωσες με τις πραξεις τους κινουνται στην αντιθετη κατευθυνση?

[sIGPIC][/sIGPIC]Μη τα βαζεις ποτε με ηλιθιους. Σε κατεβαζουν στο επιπεδο τους και σε κερδιζουν ευκολα λογω εμπειριας
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...