MsK Δημοσιεύτηκε June 6, 2006 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε June 6, 2006 Από σημερινό δελτίο τύπου του ΥΠΕΧΩΔΕ: Ξεκίνησαν οι μελέτες για τη Γραμμή 4 Η νέα γραμμή 4 σε σχήμα U με χρώμα πορτοκαλί (Άλσος Βεϊκου - Πανεπιστήμιο - Κατεχάκη - Μαρούσι) μήκους 20 χλμ. με 20 σταθμούς και εκτιμώμενο προϋπολογισμό κατασκευής περίπου 2,1 δις ευρώ, αναμένεται να αλλάξει δραστικά τον συγκοινωνιακό χάρτη της Αθήνας εξυπηρετώντας καθημερινά περισσότερους από 400.000 επιβάτες και συνδέοντας πολλές πυκνοκατοικημένες περιοχές, νοσοκομεία, πανεπιστήμια και δικαστήρια. Οι διάφορες μελέτες για τα διάφορα τμήματα της νέας γραμμής 4 βρίσκονται σε εξέλιξη, έτσι ώστε να είναι δυνατή η δημοπράτηση του μεγάλου αυτού έργου αμέσως μόλις εξευρεθούν οι σχετικοί πόροι. Εξετάζονται τόσο η αξιοποίηση πόρων από την 4η Προγραμματική Περίοδο Κοινοτικής χρηματοδότησης, όσο και η πρόταση της Αττικό Μετρό για χρηματοδότηση μέσω της τιτλοποίησης των μελλοντικών εσόδων της Αττικής Οδού. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Jheremias Δημ. August 1, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 1, 2006 Χμ. Πιάνει και Παγκράτι;; Παράθεση Ότι αρχίζει, πάντα πρέπει να τελειώνει. Είναι φυσικός νόμος...:yinyang: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
marvin Δημ. August 2, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 2, 2006 Ναι, διάβασε εδώ, στις επεκτάσεις υπό μελέτη. Όταν κατασκευαστεί αυτή η γραμμή θα εξυπηρετεί πάρα πολύ κόσμο αλλα έχω την εντύπωση ότι μιλάμε για 2010 τουλάχιστον. Παράθεση -Candygram. -Candygram, my foot. You get out of here before I call the police. You're the shark, and you know it. -Wait. I-I'm only a dolphin, ma'am. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. August 13, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 13, 2006 Νομίζω πως είναι για ακόμη πιο μετά. Σίγουρα όμως θα εξυπηρετεί πολύ κόσμος και θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμη... Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tomgr Δημ. August 14, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 14, 2006 Καταρχήν η γραμμή αυτή είναι η πρώτη που θα φτιαχτεί με αυτοχρηματοδότηση. Αυτό σημαίνει οτι πιθανότατα θα δοθεί τμηματικά αλιώς η κατασκευάστρια μαλλον θα μπει μέσα. Ήδη αρχισαν οι τριβές για το κόστος, όπως για παράδειγμα αν αξίζει να γίνει ο σταθμός στα εξάρχεια. Βέβαια το ΥΠΕΧΩΔΕ τους υπόσχεται εσοδα και από την αττική οδό μετά το πέρας της υπάρχουσας σύμβασης. Οι άλλοι βέβαια δεν κοιμούνται και ήδη ζητούν την επέκαση της Αττικης Οδού, το δακτυλίδι του Υμητού, γραμμή Ραφήνας και Λαυρίου. Είδομεν Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
greek_aeras Δημ. December 30, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 30, 2006 Για τη γραμμή 4 (Μαρούσι-Κατεχάκη-Γουδί-Καισαριανή-Παγκράτι-Ευαγγελισμός-Κολωνάκι-Πανεπιστήμιο-Αλεξάνδρας και τερματικός στο Γαλάτσι) έχει ανακοινωθεί τίποτα? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Aeikinitos Δημ. January 10, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2007 Είναι σίγουρο ότι αυτή θα είναι η γραμμή 4 και όχι η γραμμή 2 (απλή προέκτασή της); Παράθεση Can't get enough Can't give it up When you're telling me those white lies Champagne It's getting rough and I wanna know if I'm addicted to your white lies in vain... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
greek_aeras Δημ. January 10, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2007 Η γραμμή 4 αποτελείται από 2 πρώην κλάδους των γραμμών 2 και 3. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KOPRINIOTIS Δημ. February 13, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 13, 2007 Ποτε θα γινει ειναι το θεμα Παράθεση Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
greek_aeras Δημ. February 14, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 14, 2007 2016 θα λειτουργεί ολόκληρη. Νομίζω τα πρώτα κομμάτια θα δωθούν το 2012. Όλα αυτά βέβαια αν βρεθεί τρόπος χρηματοδότησης. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. February 15, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 15, 2007 2016 θα λειτουργεί ολόκληρη. Νομίζω τα πρώτα κομμάτια θα δωθούν το 2012. Όλα αυτά βέβαια αν βρεθεί τρόπος χρηματοδότησης. «Παίζει» να γίνει από τα Κ.Π.Σ.; Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lewton Δημ. June 29, 2007 Κοινοποίηση Δημ. June 29, 2007 Ελπίζω να βρεθεί τρόπος να υπάρξει και μια ανταπόκριση με τον ΗΣΑΠ και σε κάποιο σημείο κοντά στο κέντρο (πχ στη Βικτώρια). Κρίμα είναι να πρέπει να αλλάξουμε 2 τρένα. Η διαδρομή με τα σημερινά δεδομένα: [ATTACH]10147[/ATTACH] Παράθεση Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
greek_aeras Δημ. June 29, 2007 Κοινοποίηση Δημ. June 29, 2007 Ελπίζω να βρεθεί τρόπος να υπάρξει και μια ανταπόκριση με τον ΗΣΑΠ και σε κάποιο σημείο κοντά στο κέντρο (πχ στη Βικτώρια). Κρίμα είναι να πρέπει να αλλάξουμε 2 τρένα. Η διαδρομή με τα σημερινά δεδομένα: [ATTACH]10147[/ATTACH] Έχεις απόλυτο δίκιο. Αν υπήρχε ανταπόκριση στη Βικτώρια, θα ήταν πολύ βολικό για τους φοιτητές της ΑΣΟΕΕ που μένουν Παγκράτι, Ιλίσια, Γουδί, Ζωγράφου κλπ.. Αν και μέχρι τότε θα έχουμε αποφοιτήσει:rolleyes: Κανένα νεότερο γενικά από τη γραμμή? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lewton Δημ. June 29, 2007 Κοινοποίηση Δημ. June 29, 2007 Έχεις απόλυτο δίκιο. Αν υπήρχε ανταπόκριση στη Βικτώρια, θα ήταν πολύ βολικό για τους φοιτητές της ΑΣΟΕΕ που μένουν Παγκράτι, Ιλίσια, Γουδί, Ζωγράφου κλπ.. Αν και μέχρι τότε θα έχουμε αποφοιτήσει:rolleyes: Κανένα νεότερο γενικά από τη γραμμή? Και επίσης θα είναι πολύ βολικό για τους φοιτητές από κεντρική και νότια και ζώνη του ΗΣΑΠ να πάνε στην Πανεπιστημιούπολη και την Πολυτεχνειούπολη. ΥΓ. Έρχεσαι ΑΣΟΕΕ ή είσαι ήδη ΑΣΟΕΕ; Παράθεση Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
greek_aeras Δημ. June 29, 2007 Κοινοποίηση Δημ. June 29, 2007 Σωστό και αυτό. Είμαι ήδη στην ΑΣΟΕΕ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kingminosn82 Δημ. January 18, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 18, 2009 Καλό θα ήταν να μην τερματίζει στο Άλσος βείκου αλλά να πηγαίνει ποιό πάνω μέχρι τον σταθμό ηράκλειο,γιατί φανταστείται έναν που μένει στην Κηφισιά και θέλει να πάει π.χ.στα Εξάρχεια. Θα πρέπει να κατέβει στο Μαρούσι κα να και να κάνει τον κύκλο ενώ αν άλλαζε τρένο στο Ηράκλειο θα γλίτωνε και δρόμο αλλά και χρόνο.:) Παράθεση Κύριος είναι μόνο ο ΘΕΟΣ. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. January 18, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 18, 2009 Καλό θα ήταν να μην τερματίζει στο Άλσος βείκου αλλά να πηγαίνει ποιό πάνω μέχρι τον σταθμό ηράκλειο,γιατί φανταστείται έναν που μένει στην Κηφισιά και θέλει να πάει π.χ.στα Εξάρχεια. Θα πρέπει να κατέβει στο Μαρούσι κα να και να κάνει τον κύκλο ενώ αν άλλαζε τρένο στο Ηράκλειο θα γλίτωνε και δρόμο αλλά και χρόνο.:) Εδώ δεν έχει γίνει η ανάθεση ακόμα... Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. January 18, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 18, 2009 ειμαι 24 χρονων τωρα, τι πιθανοτητες δινει το στοιχημα να προλαβω να δω το εργο αυτο? οχι να χρησιμοποιησω τη γραμμη.. απλα να την δω να κατασκευαζεται! Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. January 18, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 18, 2009 ειμαι 24 χρονων τωρα, τι πιθανοτητες δινει το στοιχημα να προλαβω να δω το εργο αυτο? οχι να χρησιμοποιησω τη γραμμη.. απλα να την δω να κατασκευαζεται! Ελάχιστες... :p Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makiskan Δημ. January 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 25, 2009 Δυστυχώς για τους κατοίκους περιοχών όπως το Γαλάτσι το έργο δείχνει να καθυστερεί πολύ σε σχέση με τις αρχικές εκτιμήσει... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kingminosn82 Δημ. February 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2009 Καλημέρα. Διάβασα διάφορα δημοσιεύματα. Η δημοπράτηση της αναμένεται στο τέλος του χρόνου.:) Επίσης πρόσεξα ότι το αρχικό σχέδιο ήταν δύο κλάδοι,της γραμμής 2 και τις γραμμής 3.Ως κλάδος της γραμμής 3 ξεκινάει από τον σταθμό Πανόρμου αλλά όταν την αλλάξανε και την κάνανε ανεξάρτητη γραμμή θα περνάει από Κατεχάκη.:D Γιατί έγινε αυτή η αλλαγή?:worry: Παράθεση Κύριος είναι μόνο ο ΘΕΟΣ. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
captum Δημ. April 13, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 13, 2009 Το ποστάρω εδώ, γιατί η Γραμμή 4 είναι αυτή τη στιγμή υπό σχεδιασμό/δημοπράτηση. Σύμφωνα με δημοσίευμα της Ναυτεμπορικής, που αναφέρεται στην ανακοίνωση του Ρυθμιστικού Σχεδίου του ΥΠΕΧΩΔΕ για το Λεκανοπέδιο: (τα bold & η παραγραφοποίηση δικά μου) [...] επεκτείνεται το Μετρό ώστε να καλύπτει πλέον το 85% της ευρύτερης περιοχής του Λεκανοπεδίου με ένα δίκτυο 8 γραμμών συνολικού μήκους 220 χλμ, και 200 σταθμών. Βέβαια όλες οι γραμμές αυτές δεν μπορούν να υλοποιηθούν μέσα σε 20 χρόνια αλλά το σχέδιο αυτό αποτελεί μια ολοκληρωμένη μελέτη των αναγκών για Μετρό στο Λεκανοπέδιο. Με τη σταδιακή υλοποίηση των νέων επεκτάσεων και γραμμών το Μετρό θα πηγαίνει: από το Κερατσίνι και τον Πειραιά έως την Κηφισιά και τη Νέα Ερυθραία (Γ1-ΗΣΑΠ), από το Ζεφύρι και το Περιστέρι έως το Ελληνικό και τη Γλυφάδα (Γ2), από το Αεροδρόμιο και τη Μεσογείων έως το Αιγάλεω και τον Πειραιά (Γ3), από την Πετρούπολη και το Γαλάτσι μέσω του Πανεπιστημίου έως το Μαρούσι και τη Λυκόβρυση (Γ4 - Γραμμή U), από τον Βύρωνα και το Παγκράτι έως τα Πατήσια, τη Ν. Φιλαδέλφια και τα Άνω Λιόσια (Γ5), από το Χαλάνδρι και του Γκύζη έως την Καλλιθέα και την Πειραϊκή Χερσόνησο (Γ6Α), από το Θησείο και την Πέτρου Ράλλη έως το Κερατσίνι και το Πέραμα (Γ6Β), από το Χαϊδάρι και τη Λ. Καβάλας έως τη Νέα Σμύρνη και τον Άλιμο (Γ7) καθώς και αρκετές από τις περιοχές αυτές θα συνδέονται μεταξύ τους και από τη νέα κυκλική Γραμμή (Γ8). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. April 13, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 13, 2009 200 σταθμοί?:blink: Τέτοιο αριθμό σταθμών (200+) έχουν Παρίσι/Ν.Υόρκη/Λονδίνο που έχουν πολλαπλάσιο πληθυσμό της Αθήνας! Μάλλον παραχάρηκε ο Σουφλιάς!:p Εγώ θέλω να ακολουθήσουν το παράδειγμα του Παρισινού Μετρό. Δηλαδή από τα άκρα των τωρινών γραμμών (κόκκινης και μπλε) να φεύγουν 2 παρακλάδια ώστε να καλύπτουν όσο το δυνατόν περισσότερες περιοχές. ... και να μη χρειάζεται κάποιος για να πάει κέντρο να αλλάζει 3 τρένα (δηλάδη από την αρχική γραμμή να μπαίνει στο κυκλικό που σχεδιάζουν και από αυτό να μπαίνει σε άλλη γραμμή που να περνάει από κέντρο) αλλά να σχεδιάσουν όλες τις γραμμές, όπως συμβαίνει και με τις υπάρχουσες, να περνάνε από ένα σημείο του κέντρου. Αυτό θα βοηθήσει και στο να διακλαδώνονται τα πάντα με τα πάντα όσο είναι δυνατόν, ώστε να αποφεύγει κανείς να πρέπει να αλλάξει 3 τρένα. ΥΓ. Εγώ αυτό που θέλω να δω κάποτε είναι να βάλουν αυτόματο σύστημα συρμών με το κάθε βαγόνι να μπορεί να είναι ανεξάρτητο. Ώστε τις ώρες αιχμής να έχουν πλήρεις συρμούς με 6 βαγόνια ανά 3' (παράδειγμα) και τις ώρες μη αιχμής να έχουν συρμούς από ένα μόνο βαγόνι (ή 2, 3 κλπ.) πάλι όμως ανά 3' ώστε να μην κάθεσαι τις Κυριακές ή άλλες ώρες μη αιχμής να περιμένεις το κάθε τρένο ένα τέταρτο! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. April 13, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 13, 2009 200 σταθμοί?:blink: Τέτοιο αριθμό σταθμών (200+) έχουν Παρίσι/Ν.Υόρκη/Λονδίνο που έχουν πολλαπλάσιο πληθυσμό της Αθήνας! Μάλλον παραχάρηκε ο Σουφλιάς!:p Ειδικά από το Παρίσι, η διαφορά είναι μικρή. Για την ακρίβεια, η πόλη της Αθήνας έχει μεγαλύτερο πληθυσμό από την πόλη του Παρισιού. Απλά η μητροπολιτική περιοχή του Παρισιού προσθέτει άλλα 3-4 εκατομμύρια στον πληθυσμό της πόλης. Εξ άλλου το σχέδιο δεν αφορά την Αθήνα μονάχα, αλλά όλο το λεκανοπέδιο (μητροπολιτική περιοχή της Αθήνας). Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kingminosn82 Δημ. May 29, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 29, 2009 Στο μηνιαίο έντυπο του Μετρό που διανέμεται δωρεάν σε κεντρικούς σταθμούς του Μετρό πλέον η γραμμή 4 αναφέρεται ως ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ από ΥΠΟ ΜΕΛΕΤΗ που αναγραφώταν μέχρι πρόσφατα.:):):) Παράθεση Κύριος είναι μόνο ο ΘΕΟΣ. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.