Jump to content

[MOTO] Suzuki FX 125: Βελτιώσεις,εμπειρίες κ.α


multidanze
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Απαντήσεις 520
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Σχετικά με το FX,

 

Η αλλαγή του μοτέρ είναι κάτι το οποίο έχουν κάνει πολλοί.

Με διάφορα μοτέρ DR650 (είναι ίδιο με το XF 650) XT600 κ.α.

Τα μοτέρ από DR 250/350 είναι "αρχαία" απο τεχνολογικής σχεδίασης (βλέπε 1 εκκεντροφόρο επικεφαλής) και οι επιδόσεις τους δεν είναι κάτι το αξιόλογο.

Επίσης λόγω του οτι είναι μεγάλης ηλικίας το πιο πιθανό είναι να θέλουν μερική ή και ολική επισκευή.

Εγω προσωπικά θά βάλω μοτέρ απο DR650 (ES) μίζατο το οποίο θα κάνω με μανιβέλα.Τι άλλο θα κάνω αναλυτικότερα.

 

1) ενίσχυση του σκελετού στα σημεία έδρασης του κινητήρα.

2) ενίσχυση στα σημεία έδρασης του ψαλιδιού.

3) μεγαλύτερη δισκόπλακα εμπρός με 4πίστονη δαγκάνα και σωληνάκι υψηλής.

4) αλλαγή πίσω ζάντας και ελαστικού.

5) ενισχυμένη αλυσίδα - γρανάζια

6) μεγαλύτερο ψυγείο λαδιού (800)

7) σκληρα ελατηρια,πιο παχυρευστο λαδι - μπροστινο συστημα.

 

Το πιο βασικό είναι οτι το μηχανακι θα το φτιαξώ για καμία βόλτα πολύ αραία και που μονο και μονο γιατι μου αρεσει.Εξαλλου έχω ένα VMax για γρήγορες βόλτες.

 

Πάντως το καλύτερο μοτέρ (προσωπική άποψη) είναι το DR400Z.

Αρκετά δύσκολο να βρεθεί και ακριβό....

 

Αυτα...

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με το FX,

 

Η αλλαγή του μοτέρ είναι κάτι το οποίο έχουν κάνει πολλοί.

Με διάφορα μοτέρ DR650 (είναι ίδιο με το XF 650) XT600 κ.α.

Τα μοτέρ από DR 250/350 είναι "αρχαία" απο τεχνολογικής σχεδίασης (βλέπε 1 εκκεντροφόρο επικεφαλής) και οι επιδόσεις τους δεν είναι κάτι το αξιόλογο.

Επίσης λόγω του οτι είναι μεγάλης ηλικίας το πιο πιθανό είναι να θέλουν μερική ή και ολική επισκευή.

Εγω προσωπικά θά βάλω μοτέρ απο DR650 (ES) μίζατο το οποίο θα κάνω με μανιβέλα.Τι άλλο θα κάνω αναλυτικότερα.

 

1) ενίσχυση του σκελετού στα σημεία έδρασης του κινητήρα.

2) ενίσχυση στα σημεία έδρασης του ψαλιδιού.

3) μεγαλύτερη δισκόπλακα εμπρός με 4πίστονη δαγκάνα και σωληνάκι υψηλής.

4) αλλαγή πίσω ζάντας και ελαστικού.

5) ενισχυμένη αλυσίδα - γρανάζια

6) μεγαλύτερο ψυγείο λαδιού (800)

7) σκληρα ελατηρια,πιο παχυρευστο λαδι - μπροστινο συστημα.

 

Το πιο βασικό είναι οτι το μηχανακι θα το φτιαξώ για καμία βόλτα πολύ αραία και που μονο και μονο γιατι μου αρεσει.Εξαλλου έχω ένα VMax για γρήγορες βόλτες.

 

Πάντως το καλύτερο μοτέρ (προσωπική άποψη) είναι το DR400Z.

Αρκετά δύσκολο να βρεθεί και ακριβό....

 

Αυτα...

 

για dragster το φτιαχνεις ετσι??:shifty::shifty:

Link to comment
Share on other sites

Ας πούμε 95% για χρήση σε πίστα και 5% για χρήση σε δρόμο για ρυθμίσεις κ.α.Οπως είπα και πρίν το φτιάχνω γιατι μου αρέσει σαν ιδέα.

 

Επίσης βρηκα οτι το FX εβγαινε MONO (δεν εξαγοταν) για την εγχώρια αγορά (Μαλαισία) με το μοτέρ απο το "συλλεκτικό" DR200 και είχε πίσω δίσκο.Φωτογραφία δεν βρήκα οσο και αν εψαξα...

Link to comment
Share on other sites

Oraia pantos akougetai i idea tou toumpaniasmatos tou Fx me kala pragmata oxi mono mixanika alla kai asfaleias.Kai kati allo.Toulaxiston enas anthropos edo mesa kserei kai katalavainei pos na vgalei ta aloga ston dromo...
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ MODERATORS

 

ΜΕ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΟΥ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΦΗΝΕΙ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΑΠΟΨΗ *** ΚΑΙ ΕΦ'ΟΣΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ***

ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΑ ΣΒΗΝΕΤΕ ?

 

ΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΝΑ FORUM EINAI TO MONO ΕΥΚΟΛΟ.

ΤΟ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΣΩΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ...

Link to comment
Share on other sites

Το thread κλειδώνει μέχρις ότου φύγουν όσα μηνύματα πρέπει να φύγουν.Και αν διαμαρτύρεστε για τα μηνύματα που σβήνονται διαλέξτε είτε αυτή την μέθοδο είτε να πέφτουν ποινές.Α και ρίξτε μια ματιά εδώ για να σας λυθούν όλες οι απορίες που πιθανόν να έχετε:

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=153768

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Ρώτησα στον Βαρδάρη (όχι Mexis) σε ένα λίγο πιο κάτω και μου είπαν ότι θέλει αλλαγή ζάντες. Δηλαδή ζάντες από Ζ και δισκόπλακες μπρος και πίσω μαργαρίτες + δισκόφρενο πίσω διπλού εμβόλου. Σύνολο: 270€.

1. Μπαίνουν στο FX? Ξέρει κανείς σίγουρα?

2. Είναι καλή η τιμή?

 

apo:nikit4s_17

filaraki den kserw gia tin timi alla egw evala sto fx mou zantes apo f1 +diskoplaka(mprosta apo f1 giati den ekanan tou fx) +siagones(piso apo f1 giati den ekanan tou fx)kai moupire o mastoras mazi me ergasia 150euro

Link to comment
Share on other sites

παιδια ξερετε που μπορω να βρω κανενα suzuki dr 350 η κανενα μοτερ 350 μαζι με την πλεξούδα του. ομως το μοτερ δεν πρεπει να στηρίζεται μαζι με το ψαλιδι με ενα πιρο αλλα με δυο βιδες 10 mm γιατί θελω να το βάλω σε fx. please help
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
geia sas!! re paidia phra ena fx 125 entelos manisio me 6000 xiliometra.. 8elw na valw e3atmish dragon kai ekentroforous.. thn e3atmish thn vrhka me 180 eyrw.. alla den mporw na vrw ekentroforous.. mhpws mporei na me voithisei kapoios?? 3erei kanenas pou 8a vrw ekentroforous?? plz ligo help.. kanena thlefono??
Link to comment
Share on other sites

Νομιζω δεν κυκλοφορουν καινουριοι aftermarket εκκεντροφοροι,αλλα πρεπει να τους κανεις reprofile:wacko::wacko:.Ρωτα το greedyrx7 για περισσοτερα:X:X

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

trakara prin kairo me to fx k ws apotelesma stravwse to timoni. Espasan k ta plastika sto timoni(mpros-pisw). Ta vriskw mono se axrwma k se prasino, enw to fx einai ashmi. Logika tha parw ta agxrwma k tha ta vapsw ashmi. Skefthka omws epi th efkaireia na parw prasina plastika gia na kanw prasino to fx, mias k etsi hthela eks arxhs na to agorasw. Rwthsa ston volo k mou eipan oti dn diatithentai pia prasina plastika sthn agora. Kserete an mporw mhpws na vrw pouthena prasina plastika gia fx???
Link to comment
Share on other sites

Ρε συ μπορεις να παρεις τα πλαστικα που σου εχουν σπασει και μαζι με τα υπολοιπα να τα βαψεις πρασινα:O:OΠρεπει οπωςδηποτε να παρεις ολοκαινουρια πρασινα πλαστικα???????:confused::confused::confused:

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ μπορεις να παρεις τα πλαστικα που σου εχουν σπασει και μαζι με τα υπολοιπα να τα βαψεις πρασινα:O:OΠρεπει οπωςδηποτε να παρεις ολοκαινουρια πρασινα πλαστικα???????:confused::confused::confused:

 

genikws ta plastika dn einai k sthn kalyterh katastash. p.x. oi aspres oi podies exoun spasei ligo sta shmeia pou koympwnoun me ta ypoloipa plastika. giafto k thelw na vrw kainouria plastika...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
ρε παιδια να ρωτησω κατι και εγω, πιο fx ειναι καλυτερο, του 2001 η του 2003 και ποιες οι διαφορες τους?
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kalispera sas eimai katoxos enos suzuki fx kai thelw na mathw kati sxetika me to sasi tous. AKousa oti bgazoun provlima stis sigkoliseis alithevei? iparxei periptosi na spasei mia kollisi kai na prepei na ginei xana gazi ??? kai an nai ti provlimata dimiourgountai meta???

 

Eimai neos odigos kai thelw na einai ola teleia panw sto mixanaki giafto rotaw

Link to comment
Share on other sites

Kalispera sas eimai katoxos enos suzuki fx kai thelw na mathw kati sxetika me to sasi tous. AKousa oti bgazoun provlima stis sigkoliseis alithevei? iparxei periptosi na spasei mia kollisi kai na prepei na ginei xana gazi ??? kai an nai ti provlimata dimiourgountai meta???

 

Eimai neos odigos kai thelw na einai ola teleia panw sto mixanaki giafto rotaw

 

Ego pantos den akousa na vgazoun provlimata.Apo tin stigmi pou ta frontizeis kai o skeletos den einai skouriasmenos i xtipimenos tote den nomizo na sou vgalei provlima.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Περίφανος κάτοχος ενός FX από το 2002.

60.000 χλμ. (καθημερινό πραγματικό "σκίσημο" για αρκετά χρόνια), προβλήματα ----> 0

Δεν πείραξα ποτέ το μοτέρ. Δεν χρειάζεται...

 

http://www.bikepics.com/pictures/838077/

 

Καρμπιλατερ Dell' orto 30άρι

Φιλτροχοάνη Κ&N

Εξάτμηση αλουμινίου, από DRZ, CRD

Μπροστά δισκόπλακα μαργαρίτα Braking 320mm, από Ζ125, με μια βάση φτιαγμένη σε τόρνο και σωλινάκι υψηλής πίεσης

Πίσω δισκόφρενο ολόκληρο σύστημα της NISSIN από Ζ125 με δισκόπλακα Braking και σωλινάκι υψυλής πίεσης, στην μαμίσια ζάντα

Το μηχανάκι για 125 κιβικά πάει σφεντόνα :ninja:. Αν βρει κάποιος άκρη με εκκεντροφώρους, ακόμα καλύτερα...!! Όσο για τα φρένα... :X όσοι το έχουν οδηγήσει, έχουν πάθει την πλάκα τους...

Link to comment
Share on other sites

Τίποτα δεν έχω πειράξει στον κινητήρα. Δεν είμαι αυτής της λογικής... Το μόνο που θα ήθελα να κάνω παλιότερα, ήταν να αλλάξω εκκεντροφόρους αλλά ήθελε πολύ δουλειά και δεν είχα το κουράγιο. Πάντως μετά από τοσα χρόνια και χλμ. μου φαινεται, ήρθε η ώρα να αλλάξω ένα πιστόνι (στα ίδια χιλιοστά) και σκέφτομαι αντί να βάλω το μαμίσιο, να βάλω ένα ελαφρύτερο της wiseco.
Link to comment
Share on other sites

Το ζητούμενο για εμένα, πλέον, δεν είναι η απόδοση, αλλά η αξιοπιστία. Εξ' άλλου έχω σταματήσει να ασχολούμαι με το παπί, αλλά το "αγαπάω" και θέλω να είναι στην εντέλεια και να παραμείνει έτσι για πολύ καιρο ακόμα...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...