Jump to content

Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών


con
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

γεια.εψω καρτοκινητο wind και λεω να κανω ενα ευελικτο vodafone.

ηθελα να σας ρωτησω αν μπορω να το κανω μεσα απο το site η πρεπει να παω σε καταστημα επειδη θελω και την φορητοτητα?

αληθεια η φορητοτητα ειναι δωρεαν η ποσο παει?

τελος συμφερει να κανω ευελικτο η να βαλω κανονικο και κανα πακετο μυνηματων?(ειναι διαθέσιμα?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Φορητότητα δωρεάν κάλεσε 13894 από το wind σου για να την κάνεις τηλεφωνικά και άμεσα (δωρεάν κλήση).

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Φορητότητα δωρεάν κάλεσε 13894 από το wind σου για να την κάνεις τηλεφωνικά και άμεσα (δωρεάν κλήση).

Μπορείς να κάνεις φορητότητα και μέσω των καταστημάτων της Vodafone.:)

Link to comment
Share on other sites

Προκειται για εναν λογαριασμο χωρις παγιο στον παροχο vodafone.

Υπηρχε και επιδοτηση συσκευης.

Κρατησα τον αριθμο και ειχα κινηση σε αυτον για,περιπου,15 μηνες.

Εκτοτε ζητησα να ακυρωθει απο τον τοπικο ιδιοκτητη-πωλητη του αντιστοιχου καταστηματος στην περιοχη μου.

Αυτος μου ειπε "αστο μωρε,τι εγινε;θα ερχεται μηδενικος ο λογαριασμος αμα δεν το χρησιμοποιεις".

Δεν επεμεινα,δεν ηξερα.Θεωρησα οτι θα ειναι οπως τα λεει,ειναι το αντικειμενο του σκεφτηκα.

Ο καιρος περνουσε και πραγματι οι λογαριασμοι ερχονταν μηδενικοι.

Ωσπου,καποια στιγμη,βλεπω ξαφνικα 50€ χρεωση για εξοδα διαχειρησης λογ/μου!

Οργισμενος μα και απορημενος ετρεξα παλι στο καταστημα της vodafone.

Απαιτησα αμεση ακυρωση αυτου του αριθμου.

Μου ζητησαν φωτοτυπια ταυτοτητας και εναν παλιο λογαριασμο.

Με διαβεβαιωσαν οτι εγινε η δουλεια.

Περασαν κατι βδομαδες,ηρθε ο τακτικος μηνιαιος λογαριασμος.Τα 50 ευρω ειναι ακομα εκει.

Παλι στο καταστημα."Τι εγινε παιδια,ακομα δεν ακυρωσατε τον λογ/μο;".

"Δεν ακυρωνεται,πρεπει να πληρωσεις αυτο το χρεος πρωτα" μου ειπαν.

Το θεμα δεν ειναι αν θα πληρωσω ή οχι αυτο το λογ/μο αλλα το πως θα ξεφυγω απο αυτην την ομηρια απο αλλη μια σαρκοφαγα εταιρεια που νοιαζεται για μας ("how are you" οπως λεει και το μοτο της).

Εχει καποιος απο σας αναλογη εμπειρια με αυτην ή με καποια αλλη εταιρεια;

Τι εκανε και τι κανουμε σε τετοιες περιπτωσεις.

Διοτι ποιος μου λεει εμενα οτι δεν θα συνεχισει αυτο το αδικαιολογητο χαρατσι καθε τρεις και λιγο;Ανεξαρτητως αν θα πληρωσω το παρον βεβαια.

Ακου εξοδα διαχειρησης.Κουραζονται οι ανθρωποι,διαχειριζονται εναν αδρανη αριθμο.Οι φακελοι που στελνουν καθε μηνα κοστιζουν,ναι.Αλλα και 50 ευρω;

Για καθηστε φρονιμα ρε καρχαριες.

Αυτα λετε στους γυαλινους πυργους σας στα μιτινγκς;

Το πως θα βρειτε κι αλλους τροπους να μας "δαγκωσετε",να μας αρπαξετε τα πορτοφολια;

:mad:

 

 

ΥΓ. Γεια σας και Καλως σας βρηκα!

Link to comment
Share on other sites

Εάν μια σύνδεση μηδενικού παγίου έχει μηδενικούς λογαριασμούς εντός ενός εξαμήνου,έχει σαν ποινή 50 ευρώ έξοδα διαχείρισης γραμμής!Αυτό η Vodafone το αναγραφει και στο συμβόλαιο και στο site,οπότε στην προκειμένη περίπτωση ευθύνεται ο αδαής υπάλληλος του καταστήματος!Πάρε στο 13830 να κάνεις αναφορά στον υπάλληλο που επέμενε να διατηρήσεις τη σύνδεση!Δε νομίζω παρ'όλα αυτά να γλιτώσεις το ποσό,αλλά ίσως και να γίνει κάτι!Εν πάσει περιπτώσει,μόνο με το 13830 συνεννοήσου!
Link to comment
Share on other sites

Εχω μια σιμ στο Wind 1 σχεδον δυο χρονια στο συρταρι, ουτε καν βγαινουν οι λογαριασμοι. Ακου 50 ευρω νταβας....
Link to comment
Share on other sites

Στο Flexy zero όμως υπάρχει νταβας..Το οποίο είναι το αντίστοιχο του μηδενικού παγίου της Vodafone...Η μόνη νομίζω που δε χρεώνει αυτό το ποσό είναι η Κοσμοτέ,η οποία όμως αν δεν κάνεις καμία κίνηση εντός εξαμήνου,διατηρεί το δικαίωμα να απενεργοποιήσει και να αποδεσμεύσει τον αριθμό!
Link to comment
Share on other sites

@ silver80:

Κι εγώ λέω να πάρεις και να διαμαρτυρηθείς για τον πωλητή του καταστήματος.

Αν καταθέσεις και αίτημα μπορεί να γλιτώσεις και κάτι από τα 50€.

Πάντως, έτυχε να πέσεις σε πωλητή που δεν ήξερε(; ), γιατί κι εγώ έχω το "χωρίς πάγιο" και κάθε φορά σχεδόν που αναφέρω το γεγονός αυτό σε κατάστημα ή στο CC πάντα μου θυμίζουν να προσέχω τη ρήτρα των 50€.

Link to comment
Share on other sites

Αν κάποιος το έχει δοκιμάσει ας μου πει εκ πείρας τι ισχύει τελικά:

 

Έχω συμβόλαιο και θέλω να μεταφέρω 10€ σε καρτοκινητό.

Δικαιούμαι έκπτωση 10€ στις χρεώσεις πέραν του παγίου (από πιστωτική κάρτα Vodafone) στο συμβόλαιο αυτό.

Αν μεταφέρω τα 10€ θα συμψηφιστούν με την έκπτωση από την πιστωτική;

Το CC 13830 μου λέει πως όχι, γιατί η έκπτωση αυτή αφορά χρήση του κινητού και η μεταφορά δεν είναι χρήση και ως εκτούτου δεν θα αφαιρεθούν.

 

Το έχει κάνει κάποιος αυτό ποτέ να μου πει τι γίνεται τελικά;

 

Για αυτό εδώ, ξερεί κανείς τίποτα μήπως, τελικά;

Συγνώμη που επιμένω αλλά αν είναι να κάνω μεταφορά θα πρέπει να γίνει ως 13/3.

Link to comment
Share on other sites

Για αυτό εδώ, ξερεί κανείς τίποτα μήπως, τελικά;

Συγνώμη που επιμένω αλλά αν είναι να κάνω μεταφορά θα πρέπει να γίνει ως 13/3.

 

 

Δικιο εχουν, δεν γινεται.

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Μια ερώτηση, για όποιον γνωρίζει.

Σε μεγάλη εταιρεία με vodafone (για τα εταιρικά συμβόλαια) έχω ζητήσει καινούργια συσκευή (λόγω αναβάθμισης) απο την πρώτη εβδομάδα του Ιανουαρίου οποτε και δικαιούμαι αναβάθμιση.

Συγκεκριμένα ζήτησα το nokia 6500 slide , αλλά απο τότε έχουν περάσει 2 μήνες γεμάτοι και ακόμα τίποτα.

Ο ανθρωπος που δίνει τις παραγγελίες απο την εταιρεία μας είπε πως είμαστε συνολικά γύρω στα 20 ατομα που περιμένουμε συσκευή αυτή τη περίοδο και η vodafone ουτε φωνη ουτε ακρόαση. Ούτε καν απάντησε στα fax που στείλανε απ'την εταιρεία για το θέμα.

Τι γίνεται? Έχει κάποιο πρόβλημα η vodafone με τη διαθεσιμότητα συσκευών?

Πρώτη φορά αντιμετωπίζω τέτοιο πρόβλημα...

Link to comment
Share on other sites

Πολυ παραξενο....Το 6500 δεν ειχε ελλειψη εκεινο τον καιρο....ακομη και τωρα θα ειναι διαθεσιμο απο 13 Μαρτιου και μετα...κατι αλλο παιζει...

 

Ο ανθρωπος που δίνει τις παραγγελίες απο την εταιρεία μας

 

τι εννοεις και ΠΩΣ τις δίνει??σημαντικο...

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Πολυ παραξενο....Το 6500 δεν ειχε ελλειψη εκεινο τον καιρο....ακομη και τωρα θα ειναι διαθεσιμο απο 13 Μαρτιου και μετα...κατι αλλο παιζει...

 

Ο ανθρωπος που δίνει τις παραγγελίες απο την εταιρεία μας

 

τι εννοεις και ΠΩΣ τις δίνει??σημαντικο...

 

Επειδή είναι μεγάλη εταιρία, εχει εναν ανθρωπο ο οποιος ασχολειται με ολα τα θέματα των λογαριασμων. Σε αυτον θα παμε για να ζητήσουμε καινουργιο συμβολαιο, διακοπη συμβολαιου, καινουργια συσκευη, ενεργοποίηση / απενεργοποίηση υπηρεσίας κλπ κλπ..

Αυτός σημειώνει ολα τα αιτήματα μας και επικοινωνεί με τη vodafone. Περισσότερα δεν γνωρίζω, πάντως σαν εταιρια συνεργαζόμαστε με vodafone, γιατι ακόμα και ως προς το τηλεφωνικο κεντρο της εταιρειας, οταν καλεις απο σταθερό της εταιρειας σε κινητο εμφανιζει εναν αριθμο vodafone...

Link to comment
Share on other sites

Αυτος ο ανθρωπος εχει καταστημα vodafone, ειναι dealer?τι είναι ακριβως?

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Αυτος ο ανθρωπος εχει καταστημα vodafone, ειναι dealer?τι είναι ακριβως?

 

Υπαλληλος της εταιρειας μας ειναι, ουτε κατάστημα vodafone εχει ούτε κάποια άλλη σχέση!

Όπως θέλεις πες τον, νόμιμο εκπτρόσωπο..διαχειριστή..

Link to comment
Share on other sites

Αυτος ο ανθρωπος εχει καταστημα vodafone, ειναι dealer?τι είναι ακριβως?

 

Bianca :) σε ολες τις εταιρειες γινεται το ιδιο, ακομα και στην Wnid. Πχ, εαν γινει ενα εταιρικο Project, αυτο ειναι μετα απο συνεννοηση με τις εταιρικες πωλησεις της καθε εταιρειας κινητης, η κατι αναλογο. Αφου συμφωνηθουν οι οροι, εκπτωσεις και τα λοιπα, επειδη ο εκαστοτε πελατης μπορει να εχει και πχ 150 γραμμες, και δεν ειναι δυνατον και οι 150 να "ενοχλουν" των υπευθυνο απο πλευρας vodafone/cosmote/wind για το δικο τους εταιρικο, υπαρχει ενα ατομο μεσα στην εταιρεια του πελατη, που συλλεγει τα διαφορα αιτηματα και τα μεταφερει αμεσα στον πωλητη, ο οποιος φροντιζει στα πλαισια της εταιρικης εξυπηρετησης να τα διευθετησει αμεσα, παρακαμπτοντας τις πιο χρονοβορες διαδικασιες που πρεπει να αντιμετωπισει ενας "απλος" συνρομητης συμβολαιου. Τωρα, το οτι δεν εχει υπαρξει απαντηση απο πλευρας του υπευθυνου για το συγκεκριμενο project, δεν ξερω, μπορει κατι να εχει τυχει :wacko:

 

Παραδειγματα ειναι πχ, ενεργοποιηση νεας υπηρεσιας blackberry, που μπορει να παρει 1-2 εργασιμες, με τετοια διαδικασια 1-2 ωρες. Γιατι ο υπευθυνος θα μιλαγε αμεσα με το αρμοδιο τμημα, οπου και θα γινοτανε κατα προτεραιοτητα η ενεργοποιηση και το provisioning της υπηρεσιας.

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν ειναι

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

αφού δεν ειναι,πώς πριν μισό μήνα έκανα σύνδεση στο χωρίς πάγιο; τελικά τι ισχύει; :s

Εγώ πάντως -άω/ώ, και ας λέτε εσείς ό,τι θέλετε!!! Δε ζητώ, απλά νιώθω...και πολύ γουστάρω....;)

Link to comment
Share on other sites

μπορει να γινεται μεσω καταστηματων μονο αλλα απ' οτι θυμαμαι ηταν διαθεσιμο για περιορισμενο χρονικο διαστημα...

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Εχω ενα νουμερο κοσμοτε (καρτα) και το κανω προωθηση στο νουμερο vodafone που εχω. Ηθελα να ρωτησω, οταν με καλουν στο νουμερο της κοσμοτε και χτυπαει το νουμερο της vodafone εγω χρεωνομαι για την συγκεκριμενη προωθηση; Αν ναι που θα βρω ποσο κοστιζει το 1';

 

Ευχαριστω.

http://www.danasoft.com/sig/grlansin.jpg
Link to comment
Share on other sites

Θα το βρείς στον τιμοκατάλογο της cosmote .

Χρεώνετε ακριβώς όσο και η εξερχόμενη προς Vodafone κλήση.

 

 

 

http://www.cosmote.gr/cosmote/portlets/ForYou/pricelist.jsp?locale=el_GR&pricelistType=cosmokarta&breadcrumbTitle=%CE%A4%CE%B9%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%82

 

Προώθηση Κλήσεων Χρεώνεται ως κλήση από κινητό, εκτός από την προώθηση στον Προσωπικό Τηλεφωνητή που είναι δωρεάν όταν βρίσκεστε εντός Ελλάδος.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...