leo123 Δημ. January 1, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 1, 2009 vvt-i toyota φυσικά... αν μιλαμε για τον 2jz-gte:D(toyota supra) +4g63 evo ix +s54b32 m3 e46 +rb26dett skyline gtr r34 +τα μοτερακια απο ολα τα supercars(αμερικανικα-ευρωπαικα-ιαπωνικα) +1,6 vti 160ps honda +2.0 s2000 +2.0 audi s3 +v10 audi rs6 +πολλα αλλα που βγαζουν ματια αλλα δεν τα θυμαμαι... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
linkin Δημ. January 1, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 1, 2009 καθως και το μοτερ της 335 twin turbo Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris7_ Δημ. January 1, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 1, 2009 2.0 s2000 v10 audi rs6 1.4 tsi VW Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. January 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 2, 2009 συγκλονιστικο μοτερ... διαμαντια = t(f)si,20vt,1.6 turbo ψοφιμια = τα περισσοτερα 1.6,1.8 και 2.0 που με τα 110,140 και 150 αλογα τους προσπαθουν να μετακινησουν 1,5 τονους αμαξια Μα για αυτο δεν φταινε τα μοτερ αλλα οι αυτοκινητοβοιμηχανιες που εκαναν τα αμαξωματα τοσο βαρια... Καποτε πριν 4-5 χρονια τα 120 αλογα ας πουμε απο ενα 1600αρη κινητηρα ηταν ακρως ικανοποιητικα! Πλεον με την ελευση των μικρων τουρμπατων κινητηρων το θεμα δεν ειναι τα αλογα αλλα η ροπη... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
linkin Δημ. January 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 2, 2009 πριν 4-5 χρονια 120 αλογα ηταν πολυ καλα!αλλα δεν μπορεις να πεις οτι φταινε οι αυτοκινητοβιομηχανιες για το γεγονος πως πρεπει να ταξιδευουμε πιο ανετα και ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΑ!δεν ειναι το ιδιο το να τρακαρεις με bmw 320 e90(τελευταιο μοντελο) με το να τρακαρεις με 320 2-3 γενιες πισω... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alani_kir Δημ. January 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 2, 2009 καθως και το μοτερ της 335 twin turbo Εχεις εσύ 335 δικιά σου και τη πενεύεις;;;;;και κατηγορείς και τον VVT-I.Να μιλάμε για ότι έχουμε δοκιμάσει και ξέρουμε...... όχι ότι ακούμε από το Τop Gear!!!:p Παράθεση :thanks: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Cleonfox Δημ. January 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 2, 2009 EK9 ( honda civic 99' montelo type R ) AP1 ( S2000 ) gia atmosfaira... auta ta 2 einai ta korifaia sigrisi kivikon - ippodinamis kai ropis , epeisis kala einai kai oi ipolipes seires VTi kai V-Tec tis honda . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
linkin Δημ. January 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 2, 2009 Εχεις εσύ 335 δικιά σου και τη πενεύεις;;;;;και κατηγορείς και τον VVT-I.Να μιλάμε για ότι έχουμε δοκιμάσει και ξέρουμε...... όχι ότι ακούμε από το Τop Gear!!!:p δικια μου δεν εχω αλλα εχω βρεθει αρκετες φορες στο δεξι καθισμα των 335,M3 και 911 carrera και απο ολες μου φανηκε το καλυτερο μοτερ.εσυ εχεις προβλημα??εχω μπει ακομα σε 3 toyota με μοτερ vvti και vvtli η οπως αλλιως τα ονομαζει η toyota και τι να σου πω,με επιασαν τα κλαμματα απο την συγκινηση!και δεν βλεπω top gear! :p:p:p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ntinoscrypton Δημ. January 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 2, 2009 τελειος ψοφια μοτερ εχει η Toyota. 4G63 απο Mitsubishi.Audi Α3 το 1,6 FSI(σφαιρα για τα αλογα και κ.εκ) επισης ο 6G72 απο το 3000gt(GTO στην Αμερικη)γενικα τα μοτερ απο Audi VW BMW και Honda αυτα θεορω κορυφαια! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
X135SALONICA Δημ. January 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 2, 2009 Honda 1.6 /160ps , 2.0 /200ps & 240ps toyota (MR2-corolla ts-celica) 1.8/192ps και απο τουρμπινα evo vii-viii-ix 2.0/280 ps Aθλια μοτερ δεν θεωρω καποια συγκεκριμενα αλλα το οτι βαζουν πχ 1.6 σε audi A4,opel Vectra,Vw passat,100-120 πως να κουνησουν 1300-1400 κιλα? (ρητορικο ειναι :p) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ntinoscrypton Δημ. January 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 2, 2009 Honda 1.6 /160ps , 2.0 /200ps & 240ps toyota (MR2-corolla ts-celica) 1.8/192ps και απο τουρμπινα evo vii-viii-ix 2.0/280 ps Aθλια μοτερ δεν θεωρω καποια συγκεκριμενα αλλα το οτι βαζουν πχ 1.6 σε audi A4,opel Vectra,Vw passat,100-120 πως να κουνησουν 1300-1400 κιλα? (ρητορικο ειναι :p) του Α4 το μοτερ για τα κιλα του αμαξοματος του εχει καλες επιδοσεις.αλλα η Audi κατι ηξερε και τους σταματησε! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
skous Δημ. January 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 2, 2009 vvt-i toyota φυσικά... Από τις μεγαλύτερες απογοητεύσεις κατ' εμε... Ροπή 0 στα χαμηλά, για να δείς την δυναμή του πρέπει να το πηγαίνεις σε πολύ υψηλές στροφές, πράγμα που δεν είναι ωραίο σαν feeling.... Παράθεση 111s Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
linkin Δημ. January 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 2, 2009 και σαν καταναλωση...! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alani_kir Δημ. January 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 2, 2009 και σαν καταναλωση...! Τί λέτε ρε σεις;; από κατανάλωση;;;;έλεος!!ξεχνάω να βάζω βενζίνη...Εσύ πάρε skoda.... Παράθεση :thanks: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. January 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 2, 2009 Ποιος σας ειπε οτι μονο ο κινητηρας ευθυνετε για την καταναλωση του αυτοκινητου????Εναν πολυ μεγαλο ρολο παιζει και το κιβωτιο.Εγω τα μονα vvt-i που ειδαν να καινε βενζινη ειναι τα πειραγμενα/καγκουρεμενα.Τα μαμισια μια χαρα καταναλωση εχουν. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
linkin Δημ. January 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 2, 2009 Τί λέτε ρε σεις;; από κατανάλωση;;;;έλεος!!ξεχνάω να βάζω βενζίνη...Εσύ πάρε skoda.... εγω εχω skoda! :p:p:p:p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. January 4, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 4, 2009 αντιστοιχα, σε οποιον δεν αρεσει το VVTl-i δεν θα επρεπε να αρεσει και το VTEC. αντιστοιχα με το συστημα της toyota, δουλευει και το συστημα της Honda.. ροπη 0 χαμηλα, δυναμη πολλη ψηλα... ΥΓ: δεν βλεπω να αναφερει κανεις τον 4AGE 20valve της toyota (1.6NA 160ps) Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
skous Δημ. January 5, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 5, 2009 αντιστοιχα, σε οποιον δεν αρεσει το VVTl-i δεν θα επρεπε να αρεσει και το VTEC. αντιστοιχα με το συστημα της toyota, δουλευει και το συστημα της Honda.. ροπη 0 χαμηλα, δυναμη πολλη ψηλα... ΥΓ: δεν βλεπω να αναφερει κανεις τον 4AGE 20valve της toyota (1.6NA 160ps) Και για τον λόγω αυτό προτιμώ K-Series (Rover) με VVC :) 1.800cc 160 Ps με ροπή απο χαμηλά Βέβαια δεν τονθεωρώ κορυφαίο σε καμία περίπτωση, απλά καλύτερο σε feeling απο VTEC και VVT-i Παράθεση 111s Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. January 5, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. January 5, 2009 Και για τον λόγω αυτό προτιμώ K-Series (Rover) με VVC :) 1.800cc 160 Ps με ροπή απο χαμηλά Βέβαια δεν τονθεωρώ κορυφαίο σε καμία περίπτωση, απλά καλύτερο σε feeling απο VTEC και VVT-i σα να λεμε 111s...:D Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nagata Δημ. January 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 9, 2009 Honda b16a1 167ps 1.600 Κυβικά (εννοώ το γιαπωνέζικο μοτέρ όχι το αγγλικό με τα 160ps) και μιλάμε για ατμόσφαιρα και χρονολογία του '92 με '95. Καθώς και 4G63 2λιτρο turbo 280ps Παράθεση Κυριακή 18.06.23 │Νέο meeting @ Thessaloniki Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε! 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Α.Lincoln Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thomaslar Δημ. January 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 9, 2009 o κινητηρας που εφοδιαζει to nissan navara me ta 171 ps ειναι καλος?? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nagata Δημ. January 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 9, 2009 Eίναι κινητήρας που ξέρεις ότι θα σου βγάλει πολλά χιλιόμετρα. Παράθεση Κυριακή 18.06.23 │Νέο meeting @ Thessaloniki Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε! 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Α.Lincoln Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ntinoscrypton Δημ. January 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 9, 2009 o κινητηρας που εφοδιαζει to nissan navara me ta 171 ps ειναι καλος?? με τα 171 ναι ειναι καλος αλλα με τα 200 οχι.βγαλαν προβληματα με καπακια κεφαλης Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. January 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 9, 2009 με τα 171 ναι ειναι καλος αλλα με τα 200 οχι.βγαλαν προβληματα με καπακια κεφαλης αυτο ο θειος σου στο ειπε η ειναι γενικο για ολα τα ναβαρα; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.