Jump to content

Pantheon Airways


MIB
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

είδατε τι είπαν στις ειδήσεις?

απο τώρα και στο εξής προσωρινές συμβάσεις εργασίας,με αξιολόγηση εννοείται.και οι υπόλοιποι εθελούσια έξοδο και πρόωρη σύνταξη.

αναμενόμενο και απολύτως φυσιολογικό.

Δηλαδή το οτι θέλουν να καταργήσουν τα εργασιακά δικαιώματα να το δω σαν θετική εξέλιξη;:down:(Το :down: είναι προς τους εμπνευστές αυτών των αναχρονιστικών και αντιδραστικών μέτρων και οχι προς εσένα)

 

Ο ΥΦ.Ο Πέτρος Δούκας δήλωσε οτι ισχύει η δέσμευση του πρωθυπουργού στη Δ.Ε.Θ οτι δεν θα απολυθεί κανένας εργαζόμενος.Η απάντηση του προέδρου των εργαζομένων ήταν, "λένε δεξιά κι αριστερά οτι θα μας βγάλουν στη σύνταξη.Ας βγεί ο κύριος Δούκας στη σύνταξη".

 

Ας μην ξεχνάμε επίσης οτι εκτός απο καταναλωτές είμαστε ή θα είμαστε και εργαζόμενοι.Προς όσους θεωρούν οτι το να δημιουργηθεί μια εταιρεία με εργαζόμενους δίχως δικαιώματα είναι θείο δώρο και θεμιτή εξέλιξη.

.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 196
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

εγώ πάλι πιστεύω οτι η μοναδική εφικτή λύση στην περίπτωση της ολυμπιακής είναι αυτή που θα εφαρμοστεί τώρα.ιδιώτης manager για κάθαρση και εύρυθμη λειτουργία,και εξυγίανση.δε γινόταν αλλιώς.

τα συνδικάτα που έχει η ολυμπιακή ειδικά και ο τεράστιος αριθμός απασχολούντων θα έθαβαν ακόμα περισσότερο την ολυμπιακή με τη νοοτροπία που είχαν-και το σημαντικότερο ήταν οτι κανείς δε μπορούσε να τους ακουμπήσει λόγω της μονιμότητας ,και το πολιτικό κόστος που θα είχε η κυβέρνηση.

τώρα όμως ο ιδιώτης έχει το πάνω χέρι.τέρμα οι προσλήψεις,τέρμα οι καθυστερήσεις,τέρμα οι απεργίες,τέρμα τα επιδόματα,τέρμα η μονιμότητα,κόβονται σχεδόν όλα τους τα δικαιώματα.όποιος δουλεύει παραμένει.όποιος κοροιδεύει απλά φεύγει.έρχεται και η γαλλία με τις προτάσεις της και δένει το γλυκό.

δικαιολογημένα διαμαρτύρονται οι εργαζόμενοι εκεί.θα αναγκαστούν να δουλέψουν και σε κανέναν δεν αρέσει αυτό.προτιμούν την χαλαρότητα της ολυμπιακής και να είναι στο απυρόβλητο μια ζωή.ευτυχώς αυτά θα τελειώσουν σύντομα.

όσο για το σκανδιναβικό μοντέλο,ούτε αυτό είναι καλύτερο και δεν υπερτερεί σε πολλά σημεία,καθώς και εκεί βασιλέυουν τα ολιγοπώλια.

κα όσο για τη κίνα,είναι ο μελλοντικός παγκόσμιος κυρίαρχος σε όλους τους τομείς,καθώς εκμεταλλέυεται αυτό που είχε τόσο καιρό και άργησε να το καταλάβει.το πάμφθηνο εργατικό δυναμικό.και δε μπορεί να περιορίσει σε σημαντικό βαθμό το εμπόριο με κίνα,καθώς είναι η πρώτη χώρα σε εισαγωγή πετρελαίου στον κόσμο αυτή τη στίγμή και εκεί πλήττονται άλλα οικονομικά συμφέροντα και κυρίως αμεικανικές εταιρίες εξαγωγής πετρελαίου.

όλα αυτά που γίνονται είναι πλέον για τα μάτιοα του κόσμου.

απλά αλλάζουν σιγά σιγά οι ισορροπίες και αυτό είναι και καλό και κακό.

Προσωπικά θεωρώ οτι την αντίληψη για όλα φταίνε οι εργαζόμενοι την έχουν καλλιεργήσει έντεχνα εκείνοι οι οποίοι επιδιώκουν να αποποιηθούν των ευθυνών τους, και να ανοίξουν το δρόμο για τη δημιουργία μίας εταιρείας με τριτοκοσμικές συνθήκες εργασίας.

 

Το δημόσιο χρωστάει σχεδόν σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες και τα ασφαλιστικά ταμεία.Στη συνέχεια παρουσιάζονται οι εταιρείες ως προβληματικές και τα ταμεία στο χείλος της κατάρρευσης.Αυτοί που είναι υπεύθυνοι για αυτή την κατάσταση στη συνέχεια παρουσιάζονται ως σωτήρες και η ιδιωτικοποίηση ως πανάκεια.

 

Η δημιουργία μίας εταιρείας με τριτοκοσμικές συνθήκες εργασίας δεν θα πρέπει να θεωρείται θετική εξέλιξη απο κανέναν.Εκτός βέβαια και αν διαθέτει τα κεφάλαια να αγοράσει την...Πάνθεον:rolleyes:

 

Οσον αφορά την Γαλλία δεν θεωρώ οτι χρειαζόμαστε τον μαθητευόμενο μάγο Ντε Βιλπέν.Εχουμε τον αντιδραστικό κύριο Κυριακόπουλο, ο οποίος βρίσκεται πάντα στην πρωτοπορία κάθε αντιδραστικής πρωτοβουλίας κατάργησης των εργασιακών δικαιωμάτων και κατακτήσεων των εργαζομένων.Την ώρα που ο κύριος Κυριακόπουλος, στα ορυχεία του οποίου έχασε τη ζωή του ένας εργαζόμενος, αυξάνει τα κέρδη του, προτείνει την εξαθλίωση των εργαζομένων ως την μοναδική λύση.

 

Και επαναλαμβάνω οτι σήμερα αυτοί, αύριο εμείς...

 

Υ.Γ Το παράδειγμα της Κίνας το ανέφερα σχετικά με τους φραγμούς στις εισαγωγές που προσπαθούν να επιβάλουν οι υπέρμαχοι της ελεύθερης αγοράς και του ελεύθερου εμπορίου ευρωπαίοι και αμερικανοί.

.
Link to comment
Share on other sites

Μονοι τους τα εκαναν ετσι οι εργαζομενοι , ας τα λουστουν . Κριμα βεβαια για τους ελαχιστους (ισως μετρημενοι στα δακτυλα) που δουλευαν σωστα.
Link to comment
Share on other sites

Την δυνατότητα που υπάρχει ώστε η Pantheon να αγοράσει το brand name και το λογότυπο από την υπο εκαθάρριση Ολυμπιακή το έχετε σκεφτεί;

 

Νομίζω ότι εκεί στοχεύει η εταιρεία που κατάρτησε το πλάνο της Πάνθεον. Να ανοίξει μία νέα εταιρεία με τελείως άλλο όνομα που θα αγοράσει το ιστορικό όνομα από την εκαθαρριζόμενη Ολυμπιακή. Το θέμα είναι μην προλάβει και αγοράσει κανείς άλλος το όνομα (η Lufthansa-Aegean π.χ. πολύ θα το ήθελε!) και τότε θα μείνει η Πάνθεον με το χαζό κιτς ονοματάκι...

 

Ουσιαστικά το όνομα και το λογότυπο είναι αυτά που έχουν τεράστια αξία για τον εθνικό μας αερομεταφορέα και είναι διεθνώς αναγνωρίσιμα. Ας μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για το μοναδικό εταιρικό όνομα και λογότυπο που παραπέμπει άμεσα (λόγω της ευφυίας του Ωνάση) στους Ολυμπιακούς Αγώνες! Μετά από την Ολυμπιακή, κανείς άλλος δεν κατάφερε να αποκτήσει αυτό το όνομα ή το λογότυπο των κύκλων για την εταιρεία του καθώς η ΔΟΕ έχει πλέον κατοχυρώσει οτιδήποτε σχετικό με το όνομα Ολυμπιακοί Αγώνες και τους πέντε κύκλους!!! Δεν θα αφήσουν ένα τόσο μεγάλο asset να πάει χαμένο!

Link to comment
Share on other sites

Την δυνατότητα που υπάρχει ώστε η Pantheon να αγοράσει το brand name και το λογότυπο από την υπο εκαθάρριση Ολυμπιακή το έχετε σκεφτείς;

 

Νομίζω ότι εκεί στοχεύει η εταιρεία που κατάρτησε το πλάνο της Πάνθεον. Να ανοίξει μία νέα εταιρεία με τελείως άλλο όνομα που θα αγοράσει το όνομα από την εκαθαρριζόμενη Ολυμπιακή. Το θέμα είναι μην προλάβει και αγοράσει κανείς άλλος το όνομα (η Lufthansa-Aegean π.χ. πολύ θα το ήθελε!) και τότε θα μείνει η Πάνθεον με το χαζό κιτς ονοματάκι...

 

An stoxevoun ekei, de nomizo na min exoun skeftei to gegonos oti mporei kapoios allos na tous prolavei h na dosei perissotera!

Link to comment
Share on other sites

Η Aegean έχει ήδη υπέροχο όνομα και τουλάχιστον έξι χρόνια επιτυχημένης παρουσίας με το παρόν brand name.

 

Επίσης, ποιος τρελός θα αγοράσει ένα όνομα (Ολυμπιακή) που εδώ και δέκα χρόνια έχει ταυτιστεί με καθυστερήσεις, χάλια εξυπηρέτηση, συνεχείς απεργίες, αεροσκάφη 15ετίας (πλην των Α340). Ακόμη και αν βρεθεί κάποιος, θα πρέπει να πληρώσει γύρω στα 500 εκ ευρώ, τόσο έχει κοστολογήσει η ΟΑ το λογότυπο και το όνομά της. Πολλά λεφτά χωρίς αντίστοιχο όφελος.

η Lufthansa-Aegean π.χ. πολύ θα το ήθελε!...

Αυτό το στηρίζεις κάπου ή απλά το υποψιάζεσαι?

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι υπερβάλλετε για το όνομα διότι μετά απο δεκαετίες κακοδιαχείρισης και μετριότατων υπηρεσιών δημιουργεί αρνητικούς συνειρμούς σε πάρα πολύ κόσμο- Έλληνες και μη.

Το Pantheon Airways είναι πράγματι κιτς αλλά τουλάχιστον προστατεύει τη νέα εταιρία από την κακή φήμη της Ολυμπιακής.

 

Edit: με πρόλαβε ο Ovelix.

-Candygram.

-Candygram, my foot. You get out of here before I call the police. You're the shark, and you know it.

-Wait. I-I'm only a dolphin, ma'am.

Link to comment
Share on other sites

Όπως έγραψα και παραπάνω στο edit του post μου το όνομα Olympic και οι πέντε κύκλοι έχει διεθνή αναγνωρισιμότητα και όλη αυτή η σύνδεση με τις καθυστερήσεις έχει γίνει κυρίως στα στενά πλαίσια της χώρας μας όπου παρόλα αυτά ο κόσμος δείχνει μία συναισθηματική σύνδεση με το όνομα της Ολυμπιακής (βλ. Ολυμπιακοί Αγώνες, Ωνάσης, Εθνικός αερομεταφορέας κτλ.)

 

Το όνομα και το λογότυπο είναι τα μοναδικά όπως είπα που παραπέμπουν άμεσα στους Ολυμπιακούς Αγώνες και αποτελεί ένα από τα πιο γνωστά διεθνή brandnames. Η σύνδεση με τις καθυστερήσεις αν μη τι άλλο είναι καθαρά παροδική αν όχι ανύπαρκτη!

Όσο για το brand που έχει χτίσει η Aegean, πιστεύω ότι απλά δεν μπορεί καν να τεθεί σε άμεση σύγκριση με το brand της Olympic!

 

Για τη Lufthansa τώρα είχα διαβάσει ότι πριν τη συνεργασία με την Aegean είχε δείξει ενδιαφέρον (όπως και πολλές άλλες διεθνείς εταιρείες όπως η ΒΑ και κάποιες μεγάλες αραβικές) να αγοράσει την Ολυμπιακή για το όνομα.

 

Συνεχίζω να πιστεύω ότι το όνομα δεν θα πάει χαμένο ακόμα και αν δεν το πάρει η Pantheon. Πρόκειται για ένα όνομα που μπορεί αφενός άνετα να στηρίξει την ανάπτυξη της νέας υπό σύσταση εταιρείας και αφετέρου μπορεί να αποτελέσει ένα ισχυρό asset στα χέρια κάποιου ξένου μεγάλου ομίλου που μπορεί να το αγοράσει και να το χρησιμοποιήσει κατάλληλα για να προωθήσει κάποιες από τις δικές του υπηρεσίες στην ελληνική και την παγκόσμια αγορά!

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, το να κλείσει μια εταιρία με χρέη που έχουν φτάσει στα άστρα δεν ειναι θατσερισμός, είναι κοινή λογική. Αυτή που δεν έχουμε στην Ελλάδα και επιμένουμε να διατηρηθεί μια εταιρία που πίνει το αίμα μας εδώ και τριάντα χρόνια.

 

Η ΟΑ δεν υπάρχει μέχρι σήμερα για να πετάει ο κόσμος. Υπάρχει μόνο και μόνο για να έχουν δουλειά οι "πελάτες" των βουλευτών και για να κάνουν τις εξυπηρετήσεις τους τα κόμματα με "ιπτάμενους" ψηφοφόρους.

 

Αλλά αυτά τελείωσαν. Οι πιο επιτυχημένες αεροπορικές εταιρίες στην Ευρώπη είναι είτε εντελώς ιδιωτικές είτε πρώην κρατικές.

 

Όποιος στο κλείσιμο της ΟΑ βλέπει "άκρατο θατσερισμό" είναι υπερβολικός.

 

Η ΟΑ ζητάει με εξώδικο τα χρήματά της από το Δημόσιο?? Aς γελάσω τούρκικα ...μουχαχαχαχα. Οι επιδοτήσεις, έμμεσες και άμεσες, οι εγγυητικές επιστολές για τα δάνεια χωρίς γυρισμό, τα αεροσκάφη που το Δημόσιο της...χάρισε, τα απίστευτα προνόμια των υπαλλήλων (πχ πιλότοι τα παιδιά των πιλότων) και άλλα πολλά, δεν είναι δημόσια λεφτά προς την ΟΑ??

 

Τέσπα, ο δεινόσαυρος πρέπει να πεθάνει. Αρκετά μας ρούφηξε το αίμα. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να διατηρήσουμε μια εταιρία που μας ξεφτιλίζει διεθνώς, τρώει του κόσμου τα λεφτά χωρίς λόγο, έχει τη μία ανίκανη διοίκηση μετά την άλλη και που το συνδικάτο κάνει κουμάντο στο διοικητικό συμβούλιο.

Στο καλό...

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Όπως έγραψα και παραπάνω στο edit του post μου το όνομα Olympic και οι πέντε κύκλοι έχει διεθνή αναγνωρισιμότητα και όλη αυτή η σύνδεση με τις καθυστερήσεις έχει γίνει κυρίως στα στενά πλαίσια της χώρας μας

Απορώ που τα βρίσκεις. Δεν έχει δει μάλλον πίνακα αναχωρήσεως σε ευρωπαϊκό αεροδρόμιο όπου όλες οι εταιρίες έιναι στην ώρα τους και η ΟΑ μονιμως delayed. Οι καθυστερήσεις της ΟΑ, όπως και οι απεργίες, έχουν γίνει θρύλος πλέον στους ταξιδιώτες.

όπου παρόλα αυτά ο κόσμος δείχνει μία συναισθηματική σύνδεση με το όνομα της Ολυμπιακής (βλ. Ολυμπιακοί Αγώνες, Ωνάσης, Εθνικός αερομεταφορέας κτλ.)

Όσοι πετούν Αθήνα-Λονδίνο με easyjet δεν νομίζω να δίνουν τόση σημασία σε αυτά που αναφέρεις.

 

Επίσης ο Ωνάσης έχει πεθάνει εδώ και τριάντα χρόνια. "Εθνικός αερομεταφορέας" είναι ένας ωραίος τίτλος για μια μεγάλη κρατική εταιρία που τρώει τα λεφτά του φορολογούμενου για να πηγαινει τη σημαία στην Αμερική και την Αυστραλία. Είχε νόημα πριν σαράντα χρόνια. Δεν έχει νόημα πια.

Το όνομα και το λογότυπο είναι τα μοναδικά όπως είπα που παραπέμπουν άμεσα στους Ολυμπιακούς Αγώνες και αποτελεί ένα από τα πιο γνωστά διεθνή brandnames. Η σύνδεση με τις καθυστερήσεις αν μη τι άλλο είναι καθαρά παροδική αν όχι ανύπαρκτη!

Όσο για το brand που έχει χτίσει η Aegean, πιστεύω ότι απλά δεν μπορεί καν να τεθεί σε άμεση σύγκριση με το brand της Olympic!

Είδες κανέναν να συγκρίνει brand names? Είπα ότι η Aegean τα πάει υπέροχα με αυτό που έχει και ότι δεν αξίζει τα χρήματα να αγοράσει ένα άλλο με αρνητική χροιά. Το λογότυπο της ΟΑ είναι μεν καλό από μόνο του, το έχει όμως ξεφτιλίσει η αεροπορική εταιρία. Κρίμα.

Για τη Lufthansa τώρα είχα διαβάσει ότι πριν τη συνεργασία με την Aegean είχε δείξει ενδιαφέρον (όπως και πολλές άλλες διεθνείς εταιρείες όπως η ΒΑ και κάποιες μεγάλες αραβικές) να αγοράσει την Ολυμπιακή για το όνομα.

Χαχαχαχα. Τρελό ενδιαφέρον! Πού είναι όλοι οι "μνηστήρες" σήμερα?? Γιατί κανείς δεν κουνιέται?? Μήπως επειδή οι όροι που βάζουν οι πολιτικάντηδες (πχ διατήρηση του προσωπικου) τους κάνει να φεύγουν μακριά?? Μια χαρα τα καταφέρνει και η BA και η LH χωρίς το όνομα της ΟΑ.

Συνεχίζω να πιστεύω ότι το όνομα δεν θα πάει χαμένο ακόμα και αν δεν το πάρει η Pantheon. Πρόκειται για ένα όνομα που μπορεί αφενός άνετα να στηρίξει την ανάπτυξη της νέας υπό σύσταση εταιρείας και αφετέρου μπορεί να αποτελέσει ένα ισχυρό asset στα χέρια κάποιου ξένου μεγάλου ομίλου που μπορεί να το αγοράσει και να το χρησιμοποιήσει κατάλληλα για να προωθήσει κάποιες από τις δικές του υπηρεσίες στην ελληνική και την παγκόσμια αγορά!

Και κάποιοι συνεχίζουν να πιστεύουν στον Άγιο Βασίλη, δεν υπάρχει πρόβλημα, στην πίστη του καθενός δεν θα κάνει κανείς κουμάντο. Assets, όμιλοι και παγκόσμια αγορά είναι πολύ ωραίες έννοιες όταν τις συζητάμε ή όταν τις λέει ο Υπ Μετ. αλλά στη περίπτωσή της ΟΑ κανείς δεν δίνει δεκάρα.

 

Ας αντιληφθούμε επιτέλους ότι οι ξένες εταιρίες δεν θέλουν την ΟΑ, θέλουν τους πελάτες της. Δεν θέλουν τα αεροπλάνα της, θέλουν τα δρομολόγιά της. Δεν θέλουν τους υπαλλήλους της, μπορούν να προσλάβουν δικούς τους.

 

Ας σταματήσει επιτέλους το παραμύθι με την "αξία" της Ολυμπιακής. Η ΟΑ δεν έχει καμία αξία, ένα πηγάδι που τρώει λεφτά είναι.

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Τελικα το σκεφτονται πολυ να τ'αλλαξουν το ονομα & το σημα...και δικαιως νομιζω...ας κοιταξουν την ουσια κι ας αφησουν το "περιτυλιγμα" οπως ειναι...;)
Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς η Ολυμπιακή δεν έχει 5 κύκλους, που είναι το επίσημο σήμα των Ολυμπιακών αγώνων, αλλά 6 (κάποιος είπε ότι έχει 5).

Ως brand-name για εταιρία είναι πολύ καλό, και το Pantheon καλό είναι, αλλά το brand-name δεν είναι σε καμια περίπτωση η ουσία.

 

 

Έχετε κάτσει να σκεφτείτε το μερίδιο αγοράς που έχει χάσει η Ολυμπιακή όλα αυτά τα χρόνια;

Κάθε φορά που αρχίζει πτήση κάποια άλλη εταιρία σε κάποιον προορισμό η Ολυμπιακή χάνει τεράστιο έδαφος.

Και για τα μικρά νησιά, που αποτελούν βασικό επιχείρημα όσων θέλουν την εταιρία να υπάρχει και να είναι κρατική, η λύση είναι το -πολύ φθηνότερο και εξίσου ασφαλές με τα ελικοφόρα- υδροπλάνο. Όταν κάποια στιγμή η ελληνική γραφειοκρατία ξεπεραστεί και αρχίσουν πτήσεις με υδροπλάνα σε πολλούς προορισμούς, θα χάσει και αυτήν την αποκλειστικότητα η Ολυμπιακή.

Το αποτέλεσμα ξέρετε ποιό θα είναι; Να αναγκαστεί το κράτος να την κλείσει, και μάλιστα χωρίς να εισπράξει τίποτα.

 

Πώς μπορεί να αποφευθχεί αυτό; Βλέπω 3 λύσεις:

1. Πώληση της εταιρία σήμερα, για να πάρει και το κράτος κάποια χρήματα.

2. Εκκαθάριση και κλείσιμο σήμερα (που τα assets της έχουν ακόμα αρκετά μεγάλη αξία).

3. Εξυγίανση και λειτουργία με σωστό τρόπο. Χώρος για μια αεροπορική εταιρία που δουλεύει σωστά υπάρχει άφθονος, και στην Ελλάδα με τα τόσα νησιά και την μεγάλη ομογένεια στο εξωτερικό, αλλά και στον ενοποιημένο Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο.

 

Από τα 3 παραπάνω θα προτιμούσα το τρίτο. Επειδή όμως αυτό επιχειρήθηκε ήδη 2 ή 3 φορές στο παρελθόν με τραγικά αποτελέσματα, θεωρώ ότι είναι πλέον η ώρα να αποφασίσει το κράτος είτε να την πουλήσει είτε να την κλείσει.

Σε έναν χώρο τόσο ανταγωνιστικό όπως οι αερομεταφορές, εταιρία ελεγχόμενη από το ελληνικό κράτος (που όλοι ξέρουμε τι σημαίνει αυτό), είναι καταδικασμένη να αποτύχει.

 

Ο ΟΤΕ ως αντιπαράδειγμα, μπορεί να συνεχίσει να δουλεύει ως κρατική εταιρία επειδή έχει αφενός την αποκλειστική διαχείριση των χάλκινων καλωδίων στην Ελλάδα, και αφετέρου μια θυγατρική όπως η Cosmote που δραστηριοποιείται σε έναν υπερκερδοφόρο τομέα (και η οποία δε δουλεύει ως κρατική εταιρία;)).

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Απορώ που τα βρίσκεις. Δεν έχει δει μάλλον πίνακα αναχωρήσεως σε ευρωπαϊκό αεροδρόμιο όπου όλες οι εταιρίες έιναι στην ώρα τους και η ΟΑ μονιμως delayed. Οι καθυστερήσεις της ΟΑ, όπως και οι απεργίες, έχουν γίνει θρύλος πλέον στους ταξιδιώτες.

 

Όσοι πετούν Αθήνα-Λονδίνο με easyjet δεν νομίζω να δίνουν τόση σημασία σε αυτά που αναφέρεις.

 

Επίσης ο Ωνάσης έχει πεθάνει εδώ και τριάντα χρόνια. "Εθνικός αερομεταφορέας" είναι ένας ωραίος τίτλος για μια μεγάλη κρατική εταιρία που τρώει τα λεφτά του φορολογούμενου για να πηγαινει τη σημαία στην Αμερική και την Αυστραλία. Είχε νόημα πριν σαράντα χρόνια. Δεν έχει νόημα πια.

 

Είδες κανέναν να συγκρίνει brand names? Είπα ότι η Aegean τα πάει υπέροχα με αυτό που έχει και ότι δεν αξίζει τα χρήματα να αγοράσει ένα άλλο με αρνητική χροιά. Το λογότυπο της ΟΑ είναι μεν καλό από μόνο του, το έχει όμως ξεφτιλίσει η αεροπορική εταιρία. Κρίμα.

 

Χαχαχαχα. Τρελό ενδιαφέρον! Πού είναι όλοι οι "μνηστήρες" σήμερα?? Γιατί κανείς δεν κουνιέται?? Μήπως επειδή οι όροι που βάζουν οι πολιτικάντηδες (πχ διατήρηση του προσωπικου) τους κάνει να φεύγουν μακριά?? Μια χαρα τα καταφέρνει και η BA και η LH χωρίς το όνομα της ΟΑ.

 

Και κάποιοι συνεχίζουν να πιστεύουν στον Άγιο Βασίλη, δεν υπάρχει πρόβλημα, στην πίστη του καθενός δεν θα κάνει κανείς κουμάντο. Assets, όμιλοι και παγκόσμια αγορά είναι πολύ ωραίες έννοιες όταν τις συζητάμε ή όταν τις λέει ο Υπ Μετ. αλλά στη περίπτωσή της ΟΑ κανείς δεν δίνει δεκάρα.

 

Ας αντιληφθούμε επιτέλους ότι οι ξένες εταιρίες δεν θέλουν την ΟΑ, θέλουν τους πελάτες της. Δεν θέλουν τα αεροπλάνα της, θέλουν τα δρομολόγιά της. Δεν θέλουν τους υπαλλήλους της, μπορούν να προσλάβουν δικούς τους.

 

Ας σταματήσει επιτέλους το παραμύθι με την "αξία" της Ολυμπιακής. Η ΟΑ δεν έχει καμία αξία, ένα πηγάδι που τρώει λεφτά είναι.

 

 

Κοίτα φίλε μου, δεν μου αρέσει το ειρωνικό ύφος το οποίο χρησιμοποιείς αλλά από εκεί και πέρα δεν θέλω να πέσω σε επίπεδο εντυπωσιασμού...

 

Συνεχίζω να πιστεύω ότι καθαρά κοιτώντας το όλο θέμα από άποψη brandname και λογότυπου το όνομα Olympic και το λογότυπο με τους έξι κύκλους αποτελεί ένα αρκετά ισχυρό περουσιακό στοιχείο της υπό εκαθάρριση εταιρείας και θα πρέπει με κάποιο τρόπο να μην πάει χαμένο. Επίσης το γεγονός ότι ξένοι μεγάλοι όμιλοι είχαν ενδιαφερθεί καθαρά και μόνο για να αγοράσουν το όνομα (και όχι ολόκληρη την εταιρεία) είναι γεγονός και αν θέλεις εσύ να παραποιείς τα λεγόμενά μου, πρόβλημά σου!

 

Τελεία και παύλα. Και αρκετά ασχολήθηκα!

Link to comment
Share on other sites

To oti gia mia etaireia 8ewroume oti to monadiko tis perousiako stoixeio einai to onoma, epeidi kapoioi einai leei sundedemenoi sunais8imatika(!!!!) mazi tou deixnei tin katantia. Ena akomi stoixeio einai oti einai anti8etoi stin dialusi tou kratikodiaitou aerometaforea mono autoi pou DEN tin xrisimopoioun. Anti8etoi autoi pou itan kapote anagkasmenoi na tin xrisimopoioun den blepoun tin wra na kleisei teleiws. H moni xrisimotita tis einai i agoni grammi, tin opoia eimai sigouros pws me tin katallili epidotisi 8a kalupsoun oi idiwtikes etaireies.
Link to comment
Share on other sites

Γενικευεις επικινδυνα.Κι εγω χρησιμοποιει συχνοτατα Ολυμπιακη & ειμαι εναντιον στη διαλυση της.Στην εξυγιανση της ναι,οχι ομως στη διαλυση.Οσο για τις αγονες γραμμες,δεν καταλαβα γιατι θα πρεπει να δωσουμε επιδοτηση στις ιδιωτικες εταιριες...δημοσιες ειναι???Ειναι σα να λεμε πληρωνει το κρατος τη βονταφον ή την τιμ για να πανε να βαλουν κεραιες εκει!Υποχρεωση τους ειναι,αν θελουν να εχουν κερδη.

 

Το ονομα δεν εχει μονο συναισθηματικη αξια,αλλα & εμπορικη & μαλιστα παγκοσμια.Δεν υπαρχει πιθανοτητα στη σημερινη εποχη να χρησιμοποιει οποιοσδηποτε ονομα που να σχετιζεται με Ολυμπιακους Αγωνες κλπ & να μην πληρωνει μια,οπως γινεται τοσα χρονια με την Ολυμπιακη.:!:

Link to comment
Share on other sites

Γενικευεις επικινδυνα.Κι εγω χρησιμοποιει συχνοτατα Ολυμπιακη & ειμαι εναντιον στη διαλυση της.Στην εξυγιανση της ναι,οχι ομως στη διαλυση.Οσο για τις αγονες γραμμες,δεν καταλαβα γιατι θα πρεπει να δωσουμε επιδοτηση στις ιδιωτικες εταιριες...δημοσιες ειναι???Ειναι σα να λεμε πληρωνει το κρατος τη βονταφον ή την τιμ για να πανε να βαλουν κεραιες εκει!Υποχρεωση τους ειναι,αν θελουν να εχουν κερδη.

 

Μα αυτες οι γραμμες δεν εχουν κερδη αν δεν επιδοτηθουν, οποτε το κρατος επιδοτει τα συγκεκριμενα δρομολογια αλλιως δεν θα τα εκανε κανεις! Αν ενδιαφεροταν για παραδειγμα η aegean θα επρεπε να επιδοτουν και την aegean. Διαφορετικα ουτε πλοιο δεν θα πηγαινε σε μερικα νησια.

 

 

Το ονομα δεν εχει μονο συναισθηματικη αξια,αλλα & εμπορικη & μαλιστα παγκοσμια.Δεν υπαρχει πιθανοτητα στη σημερινη εποχη να χρησιμοποιει οποιοσδηποτε ονομα που να σχετιζεται με Ολυμπιακους Αγωνες κλπ & να μην πληρωνει μια,οπως γινεται τοσα χρονια με την Ολυμπιακη.:!:

 

Κατα τη ταπεινη μου γνωμη το ονομα ολυμπιακη στην Ελλαδα ηχει περα για περα αρνητικα.

Link to comment
Share on other sites

kalhspera se olous kai sygnomh gia ta greeklish

 

hmouna fcabin crew tis oa thn epoxh 1989 - 1991 tora brhskomai sthn YPA kai sygkerkrhmena elekths enaerias kykloforias..

 

diavasa oles tis apopseis mexri pou kathgorithhkan kai oi ypalhloi....eleos

 

to kratos koitate th exei kanei ???otan to 1991 poulaei to catering ths oa otan oi ekastote prothypourgoi pernoun ta a/c kai ta bgazoun apo to flight plan epei meres otan h oa plhrone 500.000 grd kathe 20 lepta ground time gia tous poloitikous otan yparxei terminal ekdoseon tkt sthn boulh otan o kathe apo tous 300 bouleytes bgazei first class tkt gia nyc gia ayton kai gia allous 10 kai anti na petaxei me oa to kanei endorsment kai petai me lh h af h kl kai plhronei h oa 6000 euro per persnon ayta ta rothsate ...???????????????????

 

otan emeis tote petagame epei ores ateleiotes ??????? to crew rest to xeretai ???

mono h dioikish ths oa den to hxere gia prospathiste eseis na petaxete 6 skeloi kathe mera gia na do posoi apo edo tha antexoun ????

 

otan o kathe vouleyths ebaze sto ground stuff olh thn oikogeneia tou kai ston aera eimastan 40% kato sto prosopiko ????

 

 

ayta exo na po kai sygnomh gia to yfos mou parolo pou exasa polytimo xrono apo thn kariera mou sthn oa alla thn agapao opos kai olo to flight crew gia ayto kai petaei akoma alla edo eprepe na grapsei h mhtera mou pou htane cabin crew epi onash kai oxi ego

 

regards se olous

Link to comment
Share on other sites

Γενικευεις επικινδυνα.Κι εγω χρησιμοποιει συχνοτατα Ολυμπιακη & ειμαι εναντιον στη διαλυση της.Στην εξυγιανση της ναι,οχι ομως στη διαλυση.Οσο για τις αγονες γραμμες,δεν καταλαβα γιατι θα πρεπει να δωσουμε επιδοτηση στις ιδιωτικες εταιριες...δημοσιες ειναι???Ειναι σα να λεμε πληρωνει το κρατος τη βονταφον ή την τιμ για να πανε να βαλουν κεραιες εκει!Υποχρεωση τους ειναι,αν θελουν να εχουν κερδη.

 

Το ονομα δεν εχει μονο συναισθηματικη αξια,αλλα & εμπορικη & μαλιστα παγκοσμια.Δεν υπαρχει πιθανοτητα στη σημερινη εποχη να χρησιμοποιει οποιοσδηποτε ονομα που να σχετιζεται με Ολυμπιακους Αγωνες κλπ & να μην πληρωνει μια,οπως γινεται τοσα χρονια με την Ολυμπιακη.:!:

 

Ma o stoxos paramenei i eksugiansi, alla einai adunato na ginei oso einai gemati me tous kareklokentaurous. Oso gia tis agones grammes kai tin epidotisi profanws den exeis katalabei to noima tis epidotisis. Epidotisi loipon dinetai stis grammes pou DEN einai kerdofores, opote kamia idiwtiki etaireia den 8a paei ekei. Gia logous omws eksupiretisis twn akritikwn perioxwn epiballetai na uparxoun autes oi grammes. To idio sumbainei edw kai xronia stin aktoplooia.

Twra an pisteueis pws o Agglos i o Amerikanos 8a protimisei tin Olympic Airways anti gia tin BA, tin Delta i tin Lufthansa, mallon trws to paramu8i pou mas serbiroun oi edw kareklokentauroi, autoi pou apergousan ka8e xristougenna kai pasxa, kai meta aporousan giati kaneis den protimouse pleon tin olumpiaki:)

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, το να κλείσει μια εταιρία με χρέη που έχουν φτάσει στα άστρα δεν ειναι θατσερισμός, είναι κοινή λογική. Αυτή που δεν έχουμε στην Ελλάδα και επιμένουμε να διατηρηθεί μια εταιρία που πίνει το αίμα μας εδώ και τριάντα χρόνια.

 

Η ΟΑ δεν υπάρχει μέχρι σήμερα για να πετάει ο κόσμος. Υπάρχει μόνο και μόνο για να έχουν δουλειά οι "πελάτες" των βουλευτών και για να κάνουν τις εξυπηρετήσεις τους τα κόμματα με "ιπτάμενους" ψηφοφόρους.

 

Αλλά αυτά τελείωσαν. Οι πιο επιτυχημένες αεροπορικές εταιρίες στην Ευρώπη είναι είτε εντελώς ιδιωτικές είτε πρώην κρατικές.

 

Όποιος στο κλείσιμο της ΟΑ βλέπει "άκρατο θατσερισμό" είναι υπερβολικός.

Tο να θεωρείς θετική εξέλιξη και μονόδρομο τη δημιουργία μίας εταιρείας με εργαζόμενους με συμβάσεις εργασίας, δίχως δικαιώματα, δίχως παροχές(Δώρο Πάσχα, Χριστουγέννων, επιδόματα αδείας κτλ.), με κυρίαρχη την εργασιακή ανασφάλεια, αποτελεί την αποθέωση του Θατσερισμού.

 

Το όραμα της Θάτσερ αυτό ακριβώς ήταν.

.
Link to comment
Share on other sites

Ma o stoxos paramenei i eksugiansi, alla einai adunato na ginei oso einai gemati me tous kareklokentaurous. Oso gia tis agones grammes kai tin epidotisi profanws den exeis katalabei to noima tis epidotisis. Epidotisi loipon dinetai stis grammes pou DEN einai kerdofores, opote kamia idiwtiki etaireia den 8a paei ekei. Gia logous omws eksupiretisis twn akritikwn perioxwn epiballetai na uparxoun autes oi grammes. To idio sumbainei edw kai xronia stin aktoplooia.

Twra an pisteueis pws o Agglos i o Amerikanos 8a protimisei tin Olympic Airways anti gia tin BA, tin Delta i tin Lufthansa, mallon trws to paramu8i pou mas serbiroun oi edw kareklokentauroi, autoi pou apergousan ka8e xristougenna kai pasxa, kai meta aporousan giati kaneis den protimouse pleon tin olumpiaki:)

εννοείται οτι πρέπει να υπάρχει επιδότηση στις άγονες γραμμές,γιατί αλλιώς δεν θα υπήρχε και επενδυτικό ενδιαφέρον απο αυτούς που έχουν την δυνατότητα.π.χ. πάει πλοίο σε άγονη γραμμή με 10 επιβάτες.τα λειτουργικά έξοδα και κόστη ποιός θα τα καλύψει εκεί?ο επιχειρηματίας??

είναι κακό απο τη μια μεριά,αν πουληθεί σε ιδιώτη η ολυμπιακή γιατί αφενώς δεν υπάρχουν τα κονδύλια για επιδότηση (σαφώς υψηλότερο το κόσοτς απο οτι στα πλοία) και αφετέρου δεν συμφέρει κανέναν το συγκεκριμένο δρομολόγιο.οπότε μάλλον θα ερημώσουν κι άλλα μικρά νησιά.

εδώ με τα χίλια ζόρια κρατάνε τα πλοία λόγω βασικών ελλείψεων σε θέματα υποδομής.ούτε λόγος βέβαια για αναδομή με τα υπάρχοντα οικονομικά.

δύσκολα τα πράγματα στο θέμα της ολυμπιακής και αβέβαιο το μέλλον των εργαζομένων εκεί.κανείς δεν αγοράζει ελλειματική επιχείρηση με εργαζόμενους 40% πάνω απο το ανώτατο όριο.έτσι τουλάχιστον άκουσα στις ειδήσεις(για το ανώτατο όριο).δε γνωρίζω αν αληθέυει κιόλας.

οπότε μάλλον πάμε για μαζικότατες απολύσεις και εθελούσια έξοδο ανεξάρτητα απο τις δεσμέυσεις καραμανλή περι διάψευσης απολύσεων.

υγ.κάτι που ακούστηκε παραπάνω για τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας : ποιός σας είπε οτι υπάρχει σήμα σε όλο το βόρειο αιγαίο??σε κάποιες πλευρές πολλών νησιών πιάνει turkcell ή κάτι τέτοιο.

Link to comment
Share on other sites

είναι κακό απο τη μια μεριά,αν πουληθεί σε ιδιώτη η ολυμπιακή γιατί αφενώς δεν υπάρχουν τα κονδύλια για επιδότηση

 

Είσαι λάθος. Επιδότηση δίνεται ήδη στην Ολυμπιακή. Απλά αντί της Ολυμπιακής θα την πάρει κάποιος άλλος.

 

 

diavasa oles tis apopseis mexri pou kathgorithhkan kai oi ypalhloi....eleos

 

Τι έλεος;; Εμείς είπαμε τι ευθύνες έχουν οι υπαλληλοι της εταιρίας, δεν είδα κάποια επιχειρήματα επί του αντιθέτου, μόνο "μην κατηγορείτε τους υπαλλήλους". Για τις ευθύνες των πολιτικών γνωστό, αλλά τι να περιμένεις από αυτούς; Οι υπάλληλοι που υποτίθεται "πονούν" την εταιρία που ήταν τόσα χρόνια;

 

Κολλημένοι στην αδιαλλαξία τους ήταν και είναι ακόμα.

 

Άσε που το θεωρώ υποκριτικό να λέμε ότι φταίνε οι βουλευτές που έβαζαν προσωπικό με μέσον, αλλά όχι το ίδιο το προσωπικό που έβαζε μέσον για να προσληφθεί :wacko: :protest:

 

Από όλο το προσωπικό της ΟΑ δικαίωμα να παραπονιούνται είναι μόνο όσοι προσελήφθησαν με αξιοκρατικές διαδικασίες και όσοι δουλεύανε πραγματικά όλα αυτά τα χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

 

Από όλο το προσωπικό της ΟΑ δικαίωμα να παραπονιούνται είναι μόνο όσοι προσελήφθησαν με αξιοκρατικές διαδικασίες και όσοι δουλεύανε πραγματικά όλα αυτά τα χρόνια.

 

 

min anisixeis , oi aksioi 8a krati8oun stin nea eteria , ayto pou 8a akoume na fonazoun 8a einai osoi mpikan me rousfetia , kai genika oi bolemenoi, basika, kai pios den 8a i8ele ta eykola xrimata.?? ;)

So this is how liberty dies, with thunderous applause
Link to comment
Share on other sites

Σπουδάζω Θεσσαλονίκη και κατάγομαι από Σάμο. Πώς θα κατέβω στο νησί; Καράβι δεν έχει πάντα και όταν έχει το ταξίδι κρατάει 19 ώρες. Ταξιδέψτε εσείς με 8 μποφώρ σε σαπιοκάραβο για 19 ώρες και τα λέμε. Ή να κατέβω Πειραιά με τρένο και μετά καράβι για Σάμο; Δηλ. συνολικά μόλις 25 ώρες ταξίδι για να φτάσω...

 

Στη Θεσσαλονίκη υπάρχουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ Σαμιώτες. Και οι πτήσεις είναι πάντα γεμάτες. Για να κατέβω στο νησί το Πάσχα, έκλεισα από τον Οκτώβρη και παρόλα αυτά είμαι σε αναμονή για την επιστροφή, δεν υπάρχουν θέσεις!!! Πήρατε δηλαδή μια ιδέα.

 

Κι όμως, η Ολυμπιακή αρχικά δεν έβαζε καν γραμμή Σάμο-Θεσσαλονίκη. Και αναγκάστηκε να βάλει λόγω του ότι έγινε επιδοτούμενη. Γιατί; Μα γιατί λένε ότι δεν είχε κόσμο!! Δηλ. ψέμα πέρα για πέρα. Και όχι μόνο αυτό... Έβαλε μόλις 4 πτήσεις τη βδομάδα. Και γίνεται πάντα ο κακός χαμός με τα εισιτήρια. Μόνο οι Σαμιώτες ΦΟΙΤΗΤΕΣ είμαστε τουλάχιστον 100. Μόνο φοιτητές ταξιδεύουν;!

 

Η Ολυμπιακή όμως Σάμο-Αθήνα έχει 5-6 πτήσεις τη μέρα. Και τα αεροπλάνα είναι μονίμως μισοάδεια. Τι να πεις;

 

Άντε να δούμε με την Πανθεον...

http://agfacts.tamu.edu/D11/Extension/animal%20science/Kids/072303_baby_sheep.jpg

Άντε πες του ότι ο κόσμος τώρα μπήκε σε κουτάκι, άντε πες του ότι η Dolly δεν είναι προβατάκι...

Link to comment
Share on other sites

Μην ανησυχεις, δεν νομιζω οτι θα κοπει καποια επιδοτουμενη γραμμη. Ο καιρος θα δειξει βεβαια...

 

Απο 30 Μαιου θα πεταει και η aegean Αθηνα-Σαμο οποτε θα μπορεις να πετας μεσω Αθηνας.

Link to comment
Share on other sites

H πτήση Θεσσαλονίκη-Σάμος μέσω Αθήνας κοστίζει 140 ευρώ. Οπότε...

http://agfacts.tamu.edu/D11/Extension/animal%20science/Kids/072303_baby_sheep.jpg

Άντε πες του ότι ο κόσμος τώρα μπήκε σε κουτάκι, άντε πες του ότι η Dolly δεν είναι προβατάκι...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...