Jump to content

Pantheon Airways


MIB
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

fantazomai ma8ate oti i OLYMPIAKI aeroporia , klinei , kai ksanaanoigei me allo onoma kai diikisi me to onoma PANTHEON AIRWAYS.

san sima tis eterias den 8a einai oi 6 olympiakoi kikloi , alla kapio allo , exei kaneis kamia pliroforia!?

So this is how liberty dies, with thunderous applause
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 196
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

αααααααααααα μπραβο.... ποια ΣΑΙΝΙΑ σκεφτηκαν να πεταξουν το brand name...? το τελευταιο καλο πραγμα που ειχε μεινει...

 

Κοιτα να δεις που οι τυποι που θα αναιρεσουν ολους τους κανονες management-marketing κλπ κλπ...

Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j
Link to comment
Share on other sites

Μου φαινεται λιγο παραξενο το οτι αλλαξαν (ξανα) το brand name, και μαλιστα σε κατι τοσο διαφορετικο. Αν και δεν ειχα τις καλυτερες εμπειριες με την εταιρια, το brand name νομιζω ηταν το καλυτερο
http://img515.imageshack.us/img515/4932/moodswf6.jpg
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι θέμα μάρκετινγκ. Απλώς η νέα εταιρία δεν πρέπει να έχει καμία σχέση με την Ολυμπιακή. Δεν μπορει να είναι συνέχειά της με κανενα τρόπο. Ούτε νομικό, ούτε επιχειρηματικό ούτε κανένα. Πρέπει να είναι εντελώς καινούρια.

 

Διάβασα ωστόσο ότι η Ολυμπιακή (που θα σταματήσει εντελώς κάθε έργο, πτητικό ή άλλο) μπορεί θαυμάσια να πουλήσει το brand name και το λογότυπο σε όποιον θέλει να το χρησιμοποιήσει, με τον ίδιο τρόπο που πχ ένας εκδότης αγοράζει έναν τίτλο περιοδικού (αλλά όχι τα γραφεία, τους υπαλλήλους κλπ) και το βγάζει απ’ την αρχη.

 

Αυτό είναι το σχέδιο. Να δημιουργηθεί μια εντελώς νέα εταιρία με το δημόσιο να κατέχει μέχρι 20% και ιδιώτες το υπόλοιπο. Η Ολυμπιακή, που την έχουμε πληρώσει χρυσή και τρίχρυση όλα αυτά τα χρόνια, μπορεί να πάει στα τσακίδια μαζί με τους κρατικοδίαιτους κηφήνες της και τα προνόμιά τους. Οι πραγματικά άξιοι θα βρουν εργασία. Το πρόβλημα θα το έχουν οι επαγγελματίες κομματικοδίαιτοι (όλων των αποχρώσεων) που μπήκαν με "δόντι" και τώρα δεν θέλουν να πάρουν πόδι.

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Xthes pou kukloforise proti fora h eidisi, kapoios ekane register kai to domain:

 

Domain Name1: pantheon-airways.gr

 

Domain Handle: d460e25f4dcb6471ab389e07cada7a7df-gr

 

Protocol Number:1097616

 

Creation Date:20-3-2006

 

Expiration Date:19-3-2008

 

Updated Date:--

 

Registrar: DN HOST - INTERACTIVE AGENCY

 

Referral URL:http://dnhost.gr

 

Referral Email: domains@dnhost.gr

 

Whois Server:

 

Bundle Name:pantheon-airways.gr

 

Name Server:ns1.mynewserver.com

 

Name Server:ns2.mynewserver.com

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι θέμα μάρκετινγκ. Απλώς η νέα εταιρία δεν πρέπει να έχει καμία σχέση με την Ολυμπιακή. Δεν μπορει να είναι συνέχειά της με κανενα τρόπο. Ούτε νομικό, ούτε επιχειρηματικό ούτε κανένα. Πρέπει να είναι εντελώς καινούρια.

 

Διάβασα ωστόσο ότι η Ολυμπιακή (που θα σταματήσει εντελώς κάθε έργο, πτητικό ή άλλο) μπορεί θαυμάσια να πουλήσει το brand name και το λογότυπο σε όποιον θέλει να το χρησιμοποιήσει, με τον ίδιο τρόπο που πχ ένας εκδότης αγοράζει έναν τίτλο περιοδικού (αλλά όχι τα γραφεία, τους υπαλλήλους κλπ) και το βγάζει απ’ την αρχη.

 

Αυτό είναι το σχέδιο. Να δημιουργηθεί μια εντελώς νέα εταιρία με το δημόσιο να κατέχει μέχρι 20% και ιδιώτες το υπόλοιπο. Η Ολυμπιακή, που την έχουμε πληρώσει χρυσή και τρίχρυση όλα αυτά τα χρόνια, μπορεί να πάει στα τσακίδια μαζί με τους κρατικοδίαιτους κηφήνες της και τα προνόμιά τους. Οι πραγματικά άξιοι θα βρουν εργασία. Το πρόβλημα θα το έχουν οι επαγγελματίες κομματικοδίαιτοι (όλων των αποχρώσεων) που μπήκαν με "δόντι" και τώρα δεν θέλουν να πάρουν πόδι.

 

Ακριβώς έτσι έχουν τα πράγματα. Η διατήρηση του ονόματος προϋποθέτει τη διατήρηση ισχυόντων κανονισμών, συμφωνιών κλπ., κάτι που είναι απόλυτα αντίθετο προς την προτεινόμενη λύση.

 

Η έναρξη λειτουργίας της νέας εταιρείας τοποθετείται στα τέλη του 2006.

Link to comment
Share on other sites

Καλα,το σκεφτηκαν πολυ αυτο το ονομα???:rolleyes: Ελπιζω να μην αλλαξουν το "Olympic",γιατι θα ειναι πατατα ολκης.Ουτε και προκειται ν'αλλαξει η κατασταση τη εταιριας αν αλλαξουν το ονομα & το σημα.:X
Link to comment
Share on other sites

Καλα,το σκεφτηκαν πολυ αυτο το ονομα???:rolleyes: Ελπιζω να μην αλλαξουν το "Olympic",γιατι θα ειναι πατατα ολκης.Ουτε και προκειται ν'αλλαξει η κατασταση τη εταιριας αν αλλαξουν το ονομα & το σημα.:X

 

Διάβασε τι γραφει ο Ovelix.Δεν πρόκειται για αλλαγή ονόματος αλλα για εκκαθάριση τις εταιρίας και σύσταστη καινούριας από την αρχή.

Link to comment
Share on other sites

Eμενα προσωπικα με στεναχωρει λιγακι αυτη η αλλαγη η Ολυμπιακη ειχε μια ιστορια και το ονομα και μονο παρεπεμπε στην Ελλάδα...

Ολα στο σφυρι τα βγαλανε...

http://www.fdsoftware.it/mairi/images/Gif/G_Fatina_che_scompare_R.gif
Link to comment
Share on other sites

Κρίμα...και μένα με στενοχωρεί πολύ το γεγονός αυτό...από μικρή πετούσα με Ολυμπιακή, από τότε που ήταν το αεροδρόμιο στο Ελληνικό- αρκετά κοντά μου...η ολυμπιακή και το σήμα της με τους κύκλους μου θυμίζει και μένα Ελλάδα...το "olympic airways" ήταν ένα ηχυρό brand name και οι κύκλοι - που συμβολίζουν τις ηπείρους αν δεν κάνω λάθος - αποτελούσαν τον ισχυρό brand driver της εταιρείας...εύκολα αναγνωρίσιμοι...πολύ λυπήθηκα μ' αυτήν την είδηση...:(
"In the morning u know u won't remember a thing.."
Link to comment
Share on other sites

Κατά την γνώμη μου το όνομα " Ολυμπιακή" είναι καλύτερο απο το "Πάνθεον", αλλά κάλα κάνουν και το αλλάζουν και την κλείνουν για να δωθεί ενα τέλος σε αυτό το καραγκιοζιλίκι που οι υπάλληλοι το έχουν δεί τσιφλίκι και αποφασίζουν με τις ορέξεις τους για το πότε θα πετάξουν και οχι η διοίκηση της εταιρίας. Οι υπάλληλοι ας φρόντιζαν απο μόνοι τους να διατηρήσουν σε καλά επίπεδα την εταιρία, δεν τους λυπάμε καθόλου και μακάρι να τους πετάξουν όξω να μάθουν τι θα πει ανεργεία. Η μάνα μου έχει μια φίλη που δουλέυει στην ολυμπιακή και το μόνο που την νοιάζει είναι τι μοντελάκι θα φορέσει για να είναι πιο σέξυ, και όταν την ρωτάς για το αν ανυσοιχεί αν θα κλείσει η εταιρία που δουλέυει ούτε που την νοιάζει "Τόσα χρόνια δουλέυει, τώρα θα κλείσει? Το έχουμε μάθει το παραμύθι εδω και χρόνια". Η Ολυμπιακή δεν είναι τίποτα άλλο απο τεμπέλιδες εργατοπατέρες που δεν έχουν κουνήσει το δαχτυλάκι τους (κατά το πλείστον των εργαζομένων της). Άντε να κλείσει να πάει στον αγύριστο διότι την φορολογούμαστε κιόλας. Πάνθεον ή οτι άλλο θέλουν αρκεί να τελειώνει αυτή η ιστορία. Μόνο επί Ωνάση πιστέυω οτι θα δούλευε στην εντέλεια καθώς υπάρχει ο βούρδουλας την απώλισης....
Link to comment
Share on other sites

PANTHEONAIRWAYS.COM & PANTHEON-AIRWAYS.COM εχουν κατοχυρωθει απο τις 26 Φλεβαρη απο την νεα εταιρια...... :)

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

ε οχι και βλακεια.....οχι πως ειναι και κανα brand name που θα κανει θραυση - ετσι πιστευω τουλαχιστον- οσο το παλιο, αλλα ακομα θυμιζει Ελλαδα...
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Kαλά είναι δυνατόν να λέμε να πεταχθούν εργαζόμενοι στο δρόμο;:confused: Οι περισσότεροι απο αυτούς είναι οικογενειάρχες, και δεν είναι δυνατόν να ζητάς να πεταχθούν οικογενειάρχες στο δρόμο με τέτοια ευκολία.

 

Εάν επι Ωνάση λειτουργούσε άψογα και ήταν κερδοφόρα, δεν θα την ξεφορτωνόταν έτσι εύκολα,για να την φορτώσει στις πλάτες του ελληνικού λαού, ο κροίσος για την εγγονή του οποίου θα πρέπει να ανησυχούμε κιόλας για το αν ξέρει ή οχι ελληνικά, ή αν έχει επαφή με την Ελλάδα.

 

Για το κατάντημα της Ολυμπιακής έχουν πολλοί την ευθύνη.Χρησιμοποίησαν την Ολυμπιακή για να κάνουν κομματικές προσλήψεις, να μεταφέρουν τους ψηφοφόρους τους, και τώρα παρουσιάζουν τους εργαζόμενους σαν τους μοναδικούς υπεύθυνους για τα χρέη της εταιρείας.Το ελληνικό δημόσιο χρωστούσε στην Ολυμπιακή το 2002 115 δισ. δραχμές.

.
Link to comment
Share on other sites

Βλακεία το καινούριο όνομα.

 

 

gnomi sou , egw pisteyw oti einai poly oraio

apla megalosame me tin olympiaki , kai einai kai 8ema sini8ias pia

(ston ellina genikotera den aresoun oi allages :p )

So this is how liberty dies, with thunderous applause
Link to comment
Share on other sites

Το ονομα "Ολυμπιακη" δεν μπορει πλεον να χρησιμοποιηθει πουθενα χωρις τεραστια συμβολαια & χορηγιες εκατομμυριων...ειδαμε τι εγινε στους Ολυμπιακους Αγωνες του 2004...γι'αυτο & μονο ειχε ιστορικη αξια,καθως δοθηκε σε μια...μακρινη εποχη που δεν υπηρχαν τοσα trademarks & marketing...;)

 

Παντως οσοι νομιζουν πως θ'αλλαξουν τα πραγματα μονο με την αλλαγη του ονοματος ειναι γελασμενοι.Ορισμενες κακες νοοτροπιες που εχουν οι εργαζομενοι εκει θελουν χρονια για να φυγουν και αν φυγουν ποτε...:X

Link to comment
Share on other sites

Kαλά είναι δυνατόν να λέμε να πεταχθούν εργαζόμενοι στο δρόμο;:confused: Οι περισσότεροι απο αυτούς είναι οικογενειάρχες, και δεν είναι δυνατόν να ζητάς να πεταχθούν οικογενειάρχες στο δρόμο με τέτοια ευκολία.

 

Εάν επι Ωνάση λειτουργούσε άψογα και ήταν κερδοφόρα, δεν θα την ξεφορτωνόταν έτσι εύκολα,για να την φορτώσει στις πλάτες του ελληνικού λαού, ο κροίσος για την εγγονή του οποίου θα πρέπει να ανησυχούμε κιόλας για το αν ξέρει ή οχι ελληνικά, ή αν έχει επαφή με την Ελλάδα.

 

Για το κατάντημα της Ολυμπιακής έχουν πολλοί την ευθύνη.Χρησιμοποίησαν την Ολυμπιακή για να κάνουν κομματικές προσλήψεις, να μεταφέρουν τους ψηφοφόρους τους, και τώρα παρουσιάζουν τους εργαζόμενους σαν τους μοναδικούς υπεύθυνους για τα χρέη της εταιρείας.Το ελληνικό δημόσιο χρωστούσε στην Ολυμπιακή το 2002 115 δισ. δραχμές.

 

 

Από την άλλη οι ίδιοι οι εργαζόμενοι, οι οποίοι ποτέ δε δέχτηκαν να κάνουν την παραμικρή παραχώρηση μπας και σωθεί η καημένη η Ολυμπιακή, θεωρούν τους εαυτούς τους ως τους μοναδικούς που δεν έχουν ευθύνη :rolleyes:

 

Δηλαδή εσύ τι προτείνεις για να μην πεταχτούν στο δρόμο οι εργαζόμενοι; Να συνεχίσει να λειτουργεί η εταιρία με ζημιές εις τον αιώνα τον άπαντα; Τόσες κυβερνήσεις έχουν ασχοληθεί με το θέμα το οποίο έχει άμεσο κομματικό κόστος για αυτούς, αυτοί θα ήθελαν πρώτα από όλους να μην υπάρξουν σημαντικές απολύσεις, αλλά τι άλλο μπορεί να γίνει;

Link to comment
Share on other sites

Το ονομα "Ολυμπιακη" δεν μπορει πλεον να χρησιμοποιηθει πουθενα χωρις τεραστια συμβολαια & χορηγιες εκατομμυριων...ειδαμε τι εγινε στους Ολυμπιακους Αγωνες του 2004...γι'αυτο & μονο ειχε ιστορικη αξια,καθως δοθηκε σε μια...μακρινη εποχη που δεν υπηρχαν τοσα trademarks & marketing...;)

 

Παντως οσοι νομιζουν πως θ'αλλαξουν τα πραγματα μονο με την αλλαγη του ονοματος ειναι γελασμενοι.Ορισμενες κακες νοοτροπιες που εχουν οι εργαζομενοι εκει θελουν χρονια για να φυγουν και αν φυγουν ποτε...:X

τα πράγματα θα αλλάξουν ούτως ή άλλως απο την στιγμή που θα επενδύσουν ιδιώτες και θα κρατήσει ενα 15-20% το δημόσιο απο οτι είπαν.όλα οδεύουν ολαταχώς προς ιδιωτικοποίηση.σε λίγο πέρνουν σειρά τα λιμάνια κι εκεί θα έχει νέα επεισόδια.ο αλογοσκούφης το έλεγε και προεκλογικά: ο μόνος τρόπος να σωθούμε και να ξεχρεώσουμε είναι η ιδιωτικοποίηση.μοντέλο θάτσερ.πλέον θα γίνουν πολύ δύσκολα τα πράγματα γενικά σε όλους τους τομείς.

και αν και ο καραμανλής έδωσε διαβεβαιώσεις οτι δεν θα γίνουν απολύσεις και θα παραμείνουν όλοι στις θέσεις τους,αυτό δεν είναι καθόλου βέβαιο.

απο την στιγμή που θα μπεί ιδιώτης υπάρχουν πολλά μέσα προς την υποχρεωτική απόλυση ή συνταξιοδότηση.

η γαλλία πάντως είναι προπομπός σχετικά με τις νέες νομολογίες και τροπολογίες που θα ισχύσουν σε λίγο καιρό και στην ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

τα πράγματα θα αλλάξουν ούτως ή άλλως απο την στιγμή που θα επενδύσουν ιδιώτες και θα κρατήσει ενα 15-20% το δημόσιο απο οτι είπαν.όλα οδεύουν ολαταχώς προς ιδιωτικοποίηση.σε λίγο πέρνουν σειρά τα λιμάνια κι εκεί θα έχει νέα επεισόδια.ο αλογοσκούφης το έλεγε και προεκλογικά: ο μόνος τρόπος να σωθούμε και να ξεχρεώσουμε είναι η ιδιωτικοποίηση.μοντέλο θάτσερ.πλέον θα γίνουν πολύ δύσκολα τα πράγματα γενικά σε όλους τους τομείς.

και αν και ο καραμανλής έδωσε διαβεβαιώσεις οτι δεν θα γίνουν απολύσεις και θα παραμείνουν όλοι στις θέσεις τους,αυτό δεν είναι καθόλου βέβαιο.

απο την στιγμή που θα μπεί ιδιώτης υπάρχουν πολλά μέσα προς την υποχρεωτική απόλυση ή συνταξιοδότηση.

η γαλλία πάντως είναι προπομπός σχετικά με τις νέες νομολογίες και τροπολογίες που θα ισχύσουν σε λίγο καιρό και στην ελλάδα.

Ναι, αλλά προσωπικά ποτέ δεν θεωρούσα ελκυστικό τον Θατσερισμό.Μετά την γκάφα της απογραφής, υποτίθεται πως η ιδιωτικοποίηση των πάντων είναι η μόνη λύση.

 

Ο άκρατος φιλελευθερισμός σε όλο του το μεγαλείο.Ολα στον ιδιωτικό τομέα γιατί αυτός τα κάνει καλύτερα.Ηθελα να ξερα ποιός ιδιώτης θα διατηρήσει γραμμές οι οποίες δεν είναι κερδοφόρες.Και την αεροπορική σύνδεση των νησιών, και δεν αναφέρομαι φυσικά σε Μύκονο και Σαντορίνη, ποιός θα την αναλάβει;

 

Αραγε θα αναλαμβάνει και ο ιδιώτης την δωρεάν μεταφορά των ψηφοφόρων αυτών που δημιούργησαν τα χρέη και τώρα θέλουν να ιδιωτικοποιήσουν τα πάντα;Γιατί το δημόσιο είχε χρέη 115 δισ. δραχμών προς την Ολυμπιακή μέχρι το 2002 και δεν εξοφλούσε τα χρέη του.

 

Οσο για το αν ο Θατσερισμός είναι πράγματι η λύση, αυτούς που ευνοεί το θατσερικό μοντέλο ήδη αυξάνουν τα κέρδη τους.

 

Σε αγγλικό forum, που δεν είχε καμμία, μα καμμία σχέση με την πολιτική, το τί διάβασα για την Θάτσερ απο απλούς άγγλους δεν λέγεται.

 

Ετοιμάζονταν να κάνουν πάρτι με την αναγγελία του θανάτου της.Ετσι ακριβώς όπως τα λέω.

.
Link to comment
Share on other sites

Ναι, αλλά προσωπικά ποτέ δεν θεωρούσα ελκυστικό τον Θατσερισμό.Μετά την γκάφα της απογραφής, υποτίθεται πως η ιδιωτικοποίηση των πάντων είναι η μόνη λύση.

 

Ο άκρατος φιλελευθερισμός σε όλο του το μεγαλείο.Ολα στον ιδιωτικό τομέα γιατί αυτός τα κάνει καλύτερα.Ηθελα να ξερα ποιός ιδιώτης θα διατηρήσει γραμμές οι οποίες δεν είναι κερδοφόρες.Και την αεροπορική σύνδεση των νησιών, και δεν αναφέρομαι φυσικά σε Μύκονο και Σαντορίνη, ποιός θα την αναλάβει;

 

Αραγε θα αναλαμβάνει και ο ιδιώτης την δωρεάν μεταφορά των ψηφοφόρων αυτών που δημιούργησαν τα χρέη και τώρα θέλουν να ιδιωτικοποιήσουν τα πάντα;Γιατί το δημόσιο είχε χρέη 115 δισ. δραχμών προς την Ολυμπιακή μέχρι το 2002 και δεν εξοφλούσε τα χρέη του.

 

Οσο για το αν ο Θατσερισμός είναι πράγματι η λύση, αυτούς που ευνοεί το θατσερικό μοντέλο ήδη αυξάνουν τα κέρδη τους.

 

Σε αγγλικό forum, που δεν είχε καμμία, μα καμμία σχέση με την πολιτική, το τί διάβασα για την Θάτσερ απο απλούς άγγλους δεν λέγεται.

 

Ετοιμάζονταν να κάνουν πάρτι με την αναγγελία του θανάτου της.Ετσι ακριβώς όπως τα λέω.

εγώ δεν αντιλέγω σε τίποτα με οτι λές.

το μοντέλο θάτσερ με τις ιδιωτικοποιήσεις απέτυχε παταγωδώς.εξάλλου είναι και η μοναδική χώρα στην ευρώπη που ιδιωτικοποίησε τα πάντα.στην αρχή είχε τα αναμενόμενα αποτελέσματα (εξυπηρέτηση του πολίτη-αύξηση ανταγωνισμού και μείωση των τιμών) αλλά μετά οδήγησε σε ολιγοπώλια.

και τότε ήταν πολύ αργά για την αγγλία και έχασε το παιχνίδι.

πήγε να εφαρμόσει πολιτική ιδιωτικοποιήσεων με σκοπό να βοηθήσει τον πολίτη,αλλά στην τελική ο επιχειρηματίας-ιδιώτης προσπαθεί πάντα να μεγιστοποιήσει το κέρδος του,χωρίς να λαμβάνει υπόψιν την κοινωνική ωφέλεια και παροχές.και καθώς περνούσε ο καιρός οι μεγαλοεπειχειρηματίες βρήκαν τρόπο με αθέμιτο ανταγωνισμό να κλείσουν τους ανταγωνιστές και οδηγήθηκαν στο γνωστό μονοπώλιο.το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι τα πασίγνωστα λιμάνια τους και οι τιμές στα τερματικά που αυξήθηκαν μέσα σε 10 χρόνια 3400%.τρελά κέρδη.το ίδιο και αεροδρόμια,νοσοκομεία,κτλ κτλ.

και επειδή είχα και μάθημα επιλογής οικονομική ιστορία λέει χαρακτηριστικά οτι τα μοντέλα που ακολουθούνται στην οικονομία είναι φαύλος κύκλος.

δηλαδή το ένα οδηγεί αναγκαστικά στο αμέσως προηγούμενο.

η ελλάδα γιατί να διαφέρει δηλαδή και να αποτελέσει εξαίρεση??

και απαντώντας στα ερωτήματα σου,δε πιστεύω κανένας σοβαρός επιχειρηματίας να διατηρήσει τα δρομολόγια που έχουν ζημιά.αμέσως κόβονται αυτά,εκτός κι αν δημιουργηθεί κάποιο πρόγραμμα χρηματοδότησης,όπως αυτό με τις άγονες γραμμές στα νησιά του αιγαίου.

αλλιώς σε διαφορετική περίπτωση κάποιοι θα πρέπει να ξεχάσουν πλέον τι σημαίνει αεροπλάνο.

Link to comment
Share on other sites

εγώ δεν αντιλέγω σε τίποτα με οτι λές.

το μοντέλο θάτσερ με τις ιδιωτικοποιήσεις απέτυχε παταγωδώς.εξάλλου είναι και η μοναδική χώρα στην ευρώπη που ιδιωτικοποίησε τα πάντα.στην αρχή είχε τα αναμενόμενα αποτελέσματα (εξυπηρέτηση του πολίτη-αύξηση ανταγωνισμού και μείωση των τιμών) αλλά μετά οδήγησε σε ολιγοπώλια.

και τότε ήταν πολύ αργά για την αγγλία και έχασε το παιχνίδι.

πήγε να εφαρμόσει πολιτική ιδιωτικοποιήσεων με σκοπό να βοηθήσει τον πολίτη,αλλά στην τελική ο επιχειρηματίας-ιδιώτης προσπαθεί πάντα να μεγιστοποιήσει το κέρδος του,χωρίς να λαμβάνει υπόψιν την κοινωνική ωφέλεια και παροχές.και καθώς περνούσε ο καιρός οι μεγαλοεπειχειρηματίες βρήκαν τρόπο με αθέμιτο ανταγωνισμό να κλείσουν τους ανταγωνιστές και οδηγήθηκαν στο γνωστό μονοπώλιο.το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι τα πασίγνωστα λιμάνια τους και οι τιμές στα τερματικά που αυξήθηκαν μέσα σε 10 χρόνια 3400%.τρελά κέρδη.το ίδιο και αεροδρόμια,νοσοκομεία,κτλ κτλ.

και επειδή είχα και μάθημα επιλογής οικονομική ιστορία λέει χαρακτηριστικά οτι τα μοντέλα που ακολουθούνται στην οικονομία είναι φαύλος κύκλος.

δηλαδή το ένα οδηγεί αναγκαστικά στο αμέσως προηγούμενο.

η ελλάδα γιατί να διαφέρει δηλαδή και να αποτελέσει εξαίρεση??

και απαντώντας στα ερωτήματα σου,δε πιστεύω κανένας σοβαρός επιχειρηματίας να διατηρήσει τα δρομολόγια που έχουν ζημιά.αμέσως κόβονται αυτά,εκτός κι αν δημιουργηθεί κάποιο πρόγραμμα χρηματοδότησης,όπως αυτό με τις άγονες γραμμές στα νησιά του αιγαίου.

αλλιώς σε διαφορετική περίπτωση κάποιοι θα πρέπει να ξεχάσουν πλέον τι σημαίνει αεροπλάνο.

Συμφωνώ απόλυτα με τα παραπάνω με μοναδική διαφωνία το αναπόφευκτο της συγκεκριμένης πορείας.Προσωπικά θεωρώ οτι τα πάντα είναι θέμα πολιτικής απόφασης.

 

Το μόνο σίγουρο είναι οτι στην εποχή της παγκοσμιοποιημένης ελεύθερης αγοράς, οπου ο ανταγωνισμός είναι πλέον παγκόσμιος και δεν υπάρχει σε τόσο μεγάλο βαθμό η δυνατότητα να ακολουθηθεί μία πολιτική προστατευτισμού, αναγκαστικά θα πρέπει και η οικονομική πολιτική να λαμβάνει υπόψην αυτά τα δεδομένα.Δεν είναι αναγκαίο όμως να ακολουθήσει κανείς μία πολιτική άκρατου φιλελευθερισμού.Υπάρχει και το σκανδιναβικό μοντέλο καπιταλιστικής οικονομίας.

 

Πολλές φορές παρουσιάζεται σαν μονόδρομος μία πορεία, ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι ακριβώς έτσι.Πόσες φορές έχουμε ακούσει για ελεύθερο εμπόριο σε παγκόσμια κλίμακα δίχως οποιουδήποτε είδους φραγμούς.Οι πρόσφατες αποφάσεις και ενέργειες ευρωπαίων και αμερικανών όμως σε σχέση με την Κίνα, δείχνουν οτι η πορεία που οι ίδιοι συνεχώς προέβαλαν ως νομοτέλεια, μπορεί να παρακαμφθεί αν υπάρχει η πολιτική βούληση.

.
Link to comment
Share on other sites

εγώ πάλι πιστεύω οτι η μοναδική εφικτή λύση στην περίπτωση της ολυμπιακής είναι αυτή που θα εφαρμοστεί τώρα.ιδιώτης manager για κάθαρση και εύρυθμη λειτουργία,και εξυγίανση.δε γινόταν αλλιώς.

τα συνδικάτα που έχει η ολυμπιακή ειδικά και ο τεράστιος αριθμός απασχολούντων θα έθαβαν ακόμα περισσότερο την ολυμπιακή με τη νοοτροπία που είχαν-και το σημαντικότερο ήταν οτι κανείς δε μπορούσε να τους ακουμπήσει λόγω της μονιμότητας ,και το πολιτικό κόστος που θα είχε η κυβέρνηση.

τώρα όμως ο ιδιώτης έχει το πάνω χέρι.τέρμα οι προσλήψεις,τέρμα οι καθυστερήσεις,τέρμα οι απεργίες,τέρμα τα επιδόματα,τέρμα η μονιμότητα,κόβονται σχεδόν όλα τους τα δικαιώματα.όποιος δουλεύει παραμένει.όποιος κοροιδεύει απλά φεύγει.έρχεται και η γαλλία με τις προτάσεις της και δένει το γλυκό.

δικαιολογημένα διαμαρτύρονται οι εργαζόμενοι εκεί.θα αναγκαστούν να δουλέψουν και σε κανέναν δεν αρέσει αυτό.προτιμούν την χαλαρότητα της ολυμπιακής και να είναι στο απυρόβλητο μια ζωή.ευτυχώς αυτά θα τελειώσουν σύντομα.

όσο για το σκανδιναβικό μοντέλο,ούτε αυτό είναι καλύτερο και δεν υπερτερεί σε πολλά σημεία,καθώς και εκεί βασιλέυουν τα ολιγοπώλια.

κα όσο για τη κίνα,είναι ο μελλοντικός παγκόσμιος κυρίαρχος σε όλους τους τομείς,καθώς εκμεταλλέυεται αυτό που είχε τόσο καιρό και άργησε να το καταλάβει.το πάμφθηνο εργατικό δυναμικό.και δε μπορεί να περιορίσει σε σημαντικό βαθμό το εμπόριο με κίνα,καθώς είναι η πρώτη χώρα σε εισαγωγή πετρελαίου στον κόσμο αυτή τη στίγμή και εκεί πλήττονται άλλα οικονομικά συμφέροντα και κυρίως αμεικανικές εταιρίες εξαγωγής πετρελαίου.

όλα αυτά που γίνονται είναι πλέον για τα μάτιοα του κόσμου.

απλά αλλάζουν σιγά σιγά οι ισορροπίες και αυτό είναι και καλό και κακό.

Link to comment
Share on other sites

είδατε τι είπαν στις ειδήσεις?

απο τώρα και στο εξής προσωρινές συμβάσεις εργασίας,με αξιολόγηση εννοείται.και οι υπόλοιποι εθελούσια έξοδο και πρόωρη σύνταξη.

αναμενόμενο και απολύτως φυσιολογικό.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...