Jump to content

Vodafone CU, Νέο Καρτοκινητό Vodafone


Soulman
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δηλαδή για να καταλάβω, η Snappi δίνει 13€ πισω για ανανεώσεις από 13€ κι άνω; 

Δηλαδή κάποιος που κάνει 13€ ανανέωση τη βγάζει στην ουσία τζάμπα 

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 50,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

  • HEO

    1682

  • Vasileios

    1557

  • JOHNMEGARYTHMOS

    1361

  • VIPdriver

    1899

Η προσφορά ισχύει για ανανεώσεις που θα πραγματοποιηθούν από 27/03/2026 έως και 31/03/26.

Βέβαια αυτοί έχουν ένα στόχο να μαζέψουν ένα Χ αριθμό πελατών σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, οπότε δεν αποκλείεται να το ξαναδώσουν.Το για κάθε μήνα βέβαια είναι σχεδόν αδύνατο.Τρέχουν παράλληλα προσφορές με public ,shell,AB κλπ.

 

Edited by Fns1
Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, rs280ps said:

Εγώ που έχω 2 νούμερα CU θα με αφήσει να κάνω ανανέωση και στα 2 την ίδια μέρα; 

Σήμερα έκανα σε 4 νούμερά μου

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, Raskonikas13 said:

Οπουδήποτε αρκεί να έχεις βάλει την κάρτα στο google Πορτοφόλι.Διαφορετικά σε ηλεκτρονικές συναλλαγές καταχωρείς τα απαραίτητα στοιχεία όπως θα έκανες και με μια φυσική κάρτα!Ωστόσο τα χρήματα που θα μπουν στο υπόλοιπο του καρτοκινητού μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις και στο efood!Αν δεν πάρεις κάποιο πακέτο!

μια ερώτηση: μπορώ να χρησιμοποιήσω το υπόλοιπο του vodafone cu (χρήματα) για αγορά απο το efood; Κοίταξα το τηλέφωνο του γιου μου και συγκεκριμένα μέσα στην εφαρμογή my cu app και βλέπω ότι σχετικά με efood υπάρχει μόνο μια έκπτωση-κουπόνι 10%. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι ισχύει;

Μήπως φταίει ότι το υπόλοιπο του είναι μόλις 0,03ευρώ;

Edited by tempo

για την καθημερινή σχολική μελέτη... https://megapedia.gr

η παιδεία απλά... https://ipedia.gr

η γνώμη σου μετράει... https://24net.gr

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, tempo said:

μια ερώτηση: μπορώ να χρησιμοποιήσω το υπόλοιπο του vodafone cu (χρήματα) για αγορά απο το efood; Κοίταξα το τηλέφωνο του γιου μου και συγκεκριμένα μέσα στην εφαρμογή my cu app και βλέπω ότι σχετικά με efood υπάρχει μόνο μια έκπτωση-κουπόνι 10%. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι ισχύει;

Μήπως φταίει ότι το υπόλοιπο του είναι μόλις 0,03ευρώ;

1299767910_Screenshot_20260328_MyCU.thumb.jpg.451ec08cdc3b03d9a86372ca7ca61d38.jpg

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, VIPdriver said:

1299767910_Screenshot_20260328_MyCU.thumb.jpg.451ec08cdc3b03d9a86372ca7ca61d38.jpg

πολύ χρήσιμο αλλά δεν μπορώ να βρω απο που μέσα απο το mycu app φτάνεις σε αυτή την οθόνη...

edit: άκυρο, το βρήκα...μεθαύριο οφθαλμίατρο!!!

off_topic: μακάρι να είχε κάτι αντίστοιχο και η cosmote (έστω με το BOX) γιατί έχω ένα υπόλοιπο κοντά 80ευρώ σε ένα τηλέφωνο που απλά το συντηρώ χωρίς μεγάλες ανάγκες σε δεδομένα και επικοινωνία.

Edited by tempo

για την καθημερινή σχολική μελέτη... https://megapedia.gr

η παιδεία απλά... https://ipedia.gr

η γνώμη σου μετράει... https://24net.gr

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, rs280ps said:

Εγώ που έχω 2 νούμερα CU θα με αφήσει να κάνω ανανέωση και στα 2 την ίδια μέρα; 

ανανεωση μια χαρα κανεις σε οσα νουμερα θες. Το ζητουμενο ειναι ποσα 13αρια θα παρεις πισω. Συμφωνα με την απαντηση της εξυπηρετησης που παρεθεσα παραπανω (αν ειναι ετσι) ενα 13αρι θα παρεις.

1 hour ago, VIPdriver said:

Πηρες πισω τα λεφτά στην κάρτα και απο τις 4 ανανεώσεις;

δεν τα βλεπεις αμεσα, θελει καμποσες εργασιμες για να τα παρεις (νομιζω ως 10 ειδα). Απο το κασμπακ εγγραφης (που τωρα πηγε 25 ευρω) τα πηρα την επομενη εργασιμη.

2 ώρες πριν, evang.t said:

Δηλαδή για να καταλάβω, η Snappi δίνει 13€ πισω για ανανεώσεις από 13€ κι άνω; 

Δηλαδή κάποιος που κάνει 13€ ανανέωση τη βγάζει στην ουσία τζάμπα 

μεχρι στιγμης λεει ως 31/3.

Υπηρχαν παραλληλες ενεργιες οπως 2€ για ανανεωσεις ως 31/3, οπως και 10% για συναλλαγες σε shell,vodafone.gr (και app) και ΑΒ. Υπαρχει ενα χαος τις τελευταιες μερες, καθε μερα αλλάζουν οι οροι και οι προσφορες σε αυτο το κομματι. Τελικα νομιζω κανεις δεν ξερει τι θα παρει πισω

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, kmpatra said:

Το ζητουμενο ειναι ποσα 13αρια θα παρεις πισω.

συμφωνα με τους ορους -οπως τους αλλαξαν- καποιος θα παρει μονο 13 ευρω, οσες ανανεωσεις και αν κανει

τωρα αν παρουν καποιοι περισσοτερα, μακαρι αλλα δεν το βλεπω

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, kmpatra said:

ανανεωση μια χαρα κανεις σε οσα νουμερα θες. Το ζητουμενο ειναι ποσα 13αρια θα παρεις πισω. Συμφωνα με την απαντηση της εξυπηρετησης που παρεθεσα παραπανω (αν ειναι ετσι) ενα 13αρι θα παρεις.

Έχουν δώσει μέχρι στιγμής 3-4 διαφορετικές απαντήσεις 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, VIPdriver said:

Σε διπλανό φόρουμ διάβασα οτι εχουν γίνει αλλαγές στους ορους του promo του Snappi.

images-17.jpeg.eaa3ac3f0cd54f4ba2cba1845300fc74.jpeg

Τζίφος η snappi αδερφέ.. παίζει να δικαιώθηκες πανηγυρικά που δεν την έκανες. Μόλις μου επιστραφούν τα τελευταία από τα 7×13€ που έκανα ανανέωση, θα κλείσω τον λογαριασμό.

Άμα νομίζουν ότι έχουν να κάνουν με ηλίθιους, ας μείνουν με τους ηλίθιους.

Χώρια το app που είναι για τα πανηγύρια..

Edited by cu2goup
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, cu2goup said:

Τζίφος η snappi αδερφέ.. παίζει να δικαιώθηκες πανηγυρικά που δεν την έκανες. Μόλις μου επιστραφούν τα τελευταία από τα 7×13€ που έκανα ανανέωση, θα κλείσω τον λογαριασμό.

Άμα νομίζουν ότι έχουν να κάνουν με ηλίθιους, ας μείνουν με τους ηλίθιους.

Χώρια το app που είναι για τα πανηγύρια..

Τώρα δεν ξέρω εαν το εννοείς ή ειρωνεύεσαι...

Εγω ενημερωνω, να πατε να δειτε τι γράφουν και τι σκρινσοτς ανεβασαν με την εξυπηρέτηση πελατών. Σκεφτόμουν, αντί να βαλω 8ε για συντήρηση ενός αριθμού, να κανω Snappi ωστε να παρω πισω τα 13, αλλά η αστάθεια των 2 τελευταίων ημερων που διαβασα με αποτρέπει.

Edited by VIPdriver
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, VIPdriver said:

Τώρα δεν ξέρω εαν το εννοείς ή ειρωνεύεσαι...

Εγω ενημερωνω, να πατε να δειτε τι γράφουν και τι σκρινσοτς ανεβασαν με την εξυπηρέτηση πελατών. Σκεφτόμουν, αντί να βαλω 8ε για συντήρηση ενός αριθμού, να κανω Snappi ωστε να παρω πισω τα 13, αλλά η αστάθεια των 2 τελευταίων ημερων που διαβασα με αποτρέπει.

Σοβαρά μιλάω..

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, cu2goup said:

Σοβαρά μιλάω..

Εαν σκοπευει να δινει επιστροφη 13ε καθε μηνα (οπως γράφουν στο τσατ) ίσως να συμφέρει.

ΥΓ: ελπιζω να επιβεβαιωσες τα στοιχεια σου, διοτι σε εναν όρο γραφει οτι η snappi εχει δικαιωμα να αρνηθει την επιστροφη εαν δεν εχουν επιβεβαιωθει τα προσωπικά στοιχεία. Καποιοι εγραψαν οτι σε επικοινωνια με την βονταφον θα μπορεσουν να ακυρωσουν τις ανανεωσεις.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, VIPdriver said:

Εαν σκοπευει να δινει επιστροφη 13ε καθε μηνα (οπως γράφουν στο τσατ) ίσως να συμφέρει.

ΥΓ: ελπιζω να επιβεβαιωσες τα στοιχεια σου, διοτι σε εναν όρο γραφει οτι η snappi εχει δικαιωμα να αρνηθει την επιστροφη εαν δεν εχουν επιβεβαιωθει τα προσωπικά στοιχεία. Καποιοι εγραψαν οτι σε επικοινωνια με την βονταφον θα μπορεσουν να ακυρωσουν τις ανανεωσεις.

Έχω πάρει και παλαιότερα επιστροφές. Είμαι κομπλέ.

Έχω το ετήσιο οπότε δεν κάνω ανανεώσεις γενικά..

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, VIPdriver said:

Εαν σκοπευει να δινει επιστροφη 13ε καθε μηνα (οπως γράφουν στο τσατ) ίσως να συμφέρει.

Προφανώς και δεν πρόκειται να δίνουν κάθε μήνα 13ευρα. Η ενέργεια λήγει 31/03. Το "απόδοση μία φορά το μήνα" είναι από τις δικηγοριστικες μπούρδες που συνηθίζουν να γράφουν στους όρους.

Edited by gpapas640
Link to comment
Share on other sites

Γατονια να είμαστε δίκαιοι 

Η προσφορά των 13 ευεω γράφτηκε από κάποιον άσχετο και μετά όταν έπεσαν όλοι σαν τα κοράκια 🙂 προσπάθησαν να την μαζέψουν. Λογικό μου φαίνεται.

Η κάρτα μια χαρά είναι και τα δωράκια που δίνει κατά καιρούς μια χαρά είναι επισης.

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, HEO said:

Γατονια να είμαστε δίκαιοι 

Η προσφορά των 13 ευεω γράφτηκε από κάποιον άσχετο και μετά όταν έπεσαν όλοι σαν τα κοράκια 🙂 προσπάθησαν να την μαζέψουν. Λογικό μου φαίνεται.

Η κάρτα μια χαρά είναι και τα δωράκια που δίνει κατά καιρούς μια χαρά είναι επισης.

Ας βγαίνανε να ζητήσουν συγγνώμη.

Αυτοί κυκλοφόρησαν 3-4 σενάρια για το τι θα ισχύσει τελικά.

Και φυσικά ποιος την πληρώνει; Τα παιδιά που δουλεύουν στο τσατ του CU και της SNAPPI.

Edited by cu2goup
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, chris_amg said:

Αξίζει αυτή η προσφορά την έχει βάλει κάποιος ;

IMG_7961.jpeg

Το περίφημο "ετήσιο" που συζητάμε τους τελευταίους μήνες είναι αυτό. Το έχω εγώ. Αυτοί το δίνουν στα 110€ αυτή τη στιγμή. Το gigashop στη Λάρισα 95€.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, cu2goup said:

Το περίφημο "ετήσιο" που συζητάμε τους τελευταίους μήνες είναι αυτό. Το έχω εγώ. Αυτοί το δίνουν στα 110€ αυτή τη στιγμή. Το gigashop στη Λάρισα 95€.

Και δίνεις 95€ και για έναν χρόνο έχεις τα προνόμια που λέει ; Ευχαριστημένος δηλαδή ;

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, chris_amg said:

Και δίνεις 95€ και για έναν χρόνο έχεις τα προνόμια που λέει ; Ευχαριστημένος δηλαδή ;

Ναι και με το παραπάνω!

Επίσης λένε ότι με 100€ αγοράζεις και τον επόμενο χρόνο. Δλδ δεσμεύονται και για την επόμενη χρονιά. Θα δούμε.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...