Jump to content

Vodafone CU, Νέο Καρτοκινητό Vodafone


Soulman
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ναι ρε παιδια αλλα με την αντικατασταση καρτας δεν χανεις το νουμερο σου. Εννοειται οτι αν δεν καιγεσαι για το ιδιο νουμερο, εχεις πολλες επιλογες.

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Και έχεις την εντύπωση πως στη wind θα σου την έδιναν δωρεάν?

Τοσο κοστίζει η αντικατάσταση της κάρτας sim, και στις 3 εταιρίες

 

Στην Qcard Η αντικατάσταση είναι δωρεάν

ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΡΤΑΣ SIM ΔΩΡΕΑΝ

http://www.myq.gr/default.asp?siteID=1&pageid=21&tablepageid=17&langid=1

Link to comment
Share on other sites

Και γιατί έπρεπε να στην δώσουν δωρεάν δηλαδή;

αν μη τη αλλο δεν ειναι κοροιδια?και γιατι οχι 15 χρονια ειναι 180 μηνες,απο 40 ευρω μινιμουμ ειναι 7200 δεν θα πρεπε να μου την δωσουν δωρεαν? ουτε τα προγραμματα τους με ενδιαφερουν ουτε οι προσφορες τους ουτε χρηση τους εχω κανει ποτε,και δε το κανω ζητημα για το ποσο των 17,5 ευρω αλλα σου δινουν την εντυπωση οτι εμεις εξαρτομαστε απο αυτους, αλλα το ωραιο ειναι οτι και οι 3 μεγαλοι εχουν την ιδια ταριφα,να χαρω εγω ανταγωνισμο,εσυ παλι μηπως εισαι υπευθυνος σε καποιο καταστημα της vodafon?δεν πειραζει η κυνηγητικη περιοδος για πελατεια θα ξεκινησει νωρις φετος :lol:

α ριξτε και μια ματια ςτο παρακατω http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=977320

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

αν μη τη αλλο δεν ειναι κοροιδια?και γιατι οχι 15 χρονια ειναι 180 μηνες,απο 40 ευρω μινιμουμ ειναι 7200 δεν θα πρεπε να μου την δωσουν δωρεαν? ουτε τα προγραμματα τους με ενδιαφερουν ουτε οι προσφορες τους ουτε χρηση τους εχω κανει ποτε,και δε το κανω ζητημα για το ποσο των 17,5 ευρω αλλα σου δινουν την εντυπωση οτι εμεις εξαρτομαστε απο αυτους, αλλα το ωραιο ειναι οτι και οι 3 μεγαλοι εχουν την ιδια ταριφα,να χαρω εγω ανταγωνισμο,εσυ παλι μηπως εισαι υπευθυνος σε καποιο καταστημα της vodafon?δεν πειραζει η κυνηγητικη περιοδος για πελατεια θα ξεκινησει νωρις φετος :lol:

α ριξτε και μια ματια ςτο παρακατω http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=977320

Δηλαδή εαν δεν σου χαϊδέψει κάποιος τα αυτιά πρέπει να είναι με το μέρος της εταιρείας; Δεν το καταλαβαίνω αυτό. Υπάρχει το συμφέρον του καταναλωτή, το συμφέρον της εταιρείας αλλά υπάρχει και η μέση γραμμή που ας πούμε οτι τείνει προς την περιοχή της αντικειμενικότητας. Ούτε να μας γδέρνουν οι εταιρείες ούτε να σκούζουμε γιατί δεν μας χάρισαν την κάρτα σιμ ή δεν μας έκαναν ένα δώρο επειδή δώσαμε 40€/μήνα μέσο όρο. Δηλαδή εμείς που σκάμε 500-700€ το μήνα τι θα έπρεπε να μας κάνουν; Μασάζ στο ταμείο ή δώρο στα γεννέθλιά μας; Οι εταιρείες όταν έχουν τόσα εκατομμύρια συνδρομητές τους βλέπουν σαν αριθμούς όχι τον καθένα ξεχωριστά, δεν είναι μπακάλικα και εμείς (οι συνδρομητές) δεν είμαστε ψιλολόγοι να επηρρεάζεται η επιλογή μας από ψιλικά!

 

Τώρα τι σχέση έχει το δημοσίευμα του indymedia με τις κάρτες sim; Μήπως να βγούμε για καμιά διαδήλωση και για τις κάρτες; Το συγκεκριμένο κατάστημα είναι ατομική επιχείρηση και αυτά είναι τα άσχημα της οικονομικής κρίσης. Τουλάχιστο αυτό απέλυσε μόνο έναν, άλλες επιχειρήσεις κλείνουν...

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Τι λετε ρε παιδια, 17.5 ευρω για αντικατασταση καρτας sim??? Αισχος και στους 3 και μπραβο στην q που την δινει δωρεαν. Δηλαδη δεν καταλαβα στην φορητοτητα επειδη ειναι να τσιμπησουν πελατες την δινουν δωρεαν και στην αντικατασταση οχι? Απλα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή εαν δεν σου χαϊδέψει κάποιος τα αυτιά πρέπει να είναι με το μέρος της εταιρείας; Δεν το καταλαβαίνω αυτό. Υπάρχει το συμφέρον του καταναλωτή, το συμφέρον της εταιρείας αλλά υπάρχει και η μέση γραμμή που ας πούμε οτι τείνει προς την περιοχή της αντικειμενικότητας. Ούτε να μας γδέρνουν οι εταιρείες ούτε να σκούζουμε γιατί δεν μας χάρισαν την κάρτα σιμ ή δεν μας έκαναν ένα δώρο επειδή δώσαμε 40€/μήνα μέσο όρο. Δηλαδή εμείς που σκάμε 500-700€ το μήνα τι θα έπρεπε να μας κάνουν; Μασάζ στο ταμείο ή δώρο στα γεννέθλιά μας; Οι εταιρείες όταν έχουν τόσα εκατομμύρια συνδρομητές τους βλέπουν σαν αριθμούς όχι τον καθένα ξεχωριστά, δεν είναι μπακάλικα και εμείς (οι συνδρομητές) δεν είμαστε ψιλολόγοι να επηρρεάζεται η επιλογή μας από ψιλικά!

 

Τώρα τι σχέση έχει το δημοσίευμα του indymedia με τις κάρτες sim; Μήπως να βγούμε για καμιά διαδήλωση και για τις κάρτες; Το συγκεκριμένο κατάστημα είναι ατομική επιχείρηση και αυτά είναι τα άσχημα της οικονομικής κρίσης. Τουλάχιστο αυτό απέλυσε μόνο έναν, άλλες επιχειρήσεις κλείνουν...

 

απο τα λεγομενα σου τελικα καταλαβα οτι δεν εχεις καμια σχεση με την εταιρια οπως λες, και δεν ειναι και μπακαλικο οπως λες αλλα κατι χειροτερο γιαυτο παραθεσα το παραπανω,και ας μην παμε πιο μακρια,βλεπε υποκλοπες, και μην κολλας απλα στην λεξη sim

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

σημερα πηγα να ζητησω αλλαγη τις sim λογω φθορας συμπληρωσε 15ετια και μου ζητησαν 17,5 ευρω :mad: αν ειναι δυνατον, βρε δε παν να γα:Xουν, εγω θα φταιω αν παω στην wind?

 

 

Αν είσαι (κατά τα λοιπά) ευχαριστημένος από την συγκεκριμένη εταιρεία, στείλε πρώτα ένα e-mail και εξήγησε ότι θες αλλαγή της κάρτας. Αν τους δώσεις να καταλάβουν ότι αν τελικά επιμένουν να πληρώσεις τα 17,5 ευρώ θα δυσαρεστηθείς σε σημείο να αλλάξεις εταιρεία πιθανόν να σου την αλλάξουν δωρεάν. Το έχω κάνει σε άλλη εταιρεία και τους έπεισα και μάλιστα για δυο sim.

Αν δεν τους πείσεις, τότε κάνε μια αίτηση φορητότητας προς όποια εταιρεία προτιμάς και χαιρέτησε τους. Αν δε τους ενδιαφέρει να χάσουν έναν πελάτη που τον έχουν 15 χρόνια τότε γιατί να ενδιαφέρει εσένα να μείνεις;

Link to comment
Share on other sites

παιδιά επιεδή έχω μπερδευτεί λίγο με την προσφορά 2009.

έκανα ενεργοποιησή στις 4/2/2009 (δεν θυμάμαι ακριβώς 4-6)

στις 28/2 έβαλα 3Ε.

λογικά έπρεπε και τον 2ο μήνα να έχω τα 1000 +++.

στις 8/3 όμως που πήγα να ελέγξω το λογαριασμό έλεγε οτι δεν υπήρχε δωρεαν χρόνος.

τι έκανα λάθος;

 

σχετικά με αυτό που έγραψα πριν να πω πως σήμερα προστέθηκαν τα 1000...

σε ένα άλλο νούμερο στο οποίο έκανα ανανέωση ταυτόχρονα με το προηγούμενο (μόνο που σ αυτό η ενεργοποίηση της υπηρεσίας έγινε στις 15/02)

άρα υποθέτω κάτι συνέβει και δεν μπήκαν στο πρώτο.

δεν εξηγείται αλλιώς

Link to comment
Share on other sites

σημερα πηγα να ζητησω αλλαγη τις sim λογω φθορας συμπληρωσε 15ετια και μου ζητησαν 17,5 ευρω :mad: αν ειναι δυνατον, βρε δε παν να γα:Xουν, εγω θα φταιω αν παω στην wind?

 

Επειδή δεν το έχω ψάξει το θέμα, όταν κάνεις φορητότητα σε μια άλλη εταιρεία σου δίνουν δωρεάν νέα κάρτα sim με το ίδιο νούμερο;

 

Αν ναι, κάνε φορητότητα στην wind και μετά από το ελάχιστο χρονικό όριο παραμονής, κάνε ξανά φορητότητα στην Vodafone και θα έχεις νέα κάρτα sim δωρεάν.

.
Link to comment
Share on other sites

Επειδή δεν το έχω ψάξει το θέμα, όταν κάνεις φορητότητα σε μια άλλη εταιρεία σου δίνουν δωρεάν νέα κάρτα sim με το ίδιο νούμερο;

Ακριβώς ;)
Link to comment
Share on other sites

Μόνο οι συνδρομητές Vodafone CU και Vodafone a la Carte κερδίζουν Netbook Dell Inspiron Mini 9 κάθε εβδομάδα!

 

 

Από την Δευτέρα 9 Μαρτίου 2008 έως την Τρίτη 7 Απριλίου 2009 το Vodafone CU κληρώνει 20 Netbook Dell Inspiron Mini 9 κάθε εβδομάδα αποκλειστικά για Vodafone CU και Vodafone a la Carte συνδρομητές.

 

Θες να κερδίσεις; Είναι πολύ απλό. Ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:

 

 

•Στείλε δωρεάν κενό SMS στο 19345 για να ενεργοποιήσεις το δικαίωμα συμμετοχής στις εβδομαδιαίες κληρώσεις.

•Θα λαμβάνεις αυτόματα μέρος στις εβδομαδιαίες κληρώσεις εφόσον έχεις κάνει τουλάχιστον μια ανανέωση χρόνου ομιλίας 10 και άνω από Δευτέρα έως Κυριακή. Όσο περισσότερο ανανεώνεις τον χρόνο ομιλίας σου τόσες πιθανότητες έχεις να κερδίσεις, γιατί οι συμμετοχές σου στην κλήρωση ισοδυναμούν με τα Ευρώ που φόρτωσες για να ανανεώσεις τον χρόνο ομιλίας σου! (π.χ. 10 = 10 συμμετοχές).

 

Αυτό ήταν! Κάθε εβδομάδα μέχρι την λήξη του διαγωνισμού θα έχεις την ευκαιρία να κερδίζεις Netbook Dell Inspiron Mini 9.

 

Αναλυτικοί όροι διαγωνισμού

 

 

 

Διευκρινίσεις

 

Κάθε εβδομάδα του διαγωνισμού έχει ισχύ από Δευτέρα και ώρα 00:00:01 έως την Κυριακή και ώρα 23:59:59 (7 ημέρες). Αν μέσα σε αυτό το διάστημα έχεις ανανεώσει τον χρόνο ομιλίας σου με 10 και άνω θα συμμετέχεις αυτόματα στην κλήρωση της εβδομάδας που θα γίνεται κάθε Τρίτη στις 13:00. Και μην ξεχνάς, όσο περισσότερο φορτώνεις τόσες συμμετοχές αποκτάς στην κλήρωση!

 

Κάθε εβδομάδα κληρώνονται 20 νικητές και 20 αναπληρωματικοί. Οι νικητές θα ανακοινώνονται τηλεφωνικά κάθε Τρίτη μετά την κλήρωση από τις 13.30 έως τις 18.00 της ίδιας μέρας αλλά και στο http://www.vodafone.gr κάθε Τετάρτη. Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η επικοινωνία με κάποιον νικητή την ημέρα της κλήρωσης έως τις 18.00, νικητής αναδεικνύεται αυτόματα ο πρώτος αναπληρωματικός της κλήρωσης.

 

 

Μη χάνεις καιρό στείλε κενό SMS στο 19345, κάνε ανανέωση χρόνου ομιλίας 10 και άνω και Καλή Επιτυχία !!!»

 

 

 

 

http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=5191&request_locale=el

Link to comment
Share on other sites

το μύνημα που στέλνομε και μετά αυτά που θα λαμβάνουμε από την υπηρεσία κάθε εβδομάδα θα είναι δωρεάν?
Link to comment
Share on other sites

@bbsnick

Προσωπικά δεν πιστεύω ότι η παράλειψη έγινε εσκεμμένα.

Πιστεύω, όμως, όντως ότι η διατύπωση δεν είναι αρκετά ακριβής και αφήνει περιθώριο παρανόησης από κάποιον μη εξοικιωμένο με τις προσφορές των καρτοκινητών.

Και αυτό κατά τη γνώμη μου ισχύει και σχεδόν για όλους τους όρους της Vodafone που έχει χρειαστεί να διαβάσω: ομολογώ ότι όντως δεν είναι για "χαζούς" και άσχετους -σαν κι εμένα κι εσένα (αν μου επιτρέπεις το χαρακτηρισμό). Είναι για υποψιασμένους και χρειάζονται διευκρινίσεις για να τους καταλάβει στο 100% ένας άσχετος.

 

Εδώ, να σου θυμίσω ότι μπορείς να μιλάς με το CC χωρίς χρέωση καλώντας το 1283.

 

Για σένα τελικά ποια είναι η ουσία (ρητορική ερώτηση :));

Είναι να προσέχουν περισσότερο άλλη φορά τις διατυπώσεις τους;

Τότε γράψε τους ένα γράμμα ή fax ή μέιλ που θα υποδεικνύεις τη αβλεψία τους.

Και πες μου και τι σου απάντησαν ;) !

Κι αν έχεις και κανέναν φίλο δικηγόρο πες του να διαβάσει τους όρους και να σου πει αν είναι ορθή η διατύπωση και τι μπορεί να κάνει κάποιος σε αυτές τις περιπτώσεις που υπάρχει ασάφεια και πες μου κι εμένα -για να ξέρουμε τι ισχύει τελικά!

 

Αν θέλεις να δικαιωθείς και χρηματικά και δεν βαριέσαι, τοτε άρχισε να καταθέτεις αιτήματα επιστροφής των χρημάτων στο CC. Σκέψου καλά τη διατύπωση που θα χρησιμοποιήσεις ώστε να κάνεις με ευγένεια και χωρίς εμπάθεια σαφές ότι το λάθος σου οφείλεται αποκλειστικά στην "τρύπα" που υπάρχει στη διατύπωση τους και ανάφερε επίσης ότι ο υπάλληλος του CC που μίλησες τότε (παράθεσε ημερομηνία) παραδέχτηκε κι αυτός την ανακρίβεια της διατύπωσης.

Πιστεύω πως αν επιμείνεις λίγο στο αίτημα σου και το καταθέσεις 2-3 φορές -απο την εξυπηρέτηση πελατών ιδίως- πιθανόν (να βαρεθούν να τους ζαλίζεις και) να σου επιστρέψουν τουλάχιστον μέρος του ποσού.

 

Και μία φιλική υποδείξη, ως παθούσα σε ανάλογη περίπτωση:

Τσέκαρε από το my account τι έχεις ενεργοποιημένο και το υπόλοιπο σου, και παίρνε και το CC ιδίως τις "κρίσιμες" ημερομηνίες, βλέπε πρώτη του μήνα ή ημερομηνία που λήγουν πακέτα και ρώτα τι γίνεται με το λογαριασμό σου και τι είναι ενεργό. Βαρετό αλλά μόνο έτσι είσαι σίγουρος.

Link to comment
Share on other sites

@tseapis,

έστειλα fax την Παρασκευη αναφεροντας το περιστατικο, ζητοντας επιστροφη των χρημάτων και εννοειται οτι θα ενημερωσω.Για την ιστορία και επειδη το αναφερεις,πριν χρεωθω τα 25 ευρω είχα παρει το 1252 και είχα περιπου 400 λεπτα,τα οποια ..εξα-υλοθηκαν κατα τη διαρκεια της κλησης μου, η οποία έγινε αμέσως μετά (μαλλον έπρεπε να κανω υπολογισμό ποτε συμπληρώνω 31 ημέρες καθώς επίσης να θυμαμαι και την ακριβη ώρα που ενεργοποίησα την προσφορα(!) αλλά δυστυχως μαλλον δεν είμαι .... εξοικιομένος!!) ,γι αυτο ήμουν και τοσο επιθετικος με τους χαρακτηρισμούς,διοτι έτυχαν όλα μαζι! (ενώ σε άλλη αντίστοιχη περίπτωση,έχω λάβει sms κατά τη διάρκεια της κλήσης -πως τέλειωσε ο χρόνος του πακέτου- και τουλαχιστον εχω αντιληφθεί τι γίνεται).

 

Να το πω πιο απλα: Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει εμεις να είμαστε υποψιασμενοι και να μη πρεπει να μας προστατευει το ίδιο το σύστημα της vodafone,που στην τελικη, (λεκτικά και προγραμματιστικά) μπορεί να το κάνει!! (είτε με τους όρους που δεν είναι διάφανοι και ολοι συμφωνουμε οτι αναφερονται σε εξοικιωμένους, είτε με ένα ενημερωτικό sms τη στιγμή που "τελειωνει" το πακετο ή η προσφορα). Αυτό ακριβώς εδώ είναι το λεπτό σημειο -οι τρύπες δηλαδη- που είμαστε εκτεθειμένοι (για αυτο και δεν δεχομαι τον χαρακτηρισμό των φίλων παραπάνω οτι έκανα λαθος) και επίσης, εδω είναι το σημείο που θεωρώ κατα κάποιο τρόπο οτι κρυβεται η "απατεωνια": Αυτές οι "παραλήψεις" απο το συστημα, που θα μπορούσαν να μην είναι παραλήψεις αλλά υποχρεώσεις, όμως είναι τοσο λεπτα αυτά τα θέματα και ισως μεμονομένα (προσοχη: μεμονομενα στους εξοικιωμενους,οχι σε όλους...) που κανενας δεν έχει ασχοληθεί για να αναγκασει τις εταιρίες να είναι υποχρεωμένες να μας προστατευουν (να μας ενημερώνουν δηλαδη,οχι τιποτα παραπανω!!) σε αντιστοιχες περιπτωσεις. Αφού ειδες πόσος διάλογος έγινε εδω για κατι, που στην τελικη, επρεπε και εμείς να το απαιτούμε αλλά και η ίδια η Vodafone επρεπε να είναι υποχρεωμενη να το κανει...

 

(Παρεπιμπτόντος, νομιζω οτι η κληση στο cc χρεωνεται 11 λεπτά στο 13830 και πρεπει να το γράφει και στην κάρτα ανανέωσης,check it)

Επειδή "κουρασα" το θεμα, θα επανέλθω σε αυτό μόνο για να γνωστοποιήσω τις ενέργειες της εταιρίας.Νά'σαι καλά.

Pixel 4a (5g) < Nexus 4 < HTC HD2 AmeriCanAndroid AOSP HD2 GB234 CM71
Link to comment
Share on other sites

Καμμία κίνηση για μειωσεις τιμων ακόμη η vodafone... Καλά τα πάει.. Απορώ για το πόσες αιτησεις εχουν γινει μεχρι τωρα για φορητοτητα:lol:
Link to comment
Share on other sites

Καμμία κίνηση για μειωσεις τιμων ακόμη η vodafone... Καλά τα πάει.. Απορώ για το πόσες αιτησεις εχουν γινει μεχρι τωρα για φορητοτητα:lol:

 

Τουλάχιστον θα προβεί σε μειώσεις κάποια στιγμή, έστω και καθυστερημένα; Γνωρίζει κάποιος κάτι εκ των έσω να μας πει;

Link to comment
Share on other sites

Είχε αναφέρει κάποια που δουλεύει σε κατάστημα ότι δεν είναι στις άμεσες προτεραιότητες της εταιρείας τέτοια μείωση... Οπότε ή υπομονή ή φορητότητα είναι οι 2 επιλογές...
Link to comment
Share on other sites

Kαλημερα. Παιδια ο διαγωνισμός για τα netbook ισχυει απο σημερα και για τους συνδρομητες a la carte

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Τι να τον κάνουμε τον διαγωνισμο? Οταν πρεπει να βαλουμε καρτα που θα εχει τοσο ακριβες χρεωσεις??? Εδω μιλάμε για 1-30 sec, χρεωνόμαστε για 30 και πρέπει να χαρούμε για τα netbook:lol:

Να το κάνει καμμια άλλη εταιρεία που εχει φτασει σ' ενα Α επιπεδο χρεωσεων να το δικαιολογησω... Εδω εμεις ΔΕΝ εχουμε τα βασικά... 0.25 λεπτα το λεπτο με χρεωση ανα sec, και 5 λεπτα το sms (για a la carte μιλαω παντα)

Οσο για την κοσμοτε δε μπορω να πω κατι... γιατι οσο να 'ναι εχει το whats up που εχει πάαααααα...ρα πολυς κοσμος!!!

Η VODAFONE ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΜΜΕΣΑ!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Εμείς στην Vodafone έχουμε πιο πολλά

Απλά ενεργοποιούμε τα 30 μηνύματα και 30 Λεπτά την εβδομάδα και πλήρώνουμε μόνο 0,166 με χρέωση ανα δευτερόλεπτο όταν άλλοι δίνουν 0,25

επιπλέον τα 0.01 ισχύουν χώρια από τα 30 λεπτά και έχουμε και ΔΩΡΕΑΝ τα 30 μηνύματα.

Link to comment
Share on other sites

Ετσι όμως αναγκαζομαστε θελοντας και μη, να χαλάμε 20 ευρω το μηνα καρτα τουλαχιστον. Γι' αυτους που δεν μιλανε πολυ, και θελουν να μιλανε σ' ενανα αριθμο vodafone συμβολαιο δεν τους συμφέρει... Εγω εχω κι εναν αριθμο whats up γιατι εχουν πολλοι γνωστοι μου, και γενικά αναγκάζομαι να βαζω +10 ευρω το μηνα καρτα για το 1 λεπτο το λεπτο. Δεν ειναι οτι δεν μου φτανει οχρονος, ίσα ισα, αλλά θα προτιμουσα να εχω αυτα τα χρηματα οχι μεσα στο κινητο μου, αλλά στην τσεπη μου;)
Link to comment
Share on other sites

Αν είναι να αρχίσουμε να μπαίνουμε στη λογική των πακέτων ομιλίας και μηνυμάτων την κάτσαμε...

Το θέμα είναι να έχει χαμηλές χρεώσεις ο βασικός τιμοκατάλογος, όπως έχει η q και η frog.

Τα υπόλοιπα είναι φρου-φρου...

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω! Αυτο που θελουν να κανουν ειναι να εξασφαλισουν τα 20 ευρω απ τον καθενα απο μας. Τοτε ποια η ουσια του να εχουμε καρτοκινητο???? Και δεν ειναι μονο η q και η frog αφου τωρα και στη wind μπορεις να εχεις αυτες τις χρεωσεις και να ενεργοποιεις πακέτα ομιλίας για όποιον θες... αν θες... και προς το μοναδικο καρτοκινητο τους αλλά και προς συμβόλαια!!!!!!
Link to comment
Share on other sites

Μου στάλθηκε ένα μήνυμα που έλεγε για συμμετοχή σε κλήρωση για netbooks dell. Υπάρχουν πουθενά στο site της vodafone οι όροι συμμετοχής για αυτή τη κλήρωση;;
Link to comment
Share on other sites

Καμμία κίνηση για μειωσεις τιμων ακόμη η vodafone... Καλά τα πάει.. Απορώ για το πόσες αιτησεις εχουν γινει μεχρι τωρα για φορητοτητα:lol:
Προσωπικά έχω μεταφέρει ήδη 3 καρτοκινητα...
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone CU, Νέο Καρτοκινητό Vodafone
  • The topic was locked
  • The topic was unlocked
  • This topic was locked and unlocked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...