Zer0cooL24 Δημ. December 28, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 28, 2005 Τα αυτοκίνητα με ψεκασμό, όταν κατεβαίνουν κατηφόρα χωρίς γκάζι, αλλά με ταχύτητα στο κιβώτιο (και χωρίς να πατάς τον συμπλέκτη) τότε δεν καίνε τίποτε. Είναι κοινό λάθος που κάνουν πολλοί όταν θέλουν να κάνουν οικονομία και στην κατηφόρα βάζουν νεκρό. Καις πιο πολύ έτσι! : Ναι αλλα ετσι επιβραδυνει το αυτοκινητο και μαλιστα αρκετα...Οποτε δεν εχει νοημα αφου αν απο τα 120 πεσεις στα 70,μετα παλι θα πατησεις γκαζι για να επιταχυνεις οποτε οτι "γλυτωσες" απ την κατηφορα σε καυσιμο θα το χρησιμοποιησεις ενα χλμ αργοτερα...:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
didymos Δημ. December 28, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 28, 2005 Η μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου που πέτυχα είναι με το αμαξάκι μου (Honda Jazz) στην εθνική και το trip computer έδειξε 4.6 ή 4.8 (δε θυμάμαι ακριβώς)! Ήταν ηθελημένο, είχα αποφασίσει να κάνω μια οικονομική διαδρομή αλλά ήταν τόσο σπαζαρχίδικη και κουραστική που δεν το ξανέκανα! Φυσικά μεσα στην πόλη αρκετά πιο ψηλά, παίζει από 6.5-7.5 με μαμά φίλτρο και 7.5-9 με βαρελάκι BMC. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
arkon Δημ. December 29, 2005 Author Κοινοποίηση Δημ. December 29, 2005 Ρε παιδια δεν ειδα καμια απαντηση απο παιδια με Smart στα οποια υποτιθεται ενα απο τα πλεονεκτηματα του ειναι η χαμηλη καταναλωση... αντε οι κατοχοι smart ... Παράθεση http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. December 29, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 29, 2005 Διδυμε, με το βαρελακι ειδες τοση διαφορα στην καταναλωση? εχεις και προγραμμα και δινει τοσο παραπανω ο εγκεφαλος? Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pro Δημ. December 29, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 29, 2005 Ναι αλλα ετσι επιβραδυνει το αυτοκινητο και μαλιστα αρκετα...Οποτε δεν εχει νοημα αφου αν απο τα 120 πεσεις στα 70,μετα παλι θα πατησεις γκαζι για να επιταχυνεις οποτε οτι "γλυτωσες" απ την κατηφορα σε καυσιμο θα το χρησιμοποιησεις ενα χλμ αργοτερα...:) Δηλαδη σε κατηφορα που πας 120, αφηνεις γκαζι και πεφτεις στα 70; Μηπως εχει αρχισει η ανηφορα και δεν το καταλαβες; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_e34 Δημ. December 29, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 29, 2005 με φίλο που έχει το Φιέστα 1.4 κομον ρέιλ ντίζελ με 120 χμ είχαμε κατανάλωση κάτω των 5 λίτρων/100 κμ και ένας γνωστός πάλι με 535D έπιασε κατανάλωση 9 λίτρα πετρέλεο με σταθερή ταχύτητα 220 χμ/ω diesel powah:):D Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Zer0cooL24 Δημ. December 29, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 29, 2005 Δηλαδη σε κατηφορα που πας 120, αφηνεις γκαζι και πεφτεις στα 70; Μηπως εχει αρχισει η ανηφορα και δεν το καταλαβες; Δηλαδη εσυ οταν πας με 120 σε μια νορμαλ κατηφορα,με 5η και αφησεις το γκαζι ,το αυτοκινητο σου κινειται το ιδιο γρηγορα η μηπως κοβει ταχυτητα...? Γιατι το δικο μου κοβει οπως και το υπολοιπο 100% των αυτοκινητων... Επισης το δικο μου δε θελει παραπανω απο 10' να πεσει απ τα 120-->100...αρα δεν πρεπει να θελει παραπανω απο 20-30' για να πεσει στα 80 περοπου... Αυτα ομως με το δικο μου αυτοκινητο... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. December 29, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 29, 2005 παιδια οσο το αυτοκινητο εχει ταχυτητα μεσα θα κοβει....εχει δικιο ο ζεροκουλ!το αμαξι κοβει ακομα και οταν ειναι με νεκρα λογω τριβων και αντιστασης αερα. Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. December 29, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 29, 2005 Ετσι ειναι.... Ναι μεν με σχεση στο κιβωτιο η καταναλωση ειναι σχεδον μεδενικη αλλα ακριβως για αυτο το λογο η ταχυτητα του αυτοκινητου πεφτει! Επομενος αρκετες φορες ειναι καλυτερο να εχεις νεκρα στο κιβωτιο (ΜΟΝΟ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ) διοτι ειναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ!!! :!: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pro Δημ. December 29, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 29, 2005 Δηλαδη εσυ οταν πας με 120 σε μια νορμαλ κατηφορα,με 5η και αφησεις το γκαζι ,το αυτοκινητο σου κινειται το ιδιο γρηγορα η μηπως κοβει ταχυτητα...? Γιατι το δικο μου κοβει οπως και το υπολοιπο 100% των αυτοκινητων... Επισης το δικο μου δε θελει παραπανω απο 10' να πεσει απ τα 120-->100...αρα δεν πρεπει να θελει παραπανω απο 20-30' για να πεσει στα 80 περοπου... Αυτα ομως με το δικο μου αυτοκινητο... Μαλλον οριζουμε διαφορετικα την κατηφορα. Παρεπιπτοντως, δεν εχει να κανει με το αυτοκινητο. Πανω απο λαντα και μερσεντε υπαρχει ο Newton. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pro Δημ. December 29, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 29, 2005 παιδια οσο το αυτοκινητο εχει ταχυτητα μεσα θα κοβει....εχει δικιο ο ζεροκουλ!το αμαξι κοβει ακομα και οταν ειναι με νεκρα λογω τριβων και αντιστασης αερα. Η συνισταμενη της βαρυτητας που επιταχυνει το αυτοκινητο (σε κατηφορα παντα) να θεωρησω οτι απηχθη απο εξωγηινους; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. December 29, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 29, 2005 Οχι, αλλα υπαρχει και η δυναμη που προκαλειται απο την ταση του κινητηρα να ριξει τις στροφες του στις 800 οταν δεν υπαρχει πιεση στο πενταλ του γκαζιου!! Για οποιον γνωριζει λοιπον στην κατηφορα της Καρδιας γυριζοντας απο Χαλκιδικη προς Θεσσαλονικη το αυτοκινητο μου (Αλφα Ρομεο 147) με πεμπτη σχεση στο κιβωτιο και χωρις καθολου γκαζι επιβραδυνει!! ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. December 29, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 29, 2005 Η συνισταμενη της βαρυτητας που επιταχυνει το αυτοκινητο (σε κατηφορα παντα) να θεωρησω οτι απηχθη απο εξωγηινους;δεν απηχθη αλλα σε κατηφορες κλισεως 15% ειναι σχετικα μικρη μπροστα στην αντισταση του αερα, στην τριβη και στην αντισταση που προκαλει το μοτερ. και κατηφορες 15%ειναι πολυυυυ μεγαλες! Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amyntas Δημ. December 29, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 29, 2005 http://briefcase.pathfinder.gr/download/448906 Παράθεση http://i30.photobucket.com/albums/c328/amyntas/astra123.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alexel Δημ. December 29, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 29, 2005 Κανενα απο τα αυτοκινητα που οδηγω δεν εχει trip computer οποτε δεν μπορω να βγαλω ασφαλη συμπερασματα. Το οτι καιει ελαχιστα ενα αυτοκινητο στη κατηφορα με ταχυτητα ισχυει, οχι ομως 0! Σκεφτειτε τα φωτα, καλοριφερ, θερμανση καθρεπτων-τζαμιων κλπ. ...τα οποία καταναλώνουν την ηλεκτρική ενέργεια της μπαταρίας, η οποία φορτίζεται από το δυναμό (ηλεκτρογεννήτρια), το οποίο παίρνει κίνηση από τον στροφαλοφόρο άξονα... Οχι, αλλα υπαρχει και η δυναμη που προκαλειται απο την ταση του κινητηρα να ριξει τις στροφες του στις 800 οταν δεν υπαρχει πιεση στο πενταλ του γκαζιου!! Για οποιον γνωριζει λοιπον στην κατηφορα της Καρδιας γυριζοντας απο Χαλκιδικη προς Θεσσαλονικη το αυτοκινητο μου (Αλφα Ρομεο 147) με πεμπτη σχεση στο κιβωτιο και χωρις καθολου γκαζι επιβραδυνει!! ;) Και σου είπα ότι είναι μάπα το αυτοκίνητο... Είδες τι παθαίνεις όταν δεν με ακούς; :p :p :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. December 29, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 29, 2005 Μαπα?? Εχεις δει τι κανει οταν ο οδηγος της εχεις ορεξεις...?? Κατι γαλλακια τα εχει για πρωινο! :w00t: :w00t: PS: Θα μπεις καμια ωρα MSN??? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. December 29, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 29, 2005 Μαπα?? Εχεις δει τι κανει οταν ο οδηγος της εχεις ορεξεις...?? Κατι γαλλακια τα εχει για πρωινο! :w00t: :w00t: PS: Θα μπεις καμια ωρα MSN??? Στα φαναρια παντως ο οδηγος της ...πωλους κοιταει!!! :rolleyes: :ninja: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KarlBarks Δημ. December 29, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 29, 2005 Μαπα?? Εχεις δει τι κανει οταν ο οδηγος της εχεις ορεξεις...?? Κατι γαλλακια τα εχει για πρωινο! :w00t: :w00t: PS: Θα μπεις καμια ωρα MSN??? http://sill-www.army.mil/jcid/images/FRANCE%20FLAG.jpg http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/psa_group/01_navhaut/logo.gif ελα δεν θελω σχολια για τα γαλλικα :) ααααααααα μην ξεχναμε χρονια πολλα :) Παράθεση www.ippocratis.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pro Δημ. December 29, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 29, 2005 δεν απηχθη αλλα σε κατηφορες κλισεως 15% ειναι σχετικα μικρη μπροστα στην αντισταση του αερα, στην τριβη και στην αντισταση που προκαλει το μοτερ. και κατηφορες 15%ειναι πολυυυυ μεγαλες! Aν σε κατηφορα 15% το αυτοκινητο σου επιβραδυνει λογω ταχυτητας στο σασμαν και απωλειων, ο Newton δεχτηκε νεο καιριο χτυπημα μετα την κβαντομηχανικη και την θεωρια της σχετικοτητας. Προσωπικα σε τετοιες κατηφορες (που ειναι ελαχιστες ανα την ελλαδα) τσιμπαω φρενο για να σταματησω την επιταχυνση (με ταχυτητα και ρελαντι). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
noone Δημ. December 29, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 29, 2005 Παιδιά, ο pro έχει δίκιο. Σε κατηφόρες άνω του 5% και με την σωστή ταχύτητα μέσα, το αυτοκίνητο επιταχύνει, δεν κόβει! Σε μικρότερες κατηφόρες, δοκιμάστε να βάλετε μεγαλύτερη ταχύτητα να δείτε το αποτέλεσμα. ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. December 29, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 29, 2005 μπορεις να μην εχεις ειρωνικο υφος αν θελεις. μπορει να κανω λαθος. εχω παρατηρησει παντως οτι ακομα και με μεγαλες ταχυτητες, ανω των 100χλμ/ωρα οταν εχω πεμπτη το αμαξι κοβει. δεν επιταχυνει. παντα χωρις να παταω γκαζι ετσι. πιανουμε τα 100, βαζουμε 5η και το αφηνουμε κοβει πολυ. Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HellasVagabond Δημ. December 30, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 30, 2005 min 4.5l/100km max 18l/100km με το Astra 1.8 min 6.0l/100 km max 26l/100km με το Omega 2.5 ( Σημερινο Τεστ ) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mvagustagm2000 Δημ. December 31, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 31, 2005 me fiat panda 750 fire (kratitheite kala): 0.07euro->1 km!!! apisteyto kai omws alithino!!! kai milaw panta gia kinisi se astiko diktyo (kentro athinas kai peiraia)!!!! kalo? kali xronia se olous!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JustMe Δημ. December 31, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 31, 2005 me fiat panda 750 fire (kratitheite kala): 0.07euro->1 km!!! apisteyto kai omws alithino!!! kai milaw panta gia kinisi se astiko diktyo (kentro athinas kai peiraia)!!!! kalo? kali xronia se olous!!! Όχι και πολύ! Με βάση αυτά που λες και το ότι η βενζίνη έχει πάει 1 ευρώ,εσύ καταναλώνεις 7 ευρώ=7 λίτρα / 100 χιλιόμετρα!Άρα όχι και τόσο τέλειο!Οκ αρκετά εώς πολύ χαμηλό αλλά υπάρχουν και άλλοι που κάνουν 5άρια και 6άρια!Too bad :p :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rigasnic Δημ. December 31, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 31, 2005 Με ταχύτητα και χωρίς γκάζι η κατανάλωση είναι 0 μέχρι οι στροφές να φτάσουν κοντά στο ρελαντί οπότε και πάλι πάει καύσιμο-είναι το σημείο που νιώθουμε τον κινητήρα ότι παύει να φρενάρει το αυτοκίνητο (ακόμα και με φώτα, AC κλπ). Στο ρελαντί βεβαίως ο κινητήρας καίει λίγο καύσιμο. Παρά ταύτα από ότι φαίνεται είναι οικονομικότερο να οδηγείς φρενάροντας ή ρολάροντας με νεκρά παρά με ταχύτητα στο κιβώτιο (και ας είναι η κατανάλωση 0 τότε), κάτι όμως που ΔΕΝ πρέπει να κάνει κανείς γιατί είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ. Αυτά τα 2 που λες έρχονται σε αντίθεση μεταξύ τους. Πώς είναι οικονομικότερο να οδηγείς με νεκρά, όταν με ταχύτητα λές ότι η κατανάλωση είναι 0; Όταν έχεις νεκρά είναι αρνητική η κατανάλωση μήπως; :w00t: Επίσης, όταν είπα ότι είναι οικονομικότερη η ταχύτητα στο κιβώτιο από ότι η νεκρά, δεν εννοούσα διαρκώς, αλλά όταν τελικό στόχο έχεις να ακινητοποιήσεις το αυτοκίνητο, π.χ. σε φανάρι που έτσι και αλλιώς θα σταματήσεις! Παράθεση [imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign] rigasnic :: The ex-night shift :: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.