arkon Δημ. January 20, 2006 Author Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2006 http://www.myphone.gr/gallery/data/500/130449A0100.jpg Me polla km Δεν μας ειπες ομως αν ειναι με την ΜL της φωτο???? Παράθεση http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. January 21, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2006 Δεν μας ειπες ομως αν ειναι με την ΜL της φωτο???? Και πριν απο ποσους μηνες ειναι γιατι εχει και +24Κελσιου :lol: :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bobmastoras Δημ. January 11, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2007 Παιδια εχω μπει σε vw audi citroen mercedes kai bmw με cruise control. ΟΛΑ σε κατηφόρα με ταχ΄τητα δείχνουν μηδεν. Το ίδιο έχω ακούσει και απο τον άρη σταθάκη και από το τοπ γκιαρ. Για το θέμα αυτο έχω τσακωθεί με πολ΄κόσμο γιαυτό μόλις μπορέσω θα το ελέγξω μόνος μου να έχω αποδείξεισ... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
noone Δημ. January 11, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2007 Παιδια εχω μπει σε vw audi citroen mercedes kai bmw με cruise control. ΟΛΑ σε κατηφόρα με ταχ΄τητα δείχνουν μηδεν. Το ίδιο έχω ακούσει και απο τον άρη σταθάκη και από το τοπ γκιαρ. Για το θέμα αυτο έχω τσακωθεί με πολ΄κόσμο γιαυτό μόλις μπορέσω θα το ελέγξω μόνος μου να έχω αποδείξεισ... Μάλλον λόγω ηλεκτρονικού injection. Και σε μένα έτσι είναι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lefkaditis Δημ. January 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2007 Με MB C200 sedan μοντέλο 2005 σε περίοδο στρωσίματος σε ταξίδια απο Τρίκαλα Αθήνα και το αντίστροφο με ταχύτητες μέχρι και 140km και χρήση AC, είχα 6,4 lt/100km. Παράθεση Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
XPhys Δημ. January 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2007 206 1.1 με διάφορες συνθήκες καίω 6.63 με 7.77 lt/100 km. Τους τελευταίους μήνες με 2-3 λεπτά πρωινή προθέρμανση και χρήση κατά το 1/3 στην κίνηση της πόλης και κατά τα 2/3 σε μεγάλο δρόμο (με λίγο βαρύ πόδι ομολογώ...) είμαι σταθερά κοντά στα 7. Παράθεση Read The F...ing Manual First Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ecep Δημ. January 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2007 Για το αυτοκινητο ο Ελληναρας παντα εχει φραγκα...Ασχετο αν μερικες φορες δεν εχει να πληρωσει τις δοσεις του...!!!:p +1 Την Mercedes να έχουμε στο γκαράζ και τι σε νοιάζει αν δεν υπάρχει φράγκο για βενζίνη? Πολύ εύστοχα οι αρμόδιοι "αφαίρεσαν" το τεκμήριο, και οι Ελληναράδες έτρεξαν όλοι και αγόρασαν κυβικά με τη σέσουλα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. January 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2007 Τι σχεση εχουν τα κυβικα?? Η τιμη του αυτοκινητου ειναι το προβλημα... Δηλαδη γιατι ο Ελληνας θα πρεπει να ειναι μονιμως με 1200αρια και 1400αρια?? Το "τεκμηριο" ορθως εφυγε... Αλλα ειναι τα προβληματα!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
para5 Δημ. January 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2007 Ξέρω ότι θα σας φανεί περίεργο, αλλά την επόμενη φορά που θα το κάνω, θα το βγάλω φωτογραφία να το πιστοποιήσω: έχω ένα VW Polo 1.4 (80hp ο καινούριος κινητήρας) το οποίο με έχει κάνει να παραμιλώ με την απίστευτη οικονομία που μου κάνει. Έκανε Αθήνα - Γιάννενα με το 1/4 του ρεζερβουάρ μόλις και αρκετά φορτωμένο αλλά με δύο άτομα. Και το τελευταίο επίτευγμα είναι το Μέτσοβο - Γιάννενα (110χλμ περίπου αλλά με στροφές και ανηφόρες) με μία μέση κατανάλωση 2.1-2.8lt/100km (σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδίου). Φυσικά με καθόλου πάτημα του δεξιού πεντάλ στις κατηφόρες και χωρίς άσκοπες αλλαγές ταχυτήτων. Περιττό να πω πως στο τελευταίο η βελόνα έπεσε μόλις κατά μία παύλα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ecep Δημ. January 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2007 Τι σχεση εχουν τα κυβικα?? Η τιμη του αυτοκινητου ειναι το προβλημα... Δηλαδη γιατι ο Ελληνας θα πρεπει να ειναι μονιμως με 1200αρια και 1400αρια?? Το "τεκμηριο" ορθως εφυγε... Αλλα ειναι τα προβληματα!! Διαφωνώ κάθετα φιλαράκο… Του κάθε φαντασμένου που πήρε Mercedes (σχήμα λόγου Mercedes) ή ότι άλλο από 2358 κε και πάνω, με τέλη κυκλοφορίας πενταπλάσια του αυτοκινήτου μέχρι και 1357 κε, ασφάλεια τουλάχιστον διπλάσια από ένα μέχρι 1357 κε, κατανάλωση ετήσια μεγαλύτερη κατά τουλάχιστον 1350 ευρώ (6,5 με 15,5 λ/100 χλμ για 15000 χλμ ετησίως), ανταλλακτικά και service μάλλον ακριβότερα, κόστος κτήσης από 35000 και πάνω σίγουρα αλλά και από μηδέν προκαταβολή για να ξεχρεώνουν και τα δισέγγονά του, έ συγνώμη αλλά δεν φταίει η τιμή αλλά το μυαλό του!!! Και βέβαια έχουν σχέση τα κυβικά γιατί συνεπάγονται όλα τα παραπάνω που αδειάζουν τις τσέπες μας. Εσύ ποια άλλα προβλήματα βλέπεις δλδ? Ματίζ 1000 κ.ε φίλου στην Αθήνα 5.8 λίτρα / 100 χλμ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. January 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2007 Οπως το ειπες.... Το μυαλο του φταει!!! Το αυτοκινητο και η καταργηση του τεκμηριου δεν θεωρω οτι επηρεαζει την κατασταση!! Ας μην ξεχναμε οτι χαριν στην καταργηση του εγιναν προσιτα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αυτοκινητα (Alfa Rome 159 2.2, Citroen C5 3.0V6, Lexus IS250, Opel Vectra 2.8T) το κοστος των οποιων δεν ξεπερναει τις 40.000€! Το θεμα ειναι οτι το τι θα κανει ο καθενας με την τσεπη του και τα χρεη του ειναι καθαρα δικο του θεμα... Δεν μας πεφτει λογος! Αν θελει να χρεωθει μεχρι το λαιμο και να χασει το σπιτι του απλα για να εχει μια C200 εχω στο παρκινγκ, αυτος εχει το προβλημα! Δεν φταει ουτε το τεκμηριο, ουτε το αυτοκινητο... Το προβλημα ειναι οτι σαν λαος ειμαστε επιδειξιομανεις και το βασικο μεσο ειναι το αυτοκινητο...! Δεν παει να μενεις με ενοικιο για μια ζωη, αν εχεις μια Mercedes απ'εξω τοτε ολα ειναι μια χαρα! Αλλα επαναλαμβανω, ΟΛΑ ειναι θεμα ΜΥΑΛΟΥ!! Εγω ας πουμε (και ο καθε "εγω") που εχω σωας τας φρενας, γουσταρω τα γρηγορα αυτοκινητα και ξερω ποσο μπορω να "ανοιχτω" γιατι να μου απαγορεψεις να παρω ενα Nissan 350Z η μια BMW 330i ?!?! Το πως θα τα πληρωσω ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΘΕΜΑ!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ecep Δημ. January 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2007 Off topic, αλλά ταιριάζει το ανέκδοτο με το γύφτο που αγόρασε σπίτι στην Κιφησιά δίπλα στο γιατρό... Η κατάργηση του τεκμηρίου παρέσυρε τους Ελληναράδες σε ποσοστό τραγικά μεγάλο όμως, και ήταν προμελετημένο να "τα πάρουν" με άλλο τρόπο από τις τσέπες μας, όχι αυτόν της καθεαυτού αξίας του αυτοκινήτου. Βενζίνες, τέλη, ασφάλειες, επιτόκια κλπ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gre Δημ. January 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2007 Δεν μπορώ να καταλάβω πως μερικοί έχετε τόσο μικρή κατανάλωση. Εγώ με 660 κυβικά αμάξι έχω κατανάλωση 7lt/100Km. Βέβαια ποτέ δεν έχω κάνει μέτρηση με τα περισσότερα χιλιόμετρα να είναι με χαλαρή οδήγηση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. January 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2007 Καλα, ασε μην συζητας.... Εγω με την 147 κατω απο 11.3 δεν θυμαμαι να εχω δει ποτε!! Εχω ομως και βαρυ δεξι ποδι, οποτε δεν παραπονιεμαι πολυ! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. January 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2007 οff topic και εγώ αλλά, δε μπορώ να μην το πω... Τα τεκμήρια επηρέαζαν μόνο όσους φοροδιέφευγαν. Οι εξαιρέσεις αυτού του κανόνα ήταν ~1% (αν ήθελες το Niva ή αν πραγματικά έδινες όλα τα εισοδήματα για την αγορά του αγαπημένου σου αυτοκινήτου). Εφόσον λοιπόν δήλωνες τα εισοδήματά σου το τεκμήριο δεν ήταν θέμα. Μόνο που είναι τόσο εκτεταμένη η φοροδιαφυγή στην Ελλάδα ώστε κατέληγε να είναι μέγα θέμα που καθόριζε την αγορά. Κατά τη γνώμη μου δεν θα έπρεπε να καταργηθούν (πιθανώς να άλλαζαν μορφή συνδεόμενα με αξία αγοράς μόνο) αλλά όπως πάντα, ποτέ σε προεκλογικές περιόδους δεν γίνεται το σωστό και συμφέρον για το κράτος (δηλαδή για όλους εμάς). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. January 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2007 Ενδιαφέρουσα η συζήτηση για τα τεκμήρια κλπ αλλά καλύτερα να παραμείνουμε εντός θέματος αν γίνεται. :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
para5 Δημ. January 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2007 Δεν μπορώ να καταλάβω πως μερικοί έχετε τόσο μικρή κατανάλωση. Εγώ με 660 κυβικά αμάξι έχω κατανάλωση 7lt/100Km. Βέβαια ποτέ δεν έχω κάνει μέτρηση με τα περισσότερα χιλιόμετρα να είναι με χαλαρή οδήγηση. Θέληση να υπάρχει και όλα γίνονται. Εγώ για λόγους μείωσης κατανάλωσης (και άρα κόστους) έμαθα να έχω πολύ ελαφρύ πόδι στο αυτοκίνητό μου. Και έτσι με περίπου 35 ευρώ που κοστίζει να το ανεφοδιάσω περνάω περίπου 3 εβδομάδες με κανένα μήνα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
timchrysoupoli Δημ. January 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2007 Καλησπερα κι απο μενα.Εγω με το CORDOBA 1.4 101PS μετα απο μακρυ test 5000 χιλιομετρα οικονομικης οδηγησης με χρηση εντος και εκτος πολης ειχα καταναλωση 6,9 lt/100km.Mετα με κανονικη οδηγηση χωρις να εχω το μυαλο μου στην καταναλωση σε ιδιο αριθμο χιλιομετρων αλλα και με ταχυτητες που συχνα φλερταρουν με τα 180-200 χλμ η καταναλωση παιζει γυρω στα 8 lt/100km. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gre Δημ. January 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2007 Καλα, ασε μην συζητας.... Εγω με την 147 κατω απο 11.3 δεν θυμαμαι να εχω δει ποτε!! Εχω ομως και βαρυ δεξι ποδι, οποτε δεν παραπονιεμαι πολυ! Καλά και εγώ δεν έχω ελαφρύ πόδι. Είναι που είναι αργό το αμάξι, αν είχα και ελαφρύ πόδι θα βαριώμουν να ξαναοδηγήσω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gre Δημ. January 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2007 Θέληση να υπάρχει και όλα γίνονται. Εγώ για λόγους μείωσης κατανάλωσης (και άρα κόστους) έμαθα να έχω πολύ ελαφρύ πόδι στο αυτοκίνητό μου. Και έτσι με περίπου 35 ευρώ που κοστίζει να το ανεφοδιάσω περνάω περίπου 3 εβδομάδες με κανένα μήνα. Θα κάνω μεγάλη προσπάθεια κάποια φορά με γεμάτο ρεζερβουάρ, να πηγαίνω χαλαρά να δω τι κατανάλωση θα έχω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DALLAS Δημ. January 13, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 13, 2007 ME ALFA ROMEO 156 1.6 TOY 1998 ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ 130 ΧΙΛ ΜΕΣΟ ΟΡΟ. ΜΕ 55 ΛΙΤΡΑ ΑΠΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΑΘΗΝΑ 785 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΕ 4 ΑΤΟΜΑ ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 7,05 ΛΙΤΡΑ. Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΟΥ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ. ΓΕΜΑΤΟ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΞΑΝΑΓΕΜΙΣΜΑ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΠΟΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΧΩ ΔΙΑΝΥΣΕΙ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΛΙΤΡΑ ΕΧΩ ΚΑΨΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙΩ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Zer0cooL24 Δημ. May 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 20, 2009 Αν και ειμαι σε φαση στρωσιματος και δε ξερω ποσο εγκυρες ειναι οι μετρησεις, εγω ξερω πως το 320 μου γραψε μεση καταναλωση (σε 750χλμ εκ των οποιων τα 350 εκτος πολης και τα 400 εντος), 7,4 λτ/100χλμ. Στα πρωτα 250 εκτος πολης ειδα 6.8... Για 2λιτρο οικονομικοτατο μου φαινεται!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Diplomat Δημ. May 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 20, 2009 Μηπως ξερει καποιος αν αυξανεται η καταναλωση με Cruize control. Εχω την εντυπωση οτι στην ευθεια καιει λιγοτερο αλλα σε μια διαδρομη με ανηφοροκατηφορες μπορει να καει και περισσοτερο. Any ideas? Παράθεση A man is walking home one dark night in Belfast. Suddenly a figure with a gun moves out of the shadows and says: "What religion are you?" The fellow replies "I'm an atheist", to which the gunman replies, "Yeah, but a catholic or protestant atheist?" Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. May 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 20, 2009 0 lt/100km! Σε μεγαλη κατηφορα με ταχυτητα στο κιβωτιο... Αυτη ειναι η μικροτερη που εχω δει! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Psyhiatros Δημ. May 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. May 20, 2009 Αν είναι μουφα το control Θα καίει περισσότερο. Ισως γιατι εαν το αυτοκινητο σ δεν ειναι αυτοματο δεν μπορει να αλλαξει ταχύτητα αυτόματα και ετσι δεν επιλέγει την καταλληλη ταχύτητα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.