Jump to content

All about Toyota


teitzis
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εδώ θα ποστάρουμε όλα τα νέα καθώς και εντυπώσεις / δοκιμές / απορίες γύρω από τα αυτοκίνητα του oμίλου Toyota

 

http://1.bp.blogspot.com/-5LUPCu9p8L8/TdEGNBhqDZI/AAAAAAAAABk/ecOM8NXpD_A/s1600/Toyota-Logof.jpg

 

Η ιστορία της Toyota με μια ματιά

 

Η Toyota είναι σήμερα μία από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου και μία από τις πιο γνωστές εταιρίες παγκοσμίως.

 

Με στόχο την ανάπτυξη

Στα τέλη του 19ου αιώνα, ο Sakichi Toyoda εφήυρε τον πρώτο ηλεκτροκίνητο αργαλειό στην Ιαπωνία, δημιουργώντας επανάσταση στην κλωστουφαντουργία της χώρας. Το Ιανουάριο του 1918 ιδρύει την εταιρία Toyoda Spinning and Weaving Company, και το 1924, με τη βοήθεια του υιού του, Kiichiro Toyoda, ο Sakichi εκπληρώνει το όνειρο της ζωής του και κατασκευάζει τον πρώτο πλήρως αυτοματοποιημένο αργαλειό. Το 1926 ιδρύεται η Toyoda Automatic Loom Works. Ο Kiichiro Toyoda ήταν πραγματικά καινοτόμος και ανήσυχο πνεύμα και τα πολλά ταξίδια στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ που έκανε κατά τη δεκαετία του 1920, τον έφεραν σε επαφή με την αυτ οκινητοβιομηχανία. Το 1937, με αρχικό κεφάλαιο £100,000 που έλαβε από την πώληση των δικαιωμάτων βιομηχανικής ιδιοκτησίας για τους αυτόματους αργαλειούς, ο Sakichi Toyoda θέτει τα θεμέλια για τη δημιουργία της Toyota Motor Corporation. Εκτός από την ίδια την Toyota Motor Corporation, η μεγαλύτερη κληρονομιά που άφησε στον κόσμο ο Kiichiro Toyoda είναι το Σύστημα Παραγωγής της Toyota. Η φιλοσοφία "just- in-time" του Kiichiro που προέβλεπε την παραγωγή μόνο συγκεκριμένων ποσοτήτων αγαθών που είχαν ήδη παραγγελθεί με αποτέλεσμα να περιοριστεί η σπατάλη και η φθορά στο ελάχιστο αποτ έλεσαν τον πιο βασικό παράγον τα ανάπτυξης αυτού του συστήματος. Με τον καιρό το Σύστημα Παραγωγής Toyota άρχισε να υιοθετείται από αυτοκινητοβιομηχανίες σε όλο τον κόσμο.

 

Ραγδαία επέκταση σε όλο τον κόσμο

Στις ραγδαίες αλλαγές που διαμόρφωσαν το μεταπολεμικό τοπίο της Ιαπωνικής Βιομηχανίας, η συμβολή της ΤΟΥΟΤΑ ήταν καθοριστική καθώς έγινε η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας, με μερίδιο αγοράς μεγαλύτερο του 40%. Στα τέλη της δεκαετίας του 50, η Toyota άρχισε να ανοίγεται προς τις ξένες αγορές. Τα πρώτα μοντέλα Crown έφθασαν στις ΗΠΑ το 1957, καί μέχρι το 1965, με μοντέλα όπως η Corolla ήδη στην αγορά, η Toyota έιχε αρχίσει να δημιουργεί εξαιρετική φήμη γύρω από το όνομα της και να αυξάνει τις πωλήσεις της σε σημείο να ανταγωνίζεται ισάξια τις εγχώριες αυτο κινητοβιομηχανίες. Το πρώτο αυτοκίνητο Toyota εισάγεται στην Ευρώπη μέσω της Δανίας το 1963. Από τότε η Toyota συνεχίζει τη ραγδαία ανάπτυξη της στην δύσκολη και εκπλεπτυσμένη αγορά της Ευρώπης και το έτος 2000 παρέδωσε σε ένα πελάτη στη Γερμανία το αυτοκίνητο υπ' αριθμό 10.000.000. Η λέξη ανάπτυξη αποτελεί την πιο σημαντική λέξη στο λεξιλόγιο της Toyota Europe, και ο στόχος της εταιρίας είναι να φθάσει τις 800.000 αυτοκίνητα σε ετήσιες πωλήσεις στην Ευρώπη μέχρι το 2005. Η Toyota είναι το Νο 1 στην ικανοποίηση του πελάτη στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες ένω έχει δημιουργήσει εξαι ρετική φήμη σε όλη την Ευρώπη για την αξιοπιστία της και την εξυπηρέτηση που προσφέρει στους πελάτες της. Αυτή η ζηλευτή φήμη της καθώς και η άψογη λειτουργία του δικτύου των 25 Εθνικών Διανομέων και των 3.500 σημείων πώλησης αποτελούν τους σημαντικότερους παράγοντες αύξησης των πωλήσεων της Toyota στην Ευρώπη τα επόμενα χρόνια.

 

http://www.toyota.gr/about/history.aspx

 

Η Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία λάνσαρε από το καλοκαίρι στην ελληνική αγορά το νέο της αυτοκίνητο στην κατηγορία μίνι, το Aygo. Τα σχόλια από τις πρώτες εντυπώσεις είναι αρκετά θετικά. Εσείς πώς το βλέπετε; Θα έχει ανταπόκριση το ελληνικό κοινό σε μια οικονομική πρόταση και μάλιστα σε μια πρίοδο όπου η βενζίνη και η συντήρηση ενός αυτοκινήτου έχει ανέβει κατακόρυφα;

Edited by sakiss
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 270
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

μπορει να ειναι toyota αλλα εμενα εμφανισιακα δε μου αρεσει καθολου. δεν εχω προχωρησει περαιτερω να δω αν εχει χωρους, καλο μοτερ, καλο κιβωτιο στησιμο, καταναλωση και τετοια.

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

σε λιγο καιρο με τα ιδια χρηματα θα παρεις κοψοχρονια τα τελευταια γιαρις. ειναι προτιμοτερο και χιλιες φορες καλυτερο απο το αυγο........
Link to comment
Share on other sites

loipon ego to eriksa to aygo mia matia poiotika re paidia moyfanika ftinokataskeyh . den to odigisa . apla to epeksergastika sthn antiprosopia .

 

 

popolare exeis odigisei yaris pote ? poia h gnomh soy epeidh ego koitaza to yaris to vibe na agoraso alla me to poy ekana test drive fovithika apo thema odikhs simperiforas kai to aperipsa kata ta alla mikroys xoroys metrio esoteriko xalia ixosistyma avola organa 0 pleyrikh stiriksh sta kathismata .

Link to comment
Share on other sites

μια χαρα οδικη συμπεριφορα εχει το γιαρις. απλα ειναι ψηλη η θεση οδηγησης και σου δινει μια μικρη ανασφαλεια..........
Link to comment
Share on other sites

μια χαρα οδικη συμπεριφορα εχει το γιαρις. απλα ειναι ψηλη η θεση οδηγησης και σου δινει μια μικρη ανασφαλεια..........

 

 

ανασφαλεια αφτην ακριβος την λεξη εψαχνα :) . παντως αμα το ηθελα για μεσα στην πολη και μονο για αυτο θα το ξανακοιτουσα . ειναι και βολικο στο παρκάρισμα .

 

παντως και το AYGOυλακι πρεπει να ειναι καλο για μεσα στην πολη . οπως και τα αδερφακια C1 - 107 οι τιμες ειναι ιδιες αραγε ?

Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγες μέρες που έτυχε να πάω στην Toyota για το service της Corolla ενός φίλου είπα να δω το Aygo απο κοντά να δω τι λέει.Προσωπικά δεν μου άρεσε καθόλου εξωτερικά μου φάνηκε αρκετά ψεύτικο αν και είχε ευχάριστο και παιχνιδιάρικο εσωτερικό και φυσικά πολύ ακριβό για τέτοιο αμάξι.Χίλιες φορές ένα Toyota Yaris το οποίο δεν συγκρίνεται με το Aygo.Παρεπιπτόντως το Yaris και καλή οδική συμπεριφορά έχει και οικονομικό είναι και συμφέρουσα αγορά είναι πλέον...
Link to comment
Share on other sites

Εγω που εχω yaris θεωρω τη συμεριφορα του στο δρομο αθλια σε σχεση με την κατηγορια. Πρεπει να σκεφτω για να βω καποιο χειροτερο. Καλα δε μιλαμε για θεση οδηγησης, ποοιτητα κτλ. Το αυτοκινητο ειναι μονο για μεσα στην πολη και για να το εχεις του πεταμου να μη σε νοιαζει τιποτα αλλο απο το να μην σου βγαλει προβληματα. 160.000 χλμ σκληρη χρηση και δεν εχει παθει τιποτα το κωλοφαρδο!
Link to comment
Share on other sites

skilaki e

 

kala ama exei vgalei 160.000 se polh ti allo na zhthseis apo ena aytokinhto ?

 

ego koitoysa to vibe na paro alla den to peira telika logo odikhs simperiforas epeidh to hthela kai gia na pigenoerxomai xanthi alla kai gia na pigeno kathe mera sindo apo periferiako kai meta ekeino to komati to kainoyrio egnatia h oti allo einai telos panton .

Link to comment
Share on other sites

και οχι μονο πολη! φορτωμενο καργα μεσα και με πατεντα πισω απο το αυτοκινητο ξυλινο κιβωτιο ολοκληρο 1,5χ1χ1 με σκυλια μεσα και εξορμηση σε βουνα και αγριους χωματοδρομους, δασος κτλ(λογω κυνηγιου) μεσα σε λακουβες που κωλωνε αγροτικο κτλ. Βεβαια τριζει σαν κουδουνιστρα αλλα περα απο ενα δισκο-πλατω μονο λαδακια! Στο δρομο ομως κλαυτο!
Link to comment
Share on other sites

το yaris δεν εχει σχεδιαστει για ταξιδια αλλα για μεσα στην πολη μονο.Οσον αφορα το aygo εμενα μου αρεσει σαν εμφανιση αλλα βγαινει μονο 1000 κυβικα.καλυτερα να περιμενεις το νεο yaris που εχει ανθρωπινους χωρους.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

το 98 θυμάμαι είχε γίνει ο μεγάλος ντόρος για το νεόφερτο τότε γιαρις σε σχεδίαση του Έλληνα Σωτήρη Κωβου..... ο ειδικός τύπος είχε δώσει τότε τα εύσημα στην μαμά τογιοτα και φυσικά του χάρισε και τον τίτλο του αυτοκινήτου της χρονιάς........θυμάμαι χαρακτηριστικά οι 4τροχοι γράψανε : ο βασιλιάς απεθανε (Στάρλετ) , Ζήτω ο βασιλιάς......

τα σχόλια ήταν ακρως κολακευτικά μιας και από όποια μεριά και να το έβλεπες ήταν ένα εξαιρετικό σύνολο...... πολύ καλός κινητήρας , ζωντανό τιμόνι , καλά φρένα , καλή αεροδυναμική , οικονομικό, άπλετοι χώροι για τα μικροαντικείμενα, και πολύ καλοί χώροι για του επιβάτες.......στα μειον??? η μέτρια επαναφορά του τιμονιού , η ξερή αντίδραση της ανάρτησης που δεν το έκανε και τόσο άνετο στις ανωμαλίες των δρόμων μας , και ο θόρυβος από το κινητήρα στα πολλά...... τα χρόνια πέρασαν , το αναμενόμενο facelift έγινε , μερικά προβληματάκια διορθωθήκαν , το μοντέλο ωρίμασε αλλά κρατούσε αυτή την σταθερή αξία αναλίωτη στο χρόνο και ήταν σταθερά μία από τις κορυφαίες επιλογές στην μικρή κατηγορία.....

Ώσπου η μαμά τογιότα αποφάσισε φέτος να παρουσιάσει τον αντικαταστάτη του.

Κάπου εδώ ας τελειώσει ο πρόλογος και ας γράψω ποπολαρίστικα…

Το γιαρις φορούσε τον καινούργιο 1,000 τρικύλινδρο κινητήρα που φοράει και το αδερφάκι AYGO… ο εξοπλισμός πρέπει να ήταν ο πλούσιος μιας και δεν του έλειπε τίποτε απολύτως… ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά , φουτζίτσου , ηλεκτρικοί καθρέφτες, ράδιοCD, ωραίο ύφασμα στα καθίσματα , χειριστήρια στο τιμόνι, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέας. Για το εσωτερικό τι να σχολιάσει κανείς?? Απλά τέλειο , τα πλαστικά μπορεί να είναι σχετικά σκληρά αλλά δεν παύει να είναι ποιοτικά και να μην έχουν διαβαθμίσεις σε όλο το ταμπλό όπως συνηθίζετε τώρα τελευταία. Τα χειριστήρια για τα τζάμια και τα φώτα είναι απλά κορυφαία σε αίσθηση σε σημείο που να νομίζει ότι οδηγείς αβένσις. Η θέση οδήγησης ρυθμίζεται πολλαπλά με μεγάλο εύρος ρύθμισης , αν και η πλάτη είναι σκαλωτή (γιατί???) το τιμόνι ρυθμίζεται και αυτό με τη σειρά του μέσα έξω και πάνω κάτω… τελικά όμως όπως ήταν αναμενόμενο κάθεσαι ψηλά (κλασικά πράγματα) αλλά στην τελική δεν νιώθεις αυτή την ανασφάλεια όπως στο παλιό γιάρις μιας και βελτιώθηκε κιόλας και η πλευρική στήριξη…

Ο πίνακας οργάνων μεγάλωσε και έγινε επιτέλους ευανάγνωστος (αν και πάλι λείπει ο δείκτης θερμοκρασίας του νερού αλλά who cares??). Δεν πρέπει να ξεχάσω να αναφέρω φυσικά και τις άπειρες θέσεις για μικροαντικείμενα (αν και θα μπορούσαν να ήταν λιιιιιγο μεγαλύτερες)

Βάζουμε μπρος και ζωντανεύει ο μινιόν κινητήρας (παρένθεση , πρέπει πλέον να πατήσεις ΚΑΙ συμπλέκτη). Φεύγουμε και πάμε να πιάσουμε τις στροφές του τριλόφου (για όποιον γνωρίζει)…

Παίρνω τον δρόμο της περαίας και πατάω γκάζι να ανεβάσω χιλιόμετρα… χχχμμμ κάπου εδώ έρχεται μια παραφωνία . ο κινητήρας ακούγεται αρκετά έως πολύ όταν πατάς το γκάζι και πιέζεις… τα πράγματα όμως αλλάζουν παντελώς όταν το αφήσεις… κατευθείαν επέρχεται μια ηρεμία μέσα στην καμπίνα ξεχνάς ότι υπάρχει μηχανή… οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι ελάχιστοι και η σταθερότητα του αμαξώματος υποδειγματική. Η ποιότητα κύλισης έχει αναβαθμιστεί σε υπερθετικό βαθμό , όπως και η άνεση της ανάρτησης την οποία μπορεί να μην την χαρακτήριζα άριστη , αλλά πολύ καλή… την λέξη ξερή αντίδραση απλά ξεχάστε την…Α να μην ξεχάσω ότι η ορατότητα είναι απλά κορυφαία προς όλες τις κατευθύνσεις. Με άλλα λόγια , πλέον μπορείς να κάνεις και ένα μακρινό ταξίδι χωρίς να νιώθεις κούραση…

Φρένα, κορυφαία σε απόδοση , απίστευτο ABS (ενεργοποιείτε ΜΟΝΟ σε πραγματικά ακραίες περιπτώσεις) , αλλά την καλή εικόνα την χαλάει η αίσθηση τους. Η διαδρομή του πεντάλ είναι σχετικά μικρή , χωρίς νεκρική διαδρομή αλλά με κάπως σπογγώδης αίσθηση ( η οποία ίσως και να σε ξενίσει στην πρώτη επαφή).

Τιμόνι, ή αλλιώς : Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ. Τολμώ να πω ότι είναι το ΚΑΛΥΤΕΡΟ ηλεκτρικό τιμόνι που έχω ποτέ συναντήσει σε αυτοκίνητο. Εκπληκτικό από ΟΛΕΣ τις απόψεις σε σημείο που να λες από μέσα σου : επιτέλους ένα τιμόνι που πραγματικά δείχνει τον δρόμο και βάζει τα γυαλιά σε όλους του κατασκευαστές… όσο πρέπει ελαφρύ στα λίγα χιλιόμετρα , και όσο πρέπει βαρύ όταν τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν… αμεσότατο και όσο πρέπει σαφές για την κατηγορία. Και το καλύτερο από όλα ??? ΝΑΙ διαθέτει και αρκετά καλή αίσθηση… συνοπτικά είναι το καλύτερο και με διαφορά τιμόνι στην μικρή κατηγορία μετά από αυτό του φιέστα (το οποίο είναι απλά respect).

Επιλογέας ταχυτήτων : ΑΡΙΣΤΟΣ , τίποτε παραπάνω , τίποτε λιγότερο, τα λόγια απλά είναι περιττά.

Ο γαμώτο, πιάσαμε την κουβέντα και παραλίγο να χάσουμε την στροφή για τρίλοφο. Μετά από έντονο σκίσιμο με σπασμένες δεύτερες και πετάγματα από στροφή σε στροφή αυτό που βγαίνει από χείλη μου είναι : πολύ ωραίο. Εντάξει , δεν είναι φιέστα (respect) αλλά είναι αρκετά κοντά. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι μεγάλα (για υποστροφή ισχύος ούτε λόγος) και η υποστροφή έρχεται με πολλά χιλιόμετρα και με ομαλό τρόπο. Γενικώς είναι ένα αυτοκίνητο που σε εμπνέει να τρέξεις και να το σκίσεις (στην κυριολεξία), το πλαίσιο είναι στιβαρό και δεν πολυχαμπαριάζει και η πίσω ανάρτηση τείνει να ελαφραίνει στο άφημα… (τίποτε το ανησυχητικό πάντως).

Το μόνο που μπορώ να πω σαν επίλογο είναι ότι έμεινα πραγματικά έκπληκτος με το γιαρακι και φυσικά ΝΑΙ μπορεί να είναι λίγο ακριβό αλλά τα αξίζει τα χρήματα του.

ΑΥΤΟΣ είναι ο leader της κατηγορίας και όχι κάτι άλλα φθηνά υποκατάστατα… (ονόματα δεν λέμε)

 

Υ.Γ

Πραγματικά κρίμα που δεν πήρε τον τίτλο φέτος και τον πήρε τελικά το καρπουζάκι (και πάλι ονόματα δεν λέμε γιατί θα βγουν οι γνωστοί άγνωστοι και άντε να ηρεμήσουμε μετά)

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι λίγο ακριβό το Yaris; Είχα φρικάρει στη Διεθνή Έκθεση με τις τιμές που έβλεπα και τις αντίστοιχες άλλων κατασκευαστών, π.χ. Opel.

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

Από ποιά άποψη; Και τα έφερα απλά ως παράδειγμα. Ποιά θεωρείς αντίστοιχα mini εσύ; Και θεωρείς την Toyota κορυφαία στη κατηγορία;

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

αυτη τη στιγμη αντιστοιχο μινι (ο θεος να το κανει μινι) ειναι το κλιο 3(που στην τελικη δεν ειναι και κατι το ιδιαιτερο οπως αποδειχθηκε).... ολα τα αλλα ειναι σε εισαγωγικα γερασμενα.......

 

οσο αναφορα για τα οπελ : μια ζωη στη μετριοτητα ηταν και ειναι και δεν ξερω για το αν θα παραμεινουν........

Link to comment
Share on other sites

οσο αναφορα για τα οπελ : μια ζωη στη μετριοτητα ηταν και ειναι και δεν ξερω για το αν θα παραμεινουν........

:blink:

 

Μέτρια από την άποψη ότι δεν ξεχωρίζουν είναι σε πολλούς τομείς τα Opel (όπως και όλα τα μη premium οχήματα).

 

Μέτρια ως καθολικό χαρακτηρισμό με την αρνητική έννοια του όρου δεν είναι σε καμία περίπτωση.

 

Ειδικά η Toyota σε σχέση με την Opel δεν έχει τίποτα ιδιαίτερο να δείξει πέρα από την αξιοπιστία (όπου η Οpel δεν υστερεί, απλά η Toyota,λόγω και αντιπροσωπείας είναι κορυφή).

...και μην μου πείτε για τις επιδόσεις γιατί κατά 80% οφείλονται στα ελαφριά αμαξώματα και όχι στους κινητήρες (κάτι το οποίο ένα Toyota θα το πληρώσει σε μια σύγκρουση με το αντίστοιχο Opel)

Link to comment
Share on other sites

παρολο που εχω κορσα, μετα απο τη συμβιωση μου μαζι του ενα εχω να πω. λιγο πιο ωραιο σουλουπι να ειχε το γιαρις θα το ειχα παρει!!!!!ενα καλο που εχει το κορσα, ειναι η πολυ καλη ακουστικη του κατι που ελαχιστους εως κανεναν δεν ενδιαφερει εδωμεσα...κατα τ αλλα σχιστοματηδες και τα μυαλα στα σποιλερ (και την κορολιτσα μπορουσα να παρω τη 14αρα...γκρρρρ!!!)

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...