Jump to content

Vodafone Shops - Ειστε ευχαριστημενοι;


DJ_TEO
 Κοινοποίηση

Vodafone Shops - Ειστε ευχαριστημενοι ?  

336 members have voted

  1. 1. Vodafone Shops - Ειστε ευχαριστημενοι ?

    • ΝΑΙ
      162
    • ΟΧΙ
      174


Recommended Posts

Εγώ πιστεύω ότι το συγκεκριμένο κατάστημα εξυπηρετεί πολύ καλύτερα από τα άλλα 2 Vodafone Shops στην Τσιμισκή. Ο χρόνος αναμονής τόσο μέσα στο κατάστημα (π.χ. για ένα λογαριασμό) όσο και έξω (π.χ. για μια συσκευή) είναι πολύ καλύτερος. Στα άλλα 2 υπάρχει πολύ δημοσιουπαλληλικό καθεστώς και πολύ ασχετοσύνη. Δεν ξέρω... αλλά πιστεύω ότι είναι πιο βολικό κατάστημα και με τον υπεύθυνο δεν είχα ποτέ πρόβλημα, με εξυπηρετεί άψογα γιατι πηγαίνω "σύχνα" αφού εκεί είναι η δουλειά μου.

Σε γενικές γραμμές πιστεύω ότι έχει πολυ φιλικότερο κλίμα. Ίσως να έπεσες σε κακή μέρα φίλε μου.

 

Υ.Γ.: Εμένα πάντως μου αρέσει πάρα πολύ το ντύσιμό του.

 

Εγώ πάλι, απο το συγκεκριμένο κατάστημα έχω πολύ άσχημη εμπειρία. Είχα πάει αρχές Δεκέμβρη 2007 να αγοράσω συσκευή με φορητότητα απο Cosmote, ενδιαφερόμουνα τότε μεταξύ άλλων και για το NOKIA 5500 (μετά όμως απο έρευνα το απέριψα διότι έχει πρόβλημα με το πληκτρολόγιο του το οποίο ξεκολάει κάθε μήνα). Τεσπα συνεχίζω,

μου λένε απο το συγκεκριμένο κατάστημα:

 

-Καινούργιο το 5500 δε μας το στέλνουν πλέον. Αν σας ενδιαφέρει έχουμε ένα 5500 μόλις μίας μέρας χρησιμοποιημένο, το πήρε κάποιος κύριος για τη γυναίκα του και επειδή δε της άρεσε το επέστρεψε την επομένη, είναι σε πολύ συμφέρουσα τιμή και είναι αχρησιμοποίητο.

-Να το δώ;

-Βεβαίως, μισό λεπτό.... ορίστε

 

Το βλέπω, όντως ήταν σε άριστη κατάσταση, ωραία λέω.

 

-Στη μειωμένη τιμή λόγω του ότι είναι χρησιμοποιημένο συμπεριλαμβάνεται και ότι είχε μεσα το αρχικό πακέτο; Ή μου δίνετε μόνο τη συσκευή και το φορτιστή;

-Όλα μέσα στο πακέτο όπως πωλείται και καινούργιο.

-Καλώς ας προχωρήσουμε τότε με τα συμβόλαια κ.τ.λ ...

 

Κάνουμε το συμβόλαιο, δικαιολογητικά κ.τ.λ ...

Μου λένε:

 

-Μόλις εγκριθεί η φορητότητά σας απο τη Vodafone θα ενημερωθείται με sms, περάστε έπειτα απο εδώ να πάρετε συσκευή και sim.

 

Έρχεται μετά απο 3ήμερο το sms, πάω στο κατάτημα να πάρω το πακέτο:

 

-Ορίστε το συβόλαιό σας υπογράψτε εδώ παρακαλώ.

-Το πακέτο που είναι, να το δώ;

-Μισό λεπτό ... Ορίστε.

 

Διαπιστώνω ότι το πακέτο έχει μέσα μόνο το τηλέφωνο και το φορτιστή. (Δηλαδή απλά ήθελαν να υπογράψω και να με κοροϊδέψουν ξαποστέλνωντάς με γρήγορα γρήγορα ...)

 

-Πού είναι τα υπόλοιπα ρε παιδιά; Manual, εγγύηση, Hands free, memory card, wrist band κ.τ.λ ... ;

-Ε μάλλον είναι στο άλλο μας το κατάστημα, τα θέλετε;

-Φυσικά και τα θέλω, αν δε τα είχε μέσα το πακέτο έπρεπε να μου το πείτε και να μειώσετε και αναλόγως τη τιμή!

-Περάστε αύριο κύριε να τα πάρετε αν θέλετε.

-Καλώς, τότε δεν υπογράφω και δεν παραλαμβάνω τίποτα τώρα αλλά αύριο που θα έρθω για το ολοκληρωμένο πακέτο. Εντάξει;

-Εντάξει.

 

Την επόμενη μέρα, και την ώρα που μου είπαν να πάω:

 

-Γεία σας, όλα έτοιμα; Ήρθαν;

-Μισό λεπτό ... Α δε τα έχουμε ακόμη ... Δε μας τα έφερε το παιδί απο το άλλο κατάστημα, ελάτε πάλι αύριο.

 

'Ολα αυτά απο τον υπεύθυνο με αγενέστατο και απαξιωτικό ύφος λες και ζητούσα ελεημοσύνη, ενώ μου χρωστούσαν κάτι για το οποίο θα με χρέωναν και έπρεπε εξ αρχής να είναι μέσα στο κουτί, και επιπλέον λες και δεν είχα άλλη δουλειά να κάνω απο το να κατεβαίνω κάθε απόγευμα κέντρο για να πάω βόλτα στο κατάστημά τους!

 

-Αύριο σίγουρα θα τα έχεται;

-Ναι.

-Σε ποιό κατάστημά σας είναι ότι λείπει μήπως με βολεύει εμένα να περάσω να τα πάρω.

-Στο κατάστημα της Βασ. Όλγας, αν θέλετε πάτε να τα πάρετε.

-Καλώς, κάντε ένα τηλ. όμως στο άλλο σας κατάστημα να ενημερώσετε τους συναδέλφους σας εκεί ώστε όταν τους πάρω εγώ τηλ. να ξέρουν για τι μιλάμε. Εντάξει;

-Εντάξει θα τους ενημερώσω εγώ.

-Θα μιλήσουμε άυριο λοιπόν, γειά σας.

 

Παίρνω τηλ. στο άλλο κατάστημα, δεν ήξεραν τίποτα. Το άτομο ούτε καν σήκωσε το τηλ. να μιλήσει με το άλλο κατάστημα.

 

Την επομένη και την ώρα που υποτίθεται μου είχαν πεί πως θα τα έχουν, αυτή τη φορά τους παίρνω τηλέφωνο πριν πάω.

 

-Γειά σας, ήρθαν;

-Μισό λεπτό ... Όχι

-Πότε επιτέλους θα τα έχεται;

-Δε ξέρω.

 

Έτσι απλά και με απόλυτη φυσικότητα και απίστευτη αγένεια και απαξιωτικό ύφος και μάλιστα απο τον υπεύθυνο του καταστήματος, ένα τυπάκο που το έπαιζε και καλά τρελή μούρη με κάτι γελοία ρούχα που πιο πολύ ταίριαζαν σε drag queen show,

και πάντα με ύφος 500 καρδιναλίων.

 

Φυσικά ακύρωσα την αίτηση φορητότητας και υπέβαλα καταγγελία στη Vodafone.

Απαράδεκτοι!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 181
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Και γω πιστευω οτι εισαι αδικος (τουλαχιστον για τον συγκεκριμενο). Ειναι πολυ ευγενικος και πολυ πιο ενημερωμενος σε σχεση με πολλους σε διαφορα καταστηματα.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΜΙΛΙΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΜΕΣΑ?ΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΤΙΑ...ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΔΙΕΥΘΗΝΤΕΣ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΡΕΒΑΤΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΤΥΦΛΑ ΤΟΥΣ!ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ.ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΤΑΘΕΡΟ ΤΗΣ ΩΟΔΑΦΟΝΕ ΜΑΚΡΙΑΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ!ΜΑΣ ΒΑΖΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΛΑΜΕ ΧΑΛΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ1:mad::mad:ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΠΙΑΣΕΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΩΡΑ!!
Link to comment
Share on other sites

Εσυ δουλευεις σε καταστημα Vodafone?

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΜΙΛΙΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΜΕΣΑ?ΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΤΙΑ...ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΔΙΕΥΘΗΝΤΕΣ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΡΕΒΑΤΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΤΥΦΛΑ ΤΟΥΣ!ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ.ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΤΑΘΕΡΟ ΤΗΣ ΩΟΔΑΦΟΝΕ ΜΑΚΡΙΑΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ!ΜΑΣ ΒΑΖΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΛΑΜΕ ΧΑΛΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ1:mad::mad:ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΠΙΑΣΕΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΩΡΑ!!

 

Εαν δεν σου αρέσει η δουλειά σου την αλλάζεις ........... το γεγονός οτι οι εταιρίες έχουν κάποια στρατηγική στις πωλήσεις είναι κάτι γνωστό σε όλους οτι ΟΛΕΣ οι εταιρίες τα έχουν και όχι μόνο στην κινητή......γι' άυτό ο καταναλωτής πρέπει να πάρει μόνος του τις αποφάσεις και να μην αφήνει άλλους να τις πάρουν για εκείνον ........

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

Owner of Samsung Galaxy Note II

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΜΙΛΙΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΜΕΣΑ?ΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΤΙΑ...ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΔΙΕΥΘΗΝΤΕΣ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΡΕΒΑΤΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΤΥΦΛΑ ΤΟΥΣ!ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ.ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΤΑΘΕΡΟ ΤΗΣ ΩΟΔΑΦΟΝΕ ΜΑΚΡΙΑΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ!ΜΑΣ ΒΑΖΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΛΑΜΕ ΧΑΛΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ1:mad::mad:ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΠΙΑΣΕΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΩΡΑ!!

 

Τωρα τα ανακαλυψες ολα αυτα? Μεχρι τωρα που ζουσες? Μπραβο μαθαινεις γρηγορα...

Link to comment
Share on other sites

Εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο το καταστημα του Π.Φαληρου. Αυτο που βρισκετε στην Αγίου Αλεξάνδρου.

Ολα τα παιδια εκει ειναι πολυ ενημερωμενα. Επειδη δουλευα παλαιοτερα σε καταστημα κινητης αλλης εταιριας ξερω γενικοτερα ποσο δυσκολη δουλεια ειναι και ποσο τεραστια ψυχραιμια χρειαζεται για να ανταπεξελθεις.

 

Στο συγκεκριμενο καταστημα μαλιστα προχθες που πηγα ηταν 4 ατομα (πιθανοτατα να ηταν οικογενεια) και ειχαν περικυκλωσει τον υπαλληλο και του φωναζαν για γελοια θεματα απ οτι ακουσα, ενω παρατηρουσα τον υπαλληλο ηταν σοβαρος ανεκφραστος και μετρημενος, μου εκανε φοβερη εντυπωση η ψυχραιμια του και το ηθος και φαινοταν πολυ μικρος σε ηλικια

 

Δυσκολη δουλεια

Link to comment
Share on other sites

Στα περισσότερα καταστήματα Vodafone που έχω πάει δεν έχω εξυπηρετηθεί όπως θα έπρεπε και περίμενα. Αυτό που μου έχει κάνει καλή εντύπωση είναι το ιδιόκτηκτο της Vodafone στην Άνω Τούμπα ...
Link to comment
Share on other sites

κ γω λαμια που μενω μια χαρα ειναι.αλλα πιστευω οτι η ενημερωση παντα ειναι κ θεμα προσωπικο κ το ποσο ψαγμενος γενικα ειναι καποιος.γιατι δεν αρκει να διαβαζουμε μονο τις παροουσιασεις κ τα φυλλαδια αλλα κ κανα review εννιοτε.κ αυτο ισχυει κ σε αλλες δουλειες οχι μονο στα κινητα .... :cool:
Link to comment
Share on other sites

κ γω λαμια που μενω μια χαρα ειναι.αλλα πιστευω οτι η ενημερωση παντα ειναι κ θεμα προσωπικο κ το ποσο ψαγμενος γενικα ειναι καποιος.γιατι δεν αρκει να διαβαζουμε μονο τις παροουσιασεις κ τα φυλλαδια αλλα κ κανα review εννιοτε.κ αυτο ισχυει κ σε αλλες δουλειες οχι μονο στα κινητα .... :cool:

 

Εν ολιγης να το " 'χεις..."

Οταν στα περισσοτερα καταστηματα η επιλογη προσωπικου γινεται σχεδον τυχαια, απο ΟΑΕΔ για μειωση εξοδων και λοιπων τετοιων μεθοδων το επιπεδο ειναι λογικο να ειναι χαμηλο και αυτο συμβαινει γιατι και το επιπεδο γνωσεων ειναι χαμηλο στους 8 απο τους 10 πελατες που μπαινουν στα καταστηματα αυτα, οποτε η εταιρια γιατι να επενδυσει σε εμπειρο προσωπικο με γνωσεις... Ποιος θα το καταλαβει:X

Link to comment
Share on other sites

Καλα το ότι η Vodafone δεν ενδιαφερεται για το προσωπικο των shops ειναι γνωστό στους περισσότερους. Στα ιδιοκτητα δεν ξερω τι γινεται, αλλα στα franchise η κατασταση ειναι τραγικη. Ο,τι θέλουν κανουν οι συνεργάτες.

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Πες το ψέματα...

 

Κέντρο Θεσσαλονίκης.οδός Ερμού,κατάστημα Παπίστας...

 

Άθλιο προσωπικό,άθλια εξυπηρέτηση,ειρωνικό ύφος μέχρι και από τον υπεύθυνο...

Link to comment
Share on other sites

Πες το ψέματα...

 

Κέντρο Θεσσαλονίκης.οδός Ερμού,κατάστημα Παπίστας...

 

Άθλιο προσωπικό,άθλια εξυπηρέτηση,ειρωνικό ύφος μέχρι και από τον υπεύθυνο...

Είχα κάνει δύο συνδέσεις πριν από μερικούς μήνες εκεί και οι δύο κοπέλες που με εξυπηρέτησαν ήταν άψογες. Μήπως έχει αλλάξει το προσωπικό;

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Eγώ και η κοπέλα μου είχαμε κάνει από 2 συνδέσεις έκαστος συν από μία αίτηση ADSL και η εξυπηρέτηση ήταν άθλια(ή για να μη φανώ τόσο υπρβολικός,ανεπαρκής...).Ευτυχώς που γνωρίζω τι μου γίνεται και κατλαφερα να βγάλω άκρη...

 

Επίσης,επειδή χρειάστηκε να διακόψω τελικά την αίτησή μου ADSL(πριν ενεργοποιηθεί,επειδή είχε κολλήσει λόγω κάποιας διαδικασίας),όταν πήγα στο κατάστημα με τον εξοπλισμό μου είπαν ότι έπρεπε να έχω και την απόδειξη αγοράς(ενώ εγώ την άφησα σπίτι,καθότι από το 13830 μου είπαν ότι δε χρειάζεται-και μάλιστα στο 13830 τους είπα ότι η σύνδεση δεν έγινε σε "δικό" τους κατάστημα αλλά σε Παπίστα)και το τριπλοτσέκαρα στην εξυπηρέτηση με διαφορετικούς υπαλλήλους κάθε φορά οι οποίοι με διαβεβαίωσαν ότι δεν είναι απαραίτητο να την έχω.Τελικά,δε μου έκαναν τη διακοπή και λόγω διακοπών Χριστουγέννων θα μεσολαβούσαν τουλάχιστον 10 μέρες μέχρι να επιστρέψω Θεσ/νίκη,διάστημα μέσα στο οποίο θα μπορούσε η αίτηση μου να είχε προχωρήσει...Ευτυχώς δεν έγινε τίποτα και τους επέστρεψα τελικά τον εξοπλισμό με την απόδιξη..

 

Επίσης,η κοπέλα μου επέστρεψε το μόντεμ λόγω βλάβης(την οποία είχαμε τσεκάρει με το αρμόδιο τμήμα εξυπηρέτησης της Vodafone,οι οποίοι μας είπαν ότι πρέπει να επιστρέψουμε το μόντεμ και να πάρουμε ένα καινούριο δωρεάν αυθημερόν) και το αποτέλεσμα ήταν να περιμένουμε 1 βδομάδα.Διότι ο....και καλά υπεύθυνος έπρεπε να στείλει e-mail σ'έναν τεχνικο,να έρθει να ελέγξει το μόντεμ κλπ,κλπ...Ας μην αναφέρω το γεγονός οτι το πολύ σε 2 μέρες έπρεπε να το είχαμε το καινούριο μόντεμ(σύμφωνα με τα λόγια του υπεύθυνου του καταστήματος),αλλά το πήραμε 8 μέρες πιο μετά,μετά από δικό μας τηλέφωνο σ'αυτούς κι όχι από αυτούς σε μας...

 

Το αποτέλεσμα σ'αυτές τις καταστάσεις ήταν να αναφέρουμε το κατάστημα στη Vodafone και να ζητήσουμε να κρατηθεί φόρμα παραπόνων για το κατάστημα και τον υπεύθυνο ο οποίος μας αντιμετώπιζε με ύφος υπεροπτικό....

 

Αν έκαναν κάποια παρατήρηση στον υπεύθυνο ή στο κατάστημα είναι δικό τους θέμα,εγώ τουλάχιστον φρόντισα ώτε να κρατηθεί από την εταιρία φόρμα παραπόνων....

 

Και κάτι τελευταίο:γνωρίζω ότι οι υπάλληλοι των καταστημάτων συνήθως δε φταίνε,καθώς κάνουν ό,τι τους επιτάσσει ο υπεύθυνος..Αλλά από υπεύθυνο καταστήματος τέτοια...ανευθυνότητα πρώτη φορά βλέπω!!

Οι υπάλληλοι ίσως είναι οι τελευταίοι που πρέπει να κατηγορούμε(εκτός και αν κάνουν πατάτα λόγω ασχετοσύνης)...

 

Απ΄το κατάστημα της Voda πάντως στην Τσιμισκή έμεινα ευχαριστημένος..Όχι κατενθουσιασμένος,αλλά ευχαριστημένος....

 

Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα καταστήματα της Wind είναι(συνήθως)πιο ενημερωμένα και ευγενικά..Τουλάχιστον κάποια στη Θεσ/νίκη...

 

Τέλος,πολύ καλό είναι και το κατάστημα της Voda στον Βόλο,οδός Σπυρίδη.Είναι μικρό και δεν το πολυπροσέχεις,αλλά ο υπέυθυνος ιδίως είναι ξεφτέρι στην εξυπηρέτηση και αξιζουν συγχαρητληρια στο κατάστημα!

Link to comment
Share on other sites

Mην το γελάς καθόλου,ευτυχώς που υπάρχει και το myphone! :)

 

Αν και προσωπικά πιστεύω πως εάν ο καθένας μάθει να διαβάζει τα λεγόμενα ψιλά γράμματα(ό,τι και να αφορούν αυτά)θα πηγαίναμε σ'ένα κατάστημα και θα εξυπηρετούμασταν και ταχύτερα και ευκολότερα!

 

Με άλλα λόγια,πριν απευθυνθούμε σε οποιοδηποτε κατάστημα,καλό θα ήταν να κάναμε ένα τηλεφώνημα στην εξυπηρέτηση πελατών ώστε να μαθαίνουμε τι ισχύει επίσημα από την εταιρία στο ζήτημα που μας ενδιαφέρει ώστε να πηγαίνουμε ενημερωμένοι στα καταστήματα! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Παιδιά, μπορώ να πω ότι στην περιοχή μου (Κατάστημα Καλαμπάκας) το συγκεκριμένο κατάστημα (μιας και ένα υπάρχει!) κάνει φοβερή δουλειά...!

Προσωπικά, αν και δεν χρησιμοποιώ ως βασικό το δίκτυο της Vodafone, όσες φορές χρειάστηκα το παραμικρό για ένα CU που έχω για συγκεκριμένες υπηρεσίες (СU land και δε συμμαζεύεται...!) τα παιδιά ήταν άψογα και ταχύτατα στην εξυπηρέτηση. Με πολύ καλές γνώσεις του αντικειμένου, και, το πιο σημαντικό, ευγενέστατα και με διάθεση να βοηθήσουν. Μπράβο τους!

Link to comment
Share on other sites

Πήγα σήμερα σε ένα κατάστημα Vodafone και πήγα να πάρω το Sony Ericsson T303.Το είχαν στο κατάστημα και στο χρώμα που ήθελα.Ρώτησα τον υπάλληλο πόσο έχει και μέχρι να ανοίξει η ιστοσελίδα μου έλεγε αν θέλω να κάνω συμβόλαιο κ.α.Για να σταματήσει να με ζαλίσει του είπα ότι έχω ήδη συμβόλαιο στο Vodafone Χωρίς Πάγιο.Μου είπε να του δώσω τον αριθμό μου για να δει αν έχω επιδότηση για να πάρω πιο φθηνά το κινητό.Περιμέναμε και μόλις είδε ότι έχω το Μάιο επιδότηση μου λέει:"Τον 5ο μήνα έχεις επιδότηση.Άντε γεια" και έβαλε το κινητό πάλι μέσα στο ντουλάπι.Να σημειώσω ότι το κινητό το ήθελα για σκέτη συσκευή αλλά ήμουν τόσο νευριασμένος που έφυγα.Ούτε να τους ξαναδώ δεν θέλω.Να χαρώ εγώ την εξυπηρέτηση της Vodafone.:down::chair::knife:Μόλις λήξει το συμβόλαιο μου ούτε που θα με ξαναδούν.:mad:
Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν ειμαι ευχαριστημενος απο κανενα καταστημα των 3 εταιριων.

Αυτο που με νευριαζει στα vodafone στον Βολο που ειμαι, ειναι οτι εχουν τις συσκευες πολυ ακριβα. Εχω δει μεχρι και 80 ευρω διαφορα σε ενα κινητο, το διναν 280 και το βρηκα σε αλλο μαγαζι, ιδιοκτητο 198.

Link to comment
Share on other sites

Πήγα σήμερα σε ένα κατάστημα Vodafone και πήγα να πάρω το Sony Ericsson T303.Το είχαν στο κατάστημα και στο χρώμα που ήθελα.Ρώτησα τον υπάλληλο πόσο έχει και μέχρι να ανοίξει η ιστοσελίδα μου έλεγε αν θέλω να κάνω συμβόλαιο κ.α.Για να σταματήσει να με ζαλίσει του είπα ότι έχω ήδη συμβόλαιο στο Vodafone Χωρίς Πάγιο.Μου είπε να του δώσω τον αριθμό μου για να δει αν έχω επιδότηση για να πάρω πιο φθηνά το κινητό.Περιμέναμε και μόλις είδε ότι έχω το Μάιο επιδότηση μου λέει:"Τον 5ο μήνα έχεις επιδότηση.Άντε γεια" και έβαλε το κινητό πάλι μέσα στο ντουλάπι.Να σημειώσω ότι το κινητό το ήθελα για σκέτη συσκευή αλλά ήμουν τόσο νευριασμένος που έφυγα.Ούτε να τους ξαναδώ δεν θέλω.Να χαρώ εγώ την εξυπηρέτηση της Vodafone.:down::chair::knife:Μόλις λήξει το συμβόλαιο μου ούτε που θα με ξαναδούν.:mad:

 

Καλα σοβαρα μιλας?Αυτο ειναι αισχος.:wacko:

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Πήγα σήμερα σε ένα κατάστημα Vodafone και πήγα να πάρω το Sony Ericsson T303.Το είχαν στο κατάστημα και στο χρώμα που ήθελα.Ρώτησα τον υπάλληλο πόσο έχει και μέχρι να ανοίξει η ιστοσελίδα μου έλεγε αν θέλω να κάνω συμβόλαιο κ.α.Για να σταματήσει να με ζαλίσει του είπα ότι έχω ήδη συμβόλαιο στο Vodafone Χωρίς Πάγιο.Μου είπε να του δώσω τον αριθμό μου για να δει αν έχω επιδότηση για να πάρω πιο φθηνά το κινητό.Περιμέναμε και μόλις είδε ότι έχω το Μάιο επιδότηση μου λέει:"Τον 5ο μήνα έχεις επιδότηση.Άντε γεια" και έβαλε το κινητό πάλι μέσα στο ντουλάπι.Να σημειώσω ότι το κινητό το ήθελα για σκέτη συσκευή αλλά ήμουν τόσο νευριασμένος που έφυγα.Ούτε να τους ξαναδώ δεν θέλω.Να χαρώ εγώ την εξυπηρέτηση της Vodafone.:down::chair::knife:Μόλις λήξει το συμβόλαιο μου ούτε που θα με ξαναδούν.:mad:

Έπρεπε να κάνεις παρατήρηση στον υπάλληλο. Πάρε τηλέφωνο την εταιρεία και κάνε παράπονο.

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Eγω συνηθως εξυπηρετουμε απο το καταστημα του Κερατσινιου,τα παιδια εχουν γνωση επι του θεματος και τους αρεσει οι δουλεια τους.Οσες φορες εχω παει σε αλλο κατι εχει παει στραβα...κι ετσι συνηθως παω στο συγκεκριμενο.Σε γενικες γραμμες δεν εχω παραπονο!:)
Unbox Your Phone
Link to comment
Share on other sites

Στο καταστημα των Σερρων και συγκεκριμενα στην μεραρχιας ειναι ευγενικοτατοι αλλα απληροφορητοι σε πολλα θεματα.Για την ακριβεια πριν μερικες μερες που εκανα μια δευτερη συνδεση στο μητρωο μου μου ειπαν οτι μπορουσα σε 2 μηνες να αλλαξω το παγιο αλλα τελικα εμαθα απο την εξ.πελατων οτι ισχυει απο τον 3ο μηνα και μετα.Νομιζω οτι τουλαχιστον σε αυτα τα θεματα πρεπει να ειναι πληρως πληροφορημενοι..και οχι αλλα λεει η γιαγια μου και αλλα ακουν τα αυτια μου.Γιαυτο και πλεον οτιδηποτε χρειαστω το κανω μεσω ιντερνετ η μεσω 13830
Link to comment
Share on other sites

πριν μερικες μερες που εκανα μια δευτερη συνδεση στο μητρωο μου μου ειπαν οτι μπορουσα σε 2 μηνες να αλλαξω το παγιο αλλα τελικα εμαθα απο την εξ.πελατων οτι ισχυει απο τον 3ο μηνα και μετα.Νομιζω οτι τουλαχιστον σε αυτα τα θεματα πρεπει να ειναι πληρως πληροφορημενοι..και οχι αλλα λεει η γιαγια μου και αλλα ακουν τα αυτια μου.Γιαυτο και πλεον οτιδηποτε χρειαστω το κανω μεσω ιντερνετ η μεσω 13830

 

Εννοούσαν προφανώς 3 μήνες πλην του παρόντως! Κακέ... :p

 

Από κει και πέρα,χίλιες φορές να εξυπηρετείσαι από το myaccount ή απ'το 13830!Στο 13830 οι υπάλληλοι είναι πλήρως εκπαιδευμένοι!

 

Υ.Γ.:Πρόγραμμα χρήσης μπορείς να αλλάξεις και σε 1 μήνα,αρκεί να μεταβείς σε πρόγραμμα της ίδιας ομάδας!Παράδειγμα:έστω ότι σήμερα,24 Φλεβάρη,κάνω σύνδεση στο Οικονομικό 35 και το μετανιώσω!Από τις 24 Μαρτίου θα έχω το δικαίωμα να κατέβω σε πρόγραμμα,έως και το Οικονομικό 20 για παράδειγμα.Το οποίο έχει μεν χαμηλότερο πάγιο,αλλά ανήκει στην ίδια ομάδα με το Οικονομικό 35 και είναι επιτρεπτή η αλλαγή με την παρέλευση ενός μήνα μετά την αρχική σύνδεση! ;) Οπότε,μπορείς μ'ένα τηλεφώνημα στο 13830 να ενημερωθείς για τα προγράμματα και σε ποια ομάδα ανήκουν ώστε να κάνεις όποτε θες αλλαγή!Η αλλαγή γίνεται και απ'το myaccount και μάλιστα,αν κάνεις αλλαγή πριν τον 1 μήνα,θα σου εμφανίσει μήνυμα ότι δεν μπορεί να προχωρήσει η διαδικασία γιατί πρέπει να συμπληρωθεί τουλάχιστον 1 μήνας πριν μεταβείς σε χαμηλότερο πρόγραμμα ίδιας ομάδας!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...