johnnyman25 Δημ. February 7, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2025 17 minutes ago, DjTony said: Το ότι κάποιος λέει δεν ξανα παίρνω Samsung διότι αργεί τις ενημερώσεις, με ξεπερνάει πραγματικά. Χωρίς παρεξήγηση αλλα να το κάνει αυτό σε περσινή ναυαρχίδα είναι τελείως απαράδεκτο. Η στάση της μας νοιάζει κ όχι τοσο η καθυστέρηση του update.. 2 Παράθεση Device: OnePlus 15 Infinite Black 16/512GB + Oneplus Watch 3 Obsidian Titanium 46mm + Oneplus Buds 4 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
redcon Δημ. February 7, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2025 Και 4η beta για τη σειρά 24. Να τα εκατοστησουν. 5 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kek Δημ. February 7, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2025 (edited) 5 ώρες πριν, dkon84 said: 7/2 βλέπω να σπάμε το κουμπί του ελέγχου για νεα ενημέρωση σήμερα. (ΟΙ δικηγόροι του ελα δεν εξαρτάσαι από μία ενημέρωση και τέτοια, ας ασχοληθούν με κάτι άλλο όπως το grainy με μικροσκόπιο. Αφήστε εμάς τους άρρωστους να ζούμε για ενημερώσεις) Αν και κάτι ακούγεται για beta 4.οποτε αγγουρα καλυβιοτικα. Μπορεις να σπας το κουμπι ενημερωσης οσο θελεις εφοσον δεν εχεις κατι καλυτερο να ασχοληθεις κατα τη διαρκεια της ημερας,ωστοσο πρεπει να καταλαβεις οτι ειναι απλα μια αναβαθμιση σε μια συσκευη που αγορασαμε για να μας εξυπηρετει κι οχι να μονοπωλει το χρονο μας και το κυριοτερο ,το παρών νήμα πρεπει να εχει ουσιωδες περιεχομενο κι οχι να μετατρεπεται σε ''καημό'' και σπαμαρισμα καθε λιγο και λιγακι του καθε πικραμενου επειδη αργησε να ερθει η οποια αναβαθμιση.🤡 (Μεταξυ μας,τωρα αγωνιω κι εγω να ερθει,να τελειωνουμε με την ανουσια φλυαρια ορισμενων.🤗) 24 minutes ago, redcon said: Και 4η beta για τη σειρά 24. Να τα εκατοστησουν. Αν ομως τη βγαλει προωρα και παρουσιαστουν bugs θα εισαι ολη μερα στη μιρλα παλικαρε,σωστα? 🤗🤣 Και μολις ηρθε σε εμενα τουλαχιστον αναβαθμιση ασφαλειας Ιανουαριου....ΤΡΕΞΤΕ !!! 🤣 Edited February 7, 2025 by kek 5 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnnyman25 Δημ. February 7, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2025 4 minutes ago, kek said: Μπορεις να σπας το κουμπι ενημερωσης οσο θελεις εφοσον δεν εχεις κατι καλυτερο να ασχοληθεις κατα τη διαρκεια της ημερας,ωστοσο πρεπει να καταλαβεις οτι ειναι απλα μια αναβαθμιση σε μια συσκευη που αγορασαμε για να μας εξυπηρετει κι οχι να μονοπωλει το χρονο μας και το κυριοτερο ,το παρών νήμα πρεπει να εχει ουσιωδες περιεχομενο κι οχι να μετατρεπεται σε ''καημό'' και σπαμαρισμα καθε λιγο και λιγακι του καθε πικραμενου επειδη αργησε να ερθει η οποια αναβαθμιση.🤡 (Μεταξυ μας,τωρα αγωνιω κι εγω να ερθει,να τελειωνουμε με την ανουσια φλυαρια ορισμενων.🤗) Αν ομως τη βγαλει προωρα και παρουσιαστουν bugs θα εισαι ολη μερα στη μιρλα παλικαρε,σωστα? 🤗🤣 Και μολις ηρθε σε εμενα τουλαχιστον αναβαθμιση ασφαλειας Ιανουαριου....ΤΡΕΞΤΕ !!! 🤣 Από την beta 1 που την δουλεύω δεν εχω συναντήσει το παραμικρό bug. Επίτηδες το αναβαλουν λόγο της νέας σειράς. 4 Παράθεση Device: OnePlus 15 Infinite Black 16/512GB + Oneplus Watch 3 Obsidian Titanium 46mm + Oneplus Buds 4 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OverClocker Δημ. February 7, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2025 22 minutes ago, johnnyman25 said: Από την beta 1 που την δουλεύω δεν εχω συναντήσει το παραμικρό bug. Επίτηδες το αναβαλουν λόγο της νέας σειράς. Έχω αρχίσει να αμφιβάλω ότι το κάνουν επίτηδες πλέον λόγο του 25. Όπως είπα και πριν αλλά χαρακτηρίστηκα ως συνήγορος, κάτι μάλλον δεν δουλεύει σωστά στο sw development της samsung γιατί και το s25 είναι με december patch. 2 Παράθεση Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra - Samsung Galaxy S25 Ultra - Samsung Galaxy S26 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gorge Δημ. February 7, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2025 Δεν έχει να κάνει με συνήγορους ή όχι. Είναι ότι από την στιγμή που διαφημίζεις ενημερώσεις για τα επόμενα χ χρόνια. Και μετά αργείς για τον χ ψ λόγο. Είναι σαν να ακυρώνεις την διαφήμιση σου. Από την άλλη περιμένουμε τα καλούδια της 7 έκδοσης. Βαρεθήκαμε την 6.χ Όσο αργούν, τόσο θα κράζουμε! 1 2 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kek Δημ. February 7, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2025 (edited) 5 minutes ago, Gorge said: Δεν έχει να κάνει με συνήγορους ή όχι. Είναι ότι από την στιγμή που διαφημίζεις ενημερώσεις για τα επόμενα χ χρόνια. Και μετά αργείς για τον χ ψ λόγο. Είναι σαν να ακυρώνεις την διαφήμιση σου. Δε σου ακυρωσε την 7ετη αναβαθμιση,ισχυει κανονικα,ωστοσο ουτε συμβολαιο υπογραψαμε πως καθε 1η του μηνα απαρεγκλιτα θα λαβουμε αναβαθμιση. Θα τη λαβουμε οταν ειναι ετοιμη,ισως με λιγη καθυστερηση,δε χαλασε ο κοσμος. Λογικο δεν ειναι ? Edited February 7, 2025 by kek 5 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dkon84 Δημ. February 7, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2025 13 minutes ago, kek said: Δε σου ακυρωσε την 7ετη αναβαθμιση,ισχυει κανονικα,ωστοσο ουτε συμβολαιο υπογραψαμε πως καθε 1η του μηνα απαρεγκλιτα θα λαβουμε αναβαθμιση. Θα τη λαβουμε οταν ειναι ετοιμη,ισως με λιγη καθυστερηση,δε χαλασε ο κοσμος. Λογικο δεν ειναι ? Μέτοχος? 5 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitris1090T Δημ. February 7, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2025 53 minutes ago, johnnyman25 said: Από την beta 1 που την δουλεύω δεν εχω συναντήσει το παραμικρό bug. Επίτηδες το αναβαλουν λόγο της νέας σειράς. Στο Battery Info με το Oneui7 στις ρυθμίσεις έχουν βάλει να φαίνεται οι κύκλοι φόρτισης και η υγεία μπαταρίας όπως στο S25 ή είναι λειτουργία του S25 μόνο? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Athkatla Δημ. February 7, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2025 6 minutes ago, dimitris1090T said: Στο Battery Info με το Oneui7 στις ρυθμίσεις έχουν βάλει να φαίνεται οι κύκλοι φόρτισης και η υγεία μπαταρίας όπως στο S25 ή είναι λειτουργία του S25 μόνο? Είναι λειτουργία android 15 και one ui7. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnnyman25 Δημ. February 7, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2025 1 minute ago, Athkatla said: Είναι λειτουργία android 15 και one ui7. Στην beta πάντως δεν εμφανίζονται περισσότερες πληροφορίες. Παράθεση Device: OnePlus 15 Infinite Black 16/512GB + Oneplus Watch 3 Obsidian Titanium 46mm + Oneplus Buds 4 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
smyrali Δημ. February 7, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2025 όσοι έχετε την beta έχετε δει βελτίωση στην κάμερα; Ειδικά σε μεγάλο ζουμ; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Johnny_Johnny Δημ. February 7, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2025 Αντιγράφουν την apple όσο μπορούν από παντού αλλά στα updates είναι κλασσική samsung Μπράβο Te Mu Roh 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnnyman25 Δημ. February 7, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2025 15 minutes ago, smyrali said: όσοι έχετε την beta έχετε δει βελτίωση στην κάμερα; Ειδικά σε μεγάλο ζουμ; Ελάχιστη βελτίωση έως καθόλου. 1 Παράθεση Device: OnePlus 15 Infinite Black 16/512GB + Oneplus Watch 3 Obsidian Titanium 46mm + Oneplus Buds 4 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitris1090T Δημ. February 7, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2025 (edited) 53 minutes ago, Athkatla said: Είναι λειτουργία android 15 και one ui7. Σε Huawei το έχω απο android 12(emui12) και σε Pixel έχει έρθει σε security patch πέρσι με android 14, οπότε για αυτό ρωτάω, γιατί μπορεί η Samsung να θέλει να το κρατήσει μόνο για τα καινούρια τηλέφωνα και να μην τα δώσει στα δικά μας που είναι προηγούμενη γενιά. Επίσης στη Beta έκδοση δεν θα έπρεπε να έχει εμφανιστεί ? Edited February 7, 2025 by dimitris1090T Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kek Δημ. February 7, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2025 (edited) On 7/2/2025 at 1:30 ΜΜ, dkon84 said: Μέτοχος? Ναι! ΞΕΚΑΘΑΡΑ! 🤡🤗 Edited February 10, 2025 by kek Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Athkatla Δημ. February 7, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2025 (edited) 54 minutes ago, dimitris1090T said: Σε Huawei το έχω απο android 12(emui12) και σε Pixel έχει έρθει σε security patch πέρσι με android 14, οπότε για αυτό ρωτάω, γιατί μπορεί η Samsung να θέλει να το κρατήσει μόνο για τα καινούρια τηλέφωνα και να μην τα δώσει στα δικά μας που είναι προηγούμενη γενιά. Επίσης στη Beta έκδοση δεν θα έπρεπε να έχει εμφανιστεί ? Δεν ξέρω να σου απαντήσω σίγουρα, θεωρώ ότι θα το δώσει και στις παλαιότερες συσκευές που θα πάρουν android 15+oneui7. Έκτος βέβαια αν δεν κρατούσε με κάποιο άλλο τρόπο στατιστικά χρήσης της μπαταρίας οπότε δε θα ξέρει να σου δώσει αυτή την πληροφορία. Edited February 7, 2025 by Athkatla Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Johnny_Johnny Δημ. February 7, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2025 (edited) Το samsung wallet ήρθε στην Ελλάδα 1738350803135241.webm Edited February 7, 2025 by Johnny_Johnny 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ilka71 Δημ. February 7, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2025 4 ώρες πριν, Johnny_Johnny said: Το samsung wallet ήρθε στην Ελλάδα 1738350803135241.webm δεν βλέπω να μπαίνουν κάρτες τραπέζης ; μπαίνουν στο samsung pass αλλα πως αλλάζει την default κάρτα με την οποία θες να πληρώσεις ; 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnnyman25 Δημ. February 7, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2025 1 ώρα πριν, ilka71 said: δεν βλέπω να μπαίνουν κάρτες τραπέζης ; μπαίνουν στο samsung pass αλλα πως αλλάζει την default κάρτα με την οποία θες να πληρώσεις ; Δεν βλέπω να αφήνει να κάνει πληρωμές... 1 Παράθεση Device: OnePlus 15 Infinite Black 16/512GB + Oneplus Watch 3 Obsidian Titanium 46mm + Oneplus Buds 4 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Johnny_Johnny Δημ. February 7, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2025 10 minutes ago, johnnyman25 said: Δεν βλέπω να αφήνει να κάνει πληρωμές... Ναι δεν μπαίνουν οι καρτες προς το παρον. Άκουσα ότι έχει ξεκινήσει η διαδικασία ενσωμάτωσης του wallet απ την eurobank και θα το υποστηρίζει μέσα στο έτος. Οπότε είναι θέμα χρόνου 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vwbestakos Δημ. February 8, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2025 (edited) Καλημέρα! ποιος ο λόγος να ασχοληθεί κάποιος με το Samsung Wallet όταν υπάρχει το Google Wallet που το χρησιμοποιεί το 90% των android συσκευών και έχει παγκόσμια υποστήριξη σε τράπεζες και πολύ συχνές ενημερώσεις, εμένα προσωπικά που είναι αδιάφορο. Πολλές εφαρμογές της Samsung (bloatware) είναι για τα σκουπίδια. Edited February 8, 2025 by vwbestakos 3 Παράθεση Samsung Galaxy S25 Ultra 5G (SM-S938B/DS) (Snapdragon 8 Elite, 512GB, 12GB RΑΜ) (Android 16) (OneUI v8.0). Samsung Galaxy Watch 4 LTE (SM-R875F) (Exynos W920, 16GB, 1.5GB RΑΜ) WearOS v6.0 (Android 16) (OneUI v8.0). Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
xabos Δημ. February 8, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2025 Ξέρω ότι μιλάμε για διαφορετικές συσκευές κ άλλο σύστημα… Στο μήλο … όταν βγαίνει μια έκδοση μπαίνει παντού … όχι μόνο στο 16 κ οι υπόλοιποι στην αναμονή… 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikosaek2121 Δημ. February 8, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2025 (edited) 17 minutes ago, xabos said: Ξέρω ότι μιλάμε για διαφορετικές συσκευές κ άλλο σύστημα… Στο μήλο … όταν βγαίνει μια έκδοση μπαίνει παντού … όχι μόνο στο 16 κ οι υπόλοιποι στην αναμονή… Η αλήθεια να λέγεται το Μήλο είναι πιο σωστή εταιρεία... Και ενημερώσεις όλοι αλλά και 1 τιμή (ακριβή) όλοι.... Εδώ στην Samsung άλλοι το πήραν με 5 % άλλοι με 10% άλλοι με 15 % και το S24 ultra με 20%...... Τα καταστήματα σε καλούν αν ενδιαφέρεσαι και μετά ξαφνικά σε καλούν την άλλη μέρα με 10% επιπλέον έκπτωση που και καλά.... δεν ήξεραν και την κάνουν μόνα για εσένα...... Edited February 8, 2025 by nikosaek2121 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ilka71 Δημ. February 8, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2025 ξέρει κανείς γιατί σε αγορές μέσω google wallet επιμένει και μου ζητάει πολλές φορές, ΜΕ ΞΕΚΛΕΙΔΩΤΟ κινητό,να βάλω το δακτυλικο για να γίνει η αγορά ακόμα και για μικροποσα κάτω από 20 ευρώ; 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.