Jump to content

Google Pixel 8 Pro


athanaso77
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου!! Αναλυτικός και πολύ to the point οι συμβουλές σου. Εγώ μόλις παρέλαβα και χωρίς καν να ανοίξω το κουτί κατάλαβα ότι έχει γίνει απατεωνιά( ήταν ελαφρύ και μικρο). Δυστυχώς τράβηξα μόνο φωτογραφίες και όχι βίντεο. Οι πρώτες photo που τους έστειλα μέσω email στο it delivery investigation ήταν από το κλειστό πακέτο! Μου ζήτησαν νέες φωτό γιατί λέει δεν φαίνονται τα προϊόντα! Τους έστειλα νέες φωτογραφίες από την μια θήκη που είχε μέσα και μου ζήτησαν να την στείλω πίσω! Την έστειλα και τώρα περιμένω. Μου κόστισε 13€ να το στείλω με ΕΛΤΑ συστημένο(120γραμμαρια δέμα) και τους έχω στείλει και την απόδειξη. Εσύ μιλάς μαζί τους μέσω τσατ στα ιταλικά με translate ή γράφεις αγγλικά και απαντάνε κλασικά μόνο ιταλικά? Όλα τα email εμένα στα ιταλικά μου τα στέλνουν και τα κάνω translate. 

Edited by Tarsierkajdh
Link to comment
Share on other sites

Εγώ που είχα θέμα με το amazon.de δε χρεώθηκα την επιστροφή. Μού έδωσαν ετικέτα για να το στείλω πίσω με DHL. Και τώρα όπως είπα, επειδή δεν έστειλα το κινητό(!!) δε με αποζημιώνουν. Μάλιστα, στο τελευταίο τους email, απείλησαν να με χρεώσουν την επιστροφή.

Δε ξέρω αν με την αστυνομία θα βγει άκρη, δυστυχώς. Πήγα ήδη στην αρχή για καταγραφή συμβάντος.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tarsierkajdh said:

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου!! Αναλυτικός και πολύ to the point οι συμβουλές σου. Εγώ μόλις παρέλαβα και χωρίς καν να ανοίξω το κουτί κατάλαβα ότι έχει γίνει απατεωνιά( ήταν ελαφρύ και μικρο). Δυστυχώς τράβηξα μόνο φωτογραφίες και όχι βίντεο. Οι πρώτες photo που τους έστειλα μέσω email στο it delivery investigation ήταν από το κλειστό πακέτο! Μου ζήτησαν νέες φωτό γιατί λέει δεν φαίνονται τα προϊόντα! Τους έστειλα νέες φωτογραφίες από την μια θήκη που είχε μέσα και μου ζήτησαν να την στείλω πίσω! Την έστειλα και τώρα περιμένω. Μου κόστισε 13€ να το στείλω με ΕΛΤΑ συστημένο(120γραμμαρια δέμα) και τους έχω στείλει και την απόδειξη. Εσύ μιλάς μαζί τους μέσω τσατ στα ιταλικά με translate ή γράφεις αγγλικά και απαντάνε κλασικά μόνο ιταλικά? Όλα τα email εμένα στα ιταλικά μου τα στέλνουν και τα κάνω translate. 

Εγώ μιλάω με Google Translate, τους γράφω στα ιταλικά δηλαδή γιατί δεν εμπιστεύομαι τα αγγλικά τους. Αυτοί και στο chat και στα e-mail μιλάνε μόνο ιταλικά. Έχει και τηλεφωνική επικοινωνία, αλλά δεν υπάρχει η Ελλάδα μέσα διαθέσιμη. Κι εγώ δεν είχα βίντεο, μόνο φωτογραφίες. Ευτυχώς δεν είχα πρόβλημα στο να αποδεχτούν το λάθος τους. Αλλά από εκεί και πέρα το χάος. Οι τύποι είναι άχρηστοι. Δεν γίνεται τέτοια σύμπτωση, τόσα λάθη από το Amazon στην Ιταλία τον τελευταίο καιρό. Ακόμα και από άλλα Amazon που έγινε λάθος, πάλι το πρόβλημα προέκυψε μέσω Ιταλίας.

 

1 hour ago, panteluke said:

Εγώ που είχα θέμα με το amazon.de δε χρεώθηκα την επιστροφή. Μού έδωσαν ετικέτα για να το στείλω πίσω με DHL. Και τώρα όπως είπα, επειδή δεν έστειλα το κινητό(!!) δε με αποζημιώνουν. Μάλιστα, στο τελευταίο τους email, απείλησαν να με χρεώσουν την επιστροφή.

Δε ξέρω αν με την αστυνομία θα βγει άκρη, δυστυχώς. Πήγα ήδη στην αρχή για καταγραφή συμβάντος.

Ναι, από την UPS μου είπαν να ζητήσω ετικέτα, αλλά στο ιταλικό δεν το κάνουν και μου είπαν να πληρώσω εγώ και θα μου τα βάλουν μετά. Οπότε αναγκαστικά πλήρωσα το μεγάλο ποσό για να σιγουρευτώ ότι θα πάει και να λέει και UPS (επειδή οι ίδιοι χρησιμοποίησαν UPS). Τώρα στο σημερινό e-mail που ξεκινάνε το refund για το κινητό, αλλά βλέπω να λένε κάτι βλακείες για τα μεταφορικά: "Because our Returns Center has not processed the item for which the return was created, we are unable to issue a refund or provide further assistance."

Θέλω να μπουν τα χρήματα στην κάρτα για το κινητό να πιέσω και για τα μεταφορικά, αν και τους βλέπω να κάνουν τους χαζούς. Στη χειρότερη να έχω χάσει μόνο αυτά.

Σόρρι για το off topic

 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, Sotnem said:

Εγώ μιλάω με Google Translate, τους γράφω στα ιταλικά δηλαδή γιατί δεν εμπιστεύομαι τα αγγλικά τους. Αυτοί και στο chat και στα e-mail μιλάνε μόνο ιταλικά. Έχει και τηλεφωνική επικοινωνία, αλλά δεν υπάρχει η Ελλάδα μέσα διαθέσιμη. Κι εγώ δεν είχα βίντεο, μόνο φωτογραφίες. Ευτυχώς δεν είχα πρόβλημα στο να αποδεχτούν το λάθος τους. Αλλά από εκεί και πέρα το χάος. Οι τύποι είναι άχρηστοι. Δεν γίνεται τέτοια σύμπτωση, τόσα λάθη από το Amazon στην Ιταλία τον τελευταίο καιρό. Ακόμα και από άλλα Amazon που έγινε λάθος, πάλι το πρόβλημα προέκυψε μέσω Ιταλίας.

 

Ναι, από την UPS μου είπαν να ζητήσω ετικέτα, αλλά στο ιταλικό δεν το κάνουν και μου είπαν να πληρώσω εγώ και θα μου τα βάλουν μετά. Οπότε αναγκαστικά πλήρωσα το μεγάλο ποσό για να σιγουρευτώ ότι θα πάει και να λέει και UPS (επειδή οι ίδιοι χρησιμοποίησαν UPS). Τώρα στο σημερινό e-mail που ξεκινάνε το refund για το κινητό, αλλά βλέπω να λένε κάτι βλακείες για τα μεταφορικά: "Because our Returns Center has not processed the item for which the return was created, we are unable to issue a refund or provide further assistance."

Θέλω να μπουν τα χρήματα στην κάρτα για το κινητό να πιέσω και για τα μεταφορικά, αν και τους βλέπω να κάνουν τους χαζούς. Στη χειρότερη να έχω χάσει μόνο αυτά.

Σόρρι για το off topic

 

Στο email σου λένε ότι δεν παρέλαβαν το αντικείμενο για το οποίο δημιουργήθηκε η ετικέτα επιστροφής και δεν μπορούν να κάνουν refund.

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, leo06 said:

Στο email σου λένε ότι δεν παρέλαβαν το αντικείμενο για το οποίο δημιουργήθηκε η ετικέτα επιστροφής και δεν μπορούν να κάνουν refund.

Ναι το κατάλαβα, αλλά δεν έχει βάση αυτό έτσι κι αλλιώς. Το αντικείμενο που επιστρέφω είναι διαφορετικό από αυτό που παρήγγειλα καθώς έκαναν οι ίδιοι λάθος. Και αυτή είναι η ετικέτα που μου έστειλαν.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Sotnem said:

Ναι το κατάλαβα, αλλά δεν έχει βάση αυτό έτσι κι αλλιώς. Το αντικείμενο που επιστρέφω είναι διαφορετικό από αυτό που παρήγγειλα καθώς έκαναν οι ίδιοι λάθος. Και αυτή είναι η ετικέτα που μου έστειλαν.

Σε αυτό το στάδιο της παράνοιας είμαι κι εγώ

Link to comment
Share on other sites

Ένα αξιόπιστο ευρωπαϊκό σάιτ είχε μείνει πάει και αυτό

"κρειττον τοις ποσιν ολισθειν ή τη γλώσση"

Ειναι προτιμότερο το στραβοπάτημα με τα ποδια παρά με τη γλώσσα.

ΔΙΟΓΕΝΗΣ Ο ΛΑΕΡΤΙΟΣ

66 π.Χ

Link to comment
Share on other sites

Ναι το κατάλαβα, αλλά δεν έχει βάση αυτό έτσι κι αλλιώς. Το αντικείμενο που επιστρέφω είναι διαφορετικό από αυτό που παρήγγειλα καθώς έκαναν οι ίδιοι λάθος. Και αυτή είναι η ετικέτα που μου έστειλαν.

Το ιταλικό είναι τραγικό. Σε μια περίπτωση που τους έστειλα πίσω το κινητό μου είχαν απαντήσει ότι δεν θα μου δώσουν τα μεταφορικά γιατί τους το επέστρεψα με δική μου υπαιτιότητα (για γέλια και για κλάματα) και μετά από τρεις μέρες μου πιστώσαν και το ποσό που είχα δώσει για την επιστροφή (καλό;) .Εννοείται ότι από τη στιγμή που μου είπαν ότι δεν μου κάνουν refund το ποσό της επιστροφής δεν τους είχα ενοχλήσει με άλλο email.

Τι να πω ρε παιδιά; Διαβάζω και δεν πιστεύω αυτό που τραβάτε!
Πραγματικά ένα σοβαρό online site είχαμε και χάθηκε και αυτό. Φοβάμαι να παραγγείλω έναν SSD.

Αργύρης :w00t:

"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks."

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά αυτά που διαβάζω για το Amazon είναι απίστευτα...

Σκεφτόμουν να το πάρω από εκεί,αλλά μετά απ' όλα αυτά ψάχνω άλλο τρόπο αγοράς...

Το καλό είναι ότι μένω σε νησί,και έχουμε και Ιταλούς,και Γερμανούς που έχουν σπίτια στο χωριό που μένω,και δέχονται να το αγοράσουν από κάποιο Google store και να το φέρουν όταν έρθουν Ελλάδα...

Απλά δεν ξέρω αν μπορούν να κόψουν την απόδειξη στο όνομα μου,μιας και δεν μένω στην χώρα που θα γίνει η αγορά ..

Φυσικά αυτό είναι το λιγότερο που με απασχολεί αυτή την στιγμή...

Και πάλι τραγική η κατάσταση με το Amazon...

 

Link to comment
Share on other sites

Έβλεπα εχθές στο YouTube το "αντικειμενικό" review του Pixel 8 Pro από τον in2mobile. Καλά ο τύπος πιο κομπλεξικός πεθαίνεις. Όχι μόνο για το 8 Pro αλλά γενικά για τα Google Pixels. Αυτός κι ένας άλλος YouTuber που έχει και tech site, Tech maniacs, είναι ο ορισμός της εμπάθειας και της ασχετοσύνης. Κι ενώ σε κάποια σημεία έχουν ένα δίκιο, το χάνουν εντελώς.

Sent from my Pixel 8 Pro using Tapatalk

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη μοναξιά από εκείνη του Σαμουράι...εκτός, ίσως από την μοναξιά του τίγρη μέσα στη ζούγκλα.

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, baiosss said:

Έβλεπα εχθές στο YouTube το "αντικειμενικό" review του Pixel 8 Pro από τον in2mobile. Καλά ο τύπος πιο κομπλεξικός πεθαίνεις. Όχι μόνο για το 8 Pro αλλά γενικά για τα Google Pixels. Αυτός κι ένας άλλος YouTuber που έχει και tech site, Tech maniacs, είναι ο ορισμός της εμπάθειας και της ασχετοσύνης. Κι ενώ σε κάποια σημεία έχουν ένα δίκιο, το χάνουν εντελώς.

Sent from my Pixel 8 Pro using Tapatalk
 

Το είδα και εγώ,νταξει καταλάβαμε ότι το S23 ultra είναι η καλύτερη συσκευή,αλλά μην καρφώνεται και τόσο πολύ... 

Link to comment
Share on other sites

Κοίταξε και εγώ κάτοχος pixel ειμαι αλλά κάποια αυτά που αναλύονται στο βίντεο είναι αλήθεια 

Και το πιο βασικό είναι ότι η google δεν έχει αποδειχτεί πολύ συνεπής σε αυτά που προ αναγγείλει όπως υποστήριξη π.χ

"κρειττον τοις ποσιν ολισθειν ή τη γλώσση"

Ειναι προτιμότερο το στραβοπάτημα με τα ποδια παρά με τη γλώσσα.

ΔΙΟΓΕΝΗΣ Ο ΛΑΕΡΤΙΟΣ

66 π.Χ

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, nikolasn80 said:

Κοίταξε και εγώ κάτοχος pixel ειμαι αλλά κάποια αυτά που αναλύονται στο βίντεο είναι αλήθεια 

Και το πιο βασικό είναι ότι η google δεν έχει αποδειχτεί πολύ συνεπής σε αυτά που προ αναγγείλει όπως υποστήριξη π.χ

Κανείς δεν λέει ότι έχει άδικο σε κάποια πράγματα. Απλά αυτός επειδή είναι και σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εκτίθεται, γράφει διάφορα κατά καιρούς αριστερά και δεξιά. Για παράδειγμα προχθές στο FB αν δεν κάνω λάθος, ένας άλλος του έγραψε ότι οι φωτογραφίες του Pixel 8 Pro που ανέβασε ο in2mobile, είναι υπέροχες και φανταστικές. Και του απαντάει από κάτω, ναι είναι υπέροχες αλλά όχι πραγματικές κι ότι είναι το μόνο πράγμα που κάνει καλά. Δηλαδή εάν είναι ψεύτικες οι φωτό των Pixels που αποδεδειγμένα βγάζει μερικές από τις πιο φυσικές φωτό, σε σχέση με αυτό που βλέπουμε με το μάτι, των S23 τι είναι με τα oversaturated χρώματα; Kαι γενικά όπου σταθεί κι όπου βρεθεί, απλά κράζει με το πρόσχημα ότι κακώς πωλούνται στην Ελλάδα από το skroutz που ο κόσμος τα αγοράζει χωρίς να ξέρει τι δουλεύει και τι όχι. Που έχει ένα point φυσικά! 

Όταν όμως παλιότερα είχε σπόνσορες και χορηγούς, την Xiaomi την εκθείαζε με τα καλύτερα λόγια, ενώ επιβεβαιωμένα υπήρχαν πολλά προβλήματα σε συσκευές τους. Πχ φίλος είχε το Mi11 Ulta το οποίο ζεμάταγε ολόκληρο κι ο in2mobile έλεγε στα βίντεο του ότι έχει τρομερή επαγωγή θερμότητας😆 Αυτά τα δύο μέτρα και δύο σταθμά είναι που δεν μπορώ να διαβάζω και φυσικά αυτή την υποκρισία από ένα κατά τ' άλλα "αντικειμενικό" κανάλι.

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη μοναξιά από εκείνη του Σαμουράι...εκτός, ίσως από την μοναξιά του τίγρη μέσα στη ζούγκλα.

Link to comment
Share on other sites

Το έχω γράψει επανειλημμένα εδώ μέσα για τους YouTubers ανεξάρτητου εθνικότητας ότι ειναι  καθοδηγούμενοι.

εμπιστευομαι τον κόσμο εδώ μέσα στο my phone π.χ που έχει την συσκευή και την λιώνει παρά ένα άνθρωπο που σε βίντεο 10 λεπτών κρίνει μια συσκευή την οποία άνοιξε για 10 λεπτά την δούλεψε μια εβδομάδα και έβγαλε γνώμη.κρατα την 3 μήνες πάρε τα  updates που θα δώσει και μετά γράψε ότι θες .

 

"κρειττον τοις ποσιν ολισθειν ή τη γλώσση"

Ειναι προτιμότερο το στραβοπάτημα με τα ποδια παρά με τη γλώσσα.

ΔΙΟΓΕΝΗΣ Ο ΛΑΕΡΤΙΟΣ

66 π.Χ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα.

Οπως σας ειχα αναφερει ειχα κανει καταγγελια στην διωξη (μέσω gov.gr).
Σημερα λοιπον με πηραν τηλεφωνο(ένας πολύ ευγενικός κύριος) και μου ειπαν τα εξης:
1) Ακομη δεν εχω πεσει θυμα απατης.Τουλαχιστον οχι επισημα.Πιθανον η amazon να μου επιστρεψει τα χρηματα.Αυτο το βασιζουν στην φερεγγυοτητα της amazon .Μου ειπαν οτι αν ηταν ενα αλλο καταστημα που εχει καταγγελθει επανελλειμενα τοτε θα μιλουσαμε σιγουρα για απατη.
 
2)Να κραταω αρχειο απο τα παντα.Αποδειξεις,  email , φωτο κλπ.
 
3) Σε περιπτωση αρνησης χρηματικης αποζημιωσης ,να παω στο αστυνομικο τμημα και να κανω μηνυση( η μηνυση ειναι δωρεαν για οσους δεν το ξερουν). Δικαίωμα μήνυσης έχεις μέχρι 3 μήνες από την στιγμή που θα γίνει η απάτη.  
Απο εκει και περα μπαινει εισαγγελεας και εξεταζει την υποθεση και σε συνδυασμό με τις ιταλικές αρχές κινούνται ποινικά εναντίον αυτού που σε εξαπατησε .
 
ΥΓ:Το αν καποιος δεχτει να παρει τα χρηματα του πισω ή προσπαθησει να παρει κινητο στα χερια του ειναι δικο του θεμα.Καπου εδω ισως χρειαζεται η συμβουλη δικηγορου.  Αν κάνεις από τώρα μήνυση και στο τέλος πάρεις τα χρήματα σου ίσως δεν μπορεί να ανακληθεί η μήνυση.
Link to comment
Share on other sites

Μόλις μου έστειλαν το ρολοι δωρο απο την προπαραγγελια ...

Δεν λειτουργεί το δάχτυλικο αποτύπωμα. Ξαφνικά δεν ξεκλειδωνε το κινητό. 

Πάω να βάλω άλλο δάχτυλο και μετά την μέση μου βγάζει σφάλμα.

Καμιά ιδέα;

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, doganos said:

Μόλις μου έστειλαν το ρολοι δωρο απο την προπαραγγελια ...

Δεν λειτουργεί το δάχτυλικο αποτύπωμα. Ξαφνικά δεν ξεκλειδωνε το κινητό. 

Πάω να βάλω άλλο δάχτυλο και μετά την μέση μου βγάζει σφάλμα.

Καμιά ιδέα;

Στο εστειλαν κατευθειαν Ελλάδα ή ειχες βαλει γερμανικη διεύθυνση 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, sm4rt said:

Στο εστειλαν κατευθειαν Ελλάδα ή ειχες βαλει γερμανικη διεύθυνση 

Γερμανική

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, sm4rt said:

Εγω εχω βαλει ελληνική θεωρητικά εχει σταλει.Αντε να δουμε τι θα γινει

Και γω ελληνική είχα βάλει αλλά μιλώντας στο σαπορτ μου είπαν βάλε γερμανική και το άλλαξα. Ακόμα βέβαια να το στείλουν. Λέει μέχρι 27 Δεκεμβρίου.

Google Pixel 8 pro

Link to comment
Share on other sites

Μετά από περίπου 1,5 μήνα τα χρήματα από το ιταλικό Amazon επεστράφησαν. Φυσικά έχασα την προσφορά προπαραγγελίας, αναγκάστηκα και πλήρωσα τα ακουστικά που ήταν δώρο (δεν με ενοχλεί γιατί θα τα αγόραζα, αλλά δεν θα πλήρωνα τώρα) και αρνούνται να μου δώσουν τα χρήματα της επιστροφής του λάθος αντικειμένου λέγοντας κάτι ακατάληπτες δικαιολογίες. Κάνω μία τελευταία προσπάθεια για τα μεταφορικά, αλλά νομίζω ότι θα πρέπει να είμαι "χαρούμενος" που πήρα έστω τα χρήματα του τηλεφώνου γιατί βλέπω άλλα παιδιά που ταλαιπωρούνται.

Πέτυχα χθες σε άλλο ελληνικό τεχνολογικό φόρουμ το τόπικ για την προσφορά του OnePlus από το ισπανικό Amazon. Είναι 2-3 άτομα τουλάχιστον που παρήγγειλαν και τους έστειλαν θήκη αντί για το κινητό (όπως και το παλικάρι που έγραψε εδώ). Όπως είχα πει, είχα πετύχει και στο reddit εκτός Ελλάδος κάποιον που παρέλαβε ένα cd Rolling Stones αντί για κινητό από το amazon.it Από μένα το ιταλικό amazon βγαίνει από επιλογή πλέον. Το κακό είναι όμως ότι συχνά παραγγελίες από άλλες χώρες παίρνουν από τις αποθήκες του, όπως είδαμε και σε αυτή την περίπτωση (amazon.de/es). Τέτοια κατάντια είναι απίστευτη και κατ' εμέ δεν πρόκειται πλέον για λάθος, αλλά για κάποια απάτη στις αποθήκες τους στην Ιταλία.

Καλός εχόντων των πραγμάτων θα αγοράσω το κινητό με τα... χεράκια μου, μια που θα είμαι στο εξωτερικό από βδομάδα.

 

EDIT:  Μετά από νέο e-mail στο οποίο επέμενα να μου πουν ποιο είναι το πρόβλημα, μου είπαν ότι θα μου βάλουν και τα χρήματα της αποστολής του λάθος αντικειμένου (τους είπα χαρακτηριστικά ότι πλήρωσα 80€ για να στείλω πίσω βίδες που κοστίζουν 20€ και έλαβα αντί για ένα κινητό 900€). Ίσως ήμουν "τυχερός" στην "ατυχία". Συμβουλή μου να γίνεστε πιεστικοί, χωρίς να είστε επιθετικοί ή αγενείς και να επιμένετε με τα "ντοκουμέντα" (έστειλα εκ νέου αποδείξεις/φωτογραφίες). Σε κάθε e-mail εντωμεταξύ απαντάει διαφορετικό άτομο, οπότε ίσως να είναι και λοταρία σε ποιον θα πέσεις.

Edited by Sotnem
Link to comment
Share on other sites

Θα καταντήσουμε να τραβάμε video σε κάθε unboxing

Ευτυχώς που έβγαλες άκρη.

Αργύρης :w00t:

"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks."

Link to comment
Share on other sites

Εγω μεχρι τωρα εχω κανει πολλές αγορες απο αμαζον Γερμανίας,ευτυχως μεχρι τωρα κανένα προβλημα, αγοραζω ομως παντα απο αυτους που βγαζει ως εξουσιοδοτημενους προμηθευτές απο την αντιστοιχη εταιρεια, οχι απο αλλους που μπορεί να το πουλανε λιγο φθηνοτερα

Παιδες αν καποιος ενδιαφερεται για το 8 pro μαυρο 12/128 1.5 μηνα το δινω, αψεγάδιαστο εννοείται 

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, sm4rt said:

Εγω μεχρι τωρα εχω κανει πολλές αγορες απο αμαζον Γερμανίας,ευτυχως μεχρι τωρα κανένα προβλημα, αγοραζω ομως παντα απο αυτους που βγαζει ως εξουσιοδοτημενους προμηθευτές απο την αντιστοιχη εταιρεια, οχι απο αλλους που μπορεί να το πουλανε λιγο φθηνοτερα

Παιδες αν καποιος ενδιαφερεται για το 8 pro μαυρο 12/128 1.5 μηνα το δινω, αψεγάδιαστο εννοείται 

Καλά αυτό εννοείται, αλλά εδώ ήταν όλα από Amazon. Sold και dispatched. Τόσο στα Pixel, όσο και στα OnePlus.

Έχω αγοράσει από όλα τα Amazon δεκάδες προϊόντα για πάνω από δέκα χρόνια, κάτι τέτοιο δεν έχει ξανασυμβεί. Και βέβαια αν ήταν τυχαίο, μεμονωμένο γεγονός δεν θα είχα πρόβλημα να αγοράσω ξανά από το ιταλικό. Αλλά όταν σε μια μικρή αγορά όπως η Ελλάδα βλέπεις ξαφνικά καμία δεκαριά ίδια περιστατικά στο διάστημα ενός μήνα, τότε σίγουρα το σκέφτεσαι.

Ελπίζουμε ότι μαζί με τα θέματα των providers, κάποτε η Google θα κάνει διαθέσιμα και τα κινητά της χωρίς ανόητους περιορισμούς.

Και για να γυρίσουμε on-topic, αν και αφορά όλες τις συσκευές βγήκε η νέα έκδοση του camera app.

https://9to5google.com/2023/12/04/pixel-camera-9-2-rolling-out/

Δεν το έχω τσεκάρει ακόμα, είδα να γκρινιάζουν για τα μενού αρκετοί. Ότι κάνεις έξτρα βήματα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...