Jump to content

[Επίσημο] Nokia 6230i


andr3as
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Λοιπόν, με πήραν σήμερα απο το ΙΝΚΑ και μου είπαν οτι για να γίνει κάτι θα πρέπει να στείλω το αίτημα μου γραπτώς και οχι απο το τηλέφωνο όπως είχα κάνει :wacko: . Τελικά σε αυτή τη χώρα είναι πολύ δύσκολο να βρείς το δίκιο σου. Πάντως είμαι διατεθημένος να το φτάσω στα άκρα, θα μπαίνω στα NOKIA shops και θα με φοβούνται :p.

Οταν πάλι θα εχω νεότερα θα ειδοποιήσω :!:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 2,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Μέχρι και στο ΙΝΚΑ υπάρχει γραφειοκρατεία!

 

Κανονικά θα έπρεπε να έχουν μια ομάδα με φουσκωτούς και μόλις παίρνεισ τηλέφωνο να πάνε και να τους λιανιζουν στο ξύλο,(ασχετα αν εχουν δίκιο αυτοί η εσύ) δεν πειράζει ας μήν έχουν δίκιο. :) :)

Μετά απο αυτά θα βγεί άκρη

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι και στο ΙΝΚΑ υπάρχει γραφειοκρατεία!

 

Κανονικά θα έπρεπε να έχουν μια ομάδα με φουσκωτούς και μόλις παίρνεισ τηλέφωνο να πάνε και να τους λιανιζουν στο ξύλο,(ασχετα αν εχουν δίκιο αυτοί η εσύ) δεν πειράζει ας μήν έχουν δίκιο. :) :)

Μετά απο αυτά θα βγεί άκρη

Ρε leosedf εσυ που είσαι ψαγμένος, μήπως ξέρεις αν αλλάζουν οι εσωτερικές μπαταρίες στα 9500, 7710; Αν δεν αλλάζουν (χλωμό), θα επιδιώξω αντικατάσταση των συσκευών εφόσον δεν το προξένησα εγω. Μπορεί η απώλεια ώρας-ημερομηνίας να προέρχεται απο κάτι αλλο και οχι απο την εσωτερική μπαταρία; :O
Link to comment
Share on other sites

Ολες οι εσωτερικές μπαταρίες στα ΝΟΚΙΑ αλλάζουν αρκεί το σέρβις (πχ της ΝΟΚΙΑ) να έχουν την εξουσιοδότηση να το κάνουν. Τα ΝΟΚΙΑ shops είναι ολα level 2 πράγμα που σημαίνει οτι δεν έχουν την ικανότητα/εξουσιοδότηση να κάνουν επέμβαση σε πλακέτα (λόγω του οτι είναι εξάρτημα κολλημένο).

Τώρα αν πάς σε ένα καλό σέρβις εκτός ΝΟΚΙΑ εκεί σίγουρα θα στην αλλάξουν.

Το πρόβλημα ώρας σίγουρα λύνεται αλλα καλού κακού συνήθως κάνουμε και καμια αναβάθμιση προληπτική

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα ώρας σίγουρα λύνεται αλλα καλού κακού συνήθως κάνουμε και καμια αναβάθμιση προληπτική
Αναβάθμιση εχει γίνει και στα δυο :wacko:. Αν δε βγεί άκρη με ΙΝΚΑ, Ευαγγελάτο :p κλπ θα παω στο 9volto...
Link to comment
Share on other sites

exei kaneis proxeiri tin timi metritois toy montelou ayti ti stigmi?

 

306€ σε Nokia Shop

:tease:

 

ο παπάς ο παχύς ο παπαπαπαπαχύς, έφαγε παχιά φακή! γιατί παπά παχύ έφαγες παχιά φακή???!!! :O

Link to comment
Share on other sites

H monh lush gia na akousei h Nokia ta provlhmata ths alpha copy, einai na kanoume ena thread sto myphone, me titlo "Nokia Service in Greece" kai na grafoume ekei tis istories mas STA AGGLIKA.

 

Meta na steiloume ena email sthn Nokia Finlandias na episkeftei to site kai na dei ola ta provlhmata mazi....

Kai egw exw arketes istories na anaferw, alla den kanw kan ton kopo sto ellhniko site... Afou mono h alpha copy tha ta diavasei (an ta diavasei) kai tha ta agnohsei...

 

Opote, ena thread sta agglika! Ti lene oi moderators?

Link to comment
Share on other sites

Αμα προσευχηθούμε για να μας βοηθήσει ο θεός Βούδας θα έχουμε μεγαλύτερες πιθανότητες :)
Link to comment
Share on other sites

Να αντιπροτείνω κάτι πιο απλό; Όσο όμορφες συσκευές και αν είναι οι ΝΟΚΙΑ, το service και η after-sales υποστήριξη είναι ΑΘΛΙΑ. Δεν μετράει αυτό στην αρχική αγορά; Προσωπικά σταμάτησα να αγοράζω ΝΟΚΙΑ ακριβώς γι'αυτό το λόγο. Προς το παρόν παίρνω SE τα οποία τα αναβαθμίζω από το σπίτι. Αργότερα ίσως motorola. Πάντως ΟΧΙ Nokia !! Να πέσουν λίγο οι πωλήσεις και ψάχνοντας να βρουν ότι φταίει η εντελώς αναξιόπιστη υποστήριξή τους...

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Να πω και εγώ την ιστορία πο είχα σήμερα. Αλλά θα θίξω μια άλλη παράμετρο .Αυτή του χρόνου εγγύησης. Πόσο εγγύηση έχουν τα κινητά νόκια ;Σίγουρα όχι 1 ή 2 χρόνια. Αγόρασα 2/2005 ένα nokia 6670 και σήμερα το πήγα για μια αναβάθμιση. Πήγα να δώσω την απόδειξη αγοράς σαν εγγύηση και μου λέει η κοπέλα δεν ισχύει. Ρωράω εγώ γιατί; Μου λέει ότι ισχύει η ημερομηνία καταχώρησης στα pc της και όχι η ημερομηνία αγοράς .Φανταστείτε να αγοράσετε ένα παλιό μοντέλο κινητό σαν δεύτερο και θέλετε να το πάτε για service το όποιο μπορεί η εγγύηση να έχει λήξει γιτί η καταχώρηση στα pc της alpha copy είναι πιο παλιά από την ημερομηνία αγοράς.

Βέβαια θα προχωρήσω σε καυαγγελία στο υπουργείο ανάπτυξης (1520).Απλά το αναφέρω για να δώσετε προσοχή και να το ξέρετε. Δεν ξέρω εάν είναι μόνο η nokia.

London for ever
Link to comment
Share on other sites

Εμείς φταίμε που αγοράζουμε τα κινητά της... Αν μας έδιναν ένα άψογο αυτοκίνητο το οποίο αν θα χάλαγε δεν θα είχαμε εγγύηση θα το αγοράζαμε; Γιατί να συμπεριφερόμαστε διαφορετικά στο θέμα του κινητού μας;

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Βέβαια θα προχωρήσω σε καταγγελία στο υπουργείο ανάπτυξης (1520).
Και ΠΑΡΑ πολυ καλα θα κάνεις. Μερικές τέτοιες καταγγελίες να γίνουν και να δεις μετα πως θα κάνουν τη δουλειά τους όπως πρέπει. Πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσουμε να ανεχόμαστε τη συμπεριφορά μερικών έξυπνων :mad:

Με την εγγύηση πάει ως εξής. Τα κινητά που αγοράστηκαν πρίν την πρώτη Απριλίου έχουν ενα χρόνο, αυτά που αγοράστηκαν μετά έχουν δυο χρόνια

Link to comment
Share on other sites

xilia thanx

διάβαζα λιγάκι το φόρουμ του 6230..και απο οτι βλέπω οι αναβαθμίσεις έχουν φτάσει στο νούμερο 5.40!! δηλαδή εμείς έχουμε μέλλον ακόμα έτσι??? πω μου την σπάει αυτό το πράγμα που κάθε λίγο και λιγάκι θυμούνται να βελτιώσουν κάτι και τρέχουμε εμείς...οι πορωμένοι βασικά...οι άλλοι είναι μια χαρά! μακάρι να ήμουν ένας απο τους άλλους και να μην ανησυχούσα αν έχω την τελευταία αναβάθμιση! χιχιχιχιχι

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω οτι καλύπτονται νομικά με την δικαιολογία που σου έδωσαν, γιατι απλά η εγγύηση ενός προϊόντος ισχύει από την ημερομηνία αγοράς που πιστοποιείται με την απόδειξη. Νομίζω οτι πρέπει να πας πίσω και να τους τρίξεις τα δόντια τους άθλιους που μας περνούν για στουρνάρια :mad: :mad: :whip: :shoot: :kill: :knife:

[sIGPIC][/sIGPIC]

Life is too short so enjoy every second of it...you never know where you will be tomorrow.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά μια χαρά είναι η ΝΟΚΙΑ. Τα τηλέφωνα της απ οτι ξέρετε είναι νούμενο ένα.

Πρέπει να το παραδεχτούμε ομως οτι οι Ελληνες είμαστε και τζαμπατζήδες λίγο.

Πάει ο άλλος και αγοράζει 700-800 ευρώ κινητό και μετά κλαίγεται για τα 15 της αναβάθμισης κλπ και κάνει μηνύσεις και και και.

Οχι οτι θέλω να θίξω κάποιον αλλα αφού έδωσες τόσα λεφτά και δέν βγάζεις άκρη με αλλους Ελληνες (ΝΟΚΙΑ) γιατί δεν το πάς σε ένα καλό service και με 10-15 ευρώ να τελειώνει η ιστορία σου μια κι έξω? Εδωσες 700 θα κολλήσεις στα 10?

Ξέρω τι θα μου πείτε "αφου είναι στην εγγύηση ειναι υποχρεωμένοι και μπλά μπλά μπλά)

Link to comment
Share on other sites

Τι σημαίνει αυτό? Επειδή έδωσες τα 700EUR σου αξίζει να δώσεις και τα 15 η 20 η όσα να ναι, αντί να αντιμετωπιστείς τίμια και με βάση των νόμων πρστασίας των καταναλωτών? Τότε όλα τα σημεία πωλήσεων θα σε "αρμέγουν¨κανονικά και θα λες και ευχαριστώ από πάνω! Δεν είναι το ποσό αλλά η αντιμετώπιση. Το γεγονός οτι περφρονούν τα δικαιώματα σου. :rolleyes:

[sIGPIC][/sIGPIC]

Life is too short so enjoy every second of it...you never know where you will be tomorrow.

Link to comment
Share on other sites

Τι τζαμπατζήδες ρε φίλε;

Έχεις πάει ποτέ στα Nokia Professional Centers;

Καταρχήν δεν ήξερα ότι έκλεισε το κατάστημα της Συγγρού, πάντως μπορώ να γράψω βιβλίο από τις εκεί μου εμπειρίες.

Έχω αλλάξει πολλά τηλέφωνα Nokia ως τώρα. Προσπαθώ να θυμηθώ ιστορίες.

Πιο πρόσφατα το 5140i.

Τις τελευταίες φορές όταν έπαιρνα νόκια και είχε πρόβλημα, το πουλούσα άμεσα ή το επέστρεφα στο κατάστημα. Π.χ. στο πλαίσιο είχα πάρει το 2650, δεν διάβαζε τις επαφές από τη sim ή από τη μνήμη του τηλεφώνου. Η κοπέλα στο πλαίσιο, πήρε στο service, όπου της είπαν ότι δεν είχαν το κατάλληλο software και θα έπρεπε να περιμένω να έρθει κάποτε. Η υπάλληλος στο πλαίσιο, από μόνη της δέχτηκε την επιστροφή προϊόντος χωρίς κουβέντα...

Το τηλέφωνο που με ταλαιπώρησε περισσότερο ήταν το 6510.Δέχτηκαν να το αλλάξουν αφού το πήγα 6-7 φορές με διαρκή προβλήματα.

Οι κοπέλες ήταν πάντα αγενείς λες και όλοι όσοι πηγαίναμε εκεί ήμαστε υστερικοί. Όποτε περίμενα στην αναμονή, μια κάμερα να είχα, θα κατέγραφα τσακωμούς 10 ατόμων τουλάχιστον. Χαρακτηριστικά θυμάμαι κύριο που κόντεψε να ξεμαλλιάσει την υπεύθυνη.

Πλέον έχω Siemens, όπου στο service όταν χρειάστηκε μια φορά, είχα καλύτερη αντιμετώπιση.

Είναι κρίμα για τον μεγαλύτερο κατασκευαστή κινητών στον κόσμο, να έχει το χειρότερο service μακράν στον κόσμο...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

διάβαζα λιγάκι το φόρουμ του 6230..και απο οτι βλέπω οι αναβαθμίσεις έχουν φτάσει στο νούμερο 5.40!! δηλαδή εμείς έχουμε μέλλον ακόμα έτσι??? πω μου την σπάει αυτό το πράγμα που κάθε λίγο και λιγάκι θυμούνται να βελτιώσουν κάτι και τρέχουμε εμείς...οι πορωμένοι βασικά...οι άλλοι είναι μια χαρά! μακάρι να ήμουν ένας απο τους άλλους και να μην ανησυχούσα αν έχω την τελευταία αναβάθμιση! χιχιχιχιχι

 

Μάλλον δεν έχεις εμπειρία από siemens...εκεί να δεις αναβαθμίσεις!!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω οτι καλύπτονται νομικά με την δικαιολογία που σου έδωσαν, γιατι απλά η εγγύηση ενός προϊόντος ισχύει από την ημερομηνία αγοράς που πιστοποιείται με την απόδειξη. Νομίζω οτι πρέπει να πας πίσω και να τους τρίξεις τα δόντια τους άθλιους που μας περνούν για στουρνάρια :mad: :mad: :whip: :shoot: :kill: :knife:

 

Το ξέρω φίλε μου ότι δεν καλύπτονται νομικά. Αλλά δεν μπορούσα να κάνω τίποτα η κοπέλα εκει πολύ ευγενική (η αλήθεια να λέγεται) και κάθησε παραπάνω για να μου κάνει την αναβάθμιση. Το πήρα σε μισή ώρα δεν πάει να κάνω φασαρία που δεν θα οδηγούσε πουθενά. Τελευταία φορά που είχα πάει για service κινητό nokia ήταν το 2001 και μόνο ξύλο δεν έπαιξα. Γιαυτό προτιμώ να κάνω κάτι που να βγάλει άλλος το φίδι από την τρύπα. Καταγγελία στο 1520.Ήδη έστειλα e-mail με τα στοιχεία μου και αύριο πρωϊ θα πάρω και τηλέφωνο.

London for ever
Link to comment
Share on other sites

Τι σημαίνει αυτό? Επειδή έδωσες τα 700EUR σου αξίζει να δώσεις και τα 15 η 20 η όσα να ναι, αντί να αντιμετωπιστείς τίμια και με βάση των νόμων πρστασίας των καταναλωτών? Τότε όλα τα σημεία πωλήσεων θα σε "αρμέγουν¨κανονικά και θα λες και ευχαριστώ από πάνω! Δεν είναι το ποσό αλλά η αντιμετώπιση. Το γεγονός οτι περφρονούν τα δικαιώματα σου. :rolleyes:

 

χεχεχεχε μ αρέσει που τσιμπάτε ομως :)

Παίδες δεν ξέρω αν αρμέγουν η οχι, εγώ τα κάνω έτσι κι αλλιώς μόνος μου έχω οτι εξοπλισμο θες :D :D :D Οπότε δεν με πολυ ενδιαφέρει.

Απλώς αν είναι να σου σηκώνονται οι τρίχες και θές κάτι πιό απλό, πάντο σε κανένα σέρβις να στο κάνουν, δεν σας εβαλε κανεις πιστόλι στο κεφάλι , απλώς είναι μια καλή λύση

Link to comment
Share on other sites

ΝΑΥΑΓΙΑ.Αυτο έχω να πω.

Έχουν έναν απατεώνα Κύπριο αν δεν κάνω λάθος πρόεδρο και κλέβουν τον κοσμάκη.

1520.Εγώ βρήκα το δίκιο μου με τα προβλήματα που είχα με την απάτη που μου είχαν πουλήσει και την ονόμαζαν 6630.

Σκεφτόμουν για Ν70 να στε καλά που μου θυμήσατε παλιές εποχές γιατί θα έπεφτα πάλι σε βούρκο.

Όσο για αυτό που έγραψε ο leosedf, θα πώ ότι σε κάτι τέτοιους τύπους σαν και σένα και μένα στηρίζεται και η ΝΟΚΙΑ και συνεχίζει να μας γράφει όλους κανονικά....(μην το πάρεις αρνητικά, εννοώ οτι δεν ασχολείσαι με την ΝΟΚΙΑ και βρίσκεις λύση της πατέντας όπως κάνουμε οι περισσότεροι)

Αν δεν είχαμε αυτό τον κλασικό ωχαδερφισμό που μας χαρακτηρίζει σε όλα μας σαν Έλληνες και είχαμε τραβήξει και καμιά δεκαριά καταγγελείες ο καθένας, τότε τα ΛΑΜΟΓΙΑ θα είχαν στρώσει χαρακτήρα.

Τα νεύρα μου, τα χάπια μου και ένα ταξί να φύγω!!!! :)
Link to comment
Share on other sites

gia se olous!

exw problhma me otan metaferw megala arxia panw apo 60-70mb mesw bluetooth sto nokia 6230i. mou petaei ena minima pws h syskeyh den mpwrei na antepexel8ei stis apetyseis kati tetio dld. xerete ti mpwrei na fteei? mipos apo mono tou to khnito paei na kanei apo8ykeush sthn mnimh tou kai meta sto mcc 250mb pou exw?

Link to comment
Share on other sites

Μετά την 3.50 παρατήρησα κατ'αρχήν μία εμφανή μείωση του μεγέθους της γραμματοσειράς

Όσο για το vodafone GR που γίνεται κεφαλαία δε φταίει το τηλ. γιατί το έχω παρατηρήσει και σε άλλες non-nokia συσκευές. Από τη στιγμή που θα βάλεις τις ρυθμίσεις της voda για mms/gprs το logo γίνεται κεφαλαία μόλις κάνεις χρήση της υπηρεσίας..σπαστικό αλλά έτσι είναι δυστυχώς. Κάτι παίζει με τις ρυθμίσεις

έβαλα το λογότυπο της vodafone και ηρέμησα! γιατι το VODAFONE GR παρα ήταν μεγάλο ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...