Jump to content

Sony Xperia 5 IV


athanaso77
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

1 hour ago, georgerapp said:

μοιαζει κακο ! ρυθμισεις δοκιμες xperia , εκει υπαρχει η επιλογη ; και τι κανει ; δουλευει η πεταει σφαλμα ; 

μιλας με την υποστηριξη να ανοιξουν φακελο , ωστοσο μαζευεις τα πραγματα που εχεις μεσα κ κανεις ενα repair μεσο του pc companion . δηλαδη θα δεχθει reset . 

Αλλο ενα reboot και έφτιαξε κανονικά.

Είναι ολα οκ ,και στις ρυθμίσεις που μπήκα τώρα ολα ρολόι.

Λίγο που έψαξα γιατί δεν είχα χρόνο , κάτι μς θερμοκρασίες γράφουν στο reddit. Πράγμα που δεν ισχύει στην περίπτωση μου γιατί το καλοκαίρι με 40 βαθμούς δεν είχε κάνει κιχ.

Μακάρι να ήταν software issue παροδικό και να ήταν τυχαίο. 

Αν ξανα κάνει κάτι ,θα ενημερώσω.

Και πάλι τα ίδια... Δουλεύει όποτε αποφασίσει εκείνο.

Στο reddit που κοίταξα είχαν κι άλλοι το ίδιο θέμα. Κάποιοι το έλυσαν ,κάποιοι δε βρήκαν ποτέ λύση. 

Θα δοκιμάσω hard reset απο Companion (οσο και αν βαριέμαι ,θα κάνω backup και θα το κάνω) και αν δεν,θα το στείλω σε sony center.

Πρώτη φορά αντιμετωπίζω πρόβλημα με xperia και δεν ξέρω πως να το διαχειριστώ χαχαχα!

Screenshot_20230428-220918.png

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 227
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

56 minutes ago, filkatsxlt said:

είναι μεσα στην εγγυηση?

Ναι,μέχρι Ιουλιο του 2024.

Το θέμα είναι οτι το χρειάζομαι...

Edited by Zouk Ju
Link to comment
Share on other sites

Το έγραψα και στο θέμα του Xperia 5Ii
Το ίδιο ακριβώς θέμα είχα και εγώ το καλοκαίρι (με το 5ii)
Η οριστική λύση ήταν να το στείλω για service στο Γέρακα, όπου όπως μου είπαν και έγραφε το χαρτί, μου άλλαξαν την οθόνη και από κει και πέρα όλα λειτουργούσαν κανονικά με τον fingerprint reader.

Στάλθηκε από το SM-S918B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, AnDas said:

Το έγραψα και στο θέμα του Xperia 5Ii
Το ίδιο ακριβώς θέμα είχα και εγώ το καλοκαίρι (με το 5ii)
Η οριστική λύση ήταν να το στείλω για service στο Γέρακα, όπου όπως μου είπαν και έγραφε το χαρτί, μου άλλαξαν την οθόνη και από κει και πέρα όλα λειτουργούσαν κανονικά με τον fingerprint reader.

Στάλθηκε από το SM-S918B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Δεν πρόκειται να δεχτώ αλλαγή οθόνης. Το κινητό σταματάει να είναι αδιάβροχο αν αλλάξει η οθονη,από όσο ξέρω. Και το θέμα είναι οτι το 5 ΙΙΙ σταμάτησε να είναι και διαθέσιμο.

Τι λύσεις είχες δοκιμάσει ; προς το παρόν έχω δοκιμάσει να βγάλω micro sd και να κανω reboot χωρίς αυτήν, να αλλάξω ημερομηνία σε προγενέστερη (όπως γράφουν σε xda και reddit) αλλα τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Στην ξανακάνουν την αδιάβροχοποίηση, επίσημο service είναι.
Είχα φλασαρει ξανά το κινητό και με το flashtool και έκανα και επαναφορά και με τον companion.
Σε όλες τις περιπτώσεις στην αρχή λειτουργούσε ο σένσορας και μετά εξαφανιζόταν. Επίσης αν έκλεινα το κινητό και το άφηνα κλειστό κανένα τέταρτο εικοσάλεπτο και μετά το ξανά άνοιγα, επίσης ξανά λειτουργούσε ο fingerprint reader μέχρι να ξανά χαθεί μετά από λίγα λεπτά. Όταν δεν λειτουργούσε ήταν σαν να μην υπήρχε καν στο κινητό, ούτε μέσα στις ρυθμίσεις του κινητού, έβρισκες τις ρυθμίσεις του fingerprint reader, ούτε στο hardware test υπήρχε για να κάνεις το ανάλογο τεστ.
Έβγαλα screenshot τις ρυθμίσεις όπου φαινόταν ότι δεν υπήρχαν ρυθμίσεις του fingerprint reader, όπως και screenshot από τα hardware test και το έστειλα στην ομνιτεκ με τη σημείωση να προσέξουν ότι όταν θα πρώτο ανοίξουν το κινητό στην αρχή θα λειτουργήσει η αναγνώριση του αποτυπώματος, αλλά μετά από λίγο θα εξαφανιστεί όλος ο σένσορας.
Και όπως έγραψα τόσο το χαρτί όσο και η κοπέλα που μίλησα για επιβεβαίωση μου είπαν ότι άλλαξαν την οθόνη. Έκτοτε λειτουργεί μία χαρά

Στάλθηκε από το SM-S918B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καποτε,στο z1 compact, το εστειλα για αλλαγη power button και τοτε μου αλλαξαν οθονη. Καλυτερα που αλλαζουν και οθονη κατα τη γνωμη μου. Αδιαβροχοποιηση φρεσκια θα εχεις μια χαρα. Ισα ισα με τη χρηση και τον καιρο,η αδιαβροχοποιηση φθηνει. Ενα πεσιμο να φαει η συσκευη και μπορει να επιρεασει... Επιδημια επεσε με τους σενσορες...

Το smart lock σας δουλευει κανονικα; Στο ii μου εξαφανιζονται οι επιλογες

Link to comment
Share on other sites

Κάποια χαζομάρα πρέπει να έχει κάνει η Google. 

Σε Samsung υπάρχει το ίδιο πρόβλημα. 

Γκουγκλάροντσς βρήκα ότι το ίδιο γίνεται και σε άλλα κινητά ακόμη και Pixel. 

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, iganiats said:

Κάποια χαζομάρα πρέπει να έχει κάνει η Google. 

Σε Samsung υπάρχει το ίδιο πρόβλημα. 

Γκουγκλάροντσς βρήκα ότι το ίδιο γίνεται και σε άλλα κινητά ακόμη και Pixel. 

Και πως σκατα διορθώνεται με αλλαγή οθόνης; 

Μήπως το γλυτώσω με κανένα hard reset λες;

Edited by Zouk Ju
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παιδιά καλησπέρα. 

Κάτοχος Xperia 5 III (ΠΡΩΗΝ ΚΑΤΟΧΟΣ μάλλον).

Δεν έχω λάβει ποτέ χειρότερη αντιμετώπιση από σέρβις.

Παλεύω μια εβδομάδα να βγάλω άκρη με τη Sony. Χωρίς να γράψω πολλά,είχα ξαφνικό πρόβλημα με το Fingerprint sensor.
Έχω στείλει 3 email που λέω ξεκάθαρα οτι το κινητο μου δεν θελω ΣΕ ΚΑΜΙΑ περίπτωση να ανοιχτεί, και μου απαντάνε σαν ρομπότ το εξής: 

'' Σε συνέχεια επικοινωνίας μας, σας ενημερώνουμε πως έχουμε καταγράψει το αίτημα σας. Λυπούμαστε πραγματικά για το ατυχές περιστατικό της παρακάτω βλάβης. Μετά τον έλεγχο απο το εξουσιοδοτημένο σέρβις διαπιστώθηκε πως η συσκευή δεν αναγνωρίζει το δακτυλικό αποτύπωμα και η κάμερα δεν εστιάζει σωστά, η συσκευή χρίζει αντικατάσταση πλήκτρου και κάμερας, θα προχωρήσουμε σε επισκευή της συσκευής και θα λάβετε ενημέρωση εκ νέου απο το σέρβις.''

Η απάντηση μου: 

''Κύριε ***** καλησπέρα.

 
Στο email που σας έστειλα σε προηγούμενη μας επικοινωνία σας είχα αναφέρει πως η συσκευή μου δε θα ήθελα να ανοιχτεί σε καμία περίπτωση, καθώς και άλλοι χρήστες με το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με το δικό μου ,συνέχισαν να έχουν προβλήματα ακόμη και μετά από 2 επανειλλημένες επισκευές (παρέθεσα και αντίστοιχα νήματα ).
 Είχα ενημερώσει και την OMNITECH να μην προβεί σε επισκευή του τηλεφώνου έως ότου λάβω απάντηση από εσάς.
 
Παρόλα αυτά εσείς δώσατε εντολή να προχωρήσουν σε επισκευή ,πράγμα που είχα ξεκαθαρίσει ότι δε θέλω να γίνει σε καμία περίπτωση. 
Ευτυχώς τηλεφώνησα αμέσως στην Onnitech και για 2 λεπτά πρόλαβα τον τεχνικό. 
 
Θα ήθελα να μου δώσετε μια απάντηση για το τι επιλογές έχω εντός εγγύησης της συσκευής μου,δεδομένων όλων όσων έχω αναφέρει στα προηγούμενα email. 
 
Εξακολουθώ να θέλω να είμαι πελάτης της Sony, ή ακόμη και να διαθέσω κάποιο χρηματικό ποσό ώστε να αντικατασταθεί η συσκευή μου, αλλά σας παρακαλώ δώστε μου μια υπεύθυνη απάντηση ,εκτός της επισκευής , ώστε να λήξει η υπόθεση αυτή.
 
Σας ευχαριστώ για την κατανόηση.''
 
Πήγα σήμερα να παραλάβω στην Omnitech, και η πλάτη του κινητού μου ήταν ξεκολλημένη. Το έβαλαν μέσα και σε 10 λεπτα το πατησαν και μου λενε ''ξερετε ετσι ηταν και πριν, οι πλατες ξεκολλανε απο τις υψηλες θερμοκρασιες...'' και άλλες τέτοιες ανακρίβειες.Αρνήθηκα να το παραλάβω και ζήτησα για ακόμη μια φορά αντικατάσταση.
Εν τέλει, μου είπαν πως έστειλαν e-mail στην Sony να επικοινωνήσουν μαζί μου εκείνοι τηλεφωνικά.
 
Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να πάρω πίσω το κινητό απο τη στιγμή που ανοίχτηκε. Το θέμα μου είναι οτι δεν μπορώ να βγάλω άκρη γιατι απαντάνε στα e-mails μόνο, και δεν έχουν κάποιο αριθμό επικοινωνίας πέραν του κεντρικού, στο οποίο σου λένε πως ''θα επικοινωνήσει το αρμόδιο τμήμα μέσω e-mail''.
Link to comment
Share on other sites

Αρχικά κρίμα για την ταλαιπωρία που τραβάς και έχεις μείνει και χωρίς την συσκευή σου. Από την στιγμή που τους ξεκαθάρισες πως δεν θέλεις να ανοιχτεί έχεις κάθε δικαίωμα να τους αρνηθείς την παραλαβή της συσκευής.Πολυ φοβάμαι όμως ότι στο τέλος η πρόταση τους θα είναι η αντικατάσταση της συσκευής σου με κάποια refurbished όπου και πάλι δεν θα γνωρίζεις τι της έχουν κάνει. Κρίμα που στην Ελλάδα ακόμα η αντιμετώπιση του πελάτη είναι τέτοια...είναι γενικό το πρόβλημα και όχι της Sony,είναι νοοτροπία...

Έχω κι εγώ θέμα με την μπροστινή selfie του xperia 5 iv απ' ότι φαίνεται έχει καει (εμφανίζει μια λεπτή λευκή γραμμή) έχω μιλήσει με omnitech και με διαβεβαίωσαν ότι σε 3 μέρες η συσκευή θα είναι έτοιμη, όμως έχω τις επιφυλάξεις μου και το καθυστερω... 

Edited by vaggelis kop
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, vaggelis kop said:

Αρχικά κρίμα για την ταλαιπωρία που τραβάς και έχεις μείνει και χωρίς την συσκευή σου. Από την στιγμή που τους ξεκαθάρισες πως δεν θέλεις να ανοιχτεί έχεις κάθε δικαίωμα να τους αρνηθείς την παραλαβή της συσκευής.Πολυ φοβάμαι όμως ότι στο τέλος η πρόταση τους θα είναι η αντικατάσταση της συσκευής σου με κάποια refurbished όπου και πάλι δεν θα γνωρίζεις τι της έχουν κάνει. Κρίμα που στην Ελλάδα ακόμα η αντιμετώπιση του πελάτη είναι τέτοια...είναι γενικό το πρόβλημα και όχι της Sony,είναι νοοτροπία...

Έχω κι εγώ θέμα με την μπροστινή selfie του xperia 5 iv απ' ότι φαίνεται έχει καει (εμφανίζει μια λεπτή λευκή γραμμή) έχω μιλήσει με omnitech και με διαβεβαίωσαν ότι σε 3 μέρες η συσκευή θα είναι έτοιμη, όμως έχω τις επιφυλάξεις μου και το καθυστερω... 

 Όσο συνέβαινε αυτό το περιστατικό, μπροστά μου ένας πελάτης πήρε το παλιο του κινητό (Samsung), και με ενα χαρτί που του έδωσε η κοπέλα , θα πήγαινε στο πλαισιο να πάρει καινουρια συσκευή. Και του λέω ''Συγνωμη, πως το κατάφερες; για αντικατάσταση;''

και η απάντηση του ήταν '' πήρα τηλέφωνο και τους είπα οτι δεν δέχομαι να επισκευάσω το κινητό γιατι πλήρωσα 1200€, θέλω αντικατάσταση, και ήρθα εδώ που με βλέπεις τώρα''.

Δε θα δεχτώ ούτε την πρόταση του refurbished. Εγώ άφησα το κινητό σε άριστη κατάσταση και ήμουν απόλυτα ξεκάθαρος.

 

Όσο για την κάμερα σου, έλεγξε καλά την πλάτη πρωτου φύγεις. Επιμένω στην άποψη οτι αν ενα κινητό ανοιχτεί , δε θα είναι ποτε το ιδιο αδιαβροχο όπως βγήκε απο το εργοστάσιο. Φυσικά ενδέχεται να είμαι λαθος ωστόσο

Link to comment
Share on other sites

Απαξ κι ανοιχτεί το κινητό για επισκευή...τέλος.
Ποτέ δεν θα είναι σαν την πρώτη φορά.
Πίεσε για αντικατάσταση.αν δεν στην κάνουν,ας το φτιάξουν σωστά και μετά πούλησε το.
Προσωπικά δεν έχω κρατήσει ποτέ μου επισκευασμένο κινητό.


Στάλθηκε από το LE2123 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, ταξιδιωτης22 said:

Απαξ κι ανοιχτεί το κινητό για επισκευή...τέλος.
Ποτέ δεν θα είναι σαν την πρώτη φορά.
Πίεσε για αντικατάσταση.αν δεν στην κάνουν,ας το φτιάξουν σωστά και μετά πούλησε το.
Προσωπικά δεν έχω κρατήσει ποτέ μου επισκευασμένο κινητό.


Στάλθηκε από το LE2123 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Κάτσε, γιατί να το κρατήσω ενώ έχω πει τόσες φορές ότι δε θέλω να ανοιχτεί; και όταν πάω το βρίσκω ανοιχτό; και τι μου φταίει ο επόμενος να το πάρει και να του χαλάσει με το που πέσει νερό πάνω; 

Εγώ το κινητό το άφησα κλειστό και το βρήκα ανοιχτό. Θα το τρέξω μέχρι τέλους. Δε κάνω την χάρη στους αλήτες. Έχω δώσει χρήματα και μου το χάλασαν παρά τη θέληση μου. 

Edited by Zouk Ju
Link to comment
Share on other sites

17 ώρες πριν, Zouk Ju said:

 Όσο συνέβαινε αυτό το περιστατικό, μπροστά μου ένας πελάτης πήρε το παλιο του κινητό (Samsung), και με ενα χαρτί που του έδωσε η κοπέλα , θα πήγαινε στο πλαισιο να πάρει καινουρια συσκευή. Και του λέω ''Συγνωμη, πως το κατάφερες; για αντικατάσταση;''

και η απάντηση του ήταν '' πήρα τηλέφωνο και τους είπα οτι δεν δέχομαι να επισκευάσω το κινητό γιατι πλήρωσα 1200€, θέλω αντικατάσταση, και ήρθα εδώ που με βλέπεις τώρα''.

Δε θα δεχτώ ούτε την πρόταση του refurbished. Εγώ άφησα το κινητό σε άριστη κατάσταση και ήμουν απόλυτα ξεκάθαρος.

 

Όσο για την κάμερα σου, έλεγξε καλά την πλάτη πρωτου φύγεις. Επιμένω στην άποψη οτι αν ενα κινητό ανοιχτεί , δε θα είναι ποτε το ιδιο αδιαβροχο όπως βγήκε απο το εργοστάσιο. Φυσικά ενδέχεται να είμαι λαθος ωστόσο

φιλε μου καθε περιπτωση ειναι διαφορετικη, ο αλλος μπορει να το ειχε λιγες μερες ή εβδομαδες και εσενα να ειναι κοντα στη ληξη εγγυησης, λογικο ειναι σε εκεινον να εκαναν αντικατασταση.

Επισης μπορει εκεινου το προβλημα να ηταν πολυ πιο σοβαρο.

Απο εκει και περα το σερβις ειναι μεσα στα πλαισια της υποστηριξης, αλλιως δε θα υπηρχαν σερβις και στην πρωτη στραβη θα μοιραζαν καινουρια κινητα.

12 ώρες πριν, ταξιδιωτης22 said:

Απαξ κι ανοιχτεί το κινητό για επισκευή...τέλος.
Ποτέ δεν θα είναι σαν την πρώτη φορά.
Πίεσε για αντικατάσταση.αν δεν στην κάνουν,ας το φτιάξουν σωστά και μετά πούλησε το.
Προσωπικά δεν έχω κρατήσει ποτέ μου επισκευασμένο κινητό.


Στάλθηκε από το LE2123 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Αυτο που το στηριζεις?

Εγω παλι ξερω οτι μετα απο 1-1,5 χρονο,το να ανοιχτει και να περαστει καινουρια στεγανοποιηση με πιστοποιηση (οπως κανουν τα επισημα σερβις στην ελλαδα) ειναι οχι απλα καλυτερα απο το εργοστασιο αλλα και μια εγγυηση οτι δεν εχεις χασει την στεγανοποιηση, που πιθανον να ειχε φθαρει με τον καιρο.

5 ώρες πριν, Zouk Ju said:

Κάτσε, γιατί να το κρατήσω ενώ έχω πει τόσες φορές ότι δε θέλω να ανοιχτεί; και όταν πάω το βρίσκω ανοιχτό; και τι μου φταίει ο επόμενος να το πάρει και να του χαλάσει με το που πέσει νερό πάνω; 

Εγώ το κινητό το άφησα κλειστό και το βρήκα ανοιχτό. Θα το τρέξω μέχρι τέλους. Δε κάνω την χάρη στους αλήτες. Έχω δώσει χρήματα και μου το χάλασαν παρά τη θέληση μου. 

Σωστος στο να μην το πουλησεις σε αλλον αλλα γενικα η αποψη οτι θελω μονο νεα συσκευη για να μην ανοιχτει η παλια μου ειναι λαθος.

Η συσκευη δοκιμαζεται και γινεται οπως βγηκε απο το εργοστασιο.

Εξαλλου η στεγανοποιηση τι ειναι? καινουριες κολλες ή και πλατη καινουρια οπου φρεσκαρει την μονωση και δουλευει καλυτερα. Φαντασου μετα απο 1-2 χρονια ποσες φορες εχει ανεβασει θερμοκρασια, ποσες φορες σε καμια παραλια το εχει βαρεσει ο ηλιος κτλ και ποσο μπορει να εχει ξεραθει η κολλα ωστε να μπασει νερο καπου. 

Μην ειστε αρνητικοι, εγω απλα οταν παιρνω κινητο απο σερβις, και εφοσον μου δωσουν χαρτι οτι ειναι οκ η στεγανοποιηση, το βουταω στο νερο για 1 λεπτο με το που παραλαβω, αν μπορω και απεξω απο το σερβις. αν χαλασει το πας πισω και παιρνεις καινουριο.

Xperience: Nokia 3110,3310, EricssonT65, T68,Z600,k700,k750,k810,G900,C905,nokia N79,N8,xperia ARC S,neo V, P, Τ, Z, Z1, Asus padfone infinity 2, xperia Z1c,M,Galaxy tab S, xperia Z3c, Galaxy S6edge, S7edge, HTC M7, xperia Z5c, G5, S8+, G6, U11, Note 8, OP 5T, Μate 10pro, Lg V30, Galaxy S9+, Note 9, S10+,Zenfone 5z,mate 20 pro,op 7 pro,LG v40,note 10+,p30 pro, xperia 1ii, s20 ultra, s20+, note 20 ultra, LG G8, xperia 5ii,iphone 12 pro max,s21 ultra, OP 9 pro, iphone 13 pro, s22 ultra, a52s 5G, xperia 5iv, a53, s23,s23 ultra, iphone 14 pro, a54, xperia 1v

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Nikos_Mpl said:

φιλε μου καθε περιπτωση ειναι διαφορετικη, ο αλλος μπορει να το ειχε λιγες μερες ή εβδομαδες και εσενα να ειναι κοντα στη ληξη εγγυησης, λογικο ειναι σε εκεινον να εκαναν αντικατασταση.

Επισης μπορει εκεινου το προβλημα να ηταν πολυ πιο σοβαρο.

Απο εκει και περα το σερβις ειναι μεσα στα πλαισια της υποστηριξης, αλλιως δε θα υπηρχαν σερβις και στην πρωτη στραβη θα μοιραζαν καινουρια κινητα.

Αυτο που το στηριζεις?

Εγω παλι ξερω οτι μετα απο 1-1,5 χρονο,το να ανοιχτει και να περαστει καινουρια στεγανοποιηση με πιστοποιηση (οπως κανουν τα επισημα σερβις στην ελλαδα) ειναι οχι απλα καλυτερα απο το εργοστασιο αλλα και μια εγγυηση οτι δεν εχεις χασει την στεγανοποιηση, που πιθανον να ειχε φθαρει με τον καιρο.

Σωστος στο να μην το πουλησεις σε αλλον αλλα γενικα η αποψη οτι θελω μονο νεα συσκευη για να μην ανοιχτει η παλια μου ειναι λαθος.

Η συσκευη δοκιμαζεται και γινεται οπως βγηκε απο το εργοστασιο.

Εξαλλου η στεγανοποιηση τι ειναι? καινουριες κολλες ή και πλατη καινουρια οπου φρεσκαρει την μονωση και δουλευει καλυτερα. Φαντασου μετα απο 1-2 χρονια ποσες φορες εχει ανεβασει θερμοκρασια, ποσες φορες σε καμια παραλια το εχει βαρεσει ο ηλιος κτλ και ποσο μπορει να εχει ξεραθει η κολλα ωστε να μπασει νερο καπου. 

Μην ειστε αρνητικοι, εγω απλα οταν παιρνω κινητο απο σερβις, και εφοσον μου δωσουν χαρτι οτι ειναι οκ η στεγανοποιηση, το βουταω στο νερο για 1 λεπτο με το που παραλαβω, αν μπορω και απεξω απο το σερβις. αν χαλασει το πας πισω και παιρνεις καινουριο.

Δεν ειμαι αρνητικός. Άφησα ενα κινητό με σημείωμα που να λέει ΜΗΝ το ανοίξετε, και το συνόδευσα με 2 email που λένε ξεκάθαρα το ίδιο ακριβώς. Αντί αυτού, το ανοίγουν και όταν πάω να παραλάβω το βλέπω με την πλάτη του κινητού ξεκολλημενη.Θα το έπαιρνες πίσω εσύ; 

 

Αφού δεν γίνεται να μου κάνετε αντικατάσταση, ΜΗΝ το ανοίξετε. Αυτός ήταν και ο λόγος που το πήγα εξ αρχής. Δε μπορείς να ανοίξεις το κινητό και μετά να θέλεις να το πάρω πίσω ξεκολλημενο (ξανα λέω, η πλάτη 'επαιζε' και η υπάλληλος μου λέει 'ωχ' . Δεν είμαι παράλογος. Αλλα δεν μπορώ να δικαιολογήσω τα αδικαιολογητα,με συγχωρείς. 

Link to comment
Share on other sites

Βασικά στο παραπάνω post μου,γράφω ξεκάθαρα.Να στο φτιάξουν σωστά.
Δεν γράφω να το παραλάβεις χάλια και να πας να το πουλήσεις.
Σαφώς και θα πρέπει να σού παραδοθεί σε κατάσταση αριστη και μετά εσύ αποφασίζεις για το αν θα το κρατήσεις η όχι.
Αν φυσικά δεν γίνει αντικατάσταση.

Τώρα το ότι εγώ δεν θέλω κινητό πού να έχει ανοιχτεί κι επισκευαστεί,είναι απλά άποψη μου και σαφώς κόλλημα μου.
Σαφώς και θα το έδινα.

Στάλθηκε από το LE2123 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk







Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, ταξιδιωτης22 said:

Οπως λέω στο post μου,να στο φτιάξουν σωστά και μετά πούλα το αν δεν το θέλεις.αλλα να στο φτιάξουν σωστά ώστε να μην έχει θέμα ο επόμενος ιδιόκτητης.αυτό σαφώς δεν χρειαζόταν καν να το προσθέσω.το θεωρώ ευκολονόητο.
Αν φυσικά δεν γίνει αντικατάσταση.

Τώρα το ότι εγώ δεν θέλω κινητό πού να έχει ανοιχτεί κι επισκευαστεί,είναι απλά άποψη μου και σαφώς κόλλημα μου.
Σαφώς και θα το έδινα.

Στάλθηκε από το LE2123 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Μισό λεπτό ρε συ. Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο να το πάρω πίσω. Και να μπλέξω σε διαδικασία αγοραπωλησίας και να χάσω χρήματα;

Αν είχες αφήσει τη μηχανή σου στον μηχανικό και του έλεγες ''Ακούω θόρυβο στο μοτέρ μέσα. Εάν θεωρείς πως πρέπει να ανοιχτεί το μοτέρ, σε παρακαλώ ΜΗΝ το ανοίξεις, και κάλεσε με να έρθω να το πάρω πίσω και θα δω τι θα κάνω. '' και αυτός σου στείλει μήνυμα και σου γράψει ''η μηχανή σας επισκευάστηκε και είναι έτοιμη να την παραλάβετε'' , θεωρείς πως έχεις ''υποχρέωση'' να την παραλάβεις ενώ τελικά ανοίχτηκε;

 

Υ.Γ. και εγώ έχω κακή εμπειρία στο παρελθόν με κινητά που έχουν ανοιχτεί. Δεν πρόκειται να το παραλάβω. Άφησα κάτι κλειστό, και το βρήκα ανοιχτό. Είναι τόσο απλό και έχει δοθεί τεράστια έκταση , χωρίς να φταίω κάπου.

Edited by Zouk Ju
Link to comment
Share on other sites

Χρήματά θα χάσεις έτσι κι αλλιώς κάποια στιγμή.
Από κει και πέρα,πίεσε για αντικατάσταση και απείλησε τους για καταγγελία.

Στάλθηκε από το LE2123 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, ταξιδιωτης22 said:

Χρήματά θα χάσεις έτσι κι αλλιώς κάποια στιγμή.
Από κει και πέρα,πίεσε για αντικατάσταση και απείλησε τους για καταγγελία.

Στάλθηκε από το LE2123 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Να χάσω με την πάροδο του χρόνου οκ. Να χάσω επειδή κάποιος ξύπνησε και αποφάσισε σήμερα/χθες οτι δε θέλει να σεβαστεί την επιθυμία μου,οχι δε θέλω.

Αν κάπου είμαι παράλογος, πείτε το μου παιδιά. Απλά σκεφτείτε οτι ξαφνικά είμαι χωρίς κινητό ,χωρίς να φταίω, και περιμένω από μέρα σε μέρα μήπως κάποιος υπεύθυνος ασχοληθεί μαζί μου.

Edited by Zouk Ju
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, δεν βγάζεις άκρη. Τους είχα αφήσει σημείωμα στο σέρβις να μην ανοιχτεί σε καμία περίπτωση, και το κινητό μου ήταν ανοιγμένο. Και μόνο εκεί κανονικά έπρεπε να λήξει το θέμα. Μετά απο ώρες συζήτησης, το σέρβις ρίχνει το φταίξιμο στη sony που έδωσε εντολή επισκευής, και η Sony κατηγορεί το σέρβις που άνοιξε το κινητό μου και δεν με ειδοποίησε.

Ευθύνη για αντικατάσταση του κινητού μου όμως δεν παίρνει κανένας. Άφησα ενα κινητό κλειστό, το βρίσκω ανοιχτό, παρά τη γραπτή άρνηση μου να ανοιχτεί, και πρέπει να το επωμιστω. Δεν είχα καν το δικαίωμα να το πάρω πίσω όπως το άφησα δηλαδή. 

Σας εύχομαι να μη χρειαστεί ποτέ να ασχοληθείτε με τους συγκεκριμένους. 

Edited by Zouk Ju
Link to comment
Share on other sites

Ότι στοιχεία έχεις, κάνε μια καταγγελία στο ινστιτούτο καταναλωτή ή όπου αλλού αυτές γίνονται και τράβηξε το δικαστικά. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, r31134 said:

Ότι στοιχεία έχεις, κάνε μια καταγγελία στο ινστιτούτο καταναλωτή ή όπου αλλού αυτές γίνονται και τράβηξε το δικαστικά. 

Τους είπα να προχωρήσουν σε επισκευή, κουράστηκα πάρα πολύ. Δεν ξέρω αν ακόμη μπορώ.

Link to comment
Share on other sites

17 ώρες πριν, Zouk Ju said:

Παιδιά, δεν βγάζεις άκρη. Τους είχα αφήσει σημείωμα στο σέρβις να μην ανοιχτεί σε καμία περίπτωση, και το κινητό μου ήταν ανοιγμένο. Και μόνο εκεί κανονικά έπρεπε να λήξει το θέμα. Μετά απο ώρες συζήτησης, το σέρβις ρίχνει το φταίξιμο στη sony που έδωσε εντολή επισκευής, και η Sony κατηγορεί το σέρβις που άνοιξε το κινητό μου και δεν με ειδοποίησε.

Ευθύνη για αντικατάσταση του κινητού μου όμως δεν παίρνει κανένας. Άφησα ενα κινητό κλειστό, το βρίσκω ανοιχτό, παρά τη γραπτή άρνηση μου να ανοιχτεί, και πρέπει να το επωμιστω. Δεν είχα καν το δικαίωμα να το πάρω πίσω όπως το άφησα δηλαδή. 

Σας εύχομαι να μη χρειαστεί ποτέ να ασχοληθείτε με τους συγκεκριμένους. 

εφοσον το ειχες θεσει απο την αρχη το θεμα παω πασο. εγω παλιοτερα σε αναλογη περιπτωση με πηραν τηλεφωνο πριν προχωρησουν, απο Arvato τοτε. 

Απο εκει και περα, αν σου κανουν καλη δουλεια δεξου την επισκευη, βαλε το στο νερο μπροστα τους για 1 λεπτο και εφοσον συνεχισει να δουλευει εισαι οκ αλλιως πας για αντικατασταση. ξεκαθαρισε τους το αυτο. εμενα μου εχουν κανει παλιοτερα αντικατασταση λογω υγρασιας.

Xperience: Nokia 3110,3310, EricssonT65, T68,Z600,k700,k750,k810,G900,C905,nokia N79,N8,xperia ARC S,neo V, P, Τ, Z, Z1, Asus padfone infinity 2, xperia Z1c,M,Galaxy tab S, xperia Z3c, Galaxy S6edge, S7edge, HTC M7, xperia Z5c, G5, S8+, G6, U11, Note 8, OP 5T, Μate 10pro, Lg V30, Galaxy S9+, Note 9, S10+,Zenfone 5z,mate 20 pro,op 7 pro,LG v40,note 10+,p30 pro, xperia 1ii, s20 ultra, s20+, note 20 ultra, LG G8, xperia 5ii,iphone 12 pro max,s21 ultra, OP 9 pro, iphone 13 pro, s22 ultra, a52s 5G, xperia 5iv, a53, s23,s23 ultra, iphone 14 pro, a54, xperia 1v

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, Nikos_Mpl said:

εφοσον το ειχες θεσει απο την αρχη το θεμα παω πασο. εγω παλιοτερα σε αναλογη περιπτωση με πηραν τηλεφωνο πριν προχωρησουν, απο Arvato τοτε. 

Απο εκει και περα, αν σου κανουν καλη δουλεια δεξου την επισκευη, βαλε το στο νερο μπροστα τους για 1 λεπτο και εφοσον συνεχισει να δουλευει εισαι οκ αλλιως πας για αντικατασταση. ξεκαθαρισε τους το αυτο. εμενα μου εχουν κανει παλιοτερα αντικατασταση λογω υγρασιας.

Αυτό θα κάνω γιατί είναι αλήτες. 

Δεν υπάρχει τηλέφωνο να μιλήσεις με έναν που αναλαμβάνει την ευθύνη σε περίπτωση στραβής. Οπότε με άφησαν με την επιλογή να το φτιάξουν και να πάω να το πάρω επισκευασμενο ή να πάω να το πάρω όπως το βρήκα την προηγούμενη (απλά με ανοιγμένη πλάτη χωρίς λόγο και αιτία). 

Θα τους πω να κάνουν μπροστά μου το τεστ στεγανοποιησης και εύχομαι να χαλάσει επιτόπου. 

Edited by Zouk Ju
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...