Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Guest Bernadi7

κανε αιτημα απο τη φορμα επικοινωνιας στην σελιδα της wind για καλυτερη προσφορα μηπως και φιλοτιμηθούν...

Μια φορά κι έπειτα σιγή ασυρμάτου :!: Ευχαριστώ πάντως :)

ξερει κανεις καποιο ε μαιλ της wind που θα πρεπει εγγραφως να απευθυνθώ ?

Απ' το site τους μόνο, στη φόρμα επικοινωνίας ή κάλεσε στις βλάβες και ζήτα e-mail. Όταν ήθελα να βάλω fast path μου είχαν ζητήσει να τους στείλω τ' αποτελέσματα του ping αλλά δεν κράτησα το mail :O

Link to comment
Share on other sites

Τους έγραψα εδώ και μέρες και με έγραψαν κανονικά φίλε μου

Στην φόρμα δεν θα μπορώ να αποδείξω ότι τους έχω απευθυνθεί γραπτώς στην εεττ

 

----- προσθήκη μηνύματος 6 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Μια φορά κι έπειτα σιγή ασυρμάτου :!: Ευχαριστώ πάντως :)

 

Απ' το site τους μόνο, στη φόρμα επικοινωνίας ή κάλεσε στις βλάβες και ζήτα e-mail. Όταν ήθελα να βάλω fast path μου είχαν ζητήσει να τους στείλω τ' αποτελέσματα του ping αλλά δεν κράτησα το mail :O

 

Περνω τηλ στο 1212 και μου λέει ότι δεν μπορούν να με εξυπηρετησουν τώρα?? Πήρα πολλές φορές και τίποτα μάλλον μπαναραν το νούμερο μου οι ελεεινοί μέχρι και στο φεισμουκ της wind με έναν που μίλαγα ούτε αυτός μου απαντάει μιλάμε για άθλιους παιδιά

Link to comment
Share on other sites

Guest Bernadi7
Τους έγραψα εδώ και μέρες και με έγραψαν κανονικά φίλε μου

Στην φόρμα δεν θα μπορώ να αποδείξω ότι τους έχω απευθυνθεί γραπτώς στην εεττ

 

Σου έχει έρθει ένα απαντητικό mail από Ε.Ε.Τ.Τ. που λέει πως λάβαμε την καταγγελία σας με α/α κι ημερομηνία? Αν ναι, τους παραθέτεις αυτό, παράδειγμα σου βάζω το δικό μου απαντητικό:

 

Σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε την καταγγελία σας με Αρ. Πρωτ. **** και ημερομηνία

Η καταγγελία σας με αριθμό ***** έχει αποσταλεί στην/στις εταιρία/εταιρίες

(όνομα εταιρείας)

Η προθεσμία για την απάντηση της καταγγελίας σας είναι (ημερομηνία)

 

Το παρόν μήνυμα είναι αυτοματοποιημένο. Παρακαλούμε μην απαντήσετε.

 

Τομέας Εξυπηρέτησης Καταναλωτών

Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ)

Link to comment
Share on other sites

Σου έχει έρθει ένα απαντητικό mail από Ε.Ε.Τ.Τ. που λέει πως λάβαμε την καταγγελία σας με α/α κι ημερομηνία? Αν ναι, τους παραθέτεις αυτό, παράδειγμα σου βάζω το δικό μου απαντητικό:

 

Σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε την καταγγελία σας με Αρ. Πρωτ. **** και ημερομηνία

Η καταγγελία σας με αριθμό ***** έχει αποσταλεί στην/στις εταιρία/εταιρίες

(όνομα εταιρείας)

Η προθεσμία για την απάντηση της καταγγελίας σας είναι (ημερομηνία)

 

Το παρόν μήνυμα είναι αυτοματοποιημένο. Παρακαλούμε μην απαντήσετε.

 

Τομέας Εξυπηρέτησης Καταναλωτών

Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ)

Αφού δεν έχω κάνει καταγγελία σε εεττ ακόμα

θέλουν λέει πρώτα να στείλω έγγραφος σε WIND και να περιμένω. έως 20 μέρες απάντηση από WIND

και Μετα θα δεχτούν την καταγγελία σε εεττ

Link to comment
Share on other sites

Guest Bernadi7

Συγγνώμη, κατάλαβα λάθος :O

 

Κι η Wind πάντως, κάθε φορά που στέλνεις κάτι μέσω της φόρμας, στέλνει ένα αυτοματοποιημένο mail, οπότε θεωρητικά είσαι καλυμμένος, αλλά για extraδάκι πάρε screenshots.

Link to comment
Share on other sites

Έχω κάνει 2 φορές αίτηση ακύρωσης στην Wind λόγω του ότι ο γαμπρός μου έφυγε εξωτερικό και δε θέλουμε τη γραμμή. Έχουμε πληρεξούσιο κανονικά. Μας δίνουν χαρτί κάθε φορά. Αλλά κάθε φορά ακυρώνουν την αίτηση ακύρωσης μόνοι τους. Τι να κάνω; εκτός από το να πάω και να τα σπάσω όλα στο κατάστημα ή στα κεντρικά.. ΕΕΤΤ? Θα γίνει τίποτα; τρέχουν οι μέρες θα βγει και αλλος λογαριασμός ενώ έχω κάνει αίτηση ακύρωσης. Πόσο στοκοι δηλαδή;
Link to comment
Share on other sites

Για μενα ας κανει μεσω ιντερνετ ο γαμπρός σου αιτηση φορητότητας με μικρο κοστος προς εταιρια voip (modulus,omnivoice,intertelecom) και αν θέλει ας το κρατήσει με τηλεφωνητή (6-15€ το ετησιο κόστος) ή να το κόψει μετά το χρόνο που θα περάσει το προπληρωμένο διαστημα. Μπορεί να το χρησιμοποιεί και στο εξωτερικό για εισερχόμενες μεσω εφαρμογής στο κινητό ή voip τηλεφωνικής συσκευής. Αν το χρειαζεσαι εσυ ή οποιος αλλος συγγενής το μεταβιβάζει όποτε θέλει.

Ως τις 15/10 εχει δωρεάν φορητότητα η omnivoice.

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Αυτο βέβαια που σου λεω ειναι λύση για άμεση διακοπή. Αν έγινε η αιτηση διακοπής στη wind π.χ. 1η Οκτώβρη,η διακοπή εφαρμόζεται στις 30-40 μέρες.

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Δε κατάλαβες... Κάνουμε αίτηση διακοπής και πάμε μετά από μια βδομάδα και μας λένε δεν υπάρχει τέτοια αίτηση. Την ακύρωσαν. Η ίδια η Wind ακυρώνει την δική μου αίτηση. Με ποιο δικαίωμα;

 

Επίσης το σπίτι θα νοικιαστει οπότε πρέπει να κοπεί για να βάλει ο άλλος τηλέφωνο

Link to comment
Share on other sites

σορρυ για την "λεπτολογία" αλλα ειναι δυο διαφορετικα πραγματα: Τι ακριβως σου ειπαν? οτι δεν υπαρχει η αίτηση ή οτι (υπηρχε και) την ακύρωσαν? Υπαρχει περιπτωση να μην ειχε η αιτηση καταχωρηθει στο συστημα ακόμα. Δυστυχως ισχυει αυτο που ειχα γραψει οτι για να ληφθει υποψη η αιτηση διακοπης περνανε 30-40 μερες,κατι που φαινεται και στην αρχικη συμβαση.Οποτε και με καταγγελια δεν ξεμπλεκεις. Ο μονος τροπος για να κοπει αμεσα ειναι φορητοτητα σε αλλο voip παροχο.

Αλλη λύση? Αν ο νεος ενοικιαστης θελει γραμμη,να μεταβιβαστει αυτη στο ονομα του και να αλλαξει αν χρειαζεται τηλεφωνικο αριθμο. Η αλλαγη τηλεφωνικου αριθμου και η μεταβιβαση δεν κοστιζουν πολυ.10-15 ευρω η αλλαγη αριθμου (πανω στην ιδια γραμμη) και άλλα 5 η μεταβιβαση.Και αλλαγη παροχου μπορει να κανει μετα και οτι θελει ειδικα αν εχει ληξει η δεσμευση.Πιο φτηνα θα κοστισει στον νεο ενοικιαστη η διαδικασια αυτη (ειδικα αν δεν αλλαξει παροχο) και θα εχει και ετοιμη γραμμη χωρις αναμονες.

Link to comment
Share on other sites

Ας περιμένει ο ενοικιαστής δε με απασχολεί. Το θέμα είναι ότι έχουν περάσει 20 μέρες και πάμε για την 3η αίτηση αύριο διακοπής. 2 τις έχουν ακυρώσει με το έτσι θέλω. Δε θέλω να ασχοληθώ και να μπλέξω με voip κλπ δεν εχω χρόνο να τρέξω. Η Wind είναι δίπλα μου πάω κάνω την αίτηση και τέλος. Το θέμα είναι να κοπεί και να κάνει ο άλλος ότι θέλει μετά
Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να πάρεις το 13800 και να ζητήσεις εξηγήσεις,για ποιό λόγο ακυρώνεται η διακοπή. Σημείωσε ώρα επικοινωνίας και όνομα.Μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την εξουσιοδότηση ή κάποια ληξιπρόθεσμη οφειλή? Ανάλογα με την απάντηση μετά κινείσαι προς ΕΕΤΤ. Κανονικά η εξήγηση είναι καλό να ζητηθεί μέσω της φόρμας επικοινωνίας για να υπάρχει γραπτή επίσημη απάντηση. Καταλαβαίνω όμως οτι πιέζει ο χρόνος.Αργοτερα θα κοιτάξω να βρω τους γενικούς όρους σύμβασης να τσεκάρω αν υπάρχει περιθώριο άμεσης διακοπής αντί για 30-40 μέρες. Γι'αυτό το ζήτημα θα μπορούσες (αν ξεκαθαρίσει πρώτα η υποβολή της ακύρωσης) να κάνεις και ερώτημα στην ΕΕΤΤ με την αιτιολογία οτι υπάρχει άμεσος λόγος (αποχώρηση κατόχου,αλλαγή ενοίκου κλπ).

Υ.Γ. Θα πρότεινα να δοκιμάσεις και σε άλλο κατάστημα μήπως εκεί που πας τα κάνουν μούσκεμα με την εξουσιοδότηση.

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Το συμβόλαιο μου με την wind λήγει 15-10. Υπάρχει κανείς που να του έληξε προσφατα, να μας πει την εμπειρία του ?

Τον πήρε τηλέφωνο η wind για ανανέωση η έκανε το κορόιδο για να του λήξει το συμβόλαιο και τι τιμή του έδωσε ?

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

επανερχομαι.

Ορος 5.3.

5.3. Ο Πελάτης μπορεί να καταγγείλει τη Σύμβαση αναίτια έπειτα από σχετική έγγραφη ειδοποίηση της

Εταιρείας, η οποία θα λογίζεται ότι ισχύει μετά από τριάντα (30) ημέρες από τη λήψη της. Ο Πελάτης

δύναται να αιτηθεί, επίσης, η σχετική καταγγελία να ισχύει σε χρόνο μικρότερο των ανωτέρω τριάντα

(30) ημερών. Στις περιπτώσεις αυτές η Εταιρεία υλοποιεί το αίτημα του Πελάτη

 

https://www.wind.gr/gr/wind/upiresies/statheri-internet/enimerotiko-uliko-statheris-internet/

στις αιτησης->6η αιτηση (σταθερης/ιντερνετ ως 24mbps)

στην 5η σελιδα.

Οπως γινεται αντιληπτο πρεπει να πεσεις σε ενημερωμενους υπαλληλους καταρχας στο καταστημα αλλα και στο τηλεφωνο

 

----- προσθήκη μηνύματος 11 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Το συμβόλαιο μου με την wind λήγει 15-10. Υπάρχει κανείς που να του έληξε προσφατα, να μας πει την εμπειρία του ?

Τον πήρε τηλέφωνο η wind για ανανέωση η έκανε το κορόιδο για να του λήξει το συμβόλαιο και τι τιμή του έδωσε ?

Ευχαριστω

Τι προγραμμα εχεις? Συνηθως λιγο πιο πανω απο τις τιμες του site για τις νεες συνδεσεις ειναι η τιμη που προτεινουν για ανανεωση. Σε μενα συγκεκριμενα που ειχα το απλο broadband το ανανεωναν με 20€ αντι 18 που το εδιναν στη σελιδα,ενω το double play basic με 22 αντι 20 που το εδιναν στη σελιδα (τωρα ειναι στα 19,5 για νεες συνδεσεις παντα).Δεν ξερω αν φταιει το οτι ειχα το απλο πακετο,τηλεφωνο δεν με πηραν,παρα μονο εστειλαν μηνυμα 1,5 μηνα πριν οταν βγηκαν οι νεες τιμες.Και οταν το αφησα να ληξει κατα περιεργο τροπο αρχισε να ερχεται κατα 0,5 λιγοτερο.Επειδη στο χωρο που ειχα τη γραμμη δεν ξερω ποτε θα επιστρεψω μονιμα και δεν θελω να δεσμευτω για 2 χρονια (δεν κανουν καμια εκπτωση της προκοπης στο εν λογω προγραμμα),το εχω αφησει ετσι προς το παρον αλλα καμμια αλλη ενοχληση εκ μερους τους.Τις προηγουμενες φορες ειχαν σκιστει στα τηλεφωνα,μεχρι και στο πατρικο μου με είχαν βρει...

Link to comment
Share on other sites

Ας περιμένει ο ενοικιαστής δε με απασχολεί. Το θέμα είναι ότι έχουν περάσει 20 μέρες και πάμε για την 3η αίτηση αύριο διακοπής. 2 τις έχουν ακυρώσει με το έτσι θέλω. Δε θέλω να ασχοληθώ και να μπλέξω με voip κλπ δεν εχω χρόνο να τρέξω. Η Wind είναι δίπλα μου πάω κάνω την αίτηση και τέλος. Το θέμα είναι να κοπεί και να κάνει ο άλλος ότι θέλει μετά

 

είσαι σίγουρος ότι το πληρεξούσιο περιγράφει επακριβώς ότι έχεις το δικαίωμα να κόψεις την γραμμή ;

Link to comment
Share on other sites

είσαι σίγουρος ότι το πληρεξούσιο περιγράφει επακριβώς ότι έχεις το δικαίωμα να κόψεις την γραμμή ;

 

Τα πάντα μπορώ να κάνω με το συγκεκριμένο. Συγκεκριμένα στο πατέρα μου είναι όχι σε εμένα αλλά το κάνανε έτσι ώστε να μπορεί να κάνει ΤΑ ΠΆΝΤΑ με αυτό. Το αποδέχτηκε κανονικά η Wind.. Και εφορία μπορούμε να πάμε και όλα. Υπάρχουν κάποιες εκκρεμότητες πριν φύγει οπότε το κάναμε για όλα.

Link to comment
Share on other sites

Ποτε δεν είναι ικανοποιημένοι στα νομικά τμήματα.

Το πληρεξούσιο π.χ που έκανα εγώ στον γυιό μου περιγράφει ότι μπορεί να μπει ακόμα και δευτερος καταθέτης σε όλους τους τραπεζικούς μου λογαριασμούς. Αλλά δεν έλεγε ότι μπορεί να αλλάξει πάγιες εντολές και φάγαμε άκυρο.

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω μονο στο 13800 μπορουν να δουν τι γίνεται. Δεν ξέρω πως λειτουργούν στα καταστήματα,μπορεί να μην περνάνε κάτι σωστά. Αν ξαναπας να κανεις πάλι αίτηση,τόνισε οτι θέλετε άμεση διακοπή οπως δικαιουσαι βαση συμβασης (το παρεθεσα πριν) και οχι σε 30 μέρες.
Link to comment
Share on other sites

Το πληρεξούσιο γράφει ότι ισχύει για εταιρίες τηλεπικοινωνίας για δημόσιο.. Τα γράφει όλα ένα ένα. Οπότε είναι σωστό. Το είδαμε μόλις. Θα το δω αυτό με το άμεση διακοπή. Ευχαριστώ
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια την 1/10/18 εγινε ενεργοποίηση του vdsl 50 στην wind μονο που απο την δευτερα 1/10 που μας περασε δεν εχω καθολου ιντερνετ

 

εχω μονο τηλεφωνο

 

μετα απο δεκαδες τηλεφώνα 1212 δυστυχώς με κοροϊδεύουν [ μου στελνουν καθε μερα το ιδιο μήνυμα που λεει οτι και καλα θα γινουν εργασιες στο χώρο μου ενω το προβλημα δεν ειναι στον χωρο μου ]

 

το συμβόλαιο ειναι καινουριο μιας και εκανα ανανεωση και αναβαθμιση απο adsl σε vdsl

 

 

παιδια δεν ξερω τι να κανω με τους αθλιους σε wind :(

Τι να κάνω ρε παιδιά με την εεττ έστειλα το πρωί καταγγελία και απάντηση δεν πήρα ούτε αριθμό προτοκολου ούτε τίποτα 2η βδομάδα σήμερα με νεκρο ιντερνετ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά.

Σκέφτομαι να φύγω από την Forthnet και να πάω σε κάποιον άλλο πάροχο (Wind, Vodafone ή Ote). Στη περιοχή μου, δίνουν 100 και 50Mbps (Fiber). Σε περίπτωση που προχωρήσω σε μία από τις δύο συνδέσεις, τα νούμερα αυτά ανταποκρίνονται στη πραγματικότητα ή θα είναι όπως στις 24άρες ονομαστικά συνδέσεις που στη πράξη είναι κατά πολύ χαμηλότερες;;;

Ευχαριστώ

I'm afraid of what you are doing in the name of your God
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά.

Σκέφτομαι να φύγω από την Forthnet και να πάω σε κάποιον άλλο πάροχο (Wind, Vodafone ή Ote). Στη περιοχή μου, δίνουν 100 και 50Mbps (Fiber). Σε περίπτωση που προχωρήσω σε μία από τις δύο συνδέσεις, τα νούμερα αυτά ανταποκρίνονται στη πραγματικότητα ή θα είναι όπως στις 24άρες ονομαστικά συνδέσεις που στη πράξη είναι κατά πολύ χαμηλότερες;;;

Ευχαριστώ

Δεν σχολιάζω άλλο:)d27e64579ce9c8d37db988c826a9604d.jpg

 

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά.

Σκέφτομαι να φύγω από την Forthnet και να πάω σε κάποιον άλλο πάροχο (Wind, Vodafone ή Ote). Στη περιοχή μου, δίνουν 100 και 50Mbps (Fiber). Σε περίπτωση που προχωρήσω σε μία από τις δύο συνδέσεις, τα νούμερα αυτά ανταποκρίνονται στη πραγματικότητα ή θα είναι όπως στις 24άρες ονομαστικά συνδέσεις που στη πράξη είναι κατά πολύ χαμηλότερες;;;

Ευχαριστώ

 

Ο αδερφός μου στην Καλαμάτα, έχει WIND 50 από καμπίνα WIND. Το μόντεμ συγχρονίζει στα 135 (!) Mbps, ωστόσο έχει περιορισμό ακριβώς στα 50 (που για τόσο πληρώνει). Κάποιες φορές βλέπει και 49,9 Mbps στο speedtest! :) Γενικά είναι πάντα κοντά στα 50.

Link to comment
Share on other sites

Ο αδερφός μου στην Καλαμάτα, έχει WIND 50 από καμπίνα WIND. Το μόντεμ συγχρονίζει στα 135 (!) Mbps, ωστόσο έχει περιορισμό ακριβώς στα 50 (που για τόσο πληρώνει). Κάποιες φορές βλέπει και 49,9 Mbps στο speedtest! :) Γενικά είναι πάντα κοντά στα 50.
Η μέγιστη ταχύτητα κλειδώματος είναι τα 135 Mbps και όχι η ταχύτητα συγχρονισμού. Η ταχύτητα συγχρονισμού είναι 49999.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

http://briefcase.pathfinder.gr/download/534985
Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...