DjTony Δημ. October 7, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2018 Έχω κάνει 2 φορές αίτηση ακύρωσης στην Wind λόγω του ότι ο γαμπρός μου έφυγε εξωτερικό και δε θέλουμε τη γραμμή. Έχουμε πληρεξούσιο κανονικά. Μας δίνουν χαρτί κάθε φορά. Αλλά κάθε φορά ακυρώνουν την αίτηση ακύρωσης μόνοι τους. Τι να κάνω; εκτός από το να πάω και να τα σπάσω όλα στο κατάστημα ή στα κεντρικά.. ΕΕΤΤ? Θα γίνει τίποτα; τρέχουν οι μέρες θα βγει και αλλος λογαριασμός ενώ έχω κάνει αίτηση ακύρωσης. Πόσο στοκοι δηλαδή; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. October 7, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2018 (edited) Για μενα ας κανει μεσω ιντερνετ ο γαμπρός σου αιτηση φορητότητας με μικρο κοστος προς εταιρια voip (modulus,omnivoice,intertelecom) και αν θέλει ας το κρατήσει με τηλεφωνητή (6-15€ το ετησιο κόστος) ή να το κόψει μετά το χρόνο που θα περάσει το προπληρωμένο διαστημα. Μπορεί να το χρησιμοποιεί και στο εξωτερικό για εισερχόμενες μεσω εφαρμογής στο κινητό ή voip τηλεφωνικής συσκευής. Αν το χρειαζεσαι εσυ ή οποιος αλλος συγγενής το μεταβιβάζει όποτε θέλει. Ως τις 15/10 εχει δωρεάν φορητότητα η omnivoice. ----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Αυτο βέβαια που σου λεω ειναι λύση για άμεση διακοπή. Αν έγινε η αιτηση διακοπής στη wind π.χ. 1η Οκτώβρη,η διακοπή εφαρμόζεται στις 30-40 μέρες. Edited October 7, 2018 by kmpatra Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DjTony Δημ. October 7, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2018 Δε κατάλαβες... Κάνουμε αίτηση διακοπής και πάμε μετά από μια βδομάδα και μας λένε δεν υπάρχει τέτοια αίτηση. Την ακύρωσαν. Η ίδια η Wind ακυρώνει την δική μου αίτηση. Με ποιο δικαίωμα; Επίσης το σπίτι θα νοικιαστει οπότε πρέπει να κοπεί για να βάλει ο άλλος τηλέφωνο Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. October 7, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2018 σορρυ για την "λεπτολογία" αλλα ειναι δυο διαφορετικα πραγματα: Τι ακριβως σου ειπαν? οτι δεν υπαρχει η αίτηση ή οτι (υπηρχε και) την ακύρωσαν? Υπαρχει περιπτωση να μην ειχε η αιτηση καταχωρηθει στο συστημα ακόμα. Δυστυχως ισχυει αυτο που ειχα γραψει οτι για να ληφθει υποψη η αιτηση διακοπης περνανε 30-40 μερες,κατι που φαινεται και στην αρχικη συμβαση.Οποτε και με καταγγελια δεν ξεμπλεκεις. Ο μονος τροπος για να κοπει αμεσα ειναι φορητοτητα σε αλλο voip παροχο. Αλλη λύση? Αν ο νεος ενοικιαστης θελει γραμμη,να μεταβιβαστει αυτη στο ονομα του και να αλλαξει αν χρειαζεται τηλεφωνικο αριθμο. Η αλλαγη τηλεφωνικου αριθμου και η μεταβιβαση δεν κοστιζουν πολυ.10-15 ευρω η αλλαγη αριθμου (πανω στην ιδια γραμμη) και άλλα 5 η μεταβιβαση.Και αλλαγη παροχου μπορει να κανει μετα και οτι θελει ειδικα αν εχει ληξει η δεσμευση.Πιο φτηνα θα κοστισει στον νεο ενοικιαστη η διαδικασια αυτη (ειδικα αν δεν αλλαξει παροχο) και θα εχει και ετοιμη γραμμη χωρις αναμονες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DjTony Δημ. October 7, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2018 Ας περιμένει ο ενοικιαστής δε με απασχολεί. Το θέμα είναι ότι έχουν περάσει 20 μέρες και πάμε για την 3η αίτηση αύριο διακοπής. 2 τις έχουν ακυρώσει με το έτσι θέλω. Δε θέλω να ασχοληθώ και να μπλέξω με voip κλπ δεν εχω χρόνο να τρέξω. Η Wind είναι δίπλα μου πάω κάνω την αίτηση και τέλος. Το θέμα είναι να κοπεί και να κάνει ο άλλος ότι θέλει μετά Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. October 7, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2018 (edited) Πρέπει να πάρεις το 13800 και να ζητήσεις εξηγήσεις,για ποιό λόγο ακυρώνεται η διακοπή. Σημείωσε ώρα επικοινωνίας και όνομα.Μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την εξουσιοδότηση ή κάποια ληξιπρόθεσμη οφειλή? Ανάλογα με την απάντηση μετά κινείσαι προς ΕΕΤΤ. Κανονικά η εξήγηση είναι καλό να ζητηθεί μέσω της φόρμας επικοινωνίας για να υπάρχει γραπτή επίσημη απάντηση. Καταλαβαίνω όμως οτι πιέζει ο χρόνος.Αργοτερα θα κοιτάξω να βρω τους γενικούς όρους σύμβασης να τσεκάρω αν υπάρχει περιθώριο άμεσης διακοπής αντί για 30-40 μέρες. Γι'αυτό το ζήτημα θα μπορούσες (αν ξεκαθαρίσει πρώτα η υποβολή της ακύρωσης) να κάνεις και ερώτημα στην ΕΕΤΤ με την αιτιολογία οτι υπάρχει άμεσος λόγος (αποχώρηση κατόχου,αλλαγή ενοίκου κλπ). Υ.Γ. Θα πρότεινα να δοκιμάσεις και σε άλλο κατάστημα μήπως εκεί που πας τα κάνουν μούσκεμα με την εξουσιοδότηση. Edited October 7, 2018 by kmpatra Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GREGORYMO Δημ. October 7, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2018 Το συμβόλαιο μου με την wind λήγει 15-10. Υπάρχει κανείς που να του έληξε προσφατα, να μας πει την εμπειρία του ? Τον πήρε τηλέφωνο η wind για ανανέωση η έκανε το κορόιδο για να του λήξει το συμβόλαιο και τι τιμή του έδωσε ? Ευχαριστω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. October 7, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2018 επανερχομαι. Ορος 5.3. 5.3. Ο Πελάτης μπορεί να καταγγείλει τη Σύμβαση αναίτια έπειτα από σχετική έγγραφη ειδοποίηση της Εταιρείας, η οποία θα λογίζεται ότι ισχύει μετά από τριάντα (30) ημέρες από τη λήψη της. Ο Πελάτης δύναται να αιτηθεί, επίσης, η σχετική καταγγελία να ισχύει σε χρόνο μικρότερο των ανωτέρω τριάντα (30) ημερών. Στις περιπτώσεις αυτές η Εταιρεία υλοποιεί το αίτημα του Πελάτη https://www.wind.gr/gr/wind/upiresies/statheri-internet/enimerotiko-uliko-statheris-internet/ στις αιτησης->6η αιτηση (σταθερης/ιντερνετ ως 24mbps) στην 5η σελιδα. Οπως γινεται αντιληπτο πρεπει να πεσεις σε ενημερωμενους υπαλληλους καταρχας στο καταστημα αλλα και στο τηλεφωνο ----- προσθήκη μηνύματος 11 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Το συμβόλαιο μου με την wind λήγει 15-10. Υπάρχει κανείς που να του έληξε προσφατα, να μας πει την εμπειρία του ? Τον πήρε τηλέφωνο η wind για ανανέωση η έκανε το κορόιδο για να του λήξει το συμβόλαιο και τι τιμή του έδωσε ? Ευχαριστω Τι προγραμμα εχεις? Συνηθως λιγο πιο πανω απο τις τιμες του site για τις νεες συνδεσεις ειναι η τιμη που προτεινουν για ανανεωση. Σε μενα συγκεκριμενα που ειχα το απλο broadband το ανανεωναν με 20€ αντι 18 που το εδιναν στη σελιδα,ενω το double play basic με 22 αντι 20 που το εδιναν στη σελιδα (τωρα ειναι στα 19,5 για νεες συνδεσεις παντα).Δεν ξερω αν φταιει το οτι ειχα το απλο πακετο,τηλεφωνο δεν με πηραν,παρα μονο εστειλαν μηνυμα 1,5 μηνα πριν οταν βγηκαν οι νεες τιμες.Και οταν το αφησα να ληξει κατα περιεργο τροπο αρχισε να ερχεται κατα 0,5 λιγοτερο.Επειδη στο χωρο που ειχα τη γραμμη δεν ξερω ποτε θα επιστρεψω μονιμα και δεν θελω να δεσμευτω για 2 χρονια (δεν κανουν καμια εκπτωση της προκοπης στο εν λογω προγραμμα),το εχω αφησει ετσι προς το παρον αλλα καμμια αλλη ενοχληση εκ μερους τους.Τις προηγουμενες φορες ειχαν σκιστει στα τηλεφωνα,μεχρι και στο πατρικο μου με είχαν βρει... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. October 7, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2018 Ας περιμένει ο ενοικιαστής δε με απασχολεί. Το θέμα είναι ότι έχουν περάσει 20 μέρες και πάμε για την 3η αίτηση αύριο διακοπής. 2 τις έχουν ακυρώσει με το έτσι θέλω. Δε θέλω να ασχοληθώ και να μπλέξω με voip κλπ δεν εχω χρόνο να τρέξω. Η Wind είναι δίπλα μου πάω κάνω την αίτηση και τέλος. Το θέμα είναι να κοπεί και να κάνει ο άλλος ότι θέλει μετά είσαι σίγουρος ότι το πληρεξούσιο περιγράφει επακριβώς ότι έχεις το δικαίωμα να κόψεις την γραμμή ; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DjTony Δημ. October 7, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2018 είσαι σίγουρος ότι το πληρεξούσιο περιγράφει επακριβώς ότι έχεις το δικαίωμα να κόψεις την γραμμή ; Τα πάντα μπορώ να κάνω με το συγκεκριμένο. Συγκεκριμένα στο πατέρα μου είναι όχι σε εμένα αλλά το κάνανε έτσι ώστε να μπορεί να κάνει ΤΑ ΠΆΝΤΑ με αυτό. Το αποδέχτηκε κανονικά η Wind.. Και εφορία μπορούμε να πάμε και όλα. Υπάρχουν κάποιες εκκρεμότητες πριν φύγει οπότε το κάναμε για όλα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. October 7, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2018 Ποτε δεν είναι ικανοποιημένοι στα νομικά τμήματα. Το πληρεξούσιο π.χ που έκανα εγώ στον γυιό μου περιγράφει ότι μπορεί να μπει ακόμα και δευτερος καταθέτης σε όλους τους τραπεζικούς μου λογαριασμούς. Αλλά δεν έλεγε ότι μπορεί να αλλάξει πάγιες εντολές και φάγαμε άκυρο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DjTony Δημ. October 7, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2018 Θα το δω. Σε ευχαριστώ πάντως. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. October 7, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2018 Πιστεύω μονο στο 13800 μπορουν να δουν τι γίνεται. Δεν ξέρω πως λειτουργούν στα καταστήματα,μπορεί να μην περνάνε κάτι σωστά. Αν ξαναπας να κανεις πάλι αίτηση,τόνισε οτι θέλετε άμεση διακοπή οπως δικαιουσαι βαση συμβασης (το παρεθεσα πριν) και οχι σε 30 μέρες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DjTony Δημ. October 7, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2018 Το πληρεξούσιο γράφει ότι ισχύει για εταιρίες τηλεπικοινωνίας για δημόσιο.. Τα γράφει όλα ένα ένα. Οπότε είναι σωστό. Το είδαμε μόλις. Θα το δω αυτό με το άμεση διακοπή. Ευχαριστώ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mples Δημ. October 8, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2018 καλησπερα παιδια την 1/10/18 εγινε ενεργοποίηση του vdsl 50 στην wind μονο που απο την δευτερα 1/10 που μας περασε δεν εχω καθολου ιντερνετ εχω μονο τηλεφωνο μετα απο δεκαδες τηλεφώνα 1212 δυστυχώς με κοροϊδεύουν [ μου στελνουν καθε μερα το ιδιο μήνυμα που λεει οτι και καλα θα γινουν εργασιες στο χώρο μου ενω το προβλημα δεν ειναι στον χωρο μου ] το συμβόλαιο ειναι καινουριο μιας και εκανα ανανεωση και αναβαθμιση απο adsl σε vdsl παιδια δεν ξερω τι να κανω με τους αθλιους σε wind :( Τι να κάνω ρε παιδιά με την εεττ έστειλα το πρωί καταγγελία και απάντηση δεν πήρα ούτε αριθμό προτοκολου ούτε τίποτα 2η βδομάδα σήμερα με νεκρο ιντερνετ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ponstan Δημ. October 11, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 11, 2018 Καλησπέρα παιδιά. Σκέφτομαι να φύγω από την Forthnet και να πάω σε κάποιον άλλο πάροχο (Wind, Vodafone ή Ote). Στη περιοχή μου, δίνουν 100 και 50Mbps (Fiber). Σε περίπτωση που προχωρήσω σε μία από τις δύο συνδέσεις, τα νούμερα αυτά ανταποκρίνονται στη πραγματικότητα ή θα είναι όπως στις 24άρες ονομαστικά συνδέσεις που στη πράξη είναι κατά πολύ χαμηλότερες;;; Ευχαριστώ Παράθεση I'm afraid of what you are doing in the name of your God Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
siberiantiger Δημ. October 11, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 11, 2018 Καλησπέρα παιδιά. Σκέφτομαι να φύγω από την Forthnet και να πάω σε κάποιον άλλο πάροχο (Wind, Vodafone ή Ote). Στη περιοχή μου, δίνουν 100 και 50Mbps (Fiber). Σε περίπτωση που προχωρήσω σε μία από τις δύο συνδέσεις, τα νούμερα αυτά ανταποκρίνονται στη πραγματικότητα ή θα είναι όπως στις 24άρες ονομαστικά συνδέσεις που στη πράξη είναι κατά πολύ χαμηλότερες;;; ΕυχαριστώΔεν σχολιάζω άλλο:) Sent from my SM-J730F using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MitsosDaBest13 Δημ. October 11, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 11, 2018 Καλησπέρα παιδιά. Σκέφτομαι να φύγω από την Forthnet και να πάω σε κάποιον άλλο πάροχο (Wind, Vodafone ή Ote). Στη περιοχή μου, δίνουν 100 και 50Mbps (Fiber). Σε περίπτωση που προχωρήσω σε μία από τις δύο συνδέσεις, τα νούμερα αυτά ανταποκρίνονται στη πραγματικότητα ή θα είναι όπως στις 24άρες ονομαστικά συνδέσεις που στη πράξη είναι κατά πολύ χαμηλότερες;;; Ευχαριστώ Ο αδερφός μου στην Καλαμάτα, έχει WIND 50 από καμπίνα WIND. Το μόντεμ συγχρονίζει στα 135 (!) Mbps, ωστόσο έχει περιορισμό ακριβώς στα 50 (που για τόσο πληρώνει). Κάποιες φορές βλέπει και 49,9 Mbps στο speedtest! :) Γενικά είναι πάντα κοντά στα 50. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stilskin Δημ. October 11, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 11, 2018 Ο αδερφός μου στην Καλαμάτα, έχει WIND 50 από καμπίνα WIND. Το μόντεμ συγχρονίζει στα 135 (!) Mbps, ωστόσο έχει περιορισμό ακριβώς στα 50 (που για τόσο πληρώνει). Κάποιες φορές βλέπει και 49,9 Mbps στο speedtest! :) Γενικά είναι πάντα κοντά στα 50.Η μέγιστη ταχύτητα κλειδώματος είναι τα 135 Mbps και όχι η ταχύτητα συγχρονισμού. Η ταχύτητα συγχρονισμού είναι 49999. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/534985 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest Bernadi7 Δημ. October 14, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2018 Καλησπέρα παιδιά. Το double play που έχω στη Wind, έχει λήξει. Έκανα κίνηση να πάω στη Vodafone, περιμένω κούριερ την Τρίτη. Κάλεσαν γι' αντιπροσφορά απ' τη Wind στο σπίτι κι αφήνουν την 50άρα στα 24 ευρώ. Το θέμα είναι πως μέχρι πρότινος (μερικές μέρες πίσω) έβγαζε διαθεσιμότητα στα έως 24 και τώρα μέχρι τα 200, επίσης, έβαλα τα στοιχεία του διπλανού σπιτιού για διπλοτσεκάρισμα κι εμφανίζει το έως 24, κάλεσα στους Τεχνικούς για να δω τι θα πιάνω και βολικά είπαν πως "έχει πέσει το σύστημα". Έχετε καμιά ιδέα τί παίζει? Τί προτείνετε να κάνω? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. October 14, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2018 (edited) διευθυνση ή τηλεφωνο έβαλες? Με διευθυνση ειναι πιο εγκυρο. Υπαρχει η περιπτωση ο διπλανος να ανηκει σε αλλη καμπινα και να μην εχει διαθεσιμοτητα εκει ακομα. Καλυτερα ομως να επικοινωνησεις παλι για να το δουν συγκεκριμενα. Εμενα μου εδιναν διαθεσιμοτητα για προγραμμα vdsl στο καταστημα,αλλα το 13800 εβλεπε οτι δεν υπαρχει... Edited October 14, 2018 by kmpatra Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest Bernadi7 Δημ. October 14, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2018 διευθυνση ή τηλεφωνο εβσλες? Με διευθυνση ειναι πιο εγκυρο. Υπαρχει η περιπτωση ο διπλανος να ανηκει σε αλλη καμπινα και να μην εχει διαθεσιμοτητα εκει ακομα. Καλυτερα ομως να επικοινωνησεις παλι για να το δουν συγκεκριμενα. Εμενα μου εδιναν διαθεσιμοτητα για προγραμμα vdsl στο καταστημα,αλλα το 13800 εβλεπε οτι δεν υπαρχει... Στου γείτονα, όπως και σε μένα, έβαλα διεύθυνση και δείχνει διαφορετικά αποτελέσματα! Περιμένω λογικά αύριο να με καλέσουν. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GREGORYMO Δημ. October 16, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 16, 2018 Πήρα τηλέφωνο στο 13800 και όταν είπα <ΝΕΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ>, μου είπε το σύστημα ότι τώρα δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε και πάρτε ΑΡΓΟΤΕΡΑ ! Ε, δεν πάτε καλά !!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MitsosDaBest13 Δημ. October 16, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 16, 2018 Πήρα τηλέφωνο στο 13800 και όταν είπα <ΝΕΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ>, μου είπε το σύστημα ότι τώρα δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε και πάρτε ΑΡΓΟΤΕΡΑ ! Ε, δεν πάτε καλά !!!! Νομίζω ότι η εξυπηρέτηση πελατών κλείνει στις 6 μμ. Επίσης, λειτουργεί μόνο καθημερινές. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
philip88 Δημ. October 16, 2018 Κοινοποίηση Δημ. October 16, 2018 Καλησπερα παιδια, μετα απο 4 χρονια στην Cyta(8mbs, αρκετετες αποσυνδέσεις και χαμηλές ταχύτητες τα βράδια) στα 18.90, έκανα αίτηση για φορητότητα στην Wind.(την κλασική προσφορα στα 16€ με δώρα κτλ). Απο την στιγμή που θα βάλω την υπογραφή έχω 14 ημερολογιακές ήμέρες να ακυρώσω την φορητότητα. Σε πρώτη φάση περιμένω αντιπροφορά απο Cyta(μόνο αν δώσει 24 mbs). Εκτός αν λόγω της αλλαγής σε vodafone δεν έχουν οργανωθεί ακομα και δεν ασχοληθούν. Όσον αφορά την WInd στο παρακάτω σαιτ https://www.wind.gr/gr/gia-ton-idioti/statheri-internet/diathesimotita-diktiou/ μου βγαζει 24 mb. Μένω Λαρισα, είναι αξιόπιστο ή θα εχω και στην wind θέματα? Παράθεση Xperia NEO V ZOPO 980 2/32 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.