Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έχω συμβόλαιο σταθερής στη Wind και πριν κλήση ο χρόνος ζητάω να το κάνω μεταφορά από την Θεσσαλονίκη στο χωριό μου που βρίσκεται στη Ημαθία.

Στο κατάστημα wind στη βέροια με είπανε ότι επειδή δεν έχουνε δίκτυο wind στο χωριό δεν θα χρεωθώ το κόστος διακοπής το οποίο είναι 160 ευρώ.

Σήμερα μετά από τρεις μήνες που έκανα τη διακοπή μαθαίνω ότι χρωστάω φυσιολογικά τρεις μήνες κόστος 51€ + extra άλλα 150€ το πρόστιμο.

Μιλάω τηλεφωνικά με τη wind από το κατάστημά τους εξηγώ τι με είχανε πει και με λένε ότι δεν ισχύει αυτό και πρέπει να πληρώσω το πρόστιμο.

Τους τρεις μήνες οκ να τους πληρώσω το πρόστιμο όμως βάσει νόμου το πληρώνω η είναι παράνομοι και πάνε να με φάνε λεφτά;

 

Κοίτα να δεις, το ότι μετακόμισες κάπου και δεν είχες δίκτυο δεν είναι θέμα της Wind, και το ίδιο συμβαίνει σε όλους τους παρόχους. Πρόσφατα φίλος μετακόμισε λίγα χιλιόμετρα έξω από την πόλη και η HOL δεν είχε δίκτυο,, πλήρωσε κανονικά τέλη διακοπής.

 

Δες αν την γραμμή της Wind την θέλει κανείς και μπορείς να την μεταβιβάσεις να γλιτώσεις την διακοπή, η κάνε μια απόπειρα εποικινωνίας πάλι στο τηλεφωνικό κέντρο της Wind μήπως τα γλιτώσεις

Link to comment
Share on other sites

παρόμοιο θέμα είχα και εγώ. λύθηκε μονο με email που έστειλα αναφέροντας λεπτομερώς τι είχε συμβεί. μου απάντησαν μετά από κάποιες μέρες ότι θα υπάρξει πίστωση στο λογαριασμό μου, όπως και έγινε. τηλεφωνικώς δεν έβγαζα άκρη.
Link to comment
Share on other sites

Το οτι η wind δεν έχει δίκτυο στο μέρος που πας προφανώς είναι δική της ευθύνη. Κάνε μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ να δούμε τι θα σου πουν.
Link to comment
Share on other sites

παρόμοιο θέμα είχα και εγώ. λύθηκε μονο με email που έστειλα αναφέροντας λεπτομερώς τι είχε συμβεί. μου απάντησαν μετά από κάποιες μέρες ότι θα υπάρξει πίστωση στο λογαριασμό μου, όπως και έγινε. τηλεφωνικώς δεν έβγαζα άκρη.

 

Αμεσως μετα την εκδοση του λογαριασμού θα στείλω mail και θα ενημερώσω και εδω

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Έχω συμβόλαιο σταθερής στη Wind και πριν κλήση ο χρόνος ζητάω να το κάνω μεταφορά από την Θεσσαλονίκη στο χωριό μου που βρίσκεται στη Ημαθία.

Στο κατάστημα wind στη βέροια με είπανε ότι επειδή δεν έχουνε δίκτυο wind στο χωριό δεν θα χρεωθώ το κόστος διακοπής το οποίο είναι 160 ευρώ.

Σήμερα μετά από τρεις μήνες που έκανα τη διακοπή μαθαίνω ότι χρωστάω φυσιολογικά τρεις μήνες κόστος 51€ + extra άλλα 150€ το πρόστιμο.

Μιλάω τηλεφωνικά με τη wind από το κατάστημά τους εξηγώ τι με είχανε πει και με λένε ότι δεν ισχύει αυτό και πρέπει να πληρώσω το πρόστιμο.

Τους τρεις μήνες οκ να τους πληρώσω το πρόστιμο όμως βάσει νόμου το πληρώνω η είναι παράνομοι και πάνε να με φάνε λεφτά;

 

Πρέπει να στείλω γραπτό αίτημα για την επίλυση του προβλήματος στη Wind.

Δλδ τι πρέπει να κάνω;

Πάω σε ένα κατάστημα Wind και τι τους λες;

 

Γνωρίζει κανένας αν ισχύει αυτό βάσει νόμου η όχι;

 

 

Πήρα τηλέφωνο στη Wind σαν καινούργιος πελάτης και τους ρώτησα αν έχω συμβόλαιο σταθερό με ίντερνετ και μετακομίσω πριν λήξει το συμβολαίο σε μία περιοχή που δεν έχει δίκτυο η Wind θα πληρώσω το πρόστιμο 150€ λόγο διακοπής συμβολαίου πριν την λήξει του;

Η κοπέλα με εκεί ναι.

Είτε πας σε άλλη εταιρία είτε φύγεις επειδή το θέλεις είτε μετακομίσεις περιοχή που δεν έχει κάλυψη η Wind πληρώνει ο πελάτης το πρόστιμο.

 

Την αλήθεια και το τι στέκι που το μαθαίνουμε;

 

Σήμερα θα πάω και σε ένα κατάστημα Wind στη Βέροια να ρωτήσω κάποιον και εκεί.

Edited by impreza_sti
Συνεχόμενα μηνύματα
Vw CC 1.8TSI K04.. :D
Link to comment
Share on other sites

Όσες φορές και να ρωτήσεις τους ίδιους, λογικά την ίδια απάντηση θα πάρεις.

Κάνε μια καταγγελία (όχι ερώτηση) στην ΕΕΤΤ, και είναι ο μόνος τρόπος να βγάλεις κάποια άκρη.

Link to comment
Share on other sites

Μου έγινε κι εμένα η προσφορά από τη Wind και σκέφτομαι σοβαρά να την αποδεχτώ, αφού μέσα σε 1 βδομάδα λήγει στο συμβόλαιό μου στον ΟΤΕ. Κάποιες απορίες που είχα, μου λύθηκαν αφού διάβασα διεξοδικά τις τελευταίες 30 περίπου σελίδες. Θέλω όμως να ρωτήσω κάτι που δεν έχει γραφτεί μέχρι στιγμής, το οποίο σχετίζεται έμμεσα με την προσφορά κι ελπίζω να μην θεωρηθεί offtopic.

 

Το Bitmore tablet που δίνουν ως δώρο (το ξέρω ότι είναι λίγο της πλάκας) είναι συμβατό με το NovaGO?

Όπου κι αν έψαξα, δεν έχω βρει κάποια πληροφορία για τη σειρά MobiTab.

Από άποψη τεχνικών χαρακτηριστικών είναι επαρκές, αλλά δεν φτάνει μόνο αυτό, γιατί η εφαρμογή είναι ιδιότροπη και πολλές φορές τα "Κινέζικα" tablets τα βλέπει ως root, ακόμα κι αν δεν είναι.

Το ρωτάω, γιατί, αν αποδεχτώ την προσφορά, σκέφτομαι να το χαρίσω σε συγγενικό μου πρόσωπο που κάθεται κάποιες φορές και "στραβώνεται" βλέποντας το NovaGO από το κινητό του... :wacko:

Η πραγματική τέχνη της συζήτησης, δεν είναι μόνο να λέει κάποιος το σωστό πράγμα στο κατάλληλο σημείο, αλλά ν' αφήνει ανείπωτο το λάθος πράγμα στη δελεαστική στιγμή!
Link to comment
Share on other sites

Όσες φορές και να ρωτήσεις τους ίδιους, λογικά την ίδια απάντηση θα πάρεις.

Κάνε μια καταγγελία (όχι ερώτηση) στην ΕΕΤΤ, και είναι ο μόνος τρόπος να βγάλεις κάποια άκρη.

 

2 μέρες προσπαθώ να επικοινωνήσω με την εεττ αλλά τίποτα.

Στο μήνυμα που έχει στον τηλεφωνητή αλλά και στη σελίδα της εεττ λέει να ζητήσω με γραπτό αίτημα από την εταιρία για την Επίλυση του προβλήματος.

Αν λάβω η δεν λάβω απάντηση τότε να κάνω καταγγελία και αν έχω λάβει να έχω και τον αριθμό της απάντησης.

Δλδ.

Να πάω στη wind και να τους ζητήσω συμπληρώνοντας ένα χαρτί να με στείλουν την επίλυση του προβλήματος γραπτός;

Vw CC 1.8TSI K04.. :D
Link to comment
Share on other sites

@antikinsor

το ταμπλετ που πηρα ειναι το bitmore colortab 7"

η οθονη του ειναι αθλια. οπως και η μπαταρια του

 

χαρακτηριστικα:

http://i68.tinypic.com/2s6wjs1.jpg

 

 

οπως ξαναπα, για τζαμπα καλο ειναι

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα να δεις, το ότι μετακόμισες κάπου και δεν είχες δίκτυο δεν είναι θέμα της Wind, και το ίδιο συμβαίνει σε όλους τους παρόχους. Πρόσφατα φίλος μετακόμισε λίγα χιλιόμετρα έξω από την πόλη και η HOL δεν είχε δίκτυο,, πλήρωσε κανονικά τέλη διακοπής.

 

Δες αν την γραμμή της Wind την θέλει κανείς και μπορείς να την μεταβιβάσεις να γλιτώσεις την διακοπή, η κάνε μια απόπειρα εποικινωνίας πάλι στο τηλεφωνικό κέντρο της Wind μήπως τα γλιτώσεις

 

Έτσι πίστευα και εγώ στην αρχή. Αλλά όταν ήρθα στο κατάστημα της Wind στη Βέροια να τους πω ότι θα μετακομίσω στο χωριό μου ο υπεύθυνος που ήταν εκεί όχι ένας απλός άσχετος υπάλληλος με είπε θα ρωτήσει στα κεντρικά και θα με πει.

Όντως την άλλη μέρα με πήρε τηλέφωνο και με είπε ότι δεν θα πληρώσω το πρόστιμο παρά μόνο τον λογαριασμό που χρωστούσα και 2 επιπλέον.

17χ3= 51€ που χρωστάω.

Τώρα με τα γυρνάνε και θέλω να μάθω από τον νόμο όπως το εεττ στη συγκεκριμένη περίπτωση αν όντως ισχύει αυτό.

Εσύ λες ισχύει άλλοι λένε δεν ισχύει.

Εγώ θα κάνω αυτό που ισχύει κανονικά.

 

Η γραμμή έχει κοπή.

Την ερώτηση την έκανα πριν τρεις μήνες.

Δεν υπέγραψα κάποιο χαρτί για την διακοπή, προφορικά είχε γίνει ατο κατάστημα της wind.

Vw CC 1.8TSI K04.. :D
Link to comment
Share on other sites

2 μέρες προσπαθώ να επικοινωνήσω με την εεττ αλλά τίποτα.

Στο μήνυμα που έχει στον τηλεφωνητή αλλά και στη σελίδα της εεττ λέει να ζητήσω με γραπτό αίτημα από την εταιρία για την Επίλυση του προβλήματος.

Αν λάβω η δεν λάβω απάντηση τότε να κάνω καταγγελία και αν έχω λάβει να έχω και τον αριθμό της απάντησης.

Δλδ.

Να πάω στη wind και να τους ζητήσω συμπληρώνοντας ένα χαρτί να με στείλουν την επίλυση του προβλήματος γραπτός;

 

Μα το νόημα της καταγγελίας είναι ότι η επίλυση που δόθηκε από την εταιρεία (να πληρώσεις για υπηρεσία που δεν θα μπορεί να σου παρέχει στην νέα τοποθεσία) δεν σε ικανοποιεί. Εγώ θα έκανα όπως είμαι καταγγελία. Αν θες να είσαι τυπικός, στείλε ένα αίτημα στην εταιρεία που να λέει ότι θέλω να καταγγείλω τη σύμβαση που έχουμε επειδή δεν έχετε δίκτυο στη νέα μου διεύθυνση. Και να έχεις την απάντηση σε περίπτωση που στη ζητήσουν.

Link to comment
Share on other sites

@antikinsor

το ταμπλετ που πηρα ειναι το bitmore colortab 7"

η οθονη του ειναι αθλια. οπως και η μπαταρια του

 

χαρακτηριστικα:

 

οπως ξαναπα, για τζαμπα καλο ειναι

Σ' ευχαριστώ για τη διεξοδική ανάλυση. Διαβάζοντας από πρόσφατα σχόλια είχα καταλάβει ότι στέλνουν το Bitmore MobiTab II 7", που τουλάχιστον είναι 3G, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείς να εκμεταλλευθείς την προσφορά της δωρεάν κάρτας με το 1 GB το μήνα (ενώ επιπλέον έχει 1 GB Ram και Android 5.1), αλλά τελικά σήμερα μου είπαν ότι θα στείλουν tablet που δεν είναι 3G, οπότε λογικά θα στείλουν αυτό που αναφέρεις κι εσύ, το οποίο είναι εντελώς μάπα, αφού, εκτός των άλλων έχει μόλις 512 MB Ram.

 

Παρόλα αυτά, έστω και έτσι, ακόμα είναι εντός των ελάχιστων προδιαγραφών που ζητάει το NovaGO, οπότε παραμένει η απορία για το αν το έχει δοκιμάσει ήδη κάποιος με επιτυχία στο πρόσφατο παρελθόν ή όχι.

 

Επ' ευκαιρία, αφού πρόσφατα μετέφερες τη γραμμή σου, τελικά τι γίνεται με τις πρόσθετες ψηφιακές υπηρεσίες (αναγνώριση κλήσης κτλ.) που η Wind χρεώνει από τον Ιούλιο; Σ' εσένα είναι απενεργοποιημένες ή ενεργοποιημένες; Κι αν ισχύει το δεύτερο, στο λογαριασμό σου υπάρχει έξτρα χρέωση (γι' αυτές τις υπηρεσίες), πέρα από την τελική τιμή που είχες συμφωνήσει; Γιατί ρώτησα τι θα γίνει στη δική μου περίπτωση και δεν ήξερε ούτε καν η προϊσταμένη να μου απαντήσει. Για την ακρίβεια δεν ήξερε καν ότι η Wind πλέον χρεώνει έξτρα αυτές τις υπηρεσίες!

Η πραγματική τέχνη της συζήτησης, δεν είναι μόνο να λέει κάποιος το σωστό πράγμα στο κατάλληλο σημείο, αλλά ν' αφήνει ανείπωτο το λάθος πράγμα στη δελεαστική στιγμή!
Link to comment
Share on other sites

Πως μπορώ να δοκιμασω το Nova go για να σε πω αν παιζει ?

 

Αναγνωριση κλησης εχω παντως. Δε πληρωνω κατι εξτρα

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλό αυτό που δεν πληρώνεις έξτρα την αναγνώριση. Ίσως τελικά, επειδή τα πρόγραμμα είναι σε καθεστώς ειδικής προσφοράς με τελική τιμή, να μην επηρεάζεται από αυτή τη νέα τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας και να ισχύει μόνο στις υπόλοιπες συμβάσεις.

 

Το NovaGO είναι πρόσθετη δωρεάν υπηρεσία για όποιον έχει Nova δορυφορική, ώστε να βλέπει το πρόγραμμα σε κινητό/tablet όπου βρίσκεται. Λογικά, δεν έχεις Nova για να μην το ξέρεις καν και εν τέλει δεν χρειάζεται να το δοκιμάσεις εσύ προσωπικά (ακόμα κι αν είχες). Έκανα μια γενική ερώτηση, επειδή πολλοί συμφορουμίτες έχουν πάρει δώρο το tablet της wind τελευταία, μήπως συμπτωματικά κάποιος το είχε δοκιμάσει και ήξερε.

 

Όπως και να έχει, σ' ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου και την προθυμία σου! :)

Η πραγματική τέχνη της συζήτησης, δεν είναι μόνο να λέει κάποιος το σωστό πράγμα στο κατάλληλο σημείο, αλλά ν' αφήνει ανείπωτο το λάθος πράγμα στη δελεαστική στιγμή!
Link to comment
Share on other sites

Μα το νόημα της καταγγελίας είναι ότι η επίλυση που δόθηκε από την εταιρεία (να πληρώσεις για υπηρεσία που δεν θα μπορεί να σου παρέχει στην νέα τοποθεσία) δεν σε ικανοποιεί. Εγώ θα έκανα όπως είμαι καταγγελία. Αν θες να είσαι τυπικός, στείλε ένα αίτημα στην εταιρεία που να λέει ότι θέλω να καταγγείλω τη σύμβαση που έχουμε επειδή δεν έχετε δίκτυο στη νέα μου διεύθυνση. Και να έχεις την απάντηση σε περίπτωση που στη ζητήσουν.

 

Θα τα κάνω το πρωί...

Vw CC 1.8TSI K04.. :D
Link to comment
Share on other sites

Έχουμε κάνει αίτηση για σταθερό και ίντερνετ την Παρασκευή 30/9 σε κατάστημα WIND. Μαζί με αυτά, επιλέξαμε και νέο αριθμό, για τον αδερφό μου που σπουδάζει Μυτιλήνη. Η αίτηση έγινε στο δικό μου όνομα, γιατί ο αδερφός μου, εκτός του ότι δεν ξέρει από αυτά, δεν έγινε ακόμα 18.

 

Λοιπόν, οι "τραγικούληδες" της WIND μας έχουν δώσει ως τώρα 2 ημερομηνίες που θα έρθει τεχνικός του ΟΤΕ στο σπίτι και ο αδερφός μου 2 μέρες δεν πήγε στη σχολή, για να τον περιμένει. Δεν εμφανίστηκε ποτέ κανένας τεχνικός, ούτε την Πέμπτη, ούτε και σήμερα! Πριν 5 λεπτά έλαβα κι άλλο SMS από τη WIND, ότι ο τεχνικός θα έρθει την Τετάρτη! Πως το έχουν δει τώρα, θα μας πηγαίνουν μέρα, παρά μέρα;; :mad:

 

Αν δεν έρθει ο τεχνικός ούτε την Τετάρτη, θα πάω να ακυρώσω την αίτηση στη WIND και θα πάω να κάνω σε άλλη εταιρία... Τι θέλω και μπλέκω με δαύτους... Το μαγαζί WIND στη Μυτιλήνη δεν είχε κανένα (!) ρούτερ για να αγοράσω με 19€ (ούτε πιο ακριβά είχε) και μου είπαν ότι θα έχουν σε 10 μέρες (δεν τους πίστεψα) και αναγκαστικά του πήρα ένα D-Link από τα Public με 26€... :cry:

 

Και ξανά ο αδερφός μου δεν πήγε στη σχολή και ξανά ακυρώθηκε το ραντεβού, χωρίς καμία ειδοποίηση... Τώρα το έκαναν Παρασκευή για το τηλέφωνο και η ενεργοποίηση του ίντερνετ πήγε για Τετάρτη 19. Ίσως ο ΟΤΕ να το κάνει επίτηδες, για να φανεί υπαίτια η WIND και να το "παίξει" εκείνος αξιοπιστία. Αν κάνεις αίτηση σ' εκείνους, την επόμενη μέρα έχεις υπηρεσία!!

 

Όταν μετά από χίλια ζόρια γίνει η ενεργοποίηση, πολύ φοβάμαι πως ο δωρεάν αριθμός και η ενεργοποίηση αξίας 75€, θα αποδειχθεί "κράχτης" και η WIND θα μας στείλει και κάνα πρώτο λογαριασμό στα 100€ αντί για 18...

 

Στο δικό μου σπίτι, μου είχαν πει ότι ο 2ος και ο 3ος λογαριασμός θα είναι μόνο 8€ και ήρθαν και οι δύο κανονικά στα 23!! Μου έχει φάει 55€ η WIND από τον πρώτο λογαριασμό χωρίς λόγο και κάνει σαν να μη συμβαίνει τίποτα. Δηλαδή πρέπει εγώ να τους κυνηγήσω να τα φτιάξουν; Το ίδιο συμβαίνει και στο λογαριασμό της μάνας μου (άλλο σπίτι). Έλεος δηλαδή... Η χειρότερη εταιρία που υπάρχει, μακράν... Ό,τι αρπάξει είναι και στο τέλος βγαίνει ακριβότερη κι απ' τον ΟΤΕ... Αύριο στο 13800 θα φάνε κράξιμο.

Edited by MitsosDaBest13
Link to comment
Share on other sites

Υπηρχε δεδομενο οτι ο οτε φρεναρει την διαδικασία ενεργοποιησης νεας γραμμης.

Τα ιδια τραβηξε φιλος με φορθνετ στη θεσσαλονικη.

 

Για τον λογαριασμό που λες, οχι δε θα πληρώσεις τα 75€!

Απευθείας τα 18€ συν αναλογικό παγιο χρησης μεχρι την ημερομηνια εκδοσης λογαριασμού. Μη περιμένεις δηλαδή 18 € ακριβως!

 

 

Για το δικο σου σπιτι, για ποιον λογο ο δεύτερος και ο τρίτος θα ερχοταν μονο 8 ευρω?

Δυστυχως ή ευτυχως εμεις πρεπει να κανουμε κινήσεις για να πάρουμε πισω τα ευρω μας! Οτι αρπαξει ειναι ολες πιστεύω!

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Γνωστό φαινόμενο αυτό με τον ΟΤΕ και το κάνει με όλους τους ενναλακτικούς παρόχους λες και δεν πληρώνεται... Παλιά ήταν ακόμα πιο τραγικά τα πράγματα με καθυστερήσεις ακόμα και 40 ημερών. όσο για λογαριαμσούς κλπ ποτέ δεν είχα πρόβλημα από Wind.
Link to comment
Share on other sites

Υπηρχε δεδομενο οτι ο οτε φρεναρει την διαδικασία ενεργοποιησης νεας γραμμης.

Τα ιδια τραβηξε φιλος με φορθνετ στη θεσσαλονικη.

 

Για τον λογαριασμό που λες, οχι δε θα πληρώσεις τα 75€!

Απευθείας τα 18€ συν αναλογικό παγιο χρησης μεχρι την ημερομηνια εκδοσης λογαριασμού. Μη περιμένεις δηλαδή 18 € ακριβως!

 

 

Για το δικο σου σπιτι, για ποιον λογο ο δεύτερος και ο τρίτος θα ερχοταν μονο 8 ευρω?

Δυστυχως ή ευτυχως εμεις πρεπει να κανουμε κινήσεις για να πάρουμε πισω τα ευρω μας! Οτι αρπαξει ειναι ολες πιστεύω!

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

 

Επειδή είχα στείλει στη WIND ακύρωση, μια μέρα πριν την ενεργοποίηση, με πήραν και μου είπαν ότι από τα 35€ Τέλη Ενεργοποίησης, θα μου κάνουν δώρο τα 30€, οπότε ο 2ος και ο 3ος λογαριασμός, θα έρθουν 15€ λιγότερο (αυτό ακριβώς μου είπαν). Τελικά ήρθε κανονικά το πάγιο στα 23 και στους δύο! Επίσης, η WIND στον πρώτο λογαριασμό, με χρεωσε 25€ για 3 μέρες υπηρεσία (22-24/7 πρέπει να είναι), γιατί 1 μήνα μετά, ήρθε και ο δεύτερος κανονικά στα 23€, για υπηρεσία από 25/7 έως 24/8 (αν θυμάμαι καλά). Το ίδιο συνέβη και στη μάνα μου, που ενεργοποιήθηκε 10 μέρες πριν από μένα. Αυτή τη στιγμή δεν έχω τους λογαριασμούς μπροστά μου, γιατί πηγαίνουν όλοι στο σπίτι της μάνας μου στην επαρχία, αλλά τους είχα δει πριν μέρες που πήγα.

Link to comment
Share on other sites

δε σε χρεωσε 25€ για 3 μερες.

χρεωσε το παγιο του επομενου μηνα (23 ευρω προπληρωμη) συν την αναλογια για τις μερες 22-24/7. για αυτο ηρθε 25. αυτο θα το δεις αναλυτικα στον λογαριασμο.

 

αν κοιταξεις πιο πισω, ποσταρα τον πρωτο λογαριασμο που ηρθε. θα δεις αναλυτικα τις χρεωσεις

 

κακως το αφησες να περασει ετσι. επρεπε να τους ειδοποιησεις ωστε να παρεις πισω τα 30 ευρω. ισως μπορεις και τωρα να το κανεις. πανε ρωτα. δεν εχεις να χασεις κατι

Link to comment
Share on other sites

Μα το νόημα της καταγγελίας είναι ότι η επίλυση που δόθηκε από την εταιρεία (να πληρώσεις για υπηρεσία που δεν θα μπορεί να σου παρέχει στην νέα τοποθεσία) δεν σε ικανοποιεί. Εγώ θα έκανα όπως είμαι καταγγελία. Αν θες να είσαι τυπικός, στείλε ένα αίτημα στην εταιρεία που να λέει ότι θέλω να καταγγείλω τη σύμβαση που έχουμε επειδή δεν έχετε δίκτυο στη νέα μου διεύθυνση. Και να έχεις την απάντηση σε περίπτωση που στη ζητήσουν.

 

Η καταγγελία έγινε στην εεττ στη σελίδα τους. Στη wind δεν βρήκα κάτι στο ίντερνετ για να την κάνω. Άρα πάω από ένα κατάστημα τους..

Vw CC 1.8TSI K04.. :D
Link to comment
Share on other sites

Ειμαι συνδρομητης σταθερης τηλεφωνιας στη Wind τα τελευταια 5 χρονια. γενικα εχω καλη εντυπωση.

Σε αυτα τα χρονια ειχαμε 3 μικρης διαρκειας βλαβες που αποκτασταθηκαν χωρις την επισκεψη τεχνικου σε σχετικα συντομο χρόνο.

Τις βραδυνες ωρες της περασμενης Παρασκευης ειχαμε ισχυρη νεροποντη στην περιοχη μας,

Το Σαββατο το πρωι διαπιστωσα βλαβη στη σταθερη τηλεφωνικη γραμμη. (Το ιντερνετ λειτουργουσε κανονικα)

Τηλεφωνησα στο 1212 και δηλωσα τη βλαβη

Ο υπαλληλος της Wind, κατεγραψε τη βλαβη, προσπαθησε να δει τη συμβαινει και ισως να λυσει το προβλημα, δεν τα καταφερε και μου δηλωσε οτι :.

1. προοωθει τη βλαβη στο τεχνικό τμημα

2. Κανει εκτροπή κλησεων που γινονται στο σταθερο, προς το κινητό μου (το εκανε αμεσα)

3. Θα μου δωσει 100 λεπτα δωρεαν κλησεις προς ολους απο το κινητο λογω της βλαβης του σταθερου (τα εδωσαν σημερα το απογευμα)

Το Σαββατο το απογευμα με ενημερωσαν οτι θα με επισκεφτει τεχνικος για τη βλαβη, και αν η βλαβη οφειλεται σε μενα, θα χρεωθω. Συμφωνησα.

Σημερα Δευτερα το πρωι ο τεχνικος μου τηλεφωνησε και ορισε ραντεβου για το απογευμα σημερα,

Απο τη στιγμη ου δηλωσα τη βλαβη μεχρι την επισκεψη του κινητου οι κλησεις προς το σταθερο προωθουνταν στο κινητο μου και το σταθερό ΔΕΝ εδινε σημα επιλογης για εξερχομενες κλήσεις,

Σημερα το απογευμα μας επισκεφτηκε ο τεχνικός και απλα διαπιστωσε οτι το τηλεφωνο λειτουργει, αλλα δεν το ειχαμε αντιληφθει λογω της προωθησης κλησεων που ειχαν κανει.

Ακυρωσε την προωθηση και ολα καλα.

Απο εκεινη τη στιγμη το τηλεφωνο εδωσε το γνωστο σημα που κανει πριν κανεις εξερχομενη κληση, και λειτουργει κανονικα.

Το τρελο της υποθεσης ειναι οτι μας ενημερωσε οτι ηρθς ασκοπα και οτι θα χρεωθουμε με 30€ για την επισκεψη του.

Πιστευετε οτι πρεπει να πληρωσω αυτο το ποσό ;

 

Η επίσκεψη του τεχνικου εγινε στις 10 Οκτώβρη

Η εκδοση του λογαριασού εγινε στις 12 Οκτώβρη και εμφανιστηκε σημερα στο MyWind

Δεν περιλαμβανει χρεωση για ασκοπη μεταβαση τεχνικού.

Ισως δεν προλαβε να ενσωματωθει.

Ισως και να μην γινει ..

Θα περιμενω να δω στις 12 Νοέμβρη ...

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Η επίσκεψη του τεχνικου εγινε στις 10 Οκτώβρη

Η εκδοση του λογαριασού εγινε στις 12 Οκτώβρη και εμφανιστηκε σημερα στο MyWind

Δεν περιλαμβανει χρεωση για ασκοπη μεταβαση τεχνικού.

Ισως δεν προλαβε να ενσωματωθει.

Ισως και να μην γινει ..

Θα περιμενω να δω στις 12 Νοέμβρη ...

δεν πρόλαβε να ενσωματωθεί, έτσι είχε γίνει και με μένα. μόλις ενσωματωθεί τους στέλνεις email εξηγώντας τους αναλυτικά τι έχει συμβεί

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...