Jump to content

Αβαρία


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ξέρω ότι φέρθηκα σαν κηφινας, έχω θυμώσει άπειρα με τον εαυτό μου.... 

Επισυνάπτω ένα μεηλ να δείτε την αβαρία που έπαθα και κάποιος ας μου πει κάτι να αισθανθώ καλύτερα...

 

Edited by Krasdimi
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Καλώς ή κακώς, έτσι είναι η αγορά για όλα τα προϊόντα και όλους του πωλητές. Καμία κυρία σε κανένα τηλεφωνικό κέντρο μεγάλης εταιρίας δεν μπορεί να εξασφαλίσει εγγύηση τιμής. Θα έλεγα ότι απλά ήσουν άτυχος στο θέμα timing. Δεν είσαι ούτε ο πρώτος, ούτε ο τελευταίος.

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

@Krasdimi

Πρώτον:
Ποσοστό μέσα στο κουτάκι της μπαταρία βλέπω....
Καλά ρε...ακόμα με Xiaomi κυκλοφορείς;;;;;;;; Μα ακόμα;;;;;; Παντρεύτηκες και μυαλό δεν έβαλες;;;;; 😂
Αγορίνα μου εσύ...ομορφάάάάάντρα μου, ελπίζω να είσαι γερός και υγιής! 
😃

Στο δια ταύτα.
Πού να ξέρει βρε ο έρμος ο υπάλληλος πότε θα αλλάξει η τιμή; Αυτές οι σελίδες αλλάζουν τιμή σε κάθε προϊόν 100 φορές τον μήνα.

Και εγώ την "πάτησα" έτσι...αλλά από την ανάποδη. Στο Πλαίσιο.
Έκανα παραγγελία ένα πλυντήριο AEG L7 από 800€ (και καλά) το έδινα 430€ (150 ευρώ κάτω από skroutz). 
Μπαίνω την άλλη μέρα το βλέπω από 1000€ το έδιναν 650€.
Παίρνω τηλ...λέω αδερφέ...εγώ το έκλεισα με 430...δεν πιστεύω επειδή θα το τιμολογήσεις όταν το φέρεις, να το κόψεις 650€! 
Όχι ΜΕ λέει. Εσείς το πήρατε 430€. 
Και όντως ήρθε και πλήρωσα 430...
Ακόμα και σήμερα, 650€ το έχουν στο Πλαίσιο.

Θα μπορούσα να την είχα "πατήσει" σαν κι εσένα. Αλλά στάθηκα τυχερός.
Όμως, σε καμία περίπτωση δεν φταίει ο υπάλληλος. Δεν γνωρίζει τί θα γίνει αύριο.
Ίσως ο υπάλληλος στο λογιστήριο να ξέρει 2-3 πράγματα παραπάνω. Αλλά ο υπάλληλος εξυπηρέτησης τηλεφωνικού κέντρου, που το πιθανότερο πλέον είναι να δουλεύει απομακρυσμένα και να μην έχει πατήσει ποτέ το πόδι του στο κατάστημα...που να ξέρει τί θα γίνει αύριο;

Για μένα:
- κακώς ρώτησες και εμπιστεύτηκες κάποιον ο οποίος...απλά ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ.
- κακώς σου απάντησες έτσι ο υπάλληλος. Αφού δεν ξες ... πες με όμορφο τρόπο: ΔΕΝ το γνωρίζω αυτό κύριε...και τέλος.

Edited by pavlidisc

iPhone XR
Apple Watch 7

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, Krasdimi said:

Ξέρω ότι φέρθηκα σαν κηφινας, έχω θυμώσει άπειρα με τον εαυτό μου.... 

Επισυνάπτω ένα μεηλ να δείτε την αβαρία που έπαθα και κάποιος ας μου πει κάτι να αισθανθώ καλύτερα...

Ζήτω τα κόκκινα καταστήματα του Κώτσου που βολεύει...

IMG_20220114_093638.jpg

Εάν η παραγγελία έχει γίνει εξ' αποστάσεως, μπορείς να το επιστρέψεις εντός 14 ημερών, χωρίς αιτιολογία.
Μπορείς κάλλιστα να πεις ότι θα το επιστρέψεις για να το πάρεις στη νέα τιμή. Νομίζω θα είναι και προς δικό τους όφελος να σου δώσουν κάποιο πιστωτικό.

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να είναι συσκευασμένο και να μην το έχω χρησιμοποιήσει... Εμένα τα άπλυτα είχαν βγει στη φόρα... Το έβαλα με χαρά και καμαρωνα με το WiFi του...

 

Μπαίνω να κατεβάσω μανουαλ και βλέπω 100 ευρά κάτω.

Με ήρθε να μπω στο πλυντήριο μέσα και να βάλω πλύσιμο με ατμό ...

 

Χρήστο γερασαμε!

Να μη μου λέτε παρακαλώ ότι είμαι κηφινας... Να απαντούν μόνο όσοι έχουν διάθεση να μου πουν μην στενοχωριέσαι, να μου χαϊδεύουν το κεφάλι και να μου σκουπίσουν τις μυξες... 

Το ότι είμαι κηφινας το κατάλαβα μοναχός μου.

Edited by Krasdimi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...