Jump to content

pavlidisc

Members
  • Δημοσιεύσεις

    3.261
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Αξιολογήσεις

    100%

Συσκευή

  • Συσκευή
    S10 lite

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

Περιοχή

  • Περιοχή
    Θεσσαλονίκη

Πρόσφατοι Επισκέπτες

23.465 profile views

pavlidisc's Achievements

Proficient

Proficient (10/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

23

Φήμη

  1. Πριν πουλήσει κάνεις χειροκίνητη έξοδο από ΟΛΟΥΣ τους λογαριασμούς. Ο-Λ-Ο-Υ-Σ. Έναν έναν. Νόμος. from my S10lite
  2. Είναι πολύ κομψό. Τόσο κομψό, που σε σχέση με τα περισσότερα άλλα που κυκλοφορούν, μοιάζει μικρό. Ειδικά το Alu είναι και πανάλαφρο. Εγώ έχω το inox και όταν δοκίμασα alu, είδα διαφορά αισθητή. Το alu ξεχνάς ότι το φοράς.
  3. @Krasdimi Πρώτον: Ποσοστό μέσα στο κουτάκι της μπαταρία βλέπω.... Καλά ρε...ακόμα με Xiaomi κυκλοφορείς;;;;;;;; Μα ακόμα;;;;;; Παντρεύτηκες και μυαλό δεν έβαλες;;;;; 😂 Αγορίνα μου εσύ...ομορφάάάάάντρα μου, ελπίζω να είσαι γερός και υγιής! 😃 Στο δια ταύτα. Πού να ξέρει βρε ο έρμος ο υπάλληλος πότε θα αλλάξει η τιμή; Αυτές οι σελίδες αλλάζουν τιμή σε κάθε προϊόν 100 φορές τον μήνα. Και εγώ την "πάτησα" έτσι...αλλά από την ανάποδη. Στο Πλαίσιο. Έκανα παραγγελία ένα πλυντήριο AEG L7 από 800€ (και καλά) το έδινα 430€ (150 ευρώ κάτω από skroutz). Μπαίνω την άλλη μέρα το βλέπω από 1000€ το έδιναν 650€. Παίρνω τηλ...λέω αδερφέ...εγώ το έκλεισα με 430...δεν πιστεύω επειδή θα το τιμολογήσεις όταν το φέρεις, να το κόψεις 650€! Όχι ΜΕ λέει. Εσείς το πήρατε 430€. Και όντως ήρθε και πλήρωσα 430... Ακόμα και σήμερα, 650€ το έχουν στο Πλαίσιο. Θα μπορούσα να την είχα "πατήσει" σαν κι εσένα. Αλλά στάθηκα τυχερός. Όμως, σε καμία περίπτωση δεν φταίει ο υπάλληλος. Δεν γνωρίζει τί θα γίνει αύριο. Ίσως ο υπάλληλος στο λογιστήριο να ξέρει 2-3 πράγματα παραπάνω. Αλλά ο υπάλληλος εξυπηρέτησης τηλεφωνικού κέντρου, που το πιθανότερο πλέον είναι να δουλεύει απομακρυσμένα και να μην έχει πατήσει ποτέ το πόδι του στο κατάστημα...που να ξέρει τί θα γίνει αύριο; Για μένα: - κακώς ρώτησες και εμπιστεύτηκες κάποιον ο οποίος...απλά ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ. - κακώς σου απάντησες έτσι ο υπάλληλος. Αφού δεν ξες ... πες με όμορφο τρόπο: ΔΕΝ το γνωρίζω αυτό κύριε...και τέλος.
  4. Είμαι με S10 lite πάνω από 1,5 χρόνο. Βασικό τηλέφωνο. Όλη μέρα με αυτό. Δεν έχω άλλο. Ζώ Θεσσαλονίκη αλλά η φύση της δουλειάς είναι τέτοια που έχω βρεθεί σε πάρα πάρα πάρα πολλά μέρη της Ελλάδος και σε μερικά εκτός Ελλάδος. Μπορεί (όντως) η μπάρες σήματος να μην είσαι σχεδόν ποτέ γεμάτες, αλλά δεν είχα ποτέ μου θέμα με κλήση και συνομιλία. Μιλάω πεντακάθαρα και έχω δεδομένα παντού και πάντα, ακόμα και με μηδέν μπάρες. Ακόμα και κατά την διάρκεια που κινούμαι (π.χ με αυτοκίνητο σε Ε.Ο), η κλήση είναι σταθερή από όσες μεταβολές και εάν περάσει (4G, 4G VoLTE, 3G, H+). Το εάν κάποια άλλο τηλέφωνο, στο ίδιο σημείο, έχει 5 μπάρες σήμα ενώ το δικό μου έχει 1 (που όντως μπορεί να ισχύει) δεν με απασχολεί εφόσον η κλήση και η συνομιλία είναι απροβλημάτιστη. Εγώ λοιπόν, θα έλεγα, ότι μένω με το S10 lite τόσο καιρό, γιατί από θέμα επικοινωνίας δεν με έχει κρεμάσει ΠΟΤΕ, ακόμα και εάν η μπάρες σήματος είναι ανύπαρκτες. 😎
  5. Η εναλλαγή WiFi Calling - VoLTE (και αντίστροφα) δουλεύει καλύτερα σε Samsung συσκευές. Με S10+, Note 10+ και S10 Lite (τώρα) η εναλλαγή γίνεται χωρίς - σχεδόν - να το πάρεις χαμπάρι. Τα S10+ και Note 10+, δεν τα κράτησα πολύ (κάνα 6μηνο). Όσο τα είχα όμως δεν παρουσίασαν πρόβλημα. Με το S10 lite, εδώ και 1.5 χρόνο, το ίδιο. Καμία δυσλειτουργία στην συγκεκριμένη υπηρεσια. Και τα 3 ήταν με EU CSC, "απείραχτα". Σε iPhone 11 (που είχα για 4 μήνες) και σε SE 2020 που δοκίμασα κατα καιρούς, υπάρχουν drop calls κατά την ενναλαγή. Όχι πάντα, αλλά τις περισσότερες φορές. Επίσης υπάρχει (υπήρχε τουλάχιστον όσο τα είχα στην κατοχή μου) θέμα με τις κλήσεις όταν ήσουν σε flight mode με wifi ανοιχτό: τις περισσότερες φορές η εισερχόμενη κλήση ερχόταν σαν ειδοποίηση SMS γιατί δεν μπορουσε να πραγματοποιηθεί. Τα παραπάνω συμπεράσματα μπορεί να αλλάξουν όμως από την μια μέρα στην άλλη. Εφόσον η συγκεκριμένη υπηρεσία είναι καθαρά θέμα software και υποστήριξη παρόχου, από την μια στιγμή στην άλλη, με μια απλή αναβάθμιση, μπορεί η υπηρεσία να γίνει χειρότερη ή καλύτερη. Edit Οι έχοντες iPhone, ας ελέγξουν και το εξής: Ενώ μιλάτε με 4G VoLTE, εάν βρεθείτε σε περιοχή με 3G ή H+, η κλήση σας κρατάει ή πέφτει; Με το iPhone 11, μια 2ετία πίσω, η κλήση έπεφτε. Με τα Samsung όχι. Πάντα για Cosmote μιλάω.
  6. Καλή χρονιά και καλή επιτυχία σε όλους. from my S10lite
  7. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να δεις GPay σε ρολόι με Tizen. Απλά ξέχνα το. Το Samsung Pay (το οποίο μπαίνει στα Tizen), όταν και εφόσον έρθει στην Ελλάδα, τότε μπορείς να περιμένεις το πιστωτικό ίδρυμα να το υποστηρίξει. Συνεπώς, για αρχή, έχει να κάνει 100% με την Samsung. Στην μια περίπτωση το ρολόι δεν παίρνει GPay (λογικό) και στην άλλη δεν έχει φέρει καν το Samsung Pay στην χώρα μας. from my S10lite
  8. Παιδιά να πω κάτι (και συγγνώμη εάν κατάλαβα λάθος). Η ερώτηση η αρχική ήταν "μπορώ να πληρώσω με το ρολόι;". Τα ρολόγια της Samsung που έχουν Tizen (όπως όλα τα Galaxy watch πρίν του 4) δεν μπορούν να πάρουν Google Pay. Ακόμα λοιπόν και εάν οι τράπεζες μπούν στο GPay, θα μπορούμε να πληρώσουμε με το κινητό, αλλά ΟΧΙ με το ρολόι, το οποίο ΔΕΝ παίρνει GPay. Τα Tizen ρολόγια παίρνουν Samsung Pay, το οποίο όμως...το πιθανότερο είναι να μην έρθει ποτέ στην Ελλάδα. Εν τέλη: όσοι έχουν ρολόγια με Tizen, το πιθανότερο είναι να μην καταφέρουν ποτέ να πληρώσουν μέσω εφαρμογής ρολογιού (και σίγουρα όχι μέσω GPay). Διορθώστε με εάν κατάλαβα κάτι λάθος από την συζήτηση.
  9. Προσωπικά δεν έχω παρατηρήσει τέτοια δυσλειτουργία. Η συνομιλία είναι πεντακάθαρη (μάλιστα θεωρείτε από τις καλύτερες...αν όχι η καλύτερη που κυκλοφορεί σε Android-ρολόι) και για εμένα και για τον συνομιλητή ο οποίος δεν παίρνει χαμπάρι εάν μιλάς από το κινητό ή από το ρολόι. Μήπως το έβρεξες και δημιουργεί παραμορφώσεις επειδή δεν έχει στεγνώσει ακόμα;
  10. Καλημέρα σε όλους. Ένα πραγματικά ΠΟΛΥ χρήσιμο topic για μια από τις πιο χρήσιμες και όμως πιο περιθωριοποιημένες εφαρμογές που ενσωματώθηκαν εδώ και μερικά χρόνια στα Smartphones. Έχω την εντύπωση ότι για πληρωμές σε POS το μόνο που απαιτείται είναι το NFC. Δεν χρειάζονται δεδομένα. Προσωπικά έχω τα δεδομένα πάντα ανοιχτά, οπότε δεν το έχω δοκιμάσει, το έχω όμως διαβάσει σε άλλα topic.
  11. Για όποιον δεν χρησιμοποιεί τις fitness δυνατότητες του ρολογιού. Το ρολόι το χρησιμοποιώ μόνο για ειδοποιήσεις και για ομιλία (όταν το απαιτήσουν οι συνθήκες). Δεν το χρησιμοποιώ για γυμναστική ούτε με ενδιαφέρουν οι μετρήσεις πίεσης, βημάτων κλπ. Με βάση την δική μου χρήση (χωρίς καταμέτρηση παλμών) η μπαταρία του κρατούσε 2-2,5 μέρες. Αποφάσισα να απενεργοποιήσω ότι δεν χρησιμοποιώ. Από το κινητό απεγκατέστησα τις εφαρμογές Samsung Health και Samsung Health monitoring. Δυστυχώς οι παραπάνω εφαρμογές δεν μπορούν να απεγκατασταθούν από το ρολόι. Αυτό που έκανα για να τις "βγάλω εκτός" ήταν να κόψω τα δικαιώματα από τους αισθητήρες (Ρυθμίσεις - Εφαρμογές - Δικαιώματα). Το αποτέλεσμα είναι να φορτίζω κάθε 4-4,5 ημέρες (ανάλογα με την συχνότητα των ειδοποιήσεων).
  12. @korakios Σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Είδα το συμβόλαιο του online. Γράφει ότι παίρνει κανονικά ΚΟΤ, έχεις δίκιο. Να σου πω την αλήθεια, αν και τα μελέτησα αρκετά πριν επιλέξω, δεν πήρα χαμπάρι ότι το enter δεν δέχεται ΚΟΤ 🙄 Ευτυχώς επέλεξα το online (για άλλους λόγους βέβαια, αλλά έτυχα και στο ΚΟΤ το οποίο είμαι δικαιούχος). Όσο για το online, το έχω ενεργοποιήσει ΚΑΙ μέσω ebill από την πρώτη μέρα (μου το είχαν επισημάνει και από την εξυπηρέτηση) οπότε θεωρητικά είμαι οκ.
  13. @korakios 1) Μισό γιατί με ξέρανες τώρα: Τί σημαίνει ότι το ender δεν δέχεται ΚΟΤ. Εάν είσαι δικαιούχος δηλαδή, δεν παίρνεις έκπτωση; Το ίδιο συμβαίνει και με το Online; 2) Εγώ μπήκα εδώ και λίγο καιρό στο Online. Τί σημαίνει σε βάζουν στο Γ1;
  14. Δεν είχα πάρει χαμπάρι τίποτα από τις ρήτρες ρε γμτ... Εδώ στο forum μπήκα και είδα τί πραγματικά συμβαίνει και πόσο μεγάλο θα είναι όντως το φάσκελο που θα έρθει. Πραγματικά η τιμή του 0,0263€/kwh χωρίς ρήτρα είναι αυτό που λέμε "δεν υπάρχει" για την τρέχουσα χειμερινή περίοδο. Όμως, και το 0,05 αν και είναι διπλάσιο, αυτήν την στιγμή μου μοιάζει "φθηνό". Γιατί εάν εσύ πληρώσεις 25€ για 1MW εγώ θα πληρώσω 50€. Μεγάλη η διαφορά, δεν αντιλέγω. Εάν σκεφτείς όμως ότι με ρήτρα θα έπρεπε να πληρώσεις διαφορά TTF 73€ (για Νοέμβριο 93€ - 20€ άνω όριο = 73€) τότε λές ότι τα 25€ (τα οποία τουλάχιστον τα κατανάλωσες ρε αδερφέ!!!!) είναι λίγα! Λέω κάτι λάθος; 🤔
  15. Καλημέρα. Το γνωρίζεις δηλαδή αυτό το Gas Control; Είναι όντως χωρίς ρήτρες; Βρέξει χιονίσει, για 12 μήνες πληρώνεις 0,05 €/kWh και τέλος;
×
×
  • Create New...