Jump to content

Samsung Galaxy A52s 5G


Dr_Xous
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εφαρμογή πλήρους οθόνης έχω επιλογή μόνο για Netflix και speed test. Στο 2ο δεν κάνει τίποτα, Netflix το έχω κόψει για να δοκιμάσω.

Η εγκοπή λειτουργεί κανονικά, στην εφαρμογή που θα επιλέξεις. Αν και δεν βρίσκω να έχει ιδιαίτερο νόημα.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

32 minutes ago, Mark_K said:

Εφαρμογή πλήρους οθόνης έχω επιλογή μόνο για Netflix και speed test. Στο 2ο δεν κάνει τίποτα, Netflix το έχω κόψει για να δοκιμάσω.

Η εγκοπή λειτουργεί κανονικά, στην εφαρμογή που θα επιλέξεις. Αν και δεν βρίσκω να έχει ιδιαίτερο νόημα.

Εντάξει, πέρα απ' αυτό. Όταν πήρα τη συσκευή και το δοκίμασα λειτουργούσαν παντού και τα δύο. Τώρα το έχουν επιλεκτικά.

Samsung Galaxy  A52s 128/6GB 🙂

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς και είναι καλύτερο να μπορείς να επιλέγεις εφαρμογή που θα σου δουλεύει αυτό ανεξάρτητα από τις υπόλοιπες.

Link to comment
Share on other sites

μόλις ήρθε και σε εμάς τους cosmotes  η αναβάθμιση 

΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

member since: September 2003

Link to comment
Share on other sites

Μια ερώτηση για να βεβαιωθώ ότι έχω καταλάβει σωστά:

Πριν κάνα δίμηνο άλλαξα οθόνη και έκτοτε το κινητό λειτουργεό χωρίς κανένα πρόβλημα.

Την τελευταία βδομάδα, που βρέθηκα σε μέρη με οριακό σήμα, παρατήρησα ότι "'επαιζε" η οθόνη δλδ έκανε κάτι σαν χιόνια σε τηλεόραση με αναλογικό σήμα. Το πρόβληαμ αυτότο έκανε όχι ολόκληρη αλλά η μισή οθοόνη ή γενικά μέρος αυτής. 

 

Όποτε έχω καλό σήμα δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο.

Είναι το πρόβλημα που έχει αναφερθεί ξανά και από άλλους στο πρόσφατο παρελθόν και λύνεται με αλλαγή της ταινιάς εσωτερικά:

να σημειώσω πως πριν την αλλαγή της οθόνης δεν υπήρχε το παραπάνω πρόβλημα και η οθόνης δεν αλλάχτηκε από την αντιπροσωπία αλλά από τρίτο κατάστημα το οποίο όμως έβαλε αυθεντική οθόνη

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, geovrettos1987 said:

Μια ερώτηση για να βεβαιωθώ ότι έχω καταλάβει σωστά:

Πριν κάνα δίμηνο άλλαξα οθόνη και έκτοτε το κινητό λειτουργεό χωρίς κανένα πρόβλημα.

Την τελευταία βδομάδα, που βρέθηκα σε μέρη με οριακό σήμα, παρατήρησα ότι "'επαιζε" η οθόνη δλδ έκανε κάτι σαν χιόνια σε τηλεόραση με αναλογικό σήμα. Το πρόβληαμ αυτότο έκανε όχι ολόκληρη αλλά η μισή οθοόνη ή γενικά μέρος αυτής. 

 

Όποτε έχω καλό σήμα δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο.

Είναι το πρόβλημα που έχει αναφερθεί ξανά και από άλλους στο πρόσφατο παρελθόν και λύνεται με αλλαγή της ταινιάς εσωτερικά:

να σημειώσω πως πριν την αλλαγή της οθόνης δεν υπήρχε το παραπάνω πρόβλημα και η οθόνης δεν αλλάχτηκε από την αντιπροσωπία αλλά από τρίτο κατάστημα το οποίο όμως έβαλε αυθεντική οθόνη

Αυτο είναι το πρόβλημα που έχει αναφερθεί, κατά πάσα πιθανότητα χρειάζεσαι να αλλάξεις και τα υπόλοιπα για να λυθεί το πρόβλημά σου. Εγώ δεν θα ήμουν πολύ σίγουρος αν έχει μπει αυθεντική οθόνη από τη στιγμή που σου κάνει τα ίδια

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, geovrettos1987 said:

Μια ερώτηση για να βεβαιωθώ ότι έχω καταλάβει σωστά:

Πριν κάνα δίμηνο άλλαξα οθόνη και έκτοτε το κινητό λειτουργεό χωρίς κανένα πρόβλημα.

Την τελευταία βδομάδα, που βρέθηκα σε μέρη με οριακό σήμα, παρατήρησα ότι "'επαιζε" η οθόνη δλδ έκανε κάτι σαν χιόνια σε τηλεόραση με αναλογικό σήμα. Το πρόβληαμ αυτότο έκανε όχι ολόκληρη αλλά η μισή οθοόνη ή γενικά μέρος αυτής. 

 

Όποτε έχω καλό σήμα δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο.

Είναι το πρόβλημα που έχει αναφερθεί ξανά και από άλλους στο πρόσφατο παρελθόν και λύνεται με αλλαγή της ταινιάς εσωτερικά:

να σημειώσω πως πριν την αλλαγή της οθόνης δεν υπήρχε το παραπάνω πρόβλημα και η οθόνης δεν αλλάχτηκε από την αντιπροσωπία αλλά από τρίτο κατάστημα το οποίο όμως έβαλε αυθεντική οθόνη

Μαλλον πας για νεα αλλαγη ολων

Μια προχειρη λυση που εξαφανιζει σχεδον το προβλημα ειναι να εχεις στα δεδομενα την επιλογη 5g και επιλεγμενο στα 

Developer Options - Disable HW Overlays  

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, sotosok said:

Αυτο είναι το πρόβλημα που έχει αναφερθεί, κατά πάσα πιθανότητα χρειάζεσαι να αλλάξεις και τα υπόλοιπα για να λυθεί το πρόβλημά σου. Εγώ δεν θα ήμουν πολύ σίγουρος αν έχει μπει αυθεντική οθόνη από τη στιγμή που σου κάνει τα ίδια

Aρχικά ευχαριστώ για την απάντηση. Να πω ξανά πως ΔΕΝ μου κάνει τα ίδια, τώρα προέκυψε το πρόβλημα, μετά την αλλαγή...

Εφόσον λοιπόν σωστά κατάλαβα για ποιο πρόβλημα πρόκειται να ρωτήσω τα εξής:

α) πως ακριβώς τους το αναφέρω΄?

β)πως ακριβώς θα καταφέρω να διαπιστωθεί εφόσον συνδέεται με το σήμα μιας και πιθανά θα πουν ότι στα τεστ δεν τους παρουσια΄ζει τίποτα ?

γ) αν το παω σε αντιπροσωπία και πατήσω στην εγγύιση θα το δεχτούν?

 

υγ. το καταστημα πάντως που μου άλλαξε την οθόνη μου χει δώσει εγγύιση ενός έτους

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, geovrettos1987 said:

Aρχικά ευχαριστώ για την απάντηση. Να πω ξανά πως ΔΕΝ μου κάνει τα ίδια, τώρα προέκυψε το πρόβλημα, μετά την αλλαγή...

Εφόσον λοιπόν σωστά κατάλαβα για ποιο πρόβλημα πρόκειται να ρωτήσω τα εξής:

α) πως ακριβώς τους το αναφέρω΄?

β)πως ακριβώς θα καταφέρω να διαπιστωθεί εφόσον συνδέεται με το σήμα μιας και πιθανά θα πουν ότι στα τεστ δεν τους παρουσια΄ζει τίποτα ?

γ) αν το παω σε αντιπροσωπία και πατήσω στην εγγύιση θα το δεχτούν?

 

υγ. το καταστημα πάντως που μου άλλαξε την οθόνη μου χει δώσει εγγύιση ενός έτους

Το γνωρίζουν το πρόβλημα με το φριζάρισμα στην οθόνη είναι γνωστό σε όλους ακόμα και σε αυτούς που δεν έχουν θέματα, χιόνια όταν έχει χαμηλό σήμα και κάθετες χρωματιστές γραμμές να πεις πιστεύω να μην έχεις θεμα που άνοιξε το τηλέφωνο σου εκτός αντιπροσωπείας γιατί αν δεν έχει μπει η σωστή οθόνη θα το δούνε και θα σου κάνουνε θέματα, και τέλος ναι είναι στην εγγύηση η αλλαγή σε όλα 

Edited by sotosok
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, taliban said:

μόλις ήρθε και σε εμάς τους cosmotes  η αναβάθμιση 

Την κατέβασα κι εγώ πριν λίγο. Όσο πάει έρχεται και νωρίτερα. 7 Μαρτίου (ενημέρωση Φεβρουαρίου), 28 Μαρτίου, 25 Απριλίου και 24 Μαϊου. 😉

Edited by evris2013

Samsung Galaxy  A52s 128/6GB 🙂

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, geovrettos1987 said:

Aρχικά ευχαριστώ για την απάντηση. Να πω ξανά πως ΔΕΝ μου κάνει τα ίδια, τώρα προέκυψε το πρόβλημα, μετά την αλλαγή...

Εφόσον λοιπόν σωστά κατάλαβα για ποιο πρόβλημα πρόκειται να ρωτήσω τα εξής:

α) πως ακριβώς τους το αναφέρω΄?

β)πως ακριβώς θα καταφέρω να διαπιστωθεί εφόσον συνδέεται με το σήμα μιας και πιθανά θα πουν ότι στα τεστ δεν τους παρουσια΄ζει τίποτα ?

γ) αν το παω σε αντιπροσωπία και πατήσω στην εγγύιση θα το δεχτούν?

 

υγ. το καταστημα πάντως που μου άλλαξε την οθόνη μου χει δώσει εγγύιση ενός έτους

Το πρόβλημα είναι αυτό όπως σωστά περιγράφεις και οφείλεται σε σειρές συσκευών οι οποίες είχαν κακή μόνωση μιας καλωδιοταινίας η οποία αντικαθίσταται, μαζί με την οθόνη και την μπαταρία. Στο επίσημο σέρβις μου είχαν πει,  ότι η οθόνη είναι μαζί με την μπαταρία, οπότε αν γνωρίζεις ότι δεν αλλαχθηκε και η μπαταρία, ακόμα χειρότερα. Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά εγγύηση μάλλον δεν έχεις όταν η οθονη αλλαχθηκε με άλλη εκτός αντιπροσωπείας.

Δεν χάνεις τίποτα να δοκιμάσεις αλλά να είσαι προετοιμασμένος.

 

 

mi a1 / mi a3 / Samsung A52s 5G

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, geovrettos1987 said:

Aρχικά ευχαριστώ για την απάντηση. Να πω ξανά πως ΔΕΝ μου κάνει τα ίδια, τώρα προέκυψε το πρόβλημα, μετά την αλλαγή...

Εφόσον λοιπόν σωστά κατάλαβα για ποιο πρόβλημα πρόκειται να ρωτήσω τα εξής:

α) πως ακριβώς τους το αναφέρω΄?

β)πως ακριβώς θα καταφέρω να διαπιστωθεί εφόσον συνδέεται με το σήμα μιας και πιθανά θα πουν ότι στα τεστ δεν τους παρουσια΄ζει τίποτα ?

γ) αν το παω σε αντιπροσωπία και πατήσω στην εγγύιση θα το δεχτούν?

 

υγ. το καταστημα πάντως που μου άλλαξε την οθόνη μου χει δώσει εγγύιση ενός έτους

Αν καταλάβουν ότι έχει ανοιχτεί η οθόνη τότε είσαι εκτός εγγύησης. Το πας εσύ κ το παίζεις ανήξερος κ ότι γίνει.

Link to comment
Share on other sites

On 23/5/2023 at 9:48 ΠΜ, filip001 said:

Καλημέρα σας , 

εχει καμια εβδομάδα , που προσπαθει ν ανοιξει το google assistant μόνο του.

Το εχω απενεργοποιησει απο το google profile , αλλα βγαζει διαρκως μηνυμα.να το ενεργοποιησω. Πολύ σπαστικό.........

Καμια ιδεα , πως να "σκοτωσω" τον assistant χωρις root?

Link to comment
Share on other sites

On 24/5/2023 at 8:07 ΜΜ, challenge143 said:

Αν καταλάβουν ότι έχει ανοιχτεί η οθόνη τότε είσαι εκτός εγγύησης. Το πας εσύ κ το παίζεις ανήξερος κ ότι γίνει.

Έχουμε και λέμε:

 
Πρώτο και βασικό συμπέρασμα είναι ότι δυστυχώς αν τύχει κάτι σε μια συσκευή, πόσο μάλλον αν αυτή είναι εντός εγγύησης, πάμε μόνο στο επίσημο σέρβις. 
 
Το κατάστημα στο οποίο έφτιαξα το κινητό αρχικά δεν έδειξε να γνωρίζει το συγκεκριμένο πρόβλημα. Μίλησε για έλεγχο για να διαπιστωθεί αν φταίει η πλακέτα ή η οθόνη. Επανέλαβα ότι το πρόβλημα είναι γνωστό, αφορά την οθόνη και την καλωδίωση αυτής και ότι πριν της αλλαγή της δεν υπήρχε άρα σίγουρα συνδέεται με την αλλαγή που οι ίδιοι μου έκαναν. Τότε μου είπαν πως θα πρέπει να ελεγχθεί (λογικό) και πως πιθανά θα χρειαστεί να αποσταλεί αποσταλεί αυτούς σε σέρβις της Samsung με το οποίο συνεργάζεται το κατάστημα για να λαμβάνει γνήσια ανταλλακτικά κάτι που εμπειρικά θα χρειαστεί 7 εργάσιμες. 
 
Όταν για τρίτη φορά επανέλαβα ότι το πρόβλημα αφορά την αλλαγή της οθόνης για την οποία έχω εγγύηση από τους ίδιους άρα από τους ίδιους θα πρέπει να γίνει η αντικατάσταση δεν μου έδωσαν σαφή απάντηση και είπαν πάλι για έλεγχο. Επιπλέον όταν τους είπα αν μπορώ να λάβω κάποιο έγγραφο από αυτούς που να βεβαιώνει ότι μπήκε γνωστά οθόνη μου είπαν πως μόνο αν το πάω σε αυτούς και αυτοί το στείλουν σε σέρβις της επαρχίας με το οποίο συνεργάζεται το κατάστημα μπορεί να καλυφθεί εντός εγγύησης η αντικατάσταση ειδάλλως αλλα επίσημα σέρβις πιθανά δεν θα δεχτούν ότι η συσκευή ανοιχτηκε από τρίτο κατάστημα και δεν θα την δουν εντός εγγύησης.
 
 
 
Συμπερασματκα:
 
Κακώς πάμε τις συσκευές μας αλλού 
 
Κακώς το κατάστημα επιμένει να μην αναγνωρίζει και να ταλαιπωρεί έναν πελάτη του .
 
Πρόκειται για γνωστό πρόβλημα που είτε άλλαξαν την οθόνη μαζί με τα συναφή και έπεσα σε ελαττωματική παρτίδα ( αυτό έγινε μιας και πριν δεν υπήρχε πρόβλημα) είτε κράτησαν την παλιά ταινία (Κακώς προφανώς) για να τους μείνει κάβα ένα ανταλλακτικό, θα έπρεπε από την στιγμή που οι ίδιοι δίνουν εγγύηση να αλλάζουν οι ίδιοι εκ νέου την οθόνη χωρίς τρίπλες για "συνεργάτες" στην επαρχία κλπ κ
Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, geovrettos1987 said:

Έχουμε και λέμε:

 
Πρώτο και βασικό συμπέρασμα είναι ότι δυστυχώς αν τύχει κάτι σε μια συσκευή, πόσο μάλλον αν αυτή είναι εντός εγγύησης, πάμε μόνο στο επίσημο σέρβις. 
 
Το κατάστημα στο οποίο έφτιαξα το κινητό αρχικά δεν έδειξε να γνωρίζει το συγκεκριμένο πρόβλημα. Μίλησε για έλεγχο για να διαπιστωθεί αν φταίει η πλακέτα ή η οθόνη. Επανέλαβα ότι το πρόβλημα είναι γνωστό, αφορά την οθόνη και την καλωδίωση αυτής και ότι πριν της αλλαγή της δεν υπήρχε άρα σίγουρα συνδέεται με την αλλαγή που οι ίδιοι μου έκαναν. Τότε μου είπαν πως θα πρέπει να ελεγχθεί (λογικό) και πως πιθανά θα χρειαστεί να αποσταλεί αποσταλεί αυτούς σε σέρβις της Samsung με το οποίο συνεργάζεται το κατάστημα για να λαμβάνει γνήσια ανταλλακτικά κάτι που εμπειρικά θα χρειαστεί 7 εργάσιμες. 
 
Όταν για τρίτη φορά επανέλαβα ότι το πρόβλημα αφορά την αλλαγή της οθόνης για την οποία έχω εγγύηση από τους ίδιους άρα από τους ίδιους θα πρέπει να γίνει η αντικατάσταση δεν μου έδωσαν σαφή απάντηση και είπαν πάλι για έλεγχο. Επιπλέον όταν τους είπα αν μπορώ να λάβω κάποιο έγγραφο από αυτούς που να βεβαιώνει ότι μπήκε γνωστά οθόνη μου είπαν πως μόνο αν το πάω σε αυτούς και αυτοί το στείλουν σε σέρβις της επαρχίας με το οποίο συνεργάζεται το κατάστημα μπορεί να καλυφθεί εντός εγγύησης η αντικατάσταση ειδάλλως αλλα επίσημα σέρβις πιθανά δεν θα δεχτούν ότι η συσκευή ανοιχτηκε από τρίτο κατάστημα και δεν θα την δουν εντός εγγύησης.
 
 
 
Συμπερασματκα:
 
Κακώς πάμε τις συσκευές μας αλλού 
 
Κακώς το κατάστημα επιμένει να μην αναγνωρίζει και να ταλαιπωρεί έναν πελάτη του .
 
Πρόκειται για γνωστό πρόβλημα που είτε άλλαξαν την οθόνη μαζί με τα συναφή και έπεσα σε ελαττωματική παρτίδα ( αυτό έγινε μιας και πριν δεν υπήρχε πρόβλημα) είτε κράτησαν την παλιά ταινία (Κακώς προφανώς) για να τους μείνει κάβα ένα ανταλλακτικό, θα έπρεπε από την στιγμή που οι ίδιοι δίνουν εγγύηση να αλλάζουν οι ίδιοι εκ νέου την οθόνη χωρίς τρίπλες για "συνεργάτες" στην επαρχία κλπ κ

Δυστυχώς έκανες λάθος επιλογή σε ένα τηλέφωνο που είναι στην εγγύηση, η αξία της καλωδιοταινίας είναι αμελητέα για να την κρατήσουν απλά δεν γνώριζαν

Edited by sotosok
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, geovrettos1987 said:

 

 
 
 
 

Αν επιτρέπεται σε γνωστά μαγαζιά το πήγες όπως<< irepair >>

Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, filip001 said:

Καμια ιδεα , πως να "σκοτωσω" τον assistant χωρις root?

Εύκολο 

https://forum.xda-developers.com/t/tool-adb-appcontrol-1-8-0-ultimate-app-manager-debloat-tool-tweaks.4147837/

Νικήτας
Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, nik187 said:

Ωραίο..  Αλλά ποιες εφαρμογές θα απανεργοποιησουμε χωρίς να δημιουργηθεί πρόβλημα στο σύστημα? 

Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, christos_087 said:

Ωραίο..  Αλλά ποιες εφαρμογές θα απανεργοποιησουμε χωρίς να δημιουργηθεί πρόβλημα στο σύστημα? 

Συγγνώμη αλλά αυτό δεν το γνωρίζω. 

Η απάντηση μου ήταν να σε βοηθήσω στο χωρίς root.

Καλημέρα 

Νικήτας
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Παιδιά καλησπέρα. Για κάποιο λόγο η δόνηση έχει σταματήσει να χτυπά. Έκανα και διαγνωστικό έλεγχο αλλά δεν μπορεί να βρει κάτι. Ξέρει κανείς αν πρέπει να κάνω κάτι; 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Alexref said:

Παιδιά καλησπέρα. Για κάποιο λόγο η δόνηση έχει σταματήσει να χτυπά. Έκανα και διαγνωστικό έλεγχο αλλά δεν μπορεί να βρει κάτι. Ξέρει κανείς αν πρέπει να κάνω κάτι; 

Προτού το στείλεις σέρβις κάνε μια επαναφορά εργοστασιακων ρυθμίσεων. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...