Jump to content

Αεροπορικές εταιρείες: Αγαπημένες, εμπειρίες, απορίες


lewton
 Κοινοποίηση

Ψηφίστε μια ή περισσότερες.  

836 members have voted

  1. 1. Ψηφίστε μια ή περισσότερες.

    • Ολυμπιακή (παλιά και νέα)
      159
    • Aegean
      170
    • Cyprus Airways
      23
    • Air France/KLM
      50
    • Lufthansa
      96
    • Easyjet
      51
    • British Airways
      123
    • Alitalia
      43
    • Singapore Airlines
      22
    • Άλλη
      99


Recommended Posts

Alex0077, αν θες άνετο ταξίδι για Νέα Υόρκη, όσον αφορά το αεροπλάνο, να προτιμήσεις Boeing 777. Έχει πολύ άνετο κάθισμα, στην οικονομική θέση, το οποίο έχει πολύ ωραία κλίση όταν θες να ξαπλώσεις. Το κάθισμά του είναι λίγο πιο φαρδύ, από τα αντίστοιχα των Α340 & Α380. Αλλά τα καθίσματά του είναι λίγο πιο ψηλά, από το συνηθισμένο.

 

Αν πετάξεις με Α380 δε θα δεις διαφορά στην πτήση, αν είσαι οικονομική θέση. Απλά στην προσγείωση θα νιώσεις 570 τόννους να ακουμπάνε το έδαφος.... :P Είναι αυτό που λέμε "you will feel it...."

 

YΓ: Πήγα Σαγκάη μέσω Ντουμπάι (γύρω στις 9 ώρες), με 777 και γύρισα με Α380. Ντουμπάι πήγα με Α340 (return trip).

Hello !
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 748
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Μπορεί να έχεις δίκιο.. Γενικά δεν τα φοβάμαι και πολύ και μου αρέσει πάρα πολύ το ταξίδι με το αεροπλάνο, αλλά αν σου δίνεται η δυνατότητα πχ να επιλέξεις ε θα το επέλεγα.. :p

Κακώς, κάκιστα (και εγώ θα επέλεγα το Α380 αλλά για την εμπειρία του γίγαντα, όχι επειδή οι 4 κινητήρες είναι ασφαλέστεροι).

 

1. Ελάχιστα ατυχήματα στην ιστορία της αεροπορίας οφείλονταν σε βλάβη στον κινητήρα. Εγώ δε μπορώ να θυμηθώ κανένα μετά το 2000, αλλά αν θέλεις μπορείς να βρεις κάποιο. Αεροπλάνα συντρίβονται για χίλιους δύο λόγους, αλλά λόγω βλάβης σε κινητήρα.... ποτέ.

2. Ο κινητήρας δε δίνει ώθηση προς τα πάνω αλλά προς τα εμπρός. Ακόμα και να σταματήσουν όλοι οι κινητήρες ενός αεροσκάφους η ώθηση που ήδη έχει θα του επιτρέψει να πετάξει για πολλά χμ. Εδώ μιλάμε για το να σταματήσει ο ένας κινητήρας. Ε τότε με μόλις 50% ή 75% των κινητήρων του μπορεί να κάνει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα. Ο Ατλαντικός έχει διάφορα αεροδρόμια κατά μήκος της διαδρομής από Ευρώπη προς ΗΠΑ, γιατί τα αεροπλάνα ανεβαίνουν βόρεια για να κόψουν δρόμο. Να μου έλεγες για τον Ειρηνικό να πω ναι, καλύτερα τετρακινητήριο.

3. Προσωπικά θεωρώ ένα δοκιμασμένο χρόνια αεροσκάφος (πχ το 767, το 777 ή το A330) ένα κλικ ασφαλέστερα από αυτά που έχουν δοκιμαστεί λιγότερα από 5 χρόνια. Νωρίτερα μέσα στο 2011 παραλίγο να θρηνήσουμε 500 ανθρώπινες ζωές λόγω λάθος της Rolls-Royce στο σχεδιασμό του κινητήρα ενός A380 της Qantas. Για την ακρίβεια μια διαρροή λαδιού ανάγκασε τον πιλότο σε αναγκαστική προσγείωση, και εκ των υστέρων διαπιστώθηκε ότι για λίγα εκατοστά θα μπορούσε να εκραγεί ο κινητήρας με μοιραία αποτελέσματα. Αποτέλεσμα: όλα τα A380 με τον κινητήρα της Rolls-Royce (υπάρχει και η επιλογή του κινητήρα της P&W) καθηλώθηκαν για να διαπιστωθεί αν είχαν και άλλα το πρόβλημα, και αποδείχτηκε ότι η πρώτη παρτίδα το είχε. Αυτό συνέβη επειδή ο κινητήρας του A380 είναι ολοκαίνουριος και τους ξέφυγε κάποια λεπτομέρεια στο σχεδιασμό. Τέτοια περιστατικά θεωρώ απίθανο να συμβούν σε ένα αεροσκάφος ή έναν κινητήρα που είναι χρόνια στην αγορά.

4. Θεωρητικά αν σταματήσει ο ένας κινητήρας ένα τετρακινητήριο αεροσκάφος μπορεί να συνεχίσει για τον προορισμό του ενώ ένα δικινητήριο είναι υποχρεωμένο να κάνει αναγκαστική προσγείωση. Στην πράξη αυτό το πλεονέκτημα δεν ισχύει. Αν σταματήσει ένας κινητήρας οποιαδήποτε σοβαρή εταιρία θα δώσει εντολή για άμεση αναγκαστική προσγείωση στο κοντινότερο αεροδρόμιο.

5. Και για να τελειώσουμε, αν η πιθανότητα να πάει κάτι στραβά σε κάποιον κινητήρα είναι Χ, τότε η πιθανότητα να σου πάει στραβά σε πτήση σου είναι 2X με δικινητήριο και 4Χ σε τετρακινητήριο. Άρα τα μαθηματικά μίλησαν: δικινητήριο για να έχεις αυξημένες πιθανότητες να φτάσεις. :p

 

Ζούμε σε μια εποχή που η Emirates πετάει με δικινητήριο Βoeing 777 από το Dubai στο Seattle. Ας μην ακούμε επιχειρήματα που έρχονται από το 1980.... Και ας μην τρομάζουμε τον κόσμο.

 

Να πετάξεις για Αμερική με την πτήση που σου δίνει το καλύτερο value for money.

Value μπορεί να σημαίνει απλά να φτάσεις (οπότε παίρνεις απλά το φθηνότερο), αλλά άλλοι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω για έξτρα value (άλλος πληρώνει premium για να πετάξει απευθείας ή με συντομότερο connection time, άλλος πληρώνει premium για να μπει στο Α380 και άλλος πληρώνει premium για λίγο καλύτερη εξυπηρέτηση). Αυτό είναι προσωπική επιλογή. Αλλά το να πληρώσεις παραπάνω γιατί σου φαίνεται ότι το τετρακινητήριο είναι ασφαλέστερο είναι απλά χαζό.

Χαιρετίσματα από το AMS Schiphol. :)

Edited by lewton

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Μα ποιος μίλησε για airbus 380? Airbus 330 βλέπω ότι έχει η lufthansa για NY

Δεν έχω ταξιδέψει ποτέ μου με boeing.. Όσες φορές έχω ταξιδέψει (Ιταλία, Δανία, Βουλγαρία και εντός) έχω πάει μόνο με airbus.

Link to comment
Share on other sites

Μα ποιος μίλησε για airbus 380? Airbus 330 βλέπω ότι έχει η lufthansa για NY

Είπες ότι νιώθεις πιο ασφαλής με τετρακινητήριο από ότι με δικινητήριο και έκατσα και έγραψα 30 γραμμές για να σου εξηγήσω ότι δεν είναι ασφαλέστερο ένα τετρακινητήριο.

Ελπίζω να μην ψάχνεις απλά να βρεις τρόπο να μου την πεις. Στο myphone δε μπαίνω για να τσακωθώ για αεροπλάνα (να πέσει κανας καυγάς για κινητά το καταλαβαίνω, αλλά για αεροπλάνα; ;) ).

 

 

Ιδού και τι έγραψες:

Επίσης, δεν ξέρω γιατί αλλά θέλω να πάω με airbus και όχι με boeing.. Νομίζω είναι καλύτερη επιλογή (πέρα του ότι τα boeing νομίζω έχουν 2 κινητήρες ενώ τα airbus έχουν 4.

Και πιο κάτω έγραψες ότι νιώθεις πιο ασφαλής αν οι κινητήρες είναι 4.

Το αν είναι Α330, Α340, Α380 δεν είναι το θέμα.

 

Αλλά αφού κόλλησες στην λεπτομέρεια του τύπου, ελπίζω να ξέρεις ότι το Α330 είναι δικινητήριο. Στα μισά posts λες ότι είναι τετρακινητήριο Airbus και στα άλλα μισά ότι είναι Α330.

Edited by lewton

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Επί του πρακτέου, διάβασα τα του Customer Service της Easyjet, αλλά δεν μπορώ να βρω με βεβαιότητα: μπορείς αφού κλείσεις ένα εισιτήριο, να προσθέσεις αργότερα αποσκευές και speedy boarding;

 

edit: Για speedy boarding το βρήκα, για αποσκευές ακόμα...

Edited by VeCo

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Επί του πρακτέου, διάβασα τα του Customer Service της Easyjet, αλλά δεν μπορώ να βρω με βεβαιότητα: μπορείς αφού κλείσεις ένα εισιτήριο, να προσθέσεις αργότερα αποσκευές και speedy boarding;

 

edit: Για speedy boarding το βρήκα, για αποσκευές ακόμα...

Μου κάνει εντύπωση να μη μπορείς, αλλά δεν έχω κάποια κράτηση για επερχόμενη πτήση για να το ελέγξω.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Μου κάνει εντύπωση να μη μπορείς, αλλά δεν έχω κάποια κράτηση για επερχόμενη πτήση για να το ελέγξω.

 

Στην Ryanair μπορείς, οπότε φαντάζομαι πως μπορείς και στην Easyjet. Δεν είναι καθόλου βοηθητικό το Customer Service πάντως...

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Είπες ότι νιώθεις πιο ασφαλής με τετρακινητήριο από ότι με δικινητήριο και έκατσα και έγραψα 30 γραμμές για να σου εξηγήσω ότι δεν είναι ασφαλέστερο ένα τετρακινητήριο.

Ελπίζω να μην ψάχνεις απλά να βρεις τρόπο να μου την πεις. Στο myphone δε μπαίνω για να τσακωθώ για αεροπλάνα (να πέσει κανας καυγάς για κινητά το καταλαβαίνω, αλλά για αεροπλάνα; ;) ).

 

 

Ιδού και τι έγραψες:

 

Και πιο κάτω έγραψες ότι νιώθεις πιο ασφαλής αν οι κινητήρες είναι 4.

Το αν είναι Α330, Α340, Α380 δεν είναι το θέμα.

 

Αλλά αφού κόλλησες στην λεπτομέρεια του τύπου, ελπίζω να ξέρεις ότι το Α330 είναι δικινητήριο. Στα μισά posts λες ότι είναι τετρακινητήριο Airbus και στα άλλα μισά ότι είναι Α330.

 

 

Μάλλον δεν με κατάλαβες.. Φυσικά και δεν ψάχνω κάτι για να στην πω και ούτε μπορώ αφού δεν ξέρω από αεροπλάνα.. Απλά γράφω στην αρχή ότι θεωρώ ασφαλέστερα τα airbus γιατι ........... και μετά από κάτω μου λένε να ανεβάσω φωτογραφίες από το airbus 380 και είναι καινούρια κτλ και απλά γράφω προς όλους ότι δεν έγραψα πουθενά ότι θα ταξιδέψω με αυτό το καινούριο airbus αλλά με το 330... Δεν ξέρω αν έγινα σαφής αλλά δεν είχα κανένα ίχνος αντιπαράθεσης..

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν με κατάλαβες.. Φυσικά και δεν ψάχνω κάτι για να στην πω και ούτε μπορώ αφού δεν ξέρω από αεροπλάνα.. Απλά γράφω στην αρχή ότι θεωρώ ασφαλέστερα τα airbus γιατι ........... και μετά από κάτω μου λένε να ανεβάσω φωτογραφίες από το airbus 380 και είναι καινούρια κτλ και απλά γράφω προς όλους ότι δεν έγραψα πουθενά ότι θα ταξιδέψω με αυτό το καινούριο airbus αλλά με το 330... Δεν ξέρω αν έγινα σαφής αλλά δεν είχα κανένα ίχνος αντιπαράθεσης..

ΟΚ, πάντως για να λήξουμε το θέμα:

1. καλό είναι να μην νιώθουμε επιπλέον φόβο πετώντας με δικινητήριο για τους λόγους εξήγησα στο μακροσκελέστατο post. Μπορεί ενστικτωδώς να νομίζουμε ότι οι 4 κινητήρες θα μας σώσουν αλλά αυτό δεν έχει καμία ορθολογική βάση.

2. θα πετάξεις με Α330 και άρα 2 κινητήρες. Καλή πτήση! :)

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Turkish airlines και πάλι turkish airlines. Πετάω Chicago σε 20 μέρες :)

 

Σικάγο είναι ο επόμενος προορισμός μου τον Ιανουάριο...μόλις είδα ότι και η alitalia πάει Αμερική με σχετικά καλές τιμές.. Την έχει προτιμήσει κανείς προς Αμερική? Προς Ιταλία δεν είχα και την καλύτερη γνώμη βέβαια. Turkish δεν θα επέλεγα ποτέ :worry:

Link to comment
Share on other sites

Ε έχει διαφορά.. άλλο να υπάρχουν 4 κινητήρες και άλλο 2 σε περίπτωση βλάβης ή από πουλιά κτλ.. Εντάξει ακούγεται αστείο αλλά why not?

 

ETOPS

 

Alex0077, αν θες άνετο ταξίδι για Νέα Υόρκη, όσον αφορά το αεροπλάνο, να προτιμήσεις Boeing 777. Έχει πολύ άνετο κάθισμα, στην οικονομική θέση, το οποίο έχει πολύ ωραία κλίση όταν θες να ξαπλώσεις. Το κάθισμά του είναι λίγο πιο φαρδύ, από τα αντίστοιχα των Α340 & Α380. Αλλά τα καθίσματά του είναι λίγο πιο ψηλά, από το συνηθισμένο.

 

Συγνώμη, αλλά αυτά που γράφεις δεν ανταποκρίνονται στη πραγματικότητα!

 

Τα αεροπλάνα παραδίδονται από τους κατασκευαστές τους με άδεια καμπίνα στις στις αεροπορικές εταιρίες, οι οποίες είναι ελεύθερες να τη διαμορφώσουν όπως θέλουν (με τους ανάλογους περιορισμούς φυσικά σε θέματα ασφάλειας κλπ). Οπότε δεν έχει κανένα νόημα να λες ότι το αεροπλάνο Χ έχει καλύτερα καθίσματα από το Υ, αλλά μόνο ότι η economy class της Α εταιρίας είναι λιγότερο στριμωγμένη από της εταιρίας Β.

Motorola Razr i XT890 + Alcatel 2005D + Samsung GT-N5110
Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη, αλλά αυτά που γράφεις δεν ανταποκρίνονται στη πραγματικότητα!

 

Τα αεροπλάνα παραδίδονται από τους κατασκευαστές τους με άδεια καμπίνα στις στις αεροπορικές εταιρίες, οι οποίες είναι ελεύθερες να τη διαμορφώσουν όπως θέλουν (με τους ανάλογους περιορισμούς φυσικά σε θέματα ασφάλειας κλπ). Οπότε δεν έχει κανένα νόημα να λες ότι το αεροπλάνο Χ έχει καλύτερα καθίσματα από το Υ, αλλά μόνο ότι η economy class της Α εταιρίας είναι λιγότερο στριμωγμένη από της εταιρίας Β.

+1.

Μου ξέφυγε αυτό το σχόλιο επειδή ασχολήθηκα πολύ με την ασφάλεια των δικινητήριων! :p

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη, αλλά αυτά που γράφεις δεν ανταποκρίνονται στη πραγματικότητα!

 

Τα αεροπλάνα παραδίδονται από τους κατασκευαστές τους με άδεια καμπίνα στις στις αεροπορικές εταιρίες, οι οποίες είναι ελεύθερες να τη διαμορφώσουν όπως θέλουν (με τους ανάλογους περιορισμούς φυσικά σε θέματα ασφάλειας κλπ). Οπότε δεν έχει κανένα νόημα να λες ότι το αεροπλάνο Χ έχει καλύτερα καθίσματα από το Υ, αλλά μόνο ότι η economy class της Α εταιρίας είναι λιγότερο στριμωγμένη από της εταιρίας Β.

 

Sorry φίλε μου. Δεν το γνώριζα αυτό. Εγώ απλά είπα την εμπειρία μου.

Hello !
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Παιδια πεταω στις 27 για Salzburg με ενδιαμεσο την βιεννη. Ως τη Βιεννη πεταω με την Austrian. Και απο εκει μεχρι Salzburg με την Tyrolean. Γνωριζετε κατι για την 2η?...Ειδα οτι εχει μικρoτερο αεροπλανο σε σχεση με αυτο που πεταω με την Austrian (ελικοφορο). Παιζει να ειναι και θυγατρικη της Austrian δεν γνωριζω. Ευχαριστω.
Link to comment
Share on other sites

Παιδια πεταω στις 27 για Salzburg με ενδιαμεσο την βιεννη. Ως τη Βιεννη πεταω με την Austrian. Και απο εκει μεχρι Salzburg με την Tyrolean. Γνωριζετε κατι για την 2η?...Ειδα οτι εχει μικρoτερο αεροπλανο σε σχεση με αυτο που πεταω με την Austrian (ελικοφορο). Παιζει να ειναι και θυγατρικη της Austrian δεν γνωριζω. Ευχαριστω.

http://en.wikipedia.org/wiki/Tyrolean_Airways ;)

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω φιλε μου. Απο προσωπικη εμπειρια καποιος εχει αποψη?....

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει με κάποιο επιχείρημα (και όχι γιατί έτσι γουστάρει να κάνει) μπορεί μια αεροπορική να αρνηθεί την είσοδο στο αεροπλάνο όταν βρίσκεσαι στην πύλη επιβίβασης 20 λεπτά πριν την προγραμματισμένη αποχώρηση? :mad: :mad:

Τι θα πει ότι η πύλη κλείνει 30 λεπτά πριν την αναχώρηση?Τι είναι δοκιμαστικός σωλήνας, σφραγισμένος που δεν μπορεί να ξανανοίξει??

Τα 300+ ευρώ για να πάρω άλλη πτήση δεν τους νοιάζουν καθόλου?Είναι τόσο αλήτες στην Easyjet??

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Ναι στην easyjet ειναι αλητες και γυφτοι....για να ριξουν τις τιμες θα μας βαλουν να πιλοταρουμε τα αεροπλανα της...να καθαριζουμε μονοι μας...να φορτωνουμε το αεροπλανο μονοι μας και να το φουλαρουμε με κηροζινη
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει με κάποιο επιχείρημα (και όχι γιατί έτσι γουστάρει να κάνει) μπορεί μια αεροπορική να αρνηθεί την είσοδο στο αεροπλάνο όταν βρίσκεσαι στην πύλη επιβίβασης 20 λεπτά πριν την προγραμματισμένη αποχώρηση? :mad: :mad:

Τι θα πει ότι η πύλη κλείνει 30 λεπτά πριν την αναχώρηση?Τι είναι δοκιμαστικός σωλήνας, σφραγισμένος που δεν μπορεί να ξανανοίξει??

Τα 300+ ευρώ για να πάρω άλλη πτήση δεν τους νοιάζουν καθόλου?Είναι τόσο αλήτες στην Easyjet??

 

Δεν υπάρχει λογική με την Easyjet.... Για μένα είναι μακράν από τις χειρότερες εταιρείες....

Ο πατέρας μου πέταγε στις 15/10 από Ηράκλειο για Gatwick κατά τις 22,00. Είχε καθυστέρηση η πτήση κανένα μισάωρο και τελικά η εταιρεία αποφάσισε να βάλει μικρότερο αεροσκάφος, με αποτέλεσμα επιβάτες που είχαν κάνει τελευταίοι check in να μείνουν απέξω από το αεροσκάφος... Ο πατέρας μου ήταν ένας από αυτούς.... Φυσικά, οι επιβάτες που έμειναν απέξω όσο κι αν ζητούσαν τα χρήματά τους πίσω, δεν πήραν τίποτα. Το μόνο που έκανε η εταιρεία ήταν να προγραμματίσει την αναχώρησή τους από το Ηράκλειο, το επόμενο πρωί με την πρώτη πρωινή πτήση....

Και κανένας δεν ήξερε γιατί έβαλαν μικρότερο αεροσκάφος....

Hello !
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει με κάποιο επιχείρημα (και όχι γιατί έτσι γουστάρει να κάνει) μπορεί μια αεροπορική να αρνηθεί την είσοδο στο αεροπλάνο όταν βρίσκεσαι στην πύλη επιβίβασης 20 λεπτά πριν την προγραμματισμένη αποχώρηση? :mad: :mad:

Τι θα πει ότι η πύλη κλείνει 30 λεπτά πριν την αναχώρηση?Τι είναι δοκιμαστικός σωλήνας, σφραγισμένος που δεν μπορεί να ξανανοίξει??

Τα 300+ ευρώ για να πάρω άλλη πτήση δεν τους νοιάζουν καθόλου?Είναι τόσο αλήτες στην Easyjet??

 

Δεν θέλω να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, αλλά ρωτώ το έξης: εφόσον οι όροι το αναφέρουν ξεκάθαρα, γιατί σου κάνει εντύπωση που εφαρμόζεται;

 

Κατά τα άλλα, προφανώς για να λένε ότι η πύλη κλείνει 30 λεπτά πριν την πτήση, κάποιος λόγος θα υπάρχει, έτσι δεν είναι; Δεν νομίζω να έκατσε κάποιος και να πει «α, θα λέμε ότι η πύλη κλείνει ένα μισάωρο πριν την αναχώρηση, κι αν τους αρέσει, αν δεν τους αρέσει να πάνε με τα πόδια». :what:

 

Υ.Γ.

Για να κάνω και λίγο τον Mod, θυμίζω ότι οι προσωπικοί χαρακτηρισμοί απαγορεύονται. :)

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...