Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σήμερα (23/3) το μεσημέρι από κατάστημα Γερμανός αγόρασα πακέτο whatsup.

Στα 17 ευρώ. Λίγο πιασωκ@λιά μου φάνηκε αλλά δεν είναι καιρός για βόλτες οπότε λέω ΟΚ.

Η πωλήτρια μου είπε ότι θα έχω διαθέσιμα 17 ευρώ να αγοράσω ότι πακέτο ομιλίας ή δεδομένων θέλω.

Το απόγευμα έβαλα την sim σε ένα παλιό MLS IQ1280 . Οδηγίες δεν είχε το πακέτο.

Δοκίμασα να κάνω κλίση 3-4 φορές έκανε ένα "μπιπ" και έκλεινε η γραμμή .Όπως όταν είναι υπερφορτωμένο το δίκτυο ένα πράμα.

Δοκίμασα μετά από λίγο να καλέσω σταθερά και κινητά, η απόλυτη μουγκαμάρα. Πήρα το κινητό μου 2-3 φορές δεν χτύπησε.

Επειδή είχε και ένα εικονίδιο στην μπάρα σαν απαγορευτικό υπέθεσα ότι ακόμα δεν έχει ενεργοποιηθεί η σύνδεση.

Κατέβασα το app της cosmote και τότε είδα ότι το υπόλοιπο μου είναι 0,25 ευρώ και επίσης ότι το υπόλοιπο λήγει στις 13/4 η φραγή μπαίνει στις 13/5 και η σύνδεση λήγει στις 15/3/2021.

Κάπου εκεί κατάλαβα ότι το MLS έχει θέμα στο ακουστικό.Μια ακούγεται και μια όχι .Οπότε η βουβαμάρα μάλλον ήταν από αυτό.

Έβαλα λοιπόν τη sim στη δεύτερη θέση του xiaomi μου.

Κοιτάζοντας το φάκελο που ήταν η sim δίνει ως τηλέφωνο εξυπηρέτησης το 13888.

Κάλεσα. Μήνυμα υποδοχής και μετά ο C3PO (στο περίπου)

"Γιατί καλέσατε ; "

τι να πω τώρα ; Άντε λέω "Υπόλοιπο whatsup"

Απάντηση :"εχετε πρόβλημα με την cosmote tv ; "

" ΟΟΟΟΟΧΙΙΙΙΙΙ "

"Παρακαλώ δώστε τον αριθμό"

πληκτρολογώ το νούμερο "Ο αριθμός που δώσατε είναι καρτοκινητό και η υπηρεσία αυτή είναι για συμβόλαια "

ΕΕΕΕ ;;;;

Πάνε τα 19 λεπτά !

Ψάχνω στο pc βρίσκω σε σελίδα της cosmote ότι η εξυπηρέτηση είναι στο 13838.

Καλώ και μου λέει "Έχετε 15 δευτερόλεπτα ..." Μήνυμα υποδοχής και κλείνει η γραμμή !!! Τέλος τα φράγκα ,κάντε ανανέωση ...

Προσπάθησα μετά από το άλλο μου νούμερο και δεν έβγαζα άχνα μέχρι να πει ότι θα με συνδέσει με κάτι που αναπνέει ...σιγά ... "όλοι απασχολημένοι,καλέστε αργότερα "...πούλος . Ξανά και ξανά και ξανά !

Οπότε τώρα έχω μια sim που την πλήρωσα 17 ευρώ και έχει υπόλοιπο 0,06 ευρώ ! (έδωσα και κάτι ψιλά από το άλλο νούμερο να μιλάω με τις σιλικόνες)

Το δε υπόλοιπο λήγει στις 13/4 !!!

Επειδή το ακουστικό του MLS δεν λειτουργούσε καλά, πέρασε από το μυαλό μου το απίθανο σενάριο να έφαγε το ποσό ενώ δεν άκουγα.

Μπα... κοίταξα του χρόνους εξερχομένων και είναι συνολικά 65 δευτερόλεπτα από τα οποία τα 41 5-6 κλήσεις στο κινητό μου που δεν χτύπησε ποτέ και 19 σε ένα σταθερό που δεν ήταν καν στην πρίζα ! Και 5 δεύτερα σε ένα λάθος νούμερο !

Οπότε παλικάρια μου τι παίχτηκε ;

1.Που είναι τα 17 ευρά ωεωωωω ;

2.Γιατί λήγει σε 20 μέρες το υπόλοιπο ; (έτσι είναι στο whatsup ; )

3. Που θα καλέσω να βγάλω μία άκρη να μην τρέχω στο Γερμανό εν μέσω απαγορεύσεων ;

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν ερθει το υπόλοιπο σε λιγη ώρα, κάλεσε τον Γερμανό .

Επίσης η κληση στο 13888 από σταθερό οτε ε7ναι δωρεάν.

Link to comment
Share on other sites

Thanks !

Για τις ημερομηνίες έχεις άποψη ; Γιατί δίνει λήξη σε 20 μέρες μόνο ; Έτσι είναι σε κάθε νέα σύνδεση ; Δεν έπρεπε να είναι 30 ;

Link to comment
Share on other sites

60 ημέρες είναι η λήξη Άρα σου δώσαν προ-ενεργοποιημένη κάρτα.
Link to comment
Share on other sites

Γίνομαι κουραστικός τώρα αλλά μια τελευταία ερώτηση σε παρακαλώ.

Δηλαδή είχε ενεργοποιηθεί στο όνομα αλλού και μου έκαναν μεταβίβαση αντί για έναρξη; μου ζήτησαν ταυτότητα έβγαλαν φωτοτυπία πλήρωσα και έφυγα. Δεν μου ζήτησαν κάποιο άλλο στοιχείο πχ διεύθυνση ούτε συμπλήρωσαν μπροστά μου κάποια φόρμα στον υπολογιστή. Αυτή είναι η στάνταρ διαδικασία; μια φωτοτυπία Α.Δ.Τ. ;

Πάντως η σιμ ήταν σε σφραγισμένη ζελατίνα 100%.θα προσπαθήσω να βγάλω άκρη αύριο και θα ποσταρω αν έχω νέα. Ευχαριστώ και πάλι!

Edited by NIKOS1973
Link to comment
Share on other sites

Το οτι η σύνδεση λήγει στις 15/03/2021 σημαίνει ότι η ενεργοποίηση έγινε 13 μήνες πριν δηλαδή στις 15/2/2020

το ότι το υπόλοιπο λήγει σε 20 ημέρες δείχνει το ίδιο πραγμα δηλαδή ότι η κάρτα ενεργοπιήθηκε 60 ημέρες πρίν.

Φυσικα η καρτα ανήκε σε άλλον και μεταβιβαστηκε στο όνομα σου. Περισσότερα θα σου πουν στο κατάστημα.

Το ότι η κάρτα ήταν κλειστή σημαίνει ότι η ενεργοποίηση έγινε ηλεκτρονικά και δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ.

Εσύ αυτό που χρειάζεσαι είναι να σου βάλουν το υπόλοιπο. τα άλλα είναι απλά ότι το κατάστημα έπρεπε να πιάσει τους στόχους του και ενεργοποίησε μερικές καρτες τον Φεβρουάριο. Αυτό πιστεύω έγινε. Αν σου βάζαν τα 17 ευρώ σήμερα δεν θα καταλάβαινες τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Όταν λες ότι αγόρασες πακέτο What's up 17 euro εννοείς με κινητό μέσα και αριθμό; Η σκέτο αριθμό;
Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Προσπαθώ τώρα κσι μια εβδομάδα να κάνω φορητότητα δυο νούμερα από Vodafone σε καρτα cosmote και κανένας από cosmote δεν θέλει να το κάνει σε κατάστημα που έχω πάει λένε σαν πρόφαση ότι δεν έχουν κάρτες έχω καλέσει στο 13888 έχω στείλει mail καμία απάντηση ,έχει κανεις καμία ιδέα πως θα το κάνω ?

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Προσπαθώ τώρα κσι μια εβδομάδα να κάνω φορητότητα δυο νούμερα από Vodafone σε καρτα cosmote και κανένας από cosmote δεν θέλει να το κάνει σε κατάστημα που έχω πάει λένε σαν πρόφαση ότι δεν έχουν κάρτες έχω καλέσει στο 13888 έχω στείλει mail καμία απάντηση ,έχει κανεις καμία ιδέα πως θα το κάνω ?

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

 

δεν ειναι προφαση. Οντως δεν υπαρχουν. Μονο με καρτοσυμβολαιο/συμβολαιο ερχεσαι αμεσα

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Όταν λες ότι αγόρασες πακέτο What's up 17 euro εννοείς με κινητό μέσα και αριθμό; Η σκέτο αριθμό;

 

Σκέτο αριθμό .Χαρτονένιο φακελάκι με σιμ και ένα χαρτάκι 5x5 cm με οδηγίες για τα pin-puk. Λογικά καλύπτει 2x8,5 που είναι το call them all πακέτο.

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι προφαση. Οντως δεν υπαρχουν. Μονο με καρτοσυμβολαιο/συμβολαιο ερχεσαι αμεσα

 

 

Δηλαδή κάρτα σκέτη το ξεχνάμε ;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

....θα προσπαθήσω να βγάλω άκρη αύριο και θα ποσταρω αν έχω νέα. Ευχαριστώ και πάλι!

Προκαταβολικά συγνώμη για το σεντόνι !

Μίλησα σήμερα το πρωί με το κατάστημα που πήρα το πακέτο.

Η κοπέλα που μιλήσαμε επέμενε ότι η κάρτα είχε χρήματα. Όχι το ονομαστικό ποσό των 17 ευρώ αλλά λιγότερο προφανώς λόγο του ΦΠΑ και του τέλους.

Ρώτησε μάλιστα και την άλλη κοπέλα που μου την έδωσε χτες και την άκουσα να το επιβεβαιώνει. Επέμενε .Με λίγα λόγια προσπαθούσε να με βγάλει είτε απατεώνα είτε ηλίθιο. Και πέρα από τα χρήματα, δεν μπορούσε να κατανοήσει σε καμία περίπτωση ότι όταν παίρνω ένα πακέτο σύνδεσης έχω την απαίτηση να λήγει το ποσό σε 2 μήνες και η φραγή να μπαίνει σε 3 και όχι σε 20 και 50 μέρες αντίστοιχα. Με εκνεύρισε τόσο που ανέβασα ένταση φωνής ( απλά ένταση , δεν έβρισα ούτε κατά διάνοια) . Και μου το έκλεισε στη μούρη ! Στη συνέχεια δεν σήκωνε το τηλέφωνο (πήρα 3 φορές και με γείωναν).

Με φόρτισε τόσο που μετέθεσα την προγραμματισμένη αυριανή μου επίσκεψη μου στο Σ/Μ μόνο και μόνο για να περάσω από εκεί.

Με το που μπαίνω στο αυτοκίνητο μήνυμα ότι μπήκαν 10,71. Αλλά είχα ήδη πάρει ανάποδες.

Πέρασα. Η ίδια επιμονή ! "Ο κύριος τα κατανάλωσε" είπε σε άλλο υπάλληλο που ρώτησε τι και πως.

"Έτσι μας έρχονται οι κάρτες , προενεργοποιημένες", "είναι πολιτική της εταιρίας" κλπ

Η κάρτα είχε πάνω μια αυτοκόλλητη λευκή ετικέτα που είχαν γράψει με στυλό 14/4 . Προφανώς για να ξέρουν πότε λήγει.

Ρωτάω τον άλλο υπάλληλο πόσο χρόνο έχω από τη στιγμή ενεργοποίησης . Λέει αυτός 2 μήνες υπόλοιπο 3 μήνες φραγή.

"Και εμένα γιατί λέει στην εφαρμογή 20 μέρες και 50 μέρες ; "

Ξανά μανά τα ίδια. "έτσι γίνεται" , "είναι πολιτική της εταιρίας , ¨"έρχονται ενεργοποιημένες " κλπ κλπ

"Δηλαδή αν την πάρω στις 13/4 στις 14/4 χάνω το ποσό ; "

"ΝΑΙ "

"Δηλαδή αν μέχρι τις 14/4 δεν την πάρει κανείς πετάτε το πακέτο ;"

"ΝΑΙ "

Μάταια προσπαθούσα να της δώσω να καταλάβει πως όταν παίρνω πακέτο πρέπει να έχει το ποσό,να λήγει σε 2 μήνες και σε 3 φραγή.

Μου πέταξε δε το αμίμητο ότι "στατιστικά ο μέσος χρήστης βάζει μια κάρτα σε ...τόσο χρόνο ... οπότε όταν την αγοράζει δεν έχει νόημα το δίμηνο" !!!

Και όταν είπα ότι "εγώ όταν την αγοράζω γνωρίζω ότι για 2 μήνες έχω εξερχόμενες και 3 μήνες εισερχόμενες και δεν είναι θέμα στατιστικής αλλά όρων παροχής" ξαναπεράσαμε στην ίδια συζήτηση "έτσι γίνεται" , "είναι πολιτική της εταιρίας , ¨"έρχονται ενεργοποιημένες " κλπ κλπ

Η κοπέλα εν ολίγοις είναι στόκος !

Μου λέει σε κάποια φάση "σας τα έβαλα τα λεφτά, από την τσέπη μου".

Της λέω "δεν είναι θέμα χρημάτων , είναι θέμα τάξης και συμπεριφοράς"

Και απαντά : "είναι θέμα χρημάτων γι αυτό ήρθατε από εδώ"

"Μα αν ήταν θέμα χρημάτων γιατί να κάνω 8 χιλιόμετρα να έρθω από εδώ αφού τα χρήματα μπήκαν ; " Ούτε αυτό το κατάλαβε !

"Γιατί μου λέτε όλα αυτά τα παλαβά ; πείτε έγινε ένα λάθος και θα είχε λήξει το θέμα ! "

Ξανά τα ίδια :"έτσι γίνεται" , "είναι πολιτική της εταιρίας , ¨"έρχονται ενεργοποιημένες " κλπ κλπ

Τέλος πάντων...λογική συζήτηση δεν υπήρχε περίπτωση να γίνει οπότε έφυγα.

Δεν κατάλαβα τελικά τι παίχτηκε ,πως φαγώθηκαν τα χρήματα του πακέτου, τι αλχημείες κάνουν και γατί πρέπει να ελέγξουν κατά την πώληση αν υπάρχουν χρήματα σε ένα κλειστό πακέτο !

Επειδή η δεύτερη πωλήτρια είπε 2 φορές ότι τσέκαρε να υπάρχουν τα χρήματα για μια στιγμή αναρωτήθηκα "Μωρέ λες ; "

Αλλά δεν γίνεται να φαγωθούν 10,71 ευρώ (τόσο είναι τελικά το ποσό) σε 5-6 κλήσεις (προσπάθειες κλήσης) που έκανα προς το άλλο κινητό μου που δεν χτύπησε καν και μία το σταθερό εκτός πρίζας !

Τέλος πάντων ...την ήξερα ο λαλάκας τη δουλειά με το μπακάλικο τους αλλά ήταν χτες κλειστό το κατάστημα ΟΤΕ και βιαζόμουν να δώσω το κινητό στους γονείς μου που έφευγαν για το σπίτι τους.

Και τη δουλειά μου δεν έκανα και τα νεύρα μου τέντωσαν.

ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ στο μαγαζάκι τους , ούτε για διαφημιστικό φυλλάδιο !

Link to comment
Share on other sites

Προκαταβολικά συγνώμη για το σεντόνι !

Μίλησα σήμερα το πρωί με το κατάστημα που πήρα το πακέτο.

Η κοπέλα που μιλήσαμε επέμενε ότι η κάρτα είχε χρήματα. Όχι το ονομαστικό ποσό των 17 ευρώ αλλά λιγότερο προφανώς λόγο του ΦΠΑ και του τέλους.

Ρώτησε μάλιστα και την άλλη κοπέλα που μου την έδωσε χτες και την άκουσα να το επιβεβαιώνει. Επέμενε .Με λίγα λόγια προσπαθούσε να με βγάλει είτε απατεώνα είτε ηλίθιο. Και πέρα από τα χρήματα, δεν μπορούσε να κατανοήσει σε καμία περίπτωση ότι όταν παίρνω ένα πακέτο σύνδεσης έχω την απαίτηση να λήγει το ποσό σε 2 μήνες και η φραγή να μπαίνει σε 3 και όχι σε 20 και 50 μέρες αντίστοιχα. Με εκνεύρισε τόσο που ανέβασα ένταση φωνής ( απλά ένταση , δεν έβρισα ούτε κατά διάνοια) . Και μου το έκλεισε στη μούρη ! Στη συνέχεια δεν σήκωνε το τηλέφωνο (πήρα 3 φορές και με γείωναν).

Με φόρτισε τόσο που μετέθεσα την προγραμματισμένη αυριανή μου επίσκεψη μου στο Σ/Μ μόνο και μόνο για να περάσω από εκεί.

Με το που μπαίνω στο αυτοκίνητο μήνυμα ότι μπήκαν 10,71. Αλλά είχα ήδη πάρει ανάποδες.

Πέρασα. Η ίδια επιμονή ! "Ο κύριος τα κατανάλωσε" είπε σε άλλο υπάλληλο που ρώτησε τι και πως.

"Έτσι μας έρχονται οι κάρτες , προενεργοποιημένες", "είναι πολιτική της εταιρίας" κλπ

Η κάρτα είχε πάνω μια αυτοκόλλητη λευκή ετικέτα που είχαν γράψει με στυλό 14/4 . Προφανώς για να ξέρουν πότε λήγει.

Ρωτάω τον άλλο υπάλληλο πόσο χρόνο έχω από τη στιγμή ενεργοποίησης . Λέει αυτός 2 μήνες υπόλοιπο 3 μήνες φραγή.

"Και εμένα γιατί λέει στην εφαρμογή 20 μέρες και 50 μέρες ; "

Ξανά μανά τα ίδια. "έτσι γίνεται" , "είναι πολιτική της εταιρίας , ¨"έρχονται ενεργοποιημένες " κλπ κλπ

"Δηλαδή αν την πάρω στις 13/4 στις 14/4 χάνω το ποσό ; "

"ΝΑΙ "

"Δηλαδή αν μέχρι τις 14/4 δεν την πάρει κανείς πετάτε το πακέτο ;"

"ΝΑΙ "

Μάταια προσπαθούσα να της δώσω να καταλάβει πως όταν παίρνω πακέτο πρέπει να έχει το ποσό,να λήγει σε 2 μήνες και σε 3 φραγή.

Μου πέταξε δε το αμίμητο ότι "στατιστικά ο μέσος χρήστης βάζει μια κάρτα σε ...τόσο χρόνο ... οπότε όταν την αγοράζει δεν έχει νόημα το δίμηνο" !!!

Και όταν είπα ότι "εγώ όταν την αγοράζω γνωρίζω ότι για 2 μήνες έχω εξερχόμενες και 3 μήνες εισερχόμενες και δεν είναι θέμα στατιστικής αλλά όρων παροχής" ξαναπεράσαμε στην ίδια συζήτηση "έτσι γίνεται" , "είναι πολιτική της εταιρίας , ¨"έρχονται ενεργοποιημένες " κλπ κλπ

Η κοπέλα εν ολίγοις είναι στόκος !

Μου λέει σε κάποια φάση "σας τα έβαλα τα λεφτά, από την τσέπη μου".

Της λέω "δεν είναι θέμα χρημάτων , είναι θέμα τάξης και συμπεριφοράς"

Και απαντά : "είναι θέμα χρημάτων γι αυτό ήρθατε από εδώ"

"Μα αν ήταν θέμα χρημάτων γιατί να κάνω 8 χιλιόμετρα να έρθω από εδώ αφού τα χρήματα μπήκαν ; " Ούτε αυτό το κατάλαβε !

"Γιατί μου λέτε όλα αυτά τα παλαβά ; πείτε έγινε ένα λάθος και θα είχε λήξει το θέμα ! "

Ξανά τα ίδια :"έτσι γίνεται" , "είναι πολιτική της εταιρίας , ¨"έρχονται ενεργοποιημένες " κλπ κλπ

Τέλος πάντων...λογική συζήτηση δεν υπήρχε περίπτωση να γίνει οπότε έφυγα.

Δεν κατάλαβα τελικά τι παίχτηκε ,πως φαγώθηκαν τα χρήματα του πακέτου, τι αλχημείες κάνουν και γατί πρέπει να ελέγξουν κατά την πώληση αν υπάρχουν χρήματα σε ένα κλειστό πακέτο !

Επειδή η δεύτερη πωλήτρια είπε 2 φορές ότι τσέκαρε να υπάρχουν τα χρήματα για μια στιγμή αναρωτήθηκα "Μωρέ λες ; "

Αλλά δεν γίνεται να φαγωθούν 10,71 ευρώ (τόσο είναι τελικά το ποσό) σε 5-6 κλήσεις (προσπάθειες κλήσης) που έκανα προς το άλλο κινητό μου που δεν χτύπησε καν και μία το σταθερό εκτός πρίζας !

Τέλος πάντων ...την ήξερα ο λαλάκας τη δουλειά με το μπακάλικο τους αλλά ήταν χτες κλειστό το κατάστημα ΟΤΕ και βιαζόμουν να δώσω το κινητό στους γονείς μου που έφευγαν για το σπίτι τους.

Και τη δουλειά μου δεν έκανα και τα νεύρα μου τέντωσαν.

ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ στο μαγαζάκι τους , ούτε για διαφημιστικό φυλλάδιο !

 

 

στο 13888 κάλεσες;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Προκαταβολικά συγνώμη για το σεντόνι !

Μίλησα σήμερα το πρωί με το κατάστημα που πήρα το πακέτο.

Η κοπέλα που μιλήσαμε επέμενε ότι η κάρτα είχε χρήματα. Όχι το ονομαστικό ποσό των 17 ευρώ αλλά λιγότερο προφανώς λόγο του ΦΠΑ και του τέλους.

Ρώτησε μάλιστα και την άλλη κοπέλα που μου την έδωσε χτες και την άκουσα να το επιβεβαιώνει. Επέμενε .Με λίγα λόγια προσπαθούσε να με βγάλει είτε απατεώνα είτε ηλίθιο. Και πέρα από τα χρήματα, δεν μπορούσε να κατανοήσει σε καμία περίπτωση ότι όταν παίρνω ένα πακέτο σύνδεσης έχω την απαίτηση να λήγει το ποσό σε 2 μήνες και η φραγή να μπαίνει σε 3 και όχι σε 20 και 50 μέρες αντίστοιχα. Με εκνεύρισε τόσο που ανέβασα ένταση φωνής ( απλά ένταση , δεν έβρισα ούτε κατά διάνοια) . Και μου το έκλεισε στη μούρη ! Στη συνέχεια δεν σήκωνε το τηλέφωνο (πήρα 3 φορές και με γείωναν).

Με φόρτισε τόσο που μετέθεσα την προγραμματισμένη αυριανή μου επίσκεψη μου στο Σ/Μ μόνο και μόνο για να περάσω από εκεί.

Με το που μπαίνω στο αυτοκίνητο μήνυμα ότι μπήκαν 10,71. Αλλά είχα ήδη πάρει ανάποδες.

Πέρασα. Η ίδια επιμονή ! "Ο κύριος τα κατανάλωσε" είπε σε άλλο υπάλληλο που ρώτησε τι και πως.

"Έτσι μας έρχονται οι κάρτες , προενεργοποιημένες", "είναι πολιτική της εταιρίας" κλπ

Η κάρτα είχε πάνω μια αυτοκόλλητη λευκή ετικέτα που είχαν γράψει με στυλό 14/4 . Προφανώς για να ξέρουν πότε λήγει.

Ρωτάω τον άλλο υπάλληλο πόσο χρόνο έχω από τη στιγμή ενεργοποίησης . Λέει αυτός 2 μήνες υπόλοιπο 3 μήνες φραγή.

"Και εμένα γιατί λέει στην εφαρμογή 20 μέρες και 50 μέρες ; "

Ξανά μανά τα ίδια. "έτσι γίνεται" , "είναι πολιτική της εταιρίας , ¨"έρχονται ενεργοποιημένες " κλπ κλπ

"Δηλαδή αν την πάρω στις 13/4 στις 14/4 χάνω το ποσό ; "

"ΝΑΙ "

"Δηλαδή αν μέχρι τις 14/4 δεν την πάρει κανείς πετάτε το πακέτο ;"

"ΝΑΙ "

Μάταια προσπαθούσα να της δώσω να καταλάβει πως όταν παίρνω πακέτο πρέπει να έχει το ποσό,να λήγει σε 2 μήνες και σε 3 φραγή.

Μου πέταξε δε το αμίμητο ότι "στατιστικά ο μέσος χρήστης βάζει μια κάρτα σε ...τόσο χρόνο ... οπότε όταν την αγοράζει δεν έχει νόημα το δίμηνο" !!!

Και όταν είπα ότι "εγώ όταν την αγοράζω γνωρίζω ότι για 2 μήνες έχω εξερχόμενες και 3 μήνες εισερχόμενες και δεν είναι θέμα στατιστικής αλλά όρων παροχής" ξαναπεράσαμε στην ίδια συζήτηση "έτσι γίνεται" , "είναι πολιτική της εταιρίας , ¨"έρχονται ενεργοποιημένες " κλπ κλπ

Η κοπέλα εν ολίγοις είναι στόκος !

Μου λέει σε κάποια φάση "σας τα έβαλα τα λεφτά, από την τσέπη μου".

Της λέω "δεν είναι θέμα χρημάτων , είναι θέμα τάξης και συμπεριφοράς"

Και απαντά : "είναι θέμα χρημάτων γι αυτό ήρθατε από εδώ"

"Μα αν ήταν θέμα χρημάτων γιατί να κάνω 8 χιλιόμετρα να έρθω από εδώ αφού τα χρήματα μπήκαν ; " Ούτε αυτό το κατάλαβε !

"Γιατί μου λέτε όλα αυτά τα παλαβά ; πείτε έγινε ένα λάθος και θα είχε λήξει το θέμα ! "

Ξανά τα ίδια :"έτσι γίνεται" , "είναι πολιτική της εταιρίας , ¨"έρχονται ενεργοποιημένες " κλπ κλπ

Τέλος πάντων...λογική συζήτηση δεν υπήρχε περίπτωση να γίνει οπότε έφυγα.

Δεν κατάλαβα τελικά τι παίχτηκε ,πως φαγώθηκαν τα χρήματα του πακέτου, τι αλχημείες κάνουν και γατί πρέπει να ελέγξουν κατά την πώληση αν υπάρχουν χρήματα σε ένα κλειστό πακέτο !

Επειδή η δεύτερη πωλήτρια είπε 2 φορές ότι τσέκαρε να υπάρχουν τα χρήματα για μια στιγμή αναρωτήθηκα "Μωρέ λες ; "

Αλλά δεν γίνεται να φαγωθούν 10,71 ευρώ (τόσο είναι τελικά το ποσό) σε 5-6 κλήσεις (προσπάθειες κλήσης) που έκανα προς το άλλο κινητό μου που δεν χτύπησε καν και μία το σταθερό εκτός πρίζας !

Τέλος πάντων ...την ήξερα ο λαλάκας τη δουλειά με το μπακάλικο τους αλλά ήταν χτες κλειστό το κατάστημα ΟΤΕ και βιαζόμουν να δώσω το κινητό στους γονείς μου που έφευγαν για το σπίτι τους.

Και τη δουλειά μου δεν έκανα και τα νεύρα μου τέντωσαν.

ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ στο μαγαζάκι τους , ούτε για διαφημιστικό φυλλάδιο !

 

 

Με κάτι τέτοια μπαίνεις με φόρα στο μαγαζι και με πιέση 10 bar.

 

 

Sent from my iPhone Xs using Tapatalk Pro

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

δεν ειναι προφαση. Οντως δεν υπαρχουν. Μονο με καρτοσυμβολαιο/συμβολαιο ερχεσαι αμεσα

 

 

Απλα δεν γουσταρετε φορητοτητες.Και σιμ υπαρχουν και το πλαστικό στον πλανητη υπαρχει σε αφθονία.

Μην πουλατε και τρελα τώρα.

 

 

Sent from my iPhone Xs using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

στο 13888 κάλεσες;

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Κάλεσα χτες 4 φορές. Έλεγε ότι όλοι οι εκπρόσωποι είναι απασχολημένοι, να δοκιμάσω αργότερα και έκλεινε. Μπορεί να μείωσαν θέσεις λόγω ιού. Επειδή μου έγραψε ο φίλος παραπάνω ότι είναι θέμα του καταστήματος δεν ξαναπροσπαθησα.

Link to comment
Share on other sites

Κάλεσα χτες 4 φορές. Έλεγε ότι όλοι οι εκπρόσωποι είναι απασχολημένοι, να δοκιμάσω αργότερα και έκλεινε. Μπορεί να μείωσαν θέσεις λόγω ιού. Επειδή μου έγραψε ο φίλος παραπάνω ότι είναι θέμα του καταστήματος δεν ξαναπροσπαθησα.

 

Καλησπέρα φίλε,

 

Μπορείς να καλέσεις και εδώ 2106513888. Εγώ στη θέση σου θα τα ανέφερα όλα στην εταιρεία. Όχι από εκδίκηση, αλλά γιατί ήταν αμετανόητοι.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Θα πας και πάλι στο κατάστημα με την ταυτότητα σου και θα ζητήσεις αναλυτική κατάσταση κλήσεων όπως και δικαιούσε.

Όταν βγεί να δούμε τι θα πει.

Link to comment
Share on other sites

Θα πας και πάλι στο κατάστημα με την ταυτότητα σου και θα ζητήσεις αναλυτική κατάσταση κλήσεων όπως και δικαιούσε.

Όταν βγεί να δούμε τι θα πει.

 

Δεν ήξερα ότι υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Μπορώ να τη ζητήσω από κατάστημα ΟΤΕ ή πρέπει να πάω πάλι στο κατάστημα Γερμανός; δεν θέλω άλλες εντάσεις ειδικά αυτές τις δύσκολες μέρες.

Link to comment
Share on other sites

Να τσεκάρεις μετά απο κάποιες ημέρες στο my cosmote app αν όντως έχει μεταβιβαστεί ο αριθμός στο όνομα σου. Αν και θα έπρεπε να έχει γίνει άμεσα αλλά επειδή από ότι φάνηκε είναι προενεργοποιημένος ο αριθμός μπορεί να είναι σε άλλο όνομα και αν δεν τους ενοχλήσεις, υπάρχει πιθανότητα να μην ασχοληθούν να το μεταβιβάσουν σε εσένα Edited by bbbb
Link to comment
Share on other sites

Δεν ήξερα ότι υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Μπορώ να τη ζητήσω από κατάστημα ΟΤΕ ή πρέπει να πάω πάλι στο κατάστημα Γερμανός; δεν θέλω άλλες εντάσεις ειδικά αυτές τις δύσκολες μέρες.
Μπορείς και ηλεκτρονικά να ζητήσεις.
No root->No problem
Link to comment
Share on other sites

Δεν ήξερα ότι υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Μπορώ να τη ζητήσω από κατάστημα ΟΤΕ ή πρέπει να πάω πάλι στο κατάστημα Γερμανός; δεν θέλω άλλες εντάσεις ειδικά αυτές τις δύσκολες μέρες.

 

 

από όπου θες μπορείς να ζητήσεις.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Απλα δεν γουσταρετε φορητοτητες.Και σιμ υπαρχουν και το πλαστικό στον πλανητη υπαρχει σε αφθονία.

Μην πουλατε και τρελα τώρα.

 

 

Sent from my iPhone Xs using Tapatalk Pro

 

δεν ξερω αν υπαρχει πλαστικο ή οχι, το μόνο που ξέρω είναι οτι δεν υπάρχουν κάρτες για να προχωρησει το αιτημα μέσω συστήματος.

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Κάρτες υπάρχουν γιατί στις φορητότητες δίνουν τους φακέλους, οι οποίοι είναι ίδιοι και για καρτοκινητο και για συμβόλαιο. Τις ίδιες κάρτες δίνουν και για αντικατάσταση SIM. Πακέτα καρτοκινητης (με αριθμό νέο) επίσης υπάρχουν σε όλα τα καταστήματα.
Link to comment
Share on other sites

Κάρτες υπάρχουν γιατί στις φορητότητες δίνουν τους φακέλους, οι οποίοι είναι ίδιοι και για καρτοκινητο και για συμβόλαιο. Τις ίδιες κάρτες δίνουν και για αντικατάσταση SIM. Πακέτα καρτοκινητης (με αριθμό νέο) επίσης υπάρχουν σε όλα τα καταστήματα.

 

Δεν ειναι οι ιδιες οι καρτες. Εχουν αλλο φορολογικο κωδικο και καθε καρτα γραφει επανω για τι ειναι. Οταν πας να την περασεις στο συστημα, δεν την παιρνει.

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...