alany Δημ. June 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2017 Πως κάνουμε καταγγελία αζημιως όπως λέει η ανακοίνωση ; Σε κατάστημα cosmote ; Με κλήση στο 13888 ή στο 210651388 ανάλογα από που θα καλέσεις για να μην χρεωθείς την κλήση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sv2evs Δημ. June 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2017 (edited) Και οι άλλοι να ακολουθήσουν, πιστεύω ότι η Cyta δεν θα το αλλάξει. Εάν λοιπόν συμβεί, δωρεάν φορητότητα στη Cyta Ελλάδος, την πρώτη Ελληνική εταιρία που ανακοίνωσε δωρεάν περιαγωγή σε Ευρώπη. :offtopic: http://cyta.gr/el/Mobile/kartokiniti/kartokiniti • Κάθε πακέτο σύνδεσης έχει διάρκεια 90 ημέρες από την πρώτη ανανέωση χρόνου Ομιλίας. Μετά την παρέλευση των 90 ημερών και εφόσον δεν έχει πραγματοποιηθεί καμία ανανέωση, τυχόν χρηματικό υπόλοιπο διαγράφεται και πραγματοποιείται φραγή εξερχόμενων κλήσεων. Μετά την παρέλευση 180 ημερών και εφόσον δεν έχει πραγματοποιηθεί καμία ανανέωση, πραγματοποιείται ολική απενεργοποίηση της υπηρεσίας από το δίκτυο. Στην περίπτωση δε, που από την ενεργοποίηση της σύνδεσης δεν έχει πραγματοποιηθεί καμία ανανέωση χρόνου Ομιλίας, μετά την παρέλευση 30 ημερών πραγματοποιείται φραγή εξερχόμενων κλήσεων, ενώ μετά την παρέλευση 90 ημερών και εφόσον δεν έχει πραγματοποιηθεί καμία ανανέωση, πραγματοποιείται ολική απενεργοποίηση της υπηρεσίας από το δίκτυο. • Στην περίπτωση που στη λήξη των 90 ημερών, ο Πελάτης έχει καταναλώσει (π.χ. 5€) και αγοράσει κάρτα ανανέωσης (π.χ. άλλα 5€), τότε το χρηματικό υπόλοιπο ανανεώνεται για άλλους 3 μήνες και προστίθεται στον λογαριασμό του (συνολικά 10€). Παράλληλα ανανεώνεται όλος ο κύκλος ζωής του πακέτου σύνδεσης. • Τα πακέτα χρόνου ομιλίας-Data-SMS έχουν διάρκεια 30 ημέρες από την ενεργοποίησή τους. • Στην περίπτωση που στη λήξη των 30 ημερών, ο Πελάτης αγοράσει κάρτα ανανέωσης π.χ. 5€, τότε το χρηματικό υπόλοιπο είναι διαθέσιμο για άλλους 3 μήνες στον λογαριασμό του. Παράλληλα ανανεώνεται όλος ο κύκλος ζωής του πακέτου σύνδεσης. • Σε περίπτωση που ο Πελάτης διαθέτει περισσότερα από 1 πακέτα, τότε η κατανάλωση των πακέτων θα γίνεται ως εξής: πρώτα καταναλώνονται τα πακέτα που δίνονται ως δώρο (bonus). Αν υπάρχουν περισσότερα από ένα (π.χ. 1η ανανέωση μήνα: 29/6 & 1η ανανέωση μήνα 1/7), τότε θα επιλέγονται βάσει της πιο πρόσφατης ημερομηνίας λήξης του κάθε bonus. Μετά καταναλώνονται τα πακέτα που προέρχονται από αγορά. Αν υπάρχουν περισσότερα από ένα (π.χ 5€ - 200’ στις 29/6 & 5€ - Combo την 1/7), τότε θα επιλέγονται βάσει της πιο πρόσφατης ημερομηνίας λήξης του κάθε πακέτου. ----- προσθήκη μηνύματος 13 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Με κλήση στο 13888 ή στο 210651388 ανάλογα από που θα καλέσεις για να μην χρεωθείς την κλήση. Και ξέρεις alany αν πρέπει να γίνει η κλήση απο το ίδιο το νούμερο ; Γιατί 13888 να καλέσω απο το κινητό που δεν έχει υπόλοιπο μέσα (το πήραν στο 3μηνο) δεν μπορώ... edit: μόλις μίλησα με εκπρόσωπο της cyta και μου είπε ότι δεν χρειώνομαι την φορητότητα σε αυτούς καθόλου..:offtopic: Edited June 13, 2017 by sv2evs Παράθεση http://www.sv2evs.blogspot.gr Όλα για την αναπηρία Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stefanos1999 Δημ. June 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2017 (edited) Πως κάνουμε καταγγελία αζημιως όπως λέει η ανακοίνωση ; Σε κατάστημα cosmote ; Κατάστημα καλύτερα για να πάρεις και αντιγραφοΤο ερώτημα είναι, υπάρχει κάποια σύμβαση για την καταγγείλει κανείς; Για καρτοκινητό μιλάμε πάντα. Φυσικά. 2συνηθως σελίδες στα καρτοκινητά. "Γενικοί όροι σύνδεσης στο δίκτυο κινητής τηλεφωνιας/παροχης υπηρεσιών". Ζητάς σε κατάστημα και παίρνεις (ίσως και σφραγισμένο) αντίγραφο. Ασχετο μεν αλλα δες λίγο και τι γραφει ο ποιητής στην 8.3 (υπο)παράγραφο http://i.imgur.com/XYQerfm.jpg Edited June 13, 2017 by stefanos1999 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. June 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2017 Ναι οκ, όροι υπάρχουν. Σύμβαση που να σε δεσμεύει σαν καταναλωτή ή αντίστοιχα την εταιρεία υπάρχει; Τέτοια που να έχει κάποιο νόημα η λύση της... Sent from my Moto X Play Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Tasos30 Δημ. June 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2017 Μα συγνώμη εάν έχεις καρτοκινητό δεν δεσμεύεσαι με ελάχιστη διάρκεια παραμονής στο δίκτυο. Άρα ποιο το όφελος του να καταγγείλεις την σύμβασή σου. Εάν σου επέστρεφαν το ποσό του υπολοίπου που έχεις στην κάρτα σου, τότε ναι, υπάρχει ουσία και λόγος να κάνεις καταγγελία με το σκεπτικό ότι αλλάζεις δίκτυο όχι γιατί το θέλεις εσύ αλλά διότι η εταιρία αλλάζει τις τιμές σε βάρος σου και ζητάς να σου επιστραφεί το τυχόν υπόλοιπο που έχεις. Νόημα για καταγγελία σύμβασης υπάρχει σε περίπτωση συμβολαίου που ορίζει ελάχιστη διάρκεια παραμονής ώστε να πετύχεις αζημίως την αλλαγή παρόχου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stefanos1999 Δημ. June 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2017 (edited) Μα συγνώμη εάν έχεις καρτοκινητό δεν δεσμεύεσαι με ελάχιστη διάρκεια παραμονής στο δίκτυο. Άρα ποιο το όφελος του να καταγγείλεις την σύμβασή σου. Δεν είναι μόνο το υπόλοιπο.. που στην ουσία βέβαια αυτός είναι ο βασικος λόγος. Μπορείς μέχρι και να ασκησεις ενδικα μέσα αν καταγγείλεις. Πες π. Χ. μου κόψει το δίκτυο το roaming όσο είμαι στο εξωτερικό και μείνω με νεκρό τηλεφωνο. Edited June 13, 2017 by stefanos1999 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Tasos30 Δημ. June 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2017 Δεν είναι μόνο το υπόλοιπο.. που στην ουσία βέβαια αυτός είναι ο κυρίως λόγος. Μπορείς μέχρι και να ασκησεις ενδικα μέσα αν καταγγείλεις. Πες π. Χ. μου κόψει το δίκτυο το roaming όσο είμαι στο εξωτερικό και μείνω με νεκρό τηλεφωνο. Ναι αυτό είναι άλλο θέμα. Σε αυτή την περίπτωση σου στερεί την υπηρεσία, χωρίς υπαιτιότητα σου. Εκεί μπορείς να διεκδικήσεις με αγωγή κτλ διάφορα. Η αναπροσαρμογή τιμών είναι κάτι ηπιότερο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stefanos1999 Δημ. June 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2017 (edited) Ναι αυτό είναι άλλο θέμα. Σε αυτή την περίπτωση σου στερεί την υπηρεσία, χωρίς υπαιτιότητα σου. Εκεί μπορείς να διεκδικήσεις με αγωγή κτλ διάφορα. Η αναπροσαρμογή τιμών είναι κάτι ηπιότερο. Η cosmote π.χ. για ακριβως αυτό το λόγο στις αυξησεις γραφει "Οι συνδρομητές COSMOKΑΡΤΑ έχουν δικαίωμα να καταγγείλουν αζημίως τη σύμβασή τους. " Σου επιστρέφει αυτούσιο το υπόλοιπο σε μετρητά. Εσύ βέβαια αν μετά θες μπορείς να το συνεχίσεις και με ενδικα μέσα αν πχ νομίζεις ότι η αύξηση ήταν υπέρμετρη και να ζητάς ηθική βλάβη, προσβολή προσωπικότητας κτλ. Ουκ ολίγα τέτοια έχουν γίνει ΚΑΙ στα καρτοκινητα. Τεσπα επειδή είμαστε ήδη Offtopic ας μην το συνεχίσουμε εδώ. Edited June 13, 2017 by stefanos1999 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. June 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2017 Ωραίο αυτό. Φαντάζομαι δεν θα ισχύει στην περίπτωση που έχεις πετύχει π.χ. κωδικό reload για διπλασιασμό και έχεις βάλει ένα ποσό Χ και έχεις πάρει 2Χ, ε; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stefanos1999 Δημ. June 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2017 (edited) Νόημα για καταγγελία σύμβασης υπάρχει σε περίπτωση συμβολαίου που ορίζει ελάχιστη διάρκεια παραμονής ώστε να πετύχεις αζημίως την αλλαγή παρόχου. Άλλο τι εχει νόημα και άλλο οι συνολικές υποχρεώσεις του δικτυου, αλλά και του συνδρομητή. Και τα 2μερη έχουν δικαιώματα και υποχρεώσεις. Νομικά είναι πολλοί οι λόγοι, πέρα του υπολοίπου που είναι ο συνηθέστερος. Αλλά όπως γράφει και ο ποιητής αρμόδια να κρίνουν επί διαφορων είναι τα δικαστηριαhttp://i.imgur.com/9ZdkuBx.jpg Edited June 13, 2017 by stefanos1999 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. June 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2017 Ε, αν είναι κανείς δικολάγνος και έχει και χρήμα να χαλάσει για τέτοιους λόγους, φυσικά και γίνεται. Sent from my Moto X Play Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stefanos1999 Δημ. June 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2017 (edited) Σύμφωνοι. Απλά ενδικα μέσα δεν είναι μόνο τα δικαστηρια, είναι και η επώνυμη καταγγελια ενώπιον αρμόδιας Αρχής. Π. Χ. εν προκειμένω της ΕΕΤΤ. Για την ακριβεια είναι προενδικο μέσο. Edited June 13, 2017 by stefanos1999 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. June 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2017 Η οποία τι θα προσφέρει; Καταγγελία στην ΕΕΤΤ κάνεις αν πιστεύεις ότι σε αδικεί ο πάροχος που έχεις, έχεις επικοινωνήσει μαζί του και δεν σε ικανοποιεί η απάντηση. Στην συγκεκριμένη περίπτωση που συζητάμε, τι πιστεύεις ότι μπορεί να επιφέρει ως αποτέλεσμα μια τέτοια καταγγελία; Να μην ισχύσουν οι αλλαγές για αυτόν που καταγγέλλει ατομικά; Sent from my Moto X Play Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stefanos1999 Δημ. June 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2017 (edited) Ατομικά σε καμία την περιπτώσεων. Αλλά όπως και στη περιαγωγή.. γενική διαφοροποίηση/αλλαγή κτλ Edited June 13, 2017 by stefanos1999 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. June 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2017 Ή μπορεί πολύ απλά να μην ασχοληθούν. Sent from my Moto X Play Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stefanos1999 Δημ. June 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2017 (edited) Επί μαζικών είναι δύσκολο να μην ασχοληθούν. Επί μεμονωμένων ενδεχομένως να μην.Η οποία τι θα προσφέρει; Καταγγελία στην ΕΕΤΤ κάνεις αν πιστεύεις ότι σε αδικεί ο πάροχος που έχεις, έχεις επικοινωνήσει μαζί του και δεν σε ικανοποιεί η απάντηση. Να προσθέσω επίσης ότι πέρα από οποιαδήποτε σύμβαση, μπορείς να προβείς σε καταγγελία/γνωστοποιηση/αιτηση για να ελεγχθεί το σύννομο (με τις οικείες διατάξεις και κανονισμούς της Αρχής) κάθε τροποποιησης/αλλαγης/διαφοροποίησης που επέρχεται, απευθείας και χωρις να έχεις πρώτα επικοινωνία με το παροχο. Edited June 13, 2017 by stefanos1999 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mary19 Δημ. June 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2017 Δεν καταλαβα. Τελικα ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΘΑ ΧΑΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ 4 ΜΗΝΕΣ; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. June 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2017 Το υπόλοιπο χάνεται στους 3 μήνες. Στον επόμενο (4ο) μήνα,κόβονται και οι εισερχόμενες Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thespecialist Δημ. June 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2017 Το υπόλοιπο χάνεται στους 3 μήνες. Στον επόμενο (4ο) μήνα,κόβονται και οι εισερχόμενες Υπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση; Ευχαριστώ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. June 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2017 Το συζητάμε απο τη σελίδα 1386 στο νήμα αυτό. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tsabasid Δημ. June 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2017 Δε μπορώ να καταλάβω ρε παιδιά, τι ποσά βάζετε στα καρτοκινητα σας και δεν τα καταναλώνετε σε 4 μήνες; αν πρόκειται για τηλέφωνα που τα θέλετε μόνο για εισερχόμενες 15 ευρώ το χρόνο, δηλαδή κάτι παραπάνω από 1 ευρώ το μήνα δε νομίζω πως είναι κάτι που χρίζει επαναστάσεων... Sent from my BTV-DL09 using Tapatalk Παράθεση ---Θάνος--- Huawei Mate 20 Pro Huawei Mediapad M3 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. June 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2017 Δε μπορώ να καταλάβω ρε παιδιά, τι ποσά βάζετε στα καρτοκινητα σας και δεν τα καταναλώνετε σε 4 μήνες; αν πρόκειται για τηλέφωνα που τα θέλετε μόνο για εισερχόμενες 15 ευρώ το χρόνο, δηλαδή κάτι παραπάνω από 1 ευρώ το μήνα δε νομίζω πως είναι κάτι που χρίζει επαναστάσεων... Sent from my BTV-DL09 using Tapatalk +1 Επίσης αν μιλάμε για κάποιο αριθμό που τον θέλει κανείς μόνο για εισερχόμενες και δεν έχει κάποια προσφορά, υπάρχει και το συμβόλαιο με μηδενικό πάγιο. Sent from my Moto X Play Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thespecialist Δημ. June 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2017 (edited) Δυστυχώς όταν μας δίνουν κάτι, το ξεσκίζουμε, νομίζοντας ότι έτσι θα φανούμε πιο έξυπνοι. Τωρά που μας το χρεώνουν, παραπονιώμαστε λες και μας το χρωστούσαν... ΥΓ: Σίγουρα θα έπρεπε να υπάρχει άλλη συμπεριφορά προς ανεργους, φτωχες οικογενειες κτλ. Edited June 13, 2017 by thespecialist Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
patrickdrd Δημ. June 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2017 Δυστυχώς όταν μας δίνουν κάτι, το ξεσκίζουμε, νομίζοντας ότι έτσι θα φανούμε πιο έξυπνοι. Τωρά που μας το χρεώνουν, παραπονιώμαστε λες και μας το χρωστούσαν... ΥΓ: Σίγουρα θα έπρεπε να υπάρχει άλλη συμπεριφορά προς ανεργους, φτωχες οικογενειες κτλ. +1 ειδικα για το 1ο, λες και εχει κανα νοημα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
oxxy Δημ. June 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2017 +1 Επίσης αν μιλάμε για κάποιο αριθμό που τον θέλει κανείς μόνο για εισερχόμενες και δεν έχει κάποια προσφορά, υπάρχει και το συμβόλαιο με μηδενικό πάγιο. Sent from my Moto X Play Το να έχει κάποιος WHAT'S Up και να το έχει μόνο να το καλούν σας πέρασε από το μυαλό. τι να το κάνει σε αυτή την περίπτωση το 0 πάγιο του είναι άχρηστο δεν είναι για όλες της περίπτωσης το 0 πάγιο απλά για να έχεις ένα αριθμό τα* WHAT'S Up δεν μπορούν να σε καλέσουν.* Πάμε στο θέμα μας τωρα για όποιον έχει βασικό νούμερο το cosmote και κάνει ανανέωση συχνά δεν είναι πρόβλημα* Σε φάσεις όμως που το νούμερο είναι για δεύτερο απλά για να σε καλούν όπως π. χ το έχει η μάνα μου Είναι θέμα. θα πρέπει να σπρώχνεις 15€ το χρόνο από 5€ σε ένα νούμερο που ουσιαστικά δεν θα πάρεις ποτέ κάποιο πακέτο. η μάνα μου έχει την ειδική προσφορά της wind 1500 προς όλους και 1500MB με 8.57 τι να τα κάνει τα ψίχουλα που δίνει η cosmote.Με πιάνετε νομίζω. Τώρα με αυτές της αλλαγές δημιουργείται θέμα... Σωστό δεν είναι αυτό που έκαναν αλλά αφού δεν τους μιλά κανένας (εεττ) βαράνε όπου βρουν Ο λόγος που έγινε αυτό είναι :* Ότι η cosmote έχει τα περισσότερα νούμερα φαντάσματα... Σε σχέση με της άλλες εταιρείες* Δηλαδή νούμερα που κάνουν μια ανανέωση το χρόνο απλά για να τους καλούν από το ίδιο πακέτο επί το πλείστον τα φαντάσματα είναι WHAT'S UP* Με αυτό τον τρόπο τριπλασιαζει το κέρδος από τα νούμερα φαντάσματα για αυτό βάζει και άμεσα την φραγή στους 4 μήνες Εάν δεν μπορούν να σε καλέσουν τι θα κάνεις. Ανανέωση φυσικά. Αυτό που δεν λέει η ανακοίνωση είναι εάν μετά τους 4 μήνες θα χανεις και το νούμερο. Η θα το έχεις πάλι για 12 μήνες απλά θα έχεις φραγή xmmmmmmmm?* Απαράδεκτο σε ανακοίνωση εταιρείας να έχει κενά σε κάποια θέματα και να μην εξηγούνται όλα!!! Παράθεση http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg https://telegram.org Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.