Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έχω what's up και μου ήρθε σήμερα ένα sms που λέει οτι η cosmote μου χαρίζει 40 mms εως 8/9. Ρώτησα φίλους μου με το ίδιο πακέτο και σε κανέναν άλλο δεν ήρθε αυτό το μύνημα! Ήρθε σε κάποιον απο εσάς; Τι παίζει με αυτό; Είναι ok ή είναι μούφα το πράγμα;
.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 44χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Έχω what's up και μου ήρθε σήμερα ένα sms που λέει οτι η cosmote μου χαρίζει 40 mms εως 8/9. Ρώτησα φίλους μου με το ίδιο πακέτο και σε κανέναν άλλο δεν ήρθε αυτό το μύνημα! Ήρθε σε κάποιον απο εσάς; Τι παίζει με αυτό; Είναι ok ή είναι μούφα το πράγμα;

Εγώ έχω COSMOKARTA και μου ήρθε και μένα ένα τέτοιο μύνημα. Σίγουρα δεν είναι μούφα γιατί αλλιώς σαν αποστολέα θα είχε κάποιον αριθμό του στυλ "4222". Πάντως δεν χάνεις τίποτα αν ρωτήσεις στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

 

PS. Εγώ προσωπικά δεν το χρειάζομαι γι' αυτό και δεν ασχολήθηκα περαιτέρω.

Siemens C10, Nokia 3210, Sony Ericsson T68i, Nokia 6600 Original Black, Nokia N70 Music Edition, Nokia 6300 Original White, Apple iPhone 3GS White, Apple iPhone 4S,

Apple iPhone 4, Nokia 6700 Slide Petrol Blue

Link to comment
Share on other sites

Guest BAMBAACHA

εμαθα οτι η αλαγη πακετου κοστιζει πλεον 3 και οχι 7ευρο κι οτι η πρωτη φορα ειναι free. so

-καλω το 1314 και λεει οτι η αλαγη πακετου κανει 7 ευρο. τελικα ποιο απο τα δυο ισχυει και ειναι οντως η πρωτη φορα free ;

-οταν αλλαζεις πακετο αλλαζεις και αριθμο ή εχεις τον ιδιο;

- '' '' '' το υπολοιπο του λογαριασμου σου στο τρωει ή το εχεις κανονικα ;

thanks

Link to comment
Share on other sites

H Πρώτη αλλαγή είναι free. μόλις στείλεις το ΑΛΠΑΚ θα σου έρθει μύνημα με το κόστος αλλαγής και περετέρω οδηγίες. Ο αριθμός είναι ο ίδιος Το υπόλοιπο σου παραμένει. Δεν γνωρίζω για μηνύματα αν παραμένουν , φίλος με ρώτησε αν μπορέι να κα΄νει ανανέωση στο Whats up για να κερδίσει τα μυνήματα και μετά να το κάνει COSMOKARTA. Ξέρει κανείς την απάντηση?
Link to comment
Share on other sites

μου ηρθε σημερα ενα sms απο την cosmote για 40 MMS δωρεαν.μου ηρθε μετα και το μηνυμα με τις ρυθμισεις και το εσβησα κατα λαθος.ξερει κανεις που μπορω να βρω τις ρυθμισεις??
Link to comment
Share on other sites

μου ηρθε σημερα ενα sms απο την cosmote για 40 MMS δωρεαν.μου ηρθε μετα και το μηνυμα με τις ρυθμισεις και το εσβησα κατα λαθος.ξερει κανεις που μπορω να βρω τις ρυθμισεις??

Είναι αναλόγως τι συσκεύη έχεις. Πάρε την Εξυπηρέτηση Πελατών και ρώτα το μύνημα που πρέπει να στείλεις ακριβώς ώστε να σου σταλούν οι ανάλογες ρυθμίσεις. :)

Siemens C10, Nokia 3210, Sony Ericsson T68i, Nokia 6600 Original Black, Nokia N70 Music Edition, Nokia 6300 Original White, Apple iPhone 3GS White, Apple iPhone 4S,

Apple iPhone 4, Nokia 6700 Slide Petrol Blue

Link to comment
Share on other sites

geia sas.... thelw na rwtisw kati, ti kanw (ektos tou 1313)giati ekei den apantaei kaneis.. otan to til einai kleisto na mu erxontai minimata....please as pei kapoios

Εννοείς όταν έχεις κλειστό το κινητό σου και σε παίρνοουν τήλεφωνο, να σου εμφανίζεται ποιοι σε κάλεσαν όσο είχες κλειστό το κινητό? Επειδή αυτό κατάλαβα και επειδή μάλλον αυτό εννοείς, θα πρέπει να επικοινωνήσεις με την Εξυπηρέτηση και να το ζητήσεις.

Δυστυχώς δεν γίνεται με αποστολή μυνήματος. :O

Siemens C10, Nokia 3210, Sony Ericsson T68i, Nokia 6600 Original Black, Nokia N70 Music Edition, Nokia 6300 Original White, Apple iPhone 3GS White, Apple iPhone 4S,

Apple iPhone 4, Nokia 6700 Slide Petrol Blue

Link to comment
Share on other sites

...εχω ενα καρτοκινητο της Cosmote και εχθες πηρα στην υπηρησια εξυπ. πελατων για να μεταφερω χρονο ομιλιας σε αλλο κινητο....κατι που το εχω κανει και στο παρελθον....

 

..δυστυχως ομως εβγαινε ενα μηνυμα που ελεγε "ολες οι γραμμες ειναι κατελειμενες προσπαθηστε αργοτερα" και αντι να με βαλει σε αναμονη η γραμμη εκλεινε....

 

....προσπαθησα ξανα αλλα τσιφος....σκεφτηκα να ελεγξω το υπολοιπο μου και διαπιστωσα οτι καθε μια απο αυτες τις κλησεις ηταν χρεωσιμη...:wacko::wacko::wacko::wacko::wacko:....

 

...αν ειναι δυνατον....μιλαμε για μεγαλη αλητεια....δεν το περιμενα απο μια εταιρεια να κλεβει ετσι τους πελατες της....να χρεωνεσε την εξυπερετηση ναι...αλλα να χρεωνεσε και το μηνυμα του τηλεφωνητη...αυτο παει πολυ.....

 

...το φιναλε στην ολη υποθεση ειναι οτι προσπαθω 2 μερες τωρα να πιασω γραμμη με την εξυπ. πελατων.... εχω ξοδεψει πανω απο 1,5 ευρω .....και ακομα τιποτα.... :mad::mad::mad::mad:

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή η χρέωση από σταθερό ΟΤΕ είναι ανα δευτερόλεπτο εγώ κάνω το εξής κόλπο.

Πέρνω 6971001313 και βεβεώνομαι ότι υπάρχει γραμμή, πριν καλέσω από το κινητό μου .Η χρέωση είναι κάτι χιλιοστά του ευρώ για 2 -3 δευτερόλεπτα.

Link to comment
Share on other sites

...εχω ενα καρτοκινητο της Cosmote και εχθες πηρα στην υπηρησια εξυπ. πελατων για να μεταφερω χρονο ομιλιας σε αλλο κινητο....κατι που το εχω κανει και στο παρελθον....

 

..δυστυχως ομως εβγαινε ενα μηνυμα που ελεγε "ολες οι γραμμες ειναι κατελειμενες προσπαθηστε αργοτερα" και αντι να με βαλει σε αναμονη η γραμμη εκλεινε....

 

....προσπαθησα ξανα αλλα τσιφος....σκεφτηκα να ελεγξω το υπολοιπο μου και διαπιστωσα οτι καθε μια απο αυτες τις κλησεις ηταν χρεωσιμη...:wacko::wacko::wacko::wacko::wacko:....

 

...αν ειναι δυνατον....μιλαμε για μεγαλη αλητεια....δεν το περιμενα απο μια εταιρεια να κλεβει ετσι τους πελατες της....να χρεωνεσε την εξυπερετηση ναι...αλλα να χρεωνεσε και το μηνυμα του τηλεφωνητη...αυτο παει πολυ.....

 

...το φιναλε στην ολη υποθεση ειναι οτι προσπαθω 2 μερες τωρα να πιασω γραμμη με την εξυπ. πελατων.... εχω ξοδεψει πανω απο 1,5 ευρω .....και ακομα τιποτα.... :mad::mad::mad::mad:

 

Το ίδιο συνέβη και σε μένα πριν λίγο καιρό. Σε κάποιες περιπτώσεις με χρέωνε χωρίς να έχω ακούσει κανένα μήνυμα, σε κάποιες ακουγόταν το μήνυμα ότι οι γραμμές είναι κατειλημμένες και σε κάποιες άλλες έπρεπε να περιμένω περίπου 20 λεπτά στην αναμονή μέχρι να κλείσει αυτόματα η γραμμή και χωρίς να έχω εξυπηρετηθεί.

 

Την επόμενη μέρα (είχα άγιο και) έπιασα αμέσως γραμμή, υπέβαλα το αίτημά μου και συγχρόνως απαίτησα να μου πιστωθεί το ποσό για τις άσκοπες αυτές χρεώσεις, πράγμα που θεωρώ (και είναι) αυτονόητο.

 

Η απάντηση του ΤΚ είχε ως εξής: "Δεν θα σας πιστωθεί το ποσό, γιατί δεν πιστώνεται σε κανένα συνδρομητή!". Μην τα πολυλογώ, η γνωστή ιστορία μετά από αυτό, φόρτωσα, τα είπα, και από την άλλη άκρη της γραμμής επιχειρηματολογία νηπιαγωγείου και η γνωστή αυθάδεια που καταλήγει "..αν έχετε πρόβλημα να στείλετε φαξ, ο αριθμός είναι 210..., ...όχι δεν έχουμε υπηρεσία παραπόνων από το τηλέφωνο.., ...να κάνετε καταγγελία στην ΕΕΤΤ..."

 

Και την επόμενη φορά που τα παιδιά θα θέλουν τσίρκο, ξέρετε που να τα στείλετε ;)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

...εχω ενα καρτοκινητο της Cosmote και εχθες πηρα στην υπηρησια εξυπ. πελατων για να μεταφερω χρονο ομιλιας σε αλλο κινητο....κατι που το εχω κανει και στο παρελθον....

 

..δυστυχως ομως εβγαινε ενα μηνυμα που ελεγε "ολες οι γραμμες ειναι κατελειμενες προσπαθηστε αργοτερα" και αντι να με βαλει σε αναμονη η γραμμη εκλεινε....

 

....προσπαθησα ξανα αλλα τσιφος....σκεφτηκα να ελεγξω το υπολοιπο μου και διαπιστωσα οτι καθε μια απο αυτες τις κλησεις ηταν χρεωσιμη...:wacko::wacko:....

 

...αν ειναι δυνατον....μιλαμε για μεγαλη αλητεια....δεν το περιμενα απο μια εταιρεια να κλεβει ετσι τους πελατες της....να χρεωνεσε την εξυπερετηση ναι...αλλα να χρεωνεσε και το μηνυμα του τηλεφωνητη...αυτο παει πολυ.....

 

...το φιναλε στην ολη υποθεση ειναι οτι προσπαθω 2 μερες τωρα να πιασω γραμμη με την εξυπ. πελατων.... εχω ξοδεψει πανω απο 1,5 ευρω .....και ακομα τιποτα.... :mad::mad::mad::mad:

Eμ όταν τα λέμε εδώ και καιρό... Απάτη σκέτη αυτό. :down: :down:

Εν τω μεταξύ αυτό το 1313 για την εξυπηρέτηση μου σπάει απίστευτα τα νεύρα... Το καλείς για να σε εξυπηρετήσει κάποιος και συνεχώς βγαίνει ένα ηχητικό ότι όλες οι γραμμές είναι κατειλημμένες χρεώνοντάς σε όμως συνεχώς για κάθε προσπάθεια με τα 12cents... :down: :down:
Link to comment
Share on other sites

Eμ όταν τα λέμε εδώ και καιρό... Απάτη σκέτη αυτό. :down: :down:

 

 

...σορρυ...δεν το ηξερα οτι ειχε αναφερθει....

 

...το ανακαλυψα στην πραξη και εγινα τουρκος :lol::lol::lol::lol:...

 

...τους εστειλα ηδη ενα μαιλ...για να δουμε ....

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

...σορρυ...δεν το ηξερα οτι ειχε αναφερθει....

 

...το ανακαλυψα στην πραξη και εγινα τουρκος :lol::lol::lol::lol:...

 

...τους εστειλα ηδη ενα μαιλ...για να δουμε ....

Kι εγώ τους έστειλα. Απάντηση δε πήρα όμως. :down:

Link to comment
Share on other sites

 

...όχι δεν έχουμε υπηρεσία παραπόνων από το τηλέφωνο..

 

Ορίστε?!!!!!!!!????:wacko::wacko::blink::blink:

 

Το οτι ειναι υποχρεωμενοι να εχουν, μαλλον δεν το γνωριζε η υπαλληλος αυτη....

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, από 01-09-2007 τα BonusΕξερχόμενων και Εισερχόμενων Κλήσεων αποδίδονται εφόσον ο κάτοχος COSMOΚΑΡΤΑ έχει πραγματοποιήσει τουλάχιστον μια ανανέωση χρόνου ομιλίας, με οποιαδήποτε κάρτα ανανέωσης, κατά τον αμέσως προηγούμενο μήνα (μήνας χρήσης βάσει του οποίου γίνεται ο υπολογισμός).

 

ΤΙ ΛΕ ΜΑΣΤΟΡΑ ΣΟΒΑΡΑ;;;;;Αντε να χαθειτε νουμερα... βγαλατε μετα απο χρονια κατι για την Cosmocarta και πατε να το παρετε πισω!Δε ντρεπεστε λιγο.θα πρεπει να μετραω τις μερες δλδ να κοιταω πια μερα εβαλα καρτα για να μη χασω το Bonus...τα πολλα που ξοδεψατε ρε με αυτη τη προσφορα!Θα μπειτε μεσα! ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΠΙΣΩ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ!

 

Δλδ εγω εχω βαλει καρτα στις 22 Ιουλιου και εχω ακομα μεσα περιπου 8 με 9e.Υπαρχει περιπτωση να μη τα καταναλωσω μεχρι τις 31 Αυγουστου!Τι θα γινει δλδ... στις αρχες Σεπτεμβρου δε θα μου ερθει καθολου το bonus;;;

 

'Η μηπως φταινε οι καταναλωτες επειδη τα ξεφτερια φτιαξανε το bonus και το 0,01e σε 2 κινητα να λειτουργει ταυτοχρονα!Και πανε να το παρουνε πισω τωρα.

 

Δε τους δινω ουτε 0.0001e σε τηλεφωνικη εξυπηρετηση (η οποια θα επρεπε να ειναι ΔΩΡΕΑΝ!).Δε μπορεις να βρεις και εναν υπαλληλο της προκοπης απο την αλλη να πεις τα παραπονα σου σε ενα Πoteshop.Πρεπει να γυρισεις 2-3 για να βρεις καποιον με γνωσεις να μιλησεις!

 

Τα εχω παρει αγρια...

Link to comment
Share on other sites

Ενεργοποίησα σήμερα ένα πακέτο προπληρωμένων μηνυμάτων SMS120 στην COSMOKAPTA μου, και μου προέκυψαν 2 ερωτήματα:

 

1) υπάρχει τρόπος να ενημερωνόμαστε για τον αριθμό των προπληρωμένων μηνυμάτων που μας απομένουν? (πέρα από τον μετρητή μηνυμάτων της συσκευής: αυτό δεν με βολεύει προσωπικά, διότι αλλάζω κάρτες SIM στη συσκευή οπότε...) Η TIM θυμάμαι στα δωρεάν SMS που είχα πάρει παλιά από το θέμα ή και στα πακέτα miniSMS έδινε τη σχετική πληροφορία στο μήνυμα που έρχεται με το υπόλοιπο εάν στείλεις κενό μήνυμα στο 1269(?). Στην COSMOKAPTA στο μήνυμα ΥΠ στο 1314 ΔΕΝ έρχεται τέτοια πληροφορία :(

 

2) Παίζει καμιά ... χαζομάρα από τα προπληρωμένα μηνύματα να αφαιρεί και τα μηνύματα υπηρεσιών που ΔΕΝ χρεώνονται? Πχ: το μήνυμα ΥΠ στο 1314 για το υπόλοιπο? :confused:

Link to comment
Share on other sites

Ενεργοποίησα σήμερα ένα πακέτο προπληρωμένων μηνυμάτων SMS120 στην COSMOKAPTA μου, και μου προέκυψαν 2 ερωτήματα:

 

1) υπάρχει τρόπος να ενημερωνόμαστε για τον αριθμό των προπληρωμένων μηνυμάτων που μας απομένουν? (πέρα από τον μετρητή μηνυμάτων της συσκευής: αυτό δεν με βολεύει προσωπικά, διότι αλλάζω κάρτες SIM στη συσκευή οπότε...) Η TIM θυμάμαι στα δωρεάν SMS που είχα πάρει παλιά από το θέμα ή και στα πακέτα miniSMS έδινε τη σχετική πληροφορία στο μήνυμα που έρχεται με το υπόλοιπο εάν στείλεις κενό μήνυμα στο 1269(?). Στην COSMOKAPTA στο μήνυμα ΥΠ στο 1314 ΔΕΝ έρχεται τέτοια πληροφορία :(

 

2) Παίζει καμιά ... χαζομάρα από τα προπληρωμένα μηνύματα να αφαιρεί και τα μηνύματα υπηρεσιών που ΔΕΝ χρεώνονται? Πχ: το μήνυμα ΥΠ στο 1314 για το υπόλοιπο? :confused:

 

Στείλε sms(κενό)υπ στο 1313 για τα υπόλοιπα μηνύματα.

Δεν αφαιρούνται από τα προπληρωμένα μηνύματα τα μηνύματα που είναι δωρεάν.

Link to comment
Share on other sites

Ορίστε?!!!!!!!!????:wacko::wacko::blink::blink:

 

Το οτι ειναι υποχρεωμενοι να εχουν, μαλλον δεν το γνωριζε η υπαλληλος αυτη....

 

Κι εγώ έτσι ήξερα, και μάλιστα είχα την εντύπωση ότι η γραμμή παραπόνων πρέπει να λειτουργεί χωρίς χρέωση.

 

Όσο περίεργο και αν ακούγεται η cosmote δεν διαθέτει τηλεφωνική γραμμή παραπόνων, δεν δέχεται παράπονα τηλεφωνικώς. Τα παράπονα υποβάλλονται γραπτώς με φαξ, ή μέσω καταστήματος.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

από ένα κινητό Motorola C118 που το δοκίμασα δεν δούλεψε (ή κάτι έκανα λάθος ή -το πιθανότερο- υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την κωδικοποίηση των Ελληνικών χαρακτήρων). Αλλά από ένα Sony Ericsson K610i που το δοκίμασα μετά δούλεψε κανονικότατα: Στέλνουμε το μήνυμα SMS ΥΠ στο 1313 και μας έρχεται μετά από λίγο μήνυμα όπου μας λέει πόσα από τα προπληρωμένα μηνύματα μας απομένουν και μέχρι πότε μπορούμε να τα στείλουμε. Thanx alany!
Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ έτσι ήξερα, και μάλιστα είχα την εντύπωση ότι η γραμμή παραπόνων πρέπει να λειτουργεί χωρίς χρέωση.

 

Όσο περίεργο και αν ακούγεται η cosmote δεν διαθέτει τηλεφωνική γραμμή παραπόνων, δεν δέχεται παράπονα τηλεφωνικώς. Τα παράπονα υποβάλλονται γραπτώς με φαξ, ή μέσω καταστήματος.

Διαθέτει όμως εξυπηρέτηση πελατών από το σαιτ της. http://www.cosmote.gr

 

Γράφεις την ερώτησή σου/παράπονά σου και την επομένη επικοινωνούν αυτοί μαζί σου. Το μόνο κακό είναι ότι επικοινωνούν από τα άγρια χαράματα. :mad: 8-11 το πρωί.

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να έχω πρόσβαση στο ίντερνετ για να υποβάλω κάποιο παράπονο. Και άντε εγώ έχω, αυτός που δεν έχει τί πρέπει να κάνει; Ούτως ή άλλως για το συγκεκριμένο θέμα της παράνομης χρέωσης των αποτυχημένων κλήσεων στο τηλεφωνικό κέντρο 1313, η θέση της εταιρείας είναι γνωστή και εκπεφρασμένη. Η εταιρεία το γνωρίζει και παραδέχεται το πρόβλημα, παρ' όλα αυτά ισχυρίζεται ότι καλά κάνει και χρεώνει, και θα συνεχίσει να χρεώνει. Αυτά διά στόματος εκπροσώπου του ΤΚ, το επώνυμο της οποίας στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν γίνεται καταγγελία στην ΕΕΤΤ περι παραπόνων; Μπας και γίνει τίποτα ...
Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Από παραπληροφόρηση βλέπω ότι το site σκίζει. Λοιπόν για να κάνεις τα παραπονά σου χωρίς να χρεωθείς υπάρχει και το 1250 από κινητό cosmote πατώντας την επιλογή 9 αν θυμάμαι καλά. Επιπλέον υπάρχει και η δυνατότητα να μιλήσεις με το cc της cosmote για οποιοδήποτε θέμα (όχι από την επιλογή 9) και να εξυπηρετηθείς χωρίς την (απαράδεκτη) χρέωση του 1212.
Link to comment
Share on other sites

Από παραπληροφόρηση βλέπω ότι το site σκίζει. Λοιπόν για να κάνεις τα παραπονά σου χωρίς να χρεωθείς υπάρχει και το 1250 από κινητό cosmote πατώντας την επιλογή 9 αν θυμάμαι καλά. Επιπλέον υπάρχει και η δυνατότητα να μιλήσεις με το cc της cosmote για οποιοδήποτε θέμα (όχι από την επιλογή 9) και να εξυπηρετηθείς χωρίς την (απαράδεκτη) χρέωση του 1212.

 

Προς alany: Ο αριθμός 1212 αφορά συνδρομητές με συμβόλαιο. Σε περίπτωση που μπερδευτήκατε, το παρόν topic αφορά τους χρήστες καρτοκινητής, για τους οποίους ισχύει ο αριθμός 1313.

 

Όσο για το 1250, πάλι κάποιο λάθος κάνετε.

 

Αντιγραφή από τη σελίδα της Κοσμοτέ

 

Υπηρεσία Γενικών Πληροφοριών Cosmote – INFO EXPRESS

 

Πληροφορίες σχετικά με:

 

Τις υπηρεσίες COSMOTE και τη χρήση τους, την κάλυψη του δικτύου COSMOTE, τη δυνατότητα περιαγωγής, καθώς και τα συνεργαζόμενα δίκτυα στο εξωτερικό, το λογαριασμό και την εξόφλησή του τη σύνδεση στο δίκτυο COSMOTE.

 

Το 1250 δίνει μόνο γενικές πληροφορίες. Παράπονα συνδρομητών δεν γίνονται δεκτά ούτε από το 1313 ούτε από το 1250. Για την καταχώρηση παραπόνου απαιτείται η υποβολή γραπτού αιτήματος προς την κοσμοτέ, είτε μέσω φαξ, είτε σε κατάστημα. Μή λέμε τα ίδια...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...