Jump to content

NOVA 5G


p_k
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Just now, elkons said:

Υπερβολικός;;;;; ΚΑΘΌΛΟΥ 

Αν δεν του αρέσει η δουλειά του και δεν μπορεί να εξυπηρετήσει να παραιτηθεί ο βλακας

Screenshot_20240915_172245_Messages.thumb.jpg.eec31b8a25456d5c98ce762aca98729e.jpg

τραγικοί

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Gv2008 said:

τραγικοί

Ακομα συνεχίζει 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό πώς συμβαίνει; Είναι κάποιο bug στα συστήματα τους;

Link to comment
Share on other sites

Just now, marios239 said:

Αυτό πώς συμβαίνει; Είναι κάποιο bug στα συστήματα τους;

Έτσι μου λένε εδώ κ κανα μήνα 

Ξεκίνησε μέρα από τσακωμο με εκπρόσωπο 

Έφυγα ,ποτέ ξανά.

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, marios239 said:

Αυτό πώς συμβαίνει; Είναι κάποιο bug στα συστήματα τους;

Δεν μας ενδιαφέρει καθόλου, ούτε εμένα ούτε τον @elkonsθελουμε απλά να σταματήσει. Μου έχουν στείλει πάνω 8.500 μηνύματα από την παρασκευή και τα 1800 τα χαράματα 

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, Gv2008 said:

Δεν μας ενδιαφέρει καθόλου, ούτε εμένα ούτε τον @elkonsθελουμε απλά να σταματήσει. Μου έχουν στείλει πάνω 8.500 μηνύματα από την παρασκευή και τα 1800 τα χαράματα 

ΠΌΣΑ;;; Οι άνθρωποι δεν πάνε καλά...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας.

Καταλαβαίνω απολύτως την κατακραυγή για αυτό το θέμα και εχετε απόλυτο δίκιο.

αλλα δεν φενεται σαν κάποιος να έχει πάρει το έλεγχο στο σύστημα τους πχ bot κλπ 

και πὼς γινεται να μην υπάρχει περιορισμός στο σύστημα πόσα θα στείλει;

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Harry636 said:

Καλησπέρα σας.

Καταλαβαίνω απολύτως την κατακραυγή για αυτό το θέμα και εχετε απόλυτο δίκιο.

αλλα δεν φενεται σαν κάποιος να έχει πάρει το έλεγχο στο σύστημα τους πχ bot κλπ 

και πὼς γινεται να μην υπάρχει περιορισμός στο σύστημα πόσα θα στείλει;

Μα ο, τι και αν είναι, το IT της εταιρείας, φαίνεται να κοιμάται.. 

Link to comment
Share on other sites

Η συνομιλία με την αγενέστατη εκπρόσωπο στο 13800,διάλογος. 

-Καλησπέρασας,συνδεθήκατε στο τμήμα εξυπηρέτησης της nova πως να σας εξυπηρετήσω 

- Καλησπέρα ,εδώ και ένα μμήνα λαμβάνω συνεχώς πάρα πολλά μηνύματα από τη Nova .

-και που είναι το πρόβλημα προσφορές στέλνει η NOVA για τις υπηρεσίες που προσφέρει.

-Δεν εννοώ τέτοιου είδους μηνυμάτων, συγκεκριμένα έρχονται πάρα πολλά μηνύματα τύπου για ανανέωση συμβολαίου NOVA και το otp για συνέχεια ,θα ήθελα να σταματήσει αυτή η κατάσταση γιατί έχει καταντήσει κουραστική.  Μπορούμε να κάνουμε κάτι; επίσης έχει έρθει λάθος λογαριασμός και χρεώσεις ενώ προφέρετε κάτι που δεν συμφώνησα στο κατάστημα κατά την αγορά του συμβολαίου .

-Και που είναι το πρόβλημα κύριε;  είστευπερβολικός(λέει εκνευρισμένη) απλά έχετε ζητήσει ανανέωση του προγράμματος στο οποίο διαθέτετε. Αποκλείεται να δίνουμε λάθος λογαριασμούς. 

-Το πρόβλημα είναι πως δεν έχω ζητήσει σε κανένα ανανέωση συμβολαίου, άλλωστε 2-3 μήνες το έχω και είναι διάρκειας 24 μηνών.  Επίσης μου είπαν στο κατάστημα πως θα έχω σταθερό λογαριασμό ανά μήνα και όχι μόνο σταθερός, από 25€ ήρθε 31€. Επίσης υποσχέθηκαν στο κατάστημα 2 πρώτα πάγια δώρο, Κάτι που δεν ισχύει και έδωσα +50€ πληρωμή τα οποία ποτέ δεν πιστώθηκαν.

-Αποκλείεται να έγινε κάτι τέτοιο σε κατάστημα επίσης οι τιμές στα συμβόλαια μεταβάλλονται,είναι φυσιολογικό . Για τη πληρωμή λέτε ψέματα αποκλείεται να έχει γίνει κάτι τέτοιο. 

-Κι όμως έγινε Μπορούμε να κάνουμε κάτι για όλα αυτά; 

-έχετε κλείσει την επικοινωνία με τη Nova;

-Βεβαιως 3 φορές και ακομα λαμβάνω πάρα πολλά μηνύματα, συνήθως σε μια μέρα άνω των 8 χιλιάδων κυριολεκτικά. 

-Οτι περιγράφεις είναι απόλυτα φυσικό και εννοείται δεν αληθεύει αυτό που είπατε στο κατάστημα. Για τα μηνύματα δεν ισχύει είστε απόλυτα υπερβολικός. 

-Δηλαδή δεν ξέρω εγώ που μου το είπαν μπροστά μου αλλά ξέρετε εσείς;

-Για Βουλωσε λιτο το στόμα σου! (Και φώναζε)

-Δεν επιτρέπω σε κανένα υπάλληλο οποιασδήποτε εταιρείας να μου μιλήσει έτσι το καταλάβατε;

-Ποιος είσαι εσύ που θα μου πεις έτσι ,όπως μου μιλάτε θα σας μιλάω δεν κατάλαβα,αντε τώρα 

-Το ονοματεπώνυμο σας μπορώ να το έχω; (σταμάτησε να μιλάει)

Μπορείτε να μου δώσετε το ονοματεπώνυμο σας ;

Μετά το έκλεισε. 

ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟ!

2024 εξυπηρέτηση Nova κύριοι. Τα συμπεράσματα δικά σας 

Link to comment
Share on other sites

Γιατί φαίνεται ψευδής η συνομιλία;

Α ναι όταν είπε Βουλωσε το μιλούσε μόνη της [Ε ρε που έμπλεξα γαμωτο, ο μαλκς κλπ] είχε αφήσει το τηλ ακουγόταν λιγότερο και μετά σταμάτησε τελείως να μιλάει.

Α ναι και στο τέλος τη ρώτησα αν έχει ηχογραφηθεί η συνομιλία αλλά δεν μιλούσε και το έκλεισε...

Link to comment
Share on other sites

ΔΕΘ

Screenshot_2024-09-15-19-49-57-971_org.zwanoo.android.speedtest-edit.jpg

ΠΑΜΑΚ

 

Screenshot_2024-09-15-19-50-26-847_org.zwanoo.android.speedtest-edit.jpg

Edited by p_k

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, p_k said:

ΔΕΘ

Screenshot_2024-09-15-19-49-57-971_org.zwanoo.android.speedtest-edit.jpg

ΠΑΜΑΚ

 

Screenshot_2024-09-15-19-50-26-847_org.zwanoo.android.speedtest-edit.jpg

Στο παμακ απ' την πλευρά της Εγνατίας;

7 minutes ago, elkons said:

Γιατί φαίνεται ψευδής η συνομιλία;

Α ναι όταν είπε Βουλωσε το μιλούσε μόνη της [Ε ρε που έμπλεξα γαμωτο, ο μαλκς κλπ] είχε αφήσει το τηλ ακουγόταν λιγότερο και μετά σταμάτησε τελείως να μιλάει.

Α ναι και στο τέλος τη ρώτησα αν έχει ηχογραφηθεί η συνομιλία αλλά δεν μιλούσε και το έκλεισε...

Θα πρότεινα να ζητήσεις γραπτώς την ηχογράφηση της κλήσης και το όνομα της υπαλλήλου που μίλησες, αν θες να το προχωρήσεις βέβαια.

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, elkons said:

Η συνομιλία με την αγενέστατη εκπρόσωπο στο 13800,διάλογος. 

-Καλησπέρασας,συνδεθήκατε στο τμήμα εξυπηρέτησης της nova πως να σας εξυπηρετήσω 

- Καλησπέρα ,εδώ και ένα μμήνα λαμβάνω συνεχώς πάρα πολλά μηνύματα από τη Nova .

-και που είναι το πρόβλημα προσφορές στέλνει η NOVA για τις υπηρεσίες που προσφέρει.

-Δεν εννοώ τέτοιου είδους μηνυμάτων, συγκεκριμένα έρχονται πάρα πολλά μηνύματα τύπου για ανανέωση συμβολαίου NOVA και το otp για συνέχεια ,θα ήθελα να σταματήσει αυτή η κατάσταση γιατί έχει καταντήσει κουραστική.  Μπορούμε να κάνουμε κάτι; επίσης έχει έρθει λάθος λογαριασμός και χρεώσεις ενώ προφέρετε κάτι που δεν συμφώνησα στο κατάστημα κατά την αγορά του συμβολαίου .

-Και που είναι το πρόβλημα κύριε;  είστευπερβολικός(λέει εκνευρισμένη) απλά έχετε ζητήσει ανανέωση του προγράμματος στο οποίο διαθέτετε. Αποκλείεται να δίνουμε λάθος λογαριασμούς. 

-Το πρόβλημα είναι πως δεν έχω ζητήσει σε κανένα ανανέωση συμβολαίου, άλλωστε 2-3 μήνες το έχω και είναι διάρκειας 24 μηνών.  Επίσης μου είπαν στο κατάστημα πως θα έχω σταθερό λογαριασμό ανά μήνα και όχι μόνο σταθερός, από 25€ ήρθε 31€. Επίσης υποσχέθηκαν στο κατάστημα 2 πρώτα πάγια δώρο, Κάτι που δεν ισχύει και έδωσα +50€ πληρωμή τα οποία ποτέ δεν πιστώθηκαν.

-Αποκλείεται να έγινε κάτι τέτοιο σε κατάστημα επίσης οι τιμές στα συμβόλαια μεταβάλλονται,είναι φυσιολογικό . Για τη πληρωμή λέτε ψέματα αποκλείεται να έχει γίνει κάτι τέτοιο. 

-Κι όμως έγινε Μπορούμε να κάνουμε κάτι για όλα αυτά; 

-έχετε κλείσει την επικοινωνία με τη Nova;

-Βεβαιως 3 φορές και ακομα λαμβάνω πάρα πολλά μηνύματα, συνήθως σε μια μέρα άνω των 8 χιλιάδων κυριολεκτικά. 

-Οτι περιγράφεις είναι απόλυτα φυσικό και εννοείται δεν αληθεύει αυτό που είπατε στο κατάστημα. Για τα μηνύματα δεν ισχύει είστε απόλυτα υπερβολικός. 

-Δηλαδή δεν ξέρω εγώ που μου το είπαν μπροστά μου αλλά ξέρετε εσείς;

-Για Βουλωσε λιτο το στόμα σου! (Και φώναζε)

-Δεν επιτρέπω σε κανένα υπάλληλο οποιασδήποτε εταιρείας να μου μιλήσει έτσι το καταλάβατε;

-Ποιος είσαι εσύ που θα μου πεις έτσι ,όπως μου μιλάτε θα σας μιλάω δεν κατάλαβα,αντε τώρα 

-Το ονοματεπώνυμο σας μπορώ να το έχω; (σταμάτησε να μιλάει)

Μπορείτε να μου δώσετε το ονοματεπώνυμο σας ;

Μετά το έκλεισε. 

ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟ!

2024 εξυπηρέτηση Nova κύριοι. Τα συμπεράσματα δικά σας 

Μου αρέσει που σου λέει σε όλα ότι είσαι υπερβολικός και τα μηνύματα αποκλείεται να έρχονται έτσι. Ναι μωρέ, έτσι παίρνει ο καθένας να τα πείτε, αυτός είναι ο λόγος. 🤣🤣🤣 Επίσης έχουν χάσει το μπούσουλα με το τι γίνεται στα καταστήματά τους που πουλάνε ο, τι και όπως θέλουν και ουσιαστικά διώχνουν κόσμο από την εταιρεία, αλλά και αυτό ακόμα δεν ισχύει, τι λέμε τώρα.. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, johnny_htc said:

Μου αρέσει που σου λέει σε όλα ότι είσαι υπερβολικός και τα μηνύματα αποκλείεται να έρχονται έτσι. Ναι μωρέ, έτσι παίρνει ο καθένας να τα πείτε, αυτός είναι ο λόγος. 🤣🤣🤣 Επίσης έχουν χάσει το μπούσουλα με το τι γίνεται στα καταστήματά τους που πουλάνε ο, τι και όπως θέλουν και ουσιαστικά διώχνουν κόσμο από την εταιρεία, αλλά και αυτό ακόμα δεν ισχύει, τι λέμε τώρα.. 

Άστα να πάνε

Δεν πειράζει θα πράξω ανάλογα η πρώτη κίνηση έγινε, φορητότητα, 2η αναμένετε 

Link to comment
Share on other sites

Η μέτρηση στο ΠΑΜΑΚ από Εγνατία 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Παλέ ντε σπορ, τελευταία μέρα της Έκθεσης 

Screenshot_2024-09-15-20-20-18-241_org.zwanoo.android.speedtest-edit.jpg

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Chrischal1908 said:

Έχει βανάκι;;

Δεν είδα, από τον πύργο του ΟΤΕ ήταν η μέτρηση 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ο πύργος του ΟΤΕ στη Θεσσαλονίκη είναι σούπερ, όλοι οι πάροχοι έχουν πάνω Ν78!! Έχω περιέργεια στο καφέ πάνω τι ταχύτητα να δίνει 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, elkons said:

Η συνομιλία με την αγενέστατη εκπρόσωπο στο 13800,διάλογος. 

-Καλησπέρασας,συνδεθήκατε στο τμήμα εξυπηρέτησης της nova πως να σας εξυπηρετήσω 

- Καλησπέρα ,εδώ και ένα μμήνα λαμβάνω συνεχώς πάρα πολλά μηνύματα από τη Nova .

-και που είναι το πρόβλημα προσφορές στέλνει η NOVA για τις υπηρεσίες που προσφέρει.

-Δεν εννοώ τέτοιου είδους μηνυμάτων, συγκεκριμένα έρχονται πάρα πολλά μηνύματα τύπου για ανανέωση συμβολαίου NOVA και το otp για συνέχεια ,θα ήθελα να σταματήσει αυτή η κατάσταση γιατί έχει καταντήσει κουραστική.  Μπορούμε να κάνουμε κάτι; επίσης έχει έρθει λάθος λογαριασμός και χρεώσεις ενώ προφέρετε κάτι που δεν συμφώνησα στο κατάστημα κατά την αγορά του συμβολαίου .

-Και που είναι το πρόβλημα κύριε;  είστευπερβολικός(λέει εκνευρισμένη) απλά έχετε ζητήσει ανανέωση του προγράμματος στο οποίο διαθέτετε. Αποκλείεται να δίνουμε λάθος λογαριασμούς. 

-Το πρόβλημα είναι πως δεν έχω ζητήσει σε κανένα ανανέωση συμβολαίου, άλλωστε 2-3 μήνες το έχω και είναι διάρκειας 24 μηνών.  Επίσης μου είπαν στο κατάστημα πως θα έχω σταθερό λογαριασμό ανά μήνα και όχι μόνο σταθερός, από 25€ ήρθε 31€. Επίσης υποσχέθηκαν στο κατάστημα 2 πρώτα πάγια δώρο, Κάτι που δεν ισχύει και έδωσα +50€ πληρωμή τα οποία ποτέ δεν πιστώθηκαν.

-Αποκλείεται να έγινε κάτι τέτοιο σε κατάστημα επίσης οι τιμές στα συμβόλαια μεταβάλλονται,είναι φυσιολογικό . Για τη πληρωμή λέτε ψέματα αποκλείεται να έχει γίνει κάτι τέτοιο. 

-Κι όμως έγινε Μπορούμε να κάνουμε κάτι για όλα αυτά; 

-έχετε κλείσει την επικοινωνία με τη Nova;

-Βεβαιως 3 φορές και ακομα λαμβάνω πάρα πολλά μηνύματα, συνήθως σε μια μέρα άνω των 8 χιλιάδων κυριολεκτικά. 

-Οτι περιγράφεις είναι απόλυτα φυσικό και εννοείται δεν αληθεύει αυτό που είπατε στο κατάστημα. Για τα μηνύματα δεν ισχύει είστε απόλυτα υπερβολικός. 

-Δηλαδή δεν ξέρω εγώ που μου το είπαν μπροστά μου αλλά ξέρετε εσείς;

-Για Βουλωσε λιτο το στόμα σου! (Και φώναζε)

-Δεν επιτρέπω σε κανένα υπάλληλο οποιασδήποτε εταιρείας να μου μιλήσει έτσι το καταλάβατε;

-Ποιος είσαι εσύ που θα μου πεις έτσι ,όπως μου μιλάτε θα σας μιλάω δεν κατάλαβα,αντε τώρα 

-Το ονοματεπώνυμο σας μπορώ να το έχω; (σταμάτησε να μιλάει)

Μπορείτε να μου δώσετε το ονοματεπώνυμο σας ;

Μετά το έκλεισε. 

ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟ!

2024 εξυπηρέτηση Nova κύριοι. Τα συμπεράσματα δικά σας 

Σοκαριστικό.

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, elkons said:

Η συνομιλία με την αγενέστατη εκπρόσωπο στο 13800,διάλογος. 

-Καλησπέρασας,συνδεθήκατε στο τμήμα εξυπηρέτησης της nova πως να σας εξυπηρετήσω 

- Καλησπέρα ,εδώ και ένα μμήνα λαμβάνω συνεχώς πάρα πολλά μηνύματα από τη Nova .

-και που είναι το πρόβλημα προσφορές στέλνει η NOVA για τις υπηρεσίες που προσφέρει.

-Δεν εννοώ τέτοιου είδους μηνυμάτων, συγκεκριμένα έρχονται πάρα πολλά μηνύματα τύπου για ανανέωση συμβολαίου NOVA και το otp για συνέχεια ,θα ήθελα να σταματήσει αυτή η κατάσταση γιατί έχει καταντήσει κουραστική.  Μπορούμε να κάνουμε κάτι; επίσης έχει έρθει λάθος λογαριασμός και χρεώσεις ενώ προφέρετε κάτι που δεν συμφώνησα στο κατάστημα κατά την αγορά του συμβολαίου .

-Και που είναι το πρόβλημα κύριε;  είστευπερβολικός(λέει εκνευρισμένη) απλά έχετε ζητήσει ανανέωση του προγράμματος στο οποίο διαθέτετε. Αποκλείεται να δίνουμε λάθος λογαριασμούς. 

-Το πρόβλημα είναι πως δεν έχω ζητήσει σε κανένα ανανέωση συμβολαίου, άλλωστε 2-3 μήνες το έχω και είναι διάρκειας 24 μηνών.  Επίσης μου είπαν στο κατάστημα πως θα έχω σταθερό λογαριασμό ανά μήνα και όχι μόνο σταθερός, από 25€ ήρθε 31€. Επίσης υποσχέθηκαν στο κατάστημα 2 πρώτα πάγια δώρο, Κάτι που δεν ισχύει και έδωσα +50€ πληρωμή τα οποία ποτέ δεν πιστώθηκαν.

-Αποκλείεται να έγινε κάτι τέτοιο σε κατάστημα επίσης οι τιμές στα συμβόλαια μεταβάλλονται,είναι φυσιολογικό . Για τη πληρωμή λέτε ψέματα αποκλείεται να έχει γίνει κάτι τέτοιο. 

-Κι όμως έγινε Μπορούμε να κάνουμε κάτι για όλα αυτά; 

-έχετε κλείσει την επικοινωνία με τη Nova;

-Βεβαιως 3 φορές και ακομα λαμβάνω πάρα πολλά μηνύματα, συνήθως σε μια μέρα άνω των 8 χιλιάδων κυριολεκτικά. 

-Οτι περιγράφεις είναι απόλυτα φυσικό και εννοείται δεν αληθεύει αυτό που είπατε στο κατάστημα. Για τα μηνύματα δεν ισχύει είστε απόλυτα υπερβολικός. 

-Δηλαδή δεν ξέρω εγώ που μου το είπαν μπροστά μου αλλά ξέρετε εσείς;

-Για Βουλωσε λιτο το στόμα σου! (Και φώναζε)

-Δεν επιτρέπω σε κανένα υπάλληλο οποιασδήποτε εταιρείας να μου μιλήσει έτσι το καταλάβατε;

-Ποιος είσαι εσύ που θα μου πεις έτσι ,όπως μου μιλάτε θα σας μιλάω δεν κατάλαβα,αντε τώρα 

-Το ονοματεπώνυμο σας μπορώ να το έχω; (σταμάτησε να μιλάει)

Μπορείτε να μου δώσετε το ονοματεπώνυμο σας ;

Μετά το έκλεισε. 

ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟ!

2024 εξυπηρέτηση Nova κύριοι. Τα συμπεράσματα δικά σας 

Έχουν ξεφύγει… πρώτη φορά το διαβάζω αυτό για τη Nova.

1 ώρα πριν, p_k said:

ΔΕΘ

Screenshot_2024-09-15-19-49-57-971_org.zwanoo.android.speedtest-edit.jpg

ΠΑΜΑΚ

 

Screenshot_2024-09-15-19-50-26-847_org.zwanoo.android.speedtest-edit.jpg

Εγώ είχα απέναντι από το ΠΑΜΑΚ στην Εγνατία 300αρια. Όσο για ΔΕΘ ήταν επίσημος χορηγός επικοινωνίας στην εκδήλωση της 88ης ΔΕΘ. Όποτε κατι έκαναν και έδωσαν φουλ γκάζια. Γιατί πριν κανένα μήνα δεν έδινε με τίποτα 1Gbps.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, elkons said:

Άστα να πάνε

Δεν πειράζει θα πράξω ανάλογα η πρώτη κίνηση έγινε, φορητότητα, 2η αναμένετε 

Ζητα να σου στείλουν την ηχογράφηση. Πολύ θα ήθελα να πέσω σε μια τέτοια 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Gv2008 said:

Ζητα να σου στείλουν την ηχογράφηση. Πολύ θα ήθελα να πέσω σε μια τέτοια 

Δεν ασχολούμαι άλλο έχω πάρει τα μέτρα μου.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...