Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τουλαχιστον η Seat εχει το πιο γρηγορο TFSI για την ωρα (240 αλογα - Leon Cupra

 

Ναι, για την ώρα. Το S3 με τα 260hp και quattro θα έρθει πριν το 2007 όμως :)

 

Επίσης, ένα άλλο μοντέλο που (λέγεται ότι) θα χρησιμοποιεί τον TSI είναι το Audi KTM. Όσοι δεν το ξέρετε φροντίστε να το μάθετε! Αν όντως βγει, πάνε τα Miata... (άντε πάρτε και μια φωτό: http://www.cartype.com/images/page/audi_R3_roadster.jpg)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Παρεπιπτόντως, το Touran TSI (είναι το μόνο TSI που κυκλοφορεί στην Ελλάδα, εκτός απ'το GT, βέβαια) το δίνουν σε τιμή-πρόκληση: 21.000 με πολύ καλό εξοπλισμό.

 

Ξέρεις κάτι παραπάνω γι'αυτό; Με τι εξοπλισμό έρχεται; Στο site της VW δεν αναφέρει τίποτα!

 

Αντε να δούμε πότε θα αξιωθούν να φέρουν το Golf GT με κιβώτιο DSG καθώς και το Golf Plus με τον κινητήρα TSI 140. Στο εξωτερικό κυκλοφορούν εδώ και μήνες :mad: :mad:

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά με το ηλεκτρονικό γκάζι τι γίνεται; Ξέρει κανείς τίποτα;

Κάποιος που έχει seat μου είπε πως εάν μείνεις κάποια στιγμή από μπαταρία μπορεί να ξερυθμιστεί η πεταλούδα του κινητήρα και να μην ακούει καλά το γκάζι και μετά θέλει ρύθμιση πάλι από τον εγκέφαλο. Τι λέτε;

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, ένα άλλο μοντέλο που (λέγεται ότι) θα χρησιμοποιεί τον TSI είναι το Audi KTM. Όσοι δεν το ξέρετε φροντίστε να το μάθετε! Αν όντως βγει, πάνε τα Miata... (άντε πάρτε και μια φωτό: http://www.cartype.com/images/page/audi_R3_roadster.jpg)

 

 

Aπλά κορυφαίο!:D

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια και μενα μου χει κανει μερικα τερτιπια με τα παραθυρα !

το κλειδωνο (εχει συναγερμο απανω) και παω να φυγω και κοιταζο και εκει που ανεβεναν τα παραθυρα ξαφνικα κατεβενουν και το αυτοκινιτο μενει ξεκλειδωτο!

επισης και σε μενα μια φορα δεν λειτουργουσε το κλεισιμο-ανοιγμα ανεσης!

 

τι μπορει να φταιει ? να μαγκονει καπου το παραθυρο και ο συναγερμοσ να το αφηνει ξεκλειδωτο ? θα κατεβω αυριο να ελεγξω αυριο τουσ πολους της μπαταριας

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια και μενα μου χει κανει μερικα τερτιπια με τα παραθυρα !

το κλειδωνο (εχει συναγερμο απανω) και παω να φυγω και κοιταζο και εκει που ανεβεναν τα παραθυρα ξαφνικα κατεβενουν και το αυτοκινιτο μενει ξεκλειδωτο!

επισης και σε μενα μια φορα δεν λειτουργουσε το κλεισιμο-ανοιγμα ανεσης!

 

τι μπορει να φταιει ? να μαγκονει καπου το παραθυρο και ο συναγερμοσ να το αφηνει ξεκλειδωτο ? θα κατεβω αυριο να ελεγξω αυριο τουσ πολους της μπαταριας

 

Μάλλον είναι θέμα της αντιπροσωπείας και μάλιστα γρήγορα...;)

Link to comment
Share on other sites

Έιμαι στα 3200 χλμ. και (μην το ματιάσω) δεν έχει παρουσιάσει κάτι άλλο εκτός απο αυτό που έχω ήδη αναφέρει. Ας σημειώσω κάποια πραγματάκια:

 

1) @ konv: Αν και είχα διακοπή στην τροφοδοσία ρεύματος δεν απορρυθμίστηκε η πεταλούδα (ή τουλάχιστον δεν υπήρχε αισθητή διαφορά)

 

2) @ judger: Μου το έχει κάνει κι εμένα μια φορά (με ανοιχτό τον κλιματισμό, ενώ επιτάχυνα και μόνο στο παράθυρο του οδηγού). Αν δεν κάνω λάθος υπο αυτές τις συνθήκες μπορεί να είναι και φυσιολογικό (για την αποφυγή καυσαερίων στο χώρο επιβατών). Κοιταξέ το και ενημέρωσε (θα κοιτάξω κι εγώ στο manual)

 

Παρατήρηση: Τα παράθυρα δε μου γεμίζουν το μάτι. Φοβάμαι οτι εκεί θα αντιμετωπίσουμε κάποια προβλήματα. Μακάρι να φοβάμαι άδικα...

 

3) @ dj_aris: Κι εγώ το έχω συνηθίσει πλέον αλλά μόνο για το φάσμα των στροφών που έχω χρησιμοποιήσει (4000). Σήμερα που άρχισα να το ανεβάζω στις 4500 ξαναήρθε στο πρόσωπό μου το χαμόγελο που είχα στα πρώτα ανοίγματα.

 

4) @ όποιον γνωρίζει απο στροφές Μεγαλόπολης: Σε κάποια σημεία το ανέβαζα με 4η και νόμιζα οτι θα σπινιάρει.

 

5) Κατανάλωση: Με 50 ευρώ έκανα περίπου 700 χλμ (7.2/100χλμ). Το trip είναι αρκετά αξιόπιστο.

Link to comment
Share on other sites

Αν και είχα διακοπή στην τροφοδοσία ρεύματος δεν απορρυθμίστηκε η πεταλούδα (ή τουλάχιστον δεν υπήρχε αισθητή διαφορά)

 

Μάλλον εννοείς να απορρυθμιστεί η ECU. Πεταλούδα δεν έχει! Πάντως λίγο απίθανο να συμβεί αυτό ούτως ή άλλως. Η ECU έχει EPROM που δε σβήνει όταν διακόπτεται η τροφοδοσία...

 

Παρατήρηση: Τα παράθυρα δε μου γεμίζουν το μάτι. Φοβάμαι οτι εκεί θα αντιμετωπίσουμε κάποια προβλήματα. Μακάρι να φοβάμαι άδικα...

 

Πάντως εγώ που δεν έχω συναγερμό δεν έχω και κανένα πρόβλημα. Για δειτε μήπως φταίει αυτό βρε παιδιά...

 

@ όποιον γνωρίζει απο στροφές Μεγαλόπολης: Σε κάποια σημεία το ανέβαζα με 4η και νόμιζα οτι θα σπινιάρει.

 

Πραγματικό: Οδηγώ με 4η και 1500σαλ πίσω από σερνόμενο ταρίφα. Άντε λέω να τον προσπεράσω στην πρώτη ευθειούλα. Κατεβάζω 3η, εννοείται ΔΕΝ επιταχύνω μέχρι να έρθει το αυτοκίνητο παράλληλα με το άλλο, και όταν οι τροχοί είναι πλέον στην ευθεία τότε πατάω το γκάζι περίπου στα 3/4 της διαδρομής. Δε λέω ότι ο δρόμος ήταν τέλειος, είχε κάτι ψιλοανωμαλίες κτλ (παντως δεν ήταν ανηφόρα, ούτε βρεγμένος), αλλά μέχρι να τελειώσω το προσπέρασμα, το λαμπάκι του ASR αναβόσβηνε σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο!

 

Και σαν επιβεβαίωση των παραπάνω έρχεται και η τελευταία δυναμομέτρηση του EVO (σε στρωμένο αυτοκίνητο): 193 ίπποι στο στρόφαλο!!!

 

Κατανάλωση: Με 50 ευρώ έκανα περίπου 700 χλμ (7.2/100χλμ). Το trip είναι αρκετά αξιόπιστο.

 

Χτες, σε χαλαρό κατέβασμα από το χωριό μου (όλο κατηφόρα, με 4η και 5η, χωρίς A/C, προσπέρασμα σε μερικούς αργούς): 3,3 l/100km!!! Μετά που ο δρόμος έγινε ευθεία (μοναδική ανηφόρα η γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου!) και μέχρι να φτάσω σπίτι μου, έφτασε μέχρι τα 5,7. Βέβαια, στο ανέβασμα με σβέλτο ρυθμό (προσπέρασμα σε ΟΛΟΥΣ, ντάλα μεσημέρι και με A/C στο full) έδειξε 11,2 μέχρι να φτάσω επάνω...

Link to comment
Share on other sites

iliasandro αναφερεσαι στο ανοιγμα κλεισιμο ανεσης ? δεν νομιζο να ιταν αυτο επειδη το αυτοκινητο ηταν παρκαρισμενο με κλειστη την μηχανη !

οσον αφορα την καταναλωση εμενα με 100 βενζινη δεν μου χει βγαλει ποτε πανω απο 570 χιλ ! μου χει ωγαλει και 480 :(

πριν λιγο που πιγαινε σε κατηφορα εχοντας νεκρα στο κιβωτιο στην στιγμιαια καταναλωση μου βγαζε 9 λιτρα ! Πρεπει να ξαναμαθω να οδηγω διοτι το δεξι μου ποδι αρχιζει να εχει ομοιοτητες με τσεκουρι :D

α δοκιμασε κανενας να οδηγηση με ενεργοποιημενο το χειμερινο προγραμα ? νομιζω οτι αυτος θα ηταν ενας καλος τροπος να χαμηλωση η καταναλωση

Link to comment
Share on other sites

πριν λιγο που πιγαινε σε κατηφορα εχοντας νεκρα στο κιβωτιο στην στιγμιαια καταναλωση μου βγαζε 9 λιτρα!

 

Λογικό. Στην κατηφόρα δεν οδηγούμε με νεκρά (όχι μόνο για λόγους κατανάλωσης, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα). Οδηγούμε με ταχύτητα, ώστε όταν δεν πατάμε γκάζι να καταλαβαίνει το αυτοκίνητο ότι δεν θέλουμε να επιταχύνουμε και να κλείνει την παροχή καυσίμου προς τον κινητήρα. Ενώ με νεκρά αυτό δεν μπορεί να γίνει, ο κινητήρας δουλεύει στο ρελαντί.

 

δοκιμασε κανενας να οδηγηση με ενεργοποιημενο το χειμερινο προγραμα ? νομιζω οτι αυτος θα ηταν ενας καλος τροπος να χαμηλωση η καταναλωση

 

Θα πρέπει να πάμε στο νότιο ημισφαίριο γιατί εδώ έχει ακόμα καλοκαίρι :lol:

Εμένα μου φαίνεται ότι σε κόβει σε στυλ "οδηγώ με 2-3 ταχύτητες πάνω". Χωρίς να το ξέρω, νομίζω ότι σε πάγους και γλίστρες θα δουλέψει, γιατί μειώνει κατά πολύ την απόκριση στο γκάζι. Πρέπει να πατήσεις πολύ γκάζι για να επιταχύνει το αυτοκίνητο. Ακριβώς γι' αυτό το λόγo κάτι μου λέει ότι δε θα μειώνει την κατανάλωση...

Link to comment
Share on other sites

Ξέρεις κάτι παραπάνω γι'αυτό; Με τι εξοπλισμό έρχεται; Στο site της VW δεν αναφέρει τίποτα!

 

Αντε να δούμε πότε θα αξιωθούν να φέρουν το Golf GT με κιβώτιο DSG καθώς και το Golf Plus με τον κινητήρα TSI 140. Στο εξωτερικό κυκλοφορούν εδώ και μήνες :mad: :mad:

 

Touran TSI: http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=254&page_id=4053

 

Σημειωτέον, ότι το Golf TSI 140hp έχει την ίδια μάσκα (και εμφάνιση γενικά) με τα απλά Golf, επίπεδο εξοπλισμού Sportline, ενώ (στη Γερμανία) η τιμή του είναι 1.800 € χαμηλότερη από του GT. Προσωπικά δε νομίζω ότι αξίζει σαν αγορά...

Link to comment
Share on other sites

Endurance runs corresponding to a mileage of 300,000 km (186,420 miles) have been successfully completed. The cylinder crankcase is made from grey cast iron and guarantees complete operating reliability even at the high peak pressures of up to 120 bar. The highly qualified personnel at the Chemnitz Engine Works use optimised production processes and the latest measuring technology to ensure that these high-tech power plants are assembled without defects.
Link to comment
Share on other sites

Ειμαι στα 2400 χλμ. με δυο ταξιδακια μεχρι την Πελοποννησο, και συνδυασμο αδιαφορης και σβελτης (και καλα) οδηγησης...Παρατηρησεις μεχρι τωρα:

 

- Μια ταχυτητα πανω, παντου και παντα, στην Πεντελη, στην πολη, στο ταξιδι. Κατεβασματα περισσοτερο για φρεναρισμα και λιγοτερο για εξτρα δυναμη, αφου δεν σου λειπει.

 

- Μεση καταναλώση γυρω στα 7.5-8.0 l/100km.

 

- Κρατημα που συγχωρει, ακομα και οταν συνειδητοποιεις οτι η στροφη συνεχιζει να κλεινει αντι να ανοιγει :)

 

- Λιγο περιεργη αισθηση του κιβωτιου ταχυτητων (λιγο τραχια αισθηση, συνηθως οταν ειναι κρυο το αμαξι και οχι παντα) 2 φορες εχω παει να χασω την πρωτη σε διασταυρωσεις που αναγκαζομαι να κατεβασω, φυσικα με καλο πατημα συμπλεκτη παντα. Ισως εχω συνηθισει σε πιο μαλακα κιβωτια, ισως και να αργουν να ζεσταθουν οι βαλβολινες.

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι στα 2400 χλμ. με δυο ταξιδακια μεχρι την Πελοποννησο, και συνδυασμο αδιαφορης και σβελτης (και καλα) οδηγησης...Παρατηρησεις μεχρι τωρα:

 

- Μια ταχυτητα πανω, παντου και παντα, στην Πεντελη, στην πολη, στο ταξιδι. Κατεβασματα περισσοτερο για φρεναρισμα και λιγοτερο για εξτρα δυναμη, αφου δεν σου λειπει.

 

- Μεση καταναλώση γυρω στα 7.5-8.0 l/100km.

 

- Κρατημα που συγχωρει, ακομα και οταν συνειδητοποιεις οτι η στροφη συνεχιζει να κλεινει αντι να ανοιγει :)

 

- Λιγο περιεργη αισθηση του κιβωτιου ταχυτητων (λιγο τραχια αισθηση, συνηθως οταν ειναι κρυο το αμαξι και οχι παντα) 2 φορες εχω παει να χασω την πρωτη σε διασταυρωσεις που αναγκαζομαι να κατεβασω, φυσικα με καλο πατημα συμπλεκτη παντα. Ισως εχω συνηθισει σε πιο μαλακα κιβωτια, ισως και να αργουν να ζεσταθουν οι βαλβολινες.

 

Φίλε aneythine αν θες απάντησε μου. Ρώτησα σε διάφορες αντιπροσωπείες, μέχρι και στην kosmocar τηλεφώνησα σχετικα με το αν το RCD 300 υποστηρίζει ipod ή αν έχει έξοδο που να συνδέεις Mp3 και μόνο ένας πωλητής μου είπε ότι στα καινούρια αυτοκίνητα υπάρχει υποστήριξη για ipod. Σε σένα ή και στους άλλους κατόχους τι ισχύει; Μπορείτε να ενημερώσετε σχετικά; Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Touran TSI: http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=254&page_id=4053

 

Σημειωτέον, ότι το Golf TSI 140hp έχει την ίδια μάσκα (και εμφάνιση γενικά) με τα απλά Golf, επίπεδο εξοπλισμού Sportline, ενώ (στη Γερμανία) η τιμή του είναι 1.800 € χαμηλότερη από του GT. Προσωπικά δε νομίζω ότι αξίζει σαν αγορά...

Η τιμη του Golf με τα 140ps ξεκιναει στην Ελλαδα απο 18.000

Pixel 6a

Link to comment
Share on other sites

Η τιμη του Golf με τα 140ps ξεκιναει στην Ελλαδα απο 18.000

Με 19.940€ την έκδοση Sportline.

δεν έχει βέβαια την μάσκα του GT αλλά αποκτά πλέον εκρηκτικές επιδόσεις.

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

iliasandro αναφερεσαι στο ανοιγμα κλεισιμο ανεσης ? δεν νομιζο να ιταν αυτο επειδη το αυτοκινητο ηταν παρκαρισμενο με κλειστη την μηχανη !

οσον αφορα την καταναλωση εμενα με 100 βενζινη δεν μου χει βγαλει ποτε πανω απο 570 χιλ ! μου χει ωγαλει και 480 :(

πριν λιγο που πιγαινε σε κατηφορα εχοντας νεκρα στο κιβωτιο στην στιγμιαια καταναλωση μου βγαζε 9 λιτρα ! Πρεπει να ξαναμαθω να οδηγω διοτι το δεξι μου ποδι αρχιζει να εχει ομοιοτητες με τσεκουρι :D

α δοκιμασε κανενας να οδηγηση με ενεργοποιημενο το χειμερινο προγραμα ? νομιζω οτι αυτος θα ηταν ενας καλος τροπος να χαμηλωση η καταναλωση

 

κάνε ένα καλό έλεγχο στα λάστιχα σου για τις πιέσεις.Δεν εξηγείται αλλιώς.

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Με 19.940 την έκδοση Sportline.

δεν έχει βέβαια την μάσκα του GT αλλά αποκτά πλέον εκρηκτικές επιδόσεις.

 

μιας και το gt με τα 170 αλογα μου ακουγεται ακριβο απο πλeυρας οικονομιας μιας και εκει που εχει παει ε βενζινη...το 140 ειναι η ενδιαμεση λυση αναμεσα στο 1,6 fsi kai gt tsi170 !!

εισαγεται κανονικα πλεον στην Ελλαδα?

My Devices:Motorola timeport,one touch 701,se t29,N 6510,Siemens s55,5100,6610,3650,se p800,6600,7610,6630,nokia n70,nokia 6101,se k310,nokia n73,nokia 5500d,se k800i,Htc p3300,Htc p3600i,SE k850i vf,samsung d880,samsung d980,Htc touch diamond white,Samsung omnia2,nokia e52,blackberry 9700,Htc hero,Htc Desire,Iphone 4 16gb,Iphone 4s 64gb,samsung x-cover,samsung galaxy s3 mini,iphone 5s,iphone 6,samsung s6,note 5,mi max , mi5s plus ...
Link to comment
Share on other sites

Ναι φιλε μου μπορεις να μπεις στο site της vw(http://www.vw.gr) για να δεις τιμες και τεχνικα χαρακτηριστικα.

Pixel 6a

Link to comment
Share on other sites

Πάντως τα δύο αυτοκίνητα έχουν τεράστια διαφορά στο "τράβηγμα". Εάν κάποιος έχει οδηγήσει το gt και μπει στο άλλο θα ξενερώσει σιγουρα....
Link to comment
Share on other sites

γιατι?η διαφορα ειναι στα 40 αλογα?

προσωπικα θεωρω οτι αυτο με τα 140 θα ειναι και πιο προσιτο στη χρηση ..

ενω γλυτωνεις και 4000 ευρω..

αληθεια τι γινεται με τον κομπρεσορα και το turbo ?

ποτε θελουν αλλαγη?δεν πιστευω να ειναι σαν τα παλια g40,60 ...

My Devices:Motorola timeport,one touch 701,se t29,N 6510,Siemens s55,5100,6610,3650,se p800,6600,7610,6630,nokia n70,nokia 6101,se k310,nokia n73,nokia 5500d,se k800i,Htc p3300,Htc p3600i,SE k850i vf,samsung d880,samsung d980,Htc touch diamond white,Samsung omnia2,nokia e52,blackberry 9700,Htc hero,Htc Desire,Iphone 4 16gb,Iphone 4s 64gb,samsung x-cover,samsung galaxy s3 mini,iphone 5s,iphone 6,samsung s6,note 5,mi max , mi5s plus ...
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά δεν το συζητάμε! Παίρνεις το TSI 140ps με 17.900 και αν έχεις τόσο πολύ μεγάλο πρόβλημα με την εμφάνιση, με 2.000 ακόμα το κάνεις σαν το GTI!!!

 

Τώρα ψήνω τον πατέρα μου :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, το TSI με καλό εξοπλισμό (Sportline) αγγίζει τις 20.000€. Σε αυτή την τιμή, απέχει σχεδόν 4.000 € από το GT, το οποίο έχει επιπλέον τις 17άρες, το CD, το ESP και τη διαφορετική εμφάνιση (μάσκα, διπλή εξάτμιση). Επίσης έχει κάποιες μικροδιαφορές στο εσωτερικό (σήμα GT, καθίσματα, όργανο υπερπλήρωσης). Α, ναι, και 30 ίππους παραπάνω.

 

Όπως αντιλαμβάνεται κανείς, το GT καθίσταται ασύμφορο. Με τις 4.000 βάζεις και ζάντες και ηχοσύστημα (και ESP που μάλλον δεν είναι απαραίτητο, δεδομένου ότι έχει το πραγματικά χρήσιμο ASR), αφήνοντας μόνο τα 30 άτια διαφοράς. Όμως και πάλι, με 140 ίππους είναι μακράν μπροστά από τον ανταγωνισμό, πάντα με δεδομένο το φράγμα των 20.000.

 

Είναι δε ανταγωνιστικό ακόμα και απέναντι στις μικρές βόμβες τύπου Colt CZT, Ibiza FR, Fiesta ST κτλ. Από αυτά χάνει ελάχιστα σε επιδόσεις (άντε και σε προφίλ, μιας και δεν είναι τόσο σπορ εμφανισιακά), αλλά κερδίζει σε κατανάλωση και χώρους. Τι άλλο να ζητήσει κανείς από ένα αυτοκίνητο των 20.000€;

 

Η δική μου απορία είναι, τελικά, το τι θα γίνει με το 1,6FSI. Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά παύει να έχει λόγο ύπαρξης, έτσι δεν είναι;

 

Επίσης, κάτι άσχετο με τα παραπάνω: το GT έχει τα ίδια δισκόφρενα με το GTI, απ' όσο ξέρω. Γιατί όμως το GTI φρενάρει καλύτερα; Έχει άλλες δαγκάνες; Διπίστονες ίσως; Αν μπορεί ας μας ενημερώσει κάποιος στο συγκεκριμένο θέμα. Είναι το μοναδικό σημείο που θα ήθελα ίσως να βελτιώσω στην πρώτη ευκαιρία στο αυτοκίνητο...

Link to comment
Share on other sites

Πιθανοτατα λογω διαφορετικης διαστασης ελαστικου...

Εαν η διαφορα ειναι μικρη τοτε μαλλον αυτο ειναι! Διαφορετικα μπορει να φοραει ισως και πιο σπορ... τακακια! Αν δεν κανω λαθος και η 147Ti ειχε διαφορετικα τακακια!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...