PETRAN_ Δημ. July 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 9, 2006 Τελικά τι λέτε; Είναι καλύτερα να το παραγγείλω χωρίς συναγερμό από την αντιπροσωπεία και να περάσω κάποιον από το εμπόριο αφού στα ιδια χρήματα βρίσκω κάτι πολύ καλύτερο; Ο συναγερμός να έχει turbo timer ή να πάρω ξεχωριστό μηχάνημα για turbo timer; Οργανάκια χρειάζονται στο αμάξι; AN ROTES EMENA PARE EMPORIOU. GIA TURBO TIMER DEN EHO IDEA OTAN LES ORGANAKIA TI ENNOEIS??? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konv Δημ. July 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 9, 2006 Οργανάκια που σου δείχνουν διάφορες ενδείξεις... (θερμοκρασία νερου, λαδιού κτλ) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. July 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 10, 2006 Τελικά τι λέτε; Είναι καλύτερα να το παραγγείλω χωρίς συναγερμό από την αντιπροσωπεία και να περάσω κάποιον από το εμπόριο αφού στα ιδια χρήματα βρίσκω κάτι πολύ καλύτερο; Ο συναγερμός να έχει turbo timer ή να πάρω ξεχωριστό μηχάνημα για turbo timer; Οργανάκια χρειάζονται στο αμάξι; turbo timer για το golf GT;;; μηπως ειμαστε λιγο υπερβολικοι;;; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. July 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 10, 2006 Τελικά τι λέτε; Είναι καλύτερα να το παραγγείλω χωρίς συναγερμό από την αντιπροσωπεία και να περάσω κάποιον από το εμπόριο αφού στα ιδια χρήματα βρίσκω κάτι πολύ καλύτερο; Ο συναγερμός να έχει turbo timer ή να πάρω ξεχωριστό μηχάνημα για turbo timer; Οργανάκια χρειάζονται στο αμάξι; εμποριου..... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konv Δημ. July 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 10, 2006 turbo timer για το golf GT;;; μηπως ειμαστε λιγο υπερβολικοι;;; Tι εννοεις υπερβολικοί; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. July 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 10, 2006 δεν υπαρχει λογως να βαλεις turbo timer στο GT..... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konv Δημ. July 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 10, 2006 δεν υπαρχει λογως να βαλεις turbo timer στο GT..... Γιατί δεν υπάρχει λόγος; Πως το λες αυτό; Ξέρεις κάτι; :confused: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aneuthinos Δημ. July 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 10, 2006 Το θεμα με το turbo timer εχει θιχτει επανειλημμενως, και σε αυτο το φορουμ αλλα και στο http://www.gtc.gr/forum. Ψαξε λιγο και θα βρεις τις απαντησεις σε πολλα που εχεις κατα καιρους ρωτησει. Αντι για turbo timer μπορεις να αφηνεις 3-4 λεπτα το αυτοκινητο στο ρελαντι πριν το σβησεις, και εισαι οκ. Επισης καλο θα ειναι να πας να το δεις το αυτοκινητο απο κοντα, καθως και να κανεις ενα test drive πριν το παραγγειλεις. Ετσι θα σου λυθει και η απορια για το αν το αμαξι εχει...ποτηροθηκες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. July 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 10, 2006 gtc === σοβαρο φορουμ........ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kage Δημ. July 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 11, 2006 http://www.vw.gr/site/car.asp?catid=1385 εδω λεει κ τα 2 μαζι 2,5bar. καπου αλλου ειδα 1,5 bar αλλα χωρις να λενε αν ειναι sta8era h over... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. July 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 11, 2006 konv Ποτηροθήκες έχει 2 στις μπροστινές πόρτες (μεγάλες για μπουκάλια νερού) και δυο στο πίσω μέρος από το υποβραχιόνιο (για τους πίσω) Το όργανο υπερπλήρωσης είναι για εφέ και μόνο (αν και το να το κρατάς χαμηλά βοηθάει ελάχιστα και στον περιορισμό της κατανάλωσης = ήρεμη οδήγηση). Ένα θερμόμετρο θα ήταν απείρως πιο χρήσιμο. Οργανάκια άντε και πήρες; ΠΟΥ θα τα βάλεις; Εκτός αν αρχίσεις και κάνεις σουρωτήρι ολοκαίνουριο αυτοκίνητο (μπρρρ... ούτε να το σκέφτομαι). Πάντως δε νομίζω ότι προσφέρουν κάτι ουσιαστικό... Turbo timer ΔΕΝ πρόκειται να βάλω. Αυτό βέβαια έχει να κάνει και με τον τρόπο που οδηγείς το αυτοκίνητο. Η καλύτερη λύση που ακούστηκε πάντως εδω μέσα είναι όταν πλησιάζεις πήγαινέ το με μεγάλη σχέση και λίγα χιλιόμετρα: Έτσι και δε δουλεύει η τουρμπίνα και κρυώνει πιο γρήγορα (γιατί μπαίνει κρύος αέρας, αντίθετα από το να ήσουν σταματημένος στο ρελαντί). Στάνταρ πρέπει να δεις το αμάξι από κοντά, και εννοείται να το οδηγήσεις. Εγώ δεν είχα αυτή τη δυνατότητα, γιατί απλά δεν υπήρχε όταν έδωσα την παραγγελία. Είδα πρώτη φορά το αυτοκίνητο από κοντά όταν ήρθε το δικό μου στην αντιπροσωπεία! Μπορεί εγώ να το έκανα έτσι για διάφορους λόγους, αλλά δεν το συνιστώ σε άλλους... Σημ: στα 2200 χλμ που είμαι τώρα δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι. Φτου Φτου... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. July 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 11, 2006 turbo timer στο gt? ρε παιδια ελεος......λες και ειναι το τερας το gt και χρειαζεται..... http://assets.in.gr/dGenesis/assets/Content200/Photo/21625_b.jpg ερχεται ερχεται....σε 9 μηνες θα κανει παγκοσμια πρεμιερα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
olympiakos7_69 Δημ. July 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 11, 2006 ερχεται ερχεται....σε 9 μηνες θα κανει παγκοσμια πρεμιερα... Gia exhga re hydro giati den to'piasa!:O Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. July 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 11, 2006 to punto turbo...... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Konin Δημ. July 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 11, 2006 to punto turbo...... Και γιατί το περιμένουμε με τόση όρεξη? Θα βγάζει 220 ΗΡ απο 1400 cc ?? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. July 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 11, 2006 To Punto Αbarth (2007) λέγεται ότι θα έχει τον κινητήρα του Meriva OPC, δηλαδή 1,6Τ 180hp, ενώ ήδη και η Peugeot θα βάλει το (κοινό με την BMW) 1,6Τ 150hp από Νοέμβρη. Παράλληλα, θα βγει και ένα Punto turbo με 1,4Τ - 120hp. Για μένα αυτός ο κινητήρας θα είναι η ιδανική επιλογή για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Όχι όμως ότι είναι και καμιά επανάσταση, 86 ίππους στο λίτρο έχει -μην τρελαθούμε τελείως... info: αυτός ο 1,4T θα είναι και ο βασικός κινητήρας της Alfa 149, για όσους ενδιαφέρονται... :) Για να μην ξεφεύγουμε όμως από τη VW, φαίνεται ότι προς το παρόν "παγώνει" το κεφάλαιο TSI. Έτσι, πέρα από τον 1,4 TSI 140hp (που αναμένεται προσεχώς), φαίνεται ότι αρχίζει να ασχολείται και πάλι με τους TFSI. Το Leon Cupra 2,0 TFSI θα φτάνει τα 240hp, το Audi S3 τα 260hp, ενώ ήδη κυκλοφορεί επετειακό GTI με 230hp. Έτσι, τα 200hp της "απλής" εκδοχής φαντάζουν πλέον λίγα, κάνοντας έτσι πιο φανερό το κενό ανάμεσα στον TSI και στους (πουσαρισμένους πλέον) TFSI. Το επόμενο μοτέρ λοιπόν, μάλλον θα είναι κάτι σε 1,6 ή 1,8 TFSI, με απόδοση κοντά στους 200hp (αν και για λόγους marketing θα έχει 180-190 υποθέτω). Όμως: 1) Γιατί η VW δεν προωθεί τους TSI; Μήπως ξέρει κάτι που εμείς οι ευτυχείς χρήστες αγνοούμε; 2) Τι κατανάλωση θα έχουν τελικά οι νέοι TFSI; Γιατί αν κρίνω από το Golf GTI, το S3 θα πλησιάζει τα 12-14 λίτρα με σβέλτη οδήγηση. Απαντώντας στον εαυτό μου θα ρισκάρω μια πρόβλεψη: Το επόμενο TSI μοτέρ θα είναι υβριδικό... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eNeRGy Δημ. July 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 11, 2006 to eida afto gia to cupra kai ta 240hp... kai fantazomai poso tha einai to cupra R otan vgei... pantos tin seat arxika tin adikisan... tfsi me 180... meta apo poli kairo to FR me 200... krima... kai to cupra vgenei PALI meta to epetiako golf... sto klasimo tin exoun? diladi to cupra R tha vgei se kana xrono? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. July 11, 2006 Author Κοινοποίηση Δημ. July 11, 2006 To Cupra R θα έχει όσα και το S3, αρχικά λέγανε για 272 αλλά τώρα και εγώ ακούω για 260. Η Seat αναγκαστικά ακολουθεί, αλλιώς ως πιο σπορτίφ μάρκα θα εμφανιζόταν πάνω από τη VW, κάτι το οποίο είναι αντίθετο με τον προγραμματισμό της εταιρείας. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. July 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 11, 2006 ολα αυτα στους μπροστινους τροχους;;; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konv Δημ. July 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 11, 2006 konv Ποτηροθήκες έχει 2 στις μπροστινές πόρτες (μεγάλες για μπουκάλια νερού) και δυο στο πίσω μέρος από το υποβραχιόνιο (για τους πίσω) Το όργανο υπερπλήρωσης είναι για εφέ και μόνο (αν και το να το κρατάς χαμηλά βοηθάει ελάχιστα και στον περιορισμό της κατανάλωσης = ήρεμη οδήγηση). Ένα θερμόμετρο θα ήταν απείρως πιο χρήσιμο. Οργανάκια άντε και πήρες; ΠΟΥ θα τα βάλεις; Εκτός αν αρχίσεις και κάνεις σουρωτήρι ολοκαίνουριο αυτοκίνητο (μπρρρ... ούτε να το σκέφτομαι). Πάντως δε νομίζω ότι προσφέρουν κάτι ουσιαστικό... Turbo timer ΔΕΝ πρόκειται να βάλω. Αυτό βέβαια έχει να κάνει και με τον τρόπο που οδηγείς το αυτοκίνητο. Η καλύτερη λύση που ακούστηκε πάντως εδω μέσα είναι όταν πλησιάζεις πήγαινέ το με μεγάλη σχέση και λίγα χιλιόμετρα: Έτσι και δε δουλεύει η τουρμπίνα και κρυώνει πιο γρήγορα (γιατί μπαίνει κρύος αέρας, αντίθετα από το να ήσουν σταματημένος στο ρελαντί). Στάνταρ πρέπει να δεις το αμάξι από κοντά, και εννοείται να το οδηγήσεις. Εγώ δεν είχα αυτή τη δυνατότητα, γιατί απλά δεν υπήρχε όταν έδωσα την παραγγελία. Είδα πρώτη φορά το αυτοκίνητο από κοντά όταν ήρθε το δικό μου στην αντιπροσωπεία! Μπορεί εγώ να το έκανα έτσι για διάφορους λόγους, αλλά δεν το συνιστώ σε άλλους... Σημ: στα 2200 χλμ που είμαι τώρα δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι. Φτου Φτου... Φίλε dj aris θέλω να σου εκμυστηρευτώ ότι αρχές Σεπτέμβρη πάω να το παραγγείλω. Αν και νομίζω ότι για τα χρήματα του είναι λίγο τσιμπημένο σ'αυτά που προσφέρει πιστεύω ότι είναι ότι καλύτερο. Πες μου σε παρακαλώ τι ξέρεις για τα σερβις του και 2) τι λέει ο κατασκευαστής με το στρώσιμο; Πως το στρώνεις; Ευχαριστώ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Konin Δημ. July 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 11, 2006 Για να μην ξεφεύγουμε όμως από τη VW, φαίνεται ότι προς το παρόν "παγώνει" το κεφάλαιο TSI. Έτσι, πέρα από τον 1,4 TSI 140hp (που αναμένεται προσεχώς), φαίνεται ότι αρχίζει να ασχολείται και πάλι με τους TFSI. Το Leon Cupra 2,0 TFSI θα φτάνει τα 240hp, το Audi S3 τα 260hp, ενώ ήδη κυκλοφορεί επετειακό GTI με 230hp. Έτσι, τα 200hp της "απλής" εκδοχής φαντάζουν πλέον λίγα, κάνοντας έτσι πιο φανερό το κενό ανάμεσα στον TSI και στους (πουσαρισμένους πλέον) TFSI. Το επόμενο μοτέρ λοιπόν, μάλλον θα είναι κάτι σε 1,6 ή 1,8 TFSI, με απόδοση κοντά στους 200hp (αν και για λόγους marketing θα έχει 180-190 υποθέτω). Όμως: 1) Γιατί η VW δεν προωθεί τους TSI; Μήπως ξέρει κάτι που εμείς οι ευτυχείς χρήστες αγνοούμε; 2) Τι κατανάλωση θα έχουν τελικά οι νέοι TFSI; Γιατί αν κρίνω από το Golf GTI, το S3 θα πλησιάζει τα 12-14 λίτρα με σβέλτη οδήγηση. Απαντώντας στον εαυτό μου θα ρισκάρω μια πρόβλεψη: Το επόμενο TSI μοτέρ θα είναι υβριδικό... Από λίγα πράγματα που γνωρίζω στα θέματα πολιτικής των αυτοκινητοβιομηχανιών, πιστεύω οτι τους TFSI θα πρέπει να τους πλασάρουν για κάμποσο καιρό ακόμα (βελτιώνοντας την απόδοση για λόγους ευνόητους)ώστε να αποσβεσθούν οι δαπάνες ερευνας και εξέλιξης τους και προφανώς να αποδώσουν και αρκετα σημαντικά κέρδη. Απο κει και πέρα oι TSI είναι μάλλον το μέλλον της βενζινοκίνητης αυτοκίνησης κυρίως λόγω της δυνατότητας μείωσης των ρύπων, ώστε να εκπληρούν τα νεα ευρωπαϊκά όρια (ίσως και τα πιο αυστηρα αμερικάνικά όσον αφορά στους ρύπους NOx) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. July 12, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 12, 2006 ολα αυτα στους μπροστινους τροχους;;; Προφανώς για Seat & VW ναι. Audi σειράς "S" χωρίς quattro γίνεται; Δε γίνεται... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. July 12, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 12, 2006 Φίλε dj aris θέλω να σου εκμυστηρευτώ ότι αρχές Σεπτέμβρη πάω να το παραγγείλω. Αν και νομίζω ότι για τα χρήματα του είναι λίγο τσιμπημένο σ'αυτά που προσφέρει πιστεύω ότι είναι ότι καλύτερο. Πες μου σε παρακαλώ τι ξέρεις για τα σερβις του και 2) τι λέει ο κατασκευαστής με το στρώσιμο; Πως το στρώνεις; Ευχαριστώ Για τα σέρβις δεν ξέρω κάτι γιατί δεν έχω κάνει. Θα του αλλάξω λάδια στις 15.000 και σέρβις στις 30.000 (ή στον 1 και 2 χρόνια, αντίστοιχα). Δηλαδή ότι ΑΚΡΙΒΩΣ λέει το βιβλίο. Μέχρι τα 1000 χλμ δεν πέρναγα τις 3000σαλ, μέχρι τα 2500χλμ κάνω σταδιακά ανοίγματα μέχρι 4500-5000σαλ. Από εκεί και πέρα δε θα το ζορίσω με κόφτες μέχρι τα 7500. Μετά θα έχει ανοίξει πλήρως. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aneuthinos Δημ. July 13, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 13, 2006 Turbo timer ΔΕΝ πρόκειται να βάλω. Αυτό βέβαια έχει να κάνει και με τον τρόπο που οδηγείς το αυτοκίνητο. Η καλύτερη λύση που ακούστηκε πάντως εδω μέσα είναι όταν πλησιάζεις πήγαινέ το με μεγάλη σχέση και λίγα χιλιόμετρα: Έτσι και δε δουλεύει η τουρμπίνα και κρυώνει πιο γρήγορα (γιατί μπαίνει κρύος αέρας, αντίθετα από το να ήσουν σταματημένος στο ρελαντί). Σημ: στα 2200 χλμ που είμαι τώρα δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι. Φτου Φτου... Το cooldown του κινητηρα δεν εχει να κανει μονο με το να μπαινει κρυος αερας απο μπροστα (οσο κρυος μπορει να ειναι το καλοκαιρι), αλλα και στο να κατεβουν τα λαδια απο την τουρμπινα. Κατι που σημαινει οτι θα πρεπει να πηγαινεις εντελως ατουρμπιστος, κατι που στο GT ειναι σχεδον αδυνατο. Με το να πηγαινεις με μεγαλη σχεση και λιγα χιλιομετρα διακινδυνευεις να επιβαρυνεις με μεγαλο φορτιο τον κινητηρα, κατι που θα κανει την τουρμπινα να παραγει περισσοτερο εργο για να μην κρεμασει ο κινητηρας (υποβοηθωντας τον κομπρεσσορα). Και ειδικα στο στρωσιμο, τα υψηλα φορτια πρεπει να αποφευγονται. Οποτε να ειμαστε πιο συγκεκριμενοι, το να πηγαινεις με μεγαλη σχεση και λιγα χιλιομετρα δεν σημαινει να πηγαινεις με 6η και 1500 στροφες... Οσο για την αλλαγη λαδιων σε turbo κινητηρες, το λαδι ειναι αναλωσιμο και καλο ειναι να μην το τσιγγουνευομαστε. Μαλιστα σε αυτοκινητα που περνουν μεγαλο μερος της ζωης τους στην πολη και υποκεινται σε πολλες ψυχρες εκκινησεις, το λαδι καλο ειναι να αντικαθιστανται νωριτερα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. July 13, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 13, 2006 Με το να πηγαινεις με μεγαλη σχεση και λιγα χιλιομετρα διακινδυνευεις να επιβαρυνεις με μεγαλο φορτιο τον κινητηρα, κατι που θα κανει την τουρμπινα να παραγει περισσοτερο εργο για να μην κρεμασει ο κινητηρας (υποβοηθωντας τον κομπρεσσορα). Αν δεν κάνω λάθος η τουρμπίνα μπαίνει μετά τις 2500σαλ. Άρα, το να πηγαίνεις με 6η και 1500σαλ είναι το ιδανικό (απ'τη στιγμή μάλιστα που δεν κρεμάει το αυτοκίνητο)! Η τουρμπίνα ΔΕΝ μπορεί να βοηθήσει τον κομπρέσσορα ΠΡΙΝ τις 2500, άρα κάθονται τα λάδια της... Όσο για τον εξωτερικό αέρα, σίγουρα ο αέρας που μπαίνει ΕΜΠΡΟΣ από το ψυγείο δεν είναι ό,τι πιο κρύο αυτήν την εποχή, αλλά σε σύγκριση με το τι επικρατεί ΠΙΣΩ απο το ψυγείο δεν είναι κι άσχημα, ειδικά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο! Οσο για την αλλαγη λαδιων σε turbo κινητηρες, το λαδι ειναι αναλωσιμο και καλο ειναι να μην το τσιγγουνευομαστε. Εννοείται. Όταν είπα ότι θα αλλάξω λάδια στις 15.000σαλ, δε σημαίνει ότι δε θα το ελέγχω ενδιάμεσα! Και φυσικά, αν χρειαστεί, θα συμπληρώσω. Αλλά όχι ότι θα τα αλλάξω πριν την ώρα τους αν είναι εντάξει... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.