Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σοβαρευτείτε!!! Με 25.000 παίρνεις ένα σωρό αυτοκίνητα για κόντρες (και πολύ πιο γρήγορα). Εδώ μιλάμε για all-around car...

akrivos! its just another golf... :cool::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ρε παιδιά μερικές ερωτησούλες...

1) Η ρεζέρβα είναι κανονική;

2) Τα service ξέρει κανείς πόσο πάνε περίπου;

3) Το ραδιοκασετόφωνο μπροστά στην κονσόλα μπορεί ν'αλλάξει ή πρέπει να πάρεις από την αντιπροσωπεια υποχρεωτικά;

4) Μπορούμε να παραγγείλουμε από γερμανία είδη από Golf V ή πρέπει να είναι μόνο απο GT (πχ υποβραχιόνιο)

5) Τέλος επειδή δεν ξέρω η VW είναι εταιρία όπως η Mazda π.χ. που θα ρίξει τις τιμές σε κανα χρόνο και θα το μετανιώσουν όσοι το αγόρασαν τώρα;

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά μερικές ερωτησούλες...

1) Η ρεζέρβα είναι κανονική;

2) Τα service ξέρει κανείς πόσο πάνε περίπου;

3) Το ραδιοκασετόφωνο μπροστά στην κονσόλα μπορεί ν'αλλάξει ή πρέπει να πάρεις από την αντιπροσωπεια υποχρεωτικά;

4) Μπορούμε να παραγγείλουμε από γερμανία είδη από Golf V ή πρέπει να είναι μόνο απο GT (πχ υποβραχιόνιο)

5) Τέλος επειδή δεν ξέρω η VW είναι εταιρία όπως η Mazda π.χ. που θα ρίξει τις τιμές σε κανα χρόνο και θα το μετανιώσουν όσοι το αγόρασαν τώρα;

Ευχαριστώ

 

1) Η ρεζέρβα είναι 125/75 R18

2) Εμπειρικά (από το Passat που έχουμε) είναι σχετικά ακριβά. Δηλαδή 400-450 € το τυπικό service. Μόνο που εδώ γίνεται κάθε 2 χρόνια ή 30.000 χλμ. Οπότε μάλλον καλά είναι...

3) Βγαίνει και βάζεις ότι θες (απλά είναι θέση 2 DIN και αν βάλεις ένα δικό σου η μια από τις δύο θέσεις θα μείνει κενή -θα έχεις ένα ραφάκι στην κονσόλα)

4) Όλα τα extra είναι ίδια με τα απλά Golf

5) Αν κρίνουμε από τα άλλα Golf, από το 2003 έως σήμερα, κάθε χρόνο παίρνουν μια μικρή αύξηση (100-150 ευρώ). Οπότε μάλλον όχι.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά έβαλα ηλιοροφή, υποβραχιόνιο, 10 ηχεία, συναγερμό. Μου πήγε 26500 (5θυρο) και θα το έχω στα χέρια μου την άλλη Παρασκευή.

 

 

POLI KALI TIMI FILE MOU!!!

 

EMENA MOU VGIKE 26000 ME EXTRA EGGYHSI KAI IPOVRAHIONIO MONO!!! TO 5-THIRO KAI GO! KAI ENNOEITAI POS EKOPSE KAI 350 EVRO!!!(POU NA MIN TA KOVE KIOLAS):mad: :mad: :mad:

APO ATHINA TO PARIGGILES?

 

 

 

POSA KM EHETE KANEI MEHRI STIGMIS OSOI TO EHETE PAIDES???

 

EGO TO EFTASA STIS 7000 (OPOY NA NAI MALLON THA PREPEI NA SIMPLIROSO KAI LADIA!!!

 

KAPOIOS MOU EIHE PEI POS EINAI KALITERA KAI PIO SIGOURA NA TA ALAZO STIS 15000KM APO OTI NA SIMPLIRONO ESEIS TI LETE??:respect: :respect:

Link to comment
Share on other sites

PETRAN_

Σχετικά με τα λάδια

1)Να τα κοιτάς ποιό τακτικά κάθε 3.000χλμ περίπου

2)Να συμπληρώνεις όταν χρειάζεται

3)15000 με 20000 είναι μικρή διαφορά εσύ αποφασίζεις.

Link to comment
Share on other sites

POLI KALI TIMI FILE MOU!!!

 

EMENA MOU VGIKE 26000 ME EXTRA EGGYHSI KAI IPOVRAHIONIO MONO!!! TO 5-THIRO KAI GO! KAI ENNOEITAI POS EKOPSE KAI 350 EVRO!!!(POU NA MIN TA KOVE KIOLAS):mad: :mad: :mad:

APO ATHINA TO PARIGGILES?

 

Απο Αθήνα το παρήγγειλα (και μάλιστα απο αντιπροσωπεία που δε φημίζεται για τις χαμηλότερες τιμές). Ξεκαθαρίζω βέβαια οτι το πήρα μετρητοίς και μου έκοψαν συνολικά 800 ευρω.

 

Υπολόγισε: 24670 (5θ) 806 (ηλιοροφή) 179 (υποβραχιόνιο) 117 (ηχεία) 265 (συναγερμός) 400 (ταξινόμηση)

 

Τα 800 έκπτωση περιλαμβάνουν δωρεάν μεταλλικό χρώμα (425) και αύξηση στην τιμή πώλησης του παλιού μου αυτοκινήτου (ανταλλαγή)

Link to comment
Share on other sites

Απο Αθήνα το παρήγγειλα (και μάλιστα απο αντιπροσωπεία που δε φημίζεται για τις χαμηλότερες τιμές). Ξεκαθαρίζω βέβαια οτι το πήρα μετρητοίς και μου έκοψαν συνολικά 800 ευρω.

 

Υπολόγισε: 24670 (5θ) 806 (ηλιοροφή) 179 (υποβραχιόνιο) 117 (ηχεία) 265 (συναγερμός) 400 (ταξινόμηση)

 

Τα 800 έκπτωση περιλαμβάνουν δωρεάν μεταλλικό χρώμα (425) και αύξηση στην τιμή πώλησης του παλιού μου αυτοκινήτου (ανταλλαγή)

 

KAI GO METROITIS TO PIRA ALLA HORIS ANTALAGI!!!!

 

AH VRE PROTEVOUSA ME TIS EFKAIRIES SOU!!!!!!

 

P.S. TA 2 HRONIA EGGYHSHS DEN TA PIRES?

Link to comment
Share on other sites

KAI GO METROITIS TO PIRA ALLA HORIS ANTALAGI!!!!

 

AH VRE PROTEVOUSA ME TIS EFKAIRIES SOU!!!!!!

 

P.S. TA 2 HRONIA EGGYHSHS DEN TA PIRES?

 

Θα τα πάρω μάλλον αλλά θέλω να ρωτήσω τους όρους...

 

Πάντως για τον εξοπλισμό που έχεις φαίνεται πως δε σου έχει αφαιρέσει τα 350 ευρώ...

 

Τι λέει το συμφωνητικό παραγγελίας; Πόσο σου τα έχει χρεώσει; Φαντάζομαι οτι οι τιμές είναι στάνταρ και ξεκινώντας απο αυτές η κάθε αντιπροσωπεία κάνει τις εκπτώσεις...

 

24670 + 310 (εγγύηση) + 179 (υποβραχιόνιο) + 425 (το χρώμα) + 400 (ταξινόμηση) = 25984;;;;; (που είναι τα -350 οεο; )

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θέλω μόνο να πω το εξής: Δεν ξέρω αν πράγματι θέλατε 5θυρα τα αυτοκίνητα, αλλά δεν είναι υπερβολική η επιπλέον χρέωση; Εγώ το πήρα 3θυρο γιατί μου έτσι το ήθελα, αλλά όταν άκουσα και την τιμή του 5θυρου, το 3θυρο μου άρεσε ακόμα περισσότερο :p

 

Επίσης, κι εγώ που δεν το πήρα μετρητοίς 350 ευρώ μου κόψανε.

 

Πάντως έχω αποφασίσει ότι όταν θα ξαναπάρω αυτοκίνητο, θα πάω στην Αθήνα να το πάρω. Εκεί στην τελική υπάρχει ανταγωνισμός και μεγαλύτερος σεβασμός στον πελάτη.

 

ΥΓ: Κοιτάξτε λίγο το τιμολόγιο αγοράς και θαυμάστε σε τι τιμή CIF έρχεται το αυτοκίνητο...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θέλω μόνο να πω το εξής: Δεν ξέρω αν πράγματι θέλατε 5θυρα τα αυτοκίνητα, αλλά δεν είναι υπερβολική η επιπλέον χρέωση; Εγώ το πήρα 3θυρο γιατί μου έτσι το ήθελα, αλλά όταν άκουσα και την τιμή του 5θυρου, το 3θυρο μου άρεσε ακόμα περισσότερο :p

 

Επίσης, κι εγώ που δεν το πήρα μετρητοίς 350 ευρώ μου κόψανε.

 

Πάντως έχω αποφασίσει ότι όταν θα ξαναπάρω αυτοκίνητο, θα πάω στην Αθήνα να το πάρω. Εκεί στην τελική υπάρχει ανταγωνισμός και μεγαλύτερος σεβασμός στον πελάτη.

 

ΥΓ: Κοιτάξτε λίγο το τιμολόγιο αγοράς και θαυμάστε σε τι τιμή CIF έρχεται το αυτοκίνητο...

 

Εγώ προσωπικά το ήθελα μόνο 5θυρο...

 

Η τιμή δε μου φαίνεται υπερβολική... (Υπολογίζω τα 2 επιπλέον ηλεκτρικά παράθυρα + το επιπλέον κόστος παραγωγής...)

 

Το οτι το παίρνεις μετρητοίς και ταυτόχρονα έχεις και 5-6 αντιπροσώπους για να επιλέξεις (τα καλά της Αθήνας) είναι δύο πολύ καλά χαρτιά που αν τα χρησιμοποιήσεις μπορείς να πετύχεις καλύτερη τιμή...

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά ποιες θεωρουνται από τις φθηνότερες αντιπροσωπείες στην Ελλάδα και κάτι άλλο. Χάνεις την εγγύηση αν το πάρεις από μια αντιπροσωπεία και το πάς σε άλλη για σερβις;
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά ποιες θεωρουνται από τις φθηνότερες αντιπροσωπείες στην Ελλάδα και κάτι άλλο. Χάνεις την εγγύηση αν το πάρεις από μια αντιπροσωπεία και το πάς σε άλλη για σερβις;

 

Η εγγύηση ισχύει (ανεξάρτητα απο το που το αγόρασες) εφόσον πας το αυτοκίνητό σου σε εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της Kosmocar.

 

Πρόσφατα έπεσε στα χέρια μου μια έρευνα για το ποια αντιπροσωπεία της VW είναι η πιο συμφέρουσα. Αν βρω κάτι θα παραθέσω link.

Link to comment
Share on other sites

Να κανω και εγω καποιες ερωτησουλες προς του ευτυχισμενους κατοχους του GT:

 

1) Στις ποσες στροφες ειναι ο κοφτης?

2) Το κοντερ του ειναι ιδιο με του GTI (δειχνει δηλαδη μεχρι 300)?

3) Τωρα που ειναι καλοκαιρακι και βαζετε aircondition το αμαξι χανει καθολου απο την αποδοση του??

4) Η τελικη του ειναι 220 που λεει η VW η μηπως παει και λιγο παραπανω?? Τα πιανει ανετα η μετα τα 180 (η εστω τα 200) ψιλοζοριζεται??

5) Τελικα για την θερμοκρασια βρεθηκε καμια λυση ή η μονη λυση ειναι το οργανακι?

 

Thanks!!!

http://img150.imageshack.us/img150/7718/panathinaikosfannh8.gif

 

Proud owner of an OMNIA 16GB !!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Να κανω και εγω καποιες ερωτησουλες προς του ευτυχισμενους κατοχους του GT:

 

1) Στις ποσες στροφες ειναι ο κοφτης?

2) Το κοντερ του ειναι ιδιο με του GTI (δειχνει δηλαδη μεχρι 300)?

3) Τωρα που ειναι καλοκαιρακι και βαζετε aircondition το αμαξι χανει καθολου απο την αποδοση του??

4) Η τελικη του ειναι 220 που λεει η VW η μηπως παει και λιγο παραπανω?? Τα πιανει ανετα η μετα τα 180 (η εστω τα 200) ψιλοζοριζεται??

5) Τελικα για την θερμοκρασια βρεθηκε καμια λυση ή η μονη λυση ειναι το οργανακι?

 

Thanks!!!

 

Το κοντερ φτάνει στα 260 km/h

 

Η τελική του αγγίζει τα 240...

 

(Δεν έχω ακόμη το αυτοκίνητο στα χέρια μου για να σου απαντήσω στο 1 και στο 3)

Link to comment
Share on other sites

 

Πρόσφατα έπεσε στα χέρια μου μια έρευνα για το ποια αντιπροσωπεία της VW είναι η πιο συμφέρουσα. Αν βρω κάτι θα παραθέσω link.

 

 

Τί έγινε βρήκες τίποτα;;)

Link to comment
Share on other sites

Τί έγινε βρήκες τίποτα;;)

 

Δεν έχω βρει κάτι... Μάλλον το είχα διαβάσει σε έντυπη μορφή (μάλλον στο auto νεα).

Link to comment
Share on other sites

Να κανω και εγω καποιες ερωτησουλες προς του ευτυχισμενους κατοχους του GT:

 

1) Στις ποσες στροφες ειναι ο κοφτης?

2) Το κοντερ του ειναι ιδιο με του GTI (δειχνει δηλαδη μεχρι 300)?

3) Τωρα που ειναι καλοκαιρακι και βαζετε aircondition το αμαξι χανει καθολου απο την αποδοση του??

4) Η τελικη του ειναι 220 που λεει η VW η μηπως παει και λιγο παραπανω?? Τα πιανει ανετα η μετα τα 180 (η εστω τα 200) ψιλοζοριζεται??

5) Τελικα για την θερμοκρασια βρεθηκε καμια λυση ή η μονη λυση ειναι το οργανακι?

 

Thanks!!!

 

1) Δεν ξέρω γιατί δεν το έχω φτάσει ακόμα. Αλλά έχει κόκκινο στις 7.000 σαλ

2) Όχι. Είναι μέχρι 260km, και έχει άλλη γραμματοσειρά (ίδια με τα απλά Golf)

3) Πλάκα κάνεις, έτσι;

4) Έλα ντε... Πάντως το κοντέρ έχει απόκλιση 7χλμ (σύμφωνα με τα τεστ), οπότε στα πραγματικά 220 που ανακοινώνει η εταιρεία, λογικά θα γράφει περίπου 236... Μέχρι τα 180 πάει για πλάκα, πιο πάνω δεν ξέρω ακόμα.

5) Γιατί να βρεθεί λύση; Λύση χρειάζεται όταν υπάρχει πρόβλημα. Είπαμε ότι είναι σίγουρα μειονέκτημα ότι δεν έχει θερμόμετρο, αλλά όχι και ότι αυτό αποτελεί πρόβλημα. Εξάλλου, ακόμα κι αν οδηγείς χωρίς να ξεπερνάς τις 4.000 στροφές και πάλι είσαι ταχύτερος σχεδόν από οτιδήποτε άλλο στο δρόμο :D

Link to comment
Share on other sites

1)

4)Έλα ντε... Πάντως το κοντέρ έχει απόκλιση 7χλμ (σύμφωνα με τα τεστ), οπότε στα πραγματικά 220 που ανακοινώνει η εταιρεία, λογικά θα γράφει περίπου 236... Μέχρι τα 180 πάει για πλάκα, πιο πάνω δεν ξέρω ακόμα.

 

Μου άρεσε η πρόσθεση (220+7=236):lol: :lol:

 

Ισχύει αυτό που λες dj_aris. Η απόδειξη υπάρχει στα videos που έχω παραθέσει σε προηγούμενα posts μου

Link to comment
Share on other sites

1) Δεν ξέρω γιατί δεν το έχω φτάσει ακόμα. Αλλά έχει κόκκινο στις 7.000 σαλ

2) Όχι. Είναι μέχρι 260km, και έχει άλλη γραμματοσειρά (ίδια με τα απλά Golf)

3) Πλάκα κάνεις, έτσι;

4) Έλα ντε... Πάντως το κοντέρ έχει απόκλιση 7χλμ (σύμφωνα με τα τεστ), οπότε στα πραγματικά 220 που ανακοινώνει η εταιρεία, λογικά θα γράφει περίπου 236... Μέχρι τα 180 πάει για πλάκα, πιο πάνω δεν ξέρω ακόμα.

5) Γιατί να βρεθεί λύση; Λύση χρειάζεται όταν υπάρχει πρόβλημα. Είπαμε ότι είναι σίγουρα μειονέκτημα ότι δεν έχει θερμόμετρο, αλλά όχι και ότι αυτό αποτελεί πρόβλημα. Εξάλλου, ακόμα κι αν οδηγείς χωρίς να ξεπερνάς τις 4.000 στροφές και πάλι είσαι ταχύτερος σχεδόν από οτιδήποτε άλλο στο δρόμο :D

 

3) οχι δεν κανω πλακα σοβαρα ρωταω. Προφανως θα του κοβει, το θεμα ειναι ποσο??

5) Για τον μονο λογο που θελω θερμομετρο ειναι για να ξερω ποτε μπορω να το σκισω!!!:lol:

http://img150.imageshack.us/img150/7718/panathinaikosfannh8.gif

 

Proud owner of an OMNIA 16GB !!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...