Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μα ακόμα και το βασικό player του tsi (rcd300) ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ mp3 playback!

 

Tα πιο παλια ...οπως στο δικο μου δεν υποστηριζουν.!!

Κοιτα εδώ για παραδειγμα.....:;) http://www.caraudioxtreme.gr/xcarlink.html

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Καλημέρα σας, λοιπόν όσοι αντιμετωπίσατε πρόβλημα με το γρανάζι 2ας - συγχρονιζέ, μας έχετε αγχώσει. :lol: Έχω το μυαλό μου συνέχεια εκεί όταν αλλάζω τις ταχύτητες! Το θέμα είναι:

1. Πώς θα το καταλάβω τελικά; Όταν ξεκινάω το πρωί για τη δουλειά, στις πρώτες αλλάγες έχω κάποια κομπιάσματα, ξέρετε πιέζω το λεβιέ σιγά - σιγά για να μπει μαλακά η ταχύτητα. Αυτό συμβαίνει μέχρι όταν βάζω και την 3η. Υπάρχει περίπτωση να είναι αυτό;

2. Εσείς πώς το καταλάβατε και τι είπατε στο συνεργείο;

3. Αν πάω στο συνεργείο και τους πω να το ελέγξουν επειδή άκουσα ότι υπήρξαν προβλήματα σε άλλους λέτε να μου το πουν αν έχει πρόβλημα ή θα κοιτάξουν να το αποφύγουν;

Ευχαριστώ πολύ. Νομίζω ότι οι απαντήσεις θα βοηθήσουν πολλούς κατόχους. :)

Link to comment
Share on other sites

παιδια το περιοδικο AUTO MOTOR SPORT δινει το GOLF GT 185 αλογα και οχι 170.

 

ααααααα θα τρελαθώ πρωι - πρωι

για ριξτε μια ματιά στα παρακάτω γιατι σε λιγο θα πειτε οτι οποιος αγοραζει gti ειναι χαζός

 

Για το TSI 140:

http://www.rri.se/popup/performanceg...p?ChartsID=739

Για το GT 170:

http://www.rri.se/popup/performanceg...p?ChartsID=446

Link to comment
Share on other sites

225 = 205 πραγματικά, Το "κλέψιμο" αυξάνει γραμμικά και όχι με την "θρησκευτική" σου πρόοδο :P

 

:blink: :blink: :blink: :blink:

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας, λοιπόν όσοι αντιμετωπίσατε πρόβλημα με το γρανάζι 2ας - συγχρονιζέ, μας έχετε αγχώσει. :lol: Έχω το μυαλό μου συνέχεια εκεί όταν αλλάζω τις ταχύτητες! Το θέμα είναι:

1. Πώς θα το καταλάβω τελικά; Όταν ξεκινάω το πρωί για τη δουλειά, στις πρώτες αλλάγες έχω κάποια κομπιάσματα, ξέρετε πιέζω το λεβιέ σιγά - σιγά για να μπει μαλακά η ταχύτητα. Αυτό συμβαίνει μέχρι όταν βάζω και την 3η. Υπάρχει περίπτωση να είναι αυτό;

2. Εσείς πώς το καταλάβατε και τι είπατε στο συνεργείο;

3. Αν πάω στο συνεργείο και τους πω να το ελέγξουν επειδή άκουσα ότι υπήρξαν προβλήματα σε άλλους λέτε να μου το πουν αν έχει πρόβλημα ή θα κοιτάξουν να το αποφύγουν;

Ευχαριστώ πολύ. Νομίζω ότι οι απαντήσεις θα βοηθήσουν πολλούς κατόχους. :)

 

αυτο με το κομπιασμα το ειχα και εγω.απο αλλαγη απο 1η σε δευτερα δεν την επερνε αμεσως.οπως και στο κατεβασμα απο 3 σε 2.Για να το καταλαβεις θα πρεπει να οδηγεις με 3 και 4 και κατι χιλιαδες στροφες, να κοβεις σε δευτερα ξανα και ξανα για να δεις αν θα σου κανει το γρατζουνισμα.εμενα μου το ειχε παρουσιασει τυχαια το γρατζ. με πολυ νορμαλ οδηγηση.δεν εδωσα σημασια.ξανα μετα απο λιγο καιρο και αρχισε να γινετε πιο εντονο.πηγα αντιπροσωπεια πηγαμε με τον τεχνικο μια βολτα με κατεβασματα απο 3με αρκετες στροφεσ σε 2α διαπιστωσε οτι οντως εχω προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

To eipa kai proigoumenos. I VW genika einai sintiritiki stous arithmous pou dinei. Exo kai ego akousei apo diafores piges oti to GOLF GT vgazei 185-190 aloga. To mono pou ksero sigoura einai oti 0-100 apoklietai na exei 7.9 sec pou leei to ergostasio. Exei toulaxiston 0.5 sec pio kato.

 

Kαι πόσο σίγουρος είσαι ότι μετράς με τις ίδιες συνθήκες αυτοκινήτου/δρόμου/καιρού με το εργοστάσιο??:O:O:!:

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

ααααααα θα τρελαθώ πρωι - πρωι

για ριξτε μια ματιά στα παρακάτω γιατι σε λιγο θα πειτε οτι οποιος αγοραζει gti ειναι χαζός

 

Για το TSI 140:

http://www.rri.se/popup/performanceg...p?ChartsID=739

Για το GT 170:

http://www.rri.se/popup/performanceg...p?ChartsID=446

Τα links δεν παιζουν...

Οσο για τις μετρησεις του site το "ζουμι" ειναι οτι οταν λεει πχ TSI 138 PS εννοει στον τροχο οποτε στον στροφαλο που μετραει το εργοστασιο ειναι περισσοτερο

Σε καμια περιπτωση ομως δεν συγκρινονται με τον κορυφαιο 2.0 TFSi ;) (ενας ευτυχισμενος κατοχος :D του )

Link to comment
Share on other sites

Παρακατω ενα Link δυναμομετρησης που "παιζει"...

http://rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=739

 

Οσο για τα προ του καλοκαιριου 2007,RCD300 και περι της συμβατοτητας τους με MP3,στοιχεια μπορειτε να βρειτε σε παρα πολλες παλαιοτερες δημοσιευσεις:

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=79752&page=252

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=79752&page=253

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=79752&page=259

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=79752&page=270

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Μολις τα δοκιμασα σε μενα λειτουργουν κανονικα.

Για ξαναδοκιμασε...

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά SOS πρόβλημα..

Έχω γκολφ tsi 140 εδώ και 10 μήνες 18000χλμ και εμφάνισε σημερα πρόβλημα τρομακτικό!!!Ενώ ήμουν αττική εδώ και εκάνα ήρεμα τις αλλαγές μου κάπου στις 2-2500 στροφές κάθε φορά, διαπίστωσα πως μόλις εφτανε το στροφόμετρο στις 3000 ( αλλά όταν λέμε 3 εννούμε 3000 ακριβώς ) το αμάξι γονάτιζε....Δοκίμασα να πατήσω πιο πολύ, απότομα κλπ μπας και ξεκολλήσει αλλά τίποτα..Σταμάτησα στο φαναρι,εσβησα και ξανάναψα και άρχισα να μαρσαρω με νεκρά..τά ίδια ακριβώς....κόφτης στις 3000 ακριβως!! Λέω "την κατσαμε τωρα" και ξεκινάω να φύγω και μετά ανέβαζε κανονικά...

Το έχετε ξανακουσει; Κατι νομιζω εγω είχε πάρει το αυτί μου πέρσι αλλα΄δεν θυμαμαι!!Παιδιά βοηθήστε!!Ξερετε το τρεχει?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά SOS πρόβλημα..

Έχω γκολφ tsi 140 εδώ και 10 μήνες 18000χλμ και εμφάνισε σημερα πρόβλημα τρομακτικό!!!Ενώ ήμουν αττική εδώ και εκάνα ήρεμα τις αλλαγές μου κάπου στις 2-2500 στροφές κάθε φορά, διαπίστωσα πως μόλις εφτανε το στροφόμετρο στις 3000 ( αλλά όταν λέμε 3 εννούμε 3000 ακριβώς ) το αμάξι γονάτιζε....Δοκίμασα να πατήσω πιο πολύ, απότομα κλπ μπας και ξεκολλήσει αλλά τίποτα..Σταμάτησα στο φαναρι,εσβησα και ξανάναψα και άρχισα να μαρσαρω με νεκρά..τά ίδια ακριβώς....κόφτης στις 3000 ακριβως!! Λέω "την κατσαμε τωρα" και ξεκινάω να φύγω και μετά ανέβαζε κανονικά...

Το έχετε ξανακουσει; Κατι νομιζω εγω είχε πάρει το αυτί μου πέρσι αλλα΄δεν θυμαμαι!!Παιδιά βοηθήστε!!Ξερετε το τρεχει?

 

Απ' ότι έχουν αναφέρει κι άλλα παιδιά ίσως ο κινητήρας μπήκε σε safe mode λόγω νοθευμένης βενζίνης.

Link to comment
Share on other sites

Kαι πόσο σίγουρος είσαι ότι μετράς με τις ίδιες συνθήκες αυτοκινήτου/δρόμου/καιρού με το εργοστάσιο??:O:O:!:

 

Δεν ειμαι σιγουρος! Αντιθετως ειμαι σχεδον σιγουρος οτι σε αλλες συνθηκες μετραγε το εργοστασιο. Αλλα δεν εχει καμια σημασια. Γιατι εκανα λιγοτερο απο 7.9. Αυτο εχει σημασια. Βεβαια η λογική του εργοστασιου ειναι οτι, ας γραψω περισσοτερο ετσι ωστε να πιασω ολες τις περιπτωσεις. Μη μου ρθει μετα κανενας που δεν ξερει να βαζει ταχυτητες και μου πει οτι εγραφες 7.0 και εγω εκανα 9.0....

 

Απορω πως δεν υπαρχει κανενας εδω μεσα που να μην εχει χρονομετρησει 0-100...

 

Θα θελα οσοι εχουν Golf GT να κανουν μια χρονομετρηση να δουμε ποσο περιπου θα γραψουν και αυτοι.

 

Οσο αναφορα το οτι οσοι εχουν αγορασει GTI αν ειναι βλακες...οχι δεν ειναι. Απλα διαλεξαν ενα αλλο αμαξι.

 

Και εγω ειμουνα στο διλλημα GT η GTI αλλα τελικα επελεξα το GT. Γιατι? Γιατι γενικα προσφερει την ιδια οδηγικη απολαυση ενω παραλληλα μειωνει αρκετα τα διαφορα εξοδα. Με αλλα λογια τα οποια πλεονεκτηματα που ενδεχομενως να εχει το GTI σε σχεση με το GT που δεν ειναι και τεραστια, σε καμια περιπτωση (κατα την αποψη μου) δεν δικαιολογουν οχι τοσο το επιπλεον κοστος αποκτησης, αλλα τα εξοδα συντηρησης που θα φαει καποιος στη μαπα για χρονια. Πιστευω πως το Golf GT ειναι το καλυτερο value for money απο τα γρηγορα Golf. Και αυτο το λεει ενας ανθρωπος που ηταν ετοιμος να παρει το GTI, συνεχιζει να το γουσταρει, αλλα τελικα επικρατησε η λογικη και πηρε το GT.

Link to comment
Share on other sites

To eipa kai proigoumenos. I VW genika einai sintiritiki stous arithmous pou dinei. Exo kai ego akousei apo diafores piges oti to GOLF GT vgazei 185-190 aloga. To mono pou ksero sigoura einai oti 0-100 apoklietai na exei 7.9 sec pou leei to ergostasio. Exei toulaxiston 0.5 sec pio kato.

 

 

Tα νούμερα που αναφέρεις είναι στρόφαλο ε; Αν ναι, παρακαλώ να δω τα δεδομένα του δυναμόμετρου πάγκου στο οποίο βγήκαν τα νούμερα αυτά.

 

Συν τοις άλλοις, αν εσύ μετράς χωρίς τέλειες αλλαγές, με αυτές στο πόσο θα πέσεις; 5,5-6; Σκέψου λίγο αυτό που λες.

 

Τα νούμερα των εργοστασίων στην πλειονότητα των περιπτώσεων είναι άπιαστα για τον κοινό θνητό, ακόμα και για δοκιμαστές περιοδικών που δεν λυπούνται και κάνουν καρφωτές αλλαγές πχ.

 

Δες μετρήσεις επιδόσεων από τον περιοδικό τύπο και τα ξαναλέμε... :)

Link to comment
Share on other sites

Tα νούμερα που αναφέρεις είναι στρόφαλο ε; Αν ναι, παρακαλώ να δω τα δεδομένα του δυναμόμετρου πάγκου στο οποίο βγήκαν τα νούμερα αυτά.

 

Συν τοις άλλοις, αν εσύ μετράς χωρίς τέλειες αλλαγές, με αυτές στο πόσο θα πέσεις; 5,5-6; Σκέψου λίγο αυτό που λες.

 

Τα νούμερα των εργοστασίων στην πλειονότητα των περιπτώσεων είναι άπιαστα για τον κοινό θνητό, ακόμα και για δοκιμαστές περιοδικών που δεν λυπούνται και κάνουν καρφωτές αλλαγές πχ.

 

Δες μετρήσεις επιδόσεων από τον περιοδικό τύπο και τα ξαναλέμε... :)

 

H το χρονομετρο μου ηταν σε αλλη διασταση και μετραγε το χρονο πιο γρηγορα, η οντως τελικα πρεπει να φυγω απο την δουλεια μου και να γινω οδηγος formula 1.

Αλλα μια που λες για δοκιμαστες περιοδικων, αυτο εδω κανει?

 

http://www.epitrohon.gr/article-35.html

 

Ο τυπος, που παρεπιπτοντως ειναι θεος, ποσο γραφει 0-100?

Link to comment
Share on other sites

Τα νούμερα των εργοστασίων στην πλειονότητα των περιπτώσεων είναι άπιαστα για τον κοινό θνητό, ακόμα και για δοκιμαστές περιοδικών που δεν λυπούνται και κάνουν καρφωτές αλλαγές πχ.

 

Δες μετρήσεις επιδόσεων από τον περιοδικό τύπο και τα ξαναλέμε... :)

 

+1

Απολυτως σωστος....

Link to comment
Share on other sites

H το χρονομετρο μου ηταν σε αλλη διασταση και μετραγε το χρονο πιο γρηγορα, η οντως τελικα πρεπει να φυγω απο την δουλεια μου και να γινω οδηγος formula 1.

Αλλα μια που λες για δοκιμαστες περιοδικων, αυτο εδω κανει?

 

http://www.epitrohon.gr/article-35.html

 

Ο τυπος, που παρεπιπτοντως ειναι θεος, ποσο γραφει 0-100?

 

Θεός είναι, αλλά επειδή δεν ξέρω πώς μετράει και με τι όργανα, πάρε μια μέτρηση που είναι με Vbox.

http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=569&article=11649

Link to comment
Share on other sites

Μολις τα δοκιμασα σε μενα λειτουργουν κανονικα.

Για ξαναδοκιμασε...

 

Μπα, εμένα και τα 4 με φέρνουν σε ΑΥΤΗΝ τη σελίδα. (άρα στην τελευταία σελίδα)

 

Μη δίνεις σημασία...

Link to comment
Share on other sites

να ρωτησω κατι ρε παιδια...

εχει παρατηρήσει κανεις καποια στιγμη ο ηχος απο τη σκαστρα να άλλαξε (ακούγεται κάπως πιο οξύς και παρατεταμένοςκαι σαφως πιο δυνατος)

δε με χαλαει ως ηχος αλλα δεν ειναι "νορμαλ"

για help....

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Βρήκα ένα πολύ καλο link για το GT. Δείτε το είναι πολυ ωραίο.

 

Videaki GT

 

Sorry συμπτωματικά το ιδιο link αναφέρετε λίγο παραπανω!!!!!

Link to comment
Share on other sites

ααααααα θα τρελαθώ πρωι - πρωι

για ριξτε μια ματιά στα παρακάτω γιατι σε λιγο θα πειτε οτι οποιος αγοραζει gti ειναι χαζός

 

Για το TSI 140:

http://www.rri.se/popup/performanceg...p?ChartsID=739

Για το GT 170:

http://www.rri.se/popup/performanceg...p?ChartsID=446

 

 

καλα ξεφυγαμε.

ως κατοχος του GTI, εχω να πω πως θεωρω λαθος για 5000 ευρω να παρεις ενα αμαξι 1400 αντι για 2000κε. που δεν εχει 200 αλλα εχει 215 αλογα και σαφως καλυτερα κρατηματα και γενικα ειναι αλλο αμαξι.

οποτε θελεις ελλα να στοδωσω να το οδηγησεις να καταλαβεις τη διαφορα

Link to comment
Share on other sites

H το χρονομετρο μου ηταν σε αλλη διασταση και μετραγε το χρονο πιο γρηγορα, η οντως τελικα πρεπει να φυγω απο την δουλεια μου και να γινω οδηγος formula 1.

Αλλα μια που λες για δοκιμαστες περιοδικων, αυτο εδω κανει?

 

http://www.epitrohon.gr/article-35.html

 

Ο τυπος, που παρεπιπτοντως ειναι θεος, ποσο γραφει 0-100?

 

παρε ενα κινητο η μια ψηφιακη , τοποθετησε το στο τιμονι πατα rec και ασε μας να σε θαυμασουμε...εε ?τι λες??ευκολο ειναι νομιζω...για να σε δουμε

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειμαι σιγουρος! Αντιθετως ειμαι σχεδον σιγουρος οτι σε αλλες συνθηκες μετραγε το εργοστασιο. Αλλα δεν εχει καμια σημασια. Γιατι εκανα λιγοτερο απο 7.9. Αυτο εχει σημασια. Βεβαια η λογική του εργοστασιου ειναι οτι, ας γραψω περισσοτερο ετσι ωστε να πιασω ολες τις περιπτωσεις. Μη μου ρθει μετα κανενας που δεν ξερει να βαζει ταχυτητες και μου πει οτι εγραφες 7.0 και εγω εκανα 9.0....

 

Απορω πως δεν υπαρχει κανενας εδω μεσα που να μην εχει χρονομετρησει 0-100...

 

.

 

 

Εγω παντως συμφωνο με τον φιλο μου τον Mywayyy.

παιδια δειτε αυτο το βιντεο και οσοι εχετε χρονομετρο μετρηστε το.ξεκιναει στο 17 δευτερολεπτο.

Εγω το μετρησα 2 φορες και βρηκα 7,5 και 7,1.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...