jim22479 Δημ. September 15, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 15, 2007 Παιδια ειμαι ενας ανυπομονος μελλοντικος κατοχος ενος GT Sport TSI 1.4. Αυτο που 8ελω να ρωτησω ειναι αν υπαρχει κανενα ελληνικο σαιτ που να εχει τα χαρτια που σου δινουν στις αντιπρωσοπειες οταν πας να το αγορασεις, αυτα δηλαδη με τα εξτρα .ΟΧΙ τα pdf που ειναι στο http://www.vw.gr . Επισης ηθελα να ρωτησω αν βαλω 4 ηχεια ,θα μειωθει ο χωρος των αποσκευων; Και κατι τελευταιο: μαθαινω οτι απο το τελος του '08 θα ερθει νεο golf . Αληθευει; Εγω μαλλον θα το παραγγειλω αν ολα πανε καλα και εχω μαζεψει τα χρηματα,κατα τον Απριλη.Ευχαριστω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. September 15, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 15, 2007 Ναι καθε 10 000 Km αλλαγη τουρπινας και καθε 20 000 Km αλλαγη αυτοκινητου. Γελασαμε παλι :rolleyes: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Chris_l Δημ. September 15, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 15, 2007 kalispera opws exw anaferei teli noembri erxetai to diko mou gt sport 170 extra iliorofi, ypovraxionio,+4 ixeia kai o8oni plus 8a i8ela na ma8w an kapoios exei topo8etisi fime membranes stis nees ekdoseis giati pisteyw pws 8a exei diafora me pisw skouroxrwma tzamia k an nai an exei epityxei to apotelesma osonafora to xrwma. akoma 8a i8ela na anaferei kapoios mia kali aftermarket lisi gia synagermo. mexri 300 euro (antikradasmiko k tileeidopoioisi) eyxaristw ek twn proterwn Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. September 15, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 15, 2007 kalispera opws exw anaferei teli noembri erxetai to diko mou gt sport 170 extra iliorofi, ypovraxionio,+4 ixeia kai o8oni plus 8a i8ela na ma8w an kapoios exei topo8etisi fime membranes stis nees ekdoseis giati pisteyw pws 8a exei diafora me pisw skouroxrwma tzamia k an nai an exei epityxei to apotelesma osonafora to xrwma. akoma 8a i8ela na anaferei kapoios mia kali aftermarket lisi gia synagermo. mexri 300 euro (antikradasmiko k tileeidopoioisi) eyxaristw ek twn proterwn Μπορεις σε παρακαλω να μου πεις ποσο σου κοστισε; Ακριβως τα ιδια εξτρα με ενδιαφερουν και εμενα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stergi_3978 Δημ. September 15, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 15, 2007 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ , ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ DSG ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΩ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ HIGHLINE KAI ΤΗΣ SPORT Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gka Δημ. September 15, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 15, 2007 Λαθος. "Turbocharger life should correspond to that of the engine, which could be 1,000,000 km for a commercial vehicle" Άλλο τι θα πρέπει και άλλο τι γίνεται στη πραγματικότητα! Αν μου βρεις κ03 με 1.000.000km και να είναι οκ έλα να σου χαρίσω 1.000.000 ευρώ. Με νορμάλ χρήση το πολύ στα 150.000κμ τα έχει φτύσει και με απαιτητική χρήση στα 100.000κμ... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nucleuspower Δημ. September 15, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 15, 2007 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ , ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ DSG ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΩ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ HIGHLINE KAI ΤΗΣ SPORT Φίλε stergi, έχω παραγγείλει το GT sport 3D DSG (140hp) και το περιμένω τις αρχές του νέου έτους. Η διαφορά στην τιμή του highline και του GT sport είναι περίπου 1000€ και σου προσφέρει αυτόματο κλιματισμό 2 ζωνών, εμπρός προβολείς ομίχλης και sport καθίσματα bucket και ανάρτηση. Χάνεις όμως το cruise control που σου δίνει η highline. Εκτός αυτού, η έκδοση GT sport έχει πλέον τη μάσκα του GT, οπότε δείχνει ΠΟΛΥ πιο όμορφο. Πιστεύω ότι με τόσο μικρή διαφορά στην τιμή δε θα πρέπει να κοιτάξεις την έκδοση highline. Η 3θυρη έκδοση GT sport DSG κοστίζει 22800€ και η 5θυρη 23710€. Αν αποφασίσεις να κάνεις το βήμα μπορώ να σου προτείνω μερικά extra. Έχω οδηγήσει το dsg και ο τρόπος που αλλάζει τις ταχύτητες είναι απίστευτος! Στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε απορία!:shifty: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Seadweller Δημ. September 16, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 16, 2007 Με την οθόνη Plus δεν ήτανε πακέτο και το τιμόνι με τα χειρηστήρια ραδιοφώνου και οθόνης ?? Εγώ έβαλα το παραπάνω + τα 4 επιπλέον ηχέια (και εγώ να σου πω το σκέφτομαι αργότερα να τα αλλάξω ) ,έβαλα και ηλιοροφή , υποβραχιόνιο(αλήθεια είναι καλό ?) , εργοστασιακός συναγερμός , αισθητήρες παρκαρίσματος . Πως είναι το αμάξι φίλε ??? Τα λεμε .... Το τιμόνι με τα χειρηστήρια δεν είναι πακέτο με την οθόνη Plus. Αισθητήρες παρκαρίσματος δεν έβαλα, γιατί τους τοποθετούν εδώ και όχι εργοστασιακά (εκτός αν κάνεις παραγγελία, κόστος περίπου 460€) με αποτέλεσμα για να πάρουν ρεύμα να σου κόβουν την εργοστασιακή καλωδίωση, γεγονός που δεν ήθελα γι΄αυτό και πλήρωσα τον εργοστασιακό συναγερμό. Το υποβραχιόνιο σου δίνει ένα έξτρα αποθηκευτικό χώρο και καλύπτει το κενό μεταξύ οδηγού και συνοδηγού. Το αμάξι μέχρι τώρα είναι καταπληκτικό, άνετο, γρήρορο, στιβαρό και φυσικά όμορφο.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nucleuspower Δημ. September 16, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 16, 2007 Το τιμόνι με τα χειρηστήρια δεν είναι πακέτο με την οθόνη Plus. Αισθητήρες παρκαρίσματος δεν έβαλα, γιατί τους τοποθετούν εδώ και όχι εργοστασιακά (εκτός αν κάνεις παραγγελία, κόστος περίπου 460€) με αποτέλεσμα για να πάρουν ρεύμα να σου κόβουν την εργοστασιακή καλωδίωση, γεγονός που δεν ήθελα γι΄αυτό και πλήρωσα τον εργοστασιακό συναγερμό. Το υποβραχιόνιο σου δίνει ένα έξτρα αποθηκευτικό χώρο και καλύπτει το κενό μεταξύ οδηγού και συνοδηγού. Το αμάξι μέχρι τώρα είναι καταπληκτικό, άνετο, γρήρορο, στιβαρό και φυσικά όμορφο.... Φίλε seadweller όπως βλέπω μπροστά μου στο φυλλάδιο με τα extra, ο υπολογιστής ταξιδίου plus περιλαμβάνεται και στα 3 πακετάκια με πολυλειτουργικό τιμόνι (PU1, PU2, PU3). Μήπως δεν ήταν έτσι παλιότερα και έχουν αλλάξει τον κατάλογό τους; Ο κατάλογος που έχω είναι του Αυγούστου 2007. http://img404.imageshack.us/img404/1732/tsipricesyr4.th.png Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mixalis37 Δημ. September 16, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 16, 2007 Το τιμόνι με τα χειρηστήρια δεν είναι πακέτο με την οθόνη Plus. . Σε 3 αντιπροσωπίες που πήγα (Αύγοστος 2007 & Σεπτέμβριος 2007) μου είπανε ότι το πολυλειτουργικό τιμόνι είναι πακέτο με την οθόνη Plus. Mάλλον την περίοδο που έκλεισες το αμάξι δεν ήτανε μαζί πακέτο (υποθετικά πάντως) . Τώρα σχετικά με τον Εργοστασιακό συναγερμό και αισθητήρες παρκαρίσματος είναι δώρο απο τον πωλητή (υποθέτω ότι θα είναι εργοστασιακοί) . Θα το ρωτησω για να είμαι και σίγουρος φίλε . Έχει βάλει κανείς δερμάτινο σαλόνι ??? Σε ποιό μαγαζί και πόσο πήγε ?? Τα λέμε ... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Cuba for ever my friend ..... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kyprios Δημ. September 16, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 16, 2007 Άλλο τι θα πρέπει και άλλο τι γίνεται στη πραγματικότητα! Αν μου βρεις κ03 με 1.000.000km και να είναι οκ έλα να σου χαρίσω 1.000.000 ευρώ. Με νορμάλ χρήση το πολύ στα 150.000κμ τα έχει φτύσει και με απαιτητική χρήση στα 100.000κμ... Aφου εσυ γνωριζεις καλυτερα απο τον κατασκευαστη τοτε τι συζηταμε. Παράθεση http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kyprios Δημ. September 16, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 16, 2007 Γελασαμε παλι :rolleyes: Κοιταξε προηγουμενο μου post πιο κατω, με αριθμο 4465 και θα σου λυθουν οι αποριες. http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=2011257#post2011257 Παράθεση http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gka Δημ. September 16, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 16, 2007 Aφου εσυ γνωριζεις καλυτερα απο τον κατασκευαστη τοτε τι συζηταμε.Ο κατασκευαστής αναφέρει το max που μπορεί να διαρκέσει η ζωή της τουρμπίνας γι' αυτό χρησιμοποιεί should και could τα οποία είναι και υποθετικά! Εγώ σου λέω τι ισχύει στη πράξη ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kyprios Δημ. September 16, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 16, 2007 Εγώ σου λέω τι ισχύει στη πράξη ;) Αποδειξε το. Turbochargers K03 που ηθελαν αλλαγη στις 100 000 km. Αντιθετως οι αποδειξεις τις VW πιο κατω για 250 κινητηρες TSi: E-mail to VW headquarters in Wolfsburg 11 May 2007 Title: 170Hp 1.4 TSI motor face reliability problems? Dear Sir / Madam My name is ….. and I am a client of VW. I have order Golf GT with 170Hp 1.4 TSI engine from Unicars Ltd here in Cyprus. Searching the internet I came up with a link (http://carscoop.blogspot.com/2007/04...poned-for.html) from CARSCOOP as shown below: "VW Golf VI: Presentation postponed for the end of 2008 Monday, April 23, 2007 According to an interview that Ulrich Hackenburg, head of development for VW gave to Automobilwoche during the Shanghai Show, VW's best selling model will not be replaced next spring as originally planned. Hackenburg told Automobiwoche journalists that the current Golf is still selling well and that there's no time-pressure to replace it. At least that's the official line, cause unofficially, the company's new boss, Martin Winterkorn, has postponed the 2008 Geneva Show premiere of the Golf VI as he was not pleased at all with the car's appearance and ordered a complete redesign. In any case, the 6th-gen Golf is now scheduled for a late 2008 launch. Hackenburg also informed journalist that the new Golf will get an updated version of Audi's 160Hp 1.8TFSI engine –probably with a GT badge since from what we've heard, VW is planning to stop the production of the 170Hp 1.4TSI motor due to reliability problems. As for the GTI, it'll wear a more powerful version of the current 2.0 TFSI motor. Via: Automobilwoche" Reading the above article and in particular the lines where it says 'VW is planning to stop the production of the 170Hp 1.4 TSI motor due to reliability problems' I was very worried and disappointed. Does 170Hp 1.4 TSI motor face with reliability problems? If yes, please advise me on how to proceed, as I have already paid in advance ££££ Cyprus Pounds to Unicars Ltd and I am waiting for my new car to arrive at the end of August 2007. A prompt response to the above matter will be appreciated. Thank you in advance. Answer to my e-mail from VW headquarters in Wolfsburg 14 May 2007 Dear Mr. ………., thank you for your request concerning the our TSI-technology. Expecially since unlike you, reporters of Carscoop unfortunately do their business not by cross-checking information, but apparently by inventing information. What can you expect from reporters qouting themselves "... since from what we`ve heard ...". Heard from who? To stay with the facts: Every seventh Golf (Europe's best selling car) leaves the factory today with a TSI-engine, no matter if 140 hp or 170 hp. In a matter of weeks, there will be a third version (single charged) with 122 hp out. Before the first car ever went to customers in early 2006, we have tested the TSI in the broadests field testing ever done at Volkswagen: 250 engines had to proof their reliability over 300.000 km each, there was not a single problem. Neither do we have information on customers complaining about the reliability of their vehicle. Last no least, I can confirm that additional TSI-engines will be introduced in the future to replace engine without Chargement to reach lower fuel consumption results as well as lower CO2-emissions. best regards, Christian Buhlmann VOLKSWAGEN AG Produktkommunikation Christian Buhlmann Brieffach 1971 D-38436 Wolfsburg Deutschland Παράθεση http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aesop Δημ. September 16, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 16, 2007 Audi TT 180 κολλητου μου με 230.000 km κανενα προβλημα στην Κ03... Παράθεση Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vwgt Δημ. September 16, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 16, 2007 Αλλαγή στη τουρμπίνα δε προβλέπεται στο βιβλίο σερβις. Αναλόγως με τη χρήση φθείρεται. Έχε υπ όψη σου ότι η τουρμπίνα γενικά θεωρείται "αναλώσιμο" αν και η διάρκεια ζωής της είναι σχετικά μεγάλη (80.000-100.000κμ)... :) χωρις να θελω να πω πως ενα T/C δεν φθείρεται είναι λίγο οξύμωρο να λεμε οτι ενα σχετικά ακριβό μηχανικό μέρος θέλει αλλαγή σε τόσο μικρά χρονικά διαστήματα. 80-100k km ενας μέσος οδηγός τα καλύπτει σε 5 με 7 χρόνια.... ενώ ένα επαγγελματικό αυτοκίνητο σε περίπου 3 χρόνια...(για να μην το πάμε σε κινητήρες φορτηγών - διότι εκεί μπορεί κάποιος να πει οτι αλλάζουν και οι ρυθμοί περιστροφής). Από μόνο του το κόστος αντικατάστασης του T/C θα έθετε περιορισμό στην ευρεία παραγωγή αυτοκινητων με T/C. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. September 17, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 17, 2007 Υπάρχει μια σύγχυση όσον αφορά στο GT Sport 170. Απότι έχω δει στο ίντερνετ, το GT 170 καταργήθηκε και αντικαταστάθηκε από το GT Sport 170. Αυτό, είναι όμοιο με το GT Sport 140 ή 122, με ορισμένες αισθητικές διαφορές (πίσω προφυλακτήρας, διπλή εξάτμιση, σήμα TSI αντί για TSI), διαφορές στον εξοπλισμό (επιπλέον ESP και κουμπί "W", όργανο πίεσης turbo, ζάντες ClassisX 17'') καθώς και την αυξημένη ιπποδύναμη (δεν είναι μόνο οι επιπλέον 30 ίπποι, είναι γενικώς η απόδοση του αυτοκινήτου, επιταχύνει δυνατά μέχρι βαθιά στα κόκκινα, εκεί στις 7000+ σαλ, την ώρα που το 140bhp εκεί λαχανιάζει). Το πρόβλημα είναι ότι στην VW δεν ξέρουν τίποτα για τις συγκεκριμένες αλλαγές και συνεχίζουν να πουλάνε το παλιό GT κανονικά. Δεν ξέρουν καν αν θα αλλάξει κάτι (!) ούτε ξέρουν τις τιμές του νέου μοντέλου. Θέλει λοιπόν η φίλη μου να παραγγείλει το νεό GT Sport 170 και δεν ξέρει ούτε πότε θα έρθει ούτε πόσο θα κοστίσει τελικά! Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω; Ή έχει καλύτερη ενημέρωση από κάποια αθηναϊκή αντιπροσωπεία; Γιατί εδώ Πάτρα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Seadweller Δημ. September 17, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 17, 2007 Σε 3 αντιπροσωπίες που πήγα (Αύγοστος 2007 & Σεπτέμβριος 2007) μου είπανε ότι το πολυλειτουργικό τιμόνι είναι πακέτο με την οθόνη Plus. Mάλλον την περίοδο που έκλεισες το αμάξι δεν ήτανε μαζί πακέτο (υποθετικά πάντως) . Τώρα σχετικά με τον Εργοστασιακό συναγερμό και αισθητήρες παρκαρίσματος είναι δώρο απο τον πωλητή (υποθέτω ότι θα είναι εργοστασιακοί) . Θα το ρωτησω για να είμαι και σίγουρος φίλε . Έχει βάλει κανείς δερμάτινο σαλόνι ??? Σε ποιό μαγαζί και πόσο πήγε ?? Τα λέμε ... Έχεις δίκιο, πάνε πακέτο, αλλά έχεις την επιλογή αν δεν βάλεις το πολυλειτουργικό τιμόνι να βάλεις την οθόνη Plus. Σχετικά με αισθητήρες και συναγερμό, πρόσεξε να μην στα τοποθετήσουν εδώ. Σου λέν οτι είναι τα εργοστασιακά (δηλ. αυτά πού έχει εγκρίνει το εργοστάσιο για να τα τοποθετούν αυτοί εδώ.) αλλά είναι διαφορετικά να γίνουν παραγγελία στο εργοστάσιο και να τοποθετηθούν στην διαδικασία παραγωγής του αυτοκινήτου. Δερμάτινό σαλόνι δεν έχω βάλει. Πήγα στον Ρώρρη στην Λυκόβρυση με καταπληκτική εξυπηρέτηση. Το αυτοκίνητο μου στοίχησε 24000€ (Δώρο τα 4 εργοστασιακά ηχεία πίσω & το υποβραχιόνιο) Τα λέμε.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Chris_l Δημ. September 17, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 17, 2007 Υπάρχει μια σύγχυση όσον αφορά στο GT Sport 170. Απότι έχω δει στο ίντερνετ, το GT 170 καταργήθηκε και αντικαταστάθηκε από το GT Sport 170. Αυτό, είναι όμοιο με το GT Sport 140 ή 122, με ορισμένες αισθητικές διαφορές (πίσω προφυλακτήρας, διπλή εξάτμιση, σήμα TSI αντί για TSI), διαφορές στον εξοπλισμό (επιπλέον ESP και κουμπί "W", όργανο πίεσης turbo, ζάντες ClassisX 17'') καθώς και την αυξημένη ιπποδύναμη (δεν είναι μόνο οι επιπλέον 30 ίπποι, είναι γενικώς η απόδοση του αυτοκινήτου, επιταχύνει δυνατά μέχρι βαθιά στα κόκκινα, εκεί στις 7000+ σαλ, την ώρα που το 140bhp εκεί λαχανιάζει). Το πρόβλημα είναι ότι στην VW δεν ξέρουν τίποτα για τις συγκεκριμένες αλλαγές και συνεχίζουν να πουλάνε το παλιό GT κανονικά. Δεν ξέρουν καν αν θα αλλάξει κάτι (!) ούτε ξέρουν τις τιμές του νέου μοντέλου. Θέλει λοιπόν η φίλη μου να παραγγείλει το νεό GT Sport 170 και δεν ξέρει ούτε πότε θα έρθει ούτε πόσο θα κοστίσει τελικά! Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω; Ή έχει καλύτερη ενημέρωση από κάποια αθηναϊκή αντιπροσωπεία; Γιατί εδώ Πάτρα... file mou an aparageileis to amaksi san nea kataskeyi (diladi sou ertei apo ekswteriko se 3,5 mines) tote 8a nai gt sport 170. oi kyries allages pou perilambanei (apo to proigoumeno gt) einai sti maska opou to eswteriko tis einai se mauro xrwma aneksartitou xrwmatos aytokinitou, mayra fwtistika, endeiksi gt sport mposta, tsi pisw kai pio skoura krystala twn pisw para8yrwn kai tou port pagkaz kata 65%. episis 8a paizei k mp3 to rcd300.aytes oi allages isxyoun apo 22/5 opws enai gnwsto opote ta nea ayta montela exoun ftasei prin kana mina se mas.pi8anws se proigoumenes selides na ta ksanadeis ayta.an to paraggeileis simera plewn erxete se gt sport xwris kamia allagi stin timi (24030 gia tous 170). mporei kapoios antiproswpos na poulaei akoma to gt logw stock.ayta ennoeitai einai etoimoparadwta (se 15 meres) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Chris_l Δημ. September 17, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 17, 2007 Μπορεις σε παρακαλω να μου πεις ποσο σου κοστισε; Ακριβως τα ιδια εξτρα με ενδιαφερουν και εμενα. Η βασικη τιμη του αυτοκινήτου είναι 24.030. με τα εξτρα που αναφερα η τιμή του πήγε στα 25.850. η τιμη περιλαμβάνει τα περίπου 500 ευρώ που αφορούν τα τέλη και τισ πινακίδες. από κει και πέρα παίζεισ με τα δώρα που σου κάνουν οι αντιπροσωπείεσ και τα προγράμματα εξώφλησης. τα δώρα μου ήταν αισθητήρεσ (βαμμένοι εννοείται), κουκούλα και 10000 υπόλοιπο ατοκα σε 2 χρόνια. για κάποιον που είπε οτι αισθητήρεσ και συναγερμός του τον κάνει δώρο και θα είναι εργαστασιακά νομίζω κάνει λάθος. αυτοί έχουν ένα τσουβάλι από αισθητήρεσ και συναγερμούς (οι οποίοι μπορούν να τοποθετηθούν στο κλειδί) και τους μοιράζουν. κόστος 200 ευρώ για μια αντιπρωπεία το πολύ. επειδή λοιπόν πιστεύω ότι ένα τέτοιο αμάξι αξίζει κ'ατι καλύτερο από ένα συναγερμό που θα χτύπήσει ότα αυτό παραβιαστεί προτείνω aftermarket λύση κ ασ με διορθώσει κάποιοσ αν κάνω λάθος. ακόμα κ ο εργοστασιακός δεν θα μπορούσε πιστεύω να προσφέρει μια πιθανή ασφάλεια που προσφέρι ένασ αντικραδασμικός με τηλεειδοποιηση κλπ κλπ. απλά προτίμησα αισθητήρεσ γιατί δεν νομίζω ότι έχουν τόσο πολύ σημασία για μένα. η οθόνη plus τέλος ιουλίου που το έχω παραγγείλει εγώ τοποθετηθηκε κανονικά στο αμάξι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. September 17, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 17, 2007 file mou an aparageileis to amaksi san nea kataskeyi (diladi sou ertei apo ekswteriko se 3,5 mines) tote 8a nai gt sport 170. oi kyries allages pou perilambanei (apo to proigoumeno gt) einai sti maska opou to eswteriko tis einai se mauro xrwma aneksartitou xrwmatos aytokinitou, mayra fwtistika, endeiksi gt sport mposta, tsi pisw kai pio skoura krystala twn pisw para8yrwn kai tou port pagkaz kata 65%. episis 8a paizei k mp3 to rcd300.aytes oi allages isxyoun apo 22/5 opws enai gnwsto opote ta nea ayta montela exoun ftasei prin kana mina se mas.pi8anws se proigoumenes selides na ta ksanadeis ayta.an to paraggeileis simera plewn erxete se gt sport xwris kamia allagi stin timi (24030 gia tous 170). mporei kapoios antiproswpos na poulaei akoma to gt logw stock.ayta ennoeitai einai etoimoparadwta (se 15 meres) Όλες οι αλλαγές που αναφέρεις είναι γνωστές εδώ και καιρό και μάλιστα μπορεί κανείς να τις δει και στο γερμανικό site της VW. Όμως, αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση. Συγκεκριμένα, ο πωλητής μας είπε ότι αν το παραγγείλουμε τώρα (θέλει και εξτρά, οπότε πάμε αναγκαστικά σε παραγγελία), θα το παραγγείλουμε σαν GT, αλλά αν έρθει σαν GT Sport δεν αναλαμβάνει ευθύνη για το αν θα είναι ακριβότερο! Ούτε αναλαμβάνει ευθύνη για το αν θα πάρουμε το αυτοκίνητο που θέλουμε (πχ, σε κάποιον μπορεί να αρέσει η έγχρωμη και όχι η μαύρη μάσκα, αλλά αν έρθει μετά, ουσιαστικά παίρνεις άλλο αυτοκίνητο από αυτό που παραγγέλνεις)! Γι αυτό ζήτησα διευκρινήσεις, γιατί όλα αυτά μου ακούγονται κάπως... Aυτό που λες για την τιμή (που είναι και το ουσιαστικό θέμα) ότι θα είναι ίδια πως το συμπεραίνεις; Εξάλλου και το Sport GT δεν ήρθε 500 ευρώ ακριβότερο από το Sportline? Τελικά η ουσία είναι ότι θέλουμε να πάρουμε ένα GT Sport 170, αλλά η VW μας λέει ότι δεν υπάρχει (!) ούτε ξέρουν αν θα έρθει ούτε φυσικά πόσο θα κάνει. Και βέβαια, αν το παραγγείλουμε τώρα, όλοι όσοι ασχολούμαστε γνωρίζουμε ότι θα έρθει σαν GT Sport, αλλά εξακολουθούμε να μην ξέρουμε πόσο θα κάνει! Αυτά! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mixalis37 Δημ. September 17, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 17, 2007 Έχεις δίκιο, πάνε πακέτο, αλλά έχεις την επιλογή αν δεν βάλεις το πολυλειτουργικό τιμόνι να βάλεις την οθόνη Plus. Σχετικά με αισθητήρες και συναγερμό, πρόσεξε να μην στα τοποθετήσουν εδώ. Σου λέν οτι είναι τα εργοστασιακά (δηλ. αυτά πού έχει εγκρίνει το εργοστάσιο για να τα τοποθετούν αυτοί εδώ.) αλλά είναι διαφορετικά να γίνουν παραγγελία στο εργοστάσιο και να τοποθετηθούν στην διαδικασία παραγωγής του αυτοκινήτου. Δερμάτινό σαλόνι δεν έχω βάλει. Πήγα στον Ρώρρη στην Λυκόβρυση με καταπληκτική εξυπηρέτηση. Το αυτοκίνητο μου στοίχησε 24000€ (Δώρο τα 4 εργοστασιακά ηχεία πίσω & το υποβραχιόνιο) Τα λέμε.... Ευχαριστώ για τις συμβουλές σου και θα το κοιτάξω αν είναι να έρθουνε έτοιμα απ'έξω και όχι να μου τα βάλουνε εδώ. Σχετικά με την εξυπηρέτηση που λές για τον Ρώρη στην Λυκόβυση , πήγα και εγώ και με εξυπηρέτηση μία γκόμενα (καλή απο εμφάνιση αλλά σχετικά άσχετη με το αμάξι) και δεν ,μου άρεσε η εξυπηρέτηση και το δώρο που θα μου έκαναν μονον έιναι ο συναγερμός + αισθητήρες παρκαρίσματος. Περίπου στα ίδια δλωρα ήτανε και οι άλλες 2 αντιπροσωπίες που πήγα (το έψαξα το κόλπο) και η μοναδική και ο πιο εξυπηρετικός πωλητής ήτανε του Παζαρόπουλου στην Ν.Ίωνία που μου έκανε τα παραπάνω δώρα + μου έκοψε και 700€. Επίσης έκανα ένα τεστ drive μαζί του (ήτανε και η γυναίκα μου μαζί ) και την άφησε να κάτσει εμπρός (αυτό απαγορεύεται απο την πολιτική της εταιρίας όπως μου είπανε στις αλλές αντιπροσωπίες ) καθώς μου έδωε το αμάξι για test drive απο το πρωί μέχρι το κλείσιμο της αντιπροσωπίας. Ήτανε ο καλύτερος πωλητής (απ΄'όλους τους άλλους, όχι μόνο της vw αλλά και από άλλες εταιρίες ). Αυτά προς το παρόν. Τι χρώμα το πήρες και πότα θα στο φέρουνε ??? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Cuba for ever my friend ..... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Chris_l Δημ. September 17, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 17, 2007 Όλες οι αλλαγές που αναφέρεις είναι γνωστές εδώ και καιρό και μάλιστα μπορεί κανείς να τις δει και στο γερμανικό site της VW. Όμως, αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση. Συγκεκριμένα, ο πωλητής μας είπε ότι αν το παραγγείλουμε τώρα (θέλει και εξτρά, οπότε πάμε αναγκαστικά σε παραγγελία), θα το παραγγείλουμε σαν GT, αλλά αν έρθει σαν GT Sport δεν αναλαμβάνει ευθύνη για το αν θα είναι ακριβότερο! Ούτε αναλαμβάνει ευθύνη για το αν θα πάρουμε το αυτοκίνητο που θέλουμε (πχ, σε κάποιον μπορεί να αρέσει η έγχρωμη και όχι η μαύρη μάσκα, αλλά αν έρθει μετά, ουσιαστικά παίρνεις άλλο αυτοκίνητο από αυτό που παραγγέλνεις)! Γι αυτό ζήτησα διευκρινήσεις, γιατί όλα αυτά μου ακούγονται κάπως... Aυτό που λες για την τιμή (που είναι και το ουσιαστικό θέμα) ότι θα είναι ίδια πως το συμπεραίνεις; Εξάλλου και το Sport GT δεν ήρθε 500 ευρώ ακριβότερο από το Sportline? Τελικά η ουσία είναι ότι θέλουμε να πάρουμε ένα GT Sport 170, αλλά η VW μας λέει ότι δεν υπάρχει (!) ούτε ξέρουν αν θα έρθει ούτε φυσικά πόσο θα κάνει. Και βέβαια, αν το παραγγείλουμε τώρα, όλοι όσοι ασχολούμαστε γνωρίζουμε ότι θα έρθει σαν GT Sport, αλλά εξακολουθούμε να μην ξέρουμε πόσο θα κάνει! Αυτά! όπως ανάφερα εγώ τέλη ιουλίου το παράγγειλα κ μου εγγυήθηκαν οτι θα περιλαμβάνει τισ αλλαγές που είπαμε. δε νομίζω ότι υπάρχει γραμμή παραγωγής για gt πια. αφού το αμάξι γίνεται παραγγελία μπαίνει σε γραμμή παραγωγής σαν gt sport. όσο για την τιμή έχεισ δίκιο στο ότι κανείσ δεν σου εγγυάται ότι θα παραμείνει η ίδια. όταν το έκλεισα είχε 24030. απτην στιγμή που πάει για παραγγελία η τιμή μένει ανοιχτεί κ δεν μπορείσ να κάνεισ τπτ. φυσικά κ ούτε για τις όποιεσ αλλαγές στο αυτοκίνητο. (πάντα όμως με το gt sport μιλάμε σαν βάση). όταν πια έρθει το αμάξι κ υπογράψεισ συμβόλαιο για την εξόφληση τότε η τιμή μένει σταθερή. σε εμένα η πληροφόρηση ήταν σαφής και σου μεταφέρω όπως τα ξέρω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nucleuspower Δημ. September 17, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 17, 2007 όπως ανάφερα εγώ τέλη ιουλίου το παράγγειλα κ μου εγγυήθηκαν οτι θα περιλαμβάνει τισ αλλαγές που είπαμε. δε νομίζω ότι υπάρχει γραμμή παραγωγής για gt πια. αφού το αμάξι γίνεται παραγγελία μπαίνει σε γραμμή παραγωγής σαν gt sport. όσο για την τιμή έχεισ δίκιο στο ότι κανείσ δεν σου εγγυάται ότι θα παραμείνει η ίδια. όταν το έκλεισα είχε 24030. απτην στιγμή που πάει για παραγγελία η τιμή μένει ανοιχτεί κ δεν μπορείσ να κάνεισ τπτ. φυσικά κ ούτε για τις όποιεσ αλλαγές στο αυτοκίνητο. (πάντα όμως με το gt sport μιλάμε σαν βάση). όταν πια έρθει το αμάξι κ υπογράψεισ συμβόλαιο για την εξόφληση τότε η τιμή μένει σταθερή. σε εμένα η πληροφόρηση ήταν σαφής και σου μεταφέρω όπως τα ξέρω Κι εμένα μου είπαν ότι η τιμή μπορεί να αλλάξει μέχρι να παραλλάβω το αυτοκίνητο. Εφόσον έχουν αλλάξει τη γραμμή παραγωγής αποκλείεται να σου φτιάξουν καινούργιο GT. Θα είναι GT sport. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
abarthgr Δημ. September 17, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 17, 2007 Καλημερα, εχω εδω και 1.5 μηνα το Jetta 1.4 TSI με αρκετα extra και μπορω να πω οτι ειμαι πανευτυχης. :) Ωστοσο, εχω καποιες αποριες που θα ηθελα να τις εκθεσω εδω και καποιοι πιο σχετικοι να με διαφωτισουν :) 1)λαδια τελικα ποτε ειναι καλυτερα να πρωτοαλλαχτουν; Εχω ακουσει για 1500χλμ, για 2500χλμ, για 5000χλμ και για 15000χλμ(αυτο λεει η αντιπροσωπεια) ... 2)εχω παρατηρησει οτι καποιες σπανιες φορες μπαινει δυσκολα ή δεν μπαινει η 2η ταχυτητα ... ειναι λογω νεοτητος (του αυτοκινητου, εγω οδηγω 14 χρονια) ή θα πρεπει να το ψαξω;Δεν θυμαμαι τα προηγουμενα αυτοκινητα μου να το κανουν αυτο. 3)ο ηχος του κινητηρα αλλαξε αρκετα απο τα 1700-1800χλμ κ μετα (εχω φτασει τα 2500χλμ) . Το στρωσιμο εγινει σχεδον υποδειγματικα. Αυτο που παρατηρω ειναι οτι 'μουγκριζει' περισσοτερο απο πριν αλλα σε 1η κ 2η ταχυτητα δεν εχει την επιταχυνση που περιμενω και σε σχεση με τον ηχο...Και μιλαω για στροφες 2000-3500 γιατι οταν πατησω πανω απο 4000 οκ επιταγχυνει. Αλλα θεωρητικα ο κομπρεσορας δεν θα επρεπε στις 2000-3500 να δινει ηδη αρκετη ωθηση; 4)εχετε ακουσει για αζωτο στα λαστιχα αντι για αερα;αξιζει;ειναι προβλημα;(συμπληρωση ... αζωτου κλπ;) 5)αισθητηρες παρκαρισματος δεν εβαλα απο βλακεια....λεω να βαλω τωρα ... Κανουν σοβαρες 'ζημιες' για να τους περασουν; 6)το ο,τι χρησιμοποιω κατα κυριο λογο super unleaded παιζει ρολο σε τπτ;Η να χρησιμοποιω συνηθως 95οκτ και καποιες φορες σουπερ; Διοτι καποιος φιλος μου ανεφερε οτι καταρχην ειναι απατη (οι σουπερ) και δευτερον οτι καλο ειναι να βαζω μονο 95αρα ....ε; Τι να κανουμε, τοσα χρονια οδηγοι, δεν μας απασχολησε το τουρμπο και ο κομπρεσορας :) .... Τωρα τρεχουμε να μαθουμε :) γενικα ο,τι εχετε περι αυτων των κινητηρων να προτεινετε κλπ ελευθερα :) .... ΥΓ το μονο που μετανιωσα ειναι το DSG και η οθονη plus που δεν εβαλα... ωστοσο οποιος μπορει να βαλει δερμα, ας το κανει , ειναι απολαυση :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.